PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 2023 CRF 250L Fiyat ne olur ?



Hırbonen
14 Mart 2023, 21:47
Arkadaslar,

Bugun siraya yazdirdim kendimi.Crf250 l sahibi oluyorum insallh hahaytt.coook kral motor bee
Bana soylenen,hazirana kadar stoklarda olacak.


İtalyada 5700 euro bu motor 300cc olarak.
Forza 350 ise bu motordan 600 euro daha pahali satiliyor.

Simdi honda nin fiyat listesine baktim,forza 250 140.00 tl
Bu durumda crf250 yi 130 a alabilir miyim acaba ?

Aslinda imkan olacak 5 tane falan alacaksin.her birinden cok degil 15 bin tl kar etsem 75 bin karrrr.
İstee ticaret buuu.


Crf250 ilanlarinda kullanilmis motorlarina bir milyon dolar isteyen ibibikler,..bittiniz olm sizzz.

Mr.wind
14 Mart 2023, 21:54
Morukcum essahtan alacan degilmi:)

ne zaman gelecekmis secimden sonra ne olacak kimbilir.. Ayrica bu yamyamlar aksesurar zart zurt 30 bin koyar ustune.

Nasil olacak bu is bi anlat hele:)

Hırbonen
14 Mart 2023, 21:59
Morukcum essahtan alacan degilmi:)

ne zaman gelecekmis secimden sonra ne olacak kimbilir.. Ayrica bu yamyamlar aksesurar zart zurt 30 bin koyar ustune.

Nasil olacak bu is bi anlat hele:)

Valla ismimi telefonu aldilar ama kapora ver demediler yav.
Yarin hemen 2000 dolar kapora gondermeyi teklif edecem...ne olur ne olmaz dimi

Secimden sonraya kalmasi kotu oldu haklisin neyse ki param tabikiiii rurk lirasinda degil.o bakimdan etkilenmem

Jeo
14 Mart 2023, 22:00
Şu cümleni latife olarak algılıyorum. YAKIŞMAZ!
Aslinda imkan olacak 5 tane falan alacaksin.her birinden cok degil 15 bin tl kar etsem 75 bin karrrr.
Fiyat'a gelirsek 130.000 TL 150.000 TL arası satılacaktır diye tahmin ediyorum. O da bayiler aksesuar ayağına bir şeyler itelemezise. Güzel bir motosiklet, eğlenceli hayırlı olsun. Sende zaten CRF 1000/1100 yok muydu? Şehir içi eğlence arıyorsan, Aprilia SX 125 hatta Hero Xpulse 200' e bakabilirsin. Bence fiyatına göre Xpulse çok güzel motosiklet. Zaten Hero da Honda' nın eski kankası. O yüzden CRF' e 130.000 TL + vermek yerine yarı fiyatına Xpulse daha cazip duruyor.

Hırbonen
14 Mart 2023, 22:10
Şu cümleni latife olarak algılıyorum. YAKIŞMAZ! Fiyat'a gelirsek 130.000 TL 150.000 TL arası satılacaktır diye tahmin ediyorum. Güzel bir motosiklet, eğlenceli hayırlı olsun. Sende zaten CRF 1000/1100 yok muydu? Şehir içi eğlence arıyorsan, Aprilia SX 125 hatta Hero Xpulse 200' e bakabilirsin. Bence fiyatına göre Xpulse çok güzel motosiklet. Zaten Hero da Honda' nın eski kankası. O yüzden CRF' e 130.000 TL + vermek yerine yarı fiyatına Xpulse daha cazip duruyor.

Evet yakismaz bana 75.000 tl icin ugrasmaya degmez.
50.000 tl koymak lazim 50 x 5 = 250.000 muthis para :D

Hero xpulse araştırdim aslinda ama iste honda hondadir yine.Turkiye de honda yamaha disinda farkli bir marka motor almam ben.

Mr.wind
14 Mart 2023, 22:36
Valla ismimi telefonu aldilar ama kapora ver demediler yav.
Yarin hemen 2000 dolar kapora gondermeyi teklif edecem...ne olur ne olmaz dimi

Secimden sonraya kalmasi kotu oldu haklisin neyse ki param tabikiiii rurk lirasinda degil.o bakimdan etkilenmem

moruk kapora almamalarinin sebebi olayi resmiyete dokmemek. Crf cigin gemiye binince, minik bir bahsis karsiligi araya kaynak yapmak isteyenler olacaktir. Onlar icin esnek davranmak lazim degil mi:)

Jeo
14 Mart 2023, 22:44
Asıl Türkiye de Honda ve Yamah'a almayacaksın. Garibim kurye arkadaşlara bile Dio satarken aksesuar iteleme peşindeler. Avrupalı markalar Hint'li markalara şans vermeyi dene, takım tutar gibi marka fanlığı yapmanın manası yok. Hem yüksek fiyatlı satıyorlar. Hem satarken hala bir şeyler iteleme peşindeler. Hemde Avrupalı modellerin donanım olarak çok gerisin de kalırken, fiyat olarak rakiplik politikası içindeler.

Xpulse 76.952 TL. Deki CRF 250 L'ye de 137.500 TL etiket koydular. Arada 60.548 TL fark oluşacak. CRF' nin Xpulse den 60.000 TL' lik ne artısı var? Bana bunu açıkla, tamam diyeceğim.

F54
14 Mart 2023, 22:55
2023 model hondalar ne zaman bayilere gelir bilgisi olan var mı arkadaşlar
bi tane dio almayı düşünüyorum

Hırbonen
15 Mart 2023, 10:53
Asıl Türkiye de Honda ve Yamah'a almayacaksın. Garibim kurye arkadaşlara bile Dio satarken aksesuar iteleme peşindeler. Avrupalı markalar Hint'li markalara şans vermeyi dene, takım tutar gibi marka fanlığı yapmanın manası yok. Hem yüksek fiyatlı satıyorlar. Hem satarken hala bir şeyler iteleme peşindeler. Hemde Avrupalı modellerin donanım olarak çok gerisin de kalırken, fiyat olarak rakiplik politikası içindeler.

Xpulse 76.952 TL. Deki CRF 250 L'ye de 137.500 TL etiket koydular. Arada 60.548 TL fark oluşacak. CRF' nin Xpulse den 60.000 TL' lik ne artısı var? Bana bunu açıkla, tamam diyeceğim.

Aradaki 60.000 tl oran olarak yuksek gozuksede bu çöpe atilan bir para degil.
Yarin birgun crf250 yi satarken odedigim paranin buyuk bir kismi geri gelecek zaten.

Ayrica arada bana gore cok fark var.

Xpulse videosu izlemistim,ulan adamlar motora koydugu ayna arkanizi yamuk yumuk gosteriyor.
Bu hintlinin motora ne kadar ozen gosterdiginin kaniti bana gore .

Ayrica forumdaki ufoz abimizinde xpulse i var.insanlar sorun yasayabiliyor gerci servisi cok ilgiliymis ama
ben motoru aldigim zaman sorun yasamamiyim.isimi ikili iliskilerle servisin iyi niyetine birakmamaliyim.

Ozetle kafam rahat olmali,canim sikilmamali.

Ayrica,allahaskina bi 2023 crf250 ye bak bir de xpulse a bak.
Crf saf kan bir arap ati gibi duruyor xpulse in yaninda.

İkisini karsilastirmam bile.

Cyan
15 Mart 2023, 11:12
Aradaki 60.000 tl oran olarak yuksek gozuksede bu çöpe atilan bir para degil.
Yarin birgun crf250 yi satarken odedigim paranin buyuk bir kismi geri gelecek zaten.

Ayrica arada bana gore cok fark var.

Xpulse videosu izlemistim,ulan adamlar motora koydugu ayna arkanizi yamuk yumuk gosteriyor.
Bu hintlinin motora ne kadar ozen gosterdiginin kaniti bana gore .

Ayrica forumdaki ufoz abimizinde xpulse i var.insanlar sorun yasayabiliyor gerci servisi cok ilgiliymis ama
ben motoru aldigim zaman sorun yasamamiyim.isimi ikili iliskilerle servisin iyi niyetine birakmamaliyim.

Ozetle kafam rahat olmali,canim sikilmamali.

Ayrica,allahaskina bi 2023 crf250 ye bak bir de xpulse a bak.
Crf saf kan bir arap ati gibi duruyor xpulse in yaninda.

İkisini karsilastirmam bile.

Senin gibi taşrada(!)(:P) yaşıyor olsam alırdım ben Hero; servis açısından bir farkı olmaz.

Bu arada kilon 90 üzeri ise CRF250 ziyadesiyle üzer; üzerine oturunca direkt çöküyor. (Maliyetine en azından bir ön arka yay güncellemesi eklemek lazım. O kadar para verince amortisörü de iyi olsun ister insan...) Ben alacaktım ve komple Hyperpro set düzecektim (öne yaylar, arkaya komple amortisör), o sırada saçma bir zam yaptılar fiyat anlamsız bir yere çıktı. İyi de olmuş; İstanbul'da kurtarmazmış. Ege'de, tatil beldelerinde gayet iş görür her ikisi de.

Jeo
15 Mart 2023, 11:20
Bilemiyorum Altan zevk meselesi farklı bakış açıları.

Bana göre Japonlar özellikle son 4 yıldır, popo büyütmek dışında bir şeyler yapmadı. Avrupalı rakipleri ise 1'e 10 koyarak yol alıyor. Keza aynı oran Hint markaları için de geçerli hatta Çin'li diye yanından geçmeyeceğimiz markalar bile yol alırken Japonya da bir ben bilirim, en iyisi bu havası var. Şahsi görüşüm CRF ile Xpulse arasında ki minimum 60.000 TL olacak olan fiyat farkı, CRF tercih etmemek için yeterli bir neden.

Arap atı konusuna gelirsek de, nasıl ki Xpulse CRF' nin yanın da eşek gidi duruyor. CRF' de EXC-F' nin yanın da eşek değil mi? Yani ortada hep bir eşek var ama eşek ile at arasında ki değeri iyi analiz etmek lazım.

Hırbonen
15 Mart 2023, 11:47
Bilemiyorum Altan zevk meselesi farklı bakış açıları.

Bana göre Japonlar özellikle son 4 yıldır, popo büyütmek dışında bir şeyler yapmadı. Avrupalı rakipleri ise 1'e 10 koyarak yol alıyor. Keza aynı oran Hint markaları için de geçerli hatta Çin'li diye yanından geçmeyeceğimiz markalar bile yol alırken Japonya da bir ben bilirim, en iyisi bu havası var. Şahsi görüşüm CRF ile Xpulse arasında ki minimum 60.000 TL olacak olan fiyat farkı, CRF tercih etmemek için yeterli bir neden.

Arap atı konusuna gelirsek de, nasıl ki Xpulse CRF' nin yanın da eşek gidi duruyor. CRF' de EXC-F' nin yanın da eşek değil mi? Yani ortada hep bir eşek var ama eşek ile at arasında ki değeri iyi analiz etmek lazım.

Yok crf250 esek gibi durmaz simdi hakkıni yeme.bide baktim 247.000 tl diyor :)

Crf250/300 cok basarili bir model,bu fiyati hak etmedigini dusunebilirsin.ben ise daha iyi bir alternatif goremedim.

@cyan

Bak burda arka suspansiyonfa birax degisiklikler var gibi.senin denedigin 2019 dan sanki farkli.

https://www.hondaprokevin.com/new-2023-honda-crf300l-review-specs-changes-dual-sport-motorcycle

Ulan su motor bile 300 luk olarak gelemiyor guc ve tork ne guzel artmis halbuse..ne dandik ulkeyiz ya.

espresso
15 Mart 2023, 13:07
Miss gibi motorların kralı AT varken niye dğeiştiriyorsun ki? AT ile yapamadığın ne faydası olacak da CRF250 alacaksın? AT gibi güçlü, büyük motora alışınca 250cc motor kesmez seni.

Cyan
15 Mart 2023, 14:27
...
@cyan

Bak burda arka suspansiyonfa birax degisiklikler var gibi.senin denedigin 2019 dan sanki farkli.

https://www.hondaprokevin.com/new-2023-honda-crf300l-review-specs-changes-dual-sport-motorcycle
...

Şu olmuş aslında: düz CRF250L ile Rally versiyon arasındaki farkları azaltmışlar. Rally ile düz versiyon arasında amortisör farkı vardı, Rally güncellenmiş amortisörlere sahipti, düz versiyonda da Rally amortisörlerini kullanmaya başlamışlar diye anladım.

2018 fuarda Rally üzerine oturmuştum, normalde bu tip bir motosiklette en fazla %30 olması gereken "rider sag" %60 gibi idi bende, kesinlikle kullanılabilir değildi, yolu kalmıyordu amortisörün. (Zaten hep derler ya "yüksek görünüyor ama korkmayın, üzerine oturunca çöküyor diye" - bu iyi bir özellik değil aslında, bombok bir şey...)

killingroad
15 Mart 2023, 14:34
Ayarlı değil mi CRF amortisörleri?

Cyan
15 Mart 2023, 16:41
Ayarlı değil mi CRF amortisörleri?

Ayardan ziyade yayları zayıf. 70kg ufak tefek biniciler için OK. Etibol veya 1,5 porsiyonlar için yetersiz. :)

killingroad
15 Mart 2023, 17:08
Ayardan ziyade yayları zayıf. 70kg ufak tefek biniciler için OK. Etibol veya 1,5 porsiyonlar için yetersiz. :)

Anladım, ama çok kötü bir şey seçmedilerse o ayar yine kurtarır bir yere ve bir süreye kadar diye tahmin ediyorum.
Ben de 3 basamaklı kilolardayım, tabi ki 60% sag'in yanından geçmedim ama hangi motora binsem iniyorum aşağıya :)
HyperPro'dan kit çakmaya gram itirazım yok elbette, ama 90kg üstünde "kullanılamayacak" kadar kötü olacağını da sanmıyordum.

Bir de memlekette pek amortisör konuşulmadığı için de çok dikkat edilmeyen bir şey var. Hemen hemen bütün stock motosikletler aslında 70-80kg ağırlığında insanlara göre ayarlanmış yaylar ile geliyor, ayardan kastım da amortisör ayarı değil, tam da yayları zayıf dediğin konu. CRF doğal olarak çok yumuşak bir süspansiyonla geldiği için bu ekstra dikkat çekiyor sorun çıkarıyordur tabi, ona da itirazım yok. Ama maalesef yaylar hep böyle.

Cyan
15 Mart 2023, 17:53
...
HyperPro'dan kit çakmaya gram itirazım yok elbette, ama 90kg üstünde "kullanılamayacak" kadar kötü olacağını da sanmıyordum.
...

Yani zaten oldukça uzun olan trail'i daha da uzatarak geometrinin ve sürüş keyfinin içine etme, çukurlarda dipleme falan gibi dezavantajları var. Hyperpro çakmadığım bir CRF250L'ye para harcamam şahsen. (Zaten harcamadım, aynı maliyete 2 senelik 9000km CB500F aldım 34.000km keyifle kullandım. Onun amortisörleri yeterli sertlikteydi.)

kuva.la
15 Mart 2023, 17:55
abi bu 80 milyonun yarisi cebine iki kurus para aticak diye benim gibi genclerin hayalleri bitti yapma :cherry:

ufoz
15 Mart 2023, 18:19
Ayrica forumdaki ufoz abimizinde xpulse i var.insanlar sorun yasayabiliyor gerci servisi cok ilgiliymis ama
ben motoru aldigim zaman sorun yasamamiyim.isimi ikili iliskilerle servisin iyi niyetine birakmamaliyim.

Ozetle kafam rahat olmali,canim sikilmamali.

Ayrica,allahaskina bi 2023 crf250 ye bak bir de xpulse a bak.
Crf saf kan bir arap ati gibi duruyor xpulse in yaninda.

İkisini karsilastirmam bile.

Hırbo,

Hero'da tanıdığım kimse yok. Yani ikili ilişkiyle halletmedim hiç bir problemi.
Benim motorda "kafan rahat etsin" deyip şanzımanı değiştirdiler.
Başka birisinin komple motoru değiştirilmişti.
Yazın Pamukkale-Afyon arasında 90 km/s hızdan sonra zor gaz yeme sorunum olunca ben söylemeden kendileri
teklif ettiler Afyona gezici servis göndermeyi.
Akü değişimini birinde bizzat gördüm.
Adam ikinci el almış motoru. "Aküde sorun var" dedi.
Baktılar. Akü orjinal değil.
Buna rağmen aküsünü ücretsiz değiştirdiler.

CRF250 - Xpulse.
İkisinin karakteri aynı değil.
Xpulse daha fazla oynamalık eğlencelik bir motor karakterine sahip.
Bu arada CRF parketmiş haliyle çok yüksek görünsede üzerine oturunca baya çöküyor.

arican
15 Mart 2023, 18:52
X-Pulse T de T eklentisi ne oluyor acaba?

salih dalkıl
15 Mart 2023, 20:26
konu ile aşırı alakasız olacak ama cbr250 cb250 crf250 aynı bloğumu kullanıyor acaba bilen varmı eğer aynı bloğu kullanıyorsa cbr250 deki sorunlar cb250 de varmı cevaplarsanız sevinirim

haluk23
15 Mart 2023, 20:28
Merhaba,

ilk sahibi olduğum 2017 Rally ile 40 bin km'ye yaklaştım.

Bu tarzda ilk motorumdu ve ilk 6-7 bin km boyunca hiç bir ayarından haberdar değildim.


Üzerine oturunca müthiş çöküyordu.


Ve ben bunu iyiye yorumluyordum zira 1.78 boyumla inip binmesi iyi oluyordu ve yoldaki bozuklukları neredeyse hiç hissettirmeden yol alıyordum ama yine de konuya Fransız olduğumdan olsa gerek dezavantajlarından bihaberdim.


Sis farlarını yakmadan gece yolculuğu yapmak neredeyse imkansızdı zira ne kadar far ayarı yaparsam yapayım farlar yolu aydınlatmıyordu.


Hatta gece yolculuklarında gökyüzündeki uçaktan bile selektör yiyordum çünkü led farları karşı tarafın gözünü çok alıyordu.


Güzergahımdaki yüksek tepeleri çok ama çok iyi görüyordum.:queen:


Ve 8 bin kilometrede zincir dişli değiştirmek durumunda kaldım zira oturunca çöken süspansiyondan dolayı çok gevşek ayardaymış meğer.


Birkaç defa zincir bile atmıştı.


Ne zaman ki 8 bin bakımında yetkili serviste başka bir ustadan hizmet aldım ve kendisi de benim bu sıkıntıma karşın ön süspansiyon ayarlarını en üst ve sert konuma aldı, ondan sonra tüm şikayetlerim bitti.


İniş binişim biraz zorlaşmış olsa da motosikletim eskisine oranla neredeyse hiç çökmez oldu.


Farım da önümü aydınlatır oldu.


Motorun sürüş ve gidiş dinamikleri değişti.


Bir güzel oldu ki motorum, anlatamam.

Zincir yağlama sistemi de taktırdım o günlerde.


35 bin km'dir aynı zincir dişli setini kullanmaya devam ediyorum.


Daha da bir o kadar daha gider muhtemelen.


Yazdıklarınızı okuyunca paylaşayım dedim.


Selamlar.

Hırbonen
15 Mart 2023, 20:37
Hırbo,

Hero'da tanıdığım kimse yok. Yani ikili ilişkiyle halletmedim hiç bir problemi.
Benim motorda "kafan rahat etsin" deyip şanzımanı değiştirdiler.
Başka birisinin komple motoru değiştirilmişti.
Yazın Pamukkale-Afyon arasında 90 km/s hızdan sonra zor gaz yeme sorunum olunca ben söylemeden kendileri
teklif ettiler Afyona gezici servis göndermeyi.
Akü değişimini birinde bizzat gördüm.
Adam ikinci el almış motoru. "Aküde sorun var" dedi.
Baktılar. Akü orjinal değil.
Buna rağmen aküsünü ücretsiz değiştirdiler.

CRF250 - Xpulse.
İkisinin karakteri aynı değil.
Xpulse daha fazla oynamalık eğlencelik bir motor karakterine sahip.
Bu arada CRF parketmiş haliyle çok yüksek görünsede üzerine oturunca baya çöküyor.

Abi bak hırbo diye soze giriyon aliniyorum.. hirbonen de , ya da sevgili hırbo de ayip oluyo valla.

Mr.wind
15 Mart 2023, 21:06
Bu süspansiyon olayi epey ciddiye alinmasi gereken bir konu sanirim. Anlatilanlara gore bildigin muhendislik hatasi var anlasilan.

E bu motor bilmem kac yildir kac yuzbin tane satmis kimse bu durumdan sikayetci olmamis mi?

Sikayet ettiler ise, Honda bunlari dikkate mi almamis? Dikkate almis da "yok aga siz yanlis biliyosunuz bunun olayi bu mu demis?"

Yoksa "Hassektor yanlis yaptik motoru Napcaz simdi eyvah... Neyse miktir et zaten satiliyor motor" deyip sorunu sumen alti mi yapmis.

Kafada deli sorular yemin ederim.. Yoksa bu bi sorun degil de bilmedigimiz bir sebep mi var?

Bilen arkadaslar aydinlatirsa ogrenelim:)

Hırbonen
15 Mart 2023, 21:29
Bu süspansiyon olayi epey ciddiye alinmasi gereken bir konu sanirim. Anlatilanlara gore bildigin muhendislik hatasi var anlasilan.

E bu motor bilmem kac yildir kac yuzbin tane satmis kimse bu durumdan sikayetci olmamis mi?

Sikayet ettiler ise, Honda bunlari dikkate mi almamis? Dikkate almis da "yok aga siz yanlis biliyosunuz bunun olayi bu mu demis?"

Yoksa "Hassektor yanlis yaptik motoru Napcaz simdi eyvah... Neyse miktir et zaten satiliyor motor" deyip sorunu sumen alti mi yapmis.

Kafada deli sorular yemin ederim.. Yoksa bu bi sorun degil de bilmedigimiz bir sebep mi var?

Bilen arkadaslar aydinlatirsa ogrenelim:)

Suspansiyon yetersiz deniyor,ama çöp de degil yani.muhendislik hatasi yok :)

Mr.wind
15 Mart 2023, 21:44
Suspansiyon yetersiz deniyor,ama çöp de degil yani.muhendislik hatasi yok :)

Moruk okumadinmi farlar gokyuzunde uzayli yasam formlarina msj yolluyormus, suspansiyondan zincir tutmuyormus. Daha ne olacakti:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------

Yani simdi blok saglam ve sorunsuz diye problemi gormezlikten mi gelelim

Hırbonen
15 Mart 2023, 21:46
Arkadaslar acayip haberlerim var size.

https://www.motosikletsitesi.com/honda-motosiklet-fiyat-listesi-2019.html

2019 yilindaki 3 modelin simdiki fiyatlarina bakip crf in fiyati;

1- msx125 uxerinden gidersek 114.000 tl olmali.
2- pcx125 uzerinden giderdek 110.000 tl olmali.
3- forza250 uzerinden gidersek 118.000 tl olmali.

Ben şoook.

Motor bedavadan biraz pahali yaa.resmen kazikci ikinci el sahipleri yuzunden motora dogru fiyat verememisiz.

dolar yuro ayni kalirsa 125.000 tl ye coook rahat alinir.

Cyan
15 Mart 2023, 21:52
Youtube'a "CRF250 suspension upgrade" yazın dünya kadar video geliyor, manyak değil ya bunlar durup dururken böyle masrafa girsinler?

ufoz
16 Mart 2023, 00:22
X-Pulse T de T eklentisi ne oluyor acaba?

T eklentisi Touring manasında.
Şase ve motor aynı. Amortisörler, tekerler ve şanzıman dişlileri farklı.
200 cross bir motor.
200T ise daha bir commuter tipli, dik oturuşlu. Şehir içi kullanımı daha fazla olanlarla, şehirlerarası yol yapanlara uygun. Şanzımanı farklı. 1, 2, 3 vites aralıkları 200 cross modelden daha uzun.

Hero Xpulse 200 başlığında benim 200T modelin resimleri var.

killingroad
16 Mart 2023, 09:54
Vasat olması başka bir şey, mühendislik hatası başka bir şey.

haluk23'ün başına gelen motosikletle değil, bayi ile alakalı. Türkiye'de kim motosikleti satarken kullanıcıya göre amortisör ayarı yapıp da veriyor? Salıyorlar çayıra, artık kim nerede düzeltir ya da öğrenirse. 15dk sürmeyecek bir işlemden sonra bütün dertleri çözülüyorsa ve bu motosikletin üzerinde bulunan ekipmanalar ile yapılmışsa.. eh yani :)

Aranızda motor alırken manetleri kendine göre ayarlanan var mı? :)

Cyan
16 Mart 2023, 09:56
Vasat olması başka bir şey, mühendislik hatası başka bir şey.

haluk23'ün başına gelen motosikletle değil, bayi ile alakalı. Türkiye'de kim motosikleti satarken kullanıcıya göre amortisör ayarı yapıp da veriyor? Salıyorlar çayıra, artık kim nerede düzeltir ya da öğrenirse. 15dk sürmeyecek bir işlemden sonra bütün dertleri çözülüyorsa ve bu motosikletin üzerinde bulunan ekipmanalar ile yapılmışsa.. eh yani :)

Aranızda motor alırken manetleri kendine göre ayarlanan var mı? :)

Çok lüks şeylerden bahsediyorsun; benim Suzukiyi 33/36 olması gereken lastik basınçları yerine 20/24 olarak teslim etmişlerdi. Ahahaha...

Jeo
16 Mart 2023, 10:03
Çok lüks şeylerden bahsediyorsun; benim Suzukiyi 33/36 olması gereken lastik basınçları yerine 20/24 olarak teslim etmişlerdi. Ahahaha...

Bazı bağlantılarını kendim yapıp, sıfır olarak aldığım motosiklet var. Ruhsat kabı bile vermemişti bayi. Satış için koydukları platin hatun hariç yetkili yoktu mağazada. Muhtemelen o kızcağız da hayatında motosiklet üstüne binmemiştir.

ufoz
16 Mart 2023, 11:20
Vasat olması başka bir şey, mühendislik hatası başka bir şey.

haluk23'ün başına gelen motosikletle değil, bayi ile alakalı. Türkiye'de kim motosikleti satarken kullanıcıya göre amortisör ayarı yapıp da veriyor? Salıyorlar çayıra, artık kim nerede düzeltir ya da öğrenirse. 15dk sürmeyecek bir işlemden sonra bütün dertleri çözülüyorsa ve bu motosikletin üzerinde bulunan ekipmanalar ile yapılmışsa.. eh yani :)

Aranızda motor alırken manetleri kendine göre ayarlanan var mı? :)

Satın alırken değil ama, rodaj bakımına gittiğimde manetler, debriyaj, fren, lastik basıncı, arka amortisörü benim kullanımıma göre ayarladılar.
Hatta debriyaj ve fren için iki kez tecrübe yapıp geriye gelmiştim.

Cyan
16 Mart 2023, 11:43
Velhasıl kelam; bu memleketteki saçma ÖTV kademelerinin ve uzakdoğu ek GV'sinin kaldırılması lazım ki adam gibi motosikletler adam gibi fiyatlarla alınabilir olsun.

yaşlıveacemi
16 Mart 2023, 11:49
Aradaki 60.000 tl oran olarak yuksek gozuksede bu çöpe atilan bir para degil.

Ozetle kafam rahat olmali,

Olayın özeti bu.

Tabi her şey cüzdanla alakalı. Cüzdan zayıfsa ne ne gerek gümüş zurna misali.

ufoz
16 Mart 2023, 11:57
Velhasıl kelam; bu memleketteki saçma ÖTV kademelerinin ve uzakdoğu ek GV'sinin kaldırılması lazım ki adam gibi motosikletler adam gibi fiyatlarla alınabilir olsun.

Daha deprem vergileri gelecek.
Şimdiden 2022 yılı kurumlar vergisi üzerinden ek vergi ya geldi yada konuşuluyordu.
Şirketler bunu kompanze etmek için bu yıl fiyatlara bindirecekler.
Neticede adam gibi fiyat olmayacak.

Asıl problemi gıda fiyatlarının yükselmesinde yaşayacağız.
O zaman motoru falan düşünecek halimiz kalmayacak.

haluk23
16 Mart 2023, 17:27
Konudaki 23. mesajda, yani bir önceki mesajımda birkaç noktayı sehven yanlış yazmışım: :wiinkk:

Ön süspansiyonları en üst ve sert konuma ayarladı usta demişim. Arka süspansiyon olacak.

Yeni zincir dişli setiyle 35 bin km'dir biniyorum demişim. 30 bin km olacak.

Pardon.

killingroad
16 Mart 2023, 18:48
Çok lüks şeylerden bahsediyorsun; benim Suzukiyi 33/36 olması gereken lastik basınçları yerine 20/24 olarak teslim etmişlerdi. Ahahaha...

Lastik var sonuçta.
Kızıltoprak Suzuki ise hemen iletelim, Piaggio tarafı en azından mutlaka lastikleri kontrol ediyor hatta Suzuki tarafındaki servise sürerek gidip orada lastikleri şişiriyorlar ki sürüşte bi sağa sola çekme bir ebleklik var mı ona bakıyorlar. Tabi bu övülecek bir şey değil, yine ne amortisör ne manet falan teey tey, ama en azından lastiklere ve düz sürüşe bakıyorlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------


Satın alırken değil ama, rodaj bakımına gittiğimde manetler, debriyaj, fren, lastik basıncı, arka amortisörü benim kullanımıma göre ayarladılar.
Hatta debriyaj ve fren için iki kez tecrübe yapıp geriye gelmiştim.

Sonradan da olsa akıllarına gelmesi gerçekten güzel.

furkantrojka
16 Mart 2023, 21:10
Bu motor gerçekten çok yakışıklı ve güzel duruşu olan bir alet, buna sözüm yok. Gidişini, sürüşünü bilmiyorum ancak binicileri anladığım kadarıyla memnun veyahut ufak değişikliklerle memnun kalabiliyor.

Ama gerçekten anlamadığım bir nokta var, 3 yaşındayken 150 bin lira (8 bin dolar) edecek neyi var bu aletin?

espresso
16 Mart 2023, 22:32
Velhasıl kelam; bu memleketteki saçma ÖTV kademelerinin ve uzakdoğu ek GV'sinin kaldırılması lazım ki adam gibi motosikletler adam gibi fiyatlarla alınabilir olsun.

Saçma ÖTV kademeleri yüzünden avrupalıların sürdüğü motorların dandik güçsüz versiyonları geliyor buraya. Ben de isterdim xmax 250 yerine xmax 300 sürmeyi, forza'lar buradaki gibi 250cc değil de avrupa'daki gibi 350cc gelse mesela uzun süre motor büyütmeyi bile düşünmezdim, yeterdi bana. Bu yalnızca benim ilgim olan motorlarda böyleyse diğer motorlarda kim bilir ne durumdadır.

E.Yzr
01 Haziran 2023, 22:29
Ülkemize gelecek olan model Led farlı, sinyali olan model mi yoksa eski kasa olan mı?

natijax
02 Haziran 2023, 00:03
dominarda ayak ucuyla yere basıyorum 177 boyla crfde herhalde yok yere basarım. aslında hayaller
bir tane crf 250 rallin olacak
yanına güzel bir tane yüksek cc enduro olacak.
bir tane de taş çatlasın küçümencik bir pcx olsa.
aslında yanında da forza 250 olsa.
ama bir de şehir dışına bazen scooter gideyim diye forza 750 olsa ne güzel olurdu.

para güzel şey yeminle

Kilimandjaro
19 Temmuz 2023, 12:19
Merhaba, buraya da not düşmek adına; liste fiyatı 181.700 olan CRF 250 L yi 226.500'e (muhtemelen bir alsatçıdan) almış bulunuyorum. İlk izlenimlerim; farlar müthiş, uzunlar işlevsel, oturuş pozisyonu ve peglerde bi farklılık var iyi anlamda. Araştırdım çok ufak değişiklikler gerçekleştirildiği söyleniyor yabancı forumlarda benim hoşuma gitti. Eski kasaya çok uzun süre binmedim hep sağdan soldan arkadaşların motorlarını kullandım ama bence hafifte olsa gidonda biraz geriye alınmış sanırım. Yine araştırmalarım sonucunda rake & trail diye bahsedilen bu amortisörlerin yere izdüşümü ile ilişkin bi değişiklik varmış.

Alpbatur
19 Temmuz 2023, 13:55
Merhaba, buraya da not düşmek adına; liste fiyatı 181.700 olan CRF 250 L yi 226.500'e (muhtemelen bir alsatçıdan) almış bulunuyorum. İlk izlenimlerim; farlar müthiş, uzunlar işlevsel, oturuş pozisyonu ve peglerde bi farklılık var iyi anlamda. Araştırdım çok ufak değişiklikler gerçekleştirildiği söyleniyor yabancı forumlarda benim hoşuma gitti. Eski kasaya çok uzun süre binmedim hep sağdan soldan arkadaşların motorlarını kullandım ama bence hafifte olsa gidonda biraz geriye alınmış sanırım. Yine araştırmalarım sonucunda rake & trail diye bahsedilen bu amortisörlerin yere izdüşümü ile ilişkin bi değişiklik varmış.

Hayırlı olsun güzel günlerde kullan....

Kilimandjaro
19 Temmuz 2023, 17:50
Hayırlı olsun güzel günlerde kullan....

Teşekkür ederim