PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Takaslı Ford Probe 2.2i Turbo !!...



Clockhard
20 Eylül 2005, 22:43
Arkadaşlar canımdan çok sevdiğim otomobilim artık satılık.Aracım Amerikan yapımı 1992 model gri renkte Ford Probe'dir.2200cc Turbo beslemeli bir motora sahiptir.ABS+Klima+Elektrikli Aynalar+Elektrikli Camlar+Bir Düğme Yardımı İle İçeriden Ayarlanabilir Süspansiyon Sertlik Ayarı+4 Teker Disk ve daha nice güncel otomobillerde bile bulunmayan özelliklere sahiptir,elbette yeterince hızlıdır.Benim otomobile biçtiğim değer 14.500 YTL dir.Değerinde bir racing ile takas olabilir,artısını eksisini hesaplarız :)http://img212.imageshack.us/img212/4026/resim0311cq.jpg

Clockhard
20 Eylül 2005, 22:50
Unutmadan aracımın bakımları tamdır ve motoru sorunsuz yani 10 numaradır.Kmsi orjinal 175000dir.Saygılar..
cinarcanli@yahoo.com

CoSMo
20 Eylül 2005, 22:52
hocam araban güselmiş bi soru sorcam us den mi getirdin bunu yoksa gümrükten mi çektin ordan ne kadar a aldın gümrükte ne kadar ödedin felan bilgi verirmisin

hayırlı satış dilerim....

Clockhard
20 Eylül 2005, 23:11
Gümrükten yakın arkadaslarım ile 3 adet aldık,ben İzmirdeyim,diğerleri Samsun ve Ankara'da.Selamlarr

Barış Şuşut
21 Eylül 2005, 00:07
yani türkiyede ahada 3 tanemi var bundan parçaları nasıl buluyon :silent:

JaNTi
21 Eylül 2005, 00:46
seLam clockhard.Araban güsel ama fiyat fazla.Bu tip arabaların modası da geçti.1998 senesinde kıbrısta okurken bende almak için bir Ford Probe ye baktım.Araba çok güsel ve rahat.En güsel tarafıda oturdugun gibi emniyet kemeri kapının ordan yürüyüp yerine oturuyor (tabi türk şöförler pek sevmezler bunu ) Yanılmıyosam motoru Mazda parçaları ile uyumlu idi.Arabanın yakıt durumu nasıl bilgi verebilirmisin :silent:

Clockhard
21 Eylül 2005, 17:15
Arkadaşlar bu otomobilden İstanbul' da en az 10 tane daha var,özellikle 96 atmosferik motorlu alan kasasından.Mekanik parçalarını bulmak çok kolay,mondeo,sierra ve ya mazda 626lardan parça takılabildiği gibi Ford yetkili servisinden de elde etmek sorun değil.Janti'nin dediği gibi bu araç o yıllarda Mazda ile ortak yapılmıştır,motorun kasadaki konumu japon otomobillerindeki gibidir yani kayışlar önde radyötöre değil,sağ çamurluğa bakar.Yakıtı inanın son zamlardan sonra 90kmde sabit o da aşağı yukarı 1500-1750 devirlerde kmde 250bin yakıyor.Kasa hafif,motor alt devirlerde güçlü yakıtıda az oluyor ama tabi turbo ibresini dans ettirirseniz o başka :queen: param olsa modifiye eder çıldırtırım bu arabayı ama.. :thumright: