PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Arkadaşlar Acil Yardıma Ihtiyacım Var !!!!!!!



tunca_G
15 Aralık 2007, 22:34
ARKADAŞLAR TWİSTER MOTORUMUN AKÜSÜNÜ KARDEŞİM KONTAK AÇIKKEN TERS TAKMIŞ VE ŞUAN MOTORUN HİÇ BİR ŞEYİ ÇALIŞMIYOR :pale:(IŞIKLAR, KORNA VS) BANA SIKINTINI NE OLDUĞU HUSUSUNDA YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM

SİGORTALARINI SÖKTÜM BAKTIM SIKINTI YOK YERLERİNİ DEĞİŞTİRDİM UYGUN AMPERLERLE AMA YİNEDE SES SOLUK YOK BİLGİSİ OLANLARIN YARDIMINA İHTİYACIM VAR

HERKESE ŞİMDİDEN TŞK LERİMİ SUNUYORUM[/B]

jesse
15 Aralık 2007, 22:51
birinci ihtimal aküyü kaybetmiş olabilirsin... çalıştıgından emin olduktan sonra bir daha dene istersen .. ikinci ihtimal sigortaların yanmış olabillir ama saglam diyorsun genede degiştirmende zannedersem ana bir merkezde sigorta olacak tam emin degilim .. geçmiş olsun

babaçi
15 Aralık 2007, 22:51
hondanın parçası pahalı modellerinden biri

sırf bu yüzden şeklini beğendiğim halde almaktan vazgeçtim :pale:

güncelleyelim :wiinkk:

muratgergerli
15 Aralık 2007, 22:53
Bence tek sorun sigorta..Akü kablosunu takip et istersen..

babaçi
15 Aralık 2007, 23:02
akünün tek bir tane sigortası olması lazım onu denedinmi?

kırmızı kabloyu takip et bulursun

APV41
16 Aralık 2007, 18:36
sadece aküyü yanlış takmakla kalmamış topiğide il gruplarının içine açmış ÇOK TERS BİR DURUM :P

ExTReMa
16 Aralık 2007, 18:43
Konu yanlış yerde açılmış Mt grupları arasında değil teknik bilgilerde olmalıydı :)

efendy_iso
16 Aralık 2007, 18:45
konuyu açılabilecek en yanlış yere açmışsın tebrik ederim seniii

By_StaR
16 Aralık 2007, 18:46
Beyin YOk dimi Bu makinelerde :S

muratgergerli
16 Aralık 2007, 20:35
konuyu açılabilecek en yanlış yere açmışsın tebrik ederim seniii
İso.. Paşam bende seni tebrik ederim..Duyarlılığın ve hassasiyetin için..:cat::rendeer:

İHTİYAR
16 Aralık 2007, 21:19
Akü kutup başının yanlış takılması halinde en fazla DC akımla çalışan üniteler arızalanır.
Aydınlatma sistemi bundan etkilenmez.
Motorunuzun elektrik sisteminde,elektrik olduğuna dair hiç bir bulgu yoksa artı (+) kutuba bağlı hat üzerinde bir diot & sigorta olabilir,onun arıza yapması yani devreyi kesmesi muhtemel çünkü kutup başı ters takılmış.

1 metre kadar bir kabloyu akünün +,plus,pozitif kutbuna değdirip öbür ucunu sigorta ünitesinde ki herhangi bir uca temas ettirdiğinizde motorunuzun elektrikle çalışan herhangi bir unsurunun çalışması lazım,eğer bu gerçekleşirse olması gereken hatta bir sorun vardır(sigorta,diot vs).
Cevaplarınızı merakla bekliyoruz.

denizcimuzaffer
16 Aralık 2007, 21:26
Akü kutup başının yanlış takılması halinde en fazla DC akımla çalışan üniteler arızalanır.
Aydınlatma sistemi bundan etkilenmez.
Motorunuzun elektrik sisteminde,elektrik olduğuna dair hiç bir bulgu yoksa artı (+) kutuba bağlı hat üzerinde bir diot & sigorta olabilir,onun arıza yapması yani devreyi kesmesi muhtemel çünkü kutup başı ters takılmış.

1 metre kadar bir kabloyu akünün +,plus,pozitif kutbuna değdirip öbür ucunu sigorta ünitesinde ki herhangi bir uca temas ettirdiğinizde motorunuzun elektrikle çalışan herhangi bir unsurunun çalışması lazım,eğer bu gerçekleşirse olması gereken hatta bir sorun vardır(sigorta,diot vs).
Cevaplarınızı merakla bekliyoruz.

Ağabey,
bu sefer sen hızlı çekmişsin:mrgreen:
Bir kablo ile dediğini motorun herhangi bir metal kısmına yaparsa arkadaş kıvılcım çıkması gerekecektir değilmi:) Bu olmuyor ise akü sigortası gitmiş demektir??? Tam tersimiydi yoksa??