PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hero X pulse 200 dişli değişimi



buteo
03 Haziran 2020, 17:43
Arkadaşlar hero xpulse um yok ama merak edenler adına da bunu sormak istiyorum videolarda gördüğüm kadarıyla 90-95 ideal seyir hızı, 125 gibi de son hızı var bana çok düşük geldi , dişli değişimi ile 100-110 sürekli rahat, motor bağırmadan gitse son hız olarak da 130-135 görse ? yani bu mümkün müdür çünkü yorumlara göre torku gayet yeterli gibi

yürekçe
03 Haziran 2020, 18:39
Arkadaşlar hero xpulse um yok ama merak edenler adına da bunu sormak istiyorum videolarda gördüğüm kadarıyla 90-95 ideal seyir hızı, 125 gibi de son hızı var bana çok düşük geldi , dişli değişimi ile 100-110 sürekli rahat, motor bağırmadan gitse son hız olarak da 130-135 görse ? yani bu mümkün müdür çünkü yorumlara göre torku gayet yeterli gibi

Aerodinamiği uygun mudur diye sormak gerek.
Çünkü ön maşa yüksek, teker yapısı uuygun mu?
Belli hızdan sonrasında kafa sallar mı?

Bunları da inceleyiniz..

Hiç, bisikletşe kamyona asılıp gittiniz mi?
Gittiyseniz, ne dwmek istediğimi anlardınız :)

zeynelhazan
03 Haziran 2020, 20:02
Hiç, bisikletşe kamyona asılıp gittiniz mi?
Gittiyseniz, ne dwmek istediğimi anlardınız :)

Ben çok gittim ama anlayamadım 🤔

Felis Leo
04 Haziran 2020, 04:09
Benim inazuma vardı 2014 sıfır almıştım, orjinal arka disliyi kuculttum normali 48 di herhalde 37 ye yanlis hatirlamiyorsam, son hızı hiç değişmedi sadece en çok etkiyi 1. Viteste Aralık uzayarak hissettim birde son hıza daha düşük devirde ulaştı en hoşuma giden ise yakıt azaldı devir düştüğü için mesela uzun yolda stabil 110 ile orjinal büyük dislide 8000 devirde giderken kucukdislide 110 km yol 6500 devirde gitti

yürekçe
04 Haziran 2020, 07:20
Ben çok gittim ama anlayamadım 🤔

Stabil miydiniz giderken yoksa kamyon 60-70 yaparken zıplamaya başlamadınız mı?

Cyan
04 Haziran 2020, 08:38
Stabil miydiniz giderken yoksa kamyon 60-70 yaparken zıplamaya başlamadınız mı?

Bisikletle yokuş aşağı 85-90 yapmışlığım vardır. Jantın akordu düzgün ise, lastik balon falan yapmamışsa ve önde amortisör varsa zıplama falan yapmaz yani, niye yapsın ki?

yürekçe
04 Haziran 2020, 13:37
Bisikletle yokuş aşağı 85-90 yapmışlığım vardır. Jantın akordu düzgün ise, lastik balon falan yapmamışsa ve önde amortisör varsa zıplama falan yapmaz yani, niye yapsın ki?

Yapmayın, 40 yıldır bisikletin de, motosikletin de , bilyalıdan yapılmışın da üstündeyim.
Bildiğin 125 cc yi bırakın, cbf250 bile 135+ yokuş aşağında zıplamaya başlıyor.
Şöyle bir örnek saha vereyim:
Bmw f800s ile 245km hıza çıkabildim.
Aynı motor bloğuna sahip gs700ler 185 ten sonra ( kullanıcıların dediği ) kafa sallıyor. Çünkü, lastik, amortisör dahil her şey ona göre tasarlanmış.
Çifteli mobylette yaptığımız zamanlar 87-92 ler filan bile belli hıza erişsin diye amortisör dahil söküyorduk. Çünkü sizin bidiklette amortisör dediğiniz o hafiflik ve hızda pinpon topu gibi zıplatır.
Belki ilkay abi ve samet de burada olsa fikrini söylerdi.
Mersin de mersin - adana yolunda bisikletle 70-80 hızlarda zıplayıp hoplamadan gidebilecek bisikletin lastiği olurum.

mavzer-i
04 Haziran 2020, 13:44
bisikletten bisiklete vark var.
4 yıllık bisiklet hayatımda 2 tane bisikletim oldu
corratec xvert 0.2
cannondale xcaad

mtb yi geçtim onun kullanım amacı zaten belli
cyclocross bisikletle yokuşta 80 km leri buluyorum ve çok stabil gidiyor.
aynı yolu market bisikleti dediğimiz normal bisikletler 50 den sonra sağı solu oynamaya başlıyor.

konu başlığına gelicek olursak bence dişli değişirse üst hızlara çıkamaz. torku olsada son hızı beygir belirliyor.
son hız da düşüş olabilir. ama şehir için orta hızlarda benzin sarfiyatı iyileşir bence.

zeynelhazan
04 Haziran 2020, 14:47
Stabil miydiniz giderken yoksa kamyon 60-70 yaparken zıplamaya başlamadınız mı?

Çocukken çift amortisörlü çelik kadro eşek ağırlığında bisikletim vardı onunla hiç yaşamadım ama şöyle 4 sene önce güzel bir MTB almıştım onunla başıma gelmişti anlam verememiştim...