PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ybr zaten bana hiç yaramamıştı



natijax
27 Ocak 2023, 20:41
ybr devri benim için kapanmıştır. motor işi maalesef karakter işi. karakterim gereği sabırsız biriyim ve ybr ile 100 km gittiğimde resmen hayattan soğumuştum uzun zamandır da güzel bir alabileceğim yüksek cc motor alabilsem hem şehir içi hem şehir dışı yaparım derken bir süredir hayalim dominar 400 ug idi.

bugün itibari ile dominar 400 ug yeşil olanı ön sipariş geçtim. 1 aya gelecek.(aslında siyah istiyordum ama 2 ay sürer dediler yeşile kaldık)
aşırı merak içindeyim araba sürerken düzenli 120-130 giderim arada sollarken vs 150 yapabilen biriyim böyle bir şeyi motorla yapabilmek inanılmaz his. ybr bana yaramadı vallah daima 100 ile giderek ırzına geçtim motorun.

benim için ybr devri kapanmıştır. bilen bilir ybr bana sahiden yaramamıştı. dominar 400ü görünce bir garipsedim ne yalan söyliyim. hayvan gibi motor 190 kilo ve kalıplı. şimdi ben ybr ile manevra bol yapan biriyken dominarda bunları ne kadar yapabilirim bilmiyorum. bakalım gelsin de bir görecez.

bana da, herkese de en istediklerimize ulaşmamız dileği ile diyeyim. ömürlük olarak hayalimdi bu motor bakalım uzun zaman bıkacağımı sanmıyorum

edit: acelem var yazıyı toparlayamadım.

Ncanpolat
27 Ocak 2023, 20:54
ybr devri benim için kapanmıştır. motor işi maalesef karakter işi. karakterim gereği sabırsız biriyim ve ybr ile 100 km gittiğimde resmen hayattan soğumuştum uzun zamandır da güzel bir alabileceğim yüksek cc motor alabilsem hem şehir içi hem şehir dışı yaparım derken bir süredir hayalim dominar 400 ug idi.

bugün itibari ile dominar 400 ug yeşil olanı ön sipariş geçtim. 1 aya gelecek.(aslında siyah istiyordum ama 2 ay sürer dediler yeşile kaldık)
aşırı merak içindeyim araba sürerken düzenli 120-130 giderim arada sollarken vs 150 yapabilen biriyim böyle bir şeyi motorla yapabilmek inanılmaz his. ybr bana yaramadı vallah daima 100 ile giderek ırzına geçtim motorun.

benim için ybr devri kapanmıştır. bilen bilir ybr bana sahiden yaramamıştı. dominar 400ü görünce bir garipsedim ne yalan söyliyim. hayvan gibi motor 190 kilo ve kalıplı. şimdi ben ybr ile manevra bol yapan biriyken dominarda bunları ne kadar yapabilirim bilmiyorum. bakalım gelsin de bir görecez.

bana da, herkese de en istediklerimize ulaşmamız dileği ile diyeyim. ömürlük olarak hayalimdi bu motor bakalım uzun zaman bıkacağımı sanmıyorum

edit: acelem var yazıyı toparlayamadım.
bende pulsardan sonra dominara geçmeyi düşünüyorum. hayırlı olsun şimdiden. sürüş rahatlığını varsa kronik arızaları buradan yazarsınız.

tommygun
27 Ocak 2023, 21:04
Hayırlı olsun şimdiden. Güzel seçim olmuş. Allah kaza bela vermesin. Ben Sym Wolf ile yapamadığım manevranın alasını Er6F ile yapmaktayım. Sen de bir zaman sonra Domi.ye bisiklet muamelesi yapacaksın.

potasyum
27 Ocak 2023, 21:13
hayırlı olsun, kazasız belasız binin

espresso
27 Ocak 2023, 21:14
Hayırlı olsun şimdiden.
Dikkatli sürün siz yine de.

natijax
27 Ocak 2023, 22:27
vallah sağ olun var olun.
problem vs olursa belirtirim hatta düşüncelerimi de.
bir alayım da abi bisiklet gibi gelmesi çok önemli :) iyi bakalım

bu arada evet dikkat şart. ilk başta gaza hassas davranıcam elbet tepkiler nasıl olur bilmiyorum. bu arada bir tane daha disk kilidi alıp bir arka bir ön takmayı düşünüyorum ne olur ne olmaz.

AzÇok
27 Ocak 2023, 22:59
D400 UG güzel motor. Hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler.

hokahey
28 Ocak 2023, 00:13
120 kilodan 180 kiloya geçince ben de bir afallamistim. Ama şimdi alıştım. Özellikle uzun yolda fazla kilo büyük bir avantaj sağlıyor. Motor yola oturuyor.

Psyduck
28 Ocak 2023, 01:18
ybr devri benim için kapanmıştır. motor işi maalesef karakter işi. karakterim gereği sabırsız biriyim ve ybr ile 100 km gittiğimde resmen hayattan soğumuştum uzun zamandır da güzel bir alabileceğim yüksek cc motor alabilsem hem şehir içi hem şehir dışı yaparım derken bir süredir hayalim dominar 400 ug idi.

bugün itibari ile dominar 400 ug yeşil olanı ön sipariş geçtim. 1 aya gelecek.(aslında siyah istiyordum ama 2 ay sürer dediler yeşile kaldık)
aşırı merak içindeyim araba sürerken düzenli 120-130 giderim arada sollarken vs 150 yapabilen biriyim böyle bir şeyi motorla yapabilmek inanılmaz his. ybr bana yaramadı vallah daima 100 ile giderek ırzına geçtim motorun.

benim için ybr devri kapanmıştır. bilen bilir ybr bana sahiden yaramamıştı. dominar 400ü görünce bir garipsedim ne yalan söyliyim. hayvan gibi motor 190 kilo ve kalıplı. şimdi ben ybr ile manevra bol yapan biriyken dominarda bunları ne kadar yapabilirim bilmiyorum. bakalım gelsin de bir görecez.

bana da, herkese de en istediklerimize ulaşmamız dileği ile diyeyim. ömürlük olarak hayalimdi bu motor bakalım uzun zaman bıkacağımı sanmıyorum

edit: acelem var yazıyı toparlayamadım.

Zorlanacağını sanmıyorum. Ben 80kg 50cc motordan ilk motorum olarak dominar 400e geçtim. Çok kısa sürede alıştım diyebilirim. Dengeli bir motor. Sadece dar manevralar için gidon açısı biraz dar kalıyor. Onun dışında gerek uzun yolda, gerek şehir içinde gayet memnunum.

denizz1
28 Ocak 2023, 11:12
D250imi söylenen teslimat tarihinden yaklaşık 1 hafta erken almış bulunuyorum şuan 80km de 23 model benimkisi çoğu yerde yazılıp çizilen rölanti dalgalanması veya TPS sensör arızası,akü yetmezliği gibi şeyler şuan başıma gelmedi umarım ilerleyen zamanlarda da gelmez.Söylemeliyim ki motorun rölanti sesi coooook güzel ve tok bir ses,malzeme kalitesi ise fiyatına göre bence gayet iyi muadili 250cc motorlar 120-140 hatta 170 bin lirayken bu fiyata cok güzel bir seçenek bence.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------


D250imi söylenen teslimat tarihinden yaklaşık 1 hafta erken almış bulunuyorum şuan 80km de 23 model benimkisi çoğu yerde yazılıp çizilen rölanti dalgalanması veya TPS sensör arızası,akü yetmezliği gibi şeyler şuan başıma gelmedi umarım ilerleyen zamanlarda da gelmez.Söylemeliyim ki motorun rölanti sesi coooook güzel ve tok bir ses,malzeme kalitesi ise fiyatına göre bence gayet iyi muadili 250cc motorlar 120-140 hatta 170 bin lirayken bu fiyata cok güzel bir seçenek bence.

Bu arada bende nmaxten dominara geçince motorun ustundeyken geri geri gelmek baya zorlaştı gerçekten ve boyut olarak büyük bir motor ama ilerde alışırım eminim

fatih.met
28 Ocak 2023, 19:05
araba sürerken düzenli 120-130 giderim arada sollarken vs 150 yapabilen biriyim böyle bir şeyi motorla yapabilmek inanılmaz his.

sorma, bende aynı düşünce içerisindeydim ve gsr600 aldığımdan beri araba sollamak bir zevk haline geldi... dominar 400 ile aynı ağırlıkta ve üşenmez isem trafikte aralardan nasıl geçtiğimin videosunu atarım.

150cc Tvs Apache ile aralardan nasıl geçiyorsam suzuki gsr600 ile de aynı şeyi yapıyorum, hatta videodan bakınca sanki çarpacakmışım gibi görünüyor ve çok geniş bir motor ama pek fark etmedi çünkü tvs apache ile nasıl iğne deliğinden geçiyorsam bu gsr600 ile de aynısını yapıyorum.

muhtemelen sende motorun ağırlığına ve kontrolüne alıştıktan sonra ybr 125 gibi kullanacaksın... ha bu arada çok büyük bir fark hissedeceksin, artçı yüzünden ybr125 de dengen bozuluyorken dominar sürerken hiç bozulmayacak muhtemelen. ağır motor sürmesi daha bir güven veriyor bana...

ama şunu da söyleyeyim hayal kırıklığına uğradım, gsr600 ile hız yapmak bazen işkence oluyor, abi bir ülkenin yolları ne kadar bozuk olabilir söyler misiniz. yemin ediyorum seke seke gidiyoruz hatta biraz hız yapayım dedim ve bir kaç kez tekerlekler yoldan kesildi o derece... abi böyle bozuk bir yol yok ya. yani tvs apache ile bu kadar yüksek hıza çıkamıyordum ama gsr600 de her zamanki yollardan daha hızlı geçince anladım ki türkiye de bilmediğin yolda hız yapmak çok tehlikeli.

birde ben yüksek cc motorla yolda sabit 120 yada 130 gibi hızlarda giderim diyordum ama yolun bozukluğundan ötürü yolculuk pek keyifli olmuyor, düzgün şekilde rahat gitmek isterken hoplaya zıplaya gidince sinirlerim bozuluyor bu sefer yardırıyorum 170 180 falan basıyorum yada kenardan yine 80 lere düşüyorum. yollar ve trafik yoğunluğu son zamanlarda çok sinirimi bozmaya başladı.


ilk başta gaza hassas davranıcam elbet tepkiler nasıl olur bilmiyorum.

yahu kardeşim 30 beygir 40 beygir makinenin her yeri tepki olsa ne olur ya hahaha :D
bu arada ben gsr600 alalı 4 ay oldu ama halen gaz kolunu tam çevirmedim, o kadar G kuvvetine alışkın değilim, zaten zayıf olduğum için yüksek hızlara da fazla çıkamıyorum korkudan, motorun üzerinde bayrak gibi sallanacam sanıyorum kendimi.

tommygun
28 Ocak 2023, 19:26
Fatih yolda motorunun sekmesi normal değil, sadece yolun bozukluğuna bağlama, lastiklerin ne alemde?

fatih.met
28 Ocak 2023, 21:35
Fatih yolda motorunun sekmesi normal değil, sadece yolun bozukluğuna bağlama, lastiklerin ne alemde?

dunlop marka, galiba en ucuzundan. amortisörler sorunlu fakat abimin arabasıyla yada patronun bmw si ile de işe giderken aynı şekilde sallanıyoruz. yani benim motor sorunlu diyeceğim ama bir çok araçta bunu gözlemledim...

istanbul yoğunluğu yüzünden çok fazla hafriyat kamyonu trafikte geziyor, beton mikserleri de öyle. bu ağır vasıtaların olması ve yollarımızın da kalitesiz olması nedeniyle çukurlaşmalar çok oluyor.

arabanın içinde bizi görmen lazım, bir ara onu da unutmaz isem videoya çekerim nasıl hoplayıp zıpladığımızı... hele dün bir tane lamborghini gallardo gördük tekirdağ dan istanbula dönerken ve lamborghini sert amortisörlü bir araba doğal olarak ve yolda nasıl sektiğini bir görsen şaşırırsın...

sekme değil böyle resmen ön ayrı zıplıyor arka ayrı zıplıyor, adam zaten sağ şeritten 90 ile gidiyordu, gülüyordu birde, niye gülüyor anlamadık ama ben de o arabanın öyle hoplayıp zıplamasına güldüm baya... dedim adam korkudan hız yapamıyor herhalde.

Tekirdağ'dan İstanbul'a dönerken silivri D100 yolu aşırı bozuk, orada gördük lamborghini abiyi.

hatta bugün aynı yolda beyaz bmw 3 20 gördük oda baya sekiyordu, yolda arabalara dikkat edin, sabit gitmiyorlar, habire hoplayıp zıplıyorlar.

tommygun
28 Ocak 2023, 22:02
dunlop marka, galiba en ucuzundan. amortisörler sorunlu fakat abimin arabasıyla yada patronun bmw si ile de işe giderken aynı şekilde sallanıyoruz. yani benim motor sorunlu diyeceğim ama bir çok araçta bunu gözlemledim...

istanbul yoğunluğu yüzünden çok fazla hafriyat kamyonu trafikte geziyor, beton mikserleri de öyle. bu ağır vasıtaların olması ve yollarımızın da kalitesiz olması nedeniyle çukurlaşmalar çok oluyor.

arabanın içinde bizi görmen lazım, bir ara onu da unutmaz isem videoya çekerim nasıl hoplayıp zıpladığımızı... hele dün bir tane lamborghini gallardo gördük tekirdağ dan istanbula dönerken ve lamborghini sert amortisörlü bir araba doğal olarak ve yolda nasıl sektiğini bir görsen şaşırırsın...

sekme değil böyle resmen ön ayrı zıplıyor arka ayrı zıplıyor, adam zaten sağ şeritten 90 ile gidiyordu, gülüyordu birde, niye gülüyor anlamadık ama ben de o arabanın öyle hoplayıp zıplamasına güldüm baya... dedim adam korkudan hız yapamıyor herhalde.

Tekirdağ'dan İstanbul'a dönerken silivri D100 yolu aşırı bozuk, orada gördük lamborghini abiyi.

hatta bugün aynı yolda beyaz bmw 3 20 gördük oda baya sekiyordu, yolda arabalara dikkat edin, sabit gitmiyorlar, habire hoplayıp zıplıyorlar.

Şu yüzden sordum; benim lastikler de eskidiği dönemde uzun yolda gazı açtım mı hele ki yolda rüzgar varsa sekiyordu. Gazı kapadığımda ilginç bir şekilde düzeliyordu. Dedim acaba senin sıkıntı da benimki gibi mi

joshua
28 Ocak 2023, 22:31
Hayırlı olsun, keyifle kullanın.

Yunus Özbek
28 Ocak 2023, 23:49
Rx3 evo kullanıyorum. Belirli aralıklarla sürekli bi yerlerinden arıza çıkarıyor. Bir hafta önce de benzin pompası bozuldu. Onu yaptırana kadar pederin emektar ybr sini aldım işe gidip gelmek için. Ara yollardan gittiğim için hızı ivmelenmesi falan pek sorun olmadı ama frenleri çok berbat geldi. Evo da abs var ve güzel çalışıyor. Kombine kullanınca güvenli bir şekilde zınk diye durabiliyorum. Fakat ybr de abs de yok ve frenlere az basınca durmuyor, çok basınca da kitliyor kayıyor. Perşembe günü sabah işe giderken ara sokaktan bir anda caddeye atlayan dallama yüzünden panik fren yaptım ve gidon kitlendi. Kitlemesiyle birlikte ıslak yolda yaklaşık 10 metre kadar sürüklendim ve güzelim held marka yağmurluk pantolonun kıçı parçalandı. Sorunsuz, az yakan, güzel motor ama şu an frenleme yüzünden kullanırken hep tedirgin oluyorum. Üstelik bu ilk te değil daha önce de aynı şekil düştüm bu ybr den. Ama abs li evo da hiç böyle birşey başıma gelmedi. Özetle abs li motor candır.

natijax
29 Ocak 2023, 00:08
muhtemelen sende motorun ağırlığına ve kontrolüne alıştıktan sonra ybr 125 gibi kullanacaksın... ha bu arada çok büyük bir fark hissedeceksin, artçı yüzünden ybr125 de dengen bozuluyorken dominar sürerken hiç bozulmayacak muhtemelen. ağır motor sürmesi daha bir güven veriyor bana...


muazzam yere değinmişsin bak bunu iple çekiyorum. kız arkadaşım gerçi tam istediğim gibi başladığımdan beri onunla sürdüğüm için inanılamz şekilde motorla bütünleştik o varkan sanki yok gibi. tabi tek halim kadar olamaz ama başkasını aldığımda 2 ayak durmak zorunda kalıyorum yavaş hızlarda bazen o kadar çok sallanıyor.
dominarla bunu bak merak ettim şimdi :)

tekrar teşekkür ettim herkese. dar manevra olayına gelince aalışırız bakalım bi gelsin de:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------




[/COLOR]

Bu arada bende nmaxten dominara geçince motorun ustundeyken geri geri gelmek baya zorlaştı gerçekten ve boyut olarak büyük bir motor ama ilerde alışırım eminim

yokuşta geri gitmek ybr ile bile zor bazen hatta neredeyse imkansız. dominarla geri vites yok bam bam giderim vallah. hayvan gibi de güçlüdür bacağım kendi çapımda. yani geri işi minnacık tümsekte bile zorluyor bazen ybrde. dominarda elbet fark edilir ama yolunu buluruz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------


Rx3 evo kullanıyorum. Belirli aralıklarla sürekli bi yerlerinden arıza çıkarıyor. Bir hafta önce de benzin pompası bozuldu. Onu yaptırana kadar pederin emektar ybr sini aldım işe gidip gelmek için. Ara yollardan gittiğim için hızı ivmelenmesi falan pek sorun olmadı ama frenleri çok berbat geldi. Evo da abs var ve güzel çalışıyor. Kombine kullanınca güvenli bir şekilde zınk diye durabiliyorum. Fakat ybr de abs de yok ve frenlere az basınca durmuyor, çok basınca da kitliyor kayıyor. Perşembe günü sabah işe giderken ara sokaktan bir anda caddeye atlayan dallama yüzünden panik fren yaptım ve gidon kitlendi. Kitlemesiyle birlikte ıslak yolda yaklaşık 10 metre kadar sürüklendim ve güzelim held marka yağmurluk pantolonun kıçı parçalandı. Sorunsuz, az yakan, güzel motor ama şu an frenleme yüzünden kullanırken hep tedirgin oluyorum. Üstelik bu ilk te değil daha önce de aynı şekil düştüm bu ybr den. Ama abs li evo da hiç böyle birşey başıma gelmedi. Özetle abs li motor candır.

siz bence absye alışmışsınız ben ybr ile başladım anlatamayacağım kadar durmaz dediğim o kadar feci şekilde durduğum 2-3 olayım vardır bu 2 senede. ben ybrnin fren sistemini aşırı beğeniyorum hele ön frenini. ybryi sevmem allah belasını bile verebilir ama frenine laf söyletmem :) abssi yok eyvallah ama inanılmaz durduruyor. önemli olan başta yavaş başlayarak sonradan ani basmak nasıl anlatılır bilmiyorum tek diyeceğim frenleme tamamen hissiyat meselesi. hissederek çok ciddi sonuçlar alınabilecek bir şey. ben de 1 defa kaza yaptım o da ön frenden dolayı lastik kitlenmişti yağmurlu havada.
abs olmayınca da problem bu oluyor ama o sayede öğrendim ki yağmur başka düz hava başka. yağmurda çok kötü ybr. ani frene bırakırsan düşersin. ama kuru havada nefis

denizz1
29 Ocak 2023, 00:33
Rx3 evo kullanıyorum. Belirli aralıklarla sürekli bi yerlerinden arıza çıkarıyor. Bir hafta önce de benzin pompası bozuldu. Onu yaptırana kadar pederin emektar ybr sini aldım işe gidip gelmek için. Ara yollardan gittiğim için hızı ivmelenmesi falan pek sorun olmadı ama frenleri çok berbat geldi. Evo da abs var ve güzel çalışıyor. Kombine kullanınca güvenli bir şekilde zınk diye durabiliyorum. Fakat ybr de abs de yok ve frenlere az basınca durmuyor, çok basınca da kitliyor kayıyor. Perşembe günü sabah işe giderken ara sokaktan bir anda caddeye atlayan dallama yüzünden panik fren yaptım ve gidon kitlendi. Kitlemesiyle birlikte ıslak yolda yaklaşık 10 metre kadar sürüklendim ve güzelim held marka yağmurluk pantolonun kıçı parçalandı. Sorunsuz, az yakan, güzel motor ama şu an frenleme yüzünden kullanırken hep tedirgin oluyorum. Üstelik bu ilk te değil daha önce de aynı şekil düştüm bu ybr den. Ama abs li evo da hiç böyle birşey başıma gelmedi. Özetle abs li motor candır.

Bu ABS mevzusu alışmaya bağlı gibi,sırf ABSli olanı alamıyorum diye bu fiyat bandında mt-25 yerine dominarı tercih ettim,ama yakın arkadaşımda 16 model ABSsiz mt-25 var benim duramaz,kitler,kesin duvara girerim dediğim yerlerde o kadar güzel frenleme yapıyor ki şaşırıyorum hatta ABSyi kusur olarak görüyor.Sanirim biraz da alışmayla alakalı.

fatih.met
29 Ocak 2023, 10:23
Bu ABS mevzusu alışmaya bağlı gibi,sırf ABSli olanı alamıyorum diye bu fiyat bandında mt-25 yerine dominarı tercih ettim,ama yakın arkadaşımda 16 model ABSsiz mt-25 var benim duramaz,kitler,kesin duvara girerim dediğim yerlerde o kadar güzel frenleme yapıyor ki şaşırıyorum hatta ABSyi kusur olarak görüyor.Sanirim biraz da alışmayla alakalı.

ama şimdi mesele şu, ABS var ve birde ABScik var, yani bmw s1000rr üzerindeki abs ile bajaj pulsar 200rs üzerindeki abd aynı kalitede mi?

kaliteli ve argesinin hakkı verilmiş bir abs sistemde fren mesafesi fazla uzamaz, zınk diye durabilir.

not: izlediğim videolardan konuşulanları söyledim, ben hiç abs li motor kullanmadım.

yaşlıveacemi
29 Ocak 2023, 14:45
Öncelikle kazasız belasız sürüşler dilerim.

Hayırlı olsun ama sizin için endişelenmeye başladım.

Siz hız yapmaya meyilli gibisiniz böyle güçlü motorda bu meyilliniz umarım problem olmaz.

natijax
29 Ocak 2023, 20:05
Öncelikle kazasız belasız sürüşler dilerim.

Hayırlı olsun ama sizin için endişelenmeye başladım.

Siz hız yapmaya meyilli gibisiniz böyle güçlü motorda bu meyilliniz umarım problem olmaz.

allah korusun diyelim. güç meyili gereksiz hız ve makastan ziyade güce bir ihtiyaç hissediyorum istemsiz. boş yollarda 100 ile gitmektense o boş araya değerlendirip 120-130 ile gitmeyi tercih ederim tamamen boş ve makul bir an ise anlık 140-150 ile giderken sollamayı kurallar dahilinde tercih ediyorum. diğer türlüsünde kalbim tın tın tın 100 ile gitmeyi kaldırmıyor. hız bence saçma sapan makas atıp işi tehlikeli boyuta getirmediğin müddet tehlike değil.

benim kendimde en korktuğum şey filtre ve sağdan geçmeler. bunlar zaten olmasa ve çok bariz sıkıntı olmayan filtrelerle sadece sürsem zaten gayet iyi olacak benim için. saçmalık tamamen gereksiz acelecilik moduna giriyoruz çoğu motorcu olarak. aman dur sağdan geçeyim arkada şeridimde bekleyerek sürecek olsam araba sürerdim gibi bir kafa yapımız var herhalde.

fatih.met
31 Ocak 2023, 00:39
allah korusun diyelim. güç meyili gereksiz hız ve makastan ziyade güce bir ihtiyaç hissediyorum istemsiz. boş yollarda 100 ile gitmektense o boş araya değerlendirip 120-130 ile gitmeyi tercih ederim tamamen boş ve makul bir an ise anlık 140-150 ile giderken sollamayı kurallar dahilinde tercih ediyorum. diğer türlüsünde kalbim tın tın tın 100 ile gitmeyi kaldırmıyor. hız bence saçma sapan makas atıp işi tehlikeli boyuta getirmediğin müddet tehlike değil.

benim kendimde en korktuğum şey filtre ve sağdan geçmeler. bunlar zaten olmasa ve çok bariz sıkıntı olmayan filtrelerle sadece sürsem zaten gayet iyi olacak benim için. saçmalık tamamen gereksiz acelecilik moduna giriyoruz çoğu motorcu olarak. aman dur sağdan geçeyim arkada şeridimde bekleyerek sürecek olsam araba sürerdim gibi bir kafa yapımız var herhalde.

kanka benim pc çöplük gibi, nerede ne olduğu belli değil, tesadüfen masaüstünde benim gsr600 ile kısa bir sürüş videomu buldum, 45. saniyeye falan bak mesela aralara nasıl giriyorum... dominar 400 ile kalıplar yaklaşık aynı gibi bu motorla.

dangil dingil sürüşlerimden birisi bu arada, normalde daha güvenli sürerim ama şöyle bir durum var, egzoz sesi o kadar çok çıkıyor ki normalde ufak motorum ile böyle sürmüyorum çünkü görmüyorlar ve duymuyorlar bu yüzden önüme insan atlayabiliyor yada araba kırabiliyor önüme fakat bu büyük motorda egzoz sesi aşırı fazla ve 1km öteden bile insanlar fark ediyor...

hatta ışıklarda kalkış yaparken yaya geçidinden geçen bir dayı benim yüzümden depar atmıştı baya güldüm ona, motorun egzoz sesini duyunca canlandı dayı :D bir ara üşenmez isem işe git gel videolarımdan güzel bir edit yaparsam araya onu da koyacağım. hoş bir hareket değil ama dayı koşsun diye yapmadıydım orda ben.

ses hem korkutucu hem de seviliyor, tabi rahatsız olan ufacık bir kesim var, onlara da yapacak bir şey yok, bende onlardan rahatsız oluyorum zaten, varlıkları bile bana rahatsızlık veriyor.


https://www.youtube.com/watch?v=n_rFuuQRTSI

natijax
02 Şubat 2023, 06:09
yani gayet dar alandan geçtin 50. saniyeye bakınca. ama ybr malumun daha incedir karınca deliğinden bile geçiyordum ben zaten ayaklığın kaldırımın üstünden geçeceği kaldırımlarda sıfır geçiyorum o yüzden baya dar alandan geçilebiliyor. ha tabi bunu desteklemiyorum gereksiz acelecilik yapıyoruz ama allah sonumuzu hayır etsin.

dominarda tabi umarım bundan daha fazla dar alanlara girmem hem motora hem kendime yazık. ybr ile girilemeyecek alanlara da girip çok motoru çizdim ayaklığını orasını burasını. umuyorum dominarla daha temiz ve daha düz sürerim.

bu arada motorun efsaneymiş he.

edit: bir de bir şeye dikkat ettim. filtre için çok uygun dominar. sanki aynası baya dar. omuzların geçtiği her yerden geçer gibi. tabi bunu da önermiyorum ama işte bilemedim gitti ya motor varken filtresiz sürebilmek de bir meziyet

natijax
17 Şubat 2023, 21:00
dominarı aldım bugün. 10 km falan eve sürdüm. bir ara geri gelmem lazımdı galiba düz yol. geri gelemedim başta bir afalladım. ileri geri yaptık hallettik.
ama şunu da fark ettim bunun gidon dönüş aralığı çöp ötesi. tam sol yapıp ybr ile çok rahat döndüğüm yerden 2 defa ileri geri yaparak anca döndüm.
biraz ağırlık vs zorladı. manevra vs aslında rahat ama ağırlık ve debriyaj kavrama noktasına alışamadım. hele benim eller küçük en uzakta kavrıyor debriyaj. zaten benim parmak o en uzağa zar zor yetişiyor.


neyse ilk 10 km tecrübem bu.
1-2 hafta düzenli sürmek lazım alışmak için. ilk kalkana kadar biraz heyecan yaptım ağır ve baya geniş. ybr hafif ve ince bir motor.
dominarın deposu öküz gibi. neyse alışırız elbet.

tommygun
17 Şubat 2023, 21:03
dominarı aldım bugün. 10 km falan eve sürdüm. bir ara geri gelmem lazımdı galiba düz yol. geri gelemedim başta bir afalladım. ileri geri yaptık hallettik.
ama şunu da fark ettim bunun gidon dönüş aralığı çöp ötesi. tam sol yapıp ybr ile çok rahat döndüğüm yerden 2 defa ileri geri yaparak anca döndüm.
biraz ağırlık vs zorladı. manevra vs aslında rahat ama ağırlık ve debriyaj kavrama noktasına alışamadım. hele benim eller küçük en uzakta kavrıyor debriyaj. zaten benim parmak o en uzağa zar zor yetişiyor.


neyse ilk 10 km tecrübem bu.
1-2 hafta düzenli sürmek lazım alışmak için. ilk kalkana kadar biraz heyecan yaptım ağır ve baya geniş. ybr hafif ve ince bir motor.
dominarın deposu öküz gibi. neyse alışırız elbet.

Ohhooo dur daha 10 km ne ki? Hele Domi'ye alış Ybr'nin yüzüne bakmazsın :) Hayırlı olsun tekrardan.

natijax
17 Şubat 2023, 21:08
Ohhooo dur daha 10 km ne ki? Hele Domi'ye alış Ybr'nin yüzüne bakmazsın :) Hayırlı olsun tekrardan.

abi sağ olasın aynen öyle yeni başladık biraz heyecanlıydı ama alışacaz :)

tommygun
17 Şubat 2023, 21:09
abi sağ olasın aynen öyle yeni başladık biraz heyecanlıydı ama alışacaz :)

Lastiklerin tırttır muhtemelen, aman en kısa sürede yenile.

natijax
17 Şubat 2023, 21:21
Lastiklerin tırttır muhtemelen, aman en kısa sürede yenile.

pek deneyemedim vallah :) ybrde anlastı. bu sefer michelin düşünüyorum. memnun kalmazsam öyle yapıcam

denizz1
17 Şubat 2023, 23:34
pek deneyemedim vallah :) ybrde anlastı. bu sefer michelin düşünüyorum. memnun kalmazsam öyle yapıcam

Benimde valla 202km oldu nmaxe göre dönüş açısı banada çok dar geliyor,aynı şekilde geri geri getirmekte ancak illa ki alışır zamanla.Bende lastik olarak Tourneo sport tercih etcem herhalde öyle gözüküyor.Hayirli olsun sizede

natijax
18 Şubat 2023, 00:29
Benimde valla 202km oldu nmaxe göre dönüş açısı banada çok dar geliyor,aynı şekilde geri geri getirmekte ancak illa ki alışır zamanla.Bende lastik olarak Tourneo sport tercih etcem herhalde öyle gözüküyor.Hayirli olsun sizede

dönüş açısı maalesef dar ona öyle alışacaz.
geri geri gitmeye alışacağımızı sanmıyorum. sadece ona göre sürüşümüzü değiştirmek lazım. tek fark ettiğim şey denge oldu. ybrde öyle bir denge hakimiyeti kurmuşum ki dominarı alır almaz hiç ayağımı yere koyasım gelmedi. yine aynı denge kabiliyeti devam ediyor ışıklarda ama debriyaj öyle değil. bağırta bağırta apaçi gibi sürdüm motoru. :)

sana da hayırlı uğurlu olsun. videolara baktım ses ne yalan söyliyim bu kadar iyi çıkacağı aklıma gelmezdi. ses falan şekil şukulları sevmem de bir an gerçekten orgazm olabilirdim o derece iyiydi.
vallah kazasız belasız hepimiz güzel güzel sürelim. en iyilerini alalım tek temennim bu.
güzel lastik yağmurda akıp gidiyor.

ama dominarın lastiğine çok da kötü değil diyorlardı. hele kuru yolda ama düzenli yağmur sürdüğüm için ben de değiştiricem. yağmurda kötüymüş.

zzf
18 Şubat 2023, 13:05
Filtering 40 kmh altında hızlarda olur. Harici apaçilik kılıfı olur.

Motoseverrr
18 Şubat 2023, 21:30
Hayırlı olsun hocam kazasız belasız sürüşler nasip olsun. Ne yalan söyleyim Ybr ile yaşadıklarınızı okumak zevk vermiyor değildi :).

fatih.met
18 Şubat 2023, 23:05
dominarı aldım bugün. 10 km falan eve sürdüm. bir ara geri gelmem lazımdı galiba düz yol. geri gelemedim başta bir afalladım. ileri geri yaptık hallettik.
ama şunu da fark ettim bunun gidon dönüş aralığı çöp ötesi. tam sol yapıp ybr ile çok rahat döndüğüm yerden 2 defa ileri geri yaparak anca döndüm.
biraz ağırlık vs zorladı. manevra vs aslında rahat ama ağırlık ve debriyaj kavrama noktasına alışamadım. hele benim eller küçük en uzakta kavrıyor debriyaj. zaten benim parmak o en uzağa zar zor yetişiyor.


neyse ilk 10 km tecrübem bu.
1-2 hafta düzenli sürmek lazım alışmak için. ilk kalkana kadar biraz heyecan yaptım ağır ve baya geniş. ybr hafif ve ince bir motor.
dominarın deposu öküz gibi. neyse alışırız elbet.

o öyle kanka, bende bir ara fazla alıştım diye evimizin önünde sokakta U dönüşü yapayım derken deviriyordum motoru, keskin döneceğim diye motoru yatırdım ama gidon açısı yetmeyince "merkez kaç kuvveti" yetersiz kaldı ve son derece kuvvetli olan sol ayağım ile 186 kg motorun devrilmesini engelledim... ayıptır söylemesi Tvs Apache olan diğer motorumu kucağıma almışlığımda vardır, tvs apache 136 kg. bende 2 gün önce tartıldım 53 kg yim anasını :D

birde trafikte aralardan gitme mevzusunda başkaları bana göre çok daha cesaretli, ben korkuyorum, genelde motorlar vızır vızır aralardan gidiyor ama ben araçların arkasında fermuar dizilimi şeklinde sollamadan seyir ediyorum hatta bazen geçebileyim diye yol veriyorlar ama ben sollamak istemediğim için hızlanmıyorum ve arabadaki kişiler acaba "geçsene ...na ...uğum" diye sövüyorlar mıdır acaba? diye düşündüğüm oluyor bazen.

Ha gsr ile aralara girmekten pek korkmuyorum çünkü egzoz sesi inanılmaz şekilde yüksek çıkıyor, formula1 araçları gibi sanki, videodan belli olmuyor ama şöyle söyleyeyim ara sokağın birinde motoru park edeyim derken bir tane arabanın alarmı ötmeye başladı, halbuki 4 bin devirlerde falandı motor, yani gaza basmadığım halde yüksek desibelin verdiği titreşim ile arabanın alarmı ötmeye başladı... zaten ana yolda çok uzakta olan araçların bile yol verdiği oluyor, belki de gazlamamı istiyorlar egzoz sesi duymak için, yada bana çarpmasında başka bir yere uçup gitsin maksadıyla yol veriyordur.

edit: @zzf söylemiş, filtreleme düşük hızla olur, 80 ile giderken yapılan şeyin adı filtreleme değildir bence de ve ben yapmaktan çekiniyorum ve yapanlara da eğer sesli egzozu yok ise salak gözüyle bakıyorum açık konuşmak gerekirse, özellikle Türkiye de tehlikeli bir şey bu çünkü aynaya bakmadan dönenler çok oluyor.

denizz1
19 Şubat 2023, 00:45
Hazır konu tazeyken,ben şuan 300km ye geldim arka taraftan deli gibi kapı gıcırtısına benzer ses geliyor,frene basayım basmayayım yavaş hızlarda özellikle mevcut bu ses,başta alışıyor falan filan düzelir dedim ancak hâlâ devam edince bugün servise götürdüm.Başta diskin yamulmasından şüphelendim ancak diskte bir yamukluk yoktu serviste baktırdığımda.Balataya baktıklarında ise balatanın yüzeyinin pürüssüz ve parlak olduğunu normalde böyle olmamasını gerektiğini söylerek zımpara yaparak düzelttiğini söyledi sonra da ayağını sürekli fark etmeden arka frende tutuyor olabilir misin dedi,ancak ayak pegine bile parmak uçlarıyla bastığım için imkansız bu,bugün ses yine devam etti ve yanık kokusu var.Ben başta motor sıfır olduğu için ısınan parçaların şasi vb.üzerindeki boyaları yaktığını düşündüm ama arkadaşıma bahsetmememe rağmen yanık balata kokusu geliyor diyince acaba montajla alakalı bir sıkıntı mı diye düşünmeye başladım,arka frenin basmamama rağmen takılı kalıyor olma ihtimali mevcutmudur?Ama böyle birşey de olsa stoplar yanıyor olmaazmıydı sürekli?

hulk94
19 Şubat 2023, 00:56
Hazır konu tazeyken,ben şuan 300km ye geldim arka taraftan deli gibi kapı gıcırtısına benzer ses geliyor,frene basayım basmayayım yavaş hızlarda özellikle mevcut bu ses,başta alışıyor falan filan düzelir dedim ancak hâlâ devam edince bugün servise götürdüm.Başta diskin yamulmasından şüphelendim ancak diskte bir yamukluk yoktu serviste baktırdığımda.Balataya baktıklarında ise balatanın yüzeyinin pürüssüz ve parlak olduğunu normalde böyle olmamasını gerektiğini söylerek zımpara yaparak düzelttiğini söyledi sonra da ayağını sürekli fark etmeden arka frende tutuyor olabilir misin dedi,ancak ayak pegine bile parmak uçlarıyla bastığım için imkansız bu,bugün ses yine devam etti ve yanık kokusu var.Ben başta motor sıfır olduğu için ısınan parçaların şasi vb.üzerindeki boyaları yaktığını düşündüm ama arkadaşıma bahsetmememe rağmen yanık balata kokusu geliyor diyince acaba montajla alakalı bir sıkıntı mı diye düşünmeye başladım,arka frenin basmamama rağmen takılı kalıyor olma ihtimali mevcutmudur?Ama böyle birşey de olsa stoplar yanıyor olmaazmıydı sürekli?

Mekanik bir sıkışma varsa stop lambaları yanmaz. Hiç arka fren kullanmadan biraz sür ve çıplak elinle diske dokun bakalım ısınma var mı, ısınıyorsa balatalar diske sürtüyor demektir

denizz1
19 Şubat 2023, 01:02
Mekanik bir sıkışma varsa stop lambaları yanmaz. Hiç arka fren kullanmadan biraz sür ve çıplak elinle diske dokun bakalım ısınma var mı, ısınıyorsa balatalar diske sürtüyor demektir

bunu yarın deneyeceğim o zaman bide ilk 100-120km de arka frene basınca gerçekten ısırdığını hissediyordum ancak şuan o hissiyatta yarı yarıya azalmış durumda mevcut durumla bir alakası varmı bilmiyorum ama bunuda ekleyeyim.

natijax
19 Şubat 2023, 01:17
Hayırlı olsun hocam kazasız belasız sürüşler nasip olsun. Ne yalan söyleyim Ybr ile yaşadıklarınızı okumak zevk vermiyor değildi :).

umarım dominarla daha güzel anlarım olur. ybrnin bana garezi vardı ama feci motordu. tam bir manevra manyağı aslında bakarsan şehir içinde azıcık trafikte çok iyi akıp giden aletti. aslında imkan olsa ybrnin bir 180cc hali olsa ve 2. motor olarak bulundurabilsem şehir içinde tartışmasız en iyi motor olurdu. dominara binince bunu daha iyi anladım. neyse artık domi bakalım

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ----------


son derece kuvvetli olan sol ayağım ile

bir an kendimi okuyorum sandım. bu tarz yorumları o kadar çok yazdım ki bu forumda. kusursuz güçlü bacaklarım gibi şeyler.:cherry:

hulk94
19 Şubat 2023, 01:21
bunu yarın deneyeceğim o zaman bide ilk 100-120km de arka frene basınca gerçekten ısırdığını hissediyordum ancak şuan o hissiyatta yarı yarıya azalmış durumda mevcut durumla bir alakası varmı bilmiyorum ama bunuda ekleyeyim.
Belki balataların alışma süreci diyebiliriz, ilk takıldıklarında alışana kadar bir sürtme durumu oluyor aslında

natijax
19 Şubat 2023, 01:25
bu arada yüksek hızda filtreleme olayında haklısınız. olmaması gerekir ve tehlikeli. sonuçta araba da kullanan biri olarak arada direksiyonun çok rahat sağa ve sola kaydığını biliyoruz. bir şekil arada kaynıyor çok az sağa veya sola kayıyor böyle bir durumda motor filtre yaparken arada tost olma ihtimali yüksek.

buna rağmen nadiren de olsa yapmışlığım var yaptığım oldu. bunun tersini diyemem. yanlış.
makas olayına gelirsek. arabada makasa tamamen karşıyım çünkü hem hoş bulmuyorum hem de hak yemek olarak görüyorum. arkadan adam makas ata ata geliyor önüme geçiyor.
ama motorda bu kafada olamıyorum. önümde araba var yanda da araba var ama araları boş. çok rahat makas ata ata gidiyorum. öyle ya da böyle. önerilir veya önerilmez apaçiliktir veya değildir. gerçekler bunlar. yapmayan varsa ne diyeyim ama ben yapıyorum.
filtre olayında ise soldaki veya sağdaki araba tam olarak yanındaki arabayı geçeceği an aralarından geçiyorum çünkü tam o an sağa veya sola kıramaz ve daha rahat bir alan, daha güvenli bir alan doğuyor bize.

şahsen benim gerçeklerim bunlar. yine tekrar ve tekrar yazmış olayım. ciddi ciddi kendi şeridinde usulca süren sürücüleri kutluyorum benim nezdimde büyük bir başarı. ben araba sürerken sinirden küfürler ediyorum o trafikte beklemekten. yaptıklarımın doğru olmadığı apaçık ve yaptıklarımı ne şov amaçlı ne de başka amaçla yapıyorum. trafikteki tek amacım ulaşım ama arabadan daha hızlı ulaşım.

denizz1
19 Şubat 2023, 15:51
Güncelleme olarak belirteyim,yaklaşık 10-15km gerçek anlamda 1 kere bile arka frene basmadan sürmem sonrasında diske dokunduğumda sıcaklık vardı ancak tahminim o sıcaklıkta egzozun sıcaklığının yansıması olarak düşünüyorum.

kdiner
19 Şubat 2023, 19:49
Hava olabilir servise gidip kontrol ettirin ve disk balatanın içinde dönüyor o yüzden yine ısınır ona yapacak birşey yok, diskin aralarında havalandırma delikleri var o delikleri de tel kürdan gibi malzeme ile temizlemeyi deneyin veya diş fırçası da olur toz topluyor buda ötmeye neden olabiliyor.

denizz1
19 Şubat 2023, 19:58
Hava olabilir servise gidip kontrol ettirin ve disk balatanın içinde dönüyor o yüzden yine ısınır ona yapacak birşey yok, diskin aralarında havalandırma delikleri var o delikleri de tel kürdan gibi malzeme ile temizlemeyi deneyin veya diş fırçası da olur toz topluyor buda ötmeye neden olabiliyor.

tamamdır yarın motoru yıkayacaktım zaten,yıkadıktan sonra bunuda yaparım yine düzelmezse artık tekrardan servisle iletişime geçerim.Teşekkürler.

natijax
22 Şubat 2023, 19:50
50kmlik tecrübem.
alıştım motora akıp gidiyorum dar alanlardan rahat dönüş yapıyorum sadece motorun izin verdiği kadar. önceden de belirttiğim gibi gidon dönüş açısı çok sınırlı. ybr sahiden hayvani dönüş açısına sahipmiş. neredeyse 1 metrelik alandan dönebilecek seviyedeydi. sallıyorum ama o derece.

bugün 2-3 kez motor stop etti. düşük hızlarda 5-30 falan arası debriyaj bastığım an stop ediyor. rahatsız edici. ve arkamda artçı varken problem yaratabilecek bir şey. umarım öyle kötü bir deneyim yaşamam. 500kmde soracam hiç araştırmadım ama çok kişi yaşıyordu düzelen bir şey mi bilgim yok.

diğer olay ise bacaklarım yere yetişmiyor. ayak ucuyla tutuyorum motoru. sol ayak ucu yetiyor zaten denge problemim yok ama beni şaşırtan dominarda bile ayak ucuyla tutuyorsam enduro hayalim çöp demektir.
enduro tarzı seven biriyim galiba o tarz motor süremem.
boy 177 ancak bacak boyum kısa. ah ulan hayat. ah ulan acımasız hayat.

tatlı panda gibiyim.
geçen parmaklarım kısa kavramaya yetişmiyor demiştim.
şimdi de bacaklarım.

kısalar fazla gözünüzde canlanmasın her yerim kısa değil. tatlı panda yavrusu gelebilir aklınıza.
neyse böyle bir deneyimdir benimki. motor kıvrak duran trafikte ybr ile ne yapıyorsam bunda da yapıyorum. dar yerlerden de çok rahat geçiyor gidon dar olduğu için.
bu başlığa daha edit amaçlı yazı yazmicam bu da böyle sonlanmış olsun.

denizz1
22 Şubat 2023, 21:20
50kmlik tecrübem.
alıştım motora akıp gidiyorum dar alanlardan rahat dönüş yapıyorum sadece motorun izin verdiği kadar. önceden de belirttiğim gibi gidon dönüş açısı çok sınırlı. ybr sahiden hayvani dönüş açısına sahipmiş. neredeyse 1 metrelik alandan dönebilecek seviyedeydi. sallıyorum ama o derece.

bugün 2-3 kez motor stop etti. düşük hızlarda 5-30 falan arası debriyaj bastığım an stop ediyor. rahatsız edici. ve arkamda artçı varken problem yaratabilecek bir şey. umarım öyle kötü bir deneyim yaşamam. 500kmde soracam hiç araştırmadım ama çok kişi yaşıyordu düzelen bir şey mi bilgim yok.

diğer olay ise bacaklarım yere yetişmiyor. ayak ucuyla tutuyorum motoru. sol ayak ucu yetiyor zaten denge problemim yok ama beni şaşırtan dominarda bile ayak ucuyla tutuyorsam enduro hayalim çöp demektir.
enduro tarzı seven biriyim galiba o tarz motor süremem.
boy 177 ancak bacak boyum kısa. ah ulan hayat. ah ulan acımasız hayat.

tatlı panda gibiyim.
geçen parmaklarım kısa kavramaya yetişmiyor demiştim.
şimdi de bacaklarım.

kısalar fazla gözünüzde canlanmasın her yerim kısa değil. tatlı panda yavrusu gelebilir aklınıza.
neyse böyle bir deneyimdir benimki. motor kıvrak duran trafikte ybr ile ne yapıyorsam bunda da yapıyorum. dar yerlerden de çok rahat geçiyor gidon dar olduğu için.
bu başlığa daha edit amaçlı yazı yazmicam bu da böyle sonlanmış olsun.

Valla bende bugün servisle konuştum,ötme sesi için bariz bir şekilde diskin yamuldugu belliydi garantiden disk ve balata talep ettiler umarım sizde ki sorun TPS sensör arızası değildir 23 kasalarda o sorunu giderdik demişlerdi bendede 500km oldu yaşamadım öyle bişey.Umarim sorun çıkmaz ikimizin tarafinda da

natijax
22 Şubat 2023, 22:14
Valla bende bugün servisle konuştum,ötme sesi için bariz bir şekilde diskin yamuldugu belliydi garantiden disk ve balata talep ettiler umarım sizde ki sorun TPS sensör arızası değildir 23 kasalarda o sorunu giderdik demişlerdi bendede 500km oldu yaşamadım öyle bişey.Umarim sorun çıkmaz ikimizin tarafinda da

ötme derken? bugün ben de baya uğultu duydum garip tam otoparka girerken hatta ses de var.
umarım problem yoktur her ikimizde de. 500 olsun ben de bir gideyim

denizz1
22 Şubat 2023, 22:48
ötme derken? bugün ben de baya uğultu duydum garip tam otoparka girerken hatta ses de var.
umarım problem yoktur her ikimizde de. 500 olsun ben de bir gideyim

Arka taraftan ses geliyordu aynı kapı gıcırtısına başlayan bir ses fren yapayım yapmayayım vardı bende 100-120km den sonra başladı,başta dikkatli bakmadım ancak sonradan dikkatli bakınca arka diskin %75lik kısmının dairesel şekilde cizildigini ancak dış tarafta olan %25lik kısmının ise 90°lik bir açıyla dışa doğru cizildigini gördüm.Servise gidip durumu açıkladım,onlarda haklı olduğumu ve balatayla,disk talep edeceklerini söylediler.Yarin olmadı detaylı bir fotoğraf atarım bakarsınız sizdede mi öyle.

natijax
22 Şubat 2023, 23:06
Arka taraftan ses geliyordu aynı kapı gıcırtısına başlayan bir ses fren yapayım yapmayayım vardı bende 100-120km den sonra başladı,başta dikkatli bakmadım ancak sonradan dikkatli bakınca arka diskin %75lik kısmının dairesel şekilde cizildigini ancak dış tarafta olan %25lik kısmının ise 90°lik bir açıyla dışa doğru cizildigini gördüm.Servise gidip durumu açıkladım,onlarda haklı olduğumu ve balatayla,disk talep edeceklerini söylediler.Yarin olmadı detaylı bir fotoğraf atarım bakarsınız sizdede mi öyle.

vallah çok sevinirim ben de bu akşam tam motoru kapatırken otopark sessizken fark ettim. baya gıcırtılı ses geliyordu. yarın incelerim diye çıktım. ben de bir inceleyeyim madem diski. video da çekerim yarın aynı sesi alırsam sabah

denizz1
23 Şubat 2023, 10:07
vallah çok sevinirim ben de bu akşam tam motoru kapatırken otopark sessizken fark ettim. baya gıcırtılı ses geliyordu. yarın incelerim diye çıktım. ben de bir inceleyeyim madem diski. video da çekerim yarın aynı sesi alırsam sabah

https://www.hizliresim.com/kp5xpkt

Fotoğraf burda mevcut bana göre en azından dış taraftaki dışa doğru olan çizikler bir sorun

natijax
23 Şubat 2023, 21:41
https://www.hizliresim.com/kp5xpkt

Fotoğraf burada mevcut bana göre en azından dış taraftaki dışa doğru olan çizikler bir sorun

çok sağ ol kardeşim düşüncen için paylaşımın için.
bugün pek inceleyemedim ama benim de tekrar dikkat ettiğimde motordan gelen ses siren sesine benziyor kapatınca kontağı 1 saniye devam ediyor bildiğin sesli siren gibi ama durduğum yerde geldiği için aynı şey değildir. neyse düzelsin de ikimiz de mutlu ola ola sürelim şu aletleri :)

denizz1
27 Şubat 2023, 14:57
Arka disk ve balata için değişim talep etmiştim garantiden,ret cevabı gelmiş çok olumlu yaklaşıyordum makinaya ama birden soğudum.Kuralkana mail attım şimdi bide bakalım nolcak