PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda'nin tokadı çok sert oldu



Sayfa : [1] 2

Hırbonen
07 Kasım 2019, 22:15
Honda diğer üreticileri bitirmeye yemin etmiş resmen!

Ama onlarda kasındı biraz,Honda kaç defa uyardı bunlari..yapmayın beyler aşırı güçlü makinalar yapiyosunuz,o son 5 10 beygir için gereksiz paralar harcaniyor,birbirimizin ekmeğiyle oynamayalim diye kaç defa uyardi bunlari..dinlemediler.

Eee adamlarda MotoGp nin kralı,motor dünyasının bir numarasi..nereye kadar tutabileceklerdi kendilerini...

Alın dediler cbr1000rrr,tasarımsa tasarım.gucse güç,dayanikliksa klasik Honda dayanıklılığı..

Kim kaybetti? hadi şimdi onunla baş edemeyecek narin makinelerinizii cok daha pahalı olarak satmaya çalışın..


Honda,alemin kralı...kizdirmaya gelmez tokatlar adamiii, evet.

potasyum
07 Kasım 2019, 22:20
haklısın bro şimdi onlar düşünsün :)

levend84
07 Kasım 2019, 22:39
Dostum,biraz sakin ol..relax

yamtareroglu
07 Kasım 2019, 22:40
https://pbs.twimg.com/media/D-kN39jXUAAC14P.jpg

mchi
07 Kasım 2019, 22:49
Honda saglamligini korumayi basardiysa baska ss satilmayacak gibi duruyor tr de

hasmet
07 Kasım 2019, 22:50
ABS var mı ABS?

yürekçe
07 Kasım 2019, 22:53
Honda diğer üreticileri bitirmeye yemin etmiş resmen!

Ama onlarda kasındı biraz,Honda kaç defa uyardı bunlari..yapmayın beyler aşırı güçlü makinalar yapiyosunuz,o son 5 10 beygir için gereksiz paralar harcaniyor,birbirimizin ekmeğiyle oynamayalim diye kaç defa uyardi bunlari..dinlemediler.

Eee adamlarda MotoGp nin kralı,motor dünyasının bir numarasi..nereye kadar tutabileceklerdi kendilerini...

Alın dediler cbr1000rrr,tasarımsa tasarım.gucse güç,dayanikliksa klasik Honda dayanıklılığı..

Kim kaybetti? hadi şimdi onunla baş edemeyecek narin makinelerinizii cok daha pahalı olarak satmaya çalışın..


Honda,alemin kralı...kizdirmaya gelmez tokatlar adamiii, evet.

Ee yani??
Ben bu konuda diğer büyüklerin değil de, küçüklerin etkili olduklarını düşünüyorum.
Eğer ki, hindistan vs küçük, ucuz ve parçası bol üretim yapmasalardı biz hâlâ çocukken mz motora bakıp iç geçirdiğimiz günlerden pek farklı sayılmaz günler yaşardık.
Fiyat uçurumlarından ötürü çifteli mobyletteler yapılıyordu.
2006 da cbr 125 için 4-5 bin tl fiyat verildiğinde 1750 tl ye 125 lik çinli motorumu almıştım. Çeyrek 54tl idi..
Şimdi de vergiler vs katlana katlana 7-8bine geldi rks vs markalar. İkinci el bir inazuma 250 ise 15 bin tl civarında alınabiliyor.
Çinliler olmasa idi, biz 125 lik japonu anadolu fuarlarında bile zor görürdük...
Bir de kendi motosikletimizi yapabilsek...

oldcockroach
07 Kasım 2019, 22:56
poliüretan kokusu alıyorum ben :queen:

okaplan
07 Kasım 2019, 23:02
Ducati panigale v4 s en yakın rakibi, ama dayanıklılık ve işletme giderleri konusundan honda boy boy önde olacağı kesin gibi. Bakalım biraz vakit geçsin neler olacak. Benim en büyük umudum kawasakinin bu sene başlattığı düşük cc yüksek silindir akımının devam etmesi. Ben %90 şehir içi kullanan birisiyim, tek motorum olsun onla yeri gelince piste de gireyim ama düşük cc daha az ısınsın yakıtı uygun olsun vs. diye düşünürken alıp evimin baş köşesine koyup ömür boyu ayrılmayacağım bir motor bulamamak çok canımı yakıyor. Hiç olmadı bir şekilde yurt dışına taşınıp o makineyi alacam, vurucam kırbaçı

yürekçe
07 Kasım 2019, 23:05
Ducati panigale v4 s en yakın rakibi, ama dayanıklılık ve işletme giderleri konusundan honda boy boy önde olacağı kesin gibi. Bakalım biraz vakit geçsin neler olacak. Benim en büyük umudum kawasakinin bu sene başlattığı düşük cc yüksek silindir akımının devam etmesi. Ben %90 şehir içi kullanan birisiyim, tek motorum olsun onla yeri gelince piste de gireyim ama düşük cc daha az ısınsın yakıtı uygun olsun vs. diye düşünürken alıp evimin baş köşesine koyup ömür boyu ayrılmayacağım bir motor bulamamak çok canımı yakıyor. Hiç olmadı bir şekilde yurt dışına taşınıp o makineyi alacam, vurucam kırbaçı

Suzuki sv650s ya da sv1000s ya da italyan superduke 990

okaplan
07 Kasım 2019, 23:18
Suzuki sv650s ya da sv1000s ya da italyan superduke 990

düşük cc kısmını atladınız sanırım :queen: türkiye şartlarında 500 cc den daha büyük motor almam gibi geliyor

Tundzhay
07 Kasım 2019, 23:22
yine türemeye başladı bu troller.

oktayakgoz
07 Kasım 2019, 23:22
düşük cc kısmını atladınız sanırım :queen: türkiye şartlarında 500 cc den daha büyük motor almam gibi geliyor

Düşük cc neden ? Ben 250 lik cbr250 kullanıyordum şimdi cbr650 kullanıyorum. Yaptığım yanlış mı :)

E.Yzr
07 Kasım 2019, 23:29
Boşuna dememişler HONDA HAYAT ONDA :thumleft:
Ahh bir de şu uzak doğudaki makineleri getirseler(CBR250RR,WİNNER X,CB500X.....)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------


Düşük cc neden ? Ben 250 lik cbr250 kullanıyordum şimdi cbr650 kullanıyorum. Yaptığım yanlış mı :)

Hocam memnun musunuz 650Rdan? Kendisi hayallerimi süsler de :joker:

Hırbonen
07 Kasım 2019, 23:32
Ducati panigale v4 s en yakın rakibi, ama dayanıklılık ve işletme giderleri konusundan honda boy boy önde olacağı kesin gibi. Bakalım biraz vakit geçsin

Honda Ducati gibi 1100 CC yapsaydi bunu çok ayıp ederdi.O 100 CC den de birkaç 10 beygir çıkardiii.

Ducati nin Türkiye de zaten Honda ya yaklaşmasi soz konusu olamaz da asıl tüm dünyada tokadi yiyecek Honda dan


Adv dunyasinda ise Africa Twin Adventure ES diye bir model çıkardi ki o da 1200 GS i kismen vuracak,850 GS i ise silecek.

Honda'yi bu sene çok sinirlendirmisler,acımıyor hiçbirine..

oktayakgoz
07 Kasım 2019, 23:35
düşük cc kısmını atladınız sanırım :queen: türkiye şartlarında 500 cc den daha büyük motor almam gibi geliyor

Aslında ben yeni bi sürücü sayılırım. Bir bir buçuk sene kadar oldu motor kullanalı. Cbr250 ye göre kıyaslayınca mükemmel bir makine. Fren olsun hızlanma olsun yakıt olsun. Bana sorarsanız alternatifi olmayan bir model.

okaplan
07 Kasım 2019, 23:38
Düşük cc neden ? Ben 250 lik cbr250 kullanıyordum şimdi cbr650 kullanıyorum. Yaptığım yanlış mı :)

isterseniz panigale kullanın o sizin tercihiniz. ben türkiyedeki vergi, yakıt fiyatları, daraltılmış bakım aralıkları, yedek parça ve aksesuarların kur yüzünden fahiş fiyatlara gelmesini daha yüksek cc bir motorda karşılaşabileceğim durumları göz önünde bulundurup kendime uygun birşey alırım. yatak sarmış bir duke 200 ün tamiri için servisin 8.290 tl istediğini gördükten sonra düşük cc bile fazla patenle falan mı gitsem sağa sola diye düşünmeden edemedim. Çok güzel insanın iştahını kabartan bir motor ama dediğim gibi türkiyede ben almam, alana saygı duyarım sorunsuz kazasız kullanırsınız umarım.

oktayakgoz
07 Kasım 2019, 23:45
düşük cc kısmını atladınız sanırım :queen: türkiye şartlarında 500 cc den daha büyük motor almam gibi geliyor


Honda Ducati gibi 1100 CC yapsaydi bunu çok ayıp ederdi.O 100 CC den de birkaç 10 beygir çıkardiii.

Ducati nin Türkiye de zaten Honda ya yaklaşmasi soz konusu olamaz da asıl tüm dünyada tokadi yiyecek Honda dan


Adv dunyasinda ise Africa Twin Adventure ES diye bir model çıkardi ki o da 1200 GS i kismen vuracak,850 GS i ise silecek.

Honda'yi bu sene çok sinirlendirmisler,acımıyor hiçbirine..


isterseniz panigale kullanın o sizin tercihiniz. ben türkiyedeki vergi, yakıt fiyatları, daraltılmış bakım aralıkları, yedek parça ve aksesuarların kur yüzünden fahiş fiyatlara gelmesini daha yüksek cc bir motorda karşılaşabileceğim durumları göz önünde bulundurup kendime uygun birşey alırım. yatak sarmış bir duke 390 ın tamiri için servisin 8.290 tl istediğini gördükten sonra düşük cc bile fazla patenle falan mı gitsem sağa sola diye düşünmeden edemedim. Çok güzel insanın iştahını kabartan bir motor ama dediğim gibi türkiyede ben almam, alana saygı duyarım sorunsuz kazasız kullanırsınız umarım.

Aslında hiç böyle düşünmemiştim. Yakıt çok önemli idi 250 lik ile arasında 100 km de 1 1.5 litre farkedince aldım. Diğer giderleri hiç düşünmedim açıkçası.

ulkerhan
08 Kasım 2019, 00:01
Aslında ben yeni bi sürücü sayılırım. Bir bir buçuk sene kadar oldu motor kullanalı. Cbr250 ye göre kıyaslayınca mükemmel bir makine. Fren olsun hızlanma olsun yakıt olsun. Bana sorarsanız alternatifi olmayan bir model.

cbr250'de şekil ve güç alternatifsiz. ilaveten parça fiyatları da alternatifsiz :) motoru bakıma sokmak, parça değiştirmek için bankadan 36 ay vadeli ihtiyaç kredisi çekmek gerek.

yokon
08 Kasım 2019, 00:11
Hoşgeldin Salih,

Hayırdır? Xmax'i satıp Forza mı aldın?

Blackeagletr
08 Kasım 2019, 00:15
Kim kimi bitirirse bitirsin, hiçbirini alamıyoruz neticede. Bir sene sonraya motor almak için para biriktirmeye kalksan, biriktirdiğin kadar zam yiyor.

Hırbonen
08 Kasım 2019, 00:18
Hoşgeldin Salih,

Hayırdır? Xmax'i satıp Forza mı aldın?

Ne Salihi ya,kendime hakaret sayarım bunu

levend84
08 Kasım 2019, 00:24
Ne Salihi ya,kendime hakaret sayarım bunu

Foruma 2 gun önce üye olmuşsun,salihi iyi taniyor gibisin..

Salih demişken,burada kimsenin salihe nefreti yok.

Forumda hepimize yer var..

potasyum
08 Kasım 2019, 01:05
Ne Salihi ya,kendime hakaret sayarım bunu

:D vallah benimde aklıma gelmedi değil bro

oktayakgoz
08 Kasım 2019, 08:13
cbr250'de şekil ve güç alternatifsiz. ilaveten parça fiyatları da alternatifsiz :) motoru bakıma sokmak, parça değiştirmek için bankadan 36 ay vadeli ihtiyaç kredisi çekmek gerek.

6 ay bakımı 300 tl miş. Çok değil bence. Parçalar pahalıdır ama inşallah kaza yapmayacağız. :)

arndiol
08 Kasım 2019, 08:26
konuya sinek ilacı sıkın, bebe salih ağlayacak yine.

nyk
08 Kasım 2019, 09:48
Honda Ducati gibi 1100 CC yapsaydi bunu çok ayıp ederdi.O 100 CC den de birkaç 10 beygir çıkardiii.

Ducati nin Türkiye de zaten Honda ya yaklaşmasi soz konusu olamaz da asıl tüm dünyada tokadi yiyecek Honda dan


Adv dunyasinda ise Africa Twin Adventure ES diye bir model çıkardi ki o da 1200 GS i kismen vuracak,850 GS i ise silecek.

Honda'yi bu sene çok sinirlendirmisler,acımıyor hiçbirine..

Panigale V4 ailesinin hepsi 1100cc değil. V4R 998cc 234hp 165 kg kuru ağırlık gerçi hadi full depo 180kg olsun. Motorun sıralı 4 değil V4 olduğunu söylemeye gerek yok heralde :)

1000RR-R ismi haricinde güzel olmuş fiyat/performans düzleminde Avrupalı rakiplerine göre önde olacağı kesin. Avrupalılar (Ducati, BMW, Aprillia vs) F/P markası değiller zaten.

hasmet
08 Kasım 2019, 10:12
165 kg kuru ağırlık gerçi hadi full depo 180kg olsun.

Bu kuru agirlik olayi bayagi yaniltici. Olay sadece benzin degil. Kimi kuru agirliklarda asagidakiler yok: Motor yagi, antifriz, fren ve debriyaj hidroligi, benzin.

Benim motorun benzin kapasitesi 19 litre. Oradan hesap edin. Daha 3.6 litre motor yagi, 2 litreden fazla antifriz var... ustune bir de hidrolik.

Velhasil 165 kg kuru agirlik 190'a yaklasabilir... Sacma bir deger "kuru agirlik". Hic kullanilmamasi lazim.

nyk
08 Kasım 2019, 11:43
Bu kuru agirlik olayi bayagi yaniltici. Olay sadece benzin degil. Kimi kuru agirliklarda asagidakiler yok: Motor yagi, antifriz, fren ve debriyaj hidroligi, benzin.

Benim motorun benzin kapasitesi 19 litre. Oradan hesap edin. Daha 3.6 litre motor yagi, 2 litreden fazla antifriz var... ustune bir de hidrolik.

Velhasil 165 kg kuru agirlik 190'a yaklasabilir... Sacma bir deger "kuru agirlik". Hic kullanilmamasi lazim.

186 kiloymuş sanırım. Ducati hep kuru ağırlık paylaşıyor. Muhtemelen motorun kendi ağırlığı bu demek için ama kıyaslama alanında yanıltıcı olabiliyor evet.

Zaten V4R anormal pahalı bir motor kıyaslamak büyük haksızlık olur Honda’ya. Sadece teknik bir yanlışı düzeltmek için verdim. Ducati 1103cc hile yapıyor Honda 100cc büyük olsa daha fazla güç üretir denilmiş. Blok anlamında V4R bloğu 1103 değil 998cc ve 234hp güç üretiyor. 1103cc olan V4/V4s. Specialenin motorundan emin değilim o da 1103 sanırım.

Thracian
08 Kasım 2019, 12:40
Honda diğer üreticileri bitirmeye yemin etmiş resmen!

Ama onlarda kasındı biraz,Honda kaç defa uyardı bunlari..yapmayın beyler aşırı güçlü makinalar yapiyosunuz,o son 5 10 beygir için gereksiz paralar harcaniyor,birbirimizin ekmeğiyle oynamayalim diye kaç defa uyardi bunlari..dinlemediler.

Eee adamlarda MotoGp nin kralı,motor dünyasının bir numarasi..nereye kadar tutabileceklerdi kendilerini...

Alın dediler cbr1000rrr,tasarımsa tasarım.gucse güç,dayanikliksa klasik Honda dayanıklılığı..

Kim kaybetti? hadi şimdi onunla baş edemeyecek narin makinelerinizii cok daha pahalı olarak satmaya çalışın..


Honda,alemin kralı...kizdirmaya gelmez tokatlar adamiii, evet.

Tamam dostum şimdi elindeki klavyeyi sakince yere bırak,birazdan ambulans ile arkadaşlar gelecek ilaçlarını verecekler.

ErenArslan
08 Kasım 2019, 13:05
1000rr fireblade 117.400 TL iyi para

Angrypower
08 Kasım 2019, 13:29
Bu 3x r = Real race replica mıdır?

levend84
08 Kasım 2019, 13:53
Racon
Race
Radar

hasmet
08 Kasım 2019, 16:54
Zaten V4R anormal pahalı bir motor kıyaslamak büyük haksızlık olur Honda’ya. Sadece teknik bir yanlışı düzeltmek için verdim. DDucati 1103cc hile yapıyor Honda 100cc büyük olsa daha fazla güç üretir denilmiş.

Aynen. Bu seviyede %10 hacim ve güç farkı üzerine spekülasyon yapmak, benim babam senin babanı döver gibi bir yaklaşım...

Rakipler işte. Kimisi birini tercih eder, kimisi diğerini. Biri diğerinden mutlak üstün olsa piyasada tutunamaz. Kimse aptal değil.

mavzer-i
08 Kasım 2019, 17:25
hondanın yaptığı hiçbişeyin ucu yararlı da olsa zararlı da olsa bana dokunmuyo. ne bu tantana kardeşim

oldcockroach
08 Kasım 2019, 17:56
ha honda ha yamaha ha kawasaki ha suzuki japonlar göbeklerini tutarak gülüyorlar :D biz hala kendi uretemediğimiz şeyin tartışmasını yapıyoruz :D

arndiol
08 Kasım 2019, 18:02
ha honda ha yamaha ha kawasaki ha suzuki japonlar göbeklerini tutarak gülüyorlar :D biz hala kendi uretemediğimiz şeyin tartışmasını yapıyoruz :D

nası la, yerli motosikletimiz göklerdeydi

yok yerli ucaklarımız yerlerdeydi

yok ucaklı gemilerimiz dağlardaydı

cenderme cenderme

karıştı.

ryangt
08 Kasım 2019, 18:46
2004ten beri 1000rr ya yürümez, yürüse de bozuktur kronik yağ yakar
ilk defa düzgün bir motor yapmışlardı hem yürüyo hem az bozuluyo hemde tipi fena değildi 2018-2019 ilk defa 1000cc honda için olumlu oldu 15 yılda
ne diye gidip bozdular ki? şimdi kimbilir ne problemleri çıkacak yine.

F54
08 Kasım 2019, 23:15
ulan bi zam geldi zannettim :)
sıfır honda almayı düşünürken şoke oldum :P

hasmet
08 Kasım 2019, 23:52
2004ten beri 1000rr ya yürümez, yürüse de bozuktur kronik yağ yakar
ilk defa düzgün bir motor yapmışlardı hem yürüyo hem az bozuluyo hemde tipi fena değildi 2018-2019 ilk defa 1000cc honda için olumlu oldu 15 yılda
ne diye gidip bozdular ki? şimdi kimbilir ne problemleri çıkacak yine.
Neresi bozulmuş?

Hırbonen
09 Kasım 2019, 00:12
Panigale V4 ailesinin hepsi 1100cc değil. V4R 998cc 234hp 165 kg kuru ağırlık gerçi hadi full depo 180kg olsun. Motorun sıralı 4 değil V4 olduğunu söylemeye gerek yok heralde :)

1000RR-R ismi haricinde güzel olmuş fiyat/performans düzleminde Avrupalı rakiplerine göre önde olacağı kesin. Avrupalılar (Ducati, BMW, Aprillia vs) F/P markası değiller zaten.

Arkadaş vr4-s modelini örnek göstermiş ben de buna istinaden yazmistim.

Fiyat/performans denilince fiyatına göre iyi anlamı cikiyor.Bunu kabul etmiyorum,bu makinayı sadece fiyat/performans olarak iyi demek bence haksızlık oluyor.

Türkiye fiyatı rakiplerinden çok daha uygun olur orası kesin.Ama Türkiye dışında rakiplerinin çoğundan pahalı olacaktir ki zaten olmalı.

Bi de motor v4 olunca ne oluyor ? Cidden bilmiyorum,bariz bir avantajı olsa Yamaha ve Suzuki MotoGp de neden sıralı 4 kullaniyor?

YasinC
09 Kasım 2019, 00:47
Arkadaş vr4-s modelini örnek göstermiş ben de buna istinaden yazmistim.

Fiyat/performans denilince fiyatına göre iyi anlamı cikiyor.Bunu kabul etmiyorum,bu makinayı sadece fiyat/performans olarak iyi demek bence haksızlık oluyor.

Türkiye fiyatı rakiplerinden çok daha uygun olur orası kesin.Ama Türkiye dışında rakiplerinin çoğundan pahalı olacaktir ki zaten olmalı.

Bi de motor v4 olunca ne oluyor ? Cidden bilmiyorum,bariz bir avantajı olsa Yamaha ve Suzuki MotoGp de neden sıralı 4 kullaniyor?

Kullanıyorda çekişte/hızlanmada geride kalıyorlar

Nikkfurie
09 Kasım 2019, 00:55
Marquez pistte kullanmış..

https://youtu.be/oid6JrLpkxg

R eklentileriyle , roket olacak diye dalga mı geçiyor inceden :)

Hırbonen
09 Kasım 2019, 00:59
Kullanıyorda çekişte/hızlanmada geride kalıyorlar

O zaman neden bu üreticiler yıllardır sıralı 4 tercih ediyor ? Demek ki avantajlı olduğu konularda var,sonuçta motogp den bahsediyoruz işin maliyetine bakilmıyor burada.

Keza BMW de s1000rr da sirali 4 tercih ediyor.

levend84
09 Kasım 2019, 01:12
Marquez pistte kullanmış..

https://youtu.be/oid6JrLpkxg

R eklentileriyle , roket olacak diye dalga mı geçiyor inceden :)

Zalım fireblade ciğerlide gidiyor haaa..

Sıkıştırma oranini değiştirmiş RR-R da

Hırbonen
09 Kasım 2019, 01:19
Zalım fireblade ciğerlide gidiyor haaa..

Sıkıştırma oranini değiştirmiş RR-R da

Ayrıca güç çok smooth mus ve kullanımı da çok basitmiş.

İşe gidip gelinir yani,h.sonu da piste çıkılır :)

Nikkfurie
09 Kasım 2019, 02:56
Ayrıca güç çok smooth mus ve kullanımı da çok basitmiş.

İşe gidip gelinir yani,h.sonu da piste çıkılır :)


herhangi bir super sport ile işe ancak bir aklı evvel gider gelir , ha onunda iki haftaya aklı yerine gelir :)

yürekçe
09 Kasım 2019, 03:44
Bu kuru agirlik olayi bayagi yaniltici. Olay sadece benzin degil. Kimi kuru agirliklarda asagidakiler yok: Motor yagi, antifriz, fren ve debriyaj hidroligi, benzin.

Benim motorun benzin kapasitesi 19 litre. Oradan hesap edin. Daha 3.6 litre motor yagi, 2 litreden fazla antifriz var... ustune bir de hidrolik.

Velhasil 165 kg kuru agirlik 190'a yaklasabilir... Sacma bir deger "kuru agirlik". Hic kullanilmamasi lazim.

Lastik havasındaki nemi dahil etmişler midir?

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:23 ----------


Bu 3x r = Real race replica mıdır?

Bu 3 R'dan birini alırsınız bu fiyat ve benzin zamlarıyla diye bize nazire yapıyor olmasınlar!?

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:31 ----------


Arkadaş vr4-s modelini örnek göstermiş ben de buna istinaden yazmistim.

Fiyat/performans denilince fiyatına göre iyi anlamı cikiyor.Bunu kabul etmiyorum,bu makinayı sadece fiyat/performans olarak iyi demek bence haksızlık oluyor.

Türkiye fiyatı rakiplerinden çok daha uygun olur orası kesin.Ama Türkiye dışında rakiplerinin çoğundan pahalı olacaktir ki zaten olmalı.

Bi de motor v4 olunca ne oluyor ? Cidden bilmiyorum,bariz bir avantajı olsa Yamaha ve Suzuki MotoGp de neden sıralı 4 kullaniyor?

V motorlar daha kısa süre ve düşük devirlerde daha avantajlı diye biliyorum.
Mesela, cruiser motorlar. Hem şehir içi pıtı pıtı, hem otoban püfür püfür..
Honda, V motor teknolojisini magna 750 cruiser serisinde kullanmış, daha sonra bu seriyi frenaj konusundaki yetersizlik ( gelen normlar yüzünden ) kaldırmış. Daha sonra VFR800'de kullandı ama giydirilmiş motorlar şehir içinde fazla hararet yapınca ülkemizde tutmadı. Vergi dilimi de etkendi tabii..
Ama, V ve L motor teknolojileri çok özel.
Suzuki'de dr, dl, sv 650 lerde kullandı bu V motor tipini ve hala da kullanıyor. TL 1000s ( 98 yılları) modellerde de L tipi kullandı ama motor gücüne dayanamayan şasi çatlamaları ve yüksek yakıt değerleri yüzünden ve kullanıcıların ( ne race ne tuoring, ara model diye tanımlamalarını okudum ) ısınamadığı modeller.
Yani, kolay değil, adamlar teknolojide seramoni yapıyorlar, biz de penceremizden izliyoruz..

YasinC
09 Kasım 2019, 09:18
O zaman neden bu üreticiler yıllardır sıralı 4 tercih ediyor ? Demek ki avantajlı olduğu konularda var,sonuçta motogp den bahsediyoruz işin maliyetine bakilmıyor burada.

Keza BMW de s1000rr da sirali 4 tercih ediyor.

Maliyete tabi bakılıyor. Yeni motor yeni şase vs vs bunlar hep dert.

Carlsberg
09 Kasım 2019, 09:31
Honda diğer üreticileri bitirmeye yemin etmiş resmen!

Ama onlarda kasındı biraz,Honda kaç defa uyardı bunlari..yapmayın beyler aşırı güçlü makinalar yapiyosunuz,o son 5 10 beygir için gereksiz paralar harcaniyor,birbirimizin ekmeğiyle oynamayalim diye kaç defa uyardi bunlari..dinlemediler.

Eee adamlarda MotoGp nin kralı,motor dünyasının bir numarasi..nereye kadar tutabileceklerdi kendilerini...

Alın dediler cbr1000rrr,tasarımsa tasarım.gucse güç,dayanikliksa klasik Honda dayanıklılığı..

Kim kaybetti? hadi şimdi onunla baş edemeyecek narin makinelerinizii cok daha pahalı olarak satmaya çalışın..


Honda,alemin kralı...kizdirmaya gelmez tokatlar adamiii, evet.

Alabiliyor musunuz bari?