PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yeniyim, ama doyumsuzum, napayım :) SS sorusu...



Sayfa : [1] 2 3

Shadow.Man
31 Temmuz 2007, 02:45
Bilgisayarımın bozuk olmasından dolayı 1,5 aydır yazamıyorum. Bu arada boş durmadım motorumu zevkle kullanıyorum :) Şu anda Harley Davidson VRSCAW motorum var, 1130cc, 115bg, 2500km'deyim henüz. Bu motora zevkle binmeme rağmen, SS'ler beni inanılmaz çekiyor. Bayağıdır bir bakınıyorum, Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki. Bunların yanında, yeni farkettiğim bir SS motor daha var, BMW. Nedense kimse BMW'den bahsetmiyor. Bende de merak konusu oldu. Neden BMW hiç konuşulmuyor?

İncelediğim model BMW K 1200 S, yüksek performanslı ve görünüş olarak da çok güzel bir motor. Buna alternatif olarak (neye göre alternatifse artık, bilemicem), Hayabusa, ZX-10R, ZZR1400, R1, CBR1000RR var gibi gözüküyor. Alacağımdan değil, henüz sadece kaşınıyorum, ama BMW tecrübesi olan var mı merak ta etmiyor değilim. Fiyat olarak 23500 EUR gibi bir fiyatı var yanlış hatırlamıyorsam.

BMW ile Japon motorların bir kıyaslanmasını isterim açıkçası, özellikle SS kullanan arkadaşlardan.

Yorumlarınızı bekliyorum...

the_cayman
31 Temmuz 2007, 02:47
bmw de çok güzel bence
Ama genelde tarz meselesi bana kalırsa..Yoksa bmw süper alet
Ehh birde fiyat farkı girince araya
Japona yönelmek mantıklı gibi geliyor :)

Yani o fiyata 2 japon alınır

barrokas
31 Temmuz 2007, 06:08
abi bence bmw deme,piyasayı görüyosun,fiyatlarıda biliyorsun tamam almandır iyidir ama,motosiklet diyince japondur yani,bugün ingilizler bile triumpha(kendi üretimleri olduğu halde)bmwye değilde japonlara yöneliyorlar,onu beşi bilmem motosiklet dedinmi japon olacak,neden dersen adamlar hayatlarını buna adamışlar ya düşünsene abi daha iyi nasıl yaparız,,diyolar tamam bu model tuttu 1o sene üretin aynı şekilde yok öyle deil adamlar hep en iyisini üretmek var,ha araba dersen bmw toyotadan,hondadan tüm japon arabalardan iyidir


tavsiyem r1 dir

Prometheus
31 Temmuz 2007, 08:56
ABS'li tek SS BMW'dir. Sportif yanından çok touring gibidir. Alacağım tek SS o olurdu sanırım :) Yukardaki arkadaşın Japon ve BMW kıyaslamasına ise sadece gülüyorum :cherry: :P

Predator[23rd]
31 Temmuz 2007, 09:34
Yukardaki arkadaşın Japon ve BMW kıyaslamasına ise sadece gülüyorum :cherry: :P

aynen. :D

benim de bildigim kadariyla BMW K1200S'i daha cok SPORTTOURING sinifinda görüyor. normal yollarda kullanmak icin tasarlanmis, yaris etmek icin degil. gerci adamlar artik K1200 serisinden yaris icin motosiklet hazirlamaya basladilar ya ...

boy
31 Temmuz 2007, 09:40
@Shadow.Man

Şu anda Harley Davidson VRSCAW motorum var, 1130cc, 115bg, 2500km'deyim henüz.
Eğer VROD ilk motorunuz ise ve henüz 2500 km yapmışsanız bence hayatta olduğunuz için şanslısınız. Supersport motorlar çok deneyim ve bazı tekniklerin bilinmesini gerektirir. SS alacaksanız, hayatta kalmak için bu kadar şanslı olmayabilirsiniz...

@Prometheus

ABS'li tek SS BMW'dir. Sportif yanından çok touring gibidir. Alacağım tek SS o olurdu sanırım
BMW K1200S'te ABS olmasının nedeni Supersport sınıfında olmamasıdır. BMW Supersport sınıfında motor üretmiyor. Zaten 1200cc bir Supersport sınıfı yok. K1200R ve K1200S oldukça performanslı, kullanımı güven veren motorlardır. Almanlar güvenliğe çok önem verirler.

tubis
31 Temmuz 2007, 10:46
Böyle SS e can kurban :mrgreen: :cherry:

http://img297.imageshack.us/img297/121/kep0502bmwk1200s1nagycd5.jpg

Syriana
31 Temmuz 2007, 11:02
Shadow.Man sana önerebileceğim tek S dikkatini çekerim SS demiyorum S K1200S'dir...10 numara motor...gerçekten inceleyipte tararımına hayran kaldığım tek BMW modeli...Gerçek SS'den bence uzak dur derim...bunlar pist motoru yarış için yani cadde için değil...fotografından az çok çıkardığım sonuç yaş olarakta oturmuş bir yaşınız var...size gidebilecek en iyi motor K1200S'dir...:cat: tabi maddi olarak herhangi bir sıkıntınız yoksa...

tigermbz
31 Temmuz 2007, 11:10
sadece 2500 km lik bir tecrübe içinde s barındıran herhangi bir motor için yetersiz değil mi?

Gökhan
31 Temmuz 2007, 11:12
Shadow.Man BMW K 1200 S ss degil. sport touring. Bunun için ss ile k 1200s karşılaştırılmaz.

bmw k 1200 s karşılaştıracagın motorlar , xx1100, fazer 1000 vs....:)

Predator[23rd]
31 Temmuz 2007, 11:23
sadece 2500 km lik bir tecrübe içinde s barındıran herhangi bir motor için yetersiz değil mi?

simdi alacagim demedi ki. merak ediyormus, belki ilerisi icin düsünüyormus... henüz VROD bile eskimedi zaten. :)

tubis
31 Temmuz 2007, 11:24
fazer 100 vs....

Fazer ın 100 lük motoru mu var :P :mrgreen:

racer25
31 Temmuz 2007, 11:29
En yakın arkadaşımın bmw rider academy de çalışmasından yararlanarak binme fırsatım oldu.Daha üzerine oturuşunuzdan hemen anlıyorsunuz SS makine olmadığını,çünkü tüm ss çiler bilirler ki daha oturuş pozisyonunun ve ayaklıkların yerinden bir motorun supersport olup olmadığı hemen anlaşılır.Şaka bir yana inanılmaz konforlu ve touring sınıfının belkide en muhteşem makinalarından biri.ABS onun kadar güçlü touringlerde ilk değil kawasaki zzr1400 dede opsiyonel tercih olarak abs mevcut.

Neden kimse bahsetmiyor a gelince cevabını zaten siz vermişsiniz,motor kendi kadar fiyatı da ağır olan bir motor.

Karşılaştırma içinse şunu söyleyebilirim bir japon la almanı karşılaştırmak ne kadar abesse motorlarını da karşılaştırmak o kadar abes olur çünkü 2 tarafında özelllikleri apayrı biri konforun güvenliğin üstadı diğeri motor gücünün..

tigermbz
31 Temmuz 2007, 11:29
;754713']simdi alacagim demedi ki. merak ediyormus, belki ilerisi icin düsünüyormus... henüz VROD bile eskimedi zaten. :)

şimdi almayacaksa neden şimdi soruyor. içten içten kemiren bişeyler var belli :cherry:
shadow.man
aslında bir gt250r sana gider, biraz daha piştikten sonra tabi. hem sportiftir hem uysal sayılır.

Gökhan
31 Temmuz 2007, 11:53
Fazer ın 100 lük motoru mu var :P :mrgreen:

iyiki bir tane "0" eklemeyi nuttuk .:P

Predator[23rd]
31 Temmuz 2007, 12:00
aslında bir gt250r sana gider, biraz daha piştikten sonra tabi. hem sportiftir hem uysal sayılır.

birak allahaskina, adam VROD kullaniyor. ondan inip de GT250yi ne yapsin? mercedes'e binen birinin "porsche nasil gidiyor" sorusuna, "hoca, sen simdilik su golf gti'yi kullan önce" demek gibi birsey. bir adim ileri gitmek icin 5 adim geri ziplamasi gerekmez herhalde ...

tigermbz
31 Temmuz 2007, 12:16
muhatabımı iyice değerlendirip alması gereken motoru söyledim ben. şuan harley kullanıyor olması bir süpersporta veya 1200 lük sport touringe hakim olabileceği manasına gelmiyor.

Predator[23rd]
31 Temmuz 2007, 12:27
muhatabımı iyice değerlendirip alması gereken motoru söyledim ben. şuan harley kullanıyor olması bir süpersporta veya 1200 lük sport touringe hakim olabileceği manasına gelmiyor.

öyle birsey demedim zaten. ama simdilik elindeki motoru kullansin, o yeter. niye herkes baskasina "git sunu al, buna bin. onu becermezsin, bak sana sadece söyle birsey olur" diye sürekli akil ögretmek istiyor ki?

"muhatabimi iyice degerlendirip" de ne demek oluyor. bu arkadasimizi taniyor musun? birlikte kac km gezdiniz de "iyice degerlendirebildin"???

H-D'sini aldiginda herkes ayaga kalkti, "OLUR MU YAHU. Birak o aleti bir kenara önce bir scooter al" dedi. simdiye ki 2500km boyunca da milleti yalanci cikardi. eminim ki önündeki 25000km icin de durum ayni olacak ...

VROD'unu kullansin hele. 2-3 yil sonra K1200'e gecmek isterse gecer, olur biter.

tigermbz
31 Temmuz 2007, 12:32
be adam.
2-3 yıl sonra k1200 e geçmeyi düşünen kişi neden şimdi mesaj atsın. belliki aklından sportif bir motora binmek geçiyor şuan.
foruma ilk geldiği zamanı da hatırlarım bu abinin. acemi idi, halen de acemi. 2500 km ancak motora alıştırır okadar.
anlaşılıyor ki elimin altında sportif bir motor da olsun diyor bu abimiz. eh gt250r hem sportif hem daha güvenli hem de yeterli şimdilik.

boy
31 Temmuz 2007, 12:45
@Predator[23rd]

H-D'sini aldiginda herkes ayaga kalkti, "OLUR MU YAHU. Birak o aleti bir kenara önce bir scooter al" dedi. simdiye ki 2500km boyunca da milleti yalanci cikardi. eminim ki önündeki 25000km icin de durum ayni olacak ...
Deneyimsiz birinin motora VROD gibi bir makinayla başlaması sen neyi savunursan savun yanlıştır. 2500 km kullanıp başına birşey gelmemiş olması da tamamen şanstır. Bundan sonra da başına birşey gelmeyeceği garanti değildir. Şimdiye kadar başına birşey gelmemesi neden insanları yalancı çıkartsın? Böyle saçma bir düşünce görmedim. Peki diyelim ki bu arkadaş kaza yapıp ölse, o zaman bu insanlar haklı, sen de haksız mı olacan? Öldükten sonra kimin haklı, kimin haksız olduğu önemli değildir. Başlangıç motoru olarak ne VROD gibi bir makina, ne de herhangi bir Supersport makina uygun değildir. Bu konuda artık aksini iddia etmeyi bırakırsan sevinirim.

Predator[23rd]
31 Temmuz 2007, 12:54
Bu konuda artık aksini iddia etmeyi bırakırsan sevinirim.

birakmiyacagim cünkü bu fikre, sunuldugu sekilde, katilmiyorum.

büyük cc ile baslayip düsmeyenlerin herseyine de "sans" diye bakmak da ne kadar dogru tartisilir...

tigermbz
31 Temmuz 2007, 13:06
seni esefle kınıyorum predatör :mrgreen:

boy
31 Temmuz 2007, 13:07
@Predator[23rd]

birakmiyacagim cünkü bu fikre, sunuldugu sekilde, katilmiyorum. büyük cc ile baslayip düsmeyenlerin herseyine de "sans" diye bakmak da ne kadar dogru tartisilir...
Hiç motor deneyimi olmayan birinin motora Supersport makinayla başlayıp bir süreliğine hayatta kalması şans dışında birşey değildir. Senin deneyime ve eğitime karşı olman doğru olan birşeyi değiştirmez. Bunun örneklerini binlerce kez gördük, hala da görmekteyiz. İnsanlar neden bu kadar fazla kaza olduğunu sorguluyorken, senin bu tip düşünceleri hala inatla savunman seni sadece komik duruma düşürür.

Ö.Z.€.R
31 Temmuz 2007, 13:24
Hiç motor deneyimi olmayan birinin motora Supersport makinayla başlayıp bir süreliğine hayatta kalması şans dışında birşey değildir.

Bir süreliğine düşmeden kullanabilmesi şanstır desen neyse. Neden hemen öldürüyorsun adamları...:cherry:

Shadow.Man
31 Temmuz 2007, 13:33
Yaw arkadaşlar ben SS meses almayacağım, iki satır yazdım ortalık karıştı yine. Ben sadece ve sadece, bilgim olmadığı için, BMW motor ile Japon motor karşılaştırılmasını istedim. Özellikle SS kullanan tecrübeli arkadaşlardan.

BMW'nin bir SS olmadığı gibi bir yorum gelmiş, olabilir bilemiyorum. Ama BMW'deki adam, bahsettiğim motor için "ölüm makinası" diyor ve SS olarak bahsediyor motordan, pardon S olarak.

Peki BMW nin bu motoru ile hangi motorlar karşılaştırılmalı? Onları konuşalım.

Teşekkürler,

tderida
31 Temmuz 2007, 13:42
SOn zamanlarda BMW ve servis konusunda şikayetler gündeme geliyor. Bir aracı almadan önce satışi sonrası hizmetlere bakmakta fayda var. Kaldı ki ülkemizde geniş servis ağı olan japonlar bile hizmette çoğu zaman geri kalıyor. Satış sonrası iyi hizmet veremeyen markalar da ülkemizde (her ne kadar kalite farkı olursa olsun) ikinci el piyasasında yer bulamıyorlar. Güzel bir Bmw, ducati triumph alabilirsiniz ama senesine alış fiyatının 3 te 2 sine satamayabilirsiniz.:pr:

pg13
31 Temmuz 2007, 13:46
benim fikrimce BMW ve Ducati'nin diğer japonlardan aşağı kalır yanı yok..
ama fiyatları yüksek olunca herkes japon alıyor tabiki.

nitrious81
31 Temmuz 2007, 13:48
http://www.youtube.com/watch?v=tqvkNDx6JwM

Buyrrun k1200s 0-280 km

Dedıklerınıze katılıyorum ama hız olarak onları aratır turden degıl :)

Shadow.Man
31 Temmuz 2007, 13:48
Ducati ne malı?
25krktr...

Bu arada ben vrod ile hız yapmıyorum, pata pata geziyorum zevkli zevkli. Ayrıca bu motorla hız yapmaktan ziyade şöle dağ yollarında ağaçların arasında gezmek çok zevkli. Her zaman korum var zaten, her ne kadar terlesemde :) Pantolon giyemiyorum sadece (yani korumalı pantolon) anormal sıcak çünkü ve motor sanki bir kalorifer!!!

tubis
31 Temmuz 2007, 13:52
Resim var mı HD niz ile, çok merak ettim :cherry:

ErTech
31 Temmuz 2007, 13:54
Ducati italyan markası....

dgrmr
31 Temmuz 2007, 14:05
Sevgili shadowman. Öncelikle okuduğum, bildiğim, araştırdığım, kazandığım tecrübeler kadarıyla sana yardımcı olmaya çalışayım. Türkiye'de motosiklet kültürü yeni yeni oturmaya başlıyor bu sebepten her yeni şey gibi motosiklette'de anlam karmaşaları yaşanıyor. Mesala SS aslında supersport 600cc. ve yarış makinası demek oluyor. 1000'lik yarış makinaları ise şu an hatırlamadığım başka bir isimle sınıflandırılıyor. Yani motogp'de en üst seviyede yarışan bütün makinalar 1000cc. ve ayrı bir sınıf, kısaca SS değil. Patriot arkadaşımız bu anlam karmaşası için bu makinalara yani profesyonelce yarışan kısaca bir "ligi" olan bu makinalara sportiv diyerek bu anlam karmaşısına bir çözüm getirmişti. Eğer bütün bu yarış makinalarını sportiv diye sınıflarsak bmw'in bahsettiğn modelinide ayrıca sınıflandırmak gerekir. 1000cc.'in üstünde ve gayet agresif ve sportiv makinalara göre oldukça ağır ve manevrası nispeten zor araçlarada sport diyelim. Şimdi bir bmw 1200s'in bence muadili yok Alman, japon ya da İtalyan olması önemli değil diğer sportiv makinalarla akraba olmaması önemli bu durumda. Yani insanların neden Japon tercih ettiği bu anlamda ortaya çıkıyor. Tabi italyan sportiv makinalarda var ama onlarda fiyatları servis ağı sebebiyle tercih edilmiyor.

Uzun bir açıklamadan sonra sadede gelirsek, sizin analizinizi yaparsam maddi durumunuz yerinde ve tahminen şu anda da, neden vrod'un yanına birde şöyle agresif hızlı bir makina çekmeyeyim diyorsunuz. Bu düşüncede de size cesaret veren en önemli unsur da vrod gibi yüksek cc.'li ve ağır bir makina ile henüz korkutucu birşey yaşamamanız. Ben bmw kullanmadım, hatta yüksek cc.'li motor bile kullanmadım. Binsem şimdi kullanamaz mıyım? Kesinlikle kullanırım. Ama soru şu olmalı ne kadar etkili ve yeterli kullanırım. Frenleme yeteneğim nedir? Viraj yeteneğim nedir? Bu yeni motorumun tepkilerine tepkin nedir ve ne kadar yeterlidir? Predator arkadaşımızı, Tgrmbz arkadaşımızı, Mehmet abi(boy) arkadaşımızın yazılarını sürekli takip ediyorum. İki taraf farklı şeyleri savunuyor biri olmaz biri yok abi olur diyor. Ben bu kişilerin birini bile yüz yüze tanımam, biriyle bile ciddi bir samimiyetim yok. Ama sadece mantığımı kullanarak konuşsam ve bana hangisi aklın yolu diye sorsalar kesinlikle tgrmbz ve boy derim... Umarım sizde aklın yolunu seçer ve böyle kararlar almada acele etmezsiniz. Dünya kadar km. yapmış olasanız bile yeni bir motor, yeni bir kadın gibidir; huyu farklı suyu farklı, tepkisi, etkisi, kullanımı farklı olacaktır zaten daha "bence" bocalama dönemidesiniz ikinci bir motorla aklınızı daha çok karıştırmayın derim ben. Önce her motorda aynı (125cc., 600cc., chopper, spor, touring) olan temel unsurları kafanıza iyice bir oturtun, sonra motor değiştirmeyi düşünürsünüz, zaten değiştirdiğiniz zaman bile ilk zamanlar o motor üstünde acemi sayılacaksınız çünkü tarz değiştirmiş olacaksınız. Ama şimdi bunu yaparsanız temel kavramları daha kafanıza tam oturtmadan bir de üstüne tarz değişikliğinin kafa karışıklığını ekleyeceksiniz.

Predator arkadaşım şimdi yazacaklarım sana, biliyorum ki benim yazduıklarıma da bir kulp bulup lafı yanlış anlayıp bir şeyler yazacaksın. Dünyaya öfkeli olabilirsin, asi olababilirsin ben yaptım osman yaptı oldu diyebilirsin bana binlerce aksi tez sürebilirsin. Ben mantığımı kullanan hatta 125cc. üstü sürmemiş çömez birisiyim. Ama sen ne dersen de hayat matematiktir, fiziktir, kimyadır, bu müsbet bilimler sonucu insanlar eğri veya doğru genel geçer (kişiye özel değil) kurallar ortaya koyarlar. Öğrenme herkeste bir zaman sonucu gerçekleşir. Evet ben derim ki; boeing 737-800 kullanmadan önce bir cessna kullan onu bir piste sağ salim indir, sonra bir dc-10, ne bileyim hafif bir uçak kullan bakalım onları bir piste indir sonra boeing di airbus'tı bakalım kullana biliyormusun, piste sağsalim inebiliyormusun. Senin dediğin mantık olsaydı iki günde herkes kaptan pilot olur ticari uçak kullanır ellerinde 162 can verilirdi. Uçak kadar uzun olmasa da motosiklette de bir öğrenme, anlama, kavrama zamanı gerekir. Şimdi hangi ticari pilot sertifikası veren kuruluş öğrencinin eline ilk etapta 162 kişilik boeing veriyor. Ya da zannediyor musun ki Hava Harp okulunda uçuş brövesi alan teğmenler uçuşa f-16 ile başladı. Onlarda önce cessna ve planörle ile bir piştiler, çünkü havacılığın, denizciliğin hatta motorculuğun hepsinin genel geçer kuralları var. Kimse de Hollywood'daki topgun (TOM Cruise Abi) değil bu işlerin şakası yok. Sen de kendi canından meshulsun ama başkasına yanlış öğüt verirsen. Dur bakalım orda derler. Kesinlikle akılsız biri değilsin sadece az araştırmış gibisin. Evet boeing 737 dc-10'a göre uçuş anlamında daha kolay daha teknolojik fakat iş indirmeye gelince bir dene bakalım hangisi daha kolay. Frenejda etkili değilsen spor bir motorla ne işin var? Her seferinde sağ salim durabilecek misin? Öyle herşey bodaslama olmuyor, Şimdi 10 yıllık kaptan pilota sorsam aman bunu indirmekte ne var hergün yaptığım iş der peki sen ne dersin? O yüzden aklın yolu bir. Kullandığın bir makine, zamanla öğrenilecek unsurları var unutmamak lazım. Ben 10 yıldır araba kullanıyorum ilk kullandığım günle aynı mıyım? hayır değilim çok daha iyiyim... ama hata yapıyor muyum evet yapıyorum. Biz makina değil insanız öğrenme payımız, hata payımız var. Yoksa tak kabloyu yükle yapar bir daha da hata yapmazdık... Sağlıcakla kal ve bir daha düşün...

Burada yazdıklarım kesinlikle doğru olmayıp tartışmaya tabiki açıktır. Yanlış bilgilerimi tecrübeli doslarım tabiki düzeltecektir. Uzun yazıp sıktıysam özür dilerim... Hepinize keyifli sürüşler...

Shadow.Man
31 Temmuz 2007, 14:08
Resim var mı HD niz ile, çok merak ettim :cherry:

http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/32148-1-haziran-2007-istanbul-bilecik-istanbul-turu.html

Burada sayfanın ortalarına doğru var fotolar... Ama yorum isterim :)

temhadal150RE
31 Temmuz 2007, 14:18
Shadow.man abimizin istanbul-biilecik-istanbul gezisinin fotoğrafları site içerisinde var. http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/32148-1-haziran-2007-istanbul-bilecik-istanbul-turu.html
adresi yapıştırdım ama burdan açılırmı bilemiyorum. Uzun zamandır olmadığı için siteden çıktığını zannetmiştim ama öyle değilmiş. Tekrar hoşgeldin.

boy
31 Temmuz 2007, 14:22
@nitrious81

Buyrrun k1200s 0-280 km
Çok mu etkilendin? Aksine ben hiç etkilenmedim çünkü Sport makinalar bundan çok daha performanslı. Sen hiç 1000cc bir makinayla 0-299 km/h denedin mi? Acayip fark var. Dikkat edersen K1200S'in 200 km/h den sonra akselerasyonu ne kadar yavaşlıyor. 1000cc makinalarda bu böyle değil. Bunun yanında bir motorun Sport olması için iyi hızlanması yeterli değildir. Örnek; Hayabusanın çok iyi akselerasyonu vardır ama SS değildir.

@Shadow.Man

BMW'nin bir SS olmadığı gibi bir yorum gelmiş, olabilir bilemiyorum. Ama BMW'deki adam, bahsettiğim motor için "ölüm makinası" diyor ve SS olarak bahsediyor motordan, pardon S olarak.
Öncelikle 1200cc olduğundan Supersport veya Superbike değildir. 1200cc lik bir makina olsa olsa Sport Touring olur. Uzun yolda rahat bir yolculuk yapmanızı sağlar, kesinlikle yarış için uygun değildir, yarış için üretilmemiştir de. 500cc üzeri ve 200 km/h geçen her motor bence zaten ölüm makinasıdır. BMW'deki kişi kim bilmiyorum ama motoru satmak için dünyanın en hızlı spor motoru da diyebilir. Madem deneyimli kişilerden konu hakkında bilgi edinmek istiyorsunuz, o zaman benim dediğime inanmanızı rica ediyorum. 1000cc ile Superbike sınıfında yarışan biri olarak herhalde hangi motorun SS olup olmadığını bilmeyecek değilim.

@dgrmr

Burada yazdıklarım kesinlikle doğru olmayıp tartışmaya tabiki açıktır. Yanlış bilgilerimi tecrübeli doslarım tabiki düzeltecektir.
Yazdıklarını okuduğumda konuyu çok güzel özetlediğini gördüm. Çoğu da benim daha önce defalarca tekrarladığım konular. "Bazı insanlara bazı şeyleri anlatamazsın, anlattığın karşındakinin kapasitesi ile sınırlıdır..."

Shadow.Man
31 Temmuz 2007, 14:27
Öncelikle 1200cc olduğundan Supersport veya Superbike değildir. 1200cc lik bir makina olsa olsa Sport Touring olur. Uzun yolda rahat bir yolculuk yapmanızı sağlar, kesinlikle yarış için uygun değildir, yarış için üretilmemiştir de. 500cc üzeri ve 200 km/h geçen her motor bence zaten ölüm makinasıdır. BMW'deki kişi kim bilmiyorum ama motoru satmak için dünyanın en hızlı spor motoru da diyebilir. Madem deneyimli kişilerden konu hakkında bilgi edinmek istiyorsunuz, o zaman benim dediğime inanmanızı rica ediyorum. 1000cc ile Superbike sınıfında yarışan biri olarak herhalde hangi motorun SS olup olmadığını bilmeyecek değilim.

Boy, yanlış anlaşılmasın. Ben senin yazdığının aksini iddaa etmedim, edememde. Sadece satıcının söylediğini dile getirdim. Senin profesyonel bir sürücü olduğunu biliyorum ve yazılarını da zevkle okuyorum ve ciddiye alıyorum.

Yorumların için teşekkürler.

boy
31 Temmuz 2007, 15:02
@Shadow.Man

Senin profesyonel bir sürücü olduğunu biliyorum ve yazılarını da zevkle okuyorum ve ciddiye alıyorum.
Supersport motorlar hakkında detaylı bilgi almak istiyorsanız, istediğiniz şeyi sorabilirsiniz. Ancak ben Supersport motor almak istiyorum diyorsanız, bana bu konuda birşey sormayın derim. Kimsenin ölümüne neden olmak istemem. Bazı arkadaşların da pervasızca, sorumsuzca bunların aksini iddia etmesine hayretler içinde şaşırıyorum. Ben buna kısaca "cahil cesareti" diyorum. Bu arkadaşlar Sport makinaları yeterince tanımıyor, başlarına ne gibi felaketler gelebileceğinin farkında değiller.

Alman ve japon motorları kıyaslamak pek anlamlı değil ama illa kıyaslamak istiyorsanız, kısaca şunları diyebilirim. Almanların ilk planda güvenliğe önem verdiğini herkes biliyordur. O bakımdan BMW genelde motorlarında da güvenliği ön planda tuttuğu için tüm motorlarına standart olarak ABS gibi sistemleri koyar. Her markanın sektörde farklı bir yeri vardır. BMW; Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki gibi japon markaların aksine, hızı ve performansı değil güvenliği düşünür, Harley Davidson'un büyük motor hacmi tercih ederek gösteriş ve ihtişamı düşündüğü gibi...

By Mükemmel
31 Temmuz 2007, 15:07
@Shadow.Man

Bu gidişin sonu siz altınıza 1000 lik bir makine çekersiniz gibi geliyor...:)

Shadow.Man
31 Temmuz 2007, 15:08
Ducati italyan markası....

Ok, teşekkürler.
25krktr

ErTech
31 Temmuz 2007, 15:10
Rica ederim...

Abi vrod gibi makinan var bak keyfine tadını çıkar ya... :)

cemal yortanlı
31 Temmuz 2007, 15:18
anlaşıldı siz hd yi alırken çekilen abuk subuk mesajlardan pek etkilenmemişsiniz:)tekrar soruyorsunuz hangisi diye...bence bmw niyemi..anladığım kadarıyla bu işten keyif alıyorsunuz ve k1200s te tam bir keyif makinesidir..hem ss zevkini hemde touring keyfini yaşarsınız..ama ben önceki tecrübelerimden (HD olayı)biliyorumki siz ne yazılırsa yazılsın kafanızda oluşturduğunuzu alacaksınız..bencede doğrusunu yapacaksınız..şimdiden hayırlı olsun der kazasız belasız sürüşler dilerim..hoşca kalın

tubis
31 Temmuz 2007, 15:30
http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/32148-1-haziran-2007-istanbul-bilecik-istanbul-turu.html

Burada sayfanın ortalarına doğru var fotolar... Ama yorum isterim :)

Yazdım ::blushani ::blushani ::blushani

boy
31 Temmuz 2007, 16:23
BMW K1200R RE3 (Resident Evil 3)

http://i141.photobucket.com/albums/r46/Motorbiker_photos/NewsPics/BMW-K1200R-RE3.jpg

R3N
31 Temmuz 2007, 16:43
dol karabakır dol :P
insanoğlu doyumsuz gerçekten hiç ilgilenmediğim makinalar olduğu için yorum yapmam yersiz olur ancak fikrimi de belirtmek isterim.

arkadaşlar makineleri özetleyip 0-200 onda şöyle bunda 299 şöyle diye yazmışlar, o hızlara çukur dolu caddelerde , kamyon lastiği! dolu otobanlarımızda, nerede çıkacaksınız? :P 3. viteste 240 yapcam yuaaaa :P demiyorsanız niye zx10r alasınız :cherry: uzun yola rahat çıkılmaz bişey yapılmaz :) hız özgürlüktür falan da filan da :P öyle kandırıyorlar işte gençleri,

saydığınız motosiklet modellerinin hepsi birbirinden güzel , teknolojik özellikler ile donanmış kuşanmış motorlar, ama yarış dışı bir amaca uygun değil

amma doluymuşum yau :mrgreen:

eczaci101
31 Temmuz 2007, 17:23
Tadını topuğuna vura vura çıkaracaksınız hayatın ;

Birkaç bin km. sonra SS iniz hayırlı olsun diyorum bende....

(Kazasız belasız sürüşler dilerim tüm arkadaşlarımızla birlikte)

boy
31 Temmuz 2007, 17:43
@R3N

arkadaşlar makineleri özetleyip 0-200 onda şöyle bunda 299 şöyle diye yazmışlar, o hızlara çukur dolu caddelerde , kamyon lastiği! dolu otobanlarımızda, nerede çıkacaksınız? 3. viteste 240 yapcam yuaaaa demiyorsanız niye zx10r alasınız uzun yola rahat çıkılmaz bişey yapılmaz hız özgürlüktür falan da filan da öyle kandırıyorlar işte gençleri, saydığınız motosiklet modellerinin hepsi birbirinden güzel , teknolojik özellikler ile donanmış kuşanmış motorlar, ama yarış dışı bir amaca uygun değil
Arkadaşım, bu hızlara nerede çıkacaksınız diyorsun da, bu motorların bu süratlere çıkabilmesi için öyle çok uzun zamana ve çok uzun bir yola ihtiyaç yok. Birinci viteste zaten 150 km/h görüyor makina. Birinci köprü çıkışı eğer önünde araç yoksa birkaç saniye sonra bu süratlere erişebiliyorsun, TEM'e çıkmana bile gerek yok. Kulaktan duyma şeyler değil bu anlattıklarım. Diyorsun ki, bu motorların tek amacı yarışmaktır. Evet haklısın ben de bu amacına uyuyorum ve yarışıyorum. Peki yarışmayacak olanlar bu motorları almasın mı, binmesin mi? Bu motorlarla uzun yol hakkında ne biliyorsun? Biz geçen yaz Emok ve Marmok festivaline 1000RR ile gittik. Haftada 2300 km yol yaptık. Buna ne diyeceksin? Vücut alıştıktan sonra hiçbir zorluğu olmuyor. Sen vücudun alışık olmasın, istediğin motorla uzun yol yap her yerin ağrır.

Shadow.Man
31 Temmuz 2007, 17:49
Abimin de kanına girdim, kursa gitti ve bi BMW F650 aldı, henüz gelmedi. Kurstaki bir çocukta Z750 almış. Motoru evine getirene kadar (acemi) mahvoldum demiş. Gaza dokununca uçmaya başlıyormuş motor, gazı çevirmeyeceğim diye beton oldu elim demiş :)

Yani bu hız motorları benim anladığım dokununca uçuyor ve gerçekten tecrübe gerektiriyor bunu kabul etmek lazım kesinlikle. Bir video seyrettim you tube'da, hayabusaydı zannedersem, saniyeler içinde 300km'ye ulaştı adam. Yani hız yapmak için bir mesafe gerekmiyor kesinlikle. Ne yazıkki dururuken aynı şey geçerli değil :) Durmak için bayağı bir mesafe gerekiyor :) :) :)

eczaci101
31 Temmuz 2007, 17:52
Kesinlikle evet ;

1. viteste 165 km'ye çıktığını bizzat gördüm (r1) ve 2 ye geçip hız kesmekten başka birşey yapamadığımı ifade etmeliyim...

Bu arada çoktan 8 km yol yapmıştım...

Ben korkak mıyım? hayır!
Param mı yok ; bu da değil!

Ama bu motora sahip olmak için malesef henuz yeterli değilim!
(tecrübe + serilik =seri hareket etme hali ; pür dikkat olma durumu)

Demek ki neymiş ; herkes motor alabilir , istedikten sonra neden olmasın ;

ama KULLANAMAZ!
Kullanırsa ne olur ; RİSK ALIR !

Sonucu beklendiği gibi...(insanlar kolay yetişmiyor )

O halde motor kültüründe tecrube deniyorsa ,olmalıdır!

Saygılarımla

Shadow.Man
31 Temmuz 2007, 17:54
BMW K1200R RE3 (Resident Evil 3)

http://i141.photobucket.com/albums/r46/Motorbiker_photos/NewsPics/BMW-K1200R-RE3.jpg

Motoru bi şekil yapmışlar yani :) Senin motorun rengi nedir boy, merak ettim?

Ben siyahçıyımda. Hatta bir ara vrod'u alırken, Night Rod ile AW arasında bayağı bi gittim geldim. Şu an memnunum tercihimden gerçi...


Yazdım ::blushani ::blushani ::blushani

Okudum ::blushani ::blushani ::blushani :)

Predator[23rd]
31 Temmuz 2007, 17:59
Abimin de kanına girdim, kursa gitti ve bi BMW F650 aldı, henüz gelmedi. Kurstaki bir çocukta Z750 almış. Motoru evine getirene kadar (acemi) mahvoldum demiş. Gaza dokununca uçmaya başlıyormuş motor, gazı çevirmeyeceğim diye beton oldu elim demiş :)

Yani bu hız motorları benim anladığım dokununca uçuyor ve gerçekten tecrübe gerektiriyor bunu kabul etmek lazım kesinlikle. Bir video seyrettim you tube'da, hayabusaydı zannedersem, saniyeler içinde 300km'ye ulaştı adam. Yani hız yapmak için bir mesafe gerekmiyor kesinlikle. Ne yazıkki dururuken aynı şey geçerli değil :) Durmak için bayağı bir mesafe gerekiyor :) :) :)

ZED ve yine ZED. long live the king!!!

karayolunda virajdan viraja 200-300m icerisinde alet 80'den 140'a cikmiyor mu, bayiliyorum...

mart 2008 ...

http://my-pictures.at/user/011365/724494/XVCTQ-11365-724494-l_1.jpg