PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial'in Ayibi (Şikayet Çözüldü)



Özer
16 Şubat 2007, 05:33
Herkese merhaba,
Nisan 2006 yılından buyana bir Mondial MCT 250 kullanmaktayım.
Evraklarında belirtilenin üstünde Benzin yakmasını pek umursamıyorum fakat bir konu varki umursamamak ve sizlerle paylaşmamak hata olur diye düşünüyorum.
21 Kasım 2006 da yetkili servis'e giderek arka Amotrisörlerimin 5'nci kademede olmasına rağmen çok yumuşak olduğundan yakındım zira zaman zaman lastik çamurluk içindeki şasiye sürtmeye başlamıştı.

Yetkili servis kontrolden sonra amortisörlerin patlak olduğunu ve değişmeleri gerektiğini bildirerek garanti dahilinde olmak üzere tutanağını yaptı ve bana haber vereciğini ifade etti. Teşekkür ederek oradan ayırıldım.
Aranmadığım için 10 gün sonra bir uğradım ve daha gelmedi yanıtını aldım. Aradan 20 gün geçti ve yine aynı yanıt ama bu kez yetkili servisin ilettiği raporu ( tutanağı ) bulamıyorlarmış Mondial de:silent:
30 gün sonra yine aynı terane ve servis sahibi arkadaş bana, kendi ifadesi ile: Abi ben ne diyeceğimi bilemiyorum ve utanıyorum sana yardımcı olamadığım için diyor! Mondial ilgilenmiyorsa servis ne yapsın.

Mondial'in kendi sitesine girerek üç kez şikayette de bulundum ama alınacak kimse yokki orada!
Bugün oldu ve hala amortisörleri bekliyorum. Uğur adına güvenerek aldım MCT 250 yi.
Bir arkadaşım konu ile ilgilendiği için bir süre daha bekleyeceğim.
Garanti belgesindeki Taahhütlerini hiç ama hiç ciddiye almıyorlar anladığım kadarı ile! bu iş çocuk oyunu ya, nasılsa Türk milleti hakkını aramaz af buyurun keriziz ya.

Şubat 2006 sonu benim için farklı yollara başvurma zamanı olacak! bakalım Türk milleti hakkını aramasını biliyormu bilmiyormu göreceğiz.
Bu arada: Yasalar gereği ne servisi olrusa olsun en az 3 nüsha olan tutanığın bir tanesini müşteriye vermekle yükümlüdür fakat Mondial müşteri nüshasını kaldırmış kullanımdan! acaba korktukları birşeymi var:silent:
Servis sahibi sağolsun kaşeli bir kopyasını verdi tutanağın.

Gellişmeler hakkında yine buradan bilgi vereceğim.

Selamlar,
Özer

uglychild
16 Şubat 2007, 06:13
birakma pesini Ozer abi, dedigin gibi urunu piyasaya surdukten sonra arkasinda duranlar piyasada kalsin, duramayanlar da cıktıklari batakliga geri donsunler...

ARBETUS
16 Şubat 2007, 09:11
bırakma abicim peşini bizde mct kullanıyoruz ama böyle yapacaksa önlemimizi alalım.

alplion
16 Şubat 2007, 10:02
bende de mondial var ama bikere garantisine güvenip bi iş yaptırmadım hiç servise de götürmedim bakımlarını kendim yaptım. tabii peşini bırakmamak lazım bana sorarsan al yeni amortisör tak hiç yoktan bu süreç çok uzun olur motorun dan olma

ARBETUS
16 Şubat 2007, 10:05
benim de 2 defa falan garantilik işim oldu ama uğraşmadım bir arka fren müşürü birde marş rölesi ikisini de para verip değiştirdim.

kontgerilla
16 Şubat 2007, 10:26
www.sikayetimvar.com a yaz abi orda seve olmasada baska turlu (siz anladınız onu :) ) cevap vermek durumunda kalıyorlar...

Özer
17 Şubat 2007, 19:16
Teşekkürler kontgerilla,
Şikayetim var a üye oldum ve aynı yazıyı orada da yayınladım:cat:

Elbett arkasını bırakmayacağım bu konunun.

Selamlar,
Özer



www.sikayetimvar.com a yaz abi orda seve olmasada baska turlu (siz anladınız onu :) ) cevap vermek durumunda kalıyorlar...

seruvenci80
17 Şubat 2007, 19:20
bence kullananlar toplanıp bir şekilde seslerini duyursunlar..yada fabrikayla siz temasa geçin..millete kan ağlattılar yaa

msoysarac
17 Şubat 2007, 19:28
beyler meraba... öncelikle Özer abi peşlerini bırakmaya hiç gelmiyor.Sonuna kadar şikayete devam et abi..
bende kanuni elite 100cc modeli var.bu konuda kanuninin hassasiyetine daha bi güveniyorum.Garantiden dolayı konnektörüm değişecekti.4 gün içinde yedek parça geldi ve servis aradı.gidip değiştim. Diceksiniz ki cok mu kaliteli kanuni.Yook cok kaliteli de değil. ama servislerinden dolayı.kullanmak rahat oluyor...

vıceroy
17 Şubat 2007, 19:40
Çok ayıp etmişler. Yalnız borusanın getirdiği araçlarda bile avrupa yol durumlarımızı bildiği için amortisör ve alt takım parçalarını garanti dışında tutuyor (sadece Türkiyede) aynı durum motosiklettede varmı acaba?
:bounce:

ümmet perkitan
17 Şubat 2007, 20:17
özer kardeş mondıalın fab. da,satış sonrası hizmetler md.levent bal var direk onu ara bi sonuç alacağını umuyorum hakkınıda sürekli ara vermeden ara kesin sonuç alırsın.

deer_152
17 Şubat 2007, 20:25
dostum öncelikle gecmiş olsun

ne yazıkki garanti motoru satana kadar benzer sorunları bende kanunide yasadım o zaman bilgim olmadıgı için bekledik 11 ayda cözüldü sorun

sen bekleme hemen bir tüketici mahkemesine basvur baglı bulundugun kaymaklıkta onların yerleri var sanırım

geniş bilgi için faydalı bilgiler bölümüne bak orda yapman gerekenler yazıyor

Özer
17 Şubat 2007, 20:32
Sağ ol kardeşim,

Bu ayın sonuna kadar bekleyeceğim ve daha sonrasını hep beraber göreceğiz ama ben o amortisörleri mutlaka Çanakkale yolculuğundan evvel almak isityorum ve zorundayım çünkü bu şekilde sağlıklı yolculuk yapılamıyor:pale:

Selamlar,
Özer




dostum öncelikle gecmiş olsun

ne yazıkki garanti motoru satana kadar benzer sorunları bende kanunide yasadım o zaman bilgim olmadıgı için bekledik 11 ayda cözüldü sorun

sen bekleme hemen bir tüketici mahkemesine basvur baglı bulundugun kaymaklıkta onların yerleri var sanırım

geniş bilgi için faydalı bilgiler bölümüne bak orda yapman gerekenler yazıyor

yariscii
18 Şubat 2007, 21:57
başka marka deseydin şaşırırdım belki ama mondial işte ne olacakki adam piyasaya motoru çıkarıyor ama yedek parçayı sağlamıyor tek düşünce motor satmak siz sanıyormusunuki mondial 30 bin e kadar gelebileceyini mondialın en kalitelisi 30 bini görür görür ama nasıl görür motorunda daha deyişmemiş parça kalmaz uzun lafın kısası abi siz bu mondialları 50 binde tamamen çöpe atacaksınız bunu kabul edin ve 50 bine kadarda bir motor parasıda tamir ücretine verirsiniz üzülüyorum sizin adınıza kalın sağlıcakla vesselam

duslemek
19 Şubat 2007, 01:09
ben de eski motorumu amörtisor sorunu yuzunden sattım beni tanıyanlar eski motorumu bilir. Ozer abinin modeli sozde en iyi cin malı denilen, 3 ayda hiçbir gelişme göstermediler.

ninya
19 Şubat 2007, 02:48
Ben gecen seneden beri diyorum Mondial Nazilli fabrikasına tüm mondialciler motoruyla gidelim ister motorla ister motoru bir nakliyeyle götürüp şunu diyelim " ben bu motoru bu fabrikanızın onunde yakacam ya yaparsınız yada yakarız " basınıda cagırıp bu uygulamayı yapalım demiştim ama hala ses yok kımseden ben hiç bir şeyden cekmedım bu mondial den cektigim kadar .
Yasanan arızalar:
bugun gaz teli koptu
3 defa karbüratör değişti,
6 aydır motor yolkda giderken tekliyo ( sanırım benzin yetiştiremiyo benzin otomatiği)
2 defa subab ayarı yapıldı
göstermelik sadece avrupa normlarından gecebilsin diye yapılmış otomatik jikle
otomatik jikleyi kablosundan cıkardım çıkarmadığım zaman aküyü bitiriyor.
daha da yazmak istemiyorum valla bunaldım ...........

Mondial 125 MT

ibrahimb
21 Şubat 2007, 18:18
özer bey havran gurubu olarak yanınızdayız. mücadeleniz tüm motorculara ışık tutacaktır.gelişmelerden haberdar edersen seviniriz.

cakalaz
21 Şubat 2007, 19:12
:farao: mondi mondi mondi mondi :farao:

mehmetkilic31
21 Şubat 2007, 19:22
yalnızca birşey diyeceğim:ucuzdur vardır illeti
pahalıdır vardır hikmeti

iskenderun mondial 150 zat:farao:

savtunemir_34
21 Şubat 2007, 20:42
Satış sonrası hizmetler kalitesi ile ilgili bir sorun bu bence. Ama mondialden bir
yetkiliyi dinlemeden karar vermek doğru olmaz.
Belkide kullacı hatası da olabilir. Ne dersiniz ?

cycle27
21 Şubat 2007, 21:34
Çok ayıp etmişler. Yalnız borusanın getirdiği araçlarda bile avrupa yol durumlarımızı bildiği için amortisör ve alt takım parçalarını garanti dışında tutuyor (sadece Türkiyede) aynı durum motosiklettede varmı acaba?
:bounce:

bu konuda çok haklılar yollarımız o kadar berbet ki avrupa yı bırakın asyada bile böyle yol yapıldığını göremezsiniz. karayolları ne zaman öğrenecek acaba düzgün aşınmayan yol yapmayı

ATEŞ
22 Şubat 2007, 00:47
bırakınız geçsinler,
bırakınız yapsınlar..
biz böyle olunca
daha çok mondial'ler alırız ve 600 km. çöpe atarız (yani garaja terkederiz)
SAĞ OLASIN MONDİAL
gelecekte de seni piyasada görecek miyiz bakalım..
Lanet olsun....
Kullanım hatası gibi garip şeyler söylemeyin asabım bozuluyor.
Uğur dondurmacı büyük ihtimalle motora dahi binmemistir. Bense aralar bir tarafa 29 yıl önce başladım motor seruvenine. Mobiletler bile daha iyiydi.
250 Mct yi çöpe attım.Servis bir tarafa kendim onardım:5 km bile yapmamış motoru.
Hata bizde tabii.
Adama yetki verirsen önce babasını doğrarmış ya da doğru deyişle adama motor sattırırsan önce kendi dondurmasını yaparmış...
Size de ....ceremesini çekmek ve böyle benim gibi abuklaşmak kalır sadece..
Boş geçin onları..hikaye çok ama vakit yok..
Lanet olsun yüzbin kere..

Onları bir tek cehenemde motora binerken görmek istiyorum: Sıcakta, egzos sıcaklığında marş basmazken..
İsterlerse iterek çalıştırmayı denesinler: Bu kez de debriyaj halatı kopukcaktır eminim...
Ya da soğukta sabah sabah jikleyi çeksinler ve marşa bassınlar..
Gerisini söylemiyorum. (Ancak bir kamyonet tutsalar iyi olur)
Arkadaşlarımı üzdüysem affola...

darkgt
22 Şubat 2007, 01:11
ya bunlar adamı dinden imandan çıkarır aynı şeyleri bende yaşıyorum motor 3 hastadır serviste yatıyor neymiş yanlış parcayı göndermişler tövbe tövbee:pr:

Özer
10 Mart 2007, 00:35
Merhabalar,

16.02.2007 de '' Mondalin ayıbı '' başlığı altında sıkıntı ve şikayetimi dilegetirmiştim.
Dün 08.02.07 de Mondial yetkilileri tarafından arandım ve konu hakkında bilgi aldılar.
Bugün öğleden sonra tekrar arandım ve amortisörlerimin sevk edildiğini, Yetkili servise de bilgi verildiğini ve Pazartesi günü amortisörlerimin değiştirilebileceği bilgisini verdiler :) bu beni gerçekten sevindirdi ve memnun etti.

Yetkiliye bukadar gecikmenin nedenini sordum tabii olarak.
Yanıt: bu konuda eksiklerimiz var ve mümkün olan en seri şekilde çözmeye çalışıyoruz.

İlgi için tekrar teşekkür etmek istedim buradan.

Selamlar,
Özer

sahinbirinci
10 Mart 2007, 08:49
ucuz mal isteyne ucuz mal yapıyor çin....pahalı isteyene pahalı.honda nın fabrikası da çinde fiyat rekabeti adına.kalitesinden kaybediyor mu??isminden prestijinden kaybediyormu??
hata çin demi yoksa bu motorları ithal eden şirketlerin ucuz maliyet adı altında yatan fiyat politikları mı????

bunların sebebi %55 lik vergi oranı mı???yüzlerce soru bizim binlerce şikayetlerimiz...bu paraya bu kalite derken bu ihtimalleri de düşünmeli kanımca.tabikide hepimiz hayalimizdeki motosikleti kullanmak istiyoruz...%18 kdv ve ötv ne yazıkki bir çoğumuzun biraz zorlanarak da olsa alabilecğimiz kaliteli motosikletleri kullanmamızı engelliyor.

gümrük masrafları bile başlı başına bi motosiklet parası ne yazıkki.ülkeye kaçak giren otomobil,elektronik eşya,kaçak petrole göz yumanlar bunların acısını vergi olarak bizim sırtımızdan çıkarmaya devam edecek.kaliteli motorlara binebilmek ise sadece belli kesmin imkanları dahilinde kalıyor böylece.(lütfen son cümle yalış anlaşılmasın)


hayallerimizi erteleyip ucuz işçilikten kaynaklanan problemlerin tek olumlu yanı ise ,çoğumuzun bu motosikletlerle uğraşırken yetkili servislerden daha fazla tecrübe sahibi olmamızı sağladı.kısaca birde birer usta olduk.

guclumotor
10 Mart 2007, 10:36
arkadaslar bende bayiiyim evet ilgilenmiyorlar fakat size bisi hatirlatmak isterim bura türkiye :) hersey dogaldir :) neyimiz dogruki bu iste dogru olsun:)