PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Anlas Lastik Fiyatları Hakkında



gezginkral
13 Mayıs 2020, 13:17
Arkadaşlar Selamlar,

Öyle keyfi bir lastik fiyatlarına bakayım dedim, Anlas Viento Sport lastik çıkmış dediler, bir baktım fiyatlar Rosso 2 ile kafa kafaya. Yerli üretim, ucuz olması gerekmiyor mu? Ar-Ge maliyetini çıkarmak için böyle yoksa ? Piyasa çakallığı mı?

Anlas Viento Sport (https://www.lastikdeposu.com.tr/anlas-viento-sport.xhtml?word=QW5sYXMgVmllbnRvIFNwb3J0)
Pirelli Rosso II (https://www.lastikdeposu.com.tr/pirelli-diablo-rosso-ii.xhtml?word=UGlyZWxsaSBEaWFibG8gUm9zc28gSUk%3D)

Seko
13 Mayıs 2020, 13:39
Bu yazdığını aynen link vererek Anlas'a da yaz, bakalım ne cevap verecekler merak ediyorum ? Aynı fiyata Pirelli varken neden onlardan almayı tercih etmemiz gerektiğini de sor.

Thesinner83
13 Mayıs 2020, 13:51
Rosso II ler tükenmeye başladığı ve ya eski tarihli oldukları için olabilir.

hasmet
13 Mayıs 2020, 14:09
Petrol ucuzladığı halde lastik fiyatı nasıl artar?Hayin Yamaha! pardon, Hayin Anlas!

yokon
13 Mayıs 2020, 15:17
Nasıl kafa kafaya anlamadım.

Anlas %40 daha ucuz ve 2020 üretim.

https://www.lastikdeposu.com.tr/anlas-viento-sport-120-70zr17-58w-on-lastik-2020-pmu9138
https://www.lastikdeposu.com.tr/pirelli-120-70zr17-58w-tl-diablo-rosso-ii-k-on-lastik-pmu4943

cıbılduck
13 Mayıs 2020, 15:36
Rossolar eski olabilir arayıp teyit edin. Ben Rosso II alacaktım arayıp tarihini sordum 2016 diyince vazgeçtim.

Öz_Musti
13 Mayıs 2020, 16:08
Anlas Ön+Arka SET halinde 1.120 ve 2020 üretimi. (120-70-17 + 160-60-17)
Pirelli 773 TL SADECE ÖN LASTİK. 2016 üretimi

Otur sıfır :cherry:

Belki yanlış okudunuz, direkt olarak sadece fiyatlara odaklandığınız için dikkat etmemiş olabilirsiniz. Ayrıca Anlas da iyi bir markadır.

arndiol
13 Mayıs 2020, 17:29
Konuda kalite değil de yerli üretim kısmına değinilmiş.

Yani aynı kalitede yerli X marka ile yabancı Y marka aynı fiyatta olursa "yerli ama pahalı" diyip Y marka mı almak gerekiyor?

Belki ben bakış açısını çözemedim ama bana yanlış geldi.

wing41
13 Mayıs 2020, 18:17
Aynı fiyat değiller Anlas daha ucuz. Başka bir soru sorayım, zamanında mitas sport force plus ları denemiştim eh fena değildi kuru performansı. Şuan Rosso II mevcut yol tutuşu gayet iyi. Acaba bu Viento sportlar nasıldır? Fiyat olarak Mitas'ın da altındalar.

tarzan rıfkı
13 Mayıs 2020, 18:45
rosso 2 zor bulursun bulsanda tarihi eskidir.rosso3 var artık.valla daha geçen lastikçiye sordum nerdeyse yarı yarıya fark var nasıl dedim tabi michelin pirelli ayarında değil parasına göre idare eder dedi.senelik lastik değiştiren tiplerdensen mitas anlas mantıklı olabilir

mavzer-i
13 Mayıs 2020, 19:15
ortada bi yanlış anlaşılma var sanırım.
anlasın fiyatları oldukça cazip geldi bana. benim motora göre takım lastiği 1.120 TL
pirellinin benim motora uygun takım lastiği kalmamış. sadece ön lastiği var onunda fiyatı 817 lira sadece ön. yani ön arka takım olsa 1700 lira olacaktı.

liquem
14 Mayıs 2020, 06:55
Anlaş tournee sportun fiyatı 950 lira olunca aynı para pilot street bende çareyi pirelli angel cityde buldum. bu gün değiştireceğim

EMRE_R19
14 Mayıs 2020, 22:41
Hepsi bir yana bu motosiklet lastikleri neden bu kadar pahalı ? Kamyonlarla aynı fiyaya lastik alıyoruz neredeyse

qqferit
14 Mayıs 2020, 23:32
Arkadaşlar 22mart 2020 tarihinde cbf150 için anlaş lastiğe montaj balans dahil 600 dedi anlaş yetkili bayisi. Michelin bayisinde ise city pro ya 530 lira dediler. Bu durumda benim aklıma yatan michelin. Sizin öneriniz nedir

inzell
15 Mayıs 2020, 02:36
Türkiye'de kauçuk olmadığına göre lastik üretmek için kauçuğun ithal edilmesi gerekiyor. İthalata her gün yeni bir vergi kaleminin eklendiğini de düşünürsek cevabı bulabilirsiniz. Doğal kauçuğun petrol fiyatlarıyla bir bağlantısı yok ayrıca, petrolden üretilen kauçuklar sentetik kauçuk. Kalitesiz lastiklerde de sentetik kauçuk kullanılıyor. (bkz. İran, Çin lastikleri)

Anlas'ın yerli üretim olması çok ucuza satılacağı anlamına gelmiyor, hammade tedariği olduçka zahmetli.

Green Arrow
15 Mayıs 2020, 03:20
Anlas hammaddeyi zaten Pirelli'den satın alıyor. Anlas'ta hep bulunduğunuz yılın lastiğini alırsınız. ( Sene başları hariç) Anlas'ın birbirine denk üretim kalitesine ve tarza sahip lastikleri rakip yabancı firmalardan ucuzdur. Adamlar kötü mal yapmıyor yerli diye ucuz satmak zorunda mı ? Zaten vergisel fark fiyattan düşülüyor.

Yerli mal ucuz olur diye bir düşünce doğru değil. İyi malın fiyatı da ona göre olur. Anlas Capra RD kullandım gayet güzeldi, Tournee serisi güzeldi, Winter Grip güzeldi. Viento serisine benim bildiğim 3 yıldır çalışıyorlar kafalarına yatmayan şeyler olduğu için 1 sene ertelediler çıkış tarihini. Yabancı ülkelere test pilotlarına ve farklı koşullara göndererek ciddi testler yaptırdılar.

yürekçe
15 Mayıs 2020, 03:22
Türkiye'de kauçuk olmadığına göre lastik üretmek için kauçuğun ithal edilmesi gerekiyor. İthalata her gün yeni bir vergi kaleminin eklendiğini de düşünürsek cevabı bulabilirsiniz. Doğal kauçuğun petrol fiyatlarıyla bir bağlantısı yok ayrıca, petrolden üretilen kauçuklar sentetik kauçuk. Kalitesiz lastiklerde de sentetik kauçuk kullanılıyor. (bkz. İran, Çin lastikleri)

Anlas'ın yerli üretim olması çok ucuza satılacağı anlamına gelmiyor, hammade tedariği olduçka zahmetli.

Benim çocukluğumda, her sokakta kauçuk ağaçları vardı. Mersin iklimi müsait aslında. Dolayısıyla, bakımı zahmet istemeyen bu ağaçlardan 50 yıl önce dikilseymiş, şimdi ofislerde saksılarda değil de dağ taş kauçuk ağacı olurmuş.
Sonra ingiliztere gelip bizi de united kingdom yapardı de mi?..
Vazgeçtim, kesin ağaçları!

shruikan
15 Mayıs 2020, 03:54
doğal kauçuk ne?

Öz_Musti
15 Mayıs 2020, 09:14
Benim çocukluğumda, her sokakta kauçuk ağaçları vardı. Mersin iklimi müsait aslında. Dolayısıyla, bakımı zahmet istemeyen bu ağaçlardan 50 yıl önce dikilseymiş, şimdi ofislerde saksılarda değil de dağ taş kauçuk ağacı olurmuş.
Sonra ingiliztere gelip bizi de united kingdom yapardı de mi?..
Vazgeçtim, kesin ağaçları!

Okaliptüs ağacı olmasın o?

Herscel
15 Mayıs 2020, 09:25
Yüksek ihtimal tarih eski olduğu için Rosso 2'yi ucuza gördünüz.

Bu arada taze lastik isteyenler sipariş için direk Anlas fabrika ile görüşüp onlardan alabilirler. Benim sipariş ettiğim lastik bana ulaşmadan 1.5 hafta önce üretilmişti. Taze taze, sıcak lastik... En sevdiğim...

Cyan
15 Mayıs 2020, 14:28
Bendeki Road 5'ler artık kış başı değişim ister; çok memnunum da Road 5'ler 2400 falan, Capra RD alsam 1200-1400 civarına maloluyor. Capra RD kullanan var mı nasıl acep? Road 5 üzerine takarsam ziyadesiyle mutsuz eder diye korkuyorum açıkçası...

mustafa_325
15 Mayıs 2020, 19:37
Benim çocukluğumda, her sokakta kauçuk ağaçları vardı. Mersin iklimi müsait aslında. Dolayısıyla, bakımı zahmet istemeyen bu ağaçlardan 50 yıl önce dikilseymiş, şimdi ofislerde saksılarda değil de dağ taş kauçuk ağacı olurmuş.
Sonra ingiliztere gelip bizi de united kingdom yapardı de mi?..
Vazgeçtim, kesin ağaçları!

Kauçuk tarımı karlılığı çok düşük bir sektör. Hatta petrol fiyatı düştüğü için şuanda tamamen zarardalar. Ancak uzak kıtalardaki devasa arazilerde köle çiftlikleriniz varsa bu işten para kazanabilirsiniz.

Sokaklara kauçuk ağacı yerine elma armut diksek çok daha faydalı olur.

bursalıali
16 Mayıs 2020, 00:27
Bendeki Road 5'ler artık kış başı değişim ister; çok memnunum da Road 5'ler 2400 falan, Capra RD alsam 1200-1400 civarına maloluyor. Capra RD kullanan var mı nasıl acep? Road 5 üzerine takarsam ziyadesiyle mutsuz eder diye korkuyorum açıkçası...
Bursa'da 3 ayrı arkadaşımda KAWA KLE 500 var . 3 ü de Anlas Capra R taktılar. Yaklaşık 1 yıldır kullanıyorlar . Ben de RX3İ EVO 'ya aynı lastiği yaklaşık 6 aydır kullanıyorum . Hepimiz çok ama çok memnunuz. Bilgilerinize arz olunur. Selamlar.

Cyan
16 Mayıs 2020, 11:01
Teşekkürler, radarıma aldım. Road 5'lerin ilk güvensizlik hissettirdiği gün tekrar değerlendireceğim. (Road 5'ler 15.000'de ve 26 aylık - en geç kış başı değiştirmek gerekir...)

Green Arrow
17 Mayıs 2020, 13:49
Bendeki Road 5'ler artık kış başı değişim ister; çok memnunum da Road 5'ler 2400 falan, Capra RD alsam 1200-1400 civarına maloluyor. Capra RD kullanan var mı nasıl acep? Road 5 üzerine takarsam ziyadesiyle mutsuz eder diye korkuyorum açıkçası...

Road 5 yerine Capra RD takarsanız ıslak performansı dışında mutsuz kalmazsınız. Sadece Road 5 kadar iyi ıslakta tutmaz ancak CAPRA RD ile İstanbuldan Çanakkaleye kadar full yağmurda seyahat ettim 6 saat boyunca, çamurlu yol dahi vardı ve bir sorun yaşamamaıştım.

tommygun
17 Mayıs 2020, 14:45
Sokağa çıkma yasağı olmayan günlerde sabah hava aydınlanmadan Şile-Ağva yapan tayfa arasında Viento Sport kullanan var mı? Varsa yorum rica ediyorum.

Cyan
17 Mayıs 2020, 16:53
Road 5 yerine Capra RD takarsanız ıslak performansı dışında mutsuz kalmazsınız. Sadece Road 5 kadar iyi ıslakta tutmaz ancak CAPRA RD ile İstanbuldan Çanakkaleye kadar full yağmurda seyahat ettim 6 saat boyunca, çamurlu yol dahi vardı ve bir sorun yaşamamaıştım.

Eyvallah, valla Road 5'le ben ıslakta kuru havadaymışım gibi kullanıyorum (tabi bu psikolojik / hissiyat; ıslakta illâ ki normalden daha sakin ve temkinliyimdir herhalde...), sanki özellikle kendime gem vuruyormuşum gibi veya güvensiz hissetmiyorum. (Road 5 ile ilgili en sevdiğim şey bu zaten...)

Neyse önce şu Road 5'lerden "patron artık bizi emekli et" sinyali alayım da, bakacağız...

Kesinlikle değerlendireceğim opsiyonlardan biri oldu Capra RD'ler.

yokon
17 Mayıs 2020, 19:05
Eyvallah, valla Road 5'le ben ıslakta kuru havadaymışım gibi kullanıyorum (tabi bu psikolojik / hissiyat; ıslakta illâ ki normalden daha sakin ve temkinliyimdir herhalde...), sanki özellikle kendime gem vuruyormuşum gibi veya güvensiz hissetmiyorum. (Road 5 ile ilgili en sevdiğim şey bu zaten...)


Aynı duyguyu Capra RD ile NC'de yaşıyorum. Islakta kurudaymış gibi kullanıyorum. Fakat son dönemde biraz tedirginim. Islakta tutuşun zayıfladığını hissediyorum. Lastikler 17.000 km'ye geldi. Üretim tarihinin üzerinden tam olarak 1 yıl geçti. Tutuşun zayıflamasını normal karşılıyorum. Tasarruf yapmak isteyen 10.000 km daha kullanır fakat ben biraz garanticiyim, her an 3 hafta önce üretilmiş yeni Capra RD takabilirim.

Road 4-5 hiç kullanmadım, karşılaştıramıyorum. Road 5 belki çok daha iyi tutuşu olan bir lastiktir, bilemiyorum. Capra RD'yi deneyin, muhtemelen memnun kalacaksınız.

Bu arada Winter Grip Plus alıp yaz-kış kullanma fikrim de var. Fuat Domaniç'in, Anlas Winter Grip'lerin MT 60 RS Corsa'nın yerini aldığı, yaz kış kullandığı şeklinde yorumları ve Winter Grip Plus takılmış MT-10 fotoğraflarını paylaşmışlığı var. Yaz sonuna kadar Capra RD almazsam, yaz sonunda Winter Grip Plus alıp önümüzdeki kış ve yaz deneyebilirim. Yaz aylarında memnun olmazsam Capra RD alıp Winter Grip'leri kışın tekrar takılmak üzere rafa kaldırırım.

mavzer-i
17 Mayıs 2020, 19:28
benim sonraki lastiğim capra rd olacak zaten.

şurada şöyle bi inceleme (https://www.motorumla.net/anlas-capra-rd-inceleme/)buldum

iyi bir kullanımla 30 bini görebiliyor

Cyan
17 Mayıs 2020, 20:14
benim sonraki lastiğim capra rd olacak zaten.

şurada şöyle bi inceleme (https://www.motorumla.net/anlas-capra-rd-inceleme/)buldum

iyi bir kullanımla 30 bini görebiliyor

Benim kullanım protokolümde 30.000 sözkonusu bile olamaz; aylık 800, senelik 9600km yol yapıyorum. (İşe git gel, hadi yaz iki kez Bodrum git gel yapayım 11000km olur en fazla. Bu sene iki aydır yatıyor, ort. daha da düşecek...) Dolayısıyla 2 sene sonra değişme zamanı geliyor.

Bakalım, kafa yatmaya başladı...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------


Aynı duyguyu Capra RD ile NC'de yaşıyorum. Islakta kurudaymış gibi kullanıyorum. Fakat son dönemde biraz tedirginim. Islakta tutuşun zayıfladığını hissediyorum. Lastikler 17.000 km'ye geldi. Üretim tarihinin üzerinden tam olarak 1 yıl geçti. Tutuşun zayıflamasını normal karşılıyorum. Tasarruf yapmak isteyen 10.000 km daha kullanır fakat ben biraz garanticiyim, her an 3 hafta önce üretilmiş yeni Capra RD takabilirim.

Road 4-5 hiç kullanmadım, karşılaştıramıyorum. Road 5 belki çok daha iyi tutuşu olan bir lastiktir, bilemiyorum. Capra RD'yi deneyin, muhtemelen memnun kalacaksınız.

Bu arada Winter Grip Plus alıp yaz-kış kullanma fikrim de var. Fuat Domaniç'in, Anlas Winter Grip'lerin MT 60 RS Corsa'nın yerini aldığı, yaz kış kullandığı şeklinde yorumları ve Winter Grip Plus takılmış MT-10 fotoğraflarını paylaşmışlığı var. Yaz sonuna kadar Capra RD almazsam, yaz sonunda Winter Grip Plus alıp önümüzdeki kış ve yaz deneyebilirim. Yaz aylarında memnun olmazsam Capra RD alıp Winter Grip'leri kışın tekrar takılmak üzere rafa kaldırırım.

Evet Wintergrip Plus da ilginç bir opsiyon. Bu da radara girsin... (Yalnız MT 60 RS Corsa'ya alternatif olma mevzuu biraz şüpheli buldum açıkçası.) Wintergrip Plus ve Capra RD ikilisi tek takım Road 5 fiyatından çok pahalı değil, yapılabilir...

bursalıali
17 Mayıs 2020, 21:25
Çok kıymetli arkadaşlarım, tamam , biz iki tekercilerin canları, bu lastiklere emanet. Hiç bir şey insan sağlığı ve canından
daha önemli değil. Ancak konunun bir de şu yönü var. Eğer ülkemde üretilen bir lastik , Mişlen , Metzeler gibi yabancı
üretimlerin yüzde seksen civarında kalitesini tutturuyorsa , ben yalnızca motosikletime değil bütün araçlarıma bu lastiği takarım. Niye benim ülkemde zorluklarla kazanılan paralar İngiliz, Fransız, Alman üreticilerine yarasın ki? Hürmetlerimizle.

exteras
17 Mayıs 2020, 21:34
Yerli üretim ucuz olacak diye bir şey yok, kaliteli ürünü rekabetçi fiyata versinler her türlü alınır.

Green Arrow
18 Mayıs 2020, 01:47
Eyvallah, valla Road 5'le ben ıslakta kuru havadaymışım gibi kullanıyorum (tabi bu psikolojik / hissiyat; ıslakta illâ ki normalden daha sakin ve temkinliyimdir herhalde...), sanki özellikle kendime gem vuruyormuşum gibi veya güvensiz hissetmiyorum. (Road 5 ile ilgili en sevdiğim şey bu zaten...)

Neyse önce şu Road 5'lerden "patron artık bizi emekli et" sinyali alayım da, bakacağız...

Kesinlikle değerlendireceğim opsiyonlardan biri oldu Capra RD'ler.

İyi yol tutan yaz-kış kullanilabilen en iyi seri Road5'dir. Islaktaki performansı bence rakipsiz. Yerli olarak Winter Grip plus denedim fiyat performans oranı çok iyi ve tatmin ediyor. Ancak aşırı desen yapısı sebebiyle bozuk yolda ve beyaz şeritlerde ciddi kayma ve korkutma hissi yaşatabiliyor ilk etapta alışıyorsunuz ancak yaşatıyor yani. Yol tutuşuda iyi ancak bana göre yazın o lastikle viraj yapmak çok akıllıca değil. Alıp sonbahar-bahar periyodunda kullanılabilir. Capra RD rahatlıkla 25 bin km devirir aşırı ağır olmayan motosiklette.

Cyan
18 Mayıs 2020, 12:12
benim sonraki lastiğim capra rd olacak zaten.

şurada şöyle bi inceleme (https://www.motorumla.net/anlas-capra-rd-inceleme/)buldum

iyi bir kullanımla 30 bini görebiliyor

Bu inzell kullanıcının blog'undan veya onunla ilişkili. Kendisi 30.000 dediyse ben onu 20.000 alayım; malum daha önce buralarda malzemelerini dibine kadar kullandığını yazmıştı :) (20.000 benim için yeterli zaten...)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------


İyi yol tutan yaz-kış kullanilabilen en iyi seri Road5'dir. Islaktaki performansı bence rakipsiz. Yerli olarak Winter Grip plus denedim fiyat performans oranı çok iyi ve tatmin ediyor. Ancak aşırı desen yapısı sebebiyle bozuk yolda ve beyaz şeritlerde ciddi kayma ve korkutma hissi yaşatabiliyor ilk etapta alışıyorsunuz ancak yaşatıyor yani. Yol tutuşuda iyi ancak bana göre yazın o lastikle viraj yapmak çok akıllıca değil. Alıp sonbahar-bahar periyodunda kullanılabilir. Capra RD rahatlıkla 25 bin km devirir aşırı ağır olmayan motosiklette.

Tamam teşekkürler, aklımda olsun. Yalnız şehir içi commuting için şerit çizgileri üzerinde beni korkutmaması önemli, malum sürekli taralı alan veya bariyer - şerit arası boşluk kullanımı yapmak zorunda kalıyoruz İstanbul E-5'te... Şimdi biraz soğudum Wintergrip'ten - İstanbul'da çok da kış lastiği gerekmiyor zaten. (En fazla iki hadi bilemedin üç ay 7C altı oluyor sabahları o da büyük bir marjinle değil...)

Green Arrow
18 Mayıs 2020, 16:06
Bu inzell kullanıcının blog'undan veya onunla ilişkili. Kendisi 30.000 dediyse ben onu 20.000 alayım; malum daha önce buralarda malzemelerini dibine kadar kullandığını yazmıştı :) (20.000 benim için yeterli zaten...)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------



Tamam teşekkürler, aklımda olsun. Yalnız şehir içi commuting için şerit çizgileri üzerinde beni korkutmaması önemli, malum sürekli taralı alan veya bariyer - şerit arası boşluk kullanımı yapmak zorunda kalıyoruz İstanbul E-5'te... Şimdi biraz soğudum Wintergrip'ten - İstanbul'da çok da kış lastiği gerekmiyor zaten. (En fazla iki hadi bilemedin üç ay 7C altı oluyor sabahları o da büyük bir marjinle değil...)

Yaşatıyor maalesef. 3 farklı kişiden aynı yorumu aldım kullanan kendi fikrimin psikolojik olup olmadığını öğrenmek adına. Dediğim gibi sebebide aşırı desenli düzey.

Poyrito
18 Mayıs 2020, 16:41
Arkadaşlar İzmir'in sıcağına dayanabilecek YZF R125 için lastik önerir misiniz?
Bütçe maximum 1.000 TL olacak.
Lastiklerim 2016 yılı üretimi. Değiştirmem gerekir mi?

mavzer-i
18 Mayıs 2020, 16:54
yalnız ben hesapladım da yeni farkettim. road4 leri ben 20bin küsür km dir kullanıyorum. ve muayeneden lastikler geçerse bi 5 bin daha rahat gider. ama bende lastik olarak capra rd ile road5 arasında kaldım. lastik alacağım arifesinde bakalım hangisini seçicem.

SuleymanE
18 Mayıs 2020, 17:46
Honda NC700dc integramda 10bin kmdir Anlas Capra RD kullanıyorum. Lastik yeniyken hem ıslakta hem kuruda tutuşu gayet iyiydi.

Özellikle kuruda tutuşu şöyle özetleyeyim, arka lastik yanağında yere temas etmeyen sadece 5mm kadar bir iz kalmıştı , üstelik motorum da integra, dikkatinizi çekerim :)

Ancak ilginçtir ki lastik erken bitti. Motorumu satın alırken anlaslar üzerindeydi, satan arkadaş 5bin km önce taktırmış ve lastik hem diş hem kondisyon olarak çok iyiydi. Bende 10 bin km yaptım ve şu anda bariz kaydırmaya başladı. Ayrıca ön lastik de de bariz olarak arka lastikten daha fazla erimiş, arka lastiğin diş derinliği hala iyiyken ön lastiğin diş derinliği neredeyse bitti...

Yine de lastik için tam bir f/p lastiği diyebilirim. Pilot Road 4/5 serisinden iyi olduğunu da iddia etmeye gerek yok. Bence pilot road 4/5 serisi daha iyi, ama fiyatı da ona göre.

Fakat capra rd ler fiyatına göre gayet başarılı.

Anlasın yeni çıkardığı viento sportları da çok merak etmekteyim. Şuan fiyat olarak piyasadaki tüm rakiplerinden hesaplı.

Şeytan da dürtüyor, hazır lastik değişecekken yapıştır bi set viento sport diye :D

Bir iki olumlu kullanıcı yorumu görsem kesin alacağım da , az sabredeyim en iyisi ::blusssh:

Cyan
18 Mayıs 2020, 18:13
yalnız ben hesapladım da yeni farkettim. road4 leri ben 20bin küsür km dir kullanıyorum. ve muayeneden lastikler geçerse bi 5 bin daha rahat gider. ama bende lastik olarak capra rd ile road5 arasında kaldım. lastik alacağım arifesinde bakalım hangisini seçicem.

Road 5 şahane de şimdi yarı fiyatı gibi Capra RD varken insanın aklı çelinmiyor değil... 2 sene önce 1400'e aldığım lastığı şimdi 2400'e satıyorlar, benim maaşım aynı oranda artmadı yani.

mavzer-i
18 Mayıs 2020, 18:25
capra ların belli bi km den sonra performansı gidiyormuş yazılanlara bakınca. motor üzerinde virajda keşke demek te istemem
çünkü o keşkeyi dediğim an iş işten geçmiş olacak. sanırım ben paraya gene kıyacağım

Cyan
18 Mayıs 2020, 18:29
Honda NC700dc integramda 10bin kmdir Anlas Capra RD kullanıyorum. Lastik yeniyken hem ıslakta hem kuruda tutuşu gayet iyiydi.

Özellikle kuruda tutuşu şöyle özetleyeyim, arka lastik yanağında yere temas etmeyen sadece 5mm kadar bir iz kalmıştı , üstelik motorum da integra, dikkatinizi çekerim :)

Ancak ilginçtir ki lastik erken bitti. Motorumu satın alırken anlaslar üzerindeydi, satan arkadaş 5bin km önce taktırmış ve lastik hem diş hem kondisyon olarak çok iyiydi. Bende 10 bin km yaptım ve şu anda bariz kaydırmaya başladı. Ayrıca ön lastik de de bariz olarak arka lastikten daha fazla erimiş, arka lastiğin diş derinliği hala iyiyken ön lastiğin diş derinliği neredeyse bitti...

Yine de lastik için tam bir f/p lastiği diyebilirim. Pilot Road 4/5 serisinden iyi olduğunu da iddia etmeye gerek yok. Bence pilot road 4/5 serisi daha iyi, ama fiyatı da ona göre.

Fakat capra rd ler fiyatına göre gayet başarılı.

Anlasın yeni çıkardığı viento sportları da çok merak etmekteyim. Şuan fiyat olarak piyasadaki tüm rakiplerinden hesaplı.

Şeytan da dürtüyor, hazır lastik değişecekken yapıştır bi set viento sport diye :D

Bir iki olumlu kullanıcı yorumu görsem kesin alacağım da , az sabredeyim en iyisi ::blusssh:

Benim de kullanma tarzıma bakınca 15-20.000 arasında değiştirme zamanım geliyor. Bakalım. Road 5 biraz daha ağır basmaya başladı şimdi...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------


capra ların belli bi km den sonra performansı gidiyormuş yazılanlara bakınca. motor üzerinde virajda keşke demek te istemem
çünkü o keşkeyi dediğim an iş işten geçmiş olacak. sanırım ben paraya gene kıyacağım

Sakın PR4 alma o zaman, paraya kıyacaksan Road 5 al. Hissedilir daha iyi PR4'lerden. (Öncesinde 2 takım PR4 kullanmıştım...)

mavzer-i
18 Mayıs 2020, 18:32
ya road5 yada angel gt2
tam emin değilim paraya kıyacaksam bu ikisinden birini alıcam

yokon
18 Mayıs 2020, 18:47
Honda NC700dc integramda 10bin kmdir Anlas Capra RD kullanıyorum. Lastik yeniyken hem ıslakta hem kuruda tutuşu gayet iyiydi.

Özellikle kuruda tutuşu şöyle özetleyeyim, arka lastik yanağında yere temas etmeyen sadece 5mm kadar bir iz kalmıştı , üstelik motorum da integra, dikkatinizi çekerim :)

Ancak ilginçtir ki lastik erken bitti. Motorumu satın alırken anlaslar üzerindeydi, satan arkadaş 5bin km önce taktırmış ve lastik hem diş hem kondisyon olarak çok iyiydi. Bende 10 bin km yaptım ve şu anda bariz kaydırmaya başladı. Ayrıca ön lastik de de bariz olarak arka lastikten daha fazla erimiş, arka lastiğin diş derinliği hala iyiyken ön lastiğin diş derinliği neredeyse bitti...

Yine de lastik için tam bir f/p lastiği diyebilirim. Pilot Road 4/5 serisinden iyi olduğunu da iddia etmeye gerek yok. Bence pilot road 4/5 serisi daha iyi, ama fiyatı da ona göre.

Fakat capra rd ler fiyatına göre gayet başarılı.

Anlasın yeni çıkardığı viento sportları da çok merak etmekteyim. Şuan fiyat olarak piyasadaki tüm rakiplerinden hesaplı.

Şeytan da dürtüyor, hazır lastik değişecekken yapıştır bi set viento sport diye :D

Bir iki olumlu kullanıcı yorumu görsem kesin alacağım da , az sabredeyim en iyisi ::blusssh:

Lastiğinizin km'si 15.000 den fazla olabilir. Çünkü 2019 Mayıs üretimli lastiği 2019 Haziran ayından beri toplam 17.000 km'dir kullanıyorum ve sadece ıslaktaki performansın biraz düştüğünü hissediyorum. Kuru performansında çok büyük bir değişiklik hissetmedim. Motorum NC 750 S, kendi çapımda biraz agresif kullanırım. Benim lastiklerin gözle görülür bariz bir erimesi, diş derinliğinde gözle görülür bariz bir azalma yok. Hatta dişler arası referans çıkıntısına daha çok var. Sizin lastiklerin daha eski olabileceğini düşünüyorum. Eski sahibini tanıyor muydunuz?

Ayrıca süspansiyonlarınızın durumu nasıl? Motoru yüksüz (yolcusuz, sürücüsüz) dikleştirdiğinizde, kendi ağırlığıyla süspansiyonlar ne kadar çöküyor? Süspansiyonlara ani baskı uyguladığınızda geri tepkimesi sert mi? yaylanıyor mu?
Ön ve arka süspansiyona bakım yaptırmadan önce lastiklerin bittiğini düşünüyordum. Lastik taktırmak üzereydim. Süspansiyon bakımı sonrası lastiklerde sorun olmadığını anladım.

SuleymanE
18 Mayıs 2020, 19:00
Benim de kullanma tarzıma bakınca 15-20.000 arasında değiştirme zamanım geliyor. Bakalım. Road 5 biraz daha ağır basmaya başladı şimdi...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------



Sakın PR4 alma o zaman, paraya kıyacaksan Road 5 al. Hissedilir daha iyi PR4'lerden. (Öncesinde 2 takım PR4 kullanmıştım...)

İmkan varsa ve performanslı sürüş için kesinlikle michelin pr5 den şaşmamak lazım :cat:



capra ların belli bi km den sonra performansı gidiyormuş yazılanlara bakınca. motor üzerinde virajda keşke demek te istemem
çünkü o keşkeyi dediğim an iş işten geçmiş olacak. sanırım ben paraya gene kıyacağım


İyi tarafından da bakmak lazım, kayan lastikle sürmek imanı tazeliyor. Geçen hafta arkadaşlarla yaptığımız kısa gezide virajda ön teker hafif bırakınca şehadet getirip ardından bildiğim tüm duaları okudum :mrgreen:

Ayrıca düşmediğin takdirde sağlığa da iyi geliyor, artan adrenalin, ter boşalması, daha sonra "ohh be, ucuz yırttım" diye sevinme sonucu beyinde salgılanan dopamin hormonu falan...

Hep sağlığa faydalı şeyler bunlar :P



Lastiğinizin km'si 15.000 den fazla olabilir. Çünkü 2019 Mayıs üretimli lastiği 2019 Haziran ayından beri toplam 17.000 km'dir kullanıyorum ve sadece ıslaktaki performansın biraz düştüğünü hissediyorum. Kuru performansında çok büyük bir değişiklik hissetmedim. Motorum NC 750 S, kendi çapımda biraz agresif kullanırım. Benim lastiklerin gözle görülür bariz bir erimesi, diş derinliğinde gözle görülür bariz bir azalma yok. Hatta dişler arası referans çıkıntısına daha çok var. Sizin lastiklerin daha eski olabileceğini düşünüyorum. Eski sahibini tanıyor muydunuz?

Ayrıca süspansiyonlarınızın durumu nasıl? Motoru yüksüz (yolcusuz, sürücüsüz) dikleştirdiğinizde, kendi ağırlığıyla süspansiyonlar ne kadar çöküyor? Süspansiyonlara ani baskı uyguladığınızda geri tepkimesi sert mi? yaylanıyor mu?
Ön ve arka süspansiyona bakım yaptırmadan önce lastiklerin bittiğini düşünüyordum. Lastik taktırmak üzereydim. Süspansiyon bakımı sonrası lastiklerde sorun olmadığını anladım.

Hocam aldığım motor alındığı günden itibaren honda yetkili servis bakımlıydı. Satan arkadaş lastikleri de yetkili serviste taktırmış, kaç kmde takılmış falan hepsinin kaydına bakmıştım yetkili serviste motoru almadan önce.

Ayrıca işin garip tarafı ön lastiğin gözle görülür şekilde erimişken arka lastiğin diş derinliğinin çok iyi olması.

Motor yakınımda olsa fotosunu atardım ve ne demek istediğimi daha kolay anlatabilirdim.

Amortisörlerde ise bariz bir sorun vs fark etmedim, yaylanma vs hala aynı. Ön lastiğin arka lastikten erken bitmesini de ilk defa bu motorumda yaşadım.

Gören arkadaşlarım da şaşırıyor, "bu kadar stoppie yaparsan olacağı bu" diyorlar.

Makara konusu oldum motor grubumda, mağdurum :mrgreen:

Green Arrow
19 Mayıs 2020, 18:43
Arkadaşlar İzmir'in sıcağına dayanabilecek YZF R125 için lastik önerir misiniz?
Bütçe maximum 1.000 TL olacak.
Lastiklerim 2016 yılı üretimi. Değiştirmem gerekir mi?

Stok lastik ise değiştirmekte fayda var. Lastik 2017'de veya 2018'de takıldıysa bu sezonuda çıkartır. Aşırı sıcak havalara ben her zaman Bridgestone lastik öneririm. Orta sert hamurlu lastik üretir gündelik serilerinde. Uzun ömürlü olur.