PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bilgiye ihtiyacim var.



Kuray7
31 Ağustos 2019, 11:05
Merhaba pulsar 150NS motorumun debriyaj balatası ve zincir değişikliği yapmam gerekiyor aslında 25.000 km'de olmama rağmen servis zincir dişli durumu iyi degistirmeye gerek yok dedi. Fakat benim içim rahat değil en azından sadece zinciri değiştirmek istiyorum. Ama bunlardan bu ay sadece 1ini yapabilirim. Debriyaj balatasini mi değiştirmeliyim zincirimi? Sormamdaki sebep ise hangisi daha çok sıkıntı yaratır sorun çıktığında.

mavzer-i
31 Ağustos 2019, 11:09
zincir sorun çıkartırsa kopar ve yolda kalırsın
debriyaj balatasının çıkartacağı zarar debriyaj tasını mahvedersin ve yolda kalmakla birlikte motor içindeki bazı mekanik parçalara da zarar verirsin.
tabi bunun olması için debriyaj balatasının baya baya baya bi bitmiş olması lazım.

Kuray7
31 Ağustos 2019, 11:14
Teşekkür ederim peki bir sorum daha olacak. Zincire baktığımda aslında kötü durumda görünmüyor sakin bir kullanıcıyim. Debriyaj balatası değiştirmek istememdeki sebep cekisimde bariz bir düşüş meydana geldi. Bu düşüşün sebebi zincirden çok balatadan kaynaklanır değil mi ?

mavzer-i
31 Ağustos 2019, 11:18
Teşekkür ederim peki bir sorum daha olacak. Zincire baktığımda aslında kötü durumda görünmüyor sakin bir kullanıcıyim. Debriyaj balatası değiştirmek istememdeki sebep cekisimde bariz bir düşüş meydana geldi. Bu düşüşün sebebi zincirden çok balatadan kaynaklanır değil mi ?

başka bişeyden de kaynaklanabilir.

ogzcngdk
31 Ağustos 2019, 11:32
Devir artıp hızınız artmıyorsa debriyaj balatasındandır. Eğer bu olmuyorsa boşuna balatayı değiştirmeyin. Zaten balatayı yakmadıysanız motor ömrü kadar ömrü vardır debriyajın kolay kolay birşey olmaz.

Zincire gelince bir zincir 25 bin kilometrede ömrünü tamamlar fakat dişlilere kolay kolay bir şey olmaz boşuna değiştirip paranızò harcamayın. Çekiş düşüklüğü atesleme ile alakalı olabilir veya karbratör ayarı ile.