PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda servis ve yedek parça rezaleti



Sayfa : [1] 2

SavageGarden
16 Temmuz 2020, 11:06
Merhaba,

Özellikle sohbet kısmına bu konuyu açıyorum ki, Honda satın almayı düşünen herkes bir şekilde haberdar olsun.

5 Haziran 2020 günü basit bir kazaya karıştım. Yolumdan giderken, aniden arabasından çıkmaya karar veren bir sürücü, aynaya bile bakmadan kapısını tam önümde açınca, frene asılmaya bile kalmadan direkt olarak sürücü kapısına çarptım. Işıklarnda yeni çıkmıştım süratim en fazla 15-20km arası, o kadar bile olmayabilir.

Buraya kadar herşey normal. Tamam kaza, fakat oldukça klasik bir motoisklet kazası, basit ezikler vs...Lakin motosikletim hasar gördü. Gidon yamuldu, ön rüzgarlık kırıldı, sinyal lambaları yamuldu, çamurluk çizildi, motor korumaları çizildi vs vs..yine de motorda bi sıkıntı yoktu. Zira motor koruması vardı ve Motoiklet de çalışır durumda idi. Çalıştırdım ve Honda DRD Hasanpaşa servisine bizzat götürdüm. Keza Evraklarını ve tüm tutanakları telim ettim.

Tarih 5 hazıram Saat 15:00.

Eskpertiz 8 Haziran'da geldi. Kusur oranına bakıldı, değişmesi gereken, tamir görmesi gereken parçalar belirlendi derken. Ekspertiz raporu 12 Haziran gibi bitti. (Kazada kusur oranım %0'dır. karşı taraf kusur oranı %100'dür.)

Asıl komedi şimdi başlıyor.

Servis tamir edilmesi gereken parçaları söküyor, ama tamir etmiyor. Tamire gönderiyor! Yani servis aslında tamir yeri değil!
Değişmesi gereken parçalar için ise sipariş geçiyor. Sipariş geçme tarihi 17 Haziran 2020. Kazadan tam 12 gün sonra!

Haydaa diyorum, niye acele ettiniz bu kadar!

Haziran 22'de tekrar arıyorum, saf aklımla sanıyorum ki parçalar gelmiştir, ne de olsa değişmesi gerekn parçalar kompleks parçalar değil, basit sinyal lambaları, gidon, radyatör korum kapağı vs..hepsi basit parçalar! herhalde ellerinde vardır sanıyorum. ne kadar safım!

Abi diyor, bunlar Belçika'dan gelecek!

Nasıl ya, bu kadar basit parçalar koskoca Honda Türkiye'nin elinde yok mu yani? Hepsi mi Belçika'dan gelecek?

Evet diyor servis. Hepsi Beçika'dan gelcekmiş. Peki kaç günde? En az 10 gün diyor adam! e Yuh.

Sineye çekiyorum, zira mevcut durumda pandemi sebebiyle işlerim yoğun, peşinden koşturacak halim pek yok.

Tam 1 ay sonra, Temmuz başında tekrar arıyorum.

Bakın bir ay oldu, artık gelmiştir herhalde diyorum. Kaza yaptığım bayan çoktan aracını aldı, belki bir sonraki kazasını bile yaptı diyorum. Fakat o da ne, parçaların hepsi gelmemiş, sadece bazıları gelmiş!.

Nasıl ya? nasıl hepsi gelmez. Gelmeyenler nereden gelecek?

Adam müjdeyi veriyor: Japonya'dan!!!

Hangi parçalar diyorum. Sadece sinyal lambası diyor. Yani diyorum, koskoca ülkede şu anda basit bir sinyal lambası yok mu? cevap veremiyor.

Sinirleniyorum. Nasıl iş bu ya diyorum, böyle rezillik mi olur diyorum. Şu anda başka bir honda NC serisi mosotikletin o basit sinyal lamasına ihtiyaacı olsa ne oalxak diyorum? cevap veremiyor

Peki ne zaman gelecek diye soruyorum? 22 Temmuz diyor

Yani parçanın gelişi, takılması derken, araya da Kurban Bayramı filan girerse, motosikleti tahmini teslim alım tarihim Ağustos başı olacak

BUgün itibariyel hala parça bekliyoruz!!!

Ey Honda motosiklet satın almayıo düşünen forumdaşlar, ey romalılar.

Basit bir parça, bsit bir sinyal laması parçası gerekirse bilin ki parça için Honda'nın sizi en az 45 gün bekletme ihtimali var! Yazın başında motoskletiniz servise verirseniz, koskoca yazı motoskletsiz geçirme ihtimaliniz var.

Şikayett hattını aradım, tama dediler ama kaale almadılar. Şikayet formu yazdım, sonuç yok!

Koskoca Honda türkiye'Nin stok yönetim politikası: elimzide hiç stok tutmayalım, lazım olursa Japonya'dan getirtiriz, şeklindedir.

HOnda benim için pişmanlıktır. Yamaha'nın gözünü seveyim, basit bir ayak tutacağı basit bir fren manyetini servis gider gitmez sadece yarım saatte değiştirttim, hemen yaptılar, işçilik ücreti bile almadılar!

mavzer-i
16 Temmuz 2020, 11:18
Koskoca Honda türkiye'Nin stok yönetim politikası: elimzide hiç stok tutmayalım, lazım olursa Japonya'dan getirtiriz, şeklindedir.



aslında onu kawasaki yapıyor diye biliyorum. belki verdiğiniz serviste iş yoktur.
zira hondanın servis ağı en iyisi diye biliyorum ben türkiyede.

şikayet var sitesine de yazmanı tavsiye ederim.

AzÇok
16 Temmuz 2020, 11:45
Geçmiş olsun. Merak etmeyin. Bütün markalar aynı. 15 gün önce hasar dosyası açılan otomobilimin onarımı daha başlamadı bile...
Ama kasko yenileme için hiç utanmadan ararlar...:farao:

vandamme
16 Temmuz 2020, 11:49
Geçmiş olsun.

tommygun
16 Temmuz 2020, 11:50
Nc gibi kendi segmentinde en çok satılan motorların bile yedek parçası stokta tutulmuyorsa o zaman millet Kawasaki'ye, Suzuki'ye boşuna b.k atıyor.

atillatopal9
16 Temmuz 2020, 12:04
Merhabalar Hocam öncelikle geçmiş olsun.
Sanırım ilk kazanız, hondanın en kapsamlı servislerinden birine gitmişsiniz ve sanırım ilk kazanız.
size 1 ay süre verip eğer 2 ayda teslim ediyorlarsa buna şükretmelisiniz :)

2 sene önce kawasaki sol grenaj ve arka kuyruk parçasını 7 ay bekledik.
suziki yetkili servislerinde şuanda " vida " yok. bildiğin vida :)

motosiklet sektörü arabalar gibi sürekli olarak orjinal parçalar ile değişmediğinden veya bosh car servise gibi orjinal parça getiren tedarikçiler olmadığından sipariş üzerine geliyor.

bende mağazacıyım, yurt dışından ürün 15 günde geliyor 1-1,5 ay gumrukte devlet bekletiyor. inanılmaz bir sıkıntı var.

yetkili servislerde grenaj setleri, yedek parça bulunmaz.
genelde depolarında zincir/dişli/sisler/hava filtresi/ yağ filtresi gibi temel bakım malzemeleri tutarlar.
çünkü bunların çoğu şirket mağazası değil, sahip ne isterse onu getirir dükkana. birde hondada şöyle bir sistem var sizin şasi nonuz üzerine grenaj getiriyor. tabi bir sinyal lambası bulamamaları da enterasan orası ayrı.

mavzer-i
16 Temmuz 2020, 12:08
bende mağazacıyım, yurt dışından ürün 15 günde geliyor 1-1,5 ay gumrukte devlet bekletiyor. inanılmaz bir sıkıntı var.



bu yurt dışından gelen her ürün için geçerli mi.
aliexpress ten sipariş verdim. türkiyeye giriş yaptıktan ortalama 1.5 ay sonra mı gümrükten çıkıyor

CaptainMfk
16 Temmuz 2020, 12:16
Arkadaşım Ocakta cbr650r için;
quickshifter, ön siyah cam ve arka sele için mono kapak siparişi verdi.
cam ve mono kapak haziran ayında geldi. quickshifter ı hala bekliyor

sezarim
16 Temmuz 2020, 12:18
bu yurt dışından gelen her ürün için geçerli mi.
aliexpress ten sipariş verdim. türkiyeye giriş yaptıktan ortalama 1.5 ay sonra mı gümrükten çıkıyor

Yok hocam. Aliexpressten 30 Haziranda verdiğimiz bir sipariş 14 Temmuz'da teslim edildi. Burada önemli olan gönderenin hangi posta ile yolladığı. Ama şu aralar Aliexpress iyi çalışıyor.

mavzer-i
16 Temmuz 2020, 12:19
Yok hocam. Aliexpressten 30 Haziranda verdiğimiz bir sipariş 14 Temmuz'da teslim edildi. Burada önemli olan gönderenin hangi posta ile yolladığı. Ama şu aralar Aliexpress iyi çalışıyor.

benim bi ürün 2 aydır hala yolda gözüküyor
ayın 20 sine kadar ulaşmazsa destek ekibimize danışın diyo. beklemedeyim hala

atillatopal9
16 Temmuz 2020, 12:22
bu yurt dışından gelen her ürün için geçerli mi.
aliexpress ten sipariş verdim. türkiyeye giriş yaptıktan ortalama 1.5 ay sonra mı gümrükten çıkıyor

Bireyseller farklı, kurumsallar farklı. kurumsal şirketlerde ne yazık ki işlem daha uzun sürüyor. bireyselde ise gecikme olması aksi bir durum. size tavsiyem takip nosu isteyin, aktarmalı geliyor olabilir ürününüz

IRau
16 Temmuz 2020, 12:22
öncelikle geçmiş olsun

honda pcx 150 olan arkadaşım için db honda servisinden ne parça istediysek bulmuştuk. drd honda nın böyle yapması ilginç

ayrıca yamaha kardeşlerden örnek vereyim

xmax 250 için hiç kimsede bozulmayan arka fren kaliper sacı lazım oldu servis dedi bizde yok yurt dışından gelcek 15 gün sürer
neyse parasını verdik kardeşler yamaha ya

1 hafta sonra aradılar parça geldi gelip alın diye.

kardeşler yamaha parça konusunda çok iyi yani bize karşı iyi en azından

AzÇok
16 Temmuz 2020, 12:28
Sadece yurt dışı değil. Yurt içi de sıkıntılı. Sanıyorum pandemi nedeniyle kargo firmalarının yoğunluğu katlanarak arttı.
Bana 60 km. mesafede olan bir firmadan yaptığım sipariş gelmedi. "Tekrar kargolayalım" dediler "olsun bakalım" dedim. O da gelmeyince siparişi iptal ettim. Motora atlayıp gidip aldım.:cherry:

Cyan
16 Temmuz 2020, 12:37
NC'de kullanılan sinyal sadece NC'ye özgü değildir, başka pek çok Honda motosiklette kullanılır. (LED olanı demiyorum; klasik filamentli ampüllü olanı söylüyorum, LED versiyonu bilmiyorum ama çok büyük ihtimal o da ortaktır...) Stok yönetiminde ciddi yanlışlık olmuş...

sezarim
16 Temmuz 2020, 12:39
benim bi ürün 2 aydır hala yolda gözüküyor
ayın 20 sine kadar ulaşmazsa destek ekibimize danışın diyo. beklemedeyim hala

Hocam sizin durum gönderilen kargo şirketi ile alakalı. Yanwen economic gibi şirketler var takipsiz kargoyla gelen. onlardan biri ise bu süre normal olabiliyor.

mavzer-i
16 Temmuz 2020, 12:39
Bireyseller farklı, kurumsallar farklı. kurumsal şirketlerde ne yazık ki işlem daha uzun sürüyor. bireyselde ise gecikme olması aksi bir durum. size tavsiyem takip nosu isteyin, aktarmalı geliyor olabilir ürününüz

takip nosu var ama sonuç çıkmıyor takip noda. böyle bi takip no bulunamadı gibi bişey diyordu


Hocam sizin durum gönderilen kargo şirketi ile alakalı. Yanwen economic gibi şirketler var takipsiz kargoyla gelen. onlardan biri ise bu süre normal olabiliyor.

gelsin de 3 ay sonra gelsin. ama kesin gelsin.
sipariş ettiğim ürün motosiklet ön arka güvenlik kamerası "sys m6L"

UzunYolAdami
16 Temmuz 2020, 12:43
kimse isini duzgun yapmayinca, zincirini bircok halkasi kiriliyor. dagiliyor.
en guzeli aslinda en bastan anlasmak, kac gunde parca gelir, ne zaman hazir olur.
dediginiz tarihte hazir olmazsa baska cözum var mi?
kendim parca alip getirebilir miyim?

yaz mevsiminde, makinanin birkac hafta yatmasi adami dellendirir...

dragstar72
16 Temmuz 2020, 12:52
Yirmi yıllık Kawasaki Z moto efsanesini yerle bir ettiniz! Malesef bu sorun hemen hemen tüm markalarda var.

2011 yılında ER-6 F yana yatırmadan kaynaklı sağ ayak pedi kırıldı.Z motoya gittim. Yüzüme bile bakmadan 2 ay sonra japonya dan gelir dediler.
Eminönüne gidip çinci dükkanlarından çakma ped bulup taktım 2 ay boyunca.

2013 yılında Yamaha Dragtar arka teker mili için yine 2 ay dediler. Sanayi de tornacıda halettim.

Suzuki Hondam olmadı bilemiyorum.

Şimdi yine Yamaham var. Bir şey olacak diye ödüm kopuyor. (2013 ten beri maşallah bir sorun çıkarmadı)
Geçmiş olsun. Türkiye de sanırım işler biraz böyle yürüyor.

arndiol
16 Temmuz 2020, 12:57
honda fan club birazdan gelir :queen:


bajaj ın gozunu seveyım, yedek parça denilen şey peynir ekmek gibi adamlarda.

sallami
16 Temmuz 2020, 13:38
Sizin dağıtıcınız var sorun yaşıyorsunuz, bizim motorun dağıtıcısı yok bu kadar sorun çekmiyoruz. Honda araba fabrikasını kapatıyormuş. Bakalım durum nasıl etkilenecek? Yedek parça olayı dağıtıcı açısından daima sıkıntı. Stok maliyetleri çok yüksek. Ayrıca 1. mesajdaki arkadaşa tamir olacak parçalar için bu işte uzmanlaşmış firmalar var, tamir olacak çoğu parçayı onlar tamir ediyor artık. (far, plastik, tampon, jant gibi)

EUOGLU
16 Temmuz 2020, 14:06
kawasaki mesela her ay başı sipariş geçer sadece. yani ayın ortasında verilen siparis sonraki ay başı japonyaya iletilir birde gelmesi beklenir. çoğu firma ayı mantıkla çalışıyor.

oldcockroach
16 Temmuz 2020, 14:13
honda fan club birazdan gelir :queen:


bajaj ın gozunu seveyım, yedek parça denilen şey peynir ekmek gibi adamlarda.

Aha geldim :D HoNdA SeRVisi best qanqa :D Ama dikkatini çektimi "ey romalılar" yazmış araya salih olmasın bu sakın :D

Öz_Musti
16 Temmuz 2020, 14:25
Kendin birşey üretmezsen olacağı bu.

Ben de araba için amortisör sipariş ettirdim yetkili servise. Almanya'dan gelecek, 2 haftayı bulur dedi. Ya Allah.

Yamaha için de zincir-dişli seti aradım 2-3 ay İstanbul'da Halen daha yoktu, geldi mi bilmiyorum.

SavageGarden
16 Temmuz 2020, 14:53
Destekleriniz için çok teşekkür ediyorum.

Öte yandan, "evet ya, bu durum bu maalesef", diyenlerden değilim ben. Sabırla bekledim ama sabır da bir yere kadar. Japonya kelimesini duyunca şalter attı!

Bakın motorun kendisine ait çok özel bir parça olur anlarım, çok pahalı parçalar olur anlarım. Beklenilir.

Anlamadığım nokta, çok basit parçalar için bile stok tutulmuyor.

Radyatör bozulur anlarım mesela, ama radyatör koruması/kapağı beklenecekse anlamam. Anlayamam. Kabul edemem!

Siz de anlamayın bu durumu. "Maaelsef böyle", demeyin! İtiraz edin.

Belki de, itiraz etmediğimiz için böylesine basit parçaları stokta tutmuyorlar, sipariş verip bekletiyorlar.

Bekletemezler, bekletmemeliler.

İlk mesaj editlenemiyor. Gelişme oldukça buraya yazacam.

Eğer bir pazara girmek istiyorsan, o pazarın sıklıkla hasar ögren parçaları sürekli elinin altında olacak.
Düşünsenize arabanızın silecek plastiği için 2 ay beklediğinizi. Olacak iş mi bu?!

oldcockroach
16 Temmuz 2020, 15:15
Destekleriniz için çok teşekkür ediyorum.

Öte yandan, "evet ya, bu durum bu maalesef", diyenlerden değilim ben. Sabırla bekledim ama sabır da bir yere kadar. Japonya kelimesini duyunca şalter attı!

Bakın motorun kendisine ait çok özel bir parça olur anlarım, çok pahalı parçalar olur anlarım. Beklenilir.

Anlamadığım nokta, çok basit parçalar için bile stok tutulmuyor.

Radyatör bozulur anlarım mesela, ama radyatör koruması/kapağı beklenecekse anlamam. Anlayamam. Kabul edemem!

Siz de anlamayın bu durumu. "Maaelsef böyle", demeyin! İtiraz edin.

Belki de, itiraz etmediğimiz için böylesine basit parçaları stokta tutmuyorlar, sipariş verip bekletiyorlar.

Bekletemezler, bekletmemeliler.

İlk mesaj editlenemiyor. Gelişme oldukça buraya yazacam.

Eğer bir pazara girmek istiyorsan, o pazarın sıklıkla hasar ögren parçaları sürekli elinin altında olacak.
Düşünsenize arabanızın silecek plastiği için 2 ay beklediğinizi. Olacak iş mi bu?!

Elim bollaşınca cbr 125 e komple yedek motor çıkartacağım durum bunu gösteriyor nc ye parça bulamıyorsan :D Ama işin garip tarafı nc kupon motor değil ki stok tutmasın adam :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------

Bence sen benim yaptığım gibi Honda japonyaya yaz japonca sitesi var crome zaten çeviriyor güzelce yazınca adamlar 1 haftaya geri dönüş yapıyorlar.Bilsin adamlar.

karayel90
16 Temmuz 2020, 15:16
İkame araç konularına hiç girmiyor servisler(Sigorta,Kasko için demiyorum) yahu koy 5-6 bilemedin 10 motor dükkanın oraya öle uçanından kaçanından değil YS125,CB125F,GSX-R 125,NS 125 gibi motorlar tamir işi uzadığında veya parça geç mi gelecek ver adama bi ikame motor adam motorsuz bari kalmasın . . .

arndiol
16 Temmuz 2020, 15:25
Aha geldim :D HoNdA SeRVisi best qanqa :D Ama dikkatini çektimi "ey romalılar" yazmış araya salih olmasın bu sakın :D


senin cıbıra honda bakıyor mu la, mondial anca bakar ona :queen:

o değil de değiştireyim diyordun fiyatlar uctu he. kaldın cıbıra yine :cherry:

bazen ben bile acaba salih miyim diye düşünüyorum, ama bence salih değil bunlar. Salih bir isim değil bir sıfattır, bir rütbedir. gerçek salih su anda bir at ile birlikte mutlu mesut bir sahil kasabasına yerleşti.

ulkerhan
16 Temmuz 2020, 15:44
mondial ve bajaj parça konusunda maalesef ülkenin en iyisi.

maalesef diyorum çünkü daha kaliteli markaların hele hele türkiye'de en çok satan marka olan yamaha ve honda'nın böyle aymazlık yapması açıklanabilir değil.

oldcockroach
16 Temmuz 2020, 15:50
senin cıbıra honda bakıyor mu la, mondial anca bakar ona :queen:

o değil de değiştireyim diyordun fiyatlar uctu he. kaldın cıbıra yine :cherry:

bazen ben bile acaba salih miyim diye düşünüyorum, ama bence salih değil bunlar. Salih bir isim değil bir sıfattır, bir rütbedir. gerçek salih su anda bir at ile birlikte mutlu mesut bir sahil kasabasına yerleşti.

Sorma ya motor alayım dedim cbr üretimi bitti motor alayım dedim 2 el koptu.Öyle deme servis te cbr a yanlış yağ koydular diye kavga çıkıyordu az daha :D Lüften cıbır diye küçümsemeyelim tamam çekmiyor yokuşlarda bayılıyor ama yinede uzun yolda kokluyor benzini :D

Aspava38
16 Temmuz 2020, 16:28
Şöyle bir yönetmenlik buldum.

SATIŞ SONRASI HİZMETLER YÖNETMELİĞİ

Yedek parça stoku
MADDE 12 - (1) Üretici veya ithalatçılar; ekli listede yer alan mallara ait yedek parçaları firma merkezinde veya belirleyecekleri en az bir yetkili servis istasyonunda tam olarak bulundurmak zorundadır.

(2) Birden fazla yetkili servis istasyonu ile hizmet verilmesi gereken mallara ait yedek parça stoku ise; birinci fıkrada belirtilen yükümlülüğün yerine getirilmiş olması kaydıyla ve tüketiciye verilecek hizmeti aksatmayacak miktar dikkate alınarak, üretici veya ithalatçı tarafından belirlenir ve diğer yetkili servis istasyonlarında bulundurulur.

(3) Üretici veya ithalatçılar, tüketicilerin talebi üzerine yedek parça satışından kaçınamazlar.

SEKTÖR/ÜRÜN KULLANIM ÖMRÜ SERVİS SAYISI VE COĞRAFİ BÖLGE ŞARTI AZAMİ TAMİR SÜRESİ

10.4 MOTOSİKLETLER 10 YIL 7 COĞRAFI BÖLGEDE TOPLAM 10 SERVIS ISTASYONU 20 İŞ GÜNÜ

Bu yönetmenliğe göre modelin satışı bitse de 10 sene yedek parçasını bulundurmak zorunda. ve 20 iş günü tamir süresi var

Hırbonen
16 Temmuz 2020, 16:38
honda fan club birazdan gelir :queen:


bajaj ın gozunu seveyım, yedek parça denilen şey peynir ekmek gibi adamlarda.

Ne alakasi var,sansizlik olmus.benim africa da amortisorde hata vardi bir haftada hallettiler.

Honda bu konuda en iyi,dunyanin en iyi motorlarini yaptigini kabul etmiyosunuz da bari bunu kabul edin.

Fr.Sante
16 Temmuz 2020, 18:18
Honda Türkiye fabrikası ülkemizde faliyetteyken böyle bir durum gerçekleşiyorsa seneye fabrika kapandığında neler olur kim bilir. NC gibi çok tutulan bir motosiklet için rezil bir durum.

SavageGarden
20 Temmuz 2020, 11:45
@Aspava38, çok doğru ama esnetilebilecek şeyler bunlar. mesela, "tamir süresi, parça yurtdışından elimize gelince başlar" diyebilir.

Üstelik yaptırımı da yok, ya da o yaptırımı ben bilmiyorum.


güncelleme
motosikletin seyir defteri - 3

tarih 20/07/2020.
bugün motosikleti teslim edeli, tam olarak 45 gün geçti. sipariş verileli ise tam olarak 33 gün.
mootosiklet hala serviste.
söylenene göre sinyal parçaları gümrüğe gelmiş.
honda'nın büyük(!) başarısı!
honda bunu söylemek için aradı!
servisinize gelince arayın dedim.

Cyan
20 Temmuz 2020, 12:46
Parçayı başka servisten sormuş muydunuz? (Mesela Honda Esengül'den?) Pek çok motorda ortak olan sinyal lambasının olmaması ihtimali bana gerçeküstü geliyor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------

Ön sağ: 33400-MKA-305
Ön sol: 33450-MKA-305
Arka sağ: 33600-MKA-305
Arka sol: 33650-MKA-305

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

Acaba komple değil de sadece dış kabuk (housing) ne bileyim camı falan mı değişecek diye mi bekliyorsunuz? Komple parça vardır da sadece housing veya cam gibi alt parçalar değişeceği için midir bütün eziyet? Örneğin şuraya göre (https://www.partzilla.com/catalog/honda/motorcycle/2018/nc750x-a/turn-signal) tonla alt parça var...

SavageGarden
20 Temmuz 2020, 13:56
GERÇEKÜSTÜ evet...ve açıkçası bu zaten normal bir durum olmadığı için burada tüm motosikletçi familya bilsİn diye paylaştım.

öte yandan, hangi parçanın nerde olduğunu, nerede olması gerektiğini, bir müşteri oralak benim peşinde koşmam ve sorgulmamam gerekimiyor.
bunu eşyanın tabiatı gereği, "iş" sahibi olan, bu ülkede iş yaratan/yapan firmanın sorgulaması gerekiyor.

sorgulamıyorsa bu yine onun ayıbıdır.
eğer, sogrulayıp beni mahkum ettiyse, bu daha da büyük bir ayıptır!

pulsarcan
20 Temmuz 2020, 15:05
domınar arka koltuk lazım oldu 1 haftada adamlar getirttiler arka koltuk bozulan veya kaybolan bısı degıl ama bir haftada halletmiştik.bajajdan ötesini tanımam iğneden ipliye istanbul yetkılı servıslerınde cogu sey var

karayel90
20 Temmuz 2020, 16:18
Honda Türkiye fabrikası ülkemizde faliyetteyken böyle bir durum gerçekleşiyorsa seneye fabrika kapandığında neler olur kim bilir. NC gibi çok tutulan bir motosiklet için rezil bir durum.

Yanlız kapatılan araba fabrikası ve otomobil operasyonları için geçerli bu faaliyet durdurma kararı.Zaten o fabrikada motor üretimide yok

nyk
20 Temmuz 2020, 16:37
Corona vs sebebiyle tedarik sıkıntısı mevcut olabilir. Yoksa kimse sinyal lambası gibi ucuz ve çokça lazım olacak parçaları tek tek sipariş geçip getirtmez diye düşünüyorum.

SavageGarden
23 Temmuz 2020, 09:24
Motosikletin Seyir defteri.
Marka: Honda
Model: NC750S
Kaza tarihi: 05/06/2020
Servise verilme tarihi: 05/06/2020 (aynı gün)
Ekspertiz raporu, hasar tespiti, değişecekler tespiti vs bitimi : 15/06/2020
Servisin değişmesi gereken parçaları sipariş tarihi : 17/06/2020
Tam 12 gün sonra…


Son gelişmeler (22/07/2020):

Motosikleti teslim edişimin 47inci günü. Motosiklet hala serviste. Parça bekliyor.

Honda Türkiye internet adresinde ikinci şikayet formu dolduruldu. Yine cevap yok. Müşteri ilişkileri yönetimi müthiş: ürünü satin alyorsun bir daha kimsenin yüzünü dahi görmüyorsun! Motosikleti aldığım müşteri satış danışmanı da aynı; aramama ragmen dönüş yapmıyor.

Honda Müşyeri Şikayeti birimi daha önce de telefonla aranmıştı, size dönücez, demelerine rağmen tam 22 gündür geri dönüş yapılmadı
Honda Global (honda nokta com) sitesine şikayet girildi, meğer ABD sitesiymiş. Başka birine yönlendirme maili atıldı. Artık şikayetimi Türkiye ile birlikte tüm Amerika ve Kanada da biliyor :) Japonya sitesi’nde “English” bölümü yok. Çaresizim.

DRD Hasanpaşa Servis on yüzbin milyonununcu kez yine arandı. Sinyal lambaları hala gümrükte, bekliyormuş. Ama servis, mağdur olmayayım (!) diye, başka kodlu (eski model) ama aynı sinyal lambaları bulmaya çalışıyormuş.

Tekrar ediyorum “Mağdur olmayayım(!)” diye servis var gücüyle çalışıyor!

Gökhan_Aygün
23 Temmuz 2020, 09:40
Geçmiş olsun, sinyalin olmaması çok ilginç zaten birçok sinyal ortak Honda'da ...

Ben mesela Cbr 500R sinyali bulamadım, NC700/750 sinyali taktım .. gibi ..

okaplan
23 Temmuz 2020, 12:19
Belki bir cbr 500 veya gözü karartıp cb650r alırım diye düşünüyordum bu konuyu görene kadar :) yok abi tövbe ben uğraşamam bu kadar, en iyisi satayım benim avrupalıyı. Yoksa aynı şey bizim başımıza gelecek, küçücük marş rolesi için tam 300 tl ödedim 0 şaka. 30 € luk parça ama gel gör ki bizim ülke böyle motosiklet gibi keyif aldırtacak şeyler için uygun değil. lastik alacağım 1 set lastik 1650 tl. burada günde 10 saat çalışıp hiçbirşeye sahip olmadan yaşayacak karnın doyuyorsa kendini şanslı sayıp ölümü bekleyeceğin ülkelerden.

Gorkem.IX
24 Temmuz 2020, 03:16
Bir daha Maltepe Mutluhan’a gidin ben ordan daha güzel servis görmedim.

fz6_fazer
24 Temmuz 2020, 11:31
Diğer Japon'larda aynı,sadece Honda'ya özgü değil,bırakın 750 cc,okadar çok satan 125 cc bile,bazı parçalar dışarıdan gelir
Motosikledi satana kadar,etrafınızda pervana olurlar,sattıktan sonrası malum

joshua
24 Temmuz 2020, 15:09
biz kawasaki kullanıcıları olarak iyi biliriz, bu durumlara alışığız ama Honda’yı servis ve yedek parça olarak iyi hizmet veriyor diye biliyorduk demek değilmiş, pandemi yüzünden belki bu aksaklık yaşanmış olabilir, gelmiş geçmiş olsun

okanbagiscan
24 Temmuz 2020, 16:29
Köklü markalarda böyle sorun yaşanıyorsa ki Honda ve Yamaha bile sıkıntı yaşatıyormuş.Bizim kıçıkırık Benelliye laf söylemek ayıp olur.Arka amortisörü terletme yapıyor diye garantiden değiştirdim.Evrak işi sonrası 1.5 ayda yurt dışından getittiler.

SavageGarden
24 Temmuz 2020, 17:03
Motosikletin seyir defteri:
Tarih : 24/07/2020

Servis tekrar arandı. Açan yok. Artık aramalarıma cevap da vermiyorlar. 2 defa üst üste aradım ve tam olarak 35 dakika boyunca çaldırdım. Açan olmadı.

Honda Şikayet Hattı tekrar arandı. Yine “kayıt” aldılar. "Daha önce de kayıt aldınız" dedim, kaydımı gördüler. Adamlar sadece kayıt alıyor! Başka hiçbir şey yapmıyorlar. Üst üste iki kaydım oldu. Pişti !

Tüketici haklarına mail attım. Durumu anlattım, haklarımı sordum!

CİMER’e de mail attım.

Sanırım artık son aşama bir avukata danışmak!

mavzer-i
24 Temmuz 2020, 17:05
ister misiniz motorun sıfır parasını versinler size.
ne güzel olurdu

greyhorse
25 Temmuz 2020, 11:08
Konu üzerine yazılanları gördüm şanslısınız telefonla ulabilmiş, telefon trafiği yaşanmış diyecektim.En son mesaj görünce vazgeçtim yazmaktan.Kaç defa parça siparişi verdim sıkıntı yaşamadım.en son sipariş sıkıntılı .Siparişi almak için uğraştırdılar, şimdi 2 ay olacak parça geldi mi?bilgi alamıyorum.açmıyorlar telefonu.

Cyan
25 Temmuz 2020, 11:40
Genel bir bilişim problemi var herhalde; dün Esengül'e sorayım dedim, sistem çalışmıyor bakamıyoruz diye döndüler. Birileri Honda'nın yedek parça alt-sistemini mi patlattı acep? :)

Metela
25 Temmuz 2020, 13:35
bütün firmalarda durum aynı, ben de kaza yaptığımda yamaha aynı şeyleri söyledi yaptı, bazı parçalar elde vardı, bazıları ilk adımda geldi bazıları da daha sonra yaklaşık 3-4 hafta arası sürdü, pandemi döneminde olmasak ben de şaşırırdım da şu an çok anormal bir dönemdeyiz, kaan elektronikten aldığım sensör bozuldu yenisi için 2 ay bekliyorum her firma aynı durumda abartmaya gerek yok bence.