PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : İnazuma arıza



mtnck
04 Şubat 2020, 12:45
Merhaba arkadaşlar, haftasonu motosikletimi hortum ve süngerle yıkadım. Göstergenin orda adj tuşunun hemen altında küçük bir çatlak varmış, ordan içeriye su girmiş. Motoru çalıştırdığım gidişinde hiçbir problem yok, fakat bazen giderken ve sabit durduğumda , devir saati 13e gidip geri yerine geliyor, gösterge lambaları yanıp sönüyor. Ayrıca kontağı kapattığım da göstergenin sağ tarafı halen açık kalıyor CHEC yazıyor ve yakıt göstergesi aşağıdan yukarıya çıkıp iniyor devamlı. Gösterge kısmına fön makinesi tuttum içindeki suyu tamamen kuruttum. Devir saatinde ve gösterge lambaları eskisi kadar sık sık olmasa da bazen aynı arızayı gösteriyor. Ama sağ taraf halen aynı kontak kapalı simgeler halen çıkıyor. Başına gelen veya çözümü bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Adana'da oturuyorum burda servis yok .

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:41 ----------

https://youtu.be/HqHDd3t4UDw

levend84
04 Şubat 2020, 12:55
Akunun + kutup başini sök 5-10 sn bekle ve tekrar tak.

Guneste biraz dursun motor,olmadi sac kurutma makinasiyla kablolara fazla yaklastirmadan kurut.

Duzelmez ise,

Wurth kontakt sprey sık(kafa tesisat soketlerine)

mtnck
04 Şubat 2020, 13:18
Akü başlığını 1 gün takmadım, güneşte durdu. Bir sprey kaldı onu deneyecem

zuluman
04 Şubat 2020, 13:21
Akunun + kutup başini sök 5-10 sn bekle ve tekrar tak.

Guneste biraz dursun motor,olmadi sac kurutma makinasiyla kablolara fazla yaklastirmadan kurut.

Duzelmez ise,

Wurth kontakt sprey sık(kafa tesisat soketlerine)

teknik açıdan önce akünün eksi kutbu sökülür. artı kutbunu sökersenız, kazayla şaseye değmebilir, aküye zarar verir.

levend84
04 Şubat 2020, 13:25
teknik açıdan önce akünün eksi kutbu sökülür. artı kutbunu sökersenız, kazayla şaseye değmebilir, aküye zarar verir.

Haklisin dostum,editlemeye zaman kalmadi.