PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : motorumu değiştireceğim yardım



levent34
16 Ocak 2008, 18:43
Arkadaşlar şu an hyosung gt 250 r kullanıyorum yaza doğru honda veya kawasaki 600 düşünüyorum hangisini önerirsiniz.

Terrorizer
16 Ocak 2008, 18:48
Tahmini bir fiyat aralıgı yazarsan ona gore tavsiyede bulunabiliriz... Hyosung dan sonra herhalde R6 fln tavsiyeleri gelebilir =)

jesse
16 Ocak 2008, 18:50
valla ilk tercihim honda olurdu ama renkler ve zevkler tartışılmaz karşılaştırma yaparsan daha iyi olur mesela zx-6r mı kawaskiden kastın

cakalaz
17 Ocak 2008, 13:01
HoNDa ! :rendeer::wiinkk::cat:

bathu
17 Ocak 2008, 13:24
amacın ne ?

tugcetugce
17 Ocak 2008, 13:42
kesinlikle 600 rr derim birde yeni kasa olsun tamamdır:mrgreen::cat:

http://img92.imageshack.us/img92/7793/cbr600rrpearlwhitesilvevo1.jpg
Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 16 valfli, DOHC, 4 silindirli
Silindir Çapı x Strok 67 x 42,5mm
Silindir Hacmi 599cm3
Sıkıştırma Oranı 12 ; 1
Ateşleme sistemi PGM-DSFI Elektronik yakıt enjeksiyonu
Max. Güç 117 BG @ 13.000 d/d
Ateşleme Elektronik ateşleme
Çalıştırma Elektrik marşlı
Şanzıman 6 vites
Aktarma O-ringli zincir
Boyutlar (UxGxY) 2.065 x 685 x 1.135mm
Tekerlekler Arası Mesafe 1.390mm
Sele Yüksekliği 820mm
Yerden Açıklık 135mm
Yakıt Kapasitesi 18lt (3,5lt yedek)
Tekerlekler Üç kollu alüminyum jant
Ön Lastikler 120 / 70 ZR17 (58W)
Arka Lastikler 180 / 55 ZR17 (73W)
Ön Süspansiyon 45mm HMAS tipi teleskobik çatal, 120mm esneme aralığı
Arka Süspansiyon Pro-link amortisör, 120mm esneme aralığı
Ön Frenler 310mm çift disk, hidrolik, dört piston kaliperli
Arka Frenler 220mm tek disk, hidrolik,tek piston kaliperli
Ağırlık 169kg

cbr125faik
17 Ocak 2008, 13:45
bencede 600 rr kesınlıkle...

orcunmavis
17 Ocak 2008, 14:08
bence de bu ikisi arasında 600rr daha cazip

tugcetugce
17 Ocak 2008, 15:53
http://www.motorcycleconnect.com/Kawasaki/2007/Super_Sport/ZZR_600/ZZR_600_1.jpg
kawasaki de bu... ben honda 600 rr derim...

muratgergerli
17 Ocak 2008, 16:08
Paşam eğer ikisi (Honda- Kawa) arasında bir karşılaştırma istiyorsan bence
tabi ki Honda olsun...:cherry:.

Ama YAMAHA R6 almanı isterdim tabiki..:cat:

levent34
17 Ocak 2008, 16:11
http://www.motorcycleconnect.com/Kawasaki/2007/Super_Sport/ZZR_600/ZZR_600_1.jpg
kawasaki de bu... ben honda 600 rr derim...


sevgili tuğçe sen ne zamandan beri kullanıyorsun.


http://www.motorcycleconnect.com/Kawasaki/2007/Super_Sport/ZZR_600/ZZR_600_1.jpg
kawasaki de bu... ben honda 600 rr derim...


benim kawasaki den bahsettiğim bu ne dersin yine honda mı

http://img169.imageshack.us/img169/1540/07zx600porgrfzs1.jpg (http://imageshack.us)

tugcetugce
17 Ocak 2008, 16:18
ben nisanda cbr 125 alcam ...
ama eğer çok iyi pişmiş olsaydım honda derdim..
evet senin kawasaki süper.. e bence sen seçimini yapmışın ama ...
o zaman kendi istediğin neyse o olsun ..
hayırlısı olsun..
sen fikir sordun bende fikrimi belirttim usta olduğumu söylemedim zaten...

levent34
17 Ocak 2008, 16:18
http://www.motorcycleconnect.com/Kawasaki/2007/Super_Sport/ZZR_600/ZZR_600_1.jpg
kawasaki de bu... ben honda 600 rr derim...


Sevgili Tuğçe benim kawasaki den bahsettiğim bu ne dersin yine honda mı )))

http://img169.imageshack.us/img169/1540/07zx600porgrfzs1.jpg (http://imageshack.us)

tugcetugce
17 Ocak 2008, 16:24
iki kere yazmışın yukarda cevabım...

levent34
17 Ocak 2008, 16:29
iki kere yazmışın yukarda cevabım...

gördüm güzel bayan sanada şimdiden hayırlı olsun alacağın motor sen olsan bu resimlere göre son kararın ne olurdu)) yoksa kutumumu açayım.

tugcetugce
17 Ocak 2008, 16:36
aslında görünüşten çok bence birde rahatlığına bak derim ben....
hangisinde dah arahatsın...

ilhan1154
17 Ocak 2008, 16:42
her ne kadar kullanmıslıgım olmasada göz zevkıne göre ninja diyorum

levent34
17 Ocak 2008, 16:42
aslında görünüşten çok bence birde rahatlığına bak derim ben....
hangisinde dah arahatsın...

güzel bayan honda ya bindimde kawasaki yi denemedim sen görüntü olarak hangisini tercih edersin bayanların beğenisi çok önemlidir bu soruyu senden daha iyi kimse yanıtlayamaz

tugcetugce
17 Ocak 2008, 16:45
baskı altındayım yaaa:mrgreen:
ya ikiside harika motorlar görünüş olarak cidden ikisinin grünüşüde süper...
sen istersen özelliklerine göre daha da önemlisi deneyerek rahatlığına bak... souçta sen kulanacaksın ilk senin rahatlığını sonrada göz zevjini doldurması lazım...

levent34
17 Ocak 2008, 16:45
Tahmini bir fiyat aralıgı yazarsan ona gore tavsiyede bulunabiliriz... Hyosung dan sonra herhalde R6 fln tavsiyeleri gelebilir =)

tahmini fiyat olarak 20-30 arası racing düşünüyorum ducatiye baktım ama çok pahalı

tugcetugce
17 Ocak 2008, 16:46
2003/2004
ZX-6R 2005/2006
ZX-6R[1] 2005/2006
ZX-6RR[2] 2007[3]
Motor Tipi 4-Zamanlı, Sıvı-Soğutmalı, DOHC, Silindir başına 4 valf, Transverse In-Line 4-Silindir 4-Zamanlı, Sıvı-Soğutmalı, DOHC, Silindir başına 4 valf, inline-four
Hacim 636 cc 599 cc
Bore/Stroke 68.0 mm x 43.8 mm 67.0 mm x 42.5 mm
Maksimum Tork 52.0 lb-ft @ 11,500 rpm 0.8 lb-ft @ 12,000 rpm TBD
Sıkıştırma Oranı 12.8:1 12.9:1 13.9:1 13.3:1
Yakıt Enjeksiyonu EFI with Keihin 38 mm Throttle Bodies DFI with Keihin 38 mm Throttle Bodies (4) DFI with four 38 mm Keihin throttle bodies, oval sub-throttles, two injectors per throttle body
Transmisyon 6 ileri
Son Aktarma X-ring Zincir
Rake/Trail 24.5 deg/3.7 in 25 deg/4.2 in 25.5 deg/4.3 in 25 deg/4.3 in
Ön Teker Gezinmesi 4.7 in TBD
Arka Teker Gezinmesi 5.3 in TBD
Ön Lastik Boyutu 120/65-ZR17
Arka Lastik Boyutu 180/55-ZR17
Aks Aralığı 55.1 in 54.7 in 55.1 in 55.3 in
Ön Süspansiyon 41 mm Inverted Cartridge Fork with Adjustable Preload, Stepless Rebound and Compression Damping 41 mm Inverted Cartridge Fork with Adjustable Preload, Stepless Rebound and Compression Damping, TiSiCN Coating 41 mm inverted cartridge fork with top-out springs, stepless rebound damping, stepless compression damping, fully-adjustable spring preload
Arka Süspansiyon Bottom-link Uni-Trak system with gas-charged shock, stepless rebound and compression adjustability Uni-Trak with Adjustable Preload, Stepless Rebound and Compression Damping Uni-Trak with Adjustable Preload, Stepless Rebound, High and Low Speed Compression Damping, and Ride Height Bottom-Link Uni-Trak with gas-charged shock, top-out spring and pillow ball upper mount, dual-range (high/low-speed) stepless compression damping, 25-way Adjustable rebound damping, fully-adjustable spring preload
Ön Fren Tipi Dual 280 mm Discs with 4-Piston Calipers Dual 300 mm Floating Discs with Radial Mount, Opposed 4-Piston Calipers Dual 300 mm petal-type rotors with four-piston, four-pad calipers
Arka Fren Tipi Single 220 mm Disc Single 210 mm petal-type rotor with single-piston caliper
Yakıt Tankı Kapasitesi 4.8 gal 4.5 gal
Sele Yüksekliği 32.5 in 32.3 in
Kuru Ağırlık 354.9 lb 362 lb 368 lb
Rekler 2003: Black Pearl, Candy Lightning Blue, Passion Red, Galaxy Silver
2004: Lime Green, Candy Thunder Blue, Pearl Blazing Orange, Galaxy Silver 2005: Lime Green/Flat Stoic Black, Metallic Raw Titanium/Flat Stoic Black, Candy Plasma Blue/Flat Stoic Black, Pearl Magma Red/Flat Stoic Black
2006: Lime Green/Flat Sonic Black, Ebony, Candy Flat Raw Plasma Blue/Flat Sonic Black, Titanium Silver with Tribal Graphics 2005: Lime Green
2006: Lime Green Lime Green, Lime Green / Flat Stoic Black, Ebony, Passion Red
kawasakide bunları bulabildim...

levent34
17 Ocak 2008, 16:48
baskı altındayım yaaa:mrgreen:
ya ikiside harika motorlar görünüş olarak cidden ikisinin grünüşüde süper...
sen istersen özelliklerine göre daha da önemlisi deneyerek rahatlığına bak... souçta sen kulanacaksın ilk senin rahatlığını sonrada göz zevjini doldurması lazım...

Ne kadar zor bir bayansın ya altı üstü senin beğenini sordum evlenme teklif etmedim ya))) hala cevaplamamak için direniyorsun hadi lütfen ya

neyse yardımların için teşekkür ederim.

tugcetugce
17 Ocak 2008, 16:52
ya ben sana beğenimi sölesem sen o motorda rahat olmayıp daha sonra pişman olursan ben sorumlu hissederim kendmi...
diyorum işte arkadaşlarda diyeektir görüüş ikisindede harika...
sen rahat et yeter...

ilhan1154
17 Ocak 2008, 16:55
en iyisi git bi honda 1000cc al bin tepesine gez :)

tugcetugce
17 Ocak 2008, 16:57
en iyisi git bi honda 1000cc al bin tepesine gez :)

ya da böyle bencede:cat::queen::queen:

patriote
17 Ocak 2008, 16:58
Caddede kullanacaksan, R6 daha iyi bir seçenek gibi duruyor.
Tabii Suzuki de aynı değerde.
Honda ve Kawasaki biraz daha zor idare edilen motosikletler.
Özellikle Honda sürücü unsurunun sürüşe katılmasını gerektiren bir sürüş karakterine sahip.
Şu an piyasada olan yeni modellerin ve çıkacak olanların test sürüşlerini yaptım.
Eğer son model alacaksan, yeni CBR diğerlerinden çok farklı.
Şunu al diyemem ama.
Ben olsam hangisini alırdım diyeceğim.
Bu da saçma olacak çünkü altımda CBR var ve 2008 modelini sipariş ettim.:)
Bu ayın sonunda motosikletimi değiştiriyorum.
Fakat yine de kriterlerimi yazayım.

Ben pistte daha çok kullandığım için, pist performansı açısından Honda ve Kawasaki'yi çok beğendim.
Kawasaki çok değişmiş.
Tam bir pist canavarı haline gelmiş.
Ama bilinen kalitesi ve sorun çıkarmaması nedeniyle Honda'yı tercih ettim.

Fakat eğer sadece caddede kullanacak olsaydım.
Suzuki alırdım.
Yeni GSXR hem pist hem de cadde için kullanılabilecek ve ucuz modifikasyon avantajı ile güzel bir tercih olur.

Ama sen beni bu kriterle ilgilendirmiyor, ben yakışıklı bir motor istiyorum dersen,
R6 gerçekten çok yakışıklı bir motosiklet.

Eğer ikinci el alacaksan, alacağın model ve yılı yazman gerekiyor.
Çünkü bu motosikletlerin bir yıl çıkardıkları makina ile diğer yıl çıkardıkları birbirini tutmuyor.
Küçük bir teknoloji farklılığı, herşeyi değiştiriyor.
Yani sorunu şöyle sor.
2003 de hangisi?
2005 de hangisi?
gibi...:)

En iyi tercihi yapman dileğiyle...:cat:

abal
17 Ocak 2008, 17:09
ben piyasasına göre vede en çok tercih edilenlerden biri honda 600rr derim.

ilhan1154
17 Ocak 2008, 17:11
bende cbr 125 dıom ozman hıh

tugcetugce
17 Ocak 2008, 17:13
bende cbr 125 dıom ozman hıh

adam yükseltmeye çalışıo yahu cbr 125 napsın o...

levent34
17 Ocak 2008, 17:14
Caddede kullanacaksan, R6 daha iyi bir seçenek gibi duruyor.
Tabii Suzuki de aynı değerde.
Honda ve Kawasaki biraz daha zor idare edilen motosikletler.
Özellikle Honda sürücü unsurunun sürüşe katılmasını gerektiren bir sürüş karakterine sahip.
Şu an piyasada olan yeni modellerin ve çıkacak olanların test sürüşlerini yaptım.
Eğer son model alacaksan, yeni CBR diğerlerinden çok farklı.
Şunu al diyemem ama.
Ben olsam hangisini alırdım diyeceğim.
Bu da saçma olacak çünkü altımda CBR var ve 2008 modelini sipariş ettim.:)
Bu ayın sonunda motosikletimi değiştiriyorum.
Fakat yine de kriterlerimi yazayım.

Ben pistte daha çok kullandığım için, pist performansı açısından Honda ve Kawasaki'yi çok beğendim.
Kawasaki çok değişmiş.
Tam bir pist canavarı haline gelmiş.
Ama bilinen kalitesi ve sorun çıkarmaması nedeniyle Honda'yı tercih ettim.

Fakat eğer sadece caddede kullanacak olsaydım.
Suzuki alırdım.
Yeni GSXR hem pist hem de cadde için kullanılabilecek ve ucuz modifikasyon avantajı ile güzel bir tercih olur.

Ama sen beni bu kriterle ilgilendirmiyor, ben yakışıklı bir motor istiyorum dersen,
R6 gerçekten çok yakışıklı bir motosiklet.

Eğer ikinci el alacaksan, alacağın model ve yılı yazman gerekiyor.
Çünkü bu motosikletlerin bir yıl çıkardıkları makina ile diğer yıl çıkardıkları birbirini tutmuyor.
Küçük bir teknoloji farklılığı, herşeyi değiştiriyor.
Yani sorunu şöyle sor.
2003 de hangisi?
2005 de hangisi?
gibi...:)

En iyi tercihi yapman dileğiyle...:cat:

hocam sadece caddede kullanacağım pist falan şu an bana uymaz ben tamamen dizayn olarak bakıyorum ayrıca zaten 2. el düşünmüyorum 0 alacağım kontrol zorluğu açısından ne yaşarım bilmiyorum ama ileri sürüş eğitimi aldım ve bunu almama rağmen hala ben biliyorum diye tedbiri elden bırakmıyorum.


adam yükseltmeye çalışıo yahu cbr 125 napsın o...

Bak gördünmü sevgili tuğçe bir tek sen arkamdasın ne oluyor ya 125 falan filan ben ağırlaştırmak istiyorum bunlar hafifletiyor işte bu yüzden kadınlar erkeklerden her zaman akıllıdır.:cat:

SAKİ
17 Ocak 2008, 17:19
Honda CBR 600 RR mükemmel makinadır,test ettim.Yada Yamaha R 6 bu keratada mükemmel makinadır,hepsi birbirinden farklıdır en yüksek hp gücü olanı alayım dersen Suzukı GSX R 600 125 hp karar senin para senin iyi düşünüp karar ver.Hayırlısı olsun.

bathu
17 Ocak 2008, 17:24
racing motorlarda rahatlık aramayın ... hondasıda, yamasında,kawasıda,suzukiside kazık gibi rahatsız.. 636 var lahmacun dağıtıyorum şehirler arası ordan biliyorum :) belim ayağım bileklerim :pale: vay haline motormu kullanıyorsun acımı çekiyorsun size naked öneriyorum :rendeer:

patriote
17 Ocak 2008, 17:37
hocam sadece caddede kullanacağım pist falan şu an bana uymaz ben tamamen dizayn olarak bakıyorum ayrıca zaten 2. el düşünmüyorum 0 alacağım kontrol zorluğu açısından ne yaşarım bilmiyorum ama ileri sürüş eğitimi aldım ve bunu almama rağmen hala ben biliyorum diye tedbiri elden bırakmıyorum.



O zaman Türkiye şartlarına en uygun olanı seçmeni öneririm.
Bunların hepsi çok güzel makinalar.
Servis yedek parça temini gibi unsurlar ülkeden ülkeye değişiyor.
Kendi kapasitenin limitlerini anlayana kadar aralarındaki farkı zaten anlayamazsın.
O limitlere de sadece pistte çıkabileceğin için hangisini seçersen seç senin için en iyisi o olacak.
Tip olarak hepimizin beğenileri farklı.
Ben şu aşağıda gördüğün rengi seçtim.
Arka plakalığı, yolcu koltuğunu, ön camı ve ön sinyalleri değiştireceğim. Bunun dışında bir işleme gerek kalmadan ben çok güzel bir motorum diye bağırıyor zaten.

http://www.smanettoni.net/novita/honda/cbr600rr_07/cbr600rr_2007.jpg

taner_k
18 Ocak 2008, 11:03
Bak gördünmü sevgili tuğçe bir tek sen arkamdasın ne oluyor ya 125 falan filan ben ağırlaştırmak istiyorum bunlar hafifletiyor işte bu yüzden kadınlar erkeklerden her zaman akıllıdır.:cat:

tüm mt ailesi arkanda endişelenme :queen: