PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Z250 SL mi? CB250R mı? D 400 mü?



yurekli_emin
02 Nisan 2020, 11:40
Bu üçü arasında kaldım eğer param olursa direk gidip sıfır D 400 UG alacağım inşallah. Ama param 17000-20000 arası olursa cb250r veya D 400 eski kasa, param daha da düşük olursa Kawasaki Z250sl düşünüyorum sizce hangisi?
Ortalama olarak çok yakmasın parça fiyatları da Yamaha gibi vs. zorlamasın 140-150 km/s hızlarda uzun yolda gidebilsin istiyorum.
Arada aklıma Sym Wolf 250 de giriyor ama onun önemli parçalar baya pahalı sanırım.

YasinC
02 Nisan 2020, 11:59
D400 UG alacağın diğer tüm 250cc'ler den daha uzun süre seni tatmin edecek. Özellikle uzun soluklu sürüşlerde fark baya var.

enes_ayx
02 Nisan 2020, 12:01
CB250R kullanma fırsatım oldu. Çok konforlu ve kullanışlı özellikle vites geçişleri o kadar rahat ve zevkli ki hayran kaldım tek dezavantajı artçıya uygun değil boyutları küçük kalıyor. Artçıyada uygun birşey olsaydı gidip direk alacağım motor olurdu.

yurekli_emin
02 Nisan 2020, 12:04
D400 UG alacağın diğer tüm 250cc'ler den daha uzun süre seni tatmin edecek. Özellikle uzun soluklu sürüşlerde fark baya var.

Dominar daha torklu ve top speed ler aynı yani 140 ile giderken hepsinde rahat edeceğim hele d 400 ug de top speed daha yüksek yani istediğim hızları daha düşük devirde göreceğim yanlış mı düşünüyorum?

BoraKara
02 Nisan 2020, 12:11
Dediğiniz motosiklerin hiç birisi uzun yola uygun değildir. Naked ile uzun yol yapilmaz. Rüzgar bezdirir, eziyet olur. Uzun yol için yüksek bir tur camı, konforlu bir sele, elller icin elcik koruma ve dizler ve bacaklar için grenaj şarttir.
Ha illa derseniz ben eziyet cekmeye raziyim, iclerinde en mantikli secim CB250R olacaktir.

yurekli_emin
02 Nisan 2020, 12:30
Dediğiniz motosiklerin hiç birisi uzun yola uygun değildir. Naked ile uzun yol yapilmaz. Rüzgar bezdirir, eziyet olur. Uzun yol için yüksek bir tur camı, konforlu bir sele, elller icin elcik koruma ve dizler ve bacaklar için grenaj şarttir.
Ha illa derseniz ben eziyet cekmeye raziyim, iclerinde en mantikli secim CB250R olacaktir.

Maalesef düşük cc yol endurosu tarzı motosiklet alacak durumum yok. Mondial Rx3 i' de, V- Strom 250' de benim istediğim bir güç yok. Mondial Drift ile çok gezdim rüzgar yorsa da keyifli bir yolculuk oluyor eminim onlarla daha iyi olacaktır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:27 ----------

O zaman tavsiyelerinize göre param 20000 civarı olursa cb250 r bakacağım. 30000 olursa Dominar alacağım. Peki 14-15000 civarı param olursa Z250 SL için ne dersiniz?

cıbılduck
02 Nisan 2020, 12:54
Isparta'da Kawasaki kullanmak çok saçma olur. Z250SL gidip baktım bir kaç satıcıdan. Parçaları avrupadan geliyor pahalı. Her yerde servisi yok. İstanbulda bile bence az. Parçalar için sipariş düşmesi için 1 ay, teslimatı için de ekstradan 2 hafta bekliyorsunmuş. Satan adamın biri bana "eğer alırsan iki tane de filtre stokladım onları da veririm uygun fiyata" gibi şaşırtıcı bir teklif bile etmişti. Ayrıca beğenmediğim özellikleri Z250SL'in göstergesinde vites ve hararet göstergeleri yok. Vitesi anladık tamam da hararet neden olmaz aklım almadı. En mantıklısı CBR250.

BoraKara
02 Nisan 2020, 12:58
Z250 de parça, servis ve ikinci el sıkıntılari mevcut.CB daha mantıklı geliyor bana Bajaj dan ziyade.

joshua
02 Nisan 2020, 13:03
CF MOTO 400NK

yurekli_emin
02 Nisan 2020, 13:26
Isparta'da Kawasaki kullanmak çok saçma olur. Z250SL gidip baktım bir kaç satıcıdan. Parçaları avrupadan geliyor pahalı. Her yerde servisi yok. İstanbulda bile bence az. Parçalar için sipariş düşmesi için 1 ay, teslimatı için de ekstradan 2 hafta bekliyorsunmuş. Satan adamın biri bana "eğer alırsan iki tane de filtre stokladım onları da veririm uygun fiyata" gibi şaşırtıcı bir teklif bile etmişti. Ayrıca beğenmediğim özellikleri Z250SL'in göstergesinde vites ve hararet göstergeleri yok. Vitesi anladık tamam da hararet neden olmaz aklım almadı. En mantıklısı CBR250.

Racing tarzı sevmiyorum bu yüzden istemiyorum. Peki bu dediklerini Sym Wolf'de de yaşar mıyım sence?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------


CF MOTO 400NK
Onun parça sıkıntısı Kawasaki den bile beter diye düşünüyorum o yüzden onu eledim. Bir de kronik şanzıman sorunu deyip duruyorlar ondan dolayı da korktum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------


Z250 de parça, servis ve ikinci el sıkıntılari mevcut.CB daha mantıklı geliyor bana Bajaj dan ziyade.

Anlaşılan para durumuna göre istemeye istemeye Pulsar Ns200 alacağım. Veya da 13-14 peşinat verip gerisini senetle taksit yaparak D400 Ug alacağım. Eğer senet işinden vazgeçersem Cb 250 R alacağım. Ama yeni kasa Dominar'ı gözüme kestirdim yani duruma göre onu kesin alacağım. Ama işte diğer türlü olaylar için alternatifler olarak sordum bu soruyu size. Senet işi olmazsa Cb250r bakacağım. Bir de benim isteğim malum durumlar kötüye gidiyor, Dirft' in ıkınarak yaptığı 120' den kurtulup yüksek cc'de 140 vs. gitmek ve bu yüksek cc ile baya uzun süre arkadaşlık yapmak çünkü devir eldekini tutma vakti ama bu Drift ile de artık sıkıldım ve daha ne kadar dayanırım bilmiyorum. Uzun yolda yokuşlarda bayılıp kalıyor motor 90' a doğru düşüyorsun otobüsler falan arkadan kornayı köklüyor sonra. Beni Cb250 R uzun süre idare edecek mi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------


Racing tarzı sevmiyorum bu yüzden istemiyorum. Peki bu dediklerini Sym Wolf'de de yaşar mıyım sence?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------


Onun parça sıkıntısı Kawasaki den bile beter diye düşünüyorum o yüzden onu eledim. Bir de kronik şanzıman sorunu deyip duruyorlar ondan dolayı da korktum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------



Anlaşılan para durumuna göre istemeye istemeye Pulsar Ns200 alacağım. Veya da 13-14 peşinat verip gerisini senetle taksit yaparak D400 Ug alacağım. Eğer senet işinden vazgeçersem Cb 250 R alacağım. Ama yeni kasa Dominar'ı gözüme kestirdim yani duruma göre onu kesin alacağım. Ama işte diğer türlü olaylar için alternatifler olarak sordum bu soruyu size. Senet işi olmazsa Cb250r bakacağım. Bir de benim isteğim malum durumlar kötüye gidiyor, Dirft' in ıkınarak yaptığı 120' den kurtulup yüksek cc'de 140 vs. gitmek ve bu yüksek cc ile baya uzun süre arkadaşlık yapmak çünkü devir eldekini tutma vakti ama bu Drift ile de artık sıkıldım ve daha ne kadar dayanırım bilmiyorum. Uzun yolda yokuşlarda bayılıp kalıyor motor 90' a doğru düşüyorsun otobüsler falan arkadan kornayı köklüyor sonra. Beni Cb250 R uzun süre idare edecek mi?

Kawasaki' den vazgeçtim..

levend84
02 Nisan 2020, 13:37
Yamaha,Xt660R

2005-2008 arasi

Ezio41
02 Nisan 2020, 13:45
Bir önceki motorum Z 250 SL idi. Tek cc 250'likler arasında en güçlü ve atik olanıdır kendisi. Kıvraklığı, hafifliği, az yakması ve frenlerinin iyi olması çok büyük artılarıdır. Ama en büyük sorunuysa yedek parçalarının aşırı pahalı olması ve olası bir parça eksikliği durumunda servisten parça gelmesini bekleyebilirsiniz.

ercan_48
02 Nisan 2020, 13:51
Kardeşim açtığım konulara bakarsan kawasaki yi hiç düşünmezsin bile en büyük örneği buyrun
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/202137-kawasaki%27nin-bana-karsi-acmis-oldugu-davayi-kazandim.html

cıbılduck
02 Nisan 2020, 14:05
Senetle motor alacaksan 13-14 bin eden motoru senetle aldığın için toplamda 18-19'a alıyorsun en az bilgin olsun. Çok büyük yanlış bence.

ozomoto
02 Nisan 2020, 14:39
Ben de kawasakiyi ele derim, parça ve pazarda kalma belirsizliğinden. cb250r dışarıdan gözüme çok ufak gelmişti ve uzun boylu bazı arkadaşların sıkıntı yaşadığını duydum, araştırman yararlı olabilir. Bilgi sahibi olduğum dominara gelirsek 140km/h larada uzun yolda touring motor olmadığı sürece rüzgar rahat ettirmez hocam. O hızlara çok rahat çıkıyor o ayrı. Tur camı ekstra deflektör falan belki çözebilirsin. Normal bir tur camı ile 120km/h'larda çok yorulmadan rahat gidebiliyorum ben. 5-6 kez 400km lik yollara çıktım. Yeni kasayı deneme fırsatım olmadı, titreşim olayı azalmış diyorlar, açıkçası tek silindir olduğu için çok önemsemiyorum. Senin için en iyisi olur umarım.

emenyasin
02 Nisan 2020, 15:04
Bir de kronik şanzıman sorunu deyip duruyorlar ondan dolayı da korktum.

Kim deyip duruyor bir söyle de bilelim. Ben forumda bir senden duydum. Başka geçtiği br yer var mı? Yabancı forumlarda mı gördün? Sahipleriyle mi konuştun? 400 NK gruplarına hirdinde orada mı denk geldin? Nedir söylede bilelim.

vandamme
02 Nisan 2020, 16:13
Kim deyip duruyor bir söyle de bilelim. Ben forumda bir senden duydum. Başka geçtiği br yer var mı? Yabancı forumlarda mı gördün? Sahipleriyle mi konuştun? 400 NK gruplarına hirdinde orada mı denk geldin? Nedir söylede bilelim.

Bende görmedim öyle bir yazı ?
Merak ettim kim diyor ?

YasinC
02 Nisan 2020, 16:22
Dediğiniz motosiklerin hiç birisi uzun yola uygun değildir. Naked ile uzun yol yapilmaz. Rüzgar bezdirir, eziyet olur. Uzun yol için yüksek bir tur camı, konforlu bir sele, elller icin elcik koruma ve dizler ve bacaklar için grenaj şarttir.
Ha illa derseniz ben eziyet cekmeye raziyim, iclerinde en mantikli secim CB250R olacaktir.

Naked ile uzun yol yapılmazı kim uydurdu? Gayet de yapılıyor 120-130 ile de gidiyorum rüzgarın bezdirdiği vs olmuyor.

yurekli_emin
02 Nisan 2020, 16:54
Kim deyip duruyor bir söyle de bilelim. Ben forumda bir senden duydum. Başka geçtiği br yer var mı? Yabancı forumlarda mı gördün? Sahipleriyle mi konuştun? 400 NK gruplarına hirdinde orada mı denk geldin? Nedir söylede bilelim.

Motabi Kizir var bilirsiniz neredeyse Türkiye'de bu motoru ilk alanlardan. Şuan motoru 18... km lerde ve garantiden şanzıman ile radyatör değiştirmiş. Bir tanıdığımızın da vites hilalleri mi neydi öyle bir şey ordan sorun çıkmış. Ben bu motoru 2.el alacağım ve garantisi bitmiş olacak bir bende patlarsa hapı yutarım yani.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:47 ----------


Kardeşim açtığım konulara bakarsan kawasaki yi hiç düşünmezsin bile en büyük örneği buyrun
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/202137-kawasaki%27nin-bana-karsi-acmis-oldugu-davayi-kazandim.html

Evet senin bu konuyu görmüştüm ama gücü cezbediyordu beni. Ama başına bir iş gelirse parçadan dolayı ayvayı yerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------


Yamaha,Xt660R

2005-2008 arasi

Hocam a2 alacağım ben onu nasıl kullanayım?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------


Senetle motor alacaksan 13-14 bin eden motoru senetle aldığın için toplamda 18-19'a alıyorsun en az bilgin olsun. Çok büyük yanlış bence.

Evet biliyorum. Dominarı 12700 civarı peşinat gerisi 12 ay taksitle 33000'e veriyorlar. Bu fiyata plaka ruhsat sigorta masrafları dahil. Yani benim zararım 1500-2000 tl civarlarında olacak sigorta fazla gelecek çünkü hayatımda ilk üstüme aldığım araç olacak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------


Ben de kawasakiyi ele derim, parça ve pazarda kalma belirsizliğinden. cb250r dışarıdan gözüme çok ufak gelmişti ve uzun boylu bazı arkadaşların sıkıntı yaşadığını duydum, araştırman yararlı olabilir. Bilgi sahibi olduğum dominara gelirsek 140km/h larada uzun yolda touring motor olmadığı sürece rüzgar rahat ettirmez hocam. O hızlara çok rahat çıkıyor o ayrı. Tur camı ekstra deflektör falan belki çözebilirsin. Normal bir tur camı ile 120km/h'larda çok yorulmadan rahat gidebiliyorum ben. 5-6 kez 400km lik yollara çıktım. Yeni kasayı deneme fırsatım olmadı, titreşim olayı azalmış diyorlar, açıkçası tek silindir olduğu için çok önemsemiyorum. Senin için en iyisi olur umarım.

Gerekirse tur camı takarım o sorun değil. Millet titreşim deyip duruyor ama ben mobiletle de uzun yol yaptım onun titreşimi beni etkilemiyordu bunda hayli hayli sıkıntı olmaz. Yeni kasa daha az titreşimli diyorlar dediğin gibi. Nasip olursa öncelikli hedefim UG

emenyasin
02 Nisan 2020, 16:56
Kronik demek için 2 kişinin durumu yeterli sanmam. 400 NK gruplarında olan birisi olsa da bilgilendirse bizi keşke. Yabancı forumlardan takip etmiş bir abimiz de bence öyle bir problem yoktur diyor.

Açıkçası benim de hoşuma giden bir model. Bir derdi varsa bilmek isterim.

yurekli_emin
02 Nisan 2020, 17:04
Kronik demek için 2 kişinin durumu yeterli sanmam. 400 NK gruplarında olan birisi olsa da bilgilendirse bizi keşke. Yabancı forumlardan takip etmiş bir abimiz de bence öyle bir problem yoktur diyor.

Açıkçası benim de hoşuma giden bir model. Bir derdi varsa bilmek isterim.

Ben de seviyorum ama bu faktörler beni soğuttu.

kdiner
02 Nisan 2020, 17:27
Yeni versiyon dominar 400ug der çekilirim, çanta tak yan çanta tak ön cam tak istediğin yere git, yeni versiyon eminim sizi tatmin eder ama cebinize de bağlı sonuçta taksit yapacaksınız.

BoraKara
02 Nisan 2020, 17:31
Naked ile uzun yol yapılmazı kim uydurdu? Gayet de yapılıyor 120-130 ile de gidiyorum rüzgarın bezdirdiği vs olmuyor.

Kuzuyu görene kadar, keçiye Abdurrahman Çelebi demek sizinkisi.
Kandırmayın kendinizi, yıllardır motosiklet üzerindeyim ben, sizin naked motorunuzla yaptiginiz yolu birde Honda Forza ile yapın bakalim, ondan sonra nakedle uzun yola cikacakmisiniz bakalim.

izzmarit
02 Nisan 2020, 17:40
dominar alabilirseniz sizi uzun süre sıkılmadan (güç bakımından) götürecektir. tur camı vs. eklenerek 100-150km yolculuklarda yormaz ama uzun mesafe biraz hırpalar rüzgar.

inazuma f tavsiye eden olmamış. düşünülebilir aslında.

yurekli_emin
02 Nisan 2020, 18:03
dominar alabilirseniz sizi uzun süre sıkılmadan (güç bakımından) götürecektir. tur camı vs. eklenerek 100-150km yolculuklarda yormaz ama uzun mesafe biraz hırpalar rüzgar.

inazuma f tavsiye eden olmamış. düşünülebilir aslında.

Inazuma da hiç güzel değil yav tipi. İnşallah ben alana kadar iyice fiyatı artmaz dominin

Kursad55
02 Nisan 2020, 18:10
Düşük bütçe ile en iyisi bence wolf

RideForLife.
02 Nisan 2020, 18:15
Ben Dominar için kendini çok fazla zorlayacağını düşündüğüm için NS200 ya da Wolf'e yönelmeni tavsiye ederim. Seni bir süre daha idare eder. O sırada paran birikir ve maddi olarak daha iyi bir duruma geldiğinde çekersin Dominarı altına keyfine bakarsın. Hem çok zorlanmazsın hemde geçiş motorun olur.

yurekli_emin
02 Nisan 2020, 18:25
Ben Dominar için kendini çok fazla zorlayacağını düşündüğüm için NS200 ya da Wolf'e yönelmeni tavsiye ederim. Seni bir süre daha idare eder. O sırada paran birikir ve maddi olarak daha iyi bir duruma geldiğinde çekersin Dominarı altına keyfine bakarsın. Hem çok zorlanmazsın hemde geçiş motorun olur.

Kankam geçen sürdüm de zorlanacağımı pek sanmıyorum ya. Bir de sürekli motosiklet değiştirecek ve para biriktirecek durum yok baksana fiyatlar gittikçe gidiyor bir an önce alıp senelerce onunla idare etmem lazım. Aldığım motordan da sıkılırsam bu işin anlamı kalmaz. Ns200 ihtiyaçlarıma pek cevap veremiyor, wolf de de piyasa yok parça pahalı.

RideForLife.
02 Nisan 2020, 20:09
Kankam geçen sürdüm de zorlanacağımı pek sanmıyorum ya. Bir de sürekli motosiklet değiştirecek ve para biriktirecek durum yok baksana fiyatlar gittikçe gidiyor bir an önce alıp senelerce onunla idare etmem lazım. Aldığım motordan da sıkılırsam bu işin anlamı kalmaz. Ns200 ihtiyaçlarıma pek cevap veremiyor, wolf de de piyasa yok parça pahalı.

Yok yani sürüş olarak değilde ekonomik olarak zorlanırsın demek istemiştim. Ama senin dediklerinde doğru şimdi.. Hayırlısı olsun hakkında.

yurekli_emin
02 Nisan 2020, 20:44
Yok yani sürüş olarak değilde ekonomik olarak zorlanırsın demek istemiştim. Ama senin dediklerinde doğru şimdi.. Hayırlısı olsun hakkında.

Amin sağolasın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------


Yok yani sürüş olarak değilde ekonomik olarak zorlanırsın demek istemiştim. Ama senin dediklerinde doğru şimdi.. Hayırlısı olsun hakkında.

Sen naptın drift' i? Yükseltecek misin sen de?

ozan1991
02 Nisan 2020, 20:53
Yamaha,Xt660R

2005-2008 arasi

bi abide var bundan arada görüşüyoruz çok tatlı heybetli motor ya enduro ilgimi çekse bunu alırım hiç düşünmeden

tarzan rıfkı
02 Nisan 2020, 20:59
dominar 1 tık üstte bunlardan doğal olarak.kendinide kanıtladı sorunsuz sağlam maceraya gerek yok.fiyat tutuyorsa dominar derim bugün yeşil rengini ilk kez gördüm çok hoşuma gitti resimlerden daha güzelmiş

yurekli_emin
02 Nisan 2020, 21:01
dominar 1 tık üstte bunlardan doğal olarak.kendinide kanıtladı sorunsuz sağlam maceraya gerek yok.fiyat tutuyorsa dominar derim bugün yeşil rengini ilk kez gördüm çok hoşuma gitti resimlerden daha güzelmiş

Aynen fuarda gördüm ben de ama mat siyahı sevdim ben. Duruma göre senetle alacağım inşallah.

yürekçe
02 Nisan 2020, 21:17
Zam gelmiş
Yansıdı mı bilemem.
13-14 ü hemen verip ns200 ü 17.500 den al.
3000tl yi 10'a böl, rahat rahat öde..

13-14 üstüne 6-7 bin çekip hemen dominat 400 17-18 kasa alıp motor büyütme defterini de kapat. 6000tş için 1 yılda 1000tl faiz+ digortası vs ile 1500tl ödersin en fazla. 20-21 e maledersin.
Domi 400 sıfır aldım, 2020 ile aradında dağlar kadar fark yok. 10.000tl ciddi fiyat farkı. Ben, 2020 domi 400'e 30.000tl vereceğime, 650nk'ya ( sıfır şart ise ) 32-33 hatta ikinci elde 27-30 arası alırdım.

Ama esasen, cebinde 30.000tl var ise, abs'de düşünmüyorsan seçenekler çok fazlalaşıyor.
Bunların yanında, honda 125f modelin 2020 modelini 20 bin+ fiyat olduğunu unutma lütfen..

YasinC
02 Nisan 2020, 21:29
Kuzuyu görene kadar, keçiye Abdurrahman Çelebi demek sizinkisi.
Kandırmayın kendinizi, yıllardır motosiklet üzerindeyim ben, sizin naked motorunuzla yaptiginiz yolu birde Honda Forza ile yapın bakalim, ondan sonra nakedle uzun yola cikacakmisiniz bakalim.

2 yıl vstrom kullandım. Onla da uzun yol yaptım naked motorlar ile de. Yapılmaz diye bir sey yok. Abarttiginiz gibi eziyet vs yok.

EmreSalcano0
02 Nisan 2020, 21:31
Tabii de en mantıklısı cb250R ama illa racing olacak grenajlı olacak dersen 250sl. hepsinden ziyade cf400 ve dominarm400 ü de öneririm

yürekçe
02 Nisan 2020, 23:03
Kuzuyu görene kadar, keçiye Abdurrahman Çelebi demek sizinkisi.
Kandırmayın kendinizi, yıllardır motosiklet üzerindeyim ben, sizin naked motorunuzla yaptiginiz yolu birde Honda Forza ile yapın bakalim, ondan sonra nakedle uzun yola cikacakmisiniz bakalim.

E tabii, üretüm ve pazarlama sektörü o yüzden ' tuoring ' diyor değil mi?
Siz, yol yapmayı sadece kuru zemin, asfalt zemin, düz yol olarak mı kastediyorsunuz bilemem. Ayrıca, scooter ya da maxi scooter, motosiklete hükmetmeyle alakası olmayan, şehir içi ve yoğun trafikte gerçekten tercih edilebilen AMA """ Bence """ yol yapmak denilince, her şart ve zemine uygun, devrini, vitesini ayarlayabileceğim, hoplayıp zıplayabileceğim, sıkışınca vitesi çekip sıyrılıp çıkabileceğim ve kullandığım motosikletle bütünleşebildiğimi hissedebileceğim geliyor aklıma.
Hangi marka ve modelleri kullanıp forza ile kıyasladınız bilemem ama, 250cc motorla stelvio geçidini aşmış gibi yazmışsınız.
Piaggio x10 ya da sym AK 550 ua da Honda DN-01 kullansaymışsınız aya gittiğinizi mi düşünürdünüz bilemem.

Ayrıca, naked motorları sevenler rüzgar avcılarıdır hatta bundan keyif alırlar..
Ve şahsen de, öyle bir zorluk vs de yaşamadım.
Yorumunuz, kuyu dibinden gökyüzünü gördüğü kadar sanan kurbağa benzetmesi gibi... ( teşbihte hata olmaz derler, şahsınıza hakaret değil elbette )

Burada, pek çok modeli bilmeyenler üzerinde yanlış etkiler bırakabiliriz.
Bu yüzden, kıyasları uygun yapmakta fayda var.

yurekli_emin
03 Nisan 2020, 00:01
Zam gelmiş
Yansıdı mı bilemem.
13-14 ü hemen verip ns200 ü 17.500 den al.
3000tl yi 10'a böl, rahat rahat öde..

13-14 üstüne 6-7 bin çekip hemen dominat 400 17-18 kasa alıp motor büyütme defterini de kapat. 6000tş için 1 yılda 1000tl faiz+ digortası vs ile 1500tl ödersin en fazla. 20-21 e maledersin.
Domi 400 sıfır aldım, 2020 ile aradında dağlar kadar fark yok. 10.000tl ciddi fiyat farkı. Ben, 2020 domi 400'e 30.000tl vereceğime, 650nk'ya ( sıfır şart ise ) 32-33 hatta ikinci elde 27-30 arası alırdım.

Ama esasen, cebinde 30.000tl var ise, abs'de düşünmüyorsan seçenekler çok fazlalaşıyor.
Bunların yanında, honda 125f modelin 2020 modelini 20 bin+ fiyat olduğunu unutma lütfen..

Şuan çıksam çıksam 6-7 çıkarım ve de daha mayısta 18 olup a2 alacağım o yüzden yazı bekliyorum. Sıfır almayı hiç istemiyorum ama ug nin 2. eli olsaydı piyasada 2.el alırdım. Maalesef pahalı sıfırı ama yine de benim istediğim gibi olmuş tüm özellikleri o yüzden onu almak istiyorum baya. Senetle ödeme durumum olmazsa 2.el eski kasayı alacağım, ufaktan da o zaman dişli küçültme muhabbetlerine girerim. 650nk iyi hoş ama benim onu almam her yönden mantıksız çünkü ehliyetim yetmeyecek 125 likten pat diye 650 liliğe geçip riske girmek istemem vs vs.

levend84
03 Nisan 2020, 01:03
E tabii, üretüm ve pazarlama sektörü o yüzden ' tuoring ' diyor değil mi?
Siz, yol yapmayı sadece kuru zemin, asfalt zemin, düz yol olarak mı kastediyorsunuz bilemem. Ayrıca, scooter ya da maxi scooter, motosiklete hükmetmeyle alakası olmayan, şehir içi ve yoğun trafikte gerçekten tercih edilebilen AMA """ Bence """ yol yapmak denilince, her şart ve zemine uygun, devrini, vitesini ayarlayabileceğim, hoplayıp zıplayabileceğim, sıkışınca vitesi çekip sıyrılıp çıkabileceğim ve kullandığım motosikletle bütünleşebildiğimi hissedebileceğim geliyor aklıma.
Hangi marka ve modelleri kullanıp forza ile kıyasladınız bilemem ama, 250cc motorla stelvio geçidini aşmış gibi yazmışsınız.
Piaggio x10 ya da sym AK 550 ua da Honda DN-01 kullansaymışsınız aya gittiğinizi mi düşünürdünüz bilemem.

Ayrıca, naked motorları sevenler rüzgar avcılarıdır hatta bundan keyif alırlar..
Ve şahsen de, öyle bir zorluk vs de yaşamadım.
Yorumunuz, kuyu dibinden gökyüzünü gördüğü kadar sanan kurbağa benzetmesi gibi... ( teşbihte hata olmaz derler, şahsınıza hakaret değil elbette )

Burada, pek çok modeli bilmeyenler üzerinde yanlış etkiler bırakabiliriz.
Bu yüzden, kıyasları uygun yapmakta fayda var.

Scooter dedigin,

Max 125cc olur


Ufak sahil kasabasinda,senenin 10 ayi motosiklet kullanimina uygun bir yerde,terlik niyetine kullanip,market,pazar,tüp,tarla,bağ,bahçeye gitmeye,hee ayda birde şehir merkezine gitmeye yarayan A noktasindan B noktasina ulasimi saglayan zaruri bir araçtir.

Bu sebeple yakit tanklari 5-7litre arasindadir.

Bknz.asya ve avrupa(özellikle italya)kitasinda bulunulan ulke nufusu kadar scooter ve cub motorlar mevcuttur.

Hee,ureticiler ulen şu motorun hacmini yukseltelim,yakit deposunuda büyültelim kullanicilar uzun turlara da çiksin gibi ticari bir yaklaşimla başlayan bir seruven..

Eski bir 250lik maxi kullanan biri olarak,

Kayış aktarmali bir motosikletle,vucudunu motosiklet ile senkron kullanamayacagim(motosikleti kavramak anlaminda)uzun turlara çikmama karari alan birisiyim.

Bu tamamen şahsi bir tecrubemdir.

Bu arada,

Burgman 650 kullanmak istemişimdir,hala içimde uhte kaldi..

Herkesin kendi tercihi..zevkler ve renkler..diyorum..

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------


bi abide var bundan arada görüşüyoruz çok tatlı heybetli motor ya enduro ilgimi çekse bunu alırım hiç düşünmeden

Ben kullandim dostum xt

Kullanmadigim hicbir motor hakkinda yorum belirtmem.

Emin ol xt nin ve kawa klr650 nin dengesi,gaz tepkisi,frenleri kivrakligi vs.

Cidden iyidir,malzeme kalitesini ve sağlamliğini zaten anlatmaya gerek bile yok.

15 yaşinda 150-200bin km de duzgun bakilmis bir xt bugun bile alinir.pişman ettirmez.