PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki inazumayi nasil bilirsiniz? Daha once kullandiniz mi?



kivanc34
09 Ocak 2023, 12:56
Inazuma rahat derler, cok yakar derler. Parcalari cok pahali derler. Siz ne dersiniz

Cyan
09 Ocak 2023, 13:02
Inazuma rahat derler, cok yakar derler. Parcalari cok pahali derler. Siz ne dersiniz

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/96529-suzuki-inazuma-gw-250-inazuma-f-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html derim.

Samet Ağır
09 Ocak 2023, 15:48
Kullanıyorum halen.
Mersedes derim. Karizma derim,sağlamlık konfor derim.

wing41
09 Ocak 2023, 16:07
Vites aralıkları kısa, torku ve max hp muadillerinin gerisinde. Haricen dokunduğun her yerinde kalite hissiyatını veren, şanzımanı düzgün, nispeten konforlu ve ağırbaşlı bir commuter. Evet bildiğin hormonlu YBR diyebiliriz.

tommygun
09 Ocak 2023, 16:38
Tatlı ve kaliteli motor da keşke bir 10-15 bg daha güçlü olsaymış, o zaman tadından yenmezmiş.

Buarada 1997-2002 arası Gw 400 Inazuma diye 4 silindirli 52 bg bir model çıkarmışlar ama Türkiye'ye gelmemiş sanırım. Nostalji olsun diye o modelin görselini aşağı ekliyorum.

https://i.hizliresim.com/fpk24fg.JPG (https://www.hizliresim.com/fpk24fg)

arndiol
09 Ocak 2023, 16:41
1 kere bindim, fena değildi.

ancak süren herkes konfor ötesi oldugunu söylüyor. aşırı rahat bir aletmiş.

erensel
09 Ocak 2023, 17:04
Bir dönem almayı çok düşündüm ve iki kere kullanma şansım oldu.
Çok beğendim ancak ağırlığını fazla bulduğum için vazgeçtim.

blueway2
09 Ocak 2023, 17:28
Inazuma rahat derler, cok yakar derler. Parcalari cok pahali derler. Siz ne dersiniz

Doğru demişler, 35.000 km kullandım.

Çok rahattır konforludur,kalitelidir,uzun ömürlü ve sorunsuzdur,

Parçaları çok pahalı servis bayi ağı çok az,ve yakıtıda gidişine göre fazladır

ufoz
09 Ocak 2023, 21:20
Konforun nedeni süspansiyon sistemi.
Setra otobüs gibi süspansiyonu vardır.

Sele alçaktır. Yanılmıyorsam 77,5 cm idi.
Boyu kısa olanların bile ayakları yere değer.

Kullanıma bağlı olarak yakıtı değişir.
80-90 hızlarda yanlış hatırlamıyorsam 3.2 litre yaktırıyordum.

Göz önündeki ve motor içindeki parçaları son derece kalitelidir. Parça pahalıdır ama kullanımı uzundur. 100.000 km yi geçtiği halde hala fabrikasyon debriyaj balatasını kullananlar var.
Çoğu kullanıcı 80.000 de önce debriyaj balatalarını değiştirmez.

Vites aralıkları kısadır.

Ağır bir motordur. Hatta fazla ağır olduğunu söylemek daha doğru olur.
Şehir içinde yorar. Sırf bu yüzden bir yılda 5.000 km kullanıp takasa verdim inazumamı.

Frenleri o ağırlık için yeterlidir ama ABS, CBS yoktur.

Lastik seçer. Özellikle ön lastik önemlidir. Uygun lastik takılmazsa bıktırıcı şekilde kafa sallar. Buda hem kullanımı keyifsizleştirir, hem elleri çok yorar, hemde riskli bir sürüşe neden olur.

7500 devirde 100km/h sürat yapar.

Vites geçişleri kemiklidir. Özelliklede 2.vites. İlk kullandığınızda bir sorun olduğunu düşünürsünüz.

Tipini kimi çok severken, kimide iprenç bulur.

Selesi tek parçadır ve nispeten rahattır.

Anahtar mekanizması avrupa park sistemine uygundur. Ama yanlışlıkla hafta sonu parkları açık bıralırsanız, döndüğünüzde aküyü bitik bulabilirsiniz.

Sarı sitedeki sayfasında en fazla 15-20 motor olurken, pandemiyle birlikte sayı 80 lere kadar çıkmış bir motordur.

9-10 yaşındaki motorların çoğunun kilometresi nedense bir türlü 50.000 i geçmez. Hala bile 10.000 km civarında inazumalara rastlayabilirsiniz !