ersinkecis
24 Aralık 2020, 16:25
Merhaba Arkadaşlar,
Bajaj Vikrant v15 ABS motorum var. son 2 haftaya kadar motordan bir şikayetim yoktu.
2 haftadır motor aşırı yağ eksiltmeye başladı. biraz sağına soluna bakınca bunun
şanzıman kapağındaki contadan sızdığını gördüm. aslında o direkt görmedim ama o tarafta
dış yüzey yağlanması yoğun olduğundan öyle düşünüyorum diyelim.
Resimler altta. bu konuda anlayan bir arkadaş aydınlatabilirse sevinirim. Ankara'daki
Kızıltaş Motor (ihtiyar) Hızır Usta'ya götüreceğim. oğlu Hakkı usta ile görüştüm bu
hafta çok yoğunuz haftaya getir abi dedi. böylece 1 sene sonra götürmüş olacağım motoru.
(burada da ben yapmış olayım bu kötü yeniyıl esprisini) :)
Sorunu resimlere bakınca anlayabilirsek içim rahatlayacak biraz. çok büyük bir sıkıntı
yoktur inş. motora yağ eklediğimde calismassinda, gidişinde, duruşuna hiç bir sıkıntı yok.
https://i.hizliresim.com/Hb2QdL.jpg
https://i.hizliresim.com/V9pk0a.jpg
https://i.hizliresim.com/ej4k5K.jpg
https://i.hizliresim.com/G35fvc.jpg
https://i.hizliresim.com/5XIHpZ.jpg
https://i.hizliresim.com/iOvmeR.jpg
https://i.hizliresim.com/E24n9k.jpg
https://i.hizliresim.com/JslhS6.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------
motorun pek canı yok, o yüzden limitlerini biraz fazla zorluyorum. bundan dolayı conta monta yanmış (veya titreşimden dolayı yerinden oynamış ya da yırtılmış) olabilir diye bir tahminim var ama tabi acemi olduğum için sadece tahminden öteye gitmez benimkisi. ilk motorum ve 2 ayı biraz geçkindir motor kullanıyorum. motor zaten zayıf olduğu için genelde üst devirlerde vites atıyorum. (vites göstergesi yok ama Azer Bülbül gibi titremeye başladığında üst devirlere geldiğini anlıyorum) :)
trafikte olur da (tabi Allah hiç birimize göstermesin de) başıma bir kaza bela gelirse diye kamerayla kayıt altına alıyorum. (bazılarını şuraya atıyorum öylesine: https://www.youtube.com/channel/UCTa-RygWeJ4R2wQXCtTyBMA/videos ) buradan kullanım yoğunluğum, zorlamam vs. görülebilir. zaten sabah işe giderken ve eve gelirken kullanıyorum sadece. tabi ilk günler araba gibi şerit ortasından giderken hem öndekilerin ani frenlerinden korunmak için hem de trafikten kurtulmak için zaman ilerledikçe şerit aralarından gitmeye basladım. sürekli yoğun trafikte, şehir içinde kullanıyorum diyebiliriz. dur-kalk fazla.
Bajaj Vikrant v15 ABS motorum var. son 2 haftaya kadar motordan bir şikayetim yoktu.
2 haftadır motor aşırı yağ eksiltmeye başladı. biraz sağına soluna bakınca bunun
şanzıman kapağındaki contadan sızdığını gördüm. aslında o direkt görmedim ama o tarafta
dış yüzey yağlanması yoğun olduğundan öyle düşünüyorum diyelim.
Resimler altta. bu konuda anlayan bir arkadaş aydınlatabilirse sevinirim. Ankara'daki
Kızıltaş Motor (ihtiyar) Hızır Usta'ya götüreceğim. oğlu Hakkı usta ile görüştüm bu
hafta çok yoğunuz haftaya getir abi dedi. böylece 1 sene sonra götürmüş olacağım motoru.
(burada da ben yapmış olayım bu kötü yeniyıl esprisini) :)
Sorunu resimlere bakınca anlayabilirsek içim rahatlayacak biraz. çok büyük bir sıkıntı
yoktur inş. motora yağ eklediğimde calismassinda, gidişinde, duruşuna hiç bir sıkıntı yok.
https://i.hizliresim.com/Hb2QdL.jpg
https://i.hizliresim.com/V9pk0a.jpg
https://i.hizliresim.com/ej4k5K.jpg
https://i.hizliresim.com/G35fvc.jpg
https://i.hizliresim.com/5XIHpZ.jpg
https://i.hizliresim.com/iOvmeR.jpg
https://i.hizliresim.com/E24n9k.jpg
https://i.hizliresim.com/JslhS6.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------
motorun pek canı yok, o yüzden limitlerini biraz fazla zorluyorum. bundan dolayı conta monta yanmış (veya titreşimden dolayı yerinden oynamış ya da yırtılmış) olabilir diye bir tahminim var ama tabi acemi olduğum için sadece tahminden öteye gitmez benimkisi. ilk motorum ve 2 ayı biraz geçkindir motor kullanıyorum. motor zaten zayıf olduğu için genelde üst devirlerde vites atıyorum. (vites göstergesi yok ama Azer Bülbül gibi titremeye başladığında üst devirlere geldiğini anlıyorum) :)
trafikte olur da (tabi Allah hiç birimize göstermesin de) başıma bir kaza bela gelirse diye kamerayla kayıt altına alıyorum. (bazılarını şuraya atıyorum öylesine: https://www.youtube.com/channel/UCTa-RygWeJ4R2wQXCtTyBMA/videos ) buradan kullanım yoğunluğum, zorlamam vs. görülebilir. zaten sabah işe giderken ve eve gelirken kullanıyorum sadece. tabi ilk günler araba gibi şerit ortasından giderken hem öndekilerin ani frenlerinden korunmak için hem de trafikten kurtulmak için zaman ilerledikçe şerit aralarından gitmeye basladım. sürekli yoğun trafikte, şehir içinde kullanıyorum diyebiliriz. dur-kalk fazla.