PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Fan Cok Geç Devereye Giriyor



BlueSpark
22 Aralık 2020, 08:50
Merhaba.

Motorum Cf Moto 150 NK

1 ay önce motorumun antifrizini, ısı ve fan müşürünü değiştirdim fakat hala kurtulamadığım bi sorunum var.

Motorum hararet ışığını yakmadan fan devreye girmiyor. toplam 10 diş var. 10'ncu diş dolar dolmaz hararet ışığı yanıyor ve anca tüm dişler dolduktan sonra fan açıyor.

şu anda havalar soğuk ama sıkışık bir trafikte yine fan açtığı zamanlar oluyor. e peki motor tam hararet yaptığı an fan devreye giriyor ise yazın Antalyanın o sıcaklarında 10 dişin 10'uda yandığında o fan artık kurtaramaz gibime geliyor

Radyatörde hava yok, Fan müşürü orijinal ile değişti. Isı müşürü de öyle. Zaten ısı müşürü arızalı olsa o zaman ekrandaki hararet göstergesinide yanlış görmüş olurum.

Atincozkan
22 Aralık 2020, 09:39
7 yada 8 disde devreye gircek sekilde duzeltilemezmi,elektronik yada yazilimsal olarak.bildigimden degil akil yuruttum sadece

Seramik
22 Aralık 2020, 09:54
Eğer bu durum 150 Nk larda normal değil ise.

"Termostatı" kontrol ediniz. ve "radyatör basınç kapağının" orijinal olduğundan emin olunuz.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQikxAydrqubs6pdw5tyCFVTXa3nKY0j FkCyA&usqp=CAU
https://n11scdn.akamaized.net/a1/450/otomotiv-motosiklet/isitma-sogutma-sistemleri/daewoo-radyator-kapagi-kalin-yuksek-tip-09-hkt-c-10__1318223502430253.jpg

Barbarouses
22 Aralık 2020, 12:32
Ben de bir 150 nk kullanıcısıyım. Motosikleti normal trafik yoğunluğunda, durmadan kullandığımda hararet ibresi 2. seviyede oluyor. Trafiğe takıldığımda ise 3. veya 4. seviyelere kadar çıkıyor.
4. seviyeye çıkar çıkmaz da fan devreye girerek hararet ibresini 3. seviyeye geri indiriyor. 10. seviyelere çıkması ve hararet ışığının yanması kesinlikle doğru değil, sana ileride mekanik problemler açabilir. Sorununu çözmeden motosikletini kullanmamanı tavsiye ederim.

Buna ek olarak bir şey daha söylemek istiyorum. Motosikleti 0 almıştım ve daha önce sıvı soğutmalı motosiklet tecrübem yoktu. 2500lü kmlerde şöyle bir sorunla karşılaştım. Bir gün işe giderken 4. vitesten 5'e atacakken vitesi kaçırdım ve atamadım ancak attığımı sanarak gaza yüklendim. Bu da neredeyse kesiciye girecek kadar devrin yükselmesine sebep oldu. Sanırım radyatör bağlantı hortumları düzgün montajlanmadığından fabrikasyon soğutma sıvısı hortumlardan kaçak yaptı ve hemen harareti 5-6'lı seviyelere çıkarttı. Daha sonra motosikleti sürmeye devam ettiğim için soğuk hava girişi olmaya devam etti ve hararet ibresi tekrar düşük seviyelere döndü. Bu sebeple sıvı çıkışının çok fazla olmadığını düşünerek sıvı takviyesi yapmadım. O günün akşamı Gaziemir trafiğinde takılı kalınca hararet yapmaya başladı ve bir daha düzelmedi. 5 dakikalık sürüşlerde bile ibre 10. seviyeye kadar çıkıyordu. Sonra Üçyol CF Moto servisi komple bütün sıvıyı boşaltarak tamamiyle antifriz koydu. Yaklaşık 3000 kmdir hiçbir sıkıntı olmadan kullanıyorum. Belki bu tarz bir sorun yaşayan biri vardır ve yol gösterici olur.

BlueSpark
23 Aralık 2020, 03:23
Eğer bu durum 150 Nk larda normal değil ise.

"Termostatı" kontrol ediniz. ve "radyatör basınç kapağının" orijinal olduğundan emin olunuz.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQikxAydrqubs6pdw5tyCFVTXa3nKY0j FkCyA&usqp=CAU
https://n11scdn.akamaized.net/a1/450/otomotiv-motosiklet/isitma-sogutma-sistemleri/daewoo-radyator-kapagi-kalin-yuksek-tip-09-hkt-c-10__1318223502430253.jpg

Fan müşürü termostattan ayrı çalışan bir parça değil mi ?
motorumda su devirdaimi oluyor, radyatör sıcak. ama fan hararet ışığı yanmadan devreye girmiyor. Bildiğim kadarı ile termostat olsada olmasada radyatördeki su sıcak ise fan devreye girer. Harareti gösteren yani sıcaklığı algılayan müşür arızalı olabilir mi acaba ? yani ben 10 diş görüyorum ama aslında o derece 90 derece falan ise ?
Trafikte dururken hararet yapıyor, fanı açıyor. ama hareket ettiğimde yani 50-60 km hızlara ulaştığımda hararet azalıyor, yani motorumda devirdaim oluyor. termostat düzgün çalışıyor anlamına geliyor Bu fan müşürlerinin bir derecesi var mı peki ? belkide bendeki müşür cok gec devreye giriyordur

]Ha unutmadan şunuda ekleyeyim. Diyelim 10 diş'e geldi. Hararet ışığı yandı. Sağ çektim ontağı kapattım. 3-4 diş kontağı kapattığım saniye düşüyor.

Seramik
23 Aralık 2020, 09:21
Fan müşürü termostattan ayrı çalışan bir parça değil mi ?
motorumda su devirdaimi oluyor, radyatör sıcak. ama fan hararet ışığı yanmadan devreye girmiyor. Bildiğim kadarı ile termostat olsada olmasada radyatördeki su sıcak ise fan devreye girer. Harareti gösteren yani sıcaklığı algılayan müşür arızalı olabilir mi acaba ? yani ben 10 diş görüyorum ama aslında o derece 90 derece falan ise ?
Trafikte dururken hararet yapıyor, fanı açıyor. ama hareket ettiğimde yani 50-60 km hızlara ulaştığımda hararet azalıyor, yani motorumda devirdaim oluyor. termostat düzgün çalışıyor anlamına geliyor Bu fan müşürlerinin bir derecesi var mı peki ? belkide bendeki müşür cok gec devreye giriyordur

]Ha unutmadan şunuda ekleyeyim. Diyelim 10 diş'e geldi. Hararet ışığı yandı. Sağ çektim ontağı kapattım. 3-4 diş kontağı kapattığım saniye düşüyor.

Hocam tekrar edeyim.

"Termostatı" kontrol ediniz. ve "radyatör basınç kapağının" orijinal olduğundan emin olunuz.

Bu kontrolleri yaptıktan sonra sorularınızı sorsanız daha iyi olacak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:09 ----------

https://i.hizliresim.com/e2tQxq.jpg (https://hizliresim.com/e2tQxq)

zekeriyaimam
23 Aralık 2020, 14:51
Müşhürün dışarda direncini ölçseniz ya da sağlam müşhürle karşılaştırsanız belki o arızalıdır.

BlueSpark
23 Aralık 2020, 22:34
Hocam tekrar edeyim.

"Termostatı" kontrol ediniz. ve "radyatör basınç kapağının" orijinal olduğundan emin olunuz.

Bu kontrolleri yaptıktan sonra sorularınızı sorsanız daha iyi olacak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:09 ----------

https://i.hizliresim.com/e2tQxq.jpg (https://hizliresim.com/e2tQxq)

Merhaba.

Termostat çalışıyor. Radyatör kapağını açtım. Ağzına kadar antifriz dolu. motoru 10 dakika rolantide çalıştırdım, hafif gaz verdim taşmaya ve hafif fokurdamaya başladı. Bu durumda termostat çalışıyor demek oluyor. Radyatör kapağı resimdekinin aynısı değil fakat kapağın iç tarafında CF Moto'nun simgesi var.

Seramik
23 Aralık 2020, 22:42
Merhaba.

Termostat çalışıyor. Radyatör kapağını açtım. Ağzına kadar antifriz dolu. motoru 10 dakika rolantide çalıştırdım, hafif gaz verdim taşmaya ve hafif fokurdamaya başladı. Bu durumda termostat çalışıyor demek oluyor. Radyatör kapağı resimdekinin aynısı değil fakat kapağın iç tarafında CF Moto'nun simgesi var.

Yani termostatınızın çalıştığından eminsiniz. peki doğru çalıştığından emin misiniz?

Yukarıda bir kontrol kartı resmi paylaştım termostat çalışma aralığını yazan ve sensör ölçüm değerlerini gösteren ve radyatör kapağının basıncını gösteren, kapağınızda bu yazıyı gördünüz mü? veya bu kontrolleri doğru şekilde yaptınız mı?

Anlattığınız şeyler ile bir malzemenin doğru çalışıp çalışmadığını veya doğru malzeme olduğu anlaşılmaz.

Kabınızın doğru ile mi yoksa yanlış ile mi dolu olduğuna dikkat etmelisiniz. Buna binaen kabın her zaman boş olması her zaman en iyisidir.

emenyasin
23 Aralık 2020, 22:42
Kapağın Yayının sıkışıp sıkışmadığından da emin olmuşsunuzdur umarım. Whatsapp grubumuzda bir arkadaşımızın hararet ışığı lambası gereksiz yere yanıyordu. Sorun kapakta çıktı. Ayrıca çok kez hararet sıkıntısının kapaktan ötürü çıkabildiğini duymuştum.
Umarım genleşme kabınız(yedek antifriz kabı) aşırı dolu değildir.

BlueSpark
23 Aralık 2020, 23:57
Kapağın Yayının sıkışıp sıkışmadığından da emin olmuşsunuzdur umarım. Whatsapp grubumuzda bir arkadaşımızın hararet ışığı lambası gereksiz yere yanıyordu. Sorun kapakta çıktı. Ayrıca çok kez hararet sıkıntısının kapaktan ötürü çıkabildiğini duymuştum.
Umarım genleşme kabınız(yedek antifriz kabı) aşırı dolu değildir.

Radyatör kapağında bir yay yok. genleşme kabındaki antifriz seviyesi ne az ne cok. E ve F'nin yani 2 çizginin tam ortasında

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------


Yani termostatınızın çalıştığından eminsiniz. peki doğru çalıştığından emin misiniz?

Yukarıda bir kontrol kartı resmi paylaştım termostat çalışma aralığını yazan ve sensör ölçüm değerlerini gösteren ve radyatör kapağının basıncını gösteren, kapağınızda bu yazıyı gördünüz mü? veya bu kontrolleri doğru şekilde yaptınız mı?

Anlattığınız şeyler ile bir malzemenin doğru çalışıp çalışmadığını veya doğru malzeme olduğu anlaşılmaz.

Kabınızın doğru ile mi yoksa yanlış ile mi dolu olduğuna dikkat etmelisiniz. Buna binaen kabın her zaman boş olması her zaman en iyisidir.

Hocam elimde bi sıcaklık ölçer var fakat 50 dereceden sonrasını sadece kırmızı olarak gösteriyor ve kaç derece olduğunu göstermiyor. Yani haraket ışığı yandığında su sıcaklığı aslında kaç derece onuda bilmiyorum. Yani motorumun bana gösterdiği hararet ışığı yanınca sıcaklık 90 derece olabilir, ısı müşürü yanlış algılıyor olabilir, yani fan 90 derecede mi açılıyor 110 derecede mi açılıyor onu anlayamıyorum maalesef. Sıcaklık cok ani olarak değişiyor, yani hararet ışığı yanınca 5 saniye hızlansam 4-5 diş birden düşebiliyor. 3 defa fan müşürümü değiştirdim. artık sorunun gerçekten fan müşüründen olduğunu sanmıyorum fan gerekli sıcaklıkta açılıyor ondan eminim. yani motorun üstündeki diyelim arızalı. 2 nci parçada arızalı. ama 3 ncü aldığım da arızalı olamaz diye düşünüyorum. Geriye bir tek ısı müşürü kalıyor tahminimce çünkü bazıları ısı müşürü arızalıysa motor soğukken rolanti dalgalanması olur demişti. bu hararet sorunundan sonra motor ısınmadığı sürece rolanti dalgalanması oluyor.

Seramik
24 Aralık 2020, 00:59
.................................................. ..........

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------

Yanlış anlaşılmasın. Yazıyı geri aldım.

En güzeli motorunuzu yetkili servise götürün.

BlueSpark
30 Aralık 2020, 04:35
Isı müşürünü değiştirdim olmadı. 3 adet fan müşürü değişti olmadı. Şimdi termostat siparişi verdim, bakalım umarım işe yarar :) eğer termostat'tan da değilse cidden artık ne yapıcağımı bilmiyorum. Suda bi eksiklikte yok. 2-3 saatlik yolculukta bile 2 dişi geçmiyor ama 1 dakikalık kırmızı ışıkta durdukmu hemen 1 dakikada hemen hararet ışığını yakıyor, ve yaktıktan sonra fanı açıyor. Ama sorun şuki radyatörde soğuk değil :silent: Fan müşürünün üzerinde yazan derece 82-85.

Bu termostatların 2 şekilde arızası var galiba. birincisi açık kalma, ikincisi kapalı kalma. Radyatörüm ilk çalıştırmadan 5 dakika sonra sıcak olduğuna göre kapalı değil. Acaba yarım acık veya yarım kapalı gibi birşeyimi var :mrgreen:


Motorumda 4 ay önce küçük kaza sonucu ön taraf değişti, hali ile göstergemde değişti fakat cf motonun yedek parça sitesinde dolanırken 2016 yılındaki 10 nk lara ayrı, 2018 yılından sonraki 150 nk lara ayrı gösterge paneli satıldığını gördüm. aralarındaki fiyat farkıda biraz fazla. acaba ana takılan gösterge paneli benim motorumun yılına uygun mu değil de sürekli hararet ışığını gösteriyo ?

Hararet yapmış bir motorun o an suyu kaynatıp kaynatmadığını radyatör kapağını açmadan başka nasıl öğrenebiliriz ? belkide ışık yanınca daha su kaynamamıştır :sunny:

Kural [ Z ]
30 Aralık 2020, 07:53
Isı müşürünü değiştirdim olmadı. 3 adet fan müşürü değişti olmadı. Şimdi termostat siparişi verdim, bakalım umarım işe yarar :) eğer termostat'tan da değilse cidden artık ne yapıcağımı bilmiyorum. Suda bi eksiklikte yok. 2-3 saatlik yolculukta bile 2 dişi geçmiyor ama 1 dakikalık kırmızı ışıkta durdukmu hemen 1 dakikada hemen hararet ışığını yakıyor, ve yaktıktan sonra fanı açıyor. Ama sorun şuki radyatörde soğuk değil :silent: Fan müşürünün üzerinde yazan derece 82-85.

Bu termostatların 2 şekilde arızası var galiba. birincisi açık kalma, ikincisi kapalı kalma. Radyatörüm ilk çalıştırmadan 5 dakika sonra sıcak olduğuna göre kapalı değil. Acaba yarım acık veya yarım kapalı gibi birşeyimi var :mrgreen:


Motorumda 4 ay önce küçük kaza sonucu ön taraf değişti, hali ile göstergemde değişti fakat cf motonun yedek parça sitesinde dolanırken 2016 yılındaki 10 nk lara ayrı, 2018 yılından sonraki 150 nk lara ayrı gösterge paneli satıldığını gördüm. aralarındaki fiyat farkıda biraz fazla. acaba ana takılan gösterge paneli benim motorumun yılına uygun mu değil de sürekli hararet ışığını gösteriyo ?

Hararet yapmış bir motorun o an suyu kaynatıp kaynatmadığını radyatör kapağını açmadan başka nasıl öğrenebiliriz ? belkide ışık yanınca daha su kaynamamıştır :sunny:

Motosikletiniz kazalı ise;

Radyatör hortumlarının doğru şekilde bağlandığından emin olun. Eğer sıcak/soğuk girişleri bir şekilde ters bağlanmış ise bu sorunu yaşarsınız.

Radyatör kapağınızı değiştirmediyseniz mutlaka orjinalini bulup değiştirin.

Devirdaim içinden kırık olabilir, basitçe söküp kontrol edin. Devirdaimin çıkış ve giriş hortumlarının da doğru bağlandığından emin olun. Usta geçinenlerin yaptığı, insanı delirten hatalardandır. Ters bağlanmasına imkan yok demeyin, tecrübe ettiğim için ikaz ediyorum.

Motorun hararet yapıp yapmadığını her zaman radyatör kapağını açarak anlayamayabilirsiniz. Hatta bazı durumlarda hararet müşiri sağlam dahi olsa size hararet göstermemesine neden olacak bir durum söz konusu olabilir. Ancak hararet müşirinin sağlıklı çalışmadığından şüpheleniyorsanız radyatöre üstten gelen hortumun ısısını ölçebilirsiniz.

BlueSpark
30 Aralık 2020, 08:58
;4604886']Motosikletiniz kazalı ise;

Radyatör hortumlarının doğru şekilde bağlandığından emin olun. Eğer sıcak/soğuk girişleri bir şekilde ters bağlanmış ise bu sorunu yaşarsınız.

Radyatör kapağınızı değiştirmediyseniz mutlaka orjinalini bulup değiştirin.

Devirdaim içinden kırık olabilir, basitçe söküp kontrol edin. Devirdaimin çıkış ve giriş hortumlarının da doğru bağlandığından emin olun. Usta geçinenlerin yaptığı, insanı delirten hatalardandır. Ters bağlanmasına imkan yok demeyin, tecrübe ettiğim için ikaz ediyorum.

Motorun hararet yapıp yapmadığını her zaman radyatör kapağını açarak anlayamayabilirsiniz. Hatta bazı durumlarda hararet müşiri sağlam dahi olsa size hararet göstermemesine neden olacak bir durum söz konusu olabilir. Ancak hararet müşirinin sağlıklı çalışmadığından şüpheleniyorsanız radyatöre üstten gelen hortumun ısısını ölçebilirsiniz.

Hocam kaza derken öyle büyük bir kaza değil, sadece gösterge ve far'ım kırılmıştı o kadar. Radyatör ile alakalı hiç bi sorun olmadı. Motoru ben sıfır almıştım bu zamana kadar radyatör ile hiç işlem görmedi. Benim korkum; motor hararet ışığını yaktıktan sonra radyatör kapağını açmak. Fışkırırsa yada bi an sıçrarsa diye. Şöyle söyleyeyim. Motorum hararet ışığını yaktığında motorumda devirdaim oluyor. Elimi su pompasına koyduğumda titreşimi hissediyorum çalışıyor. ama şöyle bir şeyde var. Motoru çalıştırınca 2-3 dakika sonra bile Radyatör ısınmış oluyor, Yani anladığım kadari ile termostatım ya cok erken açılıyor yada hep açık. Açık bir termostat ile nasıl hararet olur anlamadım . Tam hararet ışığı yanıyor, 5-6 saniye fan devreye giriyor. Bu 3 ncü fan müşürü, üzerinde 82-87 C yazıyor. anlamadım gitti :pr:

Barbarouses
30 Aralık 2020, 10:27
Konuyu fabrika servisine ilettiniz mi, onlar ne diyorlar bu işe? Epey bir vakit geçti ve hala çözülmedi.

BlueSpark
31 Aralık 2020, 23:29
bugün servise gittim, fan müşürün geç algılıyor dediler, daha düşük bir müşür taktılar. motoru birazcık zorladım yok yine hararet ışığı yandı ondan sonra fan açtı. Eve gidince şöyle bir şey denedim;
Radyatör kapağını açtım, motoru çalıştırdım. 10 dakika sonra hararet ışığını yaktı fakat, radyatörden ufak ufak su akıyor. ama cok hızlı bi şekilde akmıyor. ve su sıcak ama aşırı sıcakta değil. Yani hararet ışığı yanıyor ama su kaynamadı parmağımı dokundurabiliyodum suya. Hararet ışığı yanınca suyun kaynamış olması gerekmiyor mu ?

Birde Radyatör kapağı açıkken gaz verdiğimizde radyatörün içindeki suyun fokurdaması gerekmiyor mu ? bende sadece cok az bi şekilde taşma yapıyordu o kadar.

Seramik
01 Ocak 2021, 00:06
Hocam termostatı kontrol edin diyoruz etmiyorsunuz?

Radyatör basınç kapağını kontrol edin diyoruz etmiyorsunuz?

Sadece kendi sabit takıntılı düşüncelerinizi dile getiriyorsunuz. Sizin kabınız doluyken biz ne fikir verebiliriz size lütfen söyleyin.

Yukarıda söylediğim parçalar özellikle termostat "sökerek" test edilir.(En sağlam yolu budur) her parçanın kendine özgü testi ve değerleri vardır.

Testi yaparsınız servis kataloğundaki değerle karşılaştırırsınız böylece arızalı olup olmadığı ortaya çıkar.

Eğer servis kataloğundaki söylendiği gibi parçaları test etmiyorsanız, kontrol etmiyorsunuz demektir.

Servis kitapçığı da internette çok kolay bulunur.

Not: Kesinlikle kötü bir yazı olarak düşünmeyin. Sadece en başından bu yana yaptığınız kontrollerin kontrol olmadığını size açıklamaya çalışıyoruz.
Kontrolleri yapa yapa parçaların sağlam olduklarını eleyerek arızanın sebebini bulup sonuca ulaşırsınız başka türlüsü zaten olmaz.

BlueSpark
01 Ocak 2021, 00:28
Hocam termostatı kontrol edin diyoruz etmiyorsunuz?

Radyatör basınç kapağını kontrol edin diyoruz etmiyorsunuz?

Sadece kendi sabit takıntılı düşüncelerinizi dile getiriyorsunuz. Sizin kabınız doluyken biz ne fikir verebiliriz size lütfen söyleyin.

Yukarıda söylediğim parçalar özellikle termostat "sökerek" test edilir.(En sağlam yolu budur) her parçanın kendine özgü testi ve değerleri vardır.

Testi yaparsınız servis kataloğundaki değerle karşılaştırırsınız böylece arızalı olup olmadığı ortaya çıkar.

Eğer servis kataloğundaki söylendiği gibi parçaları test etmiyorsanız, kontrol etmiyorsunuz demektir.

Servis kitapçığı da internette çok kolay bulunur.

Not: Kesinlikle kötü bir yazı olarak düşünmeyin. Sadece en başından bu yana yaptığınız kontrollerin kontrol olmadığını size açıklamaya çalışıyoruz.
Kontrolleri yapa yapa parçaların sağlam olduklarını eleyerek arızanın sebebini bulup sonuca ulaşırsınız başka türlüsü zaten olmaz.

Hocam dediğiniz şeyleri kontrol ettim.

Radyatör kapağım orijinal. Üzerindeki yazılar aynen olduğu gibi,

Termostatı kontrol etme durumum yok, Cf motonun termostatı ucuz diye yenisini sipariş ettim. dün geldi taktım fakat yine aynı sorun devam ediyor.

Seramik
01 Ocak 2021, 00:33
Hocam dediğiniz şeyleri kontrol ettim.

Radyatör kapağım orijinal. Üzerindeki yazılar aynen olduğu gibi,

Termostatı kontrol etme durumum yok, Cf motonun termostatı ucuz diye yenisini sipariş ettim. dün geldi taktım fakat yine aynı sorun devam ediyor.

Çok güzel 2 şıkkı elediniz.

Şimdi Radyatörünüzün tıkalı olup olmadığını kontrol edin.

Hatta tüm soğutma sistemini sökün bakın bakalım tıkanıklık var mı? veya Pompanın kanatlarında kırıklık var mı?

Böyle böyle parçaları eleye eleye gideceksiniz.

Not beni yanlış anlamadığınız için de teşekkür ederim. Sadece motorunuzu kontrol etmek için sökmeniz gereken yerler var. ve bunu yapmak zorundasınız.
Neden zorundasınız. Motorunuza sizden daha iyi kimse bakamaz o yüzden.

BlueSpark
01 Ocak 2021, 00:45
Çok güzel 2 şıkkı elediniz.

Şimdi Radyatörünüzün tıkalı olup olmadığını kontrol edin.

Hatta tüm soğutma sistemini sökün bakın bakalım tıkanıklık var mı? veya Pompanın kanatlarında kırıklık var mı?

Böyle böyle parçaları eleye eleye gideceksiniz.

Not beni yanlış anlamadığınız için de teşekkür ederim. Sadece motorunuzu kontrol etmek için sökmeniz gereken yerler var. ve bunu yapmak zorundasınız.
Neden zorundasınız. Motorunuza sizden daha iyi kimse bakamaz o yüzden.

Teşekkür ederim, Hazır yarın sokağa cıkma yasağıda var bir yere gidemeyeceğiz. Apartmanın bahçe tarafında bol bol ilgileneyim yarım motorla

Barbarouses
20 Ocak 2021, 15:24
Bu sorun çözüldü mü? Eğer çözdüyseniz buraya da yazarsanız sevinirim. 150 NK ile ilgili internette çok az kaynak var. İleriki dönemde böyle bir sorun yaşayacak arkadaşlar için de rehber olur.

HRider
20 Ocak 2021, 18:57
Aynı sorun başıma geldi, fan rölesine giden kablolardan biri temassızlık yapıyordu, duruma göre ya açıyordu ya açmıyordu ya da geç açıyordu fanı. Yeni kablo çekince düzeldi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------

Şunu da ekleyeyim, bu şekilde kullanmanız motorun ömrünü neredeyse yarı yarıya kısaltacaktır.