PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 98-2000 Model Arası Srad 600-750



GeCe__
21 Şubat 2008, 19:58
slm arkadaşlar ya merak ettim bizim sitede srad 600-750 yada GSXR kullanan kişiler varmı 98-2000 arası fln hemde biraz bilgi toplucaktım.gerçi baya bi araştırıyorum çevremden bilgi topluyorum ama genede hem merak hemde varsa bilgi alırdım diye şet ettim :)

yazanada yazmıyanada saygılar olsun...:rendeer:

okan-gizem
21 Şubat 2008, 20:11
abi bizim okulda bir cocuk var adı tufan draglara falanda katılıyo srad 750 ve 1000rr ı var bigun okula sradla geldi aman ne guzel motormus öyle tabi bizde acemiyiz yeni biliyoruz markaları sesi falan mukemmel ama cocuk deli işi 1000rr daha dengeli demişti bende onun yalancısıyım istedigin bilgi olursa ben sorarım ona

blackhawk06
21 Şubat 2008, 20:14
hocam sanırım arlık sayısıydı 2 teker dergisinde srad 600 ün ikinci eli hakkında bilgiler verilmişti bi bakayım bulursam oradan bişeyler yazayım....

GeCe__
21 Şubat 2008, 20:21
okancım cok sağol ama srad larda çok dengelı motorlardır o modeller hakkında bılgısı varsa sorarsın tabı beklerım :)

blackhawko6 sende bulursan makbule geçer kardeş :cat:

blackhawk06
21 Şubat 2008, 20:26
1. nesil (1997-2000): Karbüratörlü ilk nesil gsx-r 600 , eski nesil gsx-r 750 ve 1100 ün ardından ilk ışın şasili modeldir.en sağlam 600 lüklerdendir ve küçük sanayi sitelerinde en çok tutulan versiyondur:12100 devirde 97 bg güç...174 kg. kuru ağırlık..bütün dünyada jilet gibi yol tutuşu ve müthiş viraj kabiliyetiyle ünlenmiş olsada yurdumuzda drag pistlerinin vazgeçilmezi olmuştur...2001 yılında enjeksiyona kavuşmuştur..13000 devirde 115 bg. güç 163 kuru ağırlık...2001-2003 arasındaki 2.nesli malesef ülkemizdeki ekonomik kriz yüzünden az satılmıştır haliyle ikinci eli azdır.... 2teker dergisinde böyle bahsetmişler

GeCe__
21 Şubat 2008, 20:31
sağol blackhaw06 güzel bir kaynak oldu tsk ler...

blackhawk06
21 Şubat 2008, 20:45
ayrıca Levent FAZLIOĞULLARINDAN ın usta görüşü adlı yazısını aktarıyorum: geneli sağlam bir motordur.yürür aksamı ve motor bloğu servis bakımları doğru ve düzenli yapıldığı sürece hiç sorun çıkarmadan 10000lerce km gider..en çok şikayet debriyajının çabuk bitmesidir.2001 e kadar üretilmiş olan modellerde karbüratörü sistem itibariyle düzenli senkron ayarı ister ..sağlam akü kullanıldığı sürece elektronikle ilgili herhangi bir arızaya rastlanmaz.sanayilerde en çok yapma piston kolları ,sıkıştırma oranını yükseltmek için taşlanmış silindir kapağı gibi tamir/modifiye çabaları görülür.motor arızası genellikle bu tür sonradan yapılma işlerde ortaya çıkar.sıklıkla görülen bir başka sorun hararet yapmasıdır.radyatör peteklerine dolan pisliği vatandaşın tazyikli suyla temizleme çabası peteklerin eğilip daha da az soğutmasına sebep olur.hararet bu makinayı çok kötü şekilde etkiler.taşlanmış kapaklı bir gsx-r 600 de rölanti tutturmak sorun olabilir.modifiye sevdasıyla ellenmemiş olsa subap ayarları kolay kolay bozulmaz.bunun dışında modifiye olarak sıklıkla emme manifoldunun ve sübapların parlatılmasınaa rastlanır.şanzımanda sorun,drag ve tek tekerle zorlanınca 2.vites arızası ortaya çıkar.2.viteste durmaz olabilir.ülkemizde vites dişlileri sökülüp taşlanarak geçici çözümler bulunabiliyor.eğer bulunabilirse orjinal egsozu alüminyumdur ve çok sağlamdır.aslında bu kadar kurcalanmasına rağmen gsx-r 600 ün inatla çalışması bence bu motosikletin sağlamlığını gösteriyor.detaylarda kayda pek değer görülmesede aynaları çok çabuk bozulur.kilometre saatleri jant göbeğindeki çarkın bozulmasıyla çalışmaz olbilir........................................... ............................................ umarım bu bilgiler işine yarar...

GeCe__
21 Şubat 2008, 20:52
ayrıca Levent FAZLIOĞULLARINDAN ın usta görüşü adlı yazısını aktarıyorum: geneli sağlam bir motordur.yürür aksamı ve motor bloğu servis bakımları doğru ve düzenli yapıldığı sürece hiç sorun çıkarmadan 10000lerce km gider..en çok şikayet debriyajının çabuk bitmesidir.2001 e kadar üretilmiş olan modellerde karbüratörü sistem itibariyle düzenli senkron ayarı ister ..sağlam akü kullanıldığı sürece elektronikle ilgili herhangi bir arızaya rastlanmaz.sanayilerde en çok yapma piston kolları ,sıkıştırma oranını yükseltmek için taşlanmış silindir kapağı gibi tamir/modifiye çabaları görülür.motor arızası genellikle bu tür sonradan yapılma işlerde ortaya çıkar.sıklıkla görülen bir başka sorun hararet yapmasıdır.radyatör peteklerine dolan pisliği vatandaşın tazyikli suyla temizleme çabası peteklerin eğilip daha da az soğutmasına sebep olur.hararet bu makinayı çok kötü şekilde etkiler.taşlanmış kapaklı bir gsx-r 600 de rölanti tutturmak sorun olabilir.modifiye sevdasıyla ellenmemiş olsa subap ayarları kolay kolay bozulmaz.bunun dışında modifiye olarak sıklıkla emme manifoldunun ve sübapların parlatılmasınaa rastlanır.şanzımanda sorun,drag ve tek tekerle zorlanınca 2.vites arızası ortaya çıkar.2.viteste durmaz olabilir.ülkemizde vites dişlileri sökülüp taşlanarak geçici çözümler bulunabiliyor.eğer bulunabilirse orjinal egsozu alüminyumdur ve çok sağlamdır.aslında bu kadar kurcalanmasına rağmen gsx-r 600 ün inatla çalışması bence bu motosikletin sağlamlığını gösteriyor.detaylarda kayda pek değer görülmesede aynaları çok çabuk bozulur.kilometre saatleri jant göbeğindeki çarkın bozulmasıyla çalışmaz olbilir........................................... ............................................ umarım bu bilgiler işine yarar...


sağol kardeşim yaramazmı yarar tabi :rendeer:


1. nesil (1997-2000): Karbüratörlü ilk nesil gsx-r 600 , eski nesil gsx-r 750 ve 1100 ün ardından ilk ışın şasili modeldir.en sağlam 600 lüklerdendir ve küçük sanayi sitelerinde en çok tutulan versiyondur:12100 devirde 97 bg güç...174 kg. kuru ağırlık..bütün dünyada jilet gibi yol tutuşu ve müthiş viraj kabiliyetiyle ünlenmiş olsada yurdumuzda drag pistlerinin vazgeçilmezi olmuştur...2001 yılında enjeksiyona kavuşmuştur..13000 devirde 115 bg. güç 163 kuru ağırlık...2001-2003 arasındaki 2.nesli malesef ülkemizdeki ekonomik kriz yüzünden az satılmıştır haliyle ikinci eli azdır.... 2teker dergisinde böyle bahsetmişler

demek bu sitede kimsenin sradı yok hımm güseeel :cherry:

candash
30 Mart 2008, 19:20
gece..

takip ettigim kadarıyla suan 98-00 kasa arası bi 750 srad sahibisin...

bunca yazılan seylere ragmen.. (modifiye edilerek motorların yıpranması) temizini nası buldun..

nerelere gosterdn..

bu yaştaki motor ne kadar surede... ne gibi bakımlar istiyo..

GeCe__
31 Mart 2008, 15:59
vala kardeşim ben çok sradlara bakmıştım hiç birini gözüm tutmadı bizde anlıyoruz azçok bu işten neyse en son bu aldığım motora baktım 98 model srad 750 aldım ben enjeksıyonlu neyse buna çok kanım ısındı hatta 2 saat bındım motora almadan önce saolsun sahıbı arkama bındı tanıstık ettık ark olduk hatta daha sonra ustamıza göturduk oda tuttu motoru okeyı verdı sadece ekzantrık zıncırınden ses gelıyordu onu bılıyorduk zaten aldım ve degıstrıdım artı bırde bakım yaptırdım yag yag fıltresı bujıler degıstı hava fıltresı fln yanı normal bakıma soktum ve şuan sorunsuz bınıyorum bı sorun yok tertemız makına.içime sındı ustama gösterdım oda okey dedı ve aldım acılmamıs motor aldım ben tabı bu modellerın temızlerı zor, ılerde sorun cıkartırsa gene yaptırıp bınerım cunku cok memnunum yol tutusu gıdısı fln mukemmel ve güvenli

bathu
31 Mart 2008, 16:22
vala kardeşim ben çok sradlara bakmıştım hiç birini gözüm tutmadı bizde anlıyoruz azçok bu işten neyse en son bu aldığım motora baktım 98 model srad 750 aldım ben enjeksıyonlu neyse buna çok kanım ısındı hatta 2 saat bındım motora almadan önce saolsun sahıbı arkama bındı tanıstık ettık ark olduk hatta daha sonra ustamıza göturduk oda tuttu motoru okeyı verdı sadece ekzantrık zıncırınden ses gelıyordu onu bılıyorduk zaten aldım ve degıstrıdım artı bırde bakım yaptırdım yag yag fıltresı bujıler degıstı hava fıltresı fln yanı normal bakıma soktum ve şuan sorunsuz bınıyorum bı sorun yok tertemız makına.içime sındı ustama gösterdım oda okey dedı ve aldım acılmamıs motor aldım ben tabı bu modellerın temızlerı zor, ılerde sorun cıkartırsa gene yaptırıp bınerım cunku cok memnunum yol tutusu gıdısı fln mukemmel ve güvenli

seni gidi sradcı seni ak sakallı deden geldi :cherry: sözlerimi dinlemezsen üzülürsün:bounce: :rendeer::rendeer: akrep kardeşliği :rendeer:

GeCe__
31 Mart 2008, 16:33
seni gidi sradcı seni ak sakallı deden geldi :cherry: sözlerimi dinlemezsen üzülürsün:bounce: :rendeer::rendeer: akrep kardeşliği :rendeer:

aa top sakallı dede gelmiş :mrgreen: sen konuşma fazla pis kawacı :cherry:

coolsnake
31 Mart 2008, 16:40
bende de war
1998 srad gsx-r 750 w
43.000 de we hala 0 gibi

GeCe__
31 Mart 2008, 16:44
oooo bırısını bulduk hocam görüşelim bilgi alışverışi yapalım

coolsnake
31 Mart 2008, 16:53
elbette ben uskudardayim baglarbasi

GeCe__
31 Mart 2008, 16:59
bende göztepeden :cat: ...

candash
01 Nisan 2008, 01:59
bende caddebostandaymda...

ogrencilik dolayısıyla edirnedeym daha cok :)


fiyatlardan dolayı 600 lukler biraz daha uyuyo...
enazından kulagında kalsa yeter...
olurda temiz bi 600 falan bulursan kendine alıyomuşcasına..

olurya ustadan falan duyarsın belki...

bi haber edersen cok memnun olurm..

motorcuyasar
12 Eylül 2014, 16:40
karagümrüklü,kelebek günay kardeşim selamunaleyküm 99 model srad 750 kulanıcısıyım aynı zmanda motosiklet tamircisiyim birincisi motosiklet üzerine ilk enjoksiyonu koyan SUZİKİ dir oda 1998 yılının 2. altı ayında başlamışdır 1998 in temmuz ayından sonra üretilen 600 cc ve üzeri bütün suziki marka motosikletler enjeksiyonludur gnelde tutulan rengi mavi beyaz ve kırmızı siyahdır çok dengeli viraj kabiliyeti çok yüksek gidon hakimiyeti mükemmel yüksek hızlarda panik frende savrulmayan (kombine olmak kaydıyla) hemen hemen tek motordur diyebiliriz şase yapısı çok sağlam ve harika motor blok üst kapak ve şanzımanda asla ama asla sıkıntı yaşamassın yeterki yağsız bırakma bakımlarını ihmal etme bir bilne yaptır üzme motoru üzme derken gazlama anlamında sölemiyorum mesela sık sık tek teker yada debriyaj tokatlama gibi işleri çok sık tekrarlamassan şehir içi mobilet gibi binmessen yada bineceksen önlemini alırsan hararet gösdrmssen sık sık fan açtırmassan çok büyük kaza bela olmadıkça o motorlara ölüm yok kardeşim şunu ilke edineceksin 1 direksiyon amortisörün olacak iki lasdiklerin her zman taze ve iyi durumda olacak üç asla ama asla görüş açın çok iyi olmadıkça gazlamıycan.. zevkli sürüşlerr... :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------

var var suzukicide var sitede ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:37 ----------

haa sen şimdi dersin abi avatarın tek teker bana teker yapma diyosun dersin belki :) yap tkerde yap stopide ama bilinçli yap :) bizler tamirci olduğumuz için elimizden gelen bişi onun için önemsemiyoruz ben balata değişdiririm 200 tl mall olur sen değişirsin 500 tl mal olur ;)