PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : cb250r'dan duke 390 a geçmeye değer mi?



captürk
29 Mayıs 2020, 10:35
herkese iyi forumlar bir süredir kafamı kurcalayan başlıkta da yazdığım soru var cb250r'dan duke 390'a geçmeyi düşünüyorum benim için ufak bir cc yükseltmek olacak biraz daha güçlü daha atik bir araç istediğimden düşünüyorum sizce geçmeli miyim?2.el piyasası nasıldır konforu nasıldır kullananlar varsa yardımcı olabilirler mi acaba?Bir ihtimal memlekete gitmek gibi bir durumum da var yaklaşık 900 km civarı duke mesela çok yorar mı giderken cb250r'a göre?

coderbiker
29 Mayıs 2020, 11:16
merhaba, güç ve atiklik olarak elbette farkı olacaktır. kullanan arkadaşlarımdan bu konuda iyi şeyler söyledi. fakat konfor konusunda birşey diyemeyeceğim. tek silindir olduğu için titreşim konusunda off yağ gibin kaymak gibin makina dedirtmeyecektir. güç ve atiklik açısından memnun kalırsınız fakat konfor titreşimsizlik konusunda memnun kalır mısınız bilemem. bir de naked olduğu için uzuk yolda sağlam rüzgar da yoracak sizi.

oialdemir
29 Mayıs 2020, 11:22
herkese iyi forumlar bir süredir kafamı kurcalayan başlıkta da yazdığım soru var cb250r'dan duke 390'a geçmeyi düşünüyorum benim için ufak bir cc yükseltmek olacak biraz daha güçlü daha atik bir araç istediğimden düşünüyorum sizce geçmeli miyim?2.el piyasası nasıldır konforu nasıldır kullananlar varsa yardımcı olabilirler mi acaba?Bir ihtimal memlekete gitmek gibi bir durumum da var yaklaşık 900 km civarı duke mesela çok yorar mı giderken cb250r'a göre?

140 kg 44 beygir makine değer tabi değmez mi :) Yürür aksam olarak daha ileri 390' ın ön takımı, arka süspansiyonu ve frenleri. İkisi de çıplak makine zaten aynı oradan yorulacaksın o yolu yaparken. 390 çok keyifli bir makine. Hem gidiyor hem duruyor hemde acayip dönüyor. Utanmadan bunları yaparken az yakıyor.

-ZERO-
29 Mayıs 2020, 11:25
bakım ve yedek parça fiyatlarını düşün ilk önce. bir de piyasası yavaş ama hafif ve tork manyağı makine. şehir içinde ciddi eğlenirsin. yani ufak ufak yanlamalar, stoppieler vs tabi eğer yapıyorsan. üzerindeki ekipmanlar da efsane; tft ekran, ters maşa wp süspansiyon.
ilk alım fiyatı da r25 38 39, cb250r da 30 35 civarındayken, duke 390 2019 modeli 40 bin lira şu an. cidden baya düşük fiyat.

ama çok atlanılan bir konu var ki makine ciddi anlamda küçük, küçücük ufacık birşey. ben 183 boyunda 120 kiloyum. üzerine oturduğumda motor bana saplanmış gibi kaldı. :mrgreen:
benim gariban pulsar 200 bile daha iri görünüyordu altımda.

captürk
29 Mayıs 2020, 11:35
genellikle şehir içi kullanıyorum senede taş çatlasa 2 kere uzun yol yaparım atikliği ile şehir içinde cidden çok cezbediyor beni dediğiniz gibi bakım ve yedek parça fiyatları yüksekmiş ama şöyle de bir durum var cb250r 4000 de bir bakıma giriyor yanlış hatırlamıyorsam duke 390 7500 de bir bakıma giriyor tek silindir olacağı için titreşim yapacak tabi ki ama hemen hemen cb250r kadar yapar diye düşünüyorum boyum 174 78 kilo civarıdnayım altımda küçük kalacağını pek düşünmüyorum cb250r da ufak bir makine hemen hemen aynı boyutlardadır bence hatta duke daha ağır 5 kilo kadar

-ZERO-
29 Mayıs 2020, 11:38
genellikle şehir içi kullanıyorum senede taş çatlasa 2 kere uzun yol yaparım atikliği ile şehir içinde cidden çok cezbediyor beni dediğiniz gibi bakım ve yedek parça fiyatları yüksekmiş ama şöyle de bir durum var cb250r 4000 de bir bakıma giriyor yanlış hatırlamıyorsam duke 390 7500 de bir bakıma giriyor tek silindir olacağı için titreşim yapacak tabi ki ama hemen hemen cb250r kadar yapar diye düşünüyorum boyum 174 78 kilo civarıdnayım altımda küçük kalacağını pek düşünmüyorum cb250r da ufak bir makine hemen hemen aynı boyutlardadır bence hatta duke daha ağır 5 kilo kadar

cb250r da küçük makine ve duke 390 ile boyutları neredeyse aynı demek çok yanlış olmaz. cb 250r ile ergonomik bir sıkıntınız yoksa fiyatlar artmadan şu an bayilerde kalan 2019'lardan bir tanesini bir an önce alın bence.

edit: azıcık zayıf olsam hazır faizler de düşükken krediyle alacam bir tane de ben bu cüsseyle o motora binince çarşı karışıyor. :mrgreen:

captürk
29 Mayıs 2020, 11:42
cb250r da küçük makine ve duke 390 ile boyutları neredeyse aynı demek çok yanlış olmaz bence. cb 250r ile ergonomik bir sıkıntınız yoksa fiyatlar artmadan şu an bayilerde kalan 2019'lardan bir tanesini bir an önce alın bence.

bayisi iş yerime çok yakın yaklaşık yarım saat sonra gideceğim tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim gidip yerinde görmek lazım bir de

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------


140 kg 44 beygir makine değer tabi değmez mi :) Yürür aksam olarak daha ileri 390' ın ön takımı, arka süspansiyonu ve frenleri. İkisi de çıplak makine zaten aynı oradan yorulacaksın o yolu yaparken. 390 çok keyifli bir makine. Hem gidiyor hem duruyor hemde acayip dönüyor. Utanmadan bunları yaparken az yakıyor.

kesinlikle öyle beni kendine çağırıyor resmen

tommygun
29 Mayıs 2020, 11:45
Uzun yolda yorar ama üstesinden gelinir. İyi bir kullanıcının altında Duke 390'nun Şile-Ağva virajlarında daha kuvvetli bir çok motosikleti parça parça ettiğini kendi gözlerimle gördüm.

tarzan rıfkı
29 Mayıs 2020, 12:04
900km tek silindir ile yol yapmak sabır ister dayanıklılık ister adamına göre değişir.duke için konuşursan sıkıştırlılmış bir motor olduğu için muhtemelen cb250 ye göre daha titreşimli daha yorucu olucaktır.900km bmw gs falan lazım hocam çok uçuk bir km :)
performans tepki olarak 250cc ye göre aklının alamiyacağı kadar bir fark var.gerçekten gidişi fena çekişi güzel torku ve tek silindiri yaşatıyor.piyasası duke ün her zaman oldu hep bir alıcısı ve fiyat skalası oldu.satarken alırken pek sıkıntı yaşayacğınızı düşünmüyorum.heleki yeni kasa için konuşuyorsak ki sanırım öyle her türlü cb250 den geçmeye değer.şehir için de bana göre 1 numaralı motordur
bu arada dominar için yapılan bir indirim var şu an oda tercih edilebilir onunda tork güç arttı baya bir revizyona girdi.test motoru varsa bence deneyin derim uzun yolda çok daha rahat ettirir bu motorlara göre

Cyan
29 Mayıs 2020, 12:17
Uzun yolda yorar ama üstesinden gelinir. İyi bir kullanıcının altında Duke 390'nun Şile-Ağva virajlarında daha kuvvetli bir çok motosikleti parça parça ettiğini kendi gözlerimle gördüm.

Tahminimce benim makineyi yer. (Sürüsü ile aynı yetkinlikte olduğumuzu farzettim...)

tommygun
29 Mayıs 2020, 12:20
Tahminimce benim makineyi yer. (Sürüsü ile aynı yetkinlikte olduğumuzu farzettim...)

Bilemiyorum ama sahibi gerçekten farklı kullanıyordu, üzerinden 1 sene geçmiş hala unutmamışım. O dönem kullandığım 250'likle yakalayabilsem tanışırdım :D

cece89
29 Mayıs 2020, 12:23
çok net birkonu aslında, duke 390 olan bırınden bi tur rica edip biraz bineceksin, istanbulda spormoto teste açıyordu bir dönemler, sonrasında aşık olup geçersin zaten :)

Senle sana yaklaşık ikilemdeyim motosiklete 2 yıldır binmedim farklı işlerimden ötürü(en son duke 200 sürmüştüm), şimdi 390 bakıyorum ve çok heyecanlı bir bekleyiş var o konuda ::xblink::::xblink::::xblink::

tarikcapar
29 Mayıs 2020, 13:00
Uzun yolda yorar ama üstesinden gelinir. İyi bir kullanıcının altında Duke 390'nun Şile-Ağva virajlarında daha kuvvetli bir çok motosikleti parça parça ettiğini kendi gözlerimle gördüm.

Virajda parçalamak üstündeki adamın viraj tecrübesi ile alakalı. Arkadaşım Vstorm 250 aldığı ilk zamanlar virajlarda alay ediyordum onla. Ama adam alışınca virajda üstümden atlayacak hale geldi :)

Konuya gelirsek Duke 390 kullanmadım, ama bir yerlere sürerken, ben gideceğimiz yere vardığım da adamlar 2. birasını içiyor oluyor genelde :)

Honda CRF250 ve Duke 200 olan arkadaşlarım sadece birayı satın alacak kadar fark atabliyor :)

captürk
29 Mayıs 2020, 13:20
Şimdi bayiden geliyorum şansıma test sürüşü yapma imkanımda oldu neredeyse yarım saat kadar öncelikle ilk aldığımda cb250r'a debreyajı çok sert vites geçişleri daha sert ve kasiste yaylanmayı beğenmemiştim ama 10 dakika sürdükten sonra kasis güzelleşti vites geçişleri düzeldi ama ışıklarda fan açtı ve titreşimi dediğiniz gibi sıkıştırılmış motosiklet olduğu için cb250r'dan biraz daha fazla ama şöyle söyleyeyim bastım mı yapıştırıyor makine muhteşem ivlenmesi var ön fren efsane böyle bir ön fren görmedim anında duruyor böyle bir şey yok ben bu kadarını beklemiyordum yani fren müthiş motora alışılınca başta saydığım amortisör ve viteş geçişleri kesinlikle oturacaktır ki ilk 10-15 dakikadan sonra da öyle oldu kesinlikle o tork ve beygir gücü farkını iliklerinize kadar hissediyorsunuz tek kötü diyebileceğim şey titreşimi maalesef fazla bi de ışıklarda fan açıyor bir tek bu ikisi diyebilirim fan açması da ses açısından yoksa teknik bir sorun olduğu için söylemiyorum

-ZERO-
29 Mayıs 2020, 13:26
Şimdi bayiden geliyorum şansıma test sürüşü yapma imkanımda oldu neredeyse yarım saat kadar öncelikle ilk aldığımda cb250r'a debreyajı çok sert vites geçişleri daha sert ve kasiste yaylanmayı beğenmemiştim ama 10 dakika sürdükten sonra kasis güzelleşti vites geçişleri düzeldi ama ışıklarda fan açtı ve titreşimi dediğiniz gibi sıkıştırılmış motosiklet olduğu için cb250r'dan biraz daha fazla ama şöyle söyleyeyim bastım mı yapıştırıyor makine muhteşem ivlenmesi var ön fren efsane böyle bir ön fren görmedim anında duruyor böyle bir şey yok ben bu kadarını beklemiyordum yani fren müthiş motora alışılınca başta saydığım amortisör ve viteş geçişleri kesinlikle oturacaktır ki ilk 10-15 dakikadan sonra da öyle oldu kesinlikle o tork ve beygir gücü farkını iliklerinize kadar hissediyorsunuz tek kötü diyebileceğim şey titreşimi maalesef fazla bi de ışıklarda fan açıyor bir tek bu ikisi diyebilirim fan açması da ses açısından yoksa teknik bir sorun olduğu için söylemiyorum

bu arada duke serilerinin harbiden frenleri çok iyi. baya baya seni yola yapıştırıyor. ben duke 200 ve 250 de kullanmıştım. ön frenlerine hasta olmuştum valla.

captürk
29 Mayıs 2020, 16:31
valalhi gözümü kararttım aldım inşallah pazartesi de işlemleri halledip alacağım yeni motoru değerli yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim

oktayakgoz
29 Mayıs 2020, 16:51
fiyat nedir hocam.

bu arada hayırlı olsun genelde ön tasarımlarını beğenmesemde. tft gösterge paneli ve yakıt olarak çok iyi motorlar.

BOO_74
29 Mayıs 2020, 16:55
Hayırlı olsun, torklu makine güzeldir

captürk
29 Mayıs 2020, 17:11
fiyat nedir hocam.

bu arada hayırlı olsun genelde ön tasarımlarını beğenmesemde. tft gösterge paneli ve yakıt olarak çok iyi motorlar.

çok teşekkür ederim hepimize kazasız güvenli sürüşler dilerim ben 2019 model aldığım için vergiden etkilenmedim 41.000 tl gibi bir fiyatı var ama 2020 modelleri şu anda 55.000 tl ye satılıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------


Hayırlı olsun, torklu makine güzeldir

teşekkür ederim tork konusunda inanılmaz fren konusu da öyle tek düşüncem cb250r cidden yakışıklı makineydi bu da keza yakışıklı ama bir acaba var göreceli kavram tabi ki onun dışında bir soru işareti yok açıkçası kafamda inşallah kazasız belasız kullanmak nasip olur

tarzan rıfkı
29 Mayıs 2020, 17:38
vay bee 1 gün içinde soru sorup test etmeye gidip karar verip aldınız valla bravo.keşke dominar 400 testi de yapsaydınız üşenmeyip.kıyaslama imkanınız olurdu.üzmez zaten kadrandan hafifliğine motorundan tipine tek bir parça motor.hayırlı olsun cb250 den sonra baya bir hızlı gelicektir

fb__ömer
29 Mayıs 2020, 17:39
Ben olsam cb500f bakardım sanırım. Ama tabiri caizse duke apaçiliğe daha müsait. Çok hafif kullanması aşırı kolay bi makine. 250 kullandım 390da 3 aşağı 5 yukarı aynıdır diye tahmin ediyorum. Ama ben heleki 250 nin titreşimnden sonra daha yüksek ccli bi tek silindir almazdım.

captürk
29 Mayıs 2020, 17:55
vay bee 1 gün içinde soru sorup test etmeye gidip karar verip aldınız valla bravo.keşke dominar 400 testi de yapsaydınız üşenmeyip.kıyaslama imkanınız olurdu.üzmez zaten kadrandan hafifliğine motorundan tipine tek bir parça motor.hayırlı olsun cb250 den sonra baya bir hızlı gelicektir

açıkçası konuyu yeni açtım ekstra fikirler için 1 aydır aklımda olan bir modeldi baktım sürekli erteliyorum fiyatlar zamlanıyor dedim forumda da sorayım genel olarak aldığım yorumlara yakın yorumlar geldi test ettiğimde hani derler ya gidişi kadar duruşu da önemli diye motor direk duruyor bu beni çok cezbetti bi de üstüne muhteşem bir ivmelenme verince harekete geçtim :)

tarzan rıfkı
29 Mayıs 2020, 17:57
açıkçası konuyu yeni açtım ekstra fikirler için 1 aydır aklımda olan bir modeldi baktım sürekli erteliyorum fiyatlar zamlanıyor dedim forumda da sorayım genel olarak aldığım yorumlara yakın yorumlar geldi test ettiğimde hani derler ya gidişi kadar duruşu da önemli diye motor direk duruyor bu beni çok cezbetti bi de üstüne muhteşem bir ivmelenme verince harekete geçtim :)

rc390 sürmüştüm ben baya şaşırmıştım o zaman pulsar vardı yani 3 4 kat üzeri gidiyordu motor.yeni duke de baya bir detay var memnun kalırsınız bence de iyi ettiniz geç olmadan fiyatlar durmicak devam edicektir haziranda da.2020 55 bin tl demişsisnzde çok enteresanmış o

captürk
29 Mayıs 2020, 18:02
Ben olsam cb500f bakardım sanırım. Ama tabiri caizse duke apaçiliğe daha müsait. Çok hafif kullanması aşırı kolay bi makine. 250 kullandım 390da 3 aşağı 5 yukarı aynıdır diye tahmin ediyorum. Ama ben heleki 250 nin titreşimnden sonra daha yüksek ccli bi tek silindir almazdım.

0'ı yoktu 2.elden de biraz canım yandı zamanında pinpiriklide bir insanım biraz o yüzden pek 2.el de durmak istemedim üstüne elimdekini de takasa sayınca gayet makul geldi şöyle söyleyeyim duke 250 ve 390 arasına bariz bir fark var.Titreşim konusunda haklısınız bir çift silindir gibi değil titreşim var yok diyen kendini kandırmış olur ama rahatsız edici seviyede olmadığını düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------


rc390 sürmüştüm ben baya şaşırmıştım o zaman pulsar vardı yani 3 4 kat üzeri gidiyordu motor.yeni duke de baya bir detay var memnun kalırsınız bence de iyi ettiniz geç olmadan fiyatlar durmicak devam edicektir haziranda da.2020 55 bin tl demişsisnzde çok enteresanmış o

maalesef öyle nasıl satacaklar merak konusu

-ZERO-
29 Mayıs 2020, 18:31
hayırlı olsun güle güle kullanın. 250 lik fiyatına 373 cc makine çok iyi bir alışveriş olmuş. şimdiden kâr ettiniz sayılır. Son birkaç yıldır Türkiye piyasasında çok düşünmeden böyle hızlı alışverişler baya kârlı oluyor zaten. kazasız belasız sürüşler dilerim.

emenyasin
29 Mayıs 2020, 18:36
Hayırlı olsun. Kazasız belasız inşallah.

tommygun
29 Mayıs 2020, 18:39
Hayırlı olsun gaddar bir makine aldınız.

captürk
29 Mayıs 2020, 18:44
Herkese çok ama çok teşekkür ederim güzel gönlünüz gibi hepinize rabbim daha güzellerini nasip etsin inşallah

gezginkral
29 Mayıs 2020, 19:35
Güle güle binin hocam :)

4strings
29 Mayıs 2020, 20:31
Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın, kazasız belasız. Ben de test sürüşü sonrası bir hafta içinde almıştım KTM'i. Sürüş özellikleri etkileyici oluyor genelde.

cece89
29 Mayıs 2020, 21:04
Hayırlı olsun, deneyip istemeyen sayısı çok az 390 ı :)

Kerem A Hero da bahsetmişti videosunda mt7 mt 9 teker için değil bu farklı diyordu. (Teker yapmak tehlikelidir önermiyorum :queen:)

https://www.youtube.com/watch?v=ly4Wn7lNQCE ( video bu 7:00 da )

Acaba bir farklılık veya değişen parça var mı 2019 ve 2020 arasında ?

Bilen varsa yazabilir mi ?

okaplan
29 Mayıs 2020, 21:05
Hayırlı olsun bende bayılıyorum 390 a belki ilerde yapabilirim bir çılgınlık. Fren ve kontrol kolaylığı ktm de kendini belli ediyor o yüzden çok keyifli bir motor. Güzel fiyat 250 likler 35.500 olmuş.Kazasız belasız binin hayırlı olsun :)

fb__ömer
29 Mayıs 2020, 21:13
Hayırlı olsun hocam. Tekerinize taş değmesin. İkisde ayrı güzel makinalar. Sıfır olması baya iyi.

ulkerhan
29 Mayıs 2020, 21:50
ktm için güzellemeler yapacaktım motor zaten alınmış sanırım :)

hayırlısı olsun. 390'a binip de mutsuz ineni neredeyse hiç görmedim. kullanan herkesin yüzünde bir gülümseme taa ki servise gidene kadar :) parça fiyatları ve bakım ücretleri honda gibi olmayacağı kesin.

Ferudunabi
30 Mayıs 2020, 00:53
vay bee 1 gün içinde soru sorup test etmeye gidip karar verip aldınız valla bravo.keşke dominar 400 testi de yapsaydınız üşenmeyip.kıyaslama imkanınız olurdu.üzmez zaten kadrandan hafifliğine motorundan tipine tek bir parça motor.hayırlı olsun cb250 den sonra baya bir hızlı gelicektir

katılıyorum. benim pantolon için bile karar vermem 1 hafta sürüyor, kıskandım doğrusu. :)

Ben Duke 390 kullanıyorum. Duke200'den geçtim, ikinci motorum. Sahip olduğum bilgileri anlatayım.

1 numara şehir motoru diyen bir arkadaş vardı, ona pek katılamıyorum çünkü tek silindirde sıkışmış 390cc size yol+müthiş bir ısı olarak geri dönüyor. Ankara'da kullanıyorum, havlar görece serin ama yine de 2-3 ışıktan sonra alıyorsunuz ısıyı. Bu durum mu sebep oldu bilmiyorum ama fan'ım tekleyip artık çalışmamaya başladı, sonrasında ne kadar azalır bilmiyorum ama internette sıkça yakınılıyor zaten bu durumdan bana has bir sorun olmadığı belli. Duke200'de böyle bir sorunum asla yoktu. Belki Duke250 daha iyi bir şehir motorudur diyebilirim diğer özellikleri de barındırdığı için.

Sele konforu Duke200'ün beton selesine göre epey rahat. Sürüşte titreşimden çok rahatsız olduğumu söyleyemem, ama çok rüzgar alıyor bu kötü. cb250r da naked motor zaten. şehirlerarası değişen bir şey olmayacaktır. hatta ön cam takabilirsiniz, cb250r'dan daha şık duracaktır.

Düşük devirlerde motora "ya abi hayırdır canın mı sıkkın, niye gitmiyosun" dedirtecek bir güçsüzlüğü var. o övülen gücü devir yükseldikçe görebiliyoruz.

frenleri harika, 2013 model duke200 de öyleydi. henüz başka marka kullanmadım ama bana çok güven verdi ve çok kez beni kurtardı diyebilirim.

Ekranı harika, son teknoloji. Bluetooth ile şarkıları vs değiştirebilir, ses kontrol edebilir, arama yanıtlayabilirsiniz. gündüz gece modu başarılı ve işe yarıyor. gece çok tatlı görünüyor.

yakıtı ben 4.2'lerin altına düşüremiyorum. Ki ona da dikkat etmek zor. Ama bu benim hatam da olabilir tabi.

şimdilik aklıma gelenler bunlar. hayırlı olsun şimdiden :)

captürk
30 Mayıs 2020, 18:30
Çok teşekkür ederim tekrardan hepinize bir de internette bir artısını daha gördüm göstergesinin doğruluğu,şöyle ki gördüğüm kadarıyla GPS de ölçülen hız ile motorun gösterdiği hız neredeyse aynı sapması sadece 2-3 km/h benim kullandığım Honda olsun başka modelleri olsun özellikle r25 olsun sapması çok fazla 180 gösteriyor gösterge GPS e bakıyorsun 168 bu özelliği de çok hoşuma gitti açıkçası

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:27 ----------


ktm için güzellemeler yapacaktım motor zaten alınmış sanırım :)

hayırlısı olsun. 390'a binip de mutsuz ineni neredeyse hiç görmedim. kullanan herkesin yüzünde bir gülümseme taa ki servise gidene kadar :) parça fiyatları ve bakım ücretleri honda gibi olmayacağı kesin.

Hemen hemen aynı gelecektir diye düşünüyorum hocam en azından servis fiyatı çünkü Cb250r da 4000 de bir gitmen gerekiyordu bunda 7500 de bir ama Allah korusun kaza falan durumunda bu alet daha çok cep yakacak parça fiyatıyla o belli oldu

Robinson_C
30 Mayıs 2020, 19:28
Ben olsam geçmezdim hondanın tipi daha güzel geliyor bana,

captürk
30 Mayıs 2020, 19:57
Ben olsam geçmezdim hondanın tipi daha güzel geliyor bana,

Evet tip olarak cidden çok güzel cbler çok beğenerek aldım bununda tipi güzel cb daha klas bu daha spor duruyor ama yani performans olarak ciddi fark var bi de daha tam almadım motosikleti kapora verdim pazartesi alacağım ama bir çok kişi hararet sorunu var demiş böyle bir şey var mı acaba benim için ciddi bir sorun bu cb ile hiç böyle bir sorun yaşamadım yani ne kadar basarsam basayım 6 Çubuklu hararet göstergesi 3 çubuğu geçmiyordu benim için büyük bir sorun olur bu yani hararet sorunu yaşayan var mi?

oialdemir
30 Mayıs 2020, 20:48
Evet tip olarak cidden çok güzel cbler çok beğenerek aldım bununda tipi güzel cb daha klas bu daha spor duruyor ama yani performans olarak ciddi fark var bi de daha tam almadım motosikleti kapora verdim pazartesi alacağım ama bir çok kişi hararet sorunu var demiş böyle bir şey var mı acaba benim için ciddi bir sorun bu cb ile hiç böyle bir sorun yaşamadım yani ne kadar basarsam basayım 6 Çubuklu hararet göstergesi 3 çubuğu geçmiyordu benim için büyük bir sorun olur bu yani hararet sorunu yaşayan var mi?

o kadar çıkmışken Husky 401 lere neden bakmıyorsun. Aynı güç aynı blok. Tasarım senin istediğin gibi.