Cr1Enis
29 Haziran 2022, 23:20
3 ay önce motosiklet akü süzmüş, sonrasında da ölçümlerde akünün sarj almadığını, statörün yandığını tespit edip değişimini yapmıştık. Aynı şekilde konjektör de arızasıydı ve değişmişti. Statör orjinal çıkma takılmıştı. Konjektör de 250cc bir chopper konjektörü olması lazım öyle bir ürün takılmıştı. Düne kadar sorunsuz kullanıyordum fakat dün motor aküyü süzdü yine aynı şekilde. Bu şekilde akü süzdüğü zaman motoru vurdursam da yokuş aşşağı da salsam motor çalışmıyor. Bugün sabah farklı bir akü taktım belki aküden kaynaklıdır diye. 20/30km sonra bu aküyü de süzdü. Sonrasın da volt metre ile akü başlarının ölçümü yapıldı ve aküde bir voltaj artışı göremedik.
Bu durumda statör mü konjektör mü arızalı bunun tespitini nasıl yapabilirim bana bunların püf noktalarını verecek biri lazım. Erzurumdayım yola çıkmam gerekiyor ve burdaki ustalara iş beğendiremiyoruz gönülleriyle oynuyoruz. Kendim yapmam gerekiyor. Bu motor aynı şekilde 2. Defa arıza veriyor bunun sebebi nedir elektrik tesisatında açıkta bir kablo veya şase yapan bir kısım vs olması buna sebebiyet verebilir mi?
Ve ben bu motor statör yakmış ise orjinal değil de yan sanayi alsam ne gibi sorunlar olabilir orjinali 2000tl ve benim şuan yedek parça için böyle bir harcama yapacak bütçem yok.
Bu durumda statör mü konjektör mü arızalı bunun tespitini nasıl yapabilirim bana bunların püf noktalarını verecek biri lazım. Erzurumdayım yola çıkmam gerekiyor ve burdaki ustalara iş beğendiremiyoruz gönülleriyle oynuyoruz. Kendim yapmam gerekiyor. Bu motor aynı şekilde 2. Defa arıza veriyor bunun sebebi nedir elektrik tesisatında açıkta bir kablo veya şase yapan bir kısım vs olması buna sebebiyet verebilir mi?
Ve ben bu motor statör yakmış ise orjinal değil de yan sanayi alsam ne gibi sorunlar olabilir orjinali 2000tl ve benim şuan yedek parça için böyle bir harcama yapacak bütçem yok.