PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : xiting 250 performans artımı



morse
15 Şubat 2008, 02:31
mrb arkadaşlar, foruma yeni üye oldum. xitin 250 hakkında epey bilgi aradım. var fakat çok dağınık. herhalde tamamını bulabilmem aylarımı alır :) ben motoru alalı yaklaşık 7 ay kadar oldu ve gayet memnunum. ve bu 7 ay boyunca epey bi inceledim :) . incelememin sonucunda artık motorda değişiklik yapmamın zamanı geldi gibi düşünüyorum çünkü bu motor fazlasını hak ediyor. eğer fikir veya tecrübelerinizi hep birlikte paylaşırsak sevinirim.

biliyorumki sohbet bölümünde kymko nun bölümü var ama şu anda 82 sayfa olmuş ve modellerle ilgili konular çok dağılmış.

hepinize şimdiden teşekkür ederim.

tekrardan mrb arkadaşlar,

öncelikle ben bir konu yazayım dedim :) başlangıç olsun diye.
bir kaç ay kadar önce motorda ilk kalkışta bir titreme sorunu yaşadım. bu konuyla ilgili 2 farklı problem karşımıza çıktı. bunlardan biri benim motorda diğeri ise başka bir xiting 250 de idi.
1. kavramadaki papuçların çapak toplaması ve sertleşmesi. bu sorunu papuçları çıkarıp zımpara ile temizledikten sonra eğe ile çarpı atarak giderdik.
2. kayış kısmında yağlanma. normalde böyle birşey söz konusu olamaz ancak motorun kayış kutusuyla birleştiği noktadaki contanın yağ kaçırması sebep oluyormuş. bu sorunda iyi bir izolasyon ile çözüldü.

evet arkadaşlar, sizlere birazda kalkışın daha güçlü olmasından bahsedeyim.
kalkışı güçlendirmenin basit yollarından biri şanzuman kampanasındaki papuçların bağlı olduğu mekaniği hafifletmek. sistem merezkaç kuvvatiyle çalıştığı için papuçlarda yapılacak her türlü hafiflik ilk start anına yansıyacaktır. bunu yapmanın en basit yoluda papuçların bağlı olduğu mekaniğe eşit aralıklarla belli sayıarda açılacak deliklerdir. bunu yaparken dikkat etmeniz gereken konu : her üç mekaniğin aynı şekilde delinmesidir. aksi takdirde kampanada dendesiz temas olacak ve titreme yapacaktır.

evet arkadaşlar, sizlere birazda kalkışın daha güçlü olmasından bahsedeyim.
kalkışı güçlendirmenin basit yollarından biri şanzuman kampanasındaki papuçların bağlı olduğu mekaniği hafifletmek. sistem merezkaç kuvvatiyle çalıştığı için papuçlarda yapılacak her türlü hafiflik ilk start anına yansıyacaktır. bunu yapmanın en basit yoluda papuçların bağlı olduğu mekaniğe eşit aralıklarla belli sayıarda açılacak deliklerdir. bunu yaparken dikkat etmeniz gereken konu : her üç mekaniğin aynı şekilde delinmesidir. aksi takdirde kampanada dendesiz temas olacak ve titreme yapacaktır.

PHAETONW12
25 Şubat 2008, 23:58
ne oldu hocam? varmı bir gelişme ?uyguladınmı bunları kendi motoruna?

ByPaTr10
26 Şubat 2008, 01:21
yada uygulamayımı dusunuon hayla