PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Aranıza tekrar katılıyorum.



darjeling
29 Haziran 2019, 22:55
Merhalar;
Geçmiş yıllarda 125 cclik scoter ile yaklaşık 10.000 lik bir tecrubem vardı, daha sonra ise mct 250 ve monero xf - 200 ile yaklaşık 18.000 kmlik tecrubemde sonra İstanbula yerleşirken motorumu satmıştım. E tabiş bir süre ayrıda kalsam hep içimden motor almak geçiyordu. Geçtiğimiz hafta RKS RN180 alarak motosiklet ailesene tekrar katılmış bulunmaktayım. İstanbul'daki ilk motor tecrubem. Caddebostanda'de oturuyorum. Motoru genellikle kadıköy sınırlarında kullanmayı planlıyorum. Sahile giderken, iyi havalarda moda(iş yerine) giderken vs. vs. henüz daha 60 km kullanabildim motorumu. İlk izlenimlerim ise şöyle, performansı 180 cclik motora göre biraz düşük ama malzeme kalitesi olarak vs. tatmin etti beni, titreşimi yok denecek kadar az, şehir içinde kullanılabilecek kıvrak bir motor. Dez avantajları ise aynaları yeterli değil, değiştirmeyi düşünüyorum, selesi rahat değil özelliklede artçı selesi çok sert, bunları sünger ile tekrardan modifiye edeceğim. İstanbulda yeni motor kullanmaya başlamış birine tavsiyeleriniz nelerdir ? Nelere dikkat etmeliyim ? tavsiyelerinizi bekliyorum. Tekeriniz düz bassın.
https://i.hizliresim.com/OrBqN3.jpg
https://i.hizliresim.com/zGYALg.jpg

Angrypower
29 Haziran 2019, 23:26
Lastiklerini değiştir. Taksiler boş ise asla sağlarında kalma, minibüsçüleri para sayarken solla.

Cyan
29 Haziran 2019, 23:56
Dallama müşteri ihtimaline karşı taksilerin sağında hiç kalma; bazı müşteri son anda söylüyor ineceği yeri, müşterili taksilerin de 45-50 derece ile kenara yanaştıklarını defalarca gördüm :)

liquem
29 Haziran 2019, 23:59
Bende de aynı motor aynı renk model var. Sele bana çokta konforsuz gelmedi açıkçası. Fakat şunu da belirteyim sele modifiyeye gelemeyecek kadar ince. Elinizde kalma ihtimali var. Eğer motorunuza modifiye yapmak istiyorsanız ilk başlamanız gereken yer Lastikleri. Çok kaydırıyor diyorlar.
Ben kış ayında stock lastikler ile kullandım kaydığına şahit olmadım fakat tabi güvenli olsun diye değiştirdim. Frenleri çok güzel ama ebc marka balata ile değiştirince daha da güzel oldular kendileri. :) İmkan varsa balataları da değiştirin en azından arka'nınkini.

Arka fren merkezi çok hassas. Ufak tefek yatmalarda bile bozulabiliyor. Dikkat edin motoru yatırdıktan sonra fren merkezinin baskı uygulayıp uygulamadığını kontrol etmeden yola çıkmayın derim. Birde rodaj sırasında olduğunuz ve yaz ayında bulundugumuz için ekstra özen gösterin. İçindeki rodaj yağı çok ama çok ince.
Ek olarak tavsiye edebileceğim birşey de bulabilirseniz 9000Lumen bir xenon far takmanız olacaktır özellikle yaz aylarında havalar sıcak olduğu için herkes sağdan soldan yola atlıyor. Sarı ışıkları gece sokak lambalarından bazen gözükmüyor tali yollardan çıkanlar far'ı görmedikleri için yola atlıyorlar. 100-120 tlye çiftleri satılıyor ben izmirde çiftini 100 liraya aldım.


Ek olarak motoru 2000-2500km'ye geldiğinde sıktır. Şashedeki titreşimden dolayı gevşiyor ve titreşim artıyor.
Aklına takılan ve sormak istediğin birşey olursa mesaj atabilirsin.


Sele aklıma gelmişken arka selenin oturduğu kızağın yanları boş oraya perçin ya da ufak aliminyum kaynak yaptırmanız iyi olacaktır.

darjeling
30 Haziran 2019, 23:27
Lastiklerini değiştir. Taksiler boş ise asla sağlarında kalma, minibüsçüleri para sayarken solla.



Önneriniz için teşekkür ederim, taksici ve münübüsçülerden araba kullanırken mümkün mertebe uzak duruyorum İstanbulda[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------

Önerileriniz için teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------


Bende de aynı motor aynı renk model var. Sele bana çokta konforsuz gelmedi açıkçası. Fakat şunu da belirteyim sele modifiyeye gelemeyecek kadar ince. Elinizde kalma ihtimali var. Eğer motorunuza modifiye yapmak istiyorsanız ilk başlamanız gereken yer Lastikleri. Çok kaydırıyor diyorlar.
Ben kış ayında stock lastikler ile kullandım kaydığına şahit olmadım fakat tabi güvenli olsun diye değiştirdim. Frenleri çok güzel ama ebc marka balata ile değiştirince daha da güzel oldular kendileri. :) İmkan varsa balataları da değiştirin en azından arka'nınkini.

Arka fren merkezi çok hassas. Ufak tefek yatmalarda bile bozulabiliyor. Dikkat edin motoru yatırdıktan sonra fren merkezinin baskı uygulayıp uygulamadığını kontrol etmeden yola çıkmayın derim. Birde rodaj sırasında olduğunuz ve yaz ayında bulundugumuz için ekstra özen gösterin. İçindeki rodaj yağı çok ama çok ince.
Ek olarak tavsiye edebileceğim birşey de bulabilirseniz 9000Lumen bir xenon far takmanız olacaktır özellikle yaz aylarında havalar sıcak olduğu için herkes sağdan soldan yola atlıyor. Sarı ışıkları gece sokak lambalarından bazen gözükmüyor tali yollardan çıkanlar far'ı görmedikleri için yola atlıyorlar. 100-120 tlye çiftleri satılıyor ben izmirde çiftini 100 liraya aldım.


Ek olarak motoru 2000-2500km'ye geldiğinde sıktır. Şashedeki titreşimden dolayı gevşiyor ve titreşim artıyor.
Aklına takılan ve sormak istediğin birşey olursa mesaj atabilirsin.
Fren merkezi bozuluyor dediğiniz virjdaki yatmadan mı bahsediyorsunuz yoksa motor düştüğündemi bozuluyor ?


Sele aklıma gelmişken arka selenin oturduğu kızağın yanları boş oraya perçin ya da ufak aliminyum kaynak yaptırmanız iyi olacaktır.


Bana nedense sele yarım saatlik yolculuktan sonra rahatsız geldi, daha çok selenin yan kısımları sert oturduğumuz yerden zşyade, aklımdaki plan her iki seleyide söküp bir döşemeciye götürerek ikisinide daha kaliteli farklı bir malzeme ile yada en kötü daha kalın süngerle sünfgerini değiştirmek. Arka seledeki sünger 3 cm ise 6-7 cmlik sünger iş görür diye düşünüyorum.

Lastikler ile ilgili hiç bir şikayetim yok, zaten daha 100 km falan kullandım, daha lastiğin üzerindeki çizgiler bile üzerinde bi 300-500 km denemek lazım eğer dediğiniz gibi perforssız olduğunu hissedersem ön arka lastiği değiştiririm. Balata olarakta şuan fena değil gibi frene bastığında çok rahat durabiliyorum, hatta çok abandığında teker kitleniyor, ama balatalar ısındığında vs. performansı nasıl olur bilemiyorum.
Far içinde xenon beyaz ışıklar siste yağmurda vs. sıkıntı olmuyor mu ? xenonun gündüz görünürlüğü dahamı fazla oluyor ?

liquem
01 Temmuz 2019, 00:53
Önneriniz için teşekkür ederim, taksici ve münübüsçülerden araba kullanırken mümkün mertebe uzak duruyorum İstanbulda[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------

Önerileriniz için teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------




Bana nedense sele yarım saatlik yolculuktan sonra rahatsız geldi, daha çok selenin yan kısımları sert oturduğumuz yerden zşyade, aklımdaki plan her iki seleyide söküp bir döşemeciye götürerek ikisinide daha kaliteli farklı bir malzeme ile yada en kötü daha kalın süngerle sünfgerini değiştirmek. Arka seledeki sünger 3 cm ise 6-7 cmlik sünger iş görür diye düşünüyorum.

Lastikler ile ilgili hiç bir şikayetim yok, zaten daha 100 km falan kullandım, daha lastiğin üzerindeki çizgiler bile üzerinde bi 300-500 km denemek lazım eğer dediğiniz gibi perforssız olduğunu hissedersem ön arka lastiği değiştiririm. Balata olarakta şuan fena değil gibi frene bastığında çok rahat durabiliyorum, hatta çok abandığında teker kitleniyor, ama balatalar ısındığında vs. performansı nasıl olur bilemiyorum.
Far içinde xenon beyaz ışıklar siste yağmurda vs. sıkıntı olmuyor mu ? xenonun gündüz görünürlüğü dahamı fazla oluyor ?

bEYAZ FARLARDA ZATEN yağmurda önünu goremiyorsun en azindan yaz aylari icin kullanilabilir ben yazin daha cok kullaniyorum motoru tabiki ki Sarı zennonlar da var. Onları denemedim ama deneyeceğim benim sele ilk aldığımda taş gibiydi şuan yumuşadı. 5300'kmde motor