PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 65.5 mm 76 boy 15 perno CG 210 için krank önerisi



KinqEmpires4
07 Haziran 2020, 23:26
Selamün aleyküm. Önceki yaptığım modifiyede 65.5 mm piston 69 mm silindir - piston set , 13 perno krank ile motoru toplamıştım yaklaşık 166 cc idi motor fakat çok uzun süre dayanmadı. Krankı kısa sürede yedi. Piyasadaki çakma Zongshen kranktan ötürü. Şimdiki 65.5 mm 76 boy silindir - piston modifiyeme uygun krank arıyorum. Piyasadaki kalitesiz kranklardan almak istemediğimden Orjinal Zongshen veya MSR (Motostar) bakıyorum. Piyasada

- CG 200 için 15 perno 76 boy silindir uyumlu önerebileceğiniz krank var mı ?

- MSR 38-39 mm FANLI krank teriminde 38-39 mm arasındaki fark ve krank için fanı açıklayabilir misiniz ?

boora
07 Haziran 2020, 23:55
76 boya standart 200 Luk krank oluyor bende balansorlu var 63.5 silindir ile topladım 76 boy tam geldi ama burda asıl faktör piston boyu piston uzun olursa silindiri geçer kısa olursa aşağıda kalır. Fanli krank vs bende araştırdım ama bulamadım forumda da bilen olacağını sanmıyorum. Birde çita kranki var 13 perno 139 kodlu onu iyi diyorlar 76 boy olanı var onu da araştır.

KinqEmpires4
08 Haziran 2020, 10:04
Az önce parçacıyı aradım. Fanlı krank için ekstradan deliklerden yağ falan çıkıyor püskürtüyor tarzı bahsetti. Uzun ömürlü olması açısından düz 200 lük krank ile +4 mm stroklu 200 lük krank arasında kaldım. Toplam motor toplama maliyetime 100 TL ekleyecek. Motor 209 cc yerine 222 cc olacak. Para kısmından ziyade motor ömrü beni düşündürüyor. 2 kişi yokuş bayır yormasın. Yıllarca rahat bineyim diyeceğim seçenek hangisi ? :)

boora
08 Haziran 2020, 11:03
Ben önce 67 mm silindir seti aldim onunla topladım daha kullanmadan uzun yolda sıkıntı çıkarır mı acaba diyerek 63.5 ile değiştim. 67 mm de sekmanlar ve silindir eteği ince. 63.5 da motorun normal üzerinden çıkan sekmanlar gibi kalın. Uzun ömür dersen motorun krankin üzerindeki yükü ne kadar standarta yakın tutarsan öyle olur. Ama biraz çekiş dersen 65.5 ile de toplayabilirsin. Ekstra strok demek ekstra tork demek karar senin ama biyel kolu motor icinde şanzıman dişlilerine felan değmesin iyi arastir. Tekrar taşlama makinesi ile düzeltmek zorunda kalırsın buda krankta balans yapar o da titreşim demek