sofuoğlu__54
28 Mayıs 2008, 19:20
http://img137.imageshack.us/img137/5167/kckap8.jpg
http://img125.imageshack.us/img125/909/v1pm4.jpg
http://img127.imageshack.us/img127/483/v2nz0.jpg
http://img127.imageshack.us/img127/228/v3uk4.jpg
http://img128.imageshack.us/img128/7321/v4io6.jpg
Dünya'nın ilk scooter markası olma özelliğini taşıyan Vespa'nın bugüne kadarki en yüksek motor hacmine sahip modeli üretildi. 300cc motor hacmindeki araç, 22 Beygir güce sahip.
Tüm dünyada 1946 yılından beri üretilen Vespa motosikletlerine bir yenisi Mayıs ayının ilk haftasında katıldı. Vespa GTS 300 Super ismiyle lanse edilen scooter, elit kesimin yeni aracı olmaya aday. Modern, spor çizgilere sadık kalınarak üretilen Vespa GTS 300, 250'lik modelin tahtına oturan ilk Vespa olma özelliğine de sahip. Tek silindir, su soğutmalı, elektrik enjeksiyonlu motor çağımızın en son emisyon oranı olan Euro3 normlarıyla uyumlu
Spor elegans çizgisi ilk olarak 1955 yılında Vespa GS modeliyle başlamıştı. Ardından 1964 yılında 180 SS modeli üretildi ve büyük sükse yaptı. Bu yılı takip eden sene de talep üzerine 90 SS modeli üretildi. Uzun bir müddet Vespa bu modelle tüketiciyi oyalasa da 1972 yılında 200 Rally modeli geldi. 1976'da Vespa ET3, 1985'de T5 "Pole Position" ve şimdi de 2008 yılı itibariyle Vespa GTS 300 Super...
Gelelim bu muhteşem motorun karakteristik yeniliklerine... Dinamizmi yansıtan yeni tasarım hemen göze çarpıyor. Çift renk tonundaki jantlar, Vespa'nın var olan sakin ruhunun haricinde hırçın bir çocuk olduğunu ispatlıyor. Sağ kısımda ise egzozun üzerinde ve şaside yer alan hava kanalları sportif ruhun habercisi... Aracın süspansiyon sistemine geldiğimizde ise kırmızı renkteki helezonları görebiliriz. Diğer Vespa'lardan bu yönüyle de ayrılan Sportif Vespa GTS 300 Super, süspansiyon sistemi üzerinde nikelaj öğelere de yer veriyor.
VESPA GTS 300 SUPER TEKNİK ÖZELLİKLER
Motor: Tek silindir, 4 zamanlı, 4 subaplı, elektrik enjeksiyonlu.
Silindir Hacmi: 278 cc
Maksimum Güç: 22 HP 7500 d/d
Maksimum Tork: 22.3 Nm 5000 d/d
Ateşleme: Değişken ateşleme sistemi
Soğutma: Sıvı ile
Motor Gövdesi: Çelik şasi
Ön fren: Çift pistonlu 220 mm çapında çelik disk
Arka fren: 220 mm çapında çelik disk
Ön süspansiyon: Tek kollu helezon entegreli çift hidrolik amortisör
Arka süspansiyon: Ayarlanabilir çift amortisörlü.
Uzunluk: 1930 mm
Genişlik: 755 mm
Koltuk yüksekliği: 790 mm
Ön ve arka teker ebatı: Alüminyum 12”
Ön lastikler: 120/70-12
Arka lastikler: 130/70-12
Kuru ağırlık: 148 kg
Yakıt deposu: 9 lt
Emisyonlar: Euro 3 uyumlu
__________________
okumadan geçmeyin çok güzel bilgiler varrr :bounce::queen:
http://img125.imageshack.us/img125/909/v1pm4.jpg
http://img127.imageshack.us/img127/483/v2nz0.jpg
http://img127.imageshack.us/img127/228/v3uk4.jpg
http://img128.imageshack.us/img128/7321/v4io6.jpg
Dünya'nın ilk scooter markası olma özelliğini taşıyan Vespa'nın bugüne kadarki en yüksek motor hacmine sahip modeli üretildi. 300cc motor hacmindeki araç, 22 Beygir güce sahip.
Tüm dünyada 1946 yılından beri üretilen Vespa motosikletlerine bir yenisi Mayıs ayının ilk haftasında katıldı. Vespa GTS 300 Super ismiyle lanse edilen scooter, elit kesimin yeni aracı olmaya aday. Modern, spor çizgilere sadık kalınarak üretilen Vespa GTS 300, 250'lik modelin tahtına oturan ilk Vespa olma özelliğine de sahip. Tek silindir, su soğutmalı, elektrik enjeksiyonlu motor çağımızın en son emisyon oranı olan Euro3 normlarıyla uyumlu
Spor elegans çizgisi ilk olarak 1955 yılında Vespa GS modeliyle başlamıştı. Ardından 1964 yılında 180 SS modeli üretildi ve büyük sükse yaptı. Bu yılı takip eden sene de talep üzerine 90 SS modeli üretildi. Uzun bir müddet Vespa bu modelle tüketiciyi oyalasa da 1972 yılında 200 Rally modeli geldi. 1976'da Vespa ET3, 1985'de T5 "Pole Position" ve şimdi de 2008 yılı itibariyle Vespa GTS 300 Super...
Gelelim bu muhteşem motorun karakteristik yeniliklerine... Dinamizmi yansıtan yeni tasarım hemen göze çarpıyor. Çift renk tonundaki jantlar, Vespa'nın var olan sakin ruhunun haricinde hırçın bir çocuk olduğunu ispatlıyor. Sağ kısımda ise egzozun üzerinde ve şaside yer alan hava kanalları sportif ruhun habercisi... Aracın süspansiyon sistemine geldiğimizde ise kırmızı renkteki helezonları görebiliriz. Diğer Vespa'lardan bu yönüyle de ayrılan Sportif Vespa GTS 300 Super, süspansiyon sistemi üzerinde nikelaj öğelere de yer veriyor.
VESPA GTS 300 SUPER TEKNİK ÖZELLİKLER
Motor: Tek silindir, 4 zamanlı, 4 subaplı, elektrik enjeksiyonlu.
Silindir Hacmi: 278 cc
Maksimum Güç: 22 HP 7500 d/d
Maksimum Tork: 22.3 Nm 5000 d/d
Ateşleme: Değişken ateşleme sistemi
Soğutma: Sıvı ile
Motor Gövdesi: Çelik şasi
Ön fren: Çift pistonlu 220 mm çapında çelik disk
Arka fren: 220 mm çapında çelik disk
Ön süspansiyon: Tek kollu helezon entegreli çift hidrolik amortisör
Arka süspansiyon: Ayarlanabilir çift amortisörlü.
Uzunluk: 1930 mm
Genişlik: 755 mm
Koltuk yüksekliği: 790 mm
Ön ve arka teker ebatı: Alüminyum 12”
Ön lastikler: 120/70-12
Arka lastikler: 130/70-12
Kuru ağırlık: 148 kg
Yakıt deposu: 9 lt
Emisyonlar: Euro 3 uyumlu
__________________
okumadan geçmeyin çok güzel bilgiler varrr :bounce::queen: