PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : +100cc Tavsiye Lütfen



34EMR34
16 Ağustos 2021, 10:07
Arkadaşlar merhaba,


10.000 - 14.000₺ aralığında bütçem var. 0km bir motor istiyorum. Ana hedefim arada otoyoldan işe gidip gelmek. Onun dışında eşimle sağa sola yakın yerlere sahile falan geçip oturmak.

PUSAT100 modelini inanılmaz beğendim. Tasırımı fren sistemi arka çift süspansiyon her şeyi çok güzel görünüyor. Tek endişem mondialin servis ağı parça ağı çok geniş mondialin her yerde muhatabı servisi var. Mondial scooter almayıp PUSAT100 alırsam O konuda pişman olur muyum diye düşünüyorum.
Pusat100 - Ritmica100 - Mash125 gibi motorları satan bir bayiyi aradım. Fiyat önemli değil benim gönlümden pusat100 geçiyor dedim. Pusatı kesinlikle öneririm dedi.

Şuan son olarak Mondial 125 superboy i modelini gördüm. 2 motor arasında çok kararsızım. Mondialin en büyük avantajı 12litre deposu olması. İşe mesafem 20km dönüşle 40km. Pusat100 ile otoyolda en fazla 80-85 göreceğim. 15 Dakika boyunca aracı son hız 85km hızda kullanmak zamanla çok yıpratır çok yorarım motoru diye düşünüyorum. Sonuçta 60-65 ile gelsem yol bitmez. Mondial 125i ise çok rahat 105-110 görebiliyor. Sabit 90 ile gitsem motor yorulmayacak. Kafam inanılmaz karışık. Para ehliyet her şey hazır bir türlü karar veremiyorum. Pusatın tasarımı vs. inanılmaz cezbediyor ancak 40km gitgelden her 4 günde bir benzinliğe girmek ve motoru otoyolda son hızda yormak kafamı kurcalıyor. Sizce ne yapmalıyım?

Lütfen japon önermeyin. 2.el istemiyorum. 0km olsun çin olsun dandik olsun önemli değil. Bu 2 model yada 0km farklı model tavsiyesi ve önerilerinizi bekliyorum dostlar. Bütçeyi MAX 15-16 ya kadarda çıkarabilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------

Hiç bilgisi tavsiyesi önerisi olan yok sanırsam koca forumda. Teşekkürler.

cıbılduck
16 Ağustos 2021, 12:00
[/COLOR]Hiç bilgisi tavsiyesi önerisi olan yok sanırsam koca forumda. Teşekkürler.


Hocam kimse söylemek istemiyor ama bütçeniz çok düşük. Söylediğiniz bu motorlar da çok kullanılmayan modeller olduğu için bunlar hakkında bilgi sahibi olan arkadaşları mecburen beklemek zorundasınız. Instagram degil sonucta, şak diye cevap gelmez. Lütfen biraz sabırlı olun eminim bu modellerden anlayan kullanmış birileri çıkar. Umarım sorununuz hallolur.

Kural [ Z ]
16 Ağustos 2021, 14:10
Cevap alamayışınızın nedeni, aradığınız kriterlere uygun bir motosikletin olmayışından kaynaklı olabilir.

* Bütçe 10-14K
* İkinci el olmayacak
* Otoyoldan işe git-gel yapılacak
* Artçı ile kısa mesafe de olsa sürüş olacak
* Beğendiğiniz her iki model de birbirinden sorunlu
* Mondial 125 çok rahat(!) 105-110 görebiliyormuş, ilginç
* 4 günde bir yakıt almak zor geliyor, büyük depo isteniyor. Yani kriter deponun büyüklüğü, yakıt tüketimi değil
* Ehliyet hazır deniyor ancak hangi sınıf belirtilmemiş
* Japon öneremiyoruz çünkü istemiyorsunuz

Malesef neresinden tutmaya çalışsam diğer yerinden elimde kalıyor. Tavsiyede bulunulabilecek birşey bırakmadığınız için yorum gelmiyor.

Bunun yerine ikinci el seçeneğini açsanız, mevcuttaki ehliyetinizi belirtip ekipmanın da rakkama dahil olup olmadığını belirtirseniz tahmininizden çok daha fazla doğruya odaklı yorum alabilirsiniz.

Rica ederiz.

BloodyBaron
16 Ağustos 2021, 15:47
Mondialin 110 görmesi zor. Ama scooterlara göre daha iyi gider. Klasik cg bloğu bakımını aksatmadığınız sürece büyük sıkıntılar yaşayacağınızı düşünmüyorum. Benim tercihim Superboy 125i olurdu.

Antrparantez otoyolda seçeneklerinizdeki hiçbir motor tatmin etmeyecektir. Ben 14 beygirlik drift ile otoyola çıkmaya korkuyorum. Acil bir şey yoksa girmiyorum. Çünkü çok rahat sıkıştırabiliyorlar. En basitinden kıçınıza kadar giriyorlar çok tedirgin oluyorum. Kaçamıyorsunuz da.

34EMR34
16 Ağustos 2021, 15:49
Öncelikle cevap için teşekkürler.
15K ya kadar 0km baktığım zaman 125 cc ye kadar bir çok farklı model görebiliyorum. Artçı ile kısa mesafeyi 50cc motorlar dahi yapabiliyor. Bunu neden kriter olarak belirttiniz onu anlayamadım.
Superboy125 çok rahat 105-110 görebiliyor. İnternette bir çok topspeed videosu var. İbre yokuş aşağı 135 düz yol 120ye kadar görüyor. Bazı kullanıcılar GPSde 100km hız ile uzun süre zorlanmadan gittiklerini belirtmiş.
Belirtmiş olduğum bütçede 150cc üstü 0km yok zaten. A2 ehliyetim var. Bütçe sadece motor için. Ekipman için ek bütçe ayırabilirim.
Yakıt tüketimi çok sorun değil en ekonomik japon 2 litre yakarken en dandik çin 2.7 2.8 yakıyor. 1 litre dahi farketmiyor farketse dahi sorun yok. Birini alsam diğerinde aklım hep kalacak. O yüzden bir danışayım istedim aslında. ev iş arası mesafem 20km olmasa ve arada işe gidip gelmek zorunda kalıyor olmasam kesinlike pusat100 alacağım ancak mondialin 12litre deposu ve uzun yolda yeri geldiğinde sabit 95-100km hızlarda gidebilecek olmam bu noktada cezbedici kısım. Ondan dolayı bir danışayım istedim.

İlginiz için tekrar teşekkür ediyorum.

LostRider
16 Ağustos 2021, 17:02
Bu bütçeye otoyolda gidebileceğiniz sıfır kilometre motosiklet 250 cc yuki afşin olur. 14 - 15 bin tl civarı sıfırları. Pazarlık edilebilir. Eskileri 16 beygir civarı idi, son iki yıldır 24 beygir olanlarını getiriyorlar . Youtube da incelemeleri var bir bakın derim. Suzuki GN 250 nin çinli kopyasıdır.Yuki nin sitesinde görünmüyor, sanırım seneye yenisi olmayacak. Son kalan sıfırları sahibinden de bulabilirsiniz. Balcı motor vs gibi firmalarda stok hala mevcut.teknik özelliklerini şöyle yazmışlar:

AFŞİN 250
Tek Sil. 4 Zam + Çift Egzoz
249cc
73X59.5
10.4 ± 0.1 : 1
23Nm/6500rpm
24.1Hp/8000rpm
125
1500 ± 100 min-1
6 Vites
Elden ve Ayaktan Marşlı
Hava Soğutma
Yağ Pompası
CDI
Islak Tip Çoklu Plaka
El / Ayak İle
110/70R17 150/55R17
13
320KG (Sürücü ve Akü Dahil)
1997X752X1079
1390
Disk (Kampana)
159

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------

[QUOTE=LostRider;4645100]Bu bütçeye otoyolda gidebileceğiniz sıfır kilometre motosiklet 250 cc yuki afşin olur. 14 - 15 bin tl civarı sıfırları. Pazarlık edilebilir. Eskileri 16 beygir civarı idi, son iki yıldır 24 beygir olanlarını getiriyorlar . Youtube da incelemeleri var bir bakın derim. Suzuki GN 250 nin çinli kopyasıdır.Yuki nin sitesinde görünmüyor, sanırım seneye yenisi olmayacak. Son kalan sıfırları sahibinden de bulabilirsiniz. Balcı motor vs gibi firmalarda stok hala mevcut.teknik özelliklerini şöyle yazmışlar:

Motor
Tek Sil. 4 Zam + Çift Egzoz
Silindir Hacmi (cm³)
249cc
Silindir Çapı ve Strok (mm)
73X59.5
Silindir Sıkıştırma Oranı
10.4 ± 0.1 : 1
Max. Tork
23Nm/6500rpm
Max. Güç
24.1Hp/8000rpm
Max. Hız (km/h)
125
Rolanti
1500 ± 100 min-1
Şanzıman
5 Vites
Çalıştırma Metodu
Elden ve Ayaktan Marşlı
Soğutma Tipi
Hava Soğutma
Yağlama Tipi
Yağ Pompası
Ateşleme Tipi
CDI
Debriyaj Tipi
Islak Tip Çoklu Plaka
Frenleme Metodu (Ön/Arka)
El / Ayak İle
Lastik (Ön/Arka)
110/70R17 150/55R17
Yakıt Tankı Kapasitesi (L)
13
Max Yükleme Kapasitesi
320KG (Sürücü ve Akü Dahil)
Boyutlar U-G-Y (mm)
1997X752X1079
Dingil Mesafesi (mm)
1390
Fren Tipi (Ön/Arka)
Disk (Kampana)
Ağırlık (Kg) Yüksüz
159

tommygun
16 Ağustos 2021, 17:05
Değerli dostum, size baktığımda 5 sene önce motora başlayan kendi geçmişimi gördüm. Benim de ne ustam vardı ne de yedek parçaya erişimim. O nedenle 2. el ve ne olduğu belli olmayan bir Cbf/Ybr ile başlamaktansa sıfır Rks Titanic aldım. En dandik motor bile ilk 10.000 km sıkıntısız dayanır sonrasında satar, daha iyisini alırız dedim. Gerçi geçmişte o Titanic 'i kime önersem çoğunluğu patates oldu, memnun kalmadı. Sizin örnek verdiğiniz motorlar forumda aktif olarak gak guk yapan çoğumuzun belki hiç sürmediği motorlar, o nedenle siz kullanmaya başladıktan sonra belki biz sizden bir şeyler öğreneceğiz. Bu işler hep daha iyiyi gördükçe, sürdükçe yeni ihtiyaçlar oluştukça bütçe arttırılarak bir üst modele geçerek yürüyor.

Cyan
16 Ağustos 2021, 17:15
10.000TL daha biriktirin veya borç alın, sonra iki tane güzel tavsiye verebilirim.

Kural [ Z ]
16 Ağustos 2021, 22:50
Öncelikle cevap için teşekkürler.
15K ya kadar 0km baktığım zaman 125 cc ye kadar bir çok farklı model görebiliyorum. Artçı ile kısa mesafeyi 50cc motorlar dahi yapabiliyor. Bunu neden kriter olarak belirttiniz onu anlayamadım.
Superboy125 çok rahat 105-110 görebiliyor. İnternette bir çok topspeed videosu var. İbre yokuş aşağı 135 düz yol 120ye kadar görüyor. Bazı kullanıcılar GPSde 100km hız ile uzun süre zorlanmadan gittiklerini belirtmiş.
Belirtmiş olduğum bütçede 150cc üstü 0km yok zaten. A2 ehliyetim var. Bütçe sadece motor için. Ekipman için ek bütçe ayırabilirim.
Yakıt tüketimi çok sorun değil en ekonomik japon 2 litre yakarken en dandik çin 2.7 2.8 yakıyor. 1 litre dahi farketmiyor farketse dahi sorun yok. Birini alsam diğerinde aklım hep kalacak. O yüzden bir danışayım istedim aslında. ev iş arası mesafem 20km olmasa ve arada işe gidip gelmek zorunda kalıyor olmasam kesinlike pusat100 alacağım ancak mondialin 12litre deposu ve uzun yolda yeri geldiğinde sabit 95-100km hızlarda gidebilecek olmam bu noktada cezbedici kısım. Ondan dolayı bir danışayım istedim.

İlginiz için tekrar teşekkür ediyorum.

Artçınız eşiniz olduğu için belirttim. Çok rahatsız edici bir sele kısa sürede eşinizden "-yürüsek mi?" lafını duymanıza neden olur. Kısa mesafe de olsa artçı için sele konforu bir noktada önem taşır, sırt dayaması veya en azından sırtına destek verecek bir topcase daha da rahat ettirir.

Malesef ki insanımızın huyu elindekini olduğundan da iyi göstermeye yönelik, bu nedenle özellikle topspeed videolarına çok güvenmemenizi öneririm. Araştırırsanız CBF150' ye 145 yaptıran adam var, iddiası ise dişli dahi değişmemişmiş, ama devir herşeyi ele veriyor. Kaldı ki motosikleti sadece hız açısından ele alırsanız büyük hataya düşmeniz kaçınılmazdır. Özellikle çinli tabir edeceğimiz motosikletlerin hemen hepsinde gözlemlediğim detay;
* Motoru arıza çıkarana kadar japon emsallerinden yüksek performanslı çalışabilir
* Lastik yerine tahta takılmış gibi düşünebilirsiniz, çok kalitesiz lastikler ile gelirler. Sıfır da alsanız derhal lastikleri değiştirmeniz gerekir
* Motosiklet emsali eşdeğer hacimli japonlardan daha hızlıdır(düşük hacimli motorlarda, temel genelleme yapıyorum), lakin frenleri japonların %60-70 performansını zor bulur. Yani gider ama durmaz.
* Çok kısa sürelerde yedek parça sorunu sizi motosikletten soğutmaz, bezdirir. Bu süre bazen sadece 6ay olabiliyor, hatta ben aldığım çinli scooter' ın arka jantı fabrika çıkışı yamuk (eğri değil, bildiğin yamuk) çıktığı ve garantiye sokulmadığı(!) için para verip değiştirmek istediğimde dahi parçasını bulamamış ve getirtememiştim. En son o şekilde hurdaya gitti.
* Ne kadar iyi bakarsanız bakın sorunlar çıkartacak ve bu sorunlar sürekli tekrar edecektir. Bir süre sonra motosikleti genellikle tamirci-ev arası kullanmaya alışırsınız.

Motosiklette topspeed önemli olabilir, fren ise daha önemlidir. Bunu bizim için yakıt tüketimi, parça tedariği, parça fiyatı, ikinci el alım satımı v.s.. takip eder. Motosiklete aktif binmeye başladığınızda bunlar sizin için de önemli olacak.

Eğer ki işin içinde otoban olmasaydı 100-110-125cc sorun gözüyle bakılmayabilirdi. Lakin sizin daha yüksek hacimli ve ara hızlanması daha güçlü bir motosiklete ihtiyacınız var. Malesef ki bazı nedenlerle güçlü gibi görünen ama güçlü olmayan bir motosikletteki güvenlik oranı bıcırık görünümlü bir motosiklet veya scooter' dan daha fazla olacaktır.

Sn. LostRider benden önce davranmış ama yine de belirtmek isterim. Bu şartlarda sizin için en uygun seçimlerden biri Yuki Afşin 250 modeli. Biraz daha kalıplı ve artçı ile daha konforlu bir sürüş sağlayabilir. 250cc olduğu halde çok daha düşük yakıt tüketimi, bu hacimden alınabileceğinden daha düşük bir performans verir. Beğeneceğinizi tahmin ediyorum. Kısa da olsa bir süre kullanma imkanım oldu. Çinli ruhunu hissettiriyor ama fiyatına göre iyi diyebiliriz, hele şu sıralar çok iyi. Motosikleti alır almaz tüm cıvataları loctite ile sabitletmeyi, yaptıramazsanız en azından iyice sıktırmayı, lastikleri derhal değiştirmeyi ihmal etmeyin.

34EMR34
17 Ağustos 2021, 10:24
Hocam sizler yıllardır kullanıyorsunuz bilginiz çok tabii ancak anlamadığım nokta şu. Bu moto kuryeler restoranlar vs. Yıllardır aynı motorları çivisini çıkarana kadar 60-70 bin km kullanıyor. Bu motorlarda çin motorları. Mondial vb. scooterlar. Yani bunlar hiçbir sorun yaşamıyor ben 0km alacağım motorda tabiki honda yamaya kalitesi beklemiyorum ancak düzenli bakım yapıp düzgün kullandığımda yolda bırakmaz herhalde. Yada lanet ettirip 5-10 bin kmde motor yemez sanırsam. Ama öyle bir algı hissettim ki(sadece bu forumda değil genel) 3.000 km de altımda motor 5 parçaya ayrılacak yanıp kül olacak gibi.

cıbılduck
17 Ağustos 2021, 10:27
Hocam sizler yıllardır kullanıyorsunuz bilginiz çok tabii ancak anlamadığım nokta şu. Bu moto kuryeler restoranlar vs. Yıllardır aynı motorları çivisini çıkarana kadar 60-70 bin km kullanıyor. Bu motorlarda çin motorları. Mondial vb. scooterlar. Yani bunlar hiçbir sorun yaşamıyor ben 0km alacağım motorda tabiki honda yamaya kalitesi beklemiyorum ancak düzenli bakım yapıp düzgün kullandığımda yolda bırakmaz herhalde. Yada lanet ettirip 5-10 bin kmde motor yemez sanırsam. Ama öyle bir algı hissettim ki(sadece bu forumda değil genel) 3.000 km de altımda motor 5 parçaya ayrılacak yanıp kül olacak gibi.

Sorun yaşamıyor mu? :D

kivanc34
17 Ağustos 2021, 11:00
ya kardeşim bu paralara motor yok kısaca. Biraz daha biriktirip en az bi 20 bin tl üzeri motor bakın. Her motorun arızası illaki olacaktır lakin çin motorları kesinlikle almayın ve aldırtmayın. İkinci el motorları neye göre tercih etmiyorsunuz ki? Temiz motor bulunabilir ki ikinci el bi Yamaha Honda motorları bile sizin sıfır çinlerden iyidir.

Kural [ Z ]
17 Ağustos 2021, 11:18
Hocam sizler yıllardır kullanıyorsunuz bilginiz çok tabii ancak anlamadığım nokta şu. Bu moto kuryeler restoranlar vs. Yıllardır aynı motorları çivisini çıkarana kadar 60-70 bin km kullanıyor. Bu motorlarda çin motorları. Mondial vb. scooterlar. Yani bunlar hiçbir sorun yaşamıyor ben 0km alacağım motorda tabiki honda yamaya kalitesi beklemiyorum ancak düzenli bakım yapıp düzgün kullandığımda yolda bırakmaz herhalde. Yada lanet ettirip 5-10 bin kmde motor yemez sanırsam. Ama öyle bir algı hissettim ki(sadece bu forumda değil genel) 3.000 km de altımda motor 5 parçaya ayrılacak yanıp kül olacak gibi.

İç güdüleriniz doğru. Malesef ki çin malı motosikletler tam anlamı ile kumar, buna yerli adı altında satılan çinli toplama motosikletler de dahildir.

Genellikle motor yemezler, dediğim gibi motor kısımları şaşırtıcı şekilde sağlam çıkabiliyor, sorun nerede derseniz; motor hariç her yerinde. Yani aktarma organlarında, çözülmemekte ısrar edilen üretim hatalarında, ilginçtir hiçbir şeyin garantiye girmemesinde, beklentinin çok üzerinde aşırı kalitesiz parçalarında...

Aşağıda yazacaklarım şahsi tecrübelerimdir, kulaktan duyma veya okuma izleme değildir, bizzat yaşadığım ve elimin dokunduğu, söküp tamir ettiğim makinelerde yaşadıklarımdır bilinsin isterim.

* Mondial Z-One 180:
Motosiklet sıfır alındı ve debriyajında hemen bir anormallik farkettik, yetkili(!) servise götürdük, adam debriyajı söktü, baktı, baktı, sonra tekrar baktı. Yani adam debriyaja bakıyor, olay bu. Sonra dedi ki "-Abi bunun balatalar bitik". Tabi biz haliyle şaşırdık, iki arkadaş gitmişiz birbirimize bakıyoruz. Dedim sen çok baktın bir de ben bakayım, balatalar sağlam ve yeni. Dedim "-Peki, öyle diyorsanız değiştirin.". Vatandaş baktım kağıt kalem aldı kendince ne kadar tutacak hesap yapıyor, dedim neyi hesaplıyorsun garantiden değişmeyecek mi? Cevap aynen şöyle geldi: "-Yooo, debriyaj garantiye girmez ki." Motosiklet 16km' de. 16. Peki dedim değiştir bakalım, ama sorun düzelmezse geri söktürürüm. Neyse konu çok uzun ama özetlemeden edemiycem. Önce debriyaj balatalarının orjinalinin olmadığını öğrendik, depoda da yokmuş, sıfır motosiklete emsali birşeyler uydurup taktı, sorun düzelmedi. Ardından tekrar söküldü, debriyaj tası değişti, sorun düzelmedi. En son dedik biz sökelim bunlardan hayır yok, biraz dikkatli inceleyince gördük ki debriyaj tası göbekten eğri. Eh, eskisinde de eğriydi ki aynı sorunu yapıyordu, yenisiyle değişti o da üretim hatalı. Öyle gitti...

* Yaklaşık 4.000 km' de iken birkaç istemsiz stop sonrası motosiklet tüm elektriği kesti ve bir daha çalışmadı. Motosikletin neredeyse yarını söktük, elektrik tesisatını incelerken kontak şase kablolarından birinin soketi erittiğini, bunun nedeninin de marş motoru şasesinin harici bağlantısının olmadığını fark ettik. Gerekli geliştirme ve onarımı yapınca makine düzeldi. Sonra aynı arızayı aynı marka model başka bir motosiklette yine aynı şekilde yaşadık, aynı şekilde sorunu çözdük.

* Çin malı bir scooter ile yolda seyir halindeyken arka varyatör ağırlıkları (bunu debriyaj gibi düşünün) varyatöre kilitlendiği için sadece gaz kesilmesi ve hafif kaygan zemin yüzünden kaza yaşadık.

* Özellikle çin malı scooter' ların tamamında (hiç abartmıyorum) günü birlik eksik cıvata tamamlayıp gevşeyenleri sıkıyordum, buna rağmen yine de her gün kendiliğinden düşüp kaybolanlar oluyordu. Bu sorun makinenin teknik tasarımı ve kullanılan malzeme kalitesi ile ilgili.

* Şu anda Z-one 180' in farı kırık ve temin edemiyoruz. Bazı grenaj parçalarını temin edemiyoruz, temin edebildiklerimiz ise japon parçalarından pahalıya satılıyor, plastik kalitesi ise bildiğin çöp poşeti naylonunun eritilip kalıba dökülmesinden ibaret.

* Daha 10.000 km' yi veya 2 seneyi bulmadan motosikletin boyasız plastik parçaları matlaşıyor, gösterge camı öylesine matlaşıyor ki altını görebilmeniz tam anlamı ile imkansız oluyor. Değil kaçla gittiğinizi toplam kilometreyi dahi göremiyorsunuz.

* O kadar kaliteli ki motor yağı 1000km' de bir değiştirilmesi gerekiyor.

* Yine Z-one 180' in orta sehpası normal kullanımda kırılıyor, yan sehpası şaseye bağlandığı yerden şaseyi kopartıyor ve motosiklet yere düşüyor.

* Motosikletlerin bir kısmında, önden veya arkadan baktığınızda ön tekerlek ile arka tekerleğin aynı eksende durmadığını rahatlıkla görebiliyorsunuz. Yani makine yamuk, şase-arka çatal veya çatal bağlantısı eğri. Bu durum kaza sebebidir, ama sıfır motosiklette dahi şase garantiye girmiyor boşa uğraşmayın. Veya aslında uğraşmak gerek de neyse...

* Seleye normal şekilde oturuyorsunuz, yaklaşık 75 kilosunuz ama sele ortadan kırılıp ikiye ayrılıyor.

Bunlar benim yaşadıkların. Çok fazla motosiklet kullandım, çok fazla motosiklet aldım, sattım. Motosiklet eğitmeniyim. Keyfine motosiklet kesip modifiye edip keyfime keder toluyorum, yani mekaniğinden de iyi kötü anladığımı söyleyebilirim. Ve diyorum ki, mümkünse çok mecbur değilseniz çinliden uzak durun.

Tabi ki sizin tercihiniz. Neyi isterseniz onu alabilir, kullanabilirsiniz. Ben sadece tecrübelerimi paylaşıp başkalarının da bu sorunları yaşamamasını, bir ihtimal de olsa sıkıntıyı anlayan distribitörlerin para kazanmaya devam edebilmeleri için problemi çözmesini umut ediyorum. Bilinçlenen kullanıcı ürün kalitesini yükseltir, bundan herkes faydalanabilir.

34EMR34
17 Ağustos 2021, 17:15
Hocam peki mondial 125 Drift L hakkında br düşünceniz var mı? 16.000₺ bandında. Görüntü olarakta çok hoş görünüyor. /// 0km 18.500 bandındaymış :( :pr:

Kural [ Z ]
17 Ağustos 2021, 23:48
Hocam peki mondial 125 Drift L hakkında br düşünceniz var mı? 16.000₺ bandında. Görüntü olarakta çok hoş görünüyor. /// 0km 18.500 bandındaymış :( :pr:

Değmez diyebilirim. Yukarıda seçeneklerinize göre en uygun 250cc bir motosiklet ve mümkünse esnetmeniz gereken kriterleri belirttim. Buna göre seçiminizi yaparsanız daha memnun kalacağınızı düşünüyorum. Siz yine de araştırmanızı yapın, bu iş biraz da keyif işi. Kim ne derse desin keyif almayacağınız bir motosikleti kullanmanızı önermem, başkasına ait birşeyi kullanmaya zorlandığınızı hissederek kullanırsınız. İçinize sineni alın, ama pişman olmayacağınız birşey olsun.