PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hero T-sports orjinal arka dişli sayısı nedir



BUGR4H4N
17 Mart 2021, 21:00
bunun bilgisini verirseniz bende 2 düşük dişli takacağım

tommygun
17 Mart 2021, 21:06
Orijinalinin 43T olduğunu okudum ama yedek parçacılara bakıyorum 40T satıyorlar, ilginç.

vandamme
17 Mart 2021, 21:08
Arka dişli değişmek zahmetli hocam.

Ön dişliyi 15T yapın yeterli.

BUGR4H4N
17 Mart 2021, 22:58
Orijinalinin 43T olduğunu okudum ama yedek parçacılara bakıyorum 40T satıyorlar, ilginç.

43 ise bende son hız için 2 diş küçültmek istiyordum 40T olursa daha iyi olur benim için

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------


Arka dişli değişmek zahmetli hocam.
Ön dişliyi 15T yapın yeterli.
Dişliyi alırsam ustaya veririm değiştirir diye düşünüyorum ön dişliyide 15T yapar rahat rahat binerim şuan 8060 km de ben son hız lazım zorlanmadan 120 rahat rahat yaparsa havalar güzel olunca Mersinden Ankaraya bile giderim

tommygun
17 Mart 2021, 23:01
43 ise bende son hız için 2 diş küçültmek istiyordum 40T olursa daha iyi olur benim için

Orijinaline 14-43 desek sizin yapacağınız değişiklikle 14-40 yeni halinde son hızınız %7,5 artarken torkunuz %7,5 azalacaktır, bu %7,5 düşüşü kalkışlarda daha iyi hissedersiniz. Karar sizin ama 150 cc motorda %7,5 torktan feragat etmek ciddi bir değer.

vandamme
17 Mart 2021, 23:02
43 ise bende son hız için 2 diş küçültmek istiyordum 40T olursa daha iyi olur benim için

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------


Dişliyi alırsam ustaya veririm değiştirir diye düşünüyorum ön dişliyide 15T yapar rahat rahat binerim şuan 8060 km de ben son hız lazım zorlanmadan 120 rahat rahat yaparsa havalar güzel olunca Mersinden Ankaraya bile giderim

Ön dişli normalde 14T siz onu 15T yapıp, birde 43T olan arka dişliyi 40 yaparsanız, toplamda arka dişliyi 6 diş küçültmüş olursunuz.

Hiç tavsiye etmem.

Ya sadece arkayı 40 yapın, yada sadece önü 15

Bu arada ne yaparsanız yapın o motorla 120km hız ile sürekli gidemezseniz.

O motorun ideal son hızı 90km hocam.

Aynısını kullanıyorum.

BUGR4H4N
17 Mart 2021, 23:22
Orijinaline 14-43 desek sizin yapacağınız değişiklikle 14-40 yeni halinde son hızınız %7,5 artarken torkunuz %7,5 azalacaktır, bu %7,5 düşüşü kalkışlarda daha iyi hissedersiniz. Karar sizin ama 150 cc motorda %7,5 torktan feragat etmek ciddi bir değer.

Şimdi baktım 15-40 %15 son hız artıyor ama %15 Tork düşüyor ama dediğiniz gibi arka 40 olunca %7.5 ön dişli 15 olunca %7.1 oluyor ön dişli daha kolay olduğu için ben ön dişli yapayım

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------


Ön dişli normalde 14T siz onu 15T yapıp, birde 43T olan arka dişliyi 40 yaparsanız, toplamda arka dişliyi 6 diş küçültmüş olursunuz.

Hiç tavsiye etmem.

Ya sadece arkayı 40 yapın, yada sadece önü 15

Bu arada ne yaparsanız yapın o motorla 120km hız ile sürekli gidemezseniz.

O motorun ideal son hızı 90km hocam.

Aynısını kullanıyorum.
Ben daha yeni aldım önceden CF Moto 250 nk vardı motosiklet iyi hoş güzel ama boşa geçmiyordu deli etti sattım onlada Bi Ankara yapma gibi planım vardı olmadı ama bu motosiklet ile yapıcam bu yüzden 110 120 hızlarda gidecek kadar olsa yeter. Ha sonuçta aldığın motorun ciğeri belli diyebilirsin ama 150 cc motoru Bi sorun olacağını düşünmüyorum