metalgod
25 Eylül 2007, 19:59
Merhabalar Metalgod nasılsınız?Sitede gezinirken gördüm yazılarınızı: hayvan barınağı.. veasire..
Size sormak istediğim şey:
1)Metal müzikle ilgili misiniz ?Ben iligiliyim de.
2) Ben Kanuni Cross250 veya Cheetah 125 gibi bir cross model düşünüyorum önerir misiniz?Yakıt tüketimi nasıldır, dağılıyor mu bu Crosslar Dağda, yolda falan ?Konforu nasıl?Yoksa bi Honda CBF150alıp şehir içinde paşa paşa süreyim mi?
Valla cevabınızı bi başlık şeklinde verseniz daha iyi olur diğer herkes de deneyimlerinizden faydalanabilir!.Valla Cevabınızı bekliyorum 4gözle
yardır git arkadaşımızın isteiği üzerine yantılamaya çalışıyorum :)
c.1) ilgiliyim hatta müzisyenim :P
c.2)
öncelikle belirteyimki hocam kanunin yanılmıyorsam tüm modelleri çinlidir...
sadece marka türk markası o kadar...
ben cheeta 125 kullanıyorum aslında benim gibi bi adamı iyi idare etti denebilir... ama hiç memnun edemedi... kaç sefer yolda bıraktı krank kolu kırıldı pistonu patladı... 2006 model 2007 mart trafiğe çıkışlı olmasına ağmen bu kadar zarar ziyan... şu an 10000 i devirdi birazdan görkem gelicek birlikte kalan kısımlarını falledicez ve yeniden faaliyete dönecek....
bu makina cross görünümlü bi mıymıntı sakın ha cross a çıkmayın enduro tadında gezersiniz ama cross yapıcam diyerek rampadan zıpladığınızda ön tekerinizin yamulduğunu görürsünüz iki sefer jant değiştirdim o değilde akord da tutmuyor yapınca... eğer birazda daha yükseğe uçabiliceğiniz bi rampa ise motoskletiniz ortadan ikiye bölüne bilir çünkü iskelet o kadar sağlam değil...
kör vidayla cheetanın benzin deposunu delebilirsiniz.. geçenlerde vidayı bi diş fazla sıkıtğım için benzin depom delindi bu gün onardım daha...
türk malı diye yedek parçaya güvenmeyin hava filtresinin üzerinde plastik kapak 40 milyon.. bana pek ucuz gelmedi...
ama makine bayır aşağı vurunca :queen: 130 u görüyo düz yolda 115 falan en fazla...
hız ve benzin göstergesi sürekli bozulur 6. değiştirmeden sonra bende bıktım servisimde bıktı...
bu motorun hiç mi iyi yönü yok diyeceksiniz ;
ben makineye yaptığım işkenceyi anlatayım anlarsınız biraz.
istanbul-izmir-istanbul
belki 10 defa istanbul-tekirdağ
istanbul-bursa
istanbul-edremit
istanbul- çanakkale
bu kadar uzun yol yaptım.... bi çine göre fena dayanmadı aslında ama ben fazla yüklendimde diyebilirim...
anlicanız makineye güvenip yüklenmeyin benim gibi hüsrana uğrarsınız...
eğer param buna yeter derseniz alın sürekli bakım yapın ve sakın zorlamayın...
eğer başka çözümü var derseniz gidin cbf 150 alın ybr 125 alın titan alın vs.
sonuç olarak makineyi tavsiye ediyomuyum; etmiyorum....
http://img204.imageshack.us/img204/4349/adszef9.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/9592/adsz2ra0.jpg
http://img204.imageshack.us/img204/8306/adsz3vr7.jpg
http://img210.imageshack.us/img210/4681/adsz4lc3.jpg
http://img210.imageshack.us/img210/1829/adsz5ub4.jpg
cross 250 ye gelince pek fazla bi bilgim yok makine hakkında ama bana en büyük dezavantajlarından birinin su değilde hava soğutmalı olması gibi geldi....
ayrıca 230 cc olmasına rağmen güç aktarımı yetersiz diye biliyorum...
Size sormak istediğim şey:
1)Metal müzikle ilgili misiniz ?Ben iligiliyim de.
2) Ben Kanuni Cross250 veya Cheetah 125 gibi bir cross model düşünüyorum önerir misiniz?Yakıt tüketimi nasıldır, dağılıyor mu bu Crosslar Dağda, yolda falan ?Konforu nasıl?Yoksa bi Honda CBF150alıp şehir içinde paşa paşa süreyim mi?
Valla cevabınızı bi başlık şeklinde verseniz daha iyi olur diğer herkes de deneyimlerinizden faydalanabilir!.Valla Cevabınızı bekliyorum 4gözle
yardır git arkadaşımızın isteiği üzerine yantılamaya çalışıyorum :)
c.1) ilgiliyim hatta müzisyenim :P
c.2)
öncelikle belirteyimki hocam kanunin yanılmıyorsam tüm modelleri çinlidir...
sadece marka türk markası o kadar...
ben cheeta 125 kullanıyorum aslında benim gibi bi adamı iyi idare etti denebilir... ama hiç memnun edemedi... kaç sefer yolda bıraktı krank kolu kırıldı pistonu patladı... 2006 model 2007 mart trafiğe çıkışlı olmasına ağmen bu kadar zarar ziyan... şu an 10000 i devirdi birazdan görkem gelicek birlikte kalan kısımlarını falledicez ve yeniden faaliyete dönecek....
bu makina cross görünümlü bi mıymıntı sakın ha cross a çıkmayın enduro tadında gezersiniz ama cross yapıcam diyerek rampadan zıpladığınızda ön tekerinizin yamulduğunu görürsünüz iki sefer jant değiştirdim o değilde akord da tutmuyor yapınca... eğer birazda daha yükseğe uçabiliceğiniz bi rampa ise motoskletiniz ortadan ikiye bölüne bilir çünkü iskelet o kadar sağlam değil...
kör vidayla cheetanın benzin deposunu delebilirsiniz.. geçenlerde vidayı bi diş fazla sıkıtğım için benzin depom delindi bu gün onardım daha...
türk malı diye yedek parçaya güvenmeyin hava filtresinin üzerinde plastik kapak 40 milyon.. bana pek ucuz gelmedi...
ama makine bayır aşağı vurunca :queen: 130 u görüyo düz yolda 115 falan en fazla...
hız ve benzin göstergesi sürekli bozulur 6. değiştirmeden sonra bende bıktım servisimde bıktı...
bu motorun hiç mi iyi yönü yok diyeceksiniz ;
ben makineye yaptığım işkenceyi anlatayım anlarsınız biraz.
istanbul-izmir-istanbul
belki 10 defa istanbul-tekirdağ
istanbul-bursa
istanbul-edremit
istanbul- çanakkale
bu kadar uzun yol yaptım.... bi çine göre fena dayanmadı aslında ama ben fazla yüklendimde diyebilirim...
anlicanız makineye güvenip yüklenmeyin benim gibi hüsrana uğrarsınız...
eğer param buna yeter derseniz alın sürekli bakım yapın ve sakın zorlamayın...
eğer başka çözümü var derseniz gidin cbf 150 alın ybr 125 alın titan alın vs.
sonuç olarak makineyi tavsiye ediyomuyum; etmiyorum....
http://img204.imageshack.us/img204/4349/adszef9.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/9592/adsz2ra0.jpg
http://img204.imageshack.us/img204/8306/adsz3vr7.jpg
http://img210.imageshack.us/img210/4681/adsz4lc3.jpg
http://img210.imageshack.us/img210/1829/adsz5ub4.jpg
cross 250 ye gelince pek fazla bi bilgim yok makine hakkında ama bana en büyük dezavantajlarından birinin su değilde hava soğutmalı olması gibi geldi....
ayrıca 230 cc olmasına rağmen güç aktarımı yetersiz diye biliyorum...