PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 2. El Crf 250 L mi ? Sıfır Bajaj Pulsar Ns 200 mü ?



4Vale
05 Şubat 2020, 12:57
İlk motosikletim olacak ve ekipmanlar için yaklaşık 3 bin TL bütçe ayırdım.

Biliyorum ikisi de farklı tarz motosikletler ama ikisi arasında inanılmaz kararsızlık yaşıyorum. Crf düşünmemin sebebi öyle cross yapmak vs değil. Sadece arada sırada kamp yaparım patika yollara girerim diye düşündüğüm için. Zaten alırsam genelde asfaltta işe gidip gelmek ve gezmek için kullanacağım. İlanlara baktığım zaman 15-20 bin km'de 2013 model crfleri 15-16-17 bin TL bandında bulabiliyorum. Ama sadece kozmik olarak ne durumda olduklarını fark edebiliyorum. Motosikletten çok anlamıyorum.

Diğer yandan sıfır km Pulsar ns200 var. Hem ABS hem bir sorun olduğu zaman servise götürüp sorunu halledebilirim diye düşünüyorum. Motorun ilk sahibi olacağım ve rodajını ben yapmış olacağım.


Kalbim Crf 250 L diyor, mantığım ns200. Sabahlara kadar iki motosikletinde kadar inceleme videolarını izliyorum. Ama hala netleştiremedim.

Sizlerden ricam Crf mi almalıyım yoksa ne 200 mü ? Crf ise neden Crf, ns200 ise neden ns200 ? bana bu konularda yardımcı olur musunuz ?

alp010
05 Şubat 2020, 13:07
Servise çok ümit bağlamayın garanti anlamında. Onun dışında absli fiyat olarak pulsar rakipsiz. Üstüne koyup absli crf alamayacaksanız kesinlikle pulsar.

arndiol
05 Şubat 2020, 13:16
Fiyat olarak bakarsak crf250l için daha yeni ve düşük km olan ilanlar mevcut, sadece kendi şehrinde bakma ilanlara.


NS200 alma arifesindeyim, tabi sıfır değil 2. el olarak 10 bin tl civarı bir bütçe ile. Servis agı cok kötü bircok şehirde.
Ancak görünüş olarak ve özellikle abs yabana atılacak şeyler değil.

crf250L cok bilmiyorum ancak japon olması ayrı bir yana bakımı daha basit bir motosiklet ve devirsen seni üzmez bile. Sele değiştirip uzun yol yapandan tutun şehir içi kullananı herşeyi mevcut.

Şahsen ana kriteriniz ABS değil ise 2015 - 20 bin km civarı bir crf alıp elinizde kalacak 2-3 bin Tl ile aksesuar / sele vb. değişiklikler yapar kullanırdım.

_recoo
05 Şubat 2020, 13:23
Bir sene kadar CRF kullandım 20 bin km yaptım. Gezmediğim yer girmediğim patika kalmadı, motor anlamında tek masrafı egzantrik zinciri oldu. O da haliyle 30 bin km için normal. Sağlam bloktur yolda bırakmaz tavsiye ederim kesinlikle.
Pulsar'ı da arkadaşlarımdan kullandığım kadarıyla biliyorum, titreşimi var uzun yolda rahatsız eder, ufak tefek can sıkıcı sorunlar çıkarır. Kullanılan rulmanlar da çok iyi değil ağır bakımda masrafı çok olur. CRF'nin en ölüsünü bile alsanız bu tarz sorunlar yaratmaz.

Özetle, tercihim CRF'den yana.

levend84
05 Şubat 2020, 13:26
İlla ikisi olmayacaksa,

Kawa Z250SL de olabilir

yokon
05 Şubat 2020, 13:51
İlk motosikletse, ABS hangisindeyse o.

ahmetmert58
05 Şubat 2020, 14:09
kesinlikle crf. daha uzun ömürlü daha az sıkıntılı motor, japon kalitesi, asfaltta ve toprakta maksimum verim, yeterli güç ve bir sürü + özelliği. daha ne olsun ki ?

hn33
05 Şubat 2020, 14:30
Cfr nin ölüsü pulsar'ın dirisinden iyidir o yüzden crf ( Bu arada ikisinide kullandım ben de CRF kardeşim de Pulsar vardı)

buteo
05 Şubat 2020, 14:58
Hocam Hero X pulse 200 ve 200t modeli ayrıca Tvs Apache 200 modeli bence sizin için uygun alternatifler olabilirler, özellikle hero x pulse 200 modeline gözümü dikmiş durumdayım şuan 200 cc ve abs li

https://gumlet.assettype.com/evoindia%2Fimport%2F2019%2F05%2FEVO-XPULSE-4.jpg?auto=format%2Ccompress&format=webp&w=400&dpr=2.6

hasan014733
05 Şubat 2020, 15:09
Ilk defa kendime bu kadar benzeyen birini görüyorum.
Aynı yoldan ben de geçtim ama şartlardan dolayı sıfır ns200 almak durumunda kaldım. Bence iki motora da bin ve kararını öyle ver.

4Vale
05 Şubat 2020, 17:45
Arkadaşlar değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Zaten ağırlık crf den yanaydı ama artık kesin kararımı verdim diyebilirim. Bir arkadaşım z250sl demiş boyum 182 ve 84 kilo olduğum için biraz ufak gelir diye düşünüyorum. Yine de teşekkürler ederim.

Boldpilot
05 Şubat 2020, 18:16
https://i.hizliresim.com/l42L5k.jpg (https://hizliresim.com/l42L5k)

Ne sen böyle birşey sordun, ne biz gördük 😊

yürekçe
05 Şubat 2020, 18:47
Yol seçmeyeceksen CRF!
Ahhh ulen..

4Vale
05 Şubat 2020, 18:54
Hocam birde İzmir'de aradığımız gibi bir crf bulursak tamamdır. :)

tarzan rıfkı
05 Şubat 2020, 19:29
sadece asfaltta sürüceksen crf alma derim.2015 pulsar kullanmış biri olarak pulsar diyorum.2015de bir şey yaşamadım 2020sinde olayı çözmüşlerdir diye tahmin ediyorum.yok ben köyede giderim araziyede çıkarım dersen tabiki crf mantıklı.2 ayrı motor tipi sen karar vericeksin.

kurubuzz
05 Şubat 2020, 19:56
ben oyumu pulsardan yana kullanıyorum temmuzda yeni model pulsar 200 cikiyo .😊

Hırbonen
05 Şubat 2020, 20:52
2016 2017 model ilk elden crfler var o fiyatlara.

Görüntüsü,kalitesi,her işi yapabilmesi ve uygun fiyatıyla crf 250 bana göre rakipsiz bir motor.

uzay gemisi
05 Şubat 2020, 21:07
ikisinden biri alınacaksa kesinlikle crf. kalite olarak bajaj ile kıyas dahi edilemez

impetum
05 Şubat 2020, 22:27
Crf tercih etmeyecekseniz bajaj yerine tvs apache rtr 200 veya benelli bn251 daha iyi seçenekler bence. Özellikle agresif kullanım merakınız yoksa tvs çok güzel bi seçenek o fiyatlarda.

hamzarat
05 Şubat 2020, 23:52
Ikisini de daha önce kullanmış birisi olarak crf250l pulsardan 3 gömlek yukarda bir motosiklet.klasmanları ve amaçları farklı tabiki ama bugün gidip alacak olsam crf250l alırım.pulsar falan çok saçma motosiklet.surekli sorun çıkaran ama göz ardı edilen bir model(belki son senelerde düzeltmişlerdir bu durumu).bunun sebebi açık,bizim gibi fakir ülkelerdeki insanların kolayca ulaşılabildiği bir marka olması.ona rağmen distribütörü ucuza vermiyor bence.kar marjı çok yüksek.
2017 absli bir crf denk getirebilirseniz tadından yenmez.

blueway2
06 Şubat 2020, 09:48
Kıyas'a gerek yok cevap çok net crf

blackshadow7
06 Şubat 2020, 09:54
Dişli lastik takmadıgın sürece crf ile pulsarın bir farkı yok. Bence crf al boyun 180 uzeriyse, yoksa biraz uzun kaçar.

F54
06 Şubat 2020, 13:43
crf daha sağlam bi motor
pulsar millete neler çektirdi neler abuk subuk bi dünya sıkıntısı var

erensel
06 Şubat 2020, 14:12
Japon ve diğerleri arasında kalınıyor ise tercih Japon'dan yana olmalı düşüncesindeyim.

ergunerbaş
06 Şubat 2020, 16:12
https://i.hizliresim.com/l42v6g.jpghttps://i.hizliresim.com/PG4PZ8.jpg

Hocam merhaba pulsar kullanmadım yorum yapamam fakat 10k kadar crf kullanan biri olarak bir kaç kelam etmek isterim.Geçen ay 38kkm'de sattım bana hiç bir arıza çıkarmadı bakımlarını aksatmadım her yolda sürdüm ama sert arazide yormadım motoru.Üzerinde metzeller tourance lastik vardı genel olarak asafaltta sürüyordum üç kez en azı 700 km olan uzun yolculuk yaptım bana mısın demedi açıkçası.Eksi yönlerini soracak olursanız hızlı bir motor değil ve depo hacmi uzun yolda yetersiz kalıyor ortalama 120-140 km arası benzin almanız şart dikkat etmek gerek.

bajajpulsar2
06 Şubat 2020, 18:55
Ama sadece kozmik olarak ne durumda olduklarını fark edebiliyorum.
:queen: :queen:

Nimrodel
06 Şubat 2020, 18:59
Konu sahibinin de affına sığınarak ben de yeni konu açmak yerine buradan sormak istiyorum hazır Bajajcıları bulmuşken.

30.700 küsür kilometrelerde bir Bajaj Avenger buldum sizce kilometresi çok mu fazla böyle bir motor için?