PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : triumph street triple 675



Sayfa : [1] 2 3

ahe
02 Temmuz 2019, 16:25
2017 Yılının orta segment en iyi motosikleti seçilmesi rağmen ülkemizde yeterince hatta hiç rağbet görmeyen modeli olan triumph street triple 675
neden kimse almıyor veya neden forumda hiç bir şekilde konusunu göremiyoruz. Üzerinde öhlinsler m50ler 3 silindir 170 kilo 105 bg linear tork eğrisi vs olmasına rağmen neden hiç binen adam yok. 2 el piyasası yok vs gibi şeyler yazmayın onu herkes biliyor acaba başka bir sıkıntısı mı var motorun alasım var o yüzden çok araştırdım çok fazla bir şey bulamadım :flower:

mfBulut
02 Temmuz 2019, 16:30
Yağ yakma problemi olduğunu okumuştum. Bir de bakımları da masraflı bir motosiklet sanırım.

ahe
02 Temmuz 2019, 16:48
Yağ yakma problemi olduğunu okumuştum. Bir de bakımları da masraflı bir motosiklet sanırım.

Neyin bakım masrafı ucuz ki en basiti 250cc için bile 2 kutu yağ + yağ filtresi alıyosun motul 7100 koyduğunu düşünürsek yağ + yağ filtresi 200-300₺ arası tutuyor zaten :queen:

mfBulut
02 Temmuz 2019, 16:56
Valla hocam zaten bana sorsan param olsa koşa koşa gidip alacağım ilk motosiklet olur kendileri :) Özellikle yeni versiyonun R ve RS serilerine bayılıyorum. Yoksa bu yazdıklarım tahmin :)

dogukanb
02 Temmuz 2019, 16:59
Bence tasarımdan kaybediyor aynı paralarda tasarım dili hyper-naked olsaydı mt serisi çok üzülürdü

zekeriyaimam
02 Temmuz 2019, 17:07
10.000 de bir subap ayarına korlasa kim gitcek ya : )))

ahe
02 Temmuz 2019, 17:10
Bence tasarımdan kaybediyor aynı paralarda tasarım dili hyper-naked olsaydı mt serisi çok üzülürdü

tasarım konusu tamamen göreceli bir kavram hocam :bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------


10.000 de bir subap ayarına korlasa kim gitcek ya : )))

10.000 de bir iyiymiş aslında hahaha . Harbiden subap ne alaka

mfBulut
02 Temmuz 2019, 17:22
Bence tasarımdan kaybediyor aynı paralarda tasarım dili hyper-naked olsaydı mt serisi çok üzülürdü

Tam tersi ben de tasarımına bayılıyorum mesela. Zevkler renkler hesabı.

Ros1n2
02 Temmuz 2019, 17:49
Şekli, şemali ve motor karakteriyle çok özel bir motosiklet.. Bende çok beğeniyorum, birgün mutlaka alıp kırbaçlıycam :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------

Ayrıca bırak tutulmasın şimdi tutulsa 2.el motoruna adam sıfır parası ister alamayız. Ayrıca mt7-9 gibi herkesin altında olursada bir çekiciliği kalmaz. Böyle çok iyi boşver

ahe
02 Temmuz 2019, 18:01
Şekli, şemali ve motor karakteriyle çok özel bir motosiklet.. Bende çok beğeniyorum, birgün mutlaka alıp kırbaçlıycam :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------

Ayrıca bırak tutulmasın şimdi tutulsa 2.el motoruna adam sıfır parası ister alamayız. Ayrıca mt7-9 gibi herkesin altında olursada bir çekiciliği kalmaz. Böyle çok iyi boşver

Alıcam gibi babuş yürürü yeter ağa ya hani hiç birşey olmasın :) zaten alırsam yanına bir tane nmax falan almayı düşünüyorum. Sesi çok tatlı aletin ya böğürüyo gibi mötüş :flower: çoçuk gibi googleden fotoğraflarına bakıyorum

uzay gemisi
02 Temmuz 2019, 18:02
o pörtlek farlarıyla çirkinliğin adı yazılmışı, tam bir çirkinlik abidesi. tabi renkler ve zevkler :)

ahe
02 Temmuz 2019, 18:09
o pörtlek farlarıyla çirkinliğin adı yazılmışı, tam bir çirkinlik abidesi. tabi renkler ve zevkler :)

https://i.hizliresim.com/BO4jpV.jpg (https://hizliresim.com/BO4jpV)

Deme öyle ya ::gazla::

atalayalper
03 Temmuz 2019, 15:52
Mükemmel bir makine.. Tipi gidişi sesi duruşu her yönü ayrı başarılı. Ülkemizde İtalyan, ingiliz, alman malı motorlara olan ön yargıdan ötürü bu motorlar pek satılmıyor ama neler kaçırıyorlar alıp kullanmadıkları için bilemiyorlar tabi. Parçası pahalı, bakımı pahalı... Bıktık şu laflardan artık. Sanki diğer markalarda parça da bakım da bedava.. Ducatiye, Triumph'a, Bmw'ye, Moto Guzziye vs..vs. biniyorsan zaten zevk adamısındır bakımı pahalı parçası pahalı diye ağlamazsın kabul etmişsindir hepsini alırken. Makine de sana onun karşılığını kat be kat fazlasıyla verir zaten.

tommygun
03 Temmuz 2019, 15:57
Bir arkadaşım 2 ay önce Street Triple Rs aldı, şekil şemal zaten çok güzel de makine deli gibi gidiyor.

atalayalper
03 Temmuz 2019, 16:36
Deli gibi de duruyor gidip duramayanlardan değil mesela :cat:

UzunYolAdami
03 Temmuz 2019, 16:45
memlekette fiyatlar malum böyle olunca pazarda henuz 2. elde yer edinenemis bir markayi modeli ancak 2. eli dusunmeyenler alirlar ki oda az sayida kisidir.
aksi halde ingilizlerin motorlarinin performanslari, iscilik ve malzeme kaliteleri herkesin malumudur, ust seviyedir.

Levent
03 Temmuz 2019, 16:47
Triumph ülkemizde yemedi maalesef, bize MT çok bile, al-sat çı bir millet olduğumuzdan mütevellit böyle makinalar bizde iş yapmıyor.

Reşit
03 Temmuz 2019, 17:32
VW Golf'ü E-Class Mercedes'le bir tutan milletten Triumph'a değer vermesini bekliyorsan daha çok beklersin :farao: Al güzel kardeşim, bir gün bile olsa Daytona beni pişman etmedi. Aynı bloğa sahip oldukları için Street Triple da seni pişman etmeyecektir. Hatta alabiliyorsan 765 R modelini al.

Şu anda Moto2'de sadece bu blok yarışıyor, hatırlatayım.

2015'te sıfır aldığım MT09 5000 km'de eksantrik dağıttı. Bana kimse maval okumasın. Triumph taş gibi motor :cat:

ahe
03 Temmuz 2019, 18:27
Yurtdışında aşırı fan mecvut ülkemizde yemiyor maalesef ama alacam vurucam kırbacı :queen: yürürü yeter sadece ya gerçekten mt25 kadar motor (hafifliği)170kilo ıslak ağırlık 105 bg 3 silindir mütüşlük derecede güzel yani. Ben ağır motor sevmiyorum öyle gidip 300 kilo motor alayım gezeyim hiç bana göre değil max 180 kilo olacak

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------


VW Golf'ü E-Class Mercedes'le bir tutan milletten Triumph'a değer vermesini bekliyorsan daha çok beklersin :farao: Al güzel kardeşim, bir gün bile olsa Daytona beni pişman etmedi. Aynı bloğa sahip oldukları için Street Triple da seni pişman etmeyecektir. Hatta alabiliyorsan 765 R modelini al.

Şu anda Moto2'de sadece bu blok yarışıyor, hatırlatayım.

2015'te sıfır aldığım MT09 5000 km'de eksantrik dağıttı. Bana kimse maval okumasın. Triumph taş gibi motor :cat:

nasıl dağıttı aman diyimmmm

wing41
03 Temmuz 2019, 19:23
Azıcık rüzgardan korusa ikinci eline falan bakmayıp direk alacağım motordur kendisi. MT 09 dan sonra naked motor mu Allah korusun

karayel90
03 Temmuz 2019, 19:39
2017 Yılının orta segment en iyi motosikleti seçilmesi rağmen ülkemizde yeterince hatta hiç rağbet görmeyen modeli olan triumph street triple 675
neden kimse almıyor veya neden forumda hiç bir şekilde konusunu göremiyoruz. Üzerinde öhlinsler m50ler 3 silindir 170 kilo 105 bg linear tork eğrisi vs olmasına rağmen neden hiç binen adam yok. 2 el piyasası yok vs gibi şeyler yazmayın onu herkes biliyor acaba başka bir sıkıntısı mı var motorun alasım var o yüzden çok araştırdım çok fazla bir şey bulamadım :flower:

Milletde para yok bide zamlar zamların üstüne biniyor kim nasıl alacak

elessartt
03 Temmuz 2019, 19:48
Milletde para yok bide zamlar zamların üstüne biniyor kim nasıl alacak
Parça maliyeti'de çok yüksek maalesef. Sarf malzeme değil oldu ki kaza/yüksek kilometre'deki bakımlar vs. için konuşuyorum.

Arkadaşımın biri yaklaşık 2.5 ay önce 2015 Street Triple 675R aldı. Geçen ay içinde serviscinin en soldaki şeritten en sağdaki çıkışa aniden geçmesine mütevellit motoru orta kapıya gömüldü. Ön amörtisör takımı,diskler,jant gitti. Servis'in tamir için çıkardığı maliyet 40BİN TL. Arkadaşın motoru aldığı fiyat 35Bin TL. Triumph öyle bir motor ki yurtdışında bile çıkma parçası vs. zor bulunuyor.

Büyüklerimizin zamanında bize söylediği ve benim de şuan yakınlarıma söylediğim TR şartlarında japon motordan başkası gitmez. Parça bulma kolaylığı olsun vb. en güzeli. Evet, Avrupa'lı motosiklet markaları çok güzel motosikletler üretiyor fakat bizdeki bu ekonomi ve maddi şartlarla ancak zengin motoru olarak kalır.

uzay gemisi
03 Temmuz 2019, 20:00
VW Golf'ü E-Class Mercedes'le bir tutan milletten Triumph'a değer vermesini bekliyorsan daha çok beklersin :farao: Al güzel kardeşim, bir gün bile olsa Daytona beni pişman etmedi. Aynı bloğa sahip oldukları için Street Triple da seni pişman etmeyecektir. Hatta alabiliyorsan 765 R modelini al.

Şu anda Moto2'de sadece bu blok yarışıyor, hatırlatayım.

2015'te sıfır aldığım MT09 5000 km'de eksantrik dağıttı. Bana kimse maval okumasın. Triumph taş gibi motor :cat:

Modeli kötülemek için eksantrik dağıttı diye öyle bir yazmışsin ki sanırsın eksantrik koptu da subaplar pistonlara çakılıp motor bloğu komple çöp oldu. Olanı soyliyim, en fazla şıkır şıkır ses yapmıştır ki oda 2015 modellerin kronik sıkıntısıdır. Gergi değişir sorun çözülür. Yeni modellerde aynı sorun yok. Model marka kötülemek için abartmayin birşeyi.

Bizim ülkede de öyle birşey var ki piyasada tutulmayan motor süper ötesi özel motordur algısı var:)

Ercü5259
03 Temmuz 2019, 20:45
Hocam yakın zamanda mt 10 almadınız mıydı benmi yanlış hatırlıyorum. trump olayına gelince yakından inceledim gerçekten çok hoş r versionu daha da güzel lakin o fiyata insan ister istemez acaba diyor hayelimdeki motorlardan biri ..alırsanız hayırlı olsun saygılar

Kural [ Z ]
03 Temmuz 2019, 20:49
Forumda "hangi motosikleti almalıyım" başlıklı konu açan vatandaşın ilk satırında yazdığı şey "ikinci el piyasası iyi mi", "ne kadar kar ederim", "kolay satılır mı", "zarar ettirir mi" olunca insanlar bu motosikletleri ağzına almaya korkuyor haliyle.

Çirkin kraldır kendisi, beğendiğim ama çirkin bi motosiklet. Tam sevdiğim cinsten :bounce: Kıymetini bilene gider en azından, R25' lere dönmeyecek olması beni sevindirmiyor değil. Sanırım anlatabilmişimdir.

mutas
03 Temmuz 2019, 21:49
Öyle bi tipi var ki seven çok seviyor sevmeyen de çirkin diyor. Ben seven tayfadanım.

Fakir bir ülke olduğumuz için, elden çıkarması kolay olmayacak bir motosiklet almak mantıklı bir seçenek değil bir çok insan için malesef.

gogozh
03 Temmuz 2019, 22:24
Ben de street triple hastasıyım ya her nedense çirkin makinalar hoşuma gidiyor .
Katana mesela ona da hastayım :(

Reşit
03 Temmuz 2019, 23:11
Modeli kötülemek için eksantrik dağıttı diye öyle bir yazmışsin ki sanırsın eksantrik koptu da subaplar pistonlara çakılıp motor bloğu komple çöp oldu. Olanı soyliyim, en fazla şıkır şıkır ses yapmıştır ki oda 2015 modellerin kronik sıkıntısıdır. Gergi değişir sorun çözülür. Yeni modellerde aynı sorun yok. Model marka kötülemek için abartmayin birşeyi.

Bizim ülkede de öyle birşey var ki piyasada tutulmayan motor süper ötesi özel motordur algısı var:)

Fan boy olmayacak kadar çok farklı markaya bindim. O yüzden Triumph hakkında bilgin ve deneyimin varsa tartışalım, varsayımlar üzerinden değil :cat:

nyk
03 Temmuz 2019, 23:12
tipi çok farklı yani tasarımı çoğu kişiye hitap etmez. Markadan dolayı bir önyargı var ayrıca yüksek hacimli naked zaten çok sevende yok MT hariç öyle çok satılan yüksek hacimli naked yok sanırım.

Naked için bence yüksek güçlere gerek yok zaten rüzgardan yamuluyosun yüksek süratlerde. düşük süratlerde kullanmak için de bence mt25 bile çok yeterli. 700cc 900cc 1000cc nakedları kim neden alıyor hiç anlamıyorum şahsen.

uzay gemisi
04 Temmuz 2019, 00:00
Fan boy olmayacak kadar çok farklı markaya bindim. O yüzden Triumph hakkında bilgin ve deneyimin varsa tartışalım, varsayımlar üzerinden değil :cat:
Triumph kullanmadim binmedim ne tasarım olarak ne tarz olarak bana en çok hitap eden motorlar japon motorlari. o yüzden tartışmaya gerek yok yalnız benim dikkat çektiğim nokta kullandığınız abartı cümleleri. Abarttiginiz kadar ciddi bir sorun değil.

tipi çok farklı yani tasarımı çoğu kişiye hitap etmez. Markadan dolayı bir önyargı var ayrıca yüksek hacimli naked zaten çok sevende yok MT hariç öyle çok satılan yüksek hacimli naked yok sanırım.

Naked için bence yüksek güçlere gerek yok zaten rüzgardan yamuluyosun yüksek süratlerde. düşük süratlerde kullanmak için de bence mt25 bile çok yeterli. 700cc 900cc 1000cc nakedları kim neden alıyor hiç anlamıyorum şahsen.

Bu tarz yüksek cc ye ne gerek var diyenlerin daha önce yüksek CC motosiklet kullandığından şüpheliyim:) o gitmeyen 35hp 22nm tork dan inip 115 beygir 87nm tork mt09 a binip o hızlanmayi hissettiğiniz zaman, yüksek torkun hissini aldığınız zaman ne dediğimi anlarsınız. Belki almışsınızdır ona rağmen MT 25 yeterli diyorsanız diyeceğim birşey yok:)

hasmet
04 Temmuz 2019, 04:09
Speed triple niye düşünmüyorsunuz? Street triple Mt10 sonrası zayıf kaçmasın? Zevk tabi ama 900cc Hornet sonrası 600cc Hornet denediğimde uyuz olmuştum. Alet güçlü, ama gücü yüksek devirde yapıyor, o da bambaşka bir sürüş tarzı demek. O da zevkli bir açıdan, ama naked sürüş tarzına çok uygun değil bence, çünkü gaz verdiğin anda güç yok malesef. Güç için hesap kitap yapıp uygun vitese öncesinde geçmek gerekiyor. Çünkü tork yok motorda. Her SS devşirmesi 600cc naked gibi düşük cc'den yüksek güç üretmek için bağırtmak gerekiyor aleti. Malesef street triple de böyle. Yüksek devirde kullanmak ta gereksiz gerginlik oluşturuyor günlük kullanımda. Pist için uygun ama günlük kullanımda değil bence.

Açıkçası bu açıdan MT7 çok başarılı gibi.

Eğer hafiflik diyorsanız da SM türevi bir motosiklete geçmek iyi bir seçenek olabilir belki. En azından günlük kullanıma daha uygun diye düşünüyorum. DRZ, KLR, M701, vs.


tipi çok farklı yani tasarımı çoğu kişiye hitap etmez. Markadan dolayı bir önyargı var ayrıca yüksek hacimli naked zaten çok sevende yok MT hariç öyle çok satılan yüksek hacimli naked yok sanırım.

Naked için bence yüksek güçlere gerek yok zaten rüzgardan yamuluyosun yüksek süratlerde. düşük süratlerde kullanmak için de bence mt25 bile çok yeterli. 700cc 900cc 1000cc nakedları kim neden alıyor hiç anlamıyorum şahsen.
Hemen hemen her büyük markanın hem 600cc hem de 1000cc naked modeli vardır. Türkiye de çok rast gelmiyor olabilirsiniz. Ama pazar dünyada büyük.

Düzgün motosikletle yüksek hızda yamulmuyorsunuz. Günde 10 saat kullandığım oldu. Ama motosikletin yapısı seyehat hızında kask civarında türbülans oluşturuyorsa, kask ta ameleyse, yarım saat sürüş bile ızdırap olur.

Okan Sinan Ocan
04 Temmuz 2019, 07:50
Kim demiş forumda kimse Street Triple675 kullanmıyor diye. :king:

Kağıt üzerinde rakamlar öyle göstermesede bu alet tam bir canavar. Kalkışı , ara hızlanmaları ve virajlardaki yol tutuşu inanılmaz. Kaldı ki bendekin de Ohlins süspansiyon da yok. Buna rağmen çok başarılı. Şile orman yolu gibi dar virajlı iyi asfaltlı zeminlerde bu aletle başa çıkabilecek bir MT serisi yok (MT-10 ile küçük bir duygusal diyolağa girmiştim o yolda oradan biliyorum :bounce: )
Hafifliğinden dolayı inanılmaz hızlı ve kolay yönlenme kaabiliyetine sahip. istanbul park sürüşümde start finish düzlüğü ve arka düzlük dışında yetersiz kaldığı hiç olmadı ve virajlarda oldukça ciddi modelleri üzdü diyebilirim.
3 silindirin mucizesi olarak 14.000 devir çevirebilen makinanın 3000 devirde hala aynı canlı torka sahip olması inanılmaz. Bir süre sonra altınızdakinin 600 sınıfında bir motor olduğunu unutabiliyorsunuz.
Bendeki ABS siz model olmasına rağmen frenlerine muhteşem demek hiç abartı olmaz. Manete yaptığınız şefkatli bir okşama dahi arka tekerleğin yerle temasını kesebilecek kadar güçlü bir durdurma isteği ile cevaplanıyor.
Motorun yağ eksilttiği doğru. Ancak bu motorun tasarımından kaynaklanan bir tercih. Diğer motorlardan çok daha büyük bir alt karterde yeterince yağ yedeği var. Zaten emsallerinden yaklaşık yarım litre daha fazla yağ alıyor içerisine. Sıklıkla kontrol edilir ve seviyesi tamamlanırsa hiç bir sorun yaşatmayacaktır.

Sonuç olarak ben bu motoru çok sevdim , bana 50 yaşımda olduğumu unutturup 18 yaşımda yaptığım serserilikleri yaptırmak için şeytanla ortaklık kurduğunu düşünüyorum.:cherry:

Sevgilerimle

atalayalper
04 Temmuz 2019, 08:37
Yok hocam kabul edemeyiz bu yorumları parçası pahalı ve ikinci eli yok r25, cbr250, xmax ve mt serisi dışında motor alan adam bizden değildir :cherry:

Şaka bir yana 3 silindirin sesi de harika mesela bu makinelerin sesi Arrow marka egzozlar ile inanılmaz oluyor. Çift silindir triumphların da Termignoni ile..

ahe
04 Temmuz 2019, 08:50
Kim demiş forumda kimse Street Triple675 kullanmıyor diye. :king:

Kağıt üzerinde rakamlar öyle göstermesede bu alet tam bir canavar. Kalkışı , ara hızlanmaları ve virajlardaki yol tutuşu inanılmaz. Kaldı ki bendekin de Ohlins süspansiyon da yok. Buna rağmen çok başarılı. Şile orman yolu gibi dar virajlı iyi asfaltlı zeminlerde bu aletle başa çıkabilecek bir MT serisi yok (MT-10 ile küçük bir duygusal diyolağa girmiştim o yolda oradan biliyorum :bounce: )
Hafifliğinden dolayı inanılmaz hızlı ve kolay yönlenme kaabiliyetine sahip. istanbul park sürüşümde start finish düzlüğü ve arka düzlük dışında yetersiz kaldığı hiç olmadı ve virajlarda oldukça ciddi modelleri üzdü diyebilirim.
3 silindirin mucizesi olarak 14.000 devir çevirebilen makinanın 3000 devirde hala aynı canlı torka sahip olması inanılmaz. Bir süre sonra altınızdakinin 600 sınıfında bir motor olduğunu unutabiliyorsunuz.
Bendeki ABS siz model olmasına rağmen frenlerine muhteşem demek hiç abartı olmaz. Manete yaptığınız şefkatli bir okşama dahi arka tekerleğin yerle temasını kesebilecek kadar güçlü bir durdurma isteği ile cevaplanıyor.
Motorun yağ eksilttiği doğru. Ancak bu motorun tasarımından kaynaklanan bir tercih. Diğer motorlardan çok daha büyük bir alt karterde yeterince yağ yedeği var. Zaten emsallerinden yaklaşık yarım litre daha fazla yağ alıyor içerisine. Sıklıkla kontrol edilir ve seviyesi tamamlanırsa hiç bir sorun yaşatmayacaktır.

Sonuç olarak ben bu motoru çok sevdim , bana 50 yaşımda olduğumu unutturup 18 yaşımda yaptığım serserilikleri yaptırmak için şeytanla ortaklık kurduğunu düşünüyorum.:cherry:

Sevgilerimle

Vay arkadaş neler görüyorum :thumright Hocam yağ eksiltme avrupa menşei olan bütün marka modellerde var ktm bmw triumph vs japonlar bu konuda daha başarılılar yine onlarda eksiltiyor ama avrupalı motosikletler kadar değil :queen: Valla tam aradığım yorum olmuş bizzat kullanıcısından böyle duymak gerçekten mutlu etti beni zaten alırsam türkiye'de desek toplanalım halı sahaya adam çıkartamayız :queen::queen: ben ciddi ciddi almayı düşünüyorum şuan düzgün ilan yok biraz pusuda bekliyorum bakalım neler olacak.


Ayrıca bu yedek parça servis maliyeti konusu arkadaşlar bence bütün motosikletler aynı bir arkadaşım wr125 arka orj dişli için 1,5 ay beklemişti :D Pahalılık konusu yine aynı insanlar sadece biraz korkuyorlar o kadar bence klasik alışılmış japon felsefesi olduğu için insanımızda zor geliyor böyle detaylar. 2 silindir motosikleti olan arkadaşların yağ yağfilresi buji bakımı kaç para tutuyorsa avrupa malı motosikletlerinde aynı tutuyor. Yedek parça beklemek vs içinde zaten st alıp tek motorun o olması biraz garip olur yanına ufak bi tane motor almak şart. nmax :rendeer:

Okan Sinan Ocan
04 Temmuz 2019, 10:04
Şu yedek parça işini bir açıklığa kavuşturmak lazım. Triumph markasında orijinal yedek parça için servisin keyfini beklemek zorunda değilsiniz. World of Triump adı verdikleri yedekparça ve aksesuarları online alabileceğiniz bir on-line hizmetleri mevcut. Daima stok var ve en geç 10 gün içerisinde kapınızda oluyor. Gidip gümrükle falan uğraşmıyorsunuz . Adamların çalıştığı taşımacı firma direk PTT ye teslim ediyor ve kurye kapınıza getiriyor. Eğer gümrükte herhangi bir ödeme çıkmış ise (ki avrupa menşeili olduğu için gümrük vergisi yok) küçük bir meblayı kapıda ödeyip kargonuzu teslim alıyorsunuz. Yıllardır farklı modellerine bindiğim Triumph arıza sıklığı bakımından beni diğer markalardan daha az üzdü diyebilirim.
Bu arada World of Triumphdan aldığınız aksesuarlar için web sitesine faturadaki kodunu girdiğinizde on line montaj kılavuzuna direk ulaşıyorsunuz. Ben tüm aksesuarlarımı kendim monte edebiliyorum bu yüzden.
Yine bilinmeyen bir özelliği , sarf malzemelerinin çoğu diğer markalarla hatta japonlar ile ortak. Bu nedenle illa orijinalci değilseniz çin malı yan sanayi ürünlerede ulaşmak mümkün. Mesela sinyalleri yamaha ile aynı ben aliexpresten tanesini 15 tl ye getirttim.

Şu anda değeri farkedilmeyen ve ikinci elde 2010 - 2015 arası modellerini ikinci el MT-07 den ucuza alabileceğiniz gizli hazinedir. Ben iki arkadaşıma daha aynı modeli kovalıyorum . Yakında millet motoru anladığında fiyatları patlayacaktır.

Bu kıyağımı da unutmayın

Sevgilerimle

Sevgilerimle

ahe
04 Temmuz 2019, 10:14
Şu yedek parça işini bir açıklığa kavuşturmak lazım. Triumph markasında orijinal yedek parça için servisin keyfini beklemek zorunda değilsiniz. World of Triump adı verdikleri yedekparça ve aksesuarları online alabileceğiniz bir on-line hizmetleri mevcut. Daima stok var ve en geç 10 gün içerisinde kapınızda oluyor. Gidip gümrükle falan uğraşmıyorsunuz . Adamların çalıştığı taşımacı firma direk PTT ye teslim ediyor ve kurye kapınıza getiriyor. Eğer gümrükte herhangi bir ödeme çıkmış ise (ki avrupa menşeili olduğu için gümrük vergisi yok) küçük bir meblayı kapıda ödeyip kargonuzu teslim alıyorsunuz. Yıllardır farklı modellerine bindiğim Triumph arıza sıklığı bakımından beni diğer markalardan daha az üzdü diyebilirim.
Bu arada World of Triumphdan aldığınız aksesuarlar için web sitesine faturadaki kodunu girdiğinizde on line montaj kılavuzuna direk ulaşıyorsunuz. Ben tüm aksesuarlarımı kendim monte edebiliyorum bu yüzden.
Yine bilinmeyen bir özelliği , sarf malzemelerinin çoğu diğer markalarla hatta japonlar ile ortak. Bu nedenle illa orijinalci değilseniz çin malı yan sanayi ürünlerede ulaşmak mümkün. Mesela sinyalleri yamaha ile aynı ben aliexpresten tanesini 15 tl ye getirttim.

Şu anda değeri farkedilmeyen ve ikinci elde 2010 - 2015 arası modellerini ikinci el MT-07 den ucuza alabileceğiniz gizli hazinedir. Ben iki arkadaşıma daha aynı modeli kovalıyorum . Yakında millet motoru anladığında fiyatları patlayacaktır.

Bu kıyağımı da unutmayın

Sevgilerimle

Sevgilerimle

mesajı sil sil kimse görmesin şşşş

nyk
04 Temmuz 2019, 13:19
Triumph kullanmadim binmedim ne tasarım olarak ne tarz olarak bana en çok hitap eden motorlar japon motorlari. o yüzden tartışmaya gerek yok yalnız benim dikkat çektiğim nokta kullandığınız abartı cümleleri. Abarttiginiz kadar ciddi bir sorun değil.


Bu tarz yüksek cc ye ne gerek var diyenlerin daha önce yüksek CC motosiklet kullandığından şüpheliyim:) o gitmeyen 35hp 22nm tork dan inip 115 beygir 87nm tork mt09 a binip o hızlanmayi hissettiğiniz zaman, yüksek torkun hissini aldığınız zaman ne dediğimi anlarsınız. Belki almışsınızdır ona rağmen MT 25 yeterli diyorsanız diyeceğim birşey yok:)

Yanlış anlaşılma olmuş sanırım. Yüksek CC motosiklete ne gerek var demedim yüksek CC Naked motosiklet alanları anlamıyorum dedim. MT25 ilk motorumdu, 0-140 arası performansı bence gayet iyiydi o süratten sonra zaten rüzgardan dayak yiyordum adeta. Ondan dedim yüksek CC Naked almanın mantığını anlamıyorum diye. Tasarımdan dolayı daha az rüzgar yiyen nakedlar varsa bilemem.

Yüksek hacimli motosiklet kullandım hala da kullanıyorum ama naked almadım. MT25'den 1200cc cruiser'a oradanda litrelik racinge geçtim. Etrafımda yönlendirecek kimse olmadığından hep zor yoldan deneyerek öğrendim. Cruiser'da o kadar rüzgar yedim ki yüksek süratlerde naked'ı mumla aradım. Bir daha grenajsız motor almam diye SS aldım bu da inanılmaz ısınıyor. Rüzgar yemiyorum ama ısıdan pişiyorum. Keşke etrafımda her türden motosiklet kullanıcsı olaydıda deneye yanıla öğrenmek zorunda kalmasaydım :)

yokon
04 Temmuz 2019, 13:45
Yanlış anlaşılma olmuş sanırım. Yüksek CC motosiklete ne gerek var demedim yüksek CC Naked motosiklet alanları anlamıyorum dedim. MT25 ilk motorumdu, 0-140 arası performansı bence gayet iyiydi o süratten sonra zaten rüzgardan dayak yiyordum adeta. Ondan dedim yüksek CC Naked almanın mantığını anlamıyorum diye. Tasarımdan dolayı daha az rüzgar yiyen nakedlar varsa bilemem.

Yüksek hacimli motosiklet kullandım hala da kullanıyorum ama naked almadım. MT25'den 1200cc cruiser'a oradanda litrelik racinge geçtim. Etrafımda yönlendirecek kimse olmadığından hep zor yoldan deneyerek öğrendim. Cruiser'da o kadar rüzgar yedim ki yüksek süratlerde naked'ı mumla aradım. Bir daha grenajsız motor almam diye SS aldım bu da inanılmaz ısınıyor. Rüzgar yemiyorum ama ısıdan pişiyorum. Keşke etrafımda her türden motosiklet kullanıcsı olaydıda deneye yanıla öğrenmek zorunda kalmasaydım :)

Yüksek cc sadece hız demek değildir. Ağırlıktır, yol tutuşudur, süspansiyon kalitesidir, teknolojidir, daha kaliteli lastik seçebilmektir.

Bir viraj, ortalama 60 km/hız ile dönülebiliyor ise, o virajı hem mt-25 hem de mt-09 ile ayrı ayrı dönmeden kesin yargıya varmamak gerekir. Yol yapacak kişi naked almıyor zaten.

tigermbz
04 Temmuz 2019, 13:56
bir abimizin vardı bundan, kısa süreli sürdüm
bu naked bike işini caponlar pek beceremiyor, evropalılara bakmak gerek. triumph olur, mv agusta olur
kısa bir deneyim neticesinde diyebilirim ki sürerken "altımda motosiklet var" dedirtiyor; yani "motor gibi motor"
inciğini, cinciğini, detayını bilemiyorum

ahe
04 Temmuz 2019, 14:00
kaçın mt09 cular gelmeden

nyk
04 Temmuz 2019, 14:07
Yüksek cc sadece hız demek değildir. Ağırlıktır, yol tutuşudur, süspansiyon kalitesidir, teknolojidir, daha kaliteli lastik seçebilmektir.

Bir viraj, ortalama 60 km/hız ile dönülebiliyor ise, o virajı hem mt-25 hem de mt-09 ile ayrı ayrı dönmeden kesin yargıya varmamak gerekir. Yol yapacak kişi naked almıyor zaten.

Açıkcası çok katılmıyorum yani ağırlık zaten dezavantaj millet hafif motor yapmak için yırtınıyor. teknolojide CC'den ziyade markaya modele göre daha çok değişiyor. En iyisi zevkler ve renkler tartışılmaz diyerek tatlıya bağlayalım.

hasmet
04 Temmuz 2019, 14:19
bir abimizin vardı bundan, kısa süreli sürdüm
bu naked bike işini caponlar pek beceremiyor, evropalılara bakmak gerek. triumph olur, mv agusta olur
kısa bir deneyim neticesinde diyebilirim ki sürerken "altımda motosiklet var" dedirtiyor; yani "motor gibi motor"
inciğini, cinciğini, detayını bilemiyorum
Dar deneyimle genelleme yanıltıcı olabiliyor haliyle. MT serisi bir yana, CB900F Hornet de çok güzel ve zevkli bir naked motosikletti. CB1000R tam anlamıyla bir devamı olamadı malesef...

yokon
04 Temmuz 2019, 14:49
Açıkcası çok katılmıyorum yani ağırlık zaten dezavantaj millet hafif motor yapmak için yırtınıyor. teknolojide CC'den ziyade markaya modele göre daha çok değişiyor. En iyisi zevkler ve renkler tartışılmaz diyerek tatlıya bağlayalım.

Ağrılıktan kastım verdiği hissiyattı, oturaklılıktı. Yanlış ifade etmiş olabilirim.

250cc motosikletlerde traction control, viraj abssi gibi şeyler bulamayız.

Bunlardan bağımsız olarak, bir tarafta 140 km hızı canını çıkartarak yapmak var,
diğer tarafta fıtı fıtı diyebileceğimiz devir aralıklarında yapmak var. Tabi bunlar dediğiniz gibi hep zevk ve renk meselesi.

uzay gemisi
04 Temmuz 2019, 14:59
Japon naked yapamıyor demek biraz hakaret olarak kaçar tamam safkan naked KTM lerde var ama karenajlari sökülmüş alın size naked denmemiş bir sürü japon motoru var.
Street triple 675 de safkan bir naked değil. Daytona 675r dan bozma yani, yarış motorundan bozma bir naked. Sizin naked alginiz farklı olabilir safkan sokak nakedlari naked olarak tasarlanan motorlar. Bana göre mt10 bir naked değil bildiğin R1 den bozma yarış motoru ama mt07 ve 09 naked olarak tasarlanmaya başlamış naked olarak bitmiş bu sebeple gözümde safkan naked denebilir tabi benim için.
Z1000 z900 lere hiç girmiyorum hepsi yarış motorundan bozma motorlar suzukinin naked modelleri de aynı şekilde.

Cyan
04 Temmuz 2019, 15:19
Suzuki'nin SV650'sini saymamışınız ama, o safkan naked değil mi?

ahe
04 Temmuz 2019, 15:24
Suzuki'nin SV650'sini saymamışınız ama, o safkan naked değil mi?

kim demiş safkan diye vstorm motoru var :queen: Ayrıca naked dediğin motorun üst deviri olmaz şuanda mt serisi ve bir kaç marka-model hariç safkan naked yok

atalayalper
04 Temmuz 2019, 15:34
Safkan Japon naked denilince aklıma bu danalar geliyor;

Honda CB1100

https://i.hizliresim.com/9YqdJZ.jpg

Yamaha XJR1300

https://i.hizliresim.com/862dV1.jpg

ahe
04 Temmuz 2019, 15:40
Safkan Japon naked denilince aklıma bu danalar geliyor;

Honda CB1100

https://i.hizliresim.com/9YqdJZ.jpg

Yamaha XJR1300

https://i.hizliresim.com/862dV1.jpg

hocam eskiye gitme biz güncelden konuşuyoz :queen:

Okan Sinan Ocan
04 Temmuz 2019, 15:41
Japon naked yapamıyor demek biraz hakaret olarak kaçar tamam safkan naked KTM lerde var ama karenajlari sökülmüş alın size naked denmemiş bir sürü japon motoru var.
Street triple 675 de safkan bir naked değil. Daytona 675r dan bozma yani, yarış motorundan bozma bir naked. Sizin naked alginiz farklı olabilir safkan sokak nakedlari naked olarak tasarlanan motorlar. Bana göre mt10 bir naked değil bildiğin R1 den bozma yarış motoru ama mt07 ve 09 naked olarak tasarlanmaya başlamış naked olarak bitmiş bu sebeple gözümde safkan naked denebilir tabi benim için.
Z1000 z900 lere hiç girmiyorum hepsi yarış motorundan bozma motorlar suzukinin naked modelleri de aynı şekilde.

Çok büyük yanılgı içerisindesiniz. R1 MT 10 ile daytona street triple aynı motorlar diyebilmek mümkün değildir. Günümüz mororlarında kullanılan ateşleme ve yakıt püskürtme sistemlerinde yapılan yazılım değişiklikleri ile makinanın karakteri tamamen değiştirlebilnektedir. Ayrıca her iki örnekte de vites oranlarında da farklılıklar mevcuttur. Bu arada SV 650 vstrom motoru kullanmaz aksine v strom sv 650 motorunun ehlileştirilmiş halini kullanır.

Sevgilerimle

tigermbz
04 Temmuz 2019, 15:45
Dar deneyimle genelleme yanıltıcı olabiliyor haliyle. MT serisi bir yana, CB900F Hornet de çok güzel ve zevkli bir naked motosikletti. CB1000R tam anlamıyla bir devamı olamadı malesef...

istisnalar kaideyi bozmaz deyip anlaşabileceğimizi (https://www.leftovercurrency.com/wp-content/uploads/2016/11/100-spanish-pesetas-banknote-manuel-de-falla-obverse-1.jpg)düşünüyorum