PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : r25 ten sonra hangi motor?



2wsx
02 Eylül 2020, 00:53
Motoru düzgün kullanırım son devirlerde kullanmam r25 im var memnunum fakat abs yok bu da beni ürkütüyor.Makine 250 cc göre iyi gidiyor ama pek durmuyor.Güvende hissetmiyorum.Sizce ne alınabilir satınca 40 a kadar falan ? aslında param olsa racing isterim fakat artık arkasında çanta olsa daha iyi olur gibime geliyor.

AdM1n
02 Eylül 2020, 01:11
Sıfır dominar alınabilir bence

ozan1991
02 Eylül 2020, 01:19
cb500f bakabilirsin

fb__ömer
02 Eylül 2020, 01:22
Yeni kasa absli alın bence

Ali005
02 Eylül 2020, 01:51
Daha fazla bilgi verirsen nasıl birşey istediğine dair daha uygun tavsiyeler alabilirsin. Mesela bende de yeni kasa R25 var. 11 bin km oldu yavaştan sıkıldım. Gücü yetersiz gelmeye başladı ve İstanbul’da neredeyse asfaltın olduğu heryeri keşfettim. Köylere tepelere merak saldım. Crf250l almaya karar verdim ama şuan bayilerde motor olmadığı için alamıyorum ayrı konu. Eğer maddi durumun iyi ise yüksek cc al çünkü giderek fiyatları artacak diye düşünüyorum. Zaten 250 cc üzeri fazla vergi var, yakın zamanda oranı dahada artabilir.(Eğer param olsa demişsin. Sonradan fark ettim ama o kadar yazdım silmiyorum kalsın.)

2wsx
02 Eylül 2020, 03:00
Malesef çok param yok.Yeni kasa r25 alamam epey pahalandı.Dominarı düşünüyorum ama önceden bende 150 ns pulsar vardı epey sıkıntılıydı tekrar sıkıntı yaşamak istemiyorum.

PLatooN
02 Eylül 2020, 07:01
Bajaj dominar 400 ug

berk_cglr
02 Eylül 2020, 07:56
onun yerine daha ucuz bir çözüm motorun hızı vs yetiyorsa , frenlerde iyileştirmeye git mesela çelik fren hortumları al ,brembo vs gibi daha büyük pistonlu fren pompası yada r25 uyumlu fren kaliperi al gidip dominar alman seni kesmeyecek eminim belki cbr 500 biraz daha yüksek torktan ilk başlarda güzel gelsede sonradan sıkacaktır.

alp_tunay
02 Eylül 2020, 11:36
R 25 ten sonra tabiikide R26..

Ezio41
02 Eylül 2020, 11:41
Bütçe kısıtlıysa ve daha yüksek cc'ye geçmek istiyorsan, XJ6 en mantıklısı. Ben de MT-25'den geçtim. Bütçeni ayarlayıp ABS'li olanlarına bakabilirsiniz.

Öz_Musti
02 Eylül 2020, 12:40
Hocam bütçen hepimizinki gibi kısıtlıysa ve fren sana güven vermiyorsa brk_cglr dediği gibi fren sistemini ve lastiklerini iyileştir ve eğitim al.

Sallamasyon ve abartılı fiyatlar şöyle;
Fren sistemi iyileştirme 2 bin TL
Lastik 2 bin TL
Eğitim bin TL
Toplam 5 bin TL

Bunu satıp üzerine 5 bin koysan neredeyse kendi motorunu geri alamayacağın bir düdükleme ortamındayız. Olanı iyileştirmek çok daha mantıklı ki yazdığım fiyatlardan daha düşüğüne de işleri halledersin eminim.

gokhan85
02 Eylül 2020, 12:44
Hocam bütçen hepimizinki gibi kısıtlıysa ve fren sana güven vermiyorsa brk_cglr dediği gibi fren sistemini ve lastiklerini iyileştir ve eğitim al.

Sallamasyon ve abartılı fiyatlar şöyle;
Fren sistemi iyileştirme 2 bin TL
Lastik 2 bin TL
Eğitim bin TL
Toplam 5 bin TL

Bunu satıp üzerine 5 bin koysan neredeyse kendi motorunu geri alamayacağın bir düdükleme ortamındayız. Olanı iyileştirmek çok daha mantıklı ki yazdığım fiyatlardan daha düşüğüne de işleri halledersin eminim.

+1

Aslında şuanda birçok kişinin gıpta ettiği durumdasın. Satıp yerine koyabileceğin çok alternatifin yok o bütçeyle.

Bu arada motorda frenleme herşeydir (mübalağa yapıyorum ;)

nicknamer
02 Eylül 2020, 13:24
Ben R6 alacağım.

Ama para ödeyemem diyorsan, Dominar 400 UG bencede yada CB500 olabilir. Geriye gitmekte sorun yoksa eski model de bakabilirsin tabi.

tommygun
02 Eylül 2020, 15:24
Karenajlı motordan keyif alıyorsan, bütçe sıkıntın yoksa, tecrübe de artmışsa Cbr 650 F de iyi bir alternatif olabilir. (Bütçenin 40.000 TL olduğunu sonradan farkettim. O nedenle Cbr 650 F olmaz.)

mattiadestro
02 Eylül 2020, 20:31
yeni kasasını kullanıyorum, sonraki motor olarak mt07 almayı düşünüyorum şahsen.

ama r25'ten memnunsan, bir tek frenler rahatsız ediyorsa abslisini al devam et. yakıt tasarrufu da cabası olur.

Ezio41
02 Eylül 2020, 21:23
Karenajlı motordan keyif alıyorsan, bütçe sıkıntın yoksa, tecrübe de artmışsa Cbr 650 F de iyi bir alternatif olabilir. (Bütçenin 40.000 TL olduğunu sonradan farkettim. O nedenle Cbr 650 F olmaz.)

Honda sahipleri coşturdu fiyatları. Ortalama 70 bin tl bandında onlar artık. 40 bine XJ6 alır anca :)

cıbılduck
02 Eylül 2020, 21:40
Honda CB500F'e bi bak derim. Benim de şu an gözlediğim bir motor.

tarzan rıfkı
02 Eylül 2020, 22:15
r25 den sonra tek silindir süremezsin onları geç.2 silindir olucak zaten çok seçenek yok.er6 mt07 alman mantıklı ama riskli olur tecrübe az ise.ben r25 den sonra klasik olarak mt7 aldım hiç ürkütmedi hiç süpriz yaşatmadı yaşatmıyor bana göre çok olgun gaz tepkisi var bazıları çok korkuyor

erensel
03 Eylül 2020, 09:43
Senin durumunda olsam tercihim CB500F olurdu.

E.Yzr
03 Eylül 2020, 13:48
Cbr 500r,bütçe olsa cbr 650r

furkansevke
04 Eylül 2020, 16:24
cb500f r25'ten sonra binilecek bir motor değil. R25 sürerken sürmüşlüğüm var. Top speed bakınca daha hızlı gidiyor ama 250 cc lik bir fark değil. Ayrıca devir aralığı oturuş pozisyonu tarzı... R25 ten sonra asla sevemessin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------

Aksine CBR 650F sürdüm. aşık oldum. Abartılacak bir şey yok ama sanki r25 sürüyor gibiydim. Sadece hızlandırılmış r25 gibiydi. 600rr gibi başına geçecek bi güçte yok. Ama güçlü. Onunda işte 2. elleri o zaman temizi 40k idi. şimdi ne olmuştur bilmiyorum. O motoru istiyodum bende şimdi bir şey isteyemiyorum. Param olsa CBR 650R alırım. 650f i sevdiysem ona aşık olurum heralde. Zaten görüntüde aşığım.

atillatopal9
04 Eylül 2020, 16:25
Bütçe kısıtlıysa ve daha yüksek cc'ye geçmek istiyorsan, XJ6 en mantıklısı. Ben de MT-25'den geçtim. Bütçeni ayarlayıp ABS'li olanlarına bakabilirsiniz.

son noktayı koymuş.
F/P motosikletidir.

ozan1991
04 Eylül 2020, 18:49
cb500f r25'ten sonra binilecek bir motor değil. R25 sürerken sürmüşlüğüm var. Top speed bakınca daha hızlı gidiyor ama 250 cc lik bir fark değil. Ayrıca devir aralığı oturuş pozisyonu tarzı... R25 ten sonra asla sevemessin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------

Aksine CBR 650F sürdüm. aşık oldum. Abartılacak bir şey yok ama sanki r25 sürüyor gibiydim. Sadece hızlandırılmış r25 gibiydi. 600rr gibi başına geçecek bi güçte yok. Ama güçlü. Onunda işte 2. elleri o zaman temizi 40k idi. şimdi ne olmuştur bilmiyorum. O motoru istiyodum bende şimdi bir şey isteyemiyorum. Param olsa CBR 650R alırım. 650f i sevdiysem ona aşık olurum heralde. Zaten görüntüde aşığım.

50 ye bile temiz zor bulur

furkansevke
04 Eylül 2020, 19:50
50 ye bile temiz zor bulur

:( Allahım sabır ver

Gorkem.IX
04 Eylül 2020, 20:43
650f çok torklu bi makine 200km’ye kadar 600rr’dan vs bi farkı yok r25’te 30.000km kadar bi tecrüben varsa ya da o sınıflarda ancak o zaman geçmeni tavsiye ederim.

Meraklı Genç
05 Eylül 2020, 17:56
MT 25'ten CF 400'e geçtim hayatımda gördüğüm en fiyat performans motoru.

Cyan
05 Eylül 2020, 18:17
cb500f r25'ten sonra binilecek bir motor değil. R25 sürerken sürmüşlüğüm var. Top speed bakınca daha hızlı gidiyor ama 250 cc lik bir fark değil. Ayrıca devir aralığı oturuş pozisyonu tarzı... R25 ten sonra asla sevemessin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------

Aksine CBR 650F sürdüm. aşık oldum. Abartılacak bir şey yok ama sanki r25 sürüyor gibiydim. Sadece hızlandırılmış r25 gibiydi. 600rr gibi başına geçecek bi güçte yok. Ama güçlü. Onunda işte 2. elleri o zaman temizi 40k idi. şimdi ne olmuştur bilmiyorum. O motoru istiyodum bende şimdi bir şey isteyemiyorum. Param olsa CBR 650R alırım. 650f i sevdiysem ona aşık olurum heralde. Zaten görüntüde aşığım.

Şimdi tarzları farklı (CBR500R belki birazcık daha yakın görüntü olarak) ona bir şey demem... (mini-Supersport'dan Naked/mini-Sport Touring geçişi. Biri yüksek devirde bağırtarak kullanılıyor, diğerinin tüm devirleri dolu dolu torklu. Çok farklı karakterler...) Ancak bence Honda 500 serisini bir fikir edinecek kadar çok kullanmamışsınız o net...

249cc/35,5hp/22,1Nm bir motosikletten 471cc(500 değildir...)/47hp/43Nm bir motosiklete geçip de arada yeterince fark yok diyecek kadar hissiz iseniz motosiklet kullanmayın bence :) :) :)

Tarz olarak uyumsuz olduklarına katılırım ama...

(Not: Bağırtmadan gitmeyen motor sevmiyorum...)

CanAydın
08 Eylül 2020, 14:07
R6,600RR, Paran yoksa 400NK, 400 UG, CB500F, ER6N

xtrafrozen
09 Eylül 2020, 11:35
Deli deli hareketler yapmayacaksanız 650f e gecilebilir.. Sadece 44 kg kadar bir fazlası var, ona alışmak zaman alıyor :)

Eged55
09 Eylül 2020, 12:00
390 duke ve dominar 400 ug bakabilirsin

cıbılduck
09 Eylül 2020, 12:05
390 duke ve dominar 400 ug bakabilirsin

Çift silindirden teke geçeceğini sanmıyorum arkadaşın :D

Ros1n2
09 Eylül 2020, 14:07
Bu sorunun tek cevabı Yeni kasa 390 NET!
Bu segmentte en hafif en güçlü, en ekonomik (yakıt) ve en teknolojik motor.