PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda CB 650R mı Ducati Diavel Dark mı?



impetum
11 Kasım 2019, 19:30
İkisinin de klasmanının ve cc farkının olduğunun bilincindeyim. Yol motoru olmadıklarının da bilincindeyim fakat iki motor aynı fiyatta olsa( ki 2014 2015 model diavellerle aynı fiyatta), yüzde 90 şehiriçi yüzde 10 şehirdışı kullanım, artçı konforu, uzun ömürlülük ve keyif alma bakımından hangisini tercih ederdiniz?

Angrypower
11 Kasım 2019, 19:39
Desmo ile işim olmaz diyorsan her şekilde diavel derim. Viraja nasıl girilir? Cafe önünde nasıl yakışıklı durulur? Yenge yoksa nasıl ortam yapılır? Bunların hepsinin cevabı Diavel'de :)

hisvarlar
11 Kasım 2019, 21:05
Desmo bakımı gelince 4-5 bin lirayı servise , lastik bitince 1 takım lastiğe 2500 lira veremeyeceksen cb650r. Önemli olan ilk alım maliyeti değil yürütme maliyeti.

hasmet
11 Kasım 2019, 21:06
O kadar farklılar ki. Bir kez üzerine oturduğunuzda kendi kararınızı verirsiniz. Benim için cevap Diavel olmazdı. Cruiser ergonomisine sahip çünkü. Pratik değil.

uzay gemisi
11 Kasım 2019, 21:58
artçıyla kullanacaksanız ikisi de olmaz

impetum
11 Kasım 2019, 22:29
artçıyla kullanacaksanız ikisi de olmaz

Şehiriçini öldürmemesi için kalıplı motor bakmıyoruz hocam, ve sert selede daha rahat ediyoruz 😊

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------


Desmo bakımı gelince 4-5 bin lirayı servise , lastik bitince 1 takım lastiğe 2500 lira veremeyeceksen cb650r. Önemli olan ilk alım maliyeti değil yürütme maliyeti.

İşletme maliyetlerini gözardı ederseniz hangisini seçerdiniz hocam?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------


O kadar farklılar ki. Bir kez üzerine oturduğunuzda kendi kararınızı verirsiniz. Benim için cevap Diavel olmazdı. Cruiser ergonomisine sahip çünkü. Pratik değil.

İkisini de inceledim üstlerine oturdum memnun kaldım fakat ikisini de kullanmadım hocam 😊 diavel şehiriçinde hantal mı kalır?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------


Desmo ile işim olmaz diyorsan her şekilde diavel derim. Viraja nasıl girilir? Cafe önünde nasıl yakışıklı durulur? Yenge yoksa nasıl ortam yapılır? Bunların hepsinin cevabı Diavel'de :)

Eğer tercih edersem 2014 model falan alırım ki garantisi falan bitmiş olur. Bakım aralığı yurtdışında nasılsa aynı aralıklarla bakım yaptırırım. Çok yüksek kmler yapacak olursam da 1 veya 2 defa desmoya sokarım devam ederim diye düşünüyorum hocam.

Yenge var hava atmayla işim pek yok tamamen keyif ve ulaşım amaçlı ama... 😊 Motordan milletin gözünü alamaması ilgi çekmesi kimin hoşuna gitmez ki yani dimi ama

kulspruta
11 Kasım 2019, 23:47
Diavel alabilirseniz Diavel tercih edin hocam. Hastasıyım aletin 🤗

mostro
12 Kasım 2019, 01:21
Dilaver güzeldir :D cbr650 de çirkindir tipik japon(tayland) motoru. Ben dilaver yerine monster falan tercih ederdim. İlla 2 seçenek varsa da diaveli tercih ederdim. Amortisor, fren, malzeme kalitesi vs cok daha ustundür. Verdiğiniz paraya brembo frenler kaliteli amortisorler kaliteli jantlar cok fazla italyan beygiri mi? Standart donanımda ters teleskopik çatala bile sahip olmayan ortalama bir motor mu? Araba almaya bir showrooma gittiğinizde tamponu ne kadar bakımı ne kadar dikiz aynası ne kadar diye soruyor musunuz? Ulaşım amaclı değil de keyif amaclı alıyorsanız ducati daha ağır basan bir motor. Monsterlar bir tık daha kullanıslı olabilir. 14 15 kasalarında elektrikle ilgili sorunlar olabiliyor. Islandığında çalışmayanlar olabiliyor, giderken yağ tıpasının fırlayıp yola arka tekerinize yağ bocalanması yaşanabiliyor, tat kaçıran birçok şey başınıza gelebilir. Aman ağzımızın tadı kaçmasın diyorsanız cbr650. Ama yook ben şeytanı istiyorum illaki derseniz de adı üstünde :) Çok anlamsız bir karşılaştırma oldu ama neyse diavel isteyen adam cbr650ye falan bakmaz. Cbrcı adam da diavele bakmaz gibi geliyor bana. O güzel 4 silindirin sesi yumusaklığı pürüzsüzlüğü nerdee; Ducatinin havlayan takır tukur calışan pat küt sesler çıkartan alt devirde hem oksurup tıksıran hem de torku yuksek olan, gaz açınca tuylerınızı diken diken yapan testastretta nerdee? Ducati mi honda mı? İkisini de sürüp karar vermeniz en dogrusu olacaktır gibi.(ducati) :D

hasmet
12 Kasım 2019, 01:52
İkisini de inceledim üstlerine oturdum memnun kaldım fakat ikisini de kullanmadım hocam 😊 diavel şehiriçinde hantal mı kalır?
Şehir içi fena değil de şehir dışı rüzgar fena çarpar. Rüzgara karşı savunmanız gidona asılmaktır, o da bir süre sonra yorar. Rüzgarı dengelemek için vücudunuzu rüzgara karşı eğemezsiniz. Bir de herhangi bir engebede enerjiyi direk omurganıza verir.

O yüzden pratik motosiklet ergonomisinde pegler selenin altındadır, elli santim önünde değil.

chopperrider
12 Kasım 2019, 10:16
Sahip olmadım ama arkadaşımın 2015 diavel darkını kullandım, birlikte yola da gittik.
görüntüsüne diyecek birşey yok harika bir tasarım.
şehir içi keyifle kullanılır ama gaz açınca -ki 160 küsür beygir fena açılıyor- üzerinde durmak problem. Uzun yol işkence ötesi oluyor. Fren mükemmel, virajı harika güven veriyor, sürüş modları çok iyi, çekiş kontrol kademeli ayarlanıyor tedirgin etmiyor.
Blok ısısı fena, sürücüyü rahatsız ediyor, artçıyla binilecek bir motor hiç değil.
Desmo bakımı malum maliyetli. Öte yandan iki ayrı arkadaşımın diavelleri motor arızası yaşadı, öyle sensör falan filen değil mekanik arıza. biri aylarca uğraştı garantiden motor toplansın diye, diğeri de halen uğraşıyor.
Motosiklet aşk işi, diavel aşık olan adam için tek seçenek. tabi bütçe sıkıntısı olmayacak ve tek motor da olmayacak.

berk_cglr
12 Kasım 2019, 10:39
ducati diavel derim ama ben olsam o paralara monster bakardım 1200 yada 821 ikiside pişman etmez

afat
12 Kasım 2019, 10:42
maddi durumunuz iyiyse işletme maliyeti ve yakıt önemli değilse tabii ki ducati diavel her açıdan.

Emreerol
12 Kasım 2019, 10:46
CBR bakımına 1000 TL
Diavel bakımına 9000 TL

Gerisi laf-ü güzaf.

mavzer-i
12 Kasım 2019, 11:05
CBR bakımına 1000 TL
Diavel bakımına 9000 TL

Gerisi laf-ü güzaf.

daha üzerine bişey yazamam. zamanında ducati kullandığım için biliyorum

atillatopal9
12 Kasım 2019, 17:15
motora binmeyi bilmesem bile gene diavel dark derim. bu karizma bizde yok :)

mavzer-i
12 Kasım 2019, 17:25
bütçe sıkıntın yoksa kesinlikle diavel tabiki. amma lakin fakat bütçe sıkıntı değilse :D

impetum
12 Kasım 2019, 17:36
Bütçem orta, yüksek gelir sahibi değilim fakat düşük de sayılmaz. Diavel alırsam muhtemelen gerek görmedikçe desmoya sokmam. Sadece yakıt masrafı fazla olur. Amacım uzun yoldan ziyade şehiriçindeki sürüş keyfimin bi tık daha yükseğe çıkması ve sorunsuzca ihtiyacımı karşılayabilmesi yani arıza falan çıkarmaması.

Bu arada cbr değil cb 650r ile kıyaslıyorum arkadaşlar naked olan :) karıştırılmış sanırım biraz.

Teşekkürler fikirleriniz için.

mavzer-i
12 Kasım 2019, 17:47
Bütçem orta, yüksek gelir sahibi değilim fakat düşük de sayılmaz. Diavel alırsam muhtemelen gerek görmedikçe desmoya sokmam. Sadece yakıt masrafı fazla olur. Amacım uzun yoldan ziyade şehiriçindeki sürüş keyfimin bi tık daha yükseğe çıkması ve sorunsuzca ihtiyacımı karşılayabilmesi yani arıza falan çıkarmaması.

Bu arada cbr değil cb 650r ile kıyaslıyorum arkadaşlar naked olan :) karıştırılmış sanırım biraz.

Teşekkürler fikirleriniz için.

teorik olarak desmoya 25 bin kmde bir sokman gerekiyor.
servise sokmadan da başka yerlerde halledebilirsin tabiki.

diyelim korlasa servise gittin orada desmo yapmak istedin.
şuan 10 binlirayı buluyor. en iyi ihtimalle 7 bin belki.

servis değilde dışarda yapmak istedin. 5 binin altına belki iner

desmo yaptırmak istemedin diyelim.
25 bin den sonra üzerine 10 bin kullandın sayalım.
rulmanların dağılması söz konusu olabilir.
motoru eline alırsın.

ben ducatiyi geçen sene sattım. hypermotard 796 modeli. 2 sene önce desmodu 6 binliraydı.

hesabını ayarla önünü gör almak istiyorsan al. o motorun verdiği hazzı belki başka motor vermez ama ducati çok nazlı motordur.

berk_cglr
12 Kasım 2019, 17:53
korlas net çakıyor fiyata ya monster 696 ya 5000 dediler desmo için başka bir ducati servisinden 3700 yaptırdım ,desmoyu kaçırmanı tavsiye etmem ama :D genelde rulmanlar kayışlar ona göre dağılmaya başlıyor zamanla maks 2bin olsun 3 bin geç gidersin dahası sıkıntı

hasmet
12 Kasım 2019, 19:46
Diavel alırsam muhtemelen gerek görmedikçe desmoya sokmam. Sadece yakıt masrafı fazla olur.

Bu yazdiklariniza gore Diavel bence sizin icin uygun tercih degil. Benzin bir yana, lastik, bakim ve mekanik sorun masrafini hesaba katmaniz lazim.

Sifir Diavel ve sifir CB650R arasi ucurum fiyat farki ikinci elde neden bu kadar hizli kapaniyor sorusunun cevabi da burada gizli.

Farkindaysaniz iki farkli gorus var: "Uuuuu Diavel, muthissss" ve "Guzel amma ..." Yazilanlarin iceriginden yazanlarin tecrubesi okunabiliyor. Yoksa resimlere bakarak tercih yaparsak CB560R'in cok bir sansi yok :)

mostro
12 Kasım 2019, 22:58
Bütçem orta, yüksek gelir sahibi değilim fakat düşük de sayılmaz. Diavel alırsam muhtemelen gerek görmedikçe desmoya sokmam. Sadece yakıt masrafı fazla olur. Amacım uzun yoldan ziyade şehiriçindeki sürüş keyfimin bi tık daha yükseğe çıkması ve sorunsuzca ihtiyacımı karşılayabilmesi yani arıza falan çıkarmaması.

Bu arada cbr değil cb 650r ile kıyaslıyorum arkadaşlar naked olan :) karıştırılmış sanırım biraz.

Teşekkürler fikirleriniz için.

Bakım aralığı yurtdışında nasılsa aynı aralıklarla bakım yaptırırım demiş ve gerek gormedıkce desmoya sokmam demişsiniz. Eski modellerde desmo bakımı 24bin km ile sınırlı değil aynı zamanda 24 ayda bir yaptırılıyor. Sizin baktığınız diavelde ise 30binkmde desmo bakımına giriyor veya 60 ayda bir, ki 2014 model bir diavel alıyorsanız kmsi ne olursa olsun bilincli kullanıcılar için bakımı gelmiş demektir. Turkiye'de kimse bunu yapmıyor bilmiyor belki de kitapçığı açıp okumuyorlar ducati sahipleri bile.

nyk
13 Kasım 2019, 00:00
desmo bakımı bence çok dert edilecek bir şey değil. Bakım zamanı gelmiş motosikleti zaten daha ucuza alırsınız, ya da bakımı yapılmış motoru daha pahalıya alıp binersiniz. Bir sonraki bakımdada ya yaptırırsınız ya da yaptırmadan ucuza satarsanız.

Herkes desmo demiş ama ducati'nin normal servis bakım ücreti, yedek parçası, aksesuarı vs. de Honda'dan pahalı. Bu sadece Ducati'ye özgü bir olayda değil avrupalı markalar ile japon markalar arasında böyle bir fark hep var. Japonların ikinci ellerinin çok iyi olmasının sebebi çok hızlı, çok kaliteli, çok konforlu vs olmaları vs değil sorunsuz olmaları, yedek parça fiyatlarının uygun olması ve çok teferruatlı olmamalarıdır.

Diavel alacaksanız bunları göz önünde bulundurmanızda fayda var. Desmo bakımını yaptırmam, diğerlerini sağda solda yaptırırım gibi düşünceleriniz varsa bence Ducati almayın yarın öbürgün çok üzülebilirsiniz, satarkende zorlanırsınız. Açıkcası ben Desmo bakımı geçmiş, normal bakımları servis dışında yapılmış bir Ducati'yi kolay kolay almam.

hasmet
13 Kasım 2019, 00:28
Japonlar genelde bakıma daha az hassas. Subap ayar zamanı geldiğinde subaplar hâlâ toleranslar dahilinde oluyor çoğu zaman. Avrupa markalar sübap ayar zamanı gelmeye yaklaştıkça başlıyor "vaktim geldi" demeye. İhmal edilir bir bakım değil.

Desmo denilen şey de bildiğimiz sübap ayarı. Sadece Ducati'nin sistemi biraz daha farklı. Tabii ki bir de sübap ayarı esnasında değiştirilen triger kayışı var. O kayış vakti geldiğinde değiştirilmek zorunda. Çünkü koptuğu anda ocağınıza incir ağacı dikilmiş demektir.

Japonlar genelde kayış yerine uzun süre değişim gerektirmeyen zincir kullanıyor :)

impetum
13 Kasım 2019, 01:33
Eğer desmo yaptırmadığımda veya geciktirdiğimde motordan kriterlerimden biri olan sorunsuzluk alamayacaksam muhtemelen tercih etmeyeceğim diaveli. 30bin kmde bir desmoya sokabilirim tabiki fakat bi 5binkm geciktirdim diye sorun çıkarırsa yolda bırakacaksa ne anladım ben ducati kullanmaktan. Kendi gelir grubumun üstü bi model zaten onun farkındayım daha çok yüksek gelir grubuna hitap ediyo fakat şahsen ne kadar yüksek gelirim de olsa bi subap ayarı gecikti diye sorun yaşamak istemem, az dayanıklı olsun.

Bi de bu diavelin triger kayışı zincir ile değiştirilebiliyo mu acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------


desmo bakımı bence çok dert edilecek bir şey değil. Bakım zamanı gelmiş motosikleti zaten daha ucuza alırsınız, ya da bakımı yapılmış motoru daha pahalıya alıp binersiniz. Bir sonraki bakımdada ya yaptırırsınız ya da yaptırmadan ucuza satarsanız.

Herkes desmo demiş ama ducati'nin normal servis bakım ücreti, yedek parçası, aksesuarı vs. de Honda'dan pahalı. Bu sadece Ducati'ye özgü bir olayda değil avrupalı markalar ile japon markalar arasında böyle bir fark hep var. Japonların ikinci ellerinin çok iyi olmasının sebebi çok hızlı, çok kaliteli, çok konforlu vs olmaları vs değil sorunsuz olmaları, yedek parça fiyatlarının uygun olması ve çok teferruatlı olmamalarıdır.

Diavel alacaksanız bunları göz önünde bulundurmanızda fayda var. Desmo bakımını yaptırmam, diğerlerini sağda solda yaptırırım gibi düşünceleriniz varsa bence Ducati almayın yarın öbürgün çok üzülebilirsiniz, satarkende zorlanırsınız. Açıkcası ben Desmo bakımı geçmiş, normal bakımları servis dışında yapılmış bir Ducati'yi kolay kolay almam.

Rutin bakımını serviste yaptırabilirim işçilikleri çok pahalı değilse. Malzemelerin fiyatı zaten standart oluyo, servisten servise sadece işçilik kalitesi fiyatı farkı oluyo genelde. Ayrıca bu motorlardan hangisini alırsam alayım en az 5 yıl kullanmayı düşünüyorum. 5 yıl sonra 10 yıllık motorun servis kayıtlarını kimsenin bulmaya çalışacağını sanmıyorum, daha çok ekspertizin diline bakarlar tahminen. O konuda da kendime güvenim tam, iyi bakarım motorlarıma :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------


Bakım aralığı yurtdışında nasılsa aynı aralıklarla bakım yaptırırım demiş ve gerek gormedıkce desmoya sokmam demişsiniz. Eski modellerde desmo bakımı 24bin km ile sınırlı değil aynı zamanda 24 ayda bir yaptırılıyor. Sizin baktığınız diavelde ise 30binkmde desmo bakımına giriyor veya 60 ayda bir, ki 2014 model bir diavel alıyorsanız kmsi ne olursa olsun bilincli kullanıcılar için bakımı gelmiş demektir. Turkiye'de kimse bunu yapmıyor bilmiyor belki de kitapçığı açıp okumuyorlar ducati sahipleri bile.

Önümdeki 60 ay veya 30bin km boyunca desmoya girmeyecekse bence makul bi süre ve fiyat.

mostro
13 Kasım 2019, 02:18
Eğer desmo yaptırmadığımda veya geciktirdiğimde motordan kriterlerimden biri olan sorunsuzluk alamayacaksam muhtemelen tercih etmeyeceğim diaveli. 30bin kmde bir desmoya sokabilirim tabiki fakat bi 5binkm geciktirdim diye sorun çıkarırsa yolda bırakacaksa ne anladım ben ducati kullanmaktan. Kendi gelir grubumun üstü bi model zaten onun farkındayım daha çok yüksek gelir grubuna hitap ediyo fakat şahsen ne kadar yüksek gelirim de olsa bi subap ayarı gecikti diye sorun yaşamak istemem, az dayanıklı olsun.

Bi de bu diavelin triger kayışı zincir ile değiştirilebiliyo mu acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------



Rutin bakımını serviste yaptırabilirim işçilikleri çok pahalı değilse. Malzemelerin fiyatı zaten standart oluyo, servisten servise sadece işçilik kalitesi fiyatı farkı oluyo genelde. Ayrıca bu motorlardan hangisini alırsam alayım en az 5 yıl kullanmayı düşünüyorum. 5 yıl sonra 10 yıllık motorun servis kayıtlarını kimsenin bulmaya çalışacağını sanmıyorum, daha çok ekspertizin diline bakarlar tahminen. O konuda da kendime güvenim tam, iyi bakarım motorlarıma :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------



Önümdeki 60 ay veya 30bin km boyunca desmoya girmeyecekse bence makul bi süre ve fiyat.

Trigeri zincir ile degistiremezsiniz. Desmo bakimi yapildiktan sonra 60 ay veya 30bin km desmo bakimina girmeyeceksiniz. Ayrica cb650 de 24binde bir subap ayari yapilmasi gerekiyor. Ducatinin yag degisimi 15binde 1 iken cbr ın 12binde bir. Yag kapasiteleri tahminimce aynidir. Kagit uzerinde baktiginiz zaman cbr ile daha sık bakıma gireceksiniz. Yag filtre degisiminde iki motor arasinda fiyat farki olmayacaktir. Ha birde japon sorunsuzdura inanmiyorum oyle olsa servislerde cigeri acilmis japonlari goremezdik yogunluk yasanmazdi. Tamamen kullanicida bitiyor motorun saglamligi. Kultablasi yapilmis pistonlar japon mu italyan mi :D

mchi
13 Kasım 2019, 02:21
Tek kelime diavel

mostro
13 Kasım 2019, 02:50
Ducatiyi biraz sevmeniz gerekiyor nazli mi nazli. Bir anda motora ayirdiginiz tum para cope gidebilir mi evet. Hersey olabilir, hicbirsey de olmayabilir. Benim onceki ducatimin abs okuyucu diskinin vidası cikip arka balatayla disk arasina girip sıkışmış ve arka tekeri kilitlemişti 100le falan giderken. Bakimini duzenli yapmak da kurtarmaz her zaman. Size ufak sürprizler yapar. Bir arkadasimin diavelinin motoru patladi bir arkadasim 20 yillik ducatisine hic sorunsuz biniyor 50bin km yapmistir.

Demem o ki diavel istiyorum baska motor gormuyor gozum diyorsaniz alin tecrubedir degisikliktir. Herhangi bir Ducati olsun diyorsaniz ya son kasalarina yonelin ya da daha az sıkıstırma oranli yag sogutmali eski modellerini tercih edin kuru debriyajın igrenc sesine aşık olun :)

Cyan
13 Kasım 2019, 06:57
Trigeri zincir ile degistiremezsiniz. Desmo bakimi yapildiktan sonra 60 ay veya 30bin km desmo bakimina girmeyeceksiniz. Ayrica cb650 de 24binde bir subap ayari yapilmasi gerekiyor. Ducatinin yag degisimi 15binde 1 iken cbr ın 12binde bir. Yag kapasiteleri tahminimce aynidir. Kagit uzerinde baktiginiz zaman cbr ile daha sık bakıma gireceksiniz. Yag filtre degisiminde iki motor arasinda fiyat farki olmayacaktir. Ha birde japon sorunsuzdura inanmiyorum oyle olsa servislerde cigeri acilmis japonlari goremezdik yogunluk yasanmazdi. Tamamen kullanicida bitiyor motorun saglamligi. Kultablasi yapilmis pistonlar japon mu italyan mi :D

Kitaba göre evet 24.000'de bir kontrol / ayar yapılması gerekiyor ama gerek de olmuyor Honda'larda. (Ses yok, yakıt sarfiyatında en ufak bir değişiklik yok...)

Benim motorda atladım mesela; halen duruyorsa 48.000'de baktıracağım ama o zaman bile toleranslar içinde çıkacağına eminim...

waldorf
13 Kasım 2019, 08:16
Açıkçası benim de gözüm var Diavel ve Multistrada ikilisinde. Hatta haftada 2-3 kere açar ilanlara bir göz gezdiririm.

Bakımı, desmosu bir şekil halledilirde. 2015 Diavel'e 7-10bin tl kasko ödemek koyar açıkçası. Benim gözümde en büyük işletme maliyeti hep kasko olmuştur.

ismaileren
13 Kasım 2019, 08:52
sizin taleplerinizi bu 2 modelden ziyade Harley Davidson Sportster Custom XL1200C daha çok karşılar gibi sanki.

Daha cabbar bir motosiklettir.
Şehir içinde de kıvraktır.
Artçı konforu bu ikisinden de daha iyidir.

screamaykut
13 Kasım 2019, 09:14
para varsa ducati yoksa honda bu kadar basıt

LynXMaSTeR
13 Kasım 2019, 09:52
para sorun değilse ikisini de alın bence, kafanız rahat olsun.

nyk
13 Kasım 2019, 12:09
Servis ve yedek parça konusunda Harley, Ducati’yi ya da başka markayı aratmaz :) hatta gördüğüm en kötü bayi/servis açık ara Harley Davidson. Euro üzerinden fahiş fiyatlar, burnundan kıl aldırmayan markanın sahibi gibi davranan çalışanlar, Parasını verdiğiniz parçayı aylarca bekleme daha böyle gider.

nanis61
13 Kasım 2019, 13:31
şiledeki test sürüşünde cb50r a kayıt yaptırmıştım ama cbr65r a bindim arkadaşlarla beraber,cbr supersport değil öyle olsa bile bana o hissi vermedi gayet güzel makina hızın 40 5 viteste hiç gitmem vites küçültmeni istemiyor.sesi çok tahrik ediyor insanı 4 silindirin dikkatli olmak gerekli uysal makina bu mu 4 silindir diyorsun ama bir müddet şahlanıyor sonra sen ona uyacaksın :) cb650r süren arkadaşlar çok memnundu gülerek indiler. Ducati tasarım olarak en sevdiğim motosiklet binip kullanmak nasip olmadı bir şey diyemicem ama cb50r a bakıyorsanız monster 821 e aşık olursunuz diye düşünüyorum.

tyrung
13 Kasım 2019, 22:03
Eğer günlük kullanılacaksa Diavel 'e yaklaşma. Haftasonları keyif olsun diye binilecek bir motordur.

impetum
14 Kasım 2019, 10:28
Eğer günlük kullanılacaksa Diavel 'e yaklaşma. Haftasonları keyif olsun diye binilecek bir motordur.

Günlük de kullanacağım hocam en fazla 2 3 gün yatar motor. Diavel sanırım uymayacak bana.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------


para varsa ducati yoksa honda bu kadar basıt

Para ne var ne yok ikisinin arası :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:22 ----------


Ducatiyi biraz sevmeniz gerekiyor nazli mi nazli. Bir anda motora ayirdiginiz tum para cope gidebilir mi evet. Hersey olabilir, hicbirsey de olmayabilir. Benim onceki ducatimin abs okuyucu diskinin vidası cikip arka balatayla disk arasina girip sıkışmış ve arka tekeri kilitlemişti 100le falan giderken. Bakimini duzenli yapmak da kurtarmaz her zaman. Size ufak sürprizler yapar. Bir arkadasimin diavelinin motoru patladi bir arkadasim 20 yillik ducatisine hic sorunsuz biniyor 50bin km yapmistir.

Demem o ki diavel istiyorum baska motor gormuyor gozum diyorsaniz alin tecrubedir degisikliktir. Herhangi bir Ducati olsun diyorsaniz ya son kasalarina yonelin ya da daha az sıkıstırma oranli yag sogutmali eski modellerini tercih edin kuru debriyajın igrenc sesine aşık olun :)

Ducati alırsam tek seçeneğim diavel dark olur hocam. Ben motorun öncelikle tipinin sevilmesi gerektiğine inanıyorum keyif alabilmek için :) kullanışlılık ve keyif almak ayrı şeyler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------


Trigeri zincir ile degistiremezsiniz. Desmo bakimi yapildiktan sonra 60 ay veya 30bin km desmo bakimina girmeyeceksiniz. Ayrica cb650 de 24binde bir subap ayari yapilmasi gerekiyor. Ducatinin yag degisimi 15binde 1 iken cbr ın 12binde bir. Yag kapasiteleri tahminimce aynidir. Kagit uzerinde baktiginiz zaman cbr ile daha sık bakıma gireceksiniz. Yag filtre degisiminde iki motor arasinda fiyat farki olmayacaktir. Ha birde japon sorunsuzdura inanmiyorum oyle olsa servislerde cigeri acilmis japonlari goremezdik yogunluk yasanmazdi. Tamamen kullanicida bitiyor motorun saglamligi. Kultablasi yapilmis pistonlar japon mu italyan mi :D

15bin km çok iyi bi süre hocam, ben o kadar beklemem şahsen yağ değişimini 10binde falan yaparım. Honda benim için daha uygun görünüyo fakat diavelden de vazgeçebilmiş değilim henüz :)

oialdemir
14 Kasım 2019, 11:09
İkisinin de klasmanının ve cc farkının olduğunun bilincindeyim. Yol motoru olmadıklarının da bilincindeyim fakat iki motor aynı fiyatta olsa( ki 2014 2015 model diavellerle aynı fiyatta), yüzde 90 şehiriçi yüzde 10 şehirdışı kullanım, artçı konforu, uzun ömürlülük ve keyif alma bakımından hangisini tercih ederdiniz?

Leoncino' yu sattın mı ? Yoksa ikinci olarak yine bir naked mı bakınıyorsun ?

impetum
14 Kasım 2019, 16:35
Leoncino' yu sattın mı ? Yoksa ikinci olarak yine bir naked mı bakınıyorsun ?

İlan süresi bitince satıştan kaldırıcam hocam şimdilik vazgeçtim, yazın tekrar koyucam ilana, ilerisi için leoncinoyu sattıktan sonra bu iki motordan birini alıcam nasipse.

Açıkçası iki motoru da kulmanmadım sadece üstlerine oturup inceleyebildim, ama net şekilde ikisinden birini tercih edicem, bilgi topluyorum ahalinin görüşlerini alıyorum :) ufacık bi bilgi veya fikir bile edinsem altın değerinde benim için.