Orijinalini görmek için tıklayınız : 250 v twin chopperlar arasında en iyi ses veren hangisi
ulasunal
04 Ocak 2023, 14:21
250 v twin chopperlar arasında en iyi ses veren hangisi acaba önerirmisiniz
wing41
04 Ocak 2023, 14:46
Hyosung GV250 nin sesi güzel. Önerir miyim, önermem.
ulasunal
04 Ocak 2023, 15:42
v twin değil hyousng
sey_47
04 Ocak 2023, 15:45
v twin değil hyousng
Haydaa
https://i.ytimg.com/vi/CCNmaUvbsu0/maxresdefault.jpg
tommygun
04 Ocak 2023, 16:11
V Twin olmayan Daelim Daystar
logaritma
04 Ocak 2023, 22:22
Hysoung tam v Twin değildir bizlerde genelde v Twin diyoruz ama değildir aslen ama gv250 li güzel egzos yapılmış iki üç tanesine denk gelmiştim
Onun dışında Çinlilerdeki V blok Virago 250 bloğu hepsinde aynı blok var zaten ben öyle biliyorum en azından m54 müydü neydi kodu yani o bloktan hangi marka da olursa olsun aynı sesi alırsın ..
Yıllar önce bir arkadaşımız da ikinci motor bisan roadstar vardı güzel egzos yaptırmıştı ondan da gürül gürül ses geliyordu
Ugur S.
05 Ocak 2023, 08:39
v twin değil hyousng
Haklı. GV 250 V motor değil L motordur
Haklı. GV 250 V motor değil L motordur
Öncelikle: Bütün L-twin'ler aynı zamanda V-twin'dir; L-twin = 90 derece V-twin demek oluyor, yani spesifik bir V-twin. 90 derece V-twin'lerin birincil dengesi tamdır; bu da iyi bir şey olduğu için bazı üreticiler (Ducati) özellikle belirtiyor veya L-twin diye farklı isimlendiriyor. Suzuki SV650 ve DL650'lerdeki V-twin motorların krankı da 90 derece ama Suzuki Ducati gibi süsleyip püsleyip ayrı bir isim vermeye tenezzül etmemiş... :)
Son olarak: GV250 75 derece V-twin. Krank 90 derece olmadığı için L-twin olarak isimlendirilemez. @logaritma "tam V-twin değildir" diye neyi kastetti anlamadım açıkçası. Benim gördüğüm tüm GV 250 Aquila'lar bildiğiniz V-twin idi...
harun27
05 Ocak 2023, 09:13
v twin ise mondial nevada
GV250 tabi V twin. Eğer biyel kolları aynı pimle kranka bağlanırsa 0 veya 180 derece bile V twin motor üretebilirsiniz.
logaritma
05 Ocak 2023, 13:08
Öncelikle: Bütün L-twin'ler aynı zamanda V-twin'dir; L-twin = 90 derece V-twin demek oluyor, yani spesifik bir V-twin. 90 derece V-twin'lerin birincil dengesi tamdır; bu da iyi bir şey olduğu için bazı üreticiler (Ducati) özellikle belirtiyor veya L-twin diye farklı isimlendiriyor. Suzuki SV650 ve DL650'lerdeki V-twin motorların krankı da 90 derece ama Suzuki Ducati gibi süsleyip püsleyip ayrı bir isim vermeye tenezzül etmemiş... :)
Son olarak: GV250 75 derece V-twin. Krank 90 derece olmadığı için L-twin olarak isimlendirilemez. @logaritma "tam V-twin değildir" diye neyi kastetti anlamadım açıkçası. Benim gördüğüm tüm GV 250 Aquila'lar bildiğiniz V-twin idi...
Cruiser chopper cı V Twin dedin mi orda V yi görmek ister heleki kromajlı falansa deme ki al benisine hyo L dir tam v Twin değildir ..
yoksa işin tekniğinde L de V twindir o yüzden tam olarak değildir dedim kısaca Cruiser chopper cının gözüyle demek istedim yoksa bende gv ye v Twin diyorum normalde ..
Cruiser chopper cı V Twin dedin mi orda V yi görmek ister heleki kromajlı falansa deme ki al benisine hyo L dir tam v Twin değildir ..
yoksa işin tekniğinde L de V twindir o yüzden tam olarak değildir dedim kısaca Cruiser chopper cının gözüyle demek istedim yoksa bende gv ye v Twin diyorum normalde ..
Motorun krank açısını yazmışım 75 derece, nasıl L twin oluyor logaritma? :D Ayrıca ha 90 olmuş ha 75 olmuş her ikisi de V twin'dir. Biri 75 derece V twin diğeri 90 derece V twin.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO