PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Performans karbüratör,hava filtresi, egzoz



Admİnl16
27 Haziran 2019, 04:56
Merhabalar.
Mh drifti sattım üniversitede ayağımı yerden kesecek sağlam motor arayışına girdim. Bu yazdan sonra inşallah alacağım YBR 125 ESD'ye performans için eklentiler düşünüyorum.
Açık hava filtresi egzoz ve alta linkini attığım karbüratörle motorda ne kadar güç artışı olur A1 ehliyetim var A2 ye yükseltmekle uğraşmak istemiyorum belki ileriki zamanlarda. Esd den performans beklentim de şundan ötürü ; Mondial driftle baya baya düşe kalka öğrendim şuanda motor olmadığı için Domino's da çalışıyorum tecrübem 10 bin kmyi aştı. Driftten içimde ukte kaldı teker yapmayı öğrenememiştim çabuk sattım ybr de drifte göre biraz daha güçsüz ama sağlam o güç kaybını bu saydığım eklentilerle kapatmayı düşünüyorum işe yarar mı? Ne kadar yarar? Başka öneriniz varmı bunların dışında.



https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.n11.com/cg-mh-drift-125-nibbi-performans-yaris-karburatoru-P300578442&ved=2ahUKEwjOjOKMxYjjAhWQKlAKHSqiC3sQjjgwBXoECAUQA Q&usg=AOvVaw3pckdahZ5xFf1MAi4DZwu8&cshid=1561599956378

berk_cglr
27 Haziran 2019, 08:29
çok da fazla bir beklentiye girme sadece sesten dolayı bol küfür yersin :) ybr'nin son hızı orjinalinden bir 10 15 km belki farkeder o kadar

zeynelhazan
27 Haziran 2019, 11:30
10-15 km/h az değil bence. Benim motorum 110dan yukarı çıkmıyor, o yüzden uzun yolda ortalama 90-100 gidiyorum. 120-130 görseydi sabit 110la giderdim.

uzay gemisi
27 Haziran 2019, 11:37
125cc ile sabit 110 gitmek zor 250cc ile anca. Yapacağın değişiklikler 1 beygir ya katar ya katmaz öyle 10 beygirdi 15-16 oldu gibi beklentin olmasin

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------

Benim sana tavsiyem ehliyet ile uğraşmak istemiyorsan ruhsatta 125cc gözüken bir Cg al 200luk yaptır anca bu şekilde elle tutulur bir güç alırsın

tommygun
27 Haziran 2019, 11:49
Arka dişliyi küçülterek zaten az olan torktan feragat edip son hızda küçük bir artış elde edebilirsin. Ancak hesaplamasını iyi yapmak lazım, geçen gün forumda konu açan Superlight kullanıcısı arkadaşın başına gelen tatsızlık başına gelmesin.

istanbu_gezg
27 Haziran 2019, 11:55
Kn hava filotresi gerisi cöpbosa para

BatuhanK
27 Haziran 2019, 13:57
Daha yavaş gidersin

Admİnl16
28 Haziran 2019, 05:39
Olursa onada şükür 😀

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:34 ----------


10-15 km/h az değil bence. Benim motorum 110dan yukarı çıkmıyor, o yüzden uzun yolda ortalama 90-100 gidiyorum. 120-130 görseydi sabit 110la giderdim.


125cc ile sabit 110 gitmek zor 250cc ile anca. Yapacağın değişiklikler 1 beygir ya katar ya katmaz öyle 10 beygirdi 15-16 oldu gibi beklentin olmasin

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------

Benim sana tavsiyem ehliyet ile uğraşmak istemiyorsan ruhsatta 125cc gözüken bir Cg al 200luk yaptır anca bu şekilde elle tutulur bir güç alırsın


Cglerin tipi hoşuma gitmiyor ama dediğiniz gibi onlar modifiyeye daha yatkın

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:35 ----------


10-15 km/h az değil bence. Benim motorum 110dan yukarı çıkmıyor, o yüzden uzun yolda ortalama 90-100 gidiyorum. 120-130 görseydi sabit 110la giderdim.


Arka dişliyi küçülterek zaten az olan torktan feragat edip son hızda küçük bir artış elde edebilirsin. Ancak hesaplamasını iyi yapmak lazım, geçen gün forumda konu açan Superlight kullanıcısı arkadaşın başına gelen tatsızlık başına gelmesin.

Arka dişli küçültürsem bu sefer teker yapamam 😀

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:36 ----------


Kn hava filotresi gerisi cöpbosa para

Kn lerde baya pahalı K&N sadece performans hava filtresi mi üretiyor?

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:38 ----------


Daha yavaş gidersin

Reis naptın o kadar masraf ettik nasıl yavaş gitsin😂