PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : MT-07'den sonra CBR 650R



Sayfa : [1] 2

zanyoscar
07 Eylül 2019, 21:26
Herkese Merhaba,

6 yıllık mt-07 (29.000km) kullanımından sonra biraz daha konforlu ve rüzgarı daha az hissedebileceğim bir spor görünümlüfakat racing olmayan motor arayışı içerisindeyim.Fakat piyasada şu anda buna tek uygun motor Honda'da. Biliyorum Kawasaki'de Z1000SX var fakat fiyatı aşırı pahalı olduğu için direk pas geçtim.Ducati ve BMW'den bahsetmiyorum bile.Yamaha'nın tracer tarzı motorlarını da kullandım fakat çok hoşuma gitmedi.Sizce MT-07'den sonra CBR650R'a geçmek hem maddi hem de kullanım tatminliği açısından değer mi? Cevaplarınız için teşekkürler.

ercan41
07 Eylül 2019, 23:20
Karar vermeden ayarları yapılmış bir Tracer 900 ü denemelisin...

Mamba09
07 Eylül 2019, 23:20
6 yıl oldu mu mt7 çıkalı yav?

Sifir mi ikinci el mi dusunuyorsun?

Enes82
07 Eylül 2019, 23:54
Bence hiç fena bir karar değil... CBR 650f de düşünülebilir. Bayilerde 2018den kalan 0 motorlar var ve baya bir indirim yapılıyor..

Green Arrow
07 Eylül 2019, 23:57
Alt ve orta devirde canlı motor karakteri ve hafif yapısı sayesinde boyundan büyük işler başaran, hatta şasi,süspansiyon yapısını zora sokabilen bir motordan sonra orta ve üst devirleri kuvvetli klasik 4 silindir bir makineye geçiş yapmayı düşünüyorsunuz. 650cc olması itibarıyla alt devirlerde pek tad vermeyen bir blok üstelik belirli devir aralıgında Honda'ya yakısmayacak bir titreşim problemi var motorun. 4 silindir bambaşka bir dünya alıştıktan sonra bir daha eksik silindir zor geliyor ancak test edip almakta fayda var. Bakım olarak blok içine girmediğiniz sürece size pek fark yaratmaz. Buji değişirse 2 tane fazla takarsınız. Yakıtta da benzer değerler yakalanabilir ancak basılırsa 4 silindir baya güzel içer.

zanyoscar
08 Eylül 2019, 00:15
Evet 2014'te ilk çıktığında almıştım. Sıfır düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------


6 yıl oldu mu mt7 çıkalı yav?

Sifir mi ikinci el mi dusunuyorsun?

Evet 2014'te ilk çıktığında almıştım. Sıfır düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------


Alt ve orta devirde canlı motor karakteri ve hafif yapısı sayesinde boyundan büyük işler başaran, hatta şasi,süspansiyon yapısını zora sokabilen bir motordan sonra orta ve üst devirleri kuvvetli klasik 4 silindir bir makineye geçiş yapmayı düşünüyorsunuz. 650cc olması itibarıyla alt devirlerde pek tad vermeyen bir blok üstelik belirli devir aralıgında Honda'ya yakısmayacak bir titreşim problemi var motorun. 4 silindir bambaşka bir dünya alıştıktan sonra bir daha eksik silindir zor geliyor ancak test edip almakta fayda var. Bakım olarak blok içine girmediğiniz sürece size pek fark yaratmaz. Buji değişirse 2 tane fazla takarsınız. Yakıtta da benzer değerler yakalanabilir ancak basılırsa 4 silindir baya güzel içer.

Bu titreşim olayını son zamanlarda çok duymaya başladım.Mt-07'deki kadar değildir ama dimi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------


Karar vermeden ayarları yapılmış bir Tracer 900 ü denemelisin...

Gidonu yüksek olduğu için çok hakim olamamıştım.Ve enduro tarzı motorlar hoşuma gitmiyor görüntü olarak. Belki 40 yaşından sonra düşünebilirim :)

Green Arrow
08 Eylül 2019, 00:23
Evet 2014'te ilk çıktığında almıştım. Sıfır düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------



Evet 2014'te ilk çıktığında almıştım. Sıfır düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------



Bu titreşim olayını son zamanlarda çok duymaya başladım.Mt-07'deki kadar değildir ama dimi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------



Gidonu yüksek olduğu için çok hakim olamamıştım.Ve enduro tarzı motorlar hoşuma gitmiyor görüntü olarak. Belki 40 yaşından sonra düşünebilirim :)

Çift silindir titreşimi elbette yok ancak bu titreşim uzun yolda vs insanı rahatsız ediyor özellikle de düzenli seyahat edilen hızlarda denk geldiği için eksi puan. İlk 4 silindir macerası olan adamı rahatsız etmeyebilir belki bilemem. Ben Suzukiciyim Bandit 650-1250 bloklarına sahip oldum ve ondan sonra bindim CBR650'ye maalesef yanında geçemez konforu ve yürürü bana göre.

Angrypower
08 Eylül 2019, 00:28
Yanlış anlaşılmak istemem ama 6yılda 29000km yapmışsa o motor, neredeyse hiç kullanılmamıştır. Titreşimden müzdarip olma olayını pas geçiyorum. Zira sürüldüğü km'lerden fazla bir km problemi olmayacaktır. Ben Cb650f kullanmıştım. Atla deve kadar titreşim farkı yok.

nyk
08 Eylül 2019, 00:48
Spor motosiklet istiyosan bence mantıklı. görüntüsü güzel, 4 silindir sesi var, oturuş pozisyonuda öyle zorlayıcı değil.

4 silindir olması şart değilse alternatif kawasaki ninja 650 var. görüntü güzel, oturuş pozisyonu rahat, yakıtıda azdır muhtemel ses ve performans olarak tatmin etmeyebilir.

fiyat olarak uyar mı bilmem ama yine ducati supersport var. 2 silindir ducati sesi ve sürüş karakteri seviyosan alternatif olarak düşünülebilir. biz de pek değer görmedi ama yabancı forumlarsa seveni çok. günlük kullanım için panigalelere göre çok daha uygun ve konforlu diyorlar.

__sArSıLmAz__
08 Eylül 2019, 01:01
Cbr650F veya Cbr650R ikiside çok güzel makine,pişman olamazsınız diye düşünüyorum. Kullandığım ve haalada kullandığım bi motor cbr650f
Görüntü var
Abs var
Hız var 265 gördüm
Yakıt yok inanılmaz az yakıyor
Fiyatıda çok iyi ( Bi titreşim muhabbetidir almış başını gidiyor,bu yüzden fiyatı ucuz,yoksa bu fiyatlara olmazdı emin olun )

oktayakgoz
08 Eylül 2019, 01:40
Ben cbr250 den geçtim. Çokta farklı motorlar sürmedim ama ben beğendim. Yakıtı biraz fazla geldi bana. Dediğim gibi belki bilmediğimdendir. Şehir içi 5.5 litrelerde.

Bugün 90 km hızla giderken anlık değere baktım 4.4 gösterdi. Üç aylık 3300 km de. Fazla mı normal mi bilmiyorum

macorono34
08 Eylül 2019, 08:34
Ben cbr250 den geçtim. Çokta farklı motorlar sürmedim ama ben beğendim. Yakıtı biraz fazla geldi bana. Dediğim gibi belki bilmediğimdendir. Şehir içi 5.5 litrelerde.

Bugün 90 km hızla giderken anlık değere baktım 4.4 gösterdi. Üç aylık 3300 km de. Fazla mı normal mi bilmiyorum

Hocam bendede cbr250 var ilerde cbr650f e geçmek istiyorum cbr 250 ile karşılaştirdiginda titreşim nasıl cbr650 de?

E.Yzr
08 Eylül 2019, 10:10
Hayalimdeki motordur kendileri,bence kesinlikle alın:thumleft:

wing41
08 Eylül 2019, 10:58
Fazer 8 i de düşünmek lazım.

oktayakgoz
08 Eylül 2019, 11:09
Hocam bendede cbr250 var ilerde cbr650f e geçmek istiyorum cbr 250 ile karşılaştirdiginda titreşim nasıl cbr650 de?

Ben titreşim devirlerine pek denk gelmiyorum. Tam bilgi veremem ama çok fark yok gibi.

Mossberg500
08 Eylül 2019, 12:28
Cbr650F veya Cbr650R ikiside çok güzel makine,pişman olamazsınız diye düşünüyorum. Kullandığım ve haalada kullandığım bi motor cbr650f
Görüntü var
Abs var
Hız var 265 gördüm
Yakıt yok inanılmaz az yakıyor
Fiyatıda çok iyi ( Bi titreşim muhabbetidir almış başını gidiyor,bu yüzden fiyatı ucuz,yoksa bu fiyatlara olmazdı emin olun )

265 görmüş,yalanını yiyeyim max 240 da kalıyor düz yolda rüzgarsız bir günde oda, sallamayın arkadaşım işkembeden, hava ruzgarlı oldumu 2015 R6 ım bile 260 larda kalıyordu 87 beygir motor me 260 ından bahsediyorsun? Cahilmisin yoksa çoluk cocukmu?

YAHYaONUR
08 Eylül 2019, 13:47
Geçen gün cb 125 f anlatmıyomuydun la sen ne ara r6 ya geçtin, 650f 265 görür görmez mesele o değil, mesele üslubun doğru değil, değiştir onu.

Boldpilot
08 Eylül 2019, 13:51
265 görmüş,yalanını yiyeyim max 240 da kalıyor düz yolda rüzgarsız bir günde oda, sallamayın arkadaşım işkembeden, hava ruzgarlı oldumu 2015 R6 ım bile 260 larda kalıyordu 87 beygir motor me 260 ından bahsediyorsun? Cahilmisin yoksa çoluk cocukmu?

255 gördüm ben, düzde 230a rahat çıkıyor. Aşşağı eğimli rüzgarsız yolda bile 240dan sonra çok nazlı gidiyor 1-1 2-2 artıyor hız.
Velhasıl kelam 260 görülmeyecek bi hız değil , 1.90 boy 92kg ile 255 gördüysem 260 imkansız değil.

gelecek:)
08 Eylül 2019, 13:56
Karar vermeden ayarları yapılmış bir Tracer 900 ü denemelisin...

Tracer 900 denedim ama yüksek hızlarda kafa sallama var

__sArSıLmAz__
08 Eylül 2019, 15:10
Mossberg500 ,Klavye delikanlılığı yapma,erkeksen adamsan gel Adanadayım adresimi verim,sana 265 de gösterecem başka bişeyde. Birkere azıcık beynin olsa girip YouTube da birsürü 265 i bile geçen video var girip bakardın. Cahilsin ama cahil olduğunun farkında değilsin. Yukarda bi arkadaş zaten 255 leri bile gördüm diyor sen haala geçemez diyosun

Angrypower
08 Eylül 2019, 15:33
O göstergeler maalesef en az 13-15km/sa fazla gösteriyorlar. Benim motorda 203 gördüğüm yerde gps verisi 190 olarak kaydetiyor. Baya bir istatistikte tuttum. Göstergelere inanmak pek bir fayda etmiyor.

serkan1987
08 Eylül 2019, 15:47
Bence hiç fena bir karar değil... CBR 650f de düşünülebilir. Bayilerde 2018den kalan 0 motorlar var ve baya bir indirim yapılıyor..

bildiğin bir bayi var mı halen 2018 sıfır km satan?

Cyan
08 Eylül 2019, 19:15
O göstergeler maalesef en az 13-15km/sa fazla gösteriyorlar. Benim motorda 203 gördüğüm yerde gps verisi 190 olarak kaydetiyor. Baya bir istatistikte tuttum. Göstergelere inanmak pek bir fayda etmiyor.

Benim CB500F GPS verisine göre yaklaşık %6 fazla gösteriyor. Yani göstergede 160 yazarken gerçekte 160÷1,06=151 yapıyor oluyorsunuz.

Angrypower
08 Eylül 2019, 19:59
Vay be....Bende 2011 cb600f Hornet var. Senin motordan 17bg daha güçlü fakat 245km'yi geçmiyor. Demek ki sen 600RR'a binsen 300 görecen...Adanalı abi.

Tamamen varsayımsal konuşuyorum. CBR650F grenajlı olduğundan dolayı, rüzgar direncine maruz kalmamasından dolayı senin hornet'ten fazla basamaz mı?

Haa benim MT-07 göstergede 203'ü geçemiyorum :)

__sArSıLmAz__
08 Eylül 2019, 20:43
https://youtu.be/-3bP7gWEeEs



Bazı Arkadaşlara Kapak Olsun

Shrieker
08 Eylül 2019, 20:59
O göstergeler maalesef en az 13-15km/sa fazla gösteriyorlar. Benim motorda 203 gördüğüm yerde gps verisi 190 olarak kaydetiyor. Baya bir istatistikte tuttum. Göstergelere inanmak pek bir fayda etmiyor.

Hız arttıkça daha da çıldırıyor göstergeler. AEA eski fazerından bahsederken gösterge 200'den sonra göbek atmaya başlıyor demişti. 220'den sonra 25-30 km/s gibi uçuk farklar çıkıyordu demişti.

YasinC
08 Eylül 2019, 21:07
%10 oluyor genelde ama bildiğim kadarı ile ktm de fazla gösterme olayı yok.

mfBulut
08 Eylül 2019, 21:23
%10 oluyor genelde ama bildiğim kadarı ile ktm de fazla gösterme olayı yok.

Ben de aksine KTM lerde daha fazlaydı aradaki fark diye biliyorum. Normalde bir marka %5-7 gösteriyorsa KTM %10 dazla gösteriyor diyorlardı. O şekilde kullanıcı yorumları okumuştum diye hatırlıyorum. Ama yanlış hatırlıyor olabilirim.

Angrypower
08 Eylül 2019, 21:28
Birgün alıp test etmek lazım ama benim motorda ekstra olan tek şey koruma takozları. Bir yere telefon falan sabitleyip ölçüm yapma şansım maalesef yok :)

kadango
08 Eylül 2019, 22:42
Fazer 8 alternatif olabilir, baktım demişssin ama... CBR650R' dan daha uygun fiyatlı, daha kaliteli daha oturaklı bir motosiklettir. Karşılaştırılmaz bile bence, sadece 650R' ın tam grenajlı olması artı olarak gösterilebilir. Tabi birde yakıtı... Arada bir litreye yakın fark olması muhtemel.

oktayakgoz
09 Eylül 2019, 06:53
https://youtu.be/-3bP7gWEeEs



Bazı Arkadaşlara Kapak Olsun
Güzel bir kapak oldu. :)

berk_cglr
09 Eylül 2019, 08:32
bu titreşim olayınıda fazla abartıyorlar mt07 den sonra rahatsız etmez emin ol

oktayakgoz
09 Eylül 2019, 09:34
bu titreşim olayınıda fazla abartıyorlar mt07 den sonra rahatsız etmez emin ol

Titşerim olayı her motorda var o zaman. Bende sadece tek silindirlilerde var sanıyordum.

LynXMaSTeR
09 Eylül 2019, 09:41
2,5 yıldır 2017 model cbr 650f sahibiyim. bendeki model 89 beygir, ayrıca üzerinde bulunan full sistem karbon egzozun da verdiği 5-6 beygiri hesaba katarsak 95 beygir civarında.

- motorda titreşim yok, titreşimden muzdarip arkadaşlar ya titreşim görmediler ya da bu motoru kullanmasını bilmiyorlar.
- son hız olarak 267 km/s gördüm. motorun bu hızı göremeyeceğini iddia edenlerin ya motorlarında sıkıntı var ya da bu motoru kullanmasını bilmiyorlar.
- uzun yolda 4,3 lt/100 km değerlerini görmüşlüğüm var. Şehir içinde bu rakam ortalama 5-5,5 lt/100 km civarında. gazı açarsan 10-12 lt görebilirsin.
- supersport modellere göre daha rahat, oturuş pozisyonu çok bel ağrıtan cinsten değil, selesi gayet güzel.

yeni model 650r benim de dikkatimi çekti. ters maşa olsun, sürüş modları olsun, çekiş desteği olsun, şekil şemal olsun tam istediğim özellikte bir motosiklet yapmışlar.
ancak 650f in üzerine 15-20 bin lira verip de bu modeli almak pek mantıklı olmayacak diye düşünüyorum. ancak şu an motosiklet alacak olsam düşünmeden alırdım.

bu arada kendi motosikletim satılık, ilan süresi dolduğu için link atamıyorum, özelden ulaşabilirsiniz.

berk_cglr
09 Eylül 2019, 10:36
motordan motora değişiyor mesela ducati bayağa zangır zangır titriyor allta makinenin çalıştığını hissettiriyor kimisinde bu daha az vızıltı gibi kimisinde gümbür gümbür :)

ahe
09 Eylül 2019, 10:38
stret triple 675 daytona 675 falan düşünün bu motorlar şuan bilinmiyor. 07 alacağına 07 parasına full donanmlı ST675 alabiliyorsun.

Fazer 8 ben parça kalitesini hiç beğenmiyorum
650f de güzel motor ama çok para


Ayrıca büyük motor kullanıyorsanız yanına kesinlikle küçük motor alın derim büyük motor şehir içi kullanılmaz demiyorum ama motoru p*ç etmeye hiç gerek yok hem her gün kullanınca da heyecanı kaçıyor :bounce:

gelecek:)
09 Eylül 2019, 10:39
Alt ve orta devirde canlı motor karakteri ve hafif yapısı sayesinde boyundan büyük işler başaran, hatta şasi,süspansiyon yapısını zora sokabilen bir motordan sonra orta ve üst devirleri kuvvetli klasik 4 silindir bir makineye geçiş yapmayı düşünüyorsunuz. 650cc olması itibarıyla alt devirlerde pek tad vermeyen bir blok üstelik belirli devir aralıgında Honda'ya yakısmayacak bir titreşim problemi var motorun. 4 silindir bambaşka bir dünya alıştıktan sonra bir daha eksik silindir zor geliyor ancak test edip almakta fayda var. Bakım olarak blok içine girmediğiniz sürece size pek fark yaratmaz. Buji değişirse 2 tane fazla takarsınız. Yakıtta da benzer değerler yakalanabilir ancak basılırsa 4 silindir baya güzel içer.

255 gördüm ben, düzde 230a rahat çıkıyor. Aşşağı eğimli rüzgarsız yolda bile 240dan sonra çok nazlı gidiyor 1-1 2-2 artıyor hız.
Velhasıl kelam 260 görülmeyecek bi hız değil , 1.90 boy 92kg ile 255 gördüysem 260 imkansız değil.

siyanoz
09 Eylül 2019, 10:46
bildiğin bir bayi var mı halen 2018 sıfır km satan?

İzmit Haldızlarda bir tane var

Norton772
09 Eylül 2019, 11:52
Ben de aksine KTM lerde daha fazlaydı aradaki fark diye biliyorum. Normalde bir marka %5-7 gösteriyorsa KTM %10 dazla gösteriyor diyorlardı. O şekilde kullanıcı yorumları okumuştum diye hatırlıyorum. Ama yanlış hatırlıyor olabilirim.

Her araçta belirli bir oranda sapma oluyor. Bu bazen %2 iken bazen %10'da olabiliyor. Dün benim peugeot 301'i ölçtüm gps ile ve %2-3 sapma yani fazla gösterme vardı.

hasmet
09 Eylül 2019, 13:36
Ayrıca büyük motor kullanıyorsanız yanına kesinlikle küçük motor alın derim büyük motor şehir içi kullanılmaz demiyorum ama motoru p*ç etmeye hiç gerek yok hem her gün kullanınca da heyecanı kaçıyor :bounce:

Surekli kullaninca motosiklet kesin yipraniyor, arabadan cok daha az da yakmiyor. Ancak heyecan azalmadi benim icin hic. :)

TOTEMONS
09 Eylül 2019, 15:10
AA

burası top speed muabbeti yapan kırolarla dolmuş

Vay be,Tracer 900 ü beğenmiyorsunuz,cbr 650 r beğenmiyonuz.Rossi olmuşunuz haberimiz yok.

Girmemle çıkmam bir oldu

ahe
09 Eylül 2019, 15:19
Surekli kullaninca motosiklet kesin yipraniyor, arabadan cok daha az da yakmiyor. Ancak heyecan azalmadi benim icin hic. :)

abi hergün 80 km işe git gel kullanınca sıkıyo bi yerden sonra :queen: haftada 2-3 kere bineceksin en güzeli geri kalan zamanlar ufak motosiklet ile devam

Green Arrow
09 Eylül 2019, 21:03
AA

burası top speed muabbeti yapan kırolarla dolmuş

Vay be,Tracer 900 ü beğenmiyorsunuz,cbr 650 r beğenmiyonuz.Rossi olmuşunuz haberimiz yok.

Girmemle çıkmam bir oldu

Beğenmemek diye bir durum yok ancak dürüst olmak lazım. Yeni kasa dışı Tracer 900'ler kafa sallıyor, dengesizlik var alette. Sonradan çıkardıkları XSR900'de direk süspansiyonlar değişti ve her modele entegre ettiler, yeni Tracer 900 bence efsane güzel ama eskisini tavsiye etmem. CBR650R'da sabit otoban hızlarında 4 silindirde olmaması gereken bir titreşim var maalesef ben almam. Çift silindirden geçen, ilk büyük motorunu alan adama gider ama bilsin adam. Fazer 8 daha güzel bir motora sahip, onunda eksisi bana göre frenleri ABS'siz modelini asla tavsiye etmem. Ha bu arada benim kullandıgım Bandit serilerinin frenleride kötüdür hissizdir, sonda zank diye durur alet ama korkutur alışana kadar. Herkesin motoru altın olmuş ben buna kızıyorum, eksisi varsa söyleyeceksin.

YBRMANİA
10 Eylül 2019, 09:05
fazer 8 kesinlikle öneririm.Hem rahat hem oturaklı bir motor.SSleri kovalayabilirsin.

serif abi
10 Eylül 2019, 09:29
Surekli kullaninca motosiklet kesin yipraniyor, arabadan cok daha az da yakmiyor. Ancak heyecan azalmadi benim icin hic. :)

İlla ki sürekli kullanınca arabada motorda hertürlü araç yıpranır, kullandıkça
Sürekli kullanınca çok yıpranmasın diyor isen ona uygun motor alacaksınız , 4 silindir grenajlı motor nisbeten daha çok yıpranır.
VSTROM, 650-1000
R1200GS, F800GS,
NC750X ,Africa Twinn
Super ve Normal Tenere,
VFR800X,VRR1200X,

Bu motorlar endruo(dayanım ) motorlardır görece olarak daha az yıpranırlar..

ahe
10 Eylül 2019, 10:10
İlla ki sürekli kullanınca arabada motorda hertürlü araç yıpranır, kullandıkça
Sürekli kullanınca çok yıpranmasın diyor isen ona uygun motor alacaksınız , 4 silindir grenajlı motor nisbeten daha çok yıpranır.
VSTROM, 650-1000
R1200GS, F800GS,
NC750X ,Africa Twinn
Super ve Normal Tenere,
VFR800X,VRR1200X,

Bu motorlar endruo(dayanım ) motorlardır görece olarak daha az yıpranırlar..

bu ne kadar yanlış 1 bilgi ya taraf değilim ama 600f ile 1m km yapan adam var :queen:

Ayrıca konumuz hangi motorların yıpranacağı değil her motor yıpranır sonuçta adam koca r1200GS şehir içi kullan diye üretmiyor :) o yüzden ben demiştim sürekli kullanımda yıpranıyor sonrada haşmet abi konuyu devam ettirdi. R1200GS'in olur yanına nmax xmax pcx gibi bir şey alırsın şehir içi bakkala pazara kahve içmeye onunla gidersin büyük motoruda arada haftada 1 çıkartırsın olmaz mı öyle :queen:

Green Arrow
10 Eylül 2019, 11:12
bu ne kadar yanlış 1 bilgi ya taraf değilim ama 600f ile 1m km yapan adam var :queen:

Ayrıca konumuz hangi motorların yıpranacağı değil her motor yıpranır sonuçta adam koca r1200GS şehir içi kullan diye üretmiyor :) o yüzden ben demiştim sürekli kullanımda yıpranıyor sonrada haşmet abi konuyu devam ettirdi. R1200GS'in olur yanına nmax xmax pcx gibi bir şey alırsın şehir içi bakkala pazara kahve içmeye onunla gidersin büyük motoruda arada haftada 1 çıkartırsın olmaz mı öyle :queen:

Türkiye şartlarında bir motosiklet bana göre ABD ve sakin Avrupa yollarına göre 2-3 kat daha fazla yıpranıyor. Hem trafik, hem hava şartları hem de kullanıcı bilinçsizliği ve trafik kurallarının olmaması buna etken.

oktayakgoz
10 Eylül 2019, 12:20
Konu nereye gelmiş ya. MT 07 den sonra cbr650r almaması için sebep yıpranması mı ? :)

serif abi
10 Eylül 2019, 15:17
bu ne kadar yanlış 1 bilgi ya taraf değilim ama 600f ile 1m km yapan adam var :queen:

Ayrıca konumuz hangi motorların yıpranacağı değil her motor yıpranır sonuçta adam koca r1200GS şehir içi kullan diye üretmiyor :) o yüzden ben demiştim sürekli kullanımda yıpranıyor sonrada haşmet abi konuyu devam ettirdi. R1200GS'in olur yanına nmax xmax pcx gibi bir şey alırsın şehir içi bakkala pazara kahve içmeye onunla gidersin büyük motoruda arada haftada 1 çıkartırsın olmaz mı öyle :queen:

Motor aksamı olarak size katılırım , hatta CBF1000 motorunu öldüremezsini daha dayanımlıdır,
CBF500(eskisi karbüretörlü olan) honda 500Bin KM motor garantisi verdi.

Lakin ,
Sizin yazdıklarınız çok çok eksik ben motor dediğimde motorsikletin motor u nu değil bütünlügünden bahsettim ,
Birisi göre olarak TÜM YOL koşullarına göre TASARIM edilir iken digeri %99 asvalt ve sadece ÇEVRE YOLU kullanıma göre TASARIM edilmiştir, Sıkışık TRAFİGE BİLE GÖRE DEĞİL.....

Çıkıp Ankara istanbul arası CBF 600 ile gitseniz 1 Milyon KM yapar ,
Benim saydıgım motorlarda yapar ,

Sizin bilginiz çok çok eksik :queen: Mühehendislerin de her halde bir bildigi vardı endruo diye bir sınıf her halde durduk yere çıkmadı :queen:
Herhalde mühendilerin de bildikleri vardı amaca göre farklı farklı moto(Siklet) tasarımı yapatılar ..

hasmet
10 Eylül 2019, 15:56
CBF500(eskisi karbüretörlü olan) honda 500Bin KM motor garantisi verdi.
Nasıl??? Niye? 250bin km'de rektifiye gereken motoru Honda ücretsiz rektifiye mi edecek yani? Nerededir bu bilgi?