PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM EXC 450 HAKKINDA



Sayfa : [1] 2 3 4

ahe
21 Haziran 2019, 17:56
https://www.youtube.com/watch?v=aIts1r_CcEM&t=81s


Hakkındaki Videomuz umarım linç yemeyiz :queen:

telike
22 Haziran 2019, 10:53
:queen::queen::queen::queen::queen:

ahe
22 Haziran 2019, 10:55
:queen::queen::queen::queen::queen:


exc450n var diye mutlusun zannediyolar seni

telike
22 Haziran 2019, 10:59
exc450n var diye mutlusun zannediyolar seni

e mutluyum :D

ahe
22 Haziran 2019, 11:47
ben de alıcam bi exc450

telike
24 Haziran 2019, 08:52
ben de alıcam bi exc450

Bi kere bin bi daha mt10a binmezsin ��

ahe
24 Haziran 2019, 09:26
litrelik 4 silindir + exc 450 = happy :P

hasmet
24 Haziran 2019, 10:20
Elinize sağlık. İki nokta:

1. Subap kırma normal bir olay değil bence. Bu model motosiklet için normal olabilir. Bir cadde motosikleti için (ADV, SS, naked, cruiser) normal değil.

2. SS'ten 300 basılarak veya ivmelenerek sürekli zevk alınmaz. Viraja girilerek zevk alınır. Bahsettiğiniz gibi hız ve ivmenin zevki birkaç defadan sonra geçer, çünkü motosikletin özelliğidir. Sürekli zevk vermesi için insanın payı olması gerekir, ki zamanla gelişerek daha çok zevk versin. Bu noktada motocross, arazi ve SS arasında bir üstünlük görmüyorum, sadece tercih söz konusu.

telike
24 Haziran 2019, 10:43
Elinize sağlık. İki nokta:

1. Subap kırma normal bir olay değil bence. Bu model motosiklet için normal olabilir. Bir cadde motosikleti için (ADV, SS, naked, cruiser) normal değil.

2. SS'ten 300 basılarak veya ivmelenerek sürekli zevk alınmaz. Viraja girilerek zevk alınır. Bahsettiğiniz gibi hız ve ivmenin zevki birkaç defadan sonra geçer, çünkü motosikletin özelliğidir. Sürekli zevk vermesi için insanın payı olması gerekir, ki zamanla gelişerek daha çok zevk versin. Bu noktada motocross, arazi ve SS arasında bir üstünlük görmüyorum, sadece tercih söz konusu.

Değerli yorumun için teşekkürler
Sübap kırma kol çıkartma rulman dağıtma sübap yakalama vs bunlar special motosikletlerde olabilen durumlar. Ne kadar kontrollü de kullanılsa 10 saat önce sorun yokken bir anda olabilir. Malzeme kalitesi yüksek de olsa az hacimden yüksek sıkıştırma ve güç alınan motosikletler. Haliyle ömürleri de kısa. Bir tur motoruyla sağlıklı ve büyük masraflara girmeden 100binler yapılabilir fakat bu motosikletlwrle zor. 100-120 saatte bir piston segman kol sübaplar egsantrik kısımları rulmanlar kontrol edilmeli değişmesi gerekiyorsa değişmeli. Bu da max 10bin km ye tekabül ediyor.

Alınan zevk kesinlikle kişiseldir haklısınız. Fakat sm ile yapılan virajdan sonra ss ile çok da keyif alınmıyor. Zira bu tarz motosikletleri süren kullanıcılar ağırlıklı olarak adrenalinden keyif alan kitle. E artısı yüksek hızdan başka bişey kalmıyor. Üstünlük olarak bahsedilmedi zaten öyle yakalamış olabilirsiniz.

ahe
24 Haziran 2019, 10:46
Elinize sağlık. İki nokta:

1. Subap kırma normal bir olay değil bence. Bu model motosiklet için normal olabilir. Bir cadde motosikleti için (ADV, SS, naked, cruiser) normal değil.

2. SS'ten 300 basılarak veya ivmelenerek sürekli zevk alınmaz. Viraja girilerek zevk alınır. Bahsettiğiniz gibi hız ve ivmenin zevki birkaç defadan sonra geçer, çünkü motosikletin özelliğidir. Sürekli zevk vermesi için insanın payı olması gerekir, ki zamanla gelişerek daha çok zevk versin. Bu noktada motocross, arazi ve SS arasında bir üstünlük görmüyorum, sadece tercih söz konusu.

Selamlar hasmet abi ilk başta teşekkür ederiz..

Şimdi 1 ;

Subap kırma olayı bu tarz motosiklet için normal karşılanıyor. Tabi yine @telike bey daha iyi biliyor.

2;

SS'te ki konuya da şöyle değineyim. Sabit 300 ile gitmeye alıştıktan sonra sana 300 az gelmeye başlıcak ve dediğiniz gibi zevk vermicek. Ülkemizde genel racing kullanıları rayzink bir motor alayım 4 silindir 300 yapayım otobanda kafasında olduğu için (genelleme yapmıyorum)onu öyle dedik. Son olarak SM'lerin viraj performansı genelde daha başarılı oluyor :queen:

_recoo
24 Haziran 2019, 13:08
abi bu motor için şöyle böyle diyorlar doru mu?

ahe
24 Haziran 2019, 13:50
abi bu motor için şöyle böyle diyorlar doru mu?

senin motor için de uçan hollandalı diyorlar :queen::queen::queen:

telike
25 Haziran 2019, 00:08
abi bu motor için şöyle böyle diyorlar doru mu?

Kanka virajlarda rayzik matkabı :flower:

ahe
25 Haziran 2019, 08:49
Kanka virajlarda rayzik matkabı :flower:

haydeee buralar karışır birazdan rayzink tayfa gelicek

telike
25 Haziran 2019, 14:34
haydeee buralar karışır birazdan rayzink tayfa gelicek

Yakalayabilirlerse

uzay gemisi
25 Haziran 2019, 14:44
Viraj performansı daha iyiden kasıt viraja yan yan psikopat gibi girmekse evet bu makineler SS ten daha iyi viraja giriyor denebilir. SS virajda sabit hızda çizgisini hiç bozmadan gitmek için tasarlanmış SM ler ile sabit gitmek mümkün değil gaz açınca arka oynuyor sürekli:)

hasmet
25 Haziran 2019, 14:46
Anlasilan yurdumuzun "rayzink tayfa"si cok viraj almiyormus :)

ahe
25 Haziran 2019, 15:18
Anlasilan yurdumuzun "rayzink tayfa"si cok viraj almiyormus :)

senin sdr yide çekelim abi bir gün :queen: mt-10 ile karşılaştırırız

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------


Viraj performansı daha iyiden kasıt viraja yan yan psikopat gibi girmekse evet bu makineler SS ten daha iyi viraja giriyor denebilir. SS virajda sabit hızda çizgisini hiç bozmadan gitmek için tasarlanmış SM ler ile sabit gitmek mümkün değil gaz açınca arka oynuyor sürekli:)

Dar virajlarda hiç bir rayzink şansı yok. Aslında ikisi farklı kulvarlarda dövüşüyorlar :queen:

uzay gemisi
25 Haziran 2019, 15:57
Bizim reyzikciler viraj diyince tam olarak buna dönüyorlar
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcQQKBsuSBtp_i5Yf9hR5dvEMggJSYu SHROAOcAGEUyHXRuNH0dZ
Daha çok düz yolda iki doksan dokuz görmeyi ve iki doksandokuzla giderken arabalara sıfır geçip egolarini tatmin etmek suretiyle reyzikin hakkını veriyorlar. Yorumlarda gelen abi fenasinn, abi super suruyon ha, abi efsanesin gibi 10-15 yaş arası çocukların gazıyla da ben sürüyorum diyorlar. Sadece reyzik değil genel olarak YouTube Türkiyede ki motovlogger tayfasını özetlemiş oldum. Demek ki bunlar birbirleriyle bağlantılı reyzik=youtube.

Bir tane eleman vardı düz de 250 altı inmiyor makaslar filan bir viraj videosu paylaşmış gözlerim kanadı:))

ahe
25 Haziran 2019, 16:19
Bizim reyzikciler viraj diyince tam olarak buna dönüyorlar
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcQQKBsuSBtp_i5Yf9hR5dvEMggJSYu SHROAOcAGEUyHXRuNH0dZ
Daha çok düz yolda iki doksan dokuz görmeyi ve iki doksandokuzla giderken arabalara sıfır geçip egolarini tatmin etmek suretiyle reyzikin hakkını veriyorlar. Yorumlarda gelen abi fenasinn, abi super suruyon ha, abi efsanesin gibi 10-15 yaş arası çocukların gazıyla da ben sürüyorum diyorlar. Sadece reyzik değil genel olarak YouTube Türkiyede ki motovlogger tayfasını özetlemiş oldum. Demek ki bunlar birbirleriyle bağlantılı reyzik=youtube.

Bir tane eleman vardı düz de 250 altı inmiyor makaslar filan bir viraj videosu paylaşmış gözlerim kanadı:))

Teşekkürler sözlerimize tercüme oldunuz uzay gemisi bey :) videoda da reyzinkçi dediklerimiz bunlardı... :thumleft:thumleft:thumleft:

hasmet
25 Haziran 2019, 17:55
senin sdr yide çekelim abi bir gün :queen: mt-10 ile karşılaştırırız

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------



Dar virajlarda hiç bir rayzink şansı yok. Aslında ikisi farklı kulvarlarda dövüşüyorlar :queen:

Keşke... MT10 deneyemedim bir türlü. Gelen anında satılıyor. Bugün motosiklet alıyor olsam illa ki denerdim.

Viraj konusu öyle. SS virajları hızlı almak için yapılmış alet, keskin dönüşler yapmak, teker kaydırmak için değil. Süpermoto ile çok farklı kulvardalar. Birinin iyi yaptığını diğerinin yakalayabilmesi çok mümkün değil.

Burada gurup sürüşlerini ayırıyoruz. Yeşil, sarı ve kırmızı olarak. Yeşil daha çok zevkli sürüşler için. Sarı hafif hızlı, viraj almayı bilmek gerekiyor. Kırmızı grupta ise yarı profesyonel yarışçı seviyesinde kullanılıyor, 600cc altı motosiklet olmuyor. Buradaki gruba yeni katıldığımda motosiklete bakıp beni kırmızıya yönlendirdiler. Söylenecek çok şey var ama zorlayıcı ve eğitici bir gün oldu benim için diyeyim :) Senelerdir hâlâ sarıdayım.

ahe
25 Haziran 2019, 18:29
Keşke... MT10 deneyemedim bir türlü. Gelen anında satılıyor. Bugün motosiklet alıyor olsam illa ki denerdim.

Viraj konusu öyle. SS virajları hızlı almak için yapılmış alet, keskin dönüşler yapmak, teker kaydırmak için değil. Süpermoto ile çok farklı kulvardalar. Birinin iyi yaptığını diğerinin yakalayabilmesi çok mümkün değil.

Burada gurup sürüşlerini ayırıyoruz. Yeşil, sarı ve kırmızı olarak. Yeşil daha çok zevkli sürüşler için. Sarı hafif hızlı, viraj almayı bilmek gerekiyor. Kırmızı grupta ise yarı profesyonel yarışçı seviyesinde kullanılıyor, 600cc altı motosiklet olmuyor. Buradaki gruba yeni katıldığımda motosiklete bakıp beni kırmızıya yönlendirdiler. Söylenecek çok şey var ama zorlayıcı ve eğitici bir gün oldu benim için diyeyim :) Senelerdir hâlâ sarıdayım.

Biz de bir sdr1290 deneyemedik gitti koca izmir'de bir tane kullanan yok :queen:

telike
26 Haziran 2019, 05:56
Viraj performansı daha iyiden kasıt viraja yan yan psikopat gibi girmekse evet bu makineler SS ten daha iyi viraja giriyor denebilir. SS virajda sabit hızda çizgisini hiç bozmadan gitmek için tasarlanmış SM ler ile sabit gitmek mümkün değil gaz açınca arka oynuyor sürekli:)

Viraj açısı ve stabilitesi kat kat iyi? Sm olarak ne kullandınız da bu yorumu yapıyosunuz? Xt660x falan mı? Supermoto nun sadece show kısmı ile ilgili vidyolar görmüşsünüz. Gerçek kısmı ile ilgili pek bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olduğunuz aşikar

ahe
26 Haziran 2019, 10:05
youtubede bir tane fidyo vardı 1000r delen 250cc sm di ama marka model hatırlamıyorum :queen::queen::queen:

uzay gemisi
26 Haziran 2019, 10:24
Viraj açısı ve stabilitesi kat kat iyi? Sm olarak ne kullandınız da bu yorumu yapıyosunuz? Xt660x falan mı? Supermoto nun sadece show kısmı ile ilgili vidyolar görmüşsünüz. Gerçek kısmı ile ilgili pek bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olduğunuz aşikar

Kendim 5000km Xt660r kullandım husqvarnanin ve ktmnin 690 smsini de kullandım meraklanma. 660r neyse de kullandığım husqvarna 2 zamanliydi virajda ne kadar gaz acarsan aç bildiğin arka oynuyordu güven vermiyordu. Belki ben alışık olmadığım için bilmiyorum. Tek silindir ve yüksek torklu makineler oldukları için viraj çıkışına doğru hep yanlama oluyor. Antalya'da SM organizasyonuna izleyici olarak gitmiştim viraja hiç kararlı gireni görmedim. Adamlar ssten daha çok yatırıp yanlayarak çok dar virajları dönüyorlardı. Öyle hemen atlamışsın ama muhtemelen sen süremiyorsun senin yatış açına göre stabil olabilir

telike
26 Haziran 2019, 10:46
Kendim 5000km Xt660r kullandım husqvarnanin ve ktmnin 690 smsini de kullandım meraklanma. 660r neyse de kullandığım husqvarna 2 zamanliydi virajda ne kadar gaz acarsan aç bildiğin arka oynuyordu güven vermiyordu. Belki ben alışık olmadığım için bilmiyorum. Tek silindir ve yüksek torklu makineler oldukları için viraj çıkışına doğru hep yanlama oluyor. Antalya'da SM organizasyonuna izleyici olarak gitmiştim viraja hiç kararlı gireni görmedim. Adamlar ssten daha çok yatırıp yanlayarak çok dar virajları dönüyorlardı. Öyle hemen atlamışsın ama muhtemelen sen süremiyorsun senin yatış açına göre stabil olabilir

Dostum hemen celallenme ama gerçek supermotolara bi bin. Amortisör şase kabiliyetlerini eğer yeterince tecrüben varsa kullan sonra konuşuruz yine. Hiçbir aupermotocu kararlı girmiyor dedi ya. Gerçek bir crf450, smr, yz-f, tm, gör gözünle. Xt660 gibi motosikletlerle kıyaslama. Yarış için tasarlanmamış bile. Caddede supermoto görünümüne sahip olman için yapılmış motosikletler. Her xt kullanan da kendibi supermotoya bindim sanıyor.
Gaz açınca arkanın salmasını da yine senin ayarsız bileğin sağlıyor yani acemilik.
Ha yatış açımı merak ediyorsan peglerimi gelip canlı canlı inceleyebilirsin hahahahaha her zaman beklerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------

Husqvarna endurodan 2t sm jant lastik takmışlar allah bilir. Ne fren ne amortisör yaylarını yağlarını değiştirmemişler. Zaten o kadar ince detaya girecek olsa yarışçıdır. Yarışa da 2t ile girmez. Şu dönemde büyük bir çoğunluk fs450 kullanıyor

ahe
26 Haziran 2019, 10:55
Dostum hemen celallenme ama gerçek supermotolara bi bin. Amortisör şase kabiliyetlerini eğer yeterince tecrüben varsa kullan sonra konuşuruz yine. Hiçbir aupermotocu kararlı girmiyor dedi ya. Gerçek bir crf450, smr, yz-f, tm, gör gözünle. Xt660 gibi motosikletlerle kıyaslama. Yarış için tasarlanmamış bile. Caddede supermoto görünümüne sahip olman için yapılmış motosikletler. Her xt kullanan da kendibi supermotoya bindim sanıyor.
Gaz açınca arkanın salmasını da yine senin ayarsız bileğin sağlıyor yani acemilik.
Ha yatış açımı merak ediyorsan peglerimi gelip canlı canlı inceleyebilirsin hahahahaha her zaman beklerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------

Husqvarna endurodan 2t sm jant lastik takmışlar allah bilir. Ne fren ne amortisör yaylarını yağlarını değiştirmemişler. Zaten o kadar ince detaya girecek olsa yarışçıdır. Yarışa da 2t ile girmez. Şu dönemde büyük bir çoğunluk fs450 kullanıyor

füze at füze

BatuhanK
26 Haziran 2019, 11:26
Her xt kullanan da kendibi supermotoya bindim sanıyor

Hadi buyur

ahe
26 Haziran 2019, 11:32
Hadi buyur

Hahahahahahha geldi gardaşım batu ne diyo bu telike ya allahtan bi exc450si var :king:

BatuhanK
26 Haziran 2019, 11:38
Yağını, suyunu değiştirsin yolda kalmasın:P

ahe
26 Haziran 2019, 11:44
Yağını, suyunu değiştirsin yolda kalmasın:P

ahahahhahhahahahhahaha :queen::queen::queen::queen::queen:

_recoo
26 Haziran 2019, 12:27
Kendim 5000km Xt660r kullandım husqvarnanin ve ktmnin 690 smsini de kullandım meraklanma. 660r neyse de kullandığım husqvarna 2 zamanliydi virajda ne kadar gaz acarsan aç bildiğin arka oynuyordu güven vermiyordu. Belki ben alışık olmadığım için bilmiyorum. Tek silindir ve yüksek torklu makineler oldukları için viraj çıkışına doğru hep yanlama oluyor. Antalya'da SM organizasyonuna izleyici olarak gitmiştim viraja hiç kararlı gireni görmedim. Adamlar ssten daha çok yatırıp yanlayarak çok dar virajları dönüyorlardı. Öyle hemen atlamışsın ama muhtemelen sen süremiyorsun senin yatış açına göre stabil olabilir

Bileğini iyice geliştirir yanlayarak dönme olayını kavrayabilirsen ustasın zaten. Sen acemi olduğundan sana öyle gelmiş olabilir mi acaba? :queen:

ahe
26 Haziran 2019, 12:33
xt660 600 kilo motor nasıl sm zaten

MrMud
26 Haziran 2019, 12:41
Ya sm felan boş iş, cafe önünde forsu yok, düz yolda basıp instaya video atamıyosun, karı kız desen bakmaz, manitayı desen taşımaz.
Adam gelmiş "Virajda Reyzink matkabı" diyo.
Baba yanlış ülke de yanlış muhabbet :D

uzay gemisi
26 Haziran 2019, 12:43
Benim kullandığım husqvarna 2t ve dişli oranı oynanmış bir motordu gaz koluna ne kadar kibar davranirsan davran düzde de virajda da kalkarkande hızlanirken de arkası sabit durmuyordu onu belirtmekte fayda var tecrübesiz olduk

Arka oynuyordan demek istediğim normal bir 4 silindirli motora göre gaz tepkimesi tek silindirden dolayı çok daha farklı ve motorların güvensiz, virajda tedirgin eden bir sürüşü var. virajda arka teker başka yerde ön teker başka yerde alışılmışın dışında viraj dönüyor bu motosikletler

ahe
26 Haziran 2019, 12:47
Ya sm felan boş iş, cafe önünde forsu yok, düz yolda basıp instaya video atamıyosun, karı kız desen bakmaz, manitayı desen taşımaz.
Adam gelmiş "Virajda Reyzink matkabı" diyo.
Baba yanlış ülke de yanlış muhabbet :D

videoda demiştim https://www.youtube.com/watch?v=aIts1r_CcEM
yiğit senin motora neden hep erkekler bakıyor diye teşekkürler MrMud bey videomuzu izlediğiniz ve bizi izlediğiniz için böyle bir kitleye hitap etmek gerçekten çok güzel hahahaha :queen::queen::queen:

Ama reyzink deler babuş kolları dik gezen 600rr playerları nerde alooooooooooooooooooooooğ :flower:

MrMud
26 Haziran 2019, 12:49
Benim kullandığım husqvarna 2t ve dişli oranı oynanmış bir motordu gaz koluna ne kadar kibar davranirsan davran düzde de virajda da kalkarkande hızlanirken de arkası sabit durmuyordu onu belirtmekte fayda var tecrübesiz olduk

Arka oynuyordan demek istediğim normal bir 4 silindirli motora göre gaz tepkimesi tek silindirden dolayı çok daha farklı ve motorların güvensiz, virajda tedirgin eden bir sürüşü var. virajda arka teker başka yerde ön teker başka yerde alışılmışın dışında viraj dönüyor bu motosikletler

Hocam senin 4 silindir dediğin motorlar 80.0 nm ile 300 kilo, 2t dediğin motor 70.0Nm ile 100 kilo.

Bırak arka kaymasını, düz yolda salto atması bile normal.
Motorda bi tuhaflık yok, sen alışkın değilsin :)

ahe
26 Haziran 2019, 12:50
Benim kullandığım husqvarna 2t ve dişli oranı oynanmış bir motordu gaz koluna ne kadar kibar davranirsan davran düzde de virajda da kalkarkande hızlanirken de arkası sabit durmuyordu onu belirtmekte fayda var tecrübesiz olduk

Arka oynuyordan demek istediğim normal bir 4 silindirli motora göre gaz tepkimesi tek silindirden dolayı çok daha farklı ve motorların güvensiz, virajda tedirgin eden bir sürüşü var. virajda arka teker başka yerde ön teker başka yerde alışılmışın dışında viraj dönüyor bu motosikletler

nasıl güvensiz ya lounchcontroll var abs var bazı hatta açma kapatmalı abs var tcs var bazı modellerde. Sizin için demiyorum ama 2016 600rr ne var veya 2016 r6 da ne güvenlik var veya size nasıl güvenli geliyor biri anlatsın bakam

MrMud
26 Haziran 2019, 12:54
videoda demiştim https://www.youtube.com/watch?v=aIts1r_CcEM
yiğit senin motora neden hep erkekler bakıyor diye teşekkürler MrMud bey videomuzu izlediğiniz ve bizi izlediğiniz için böyle bir kitleye hitap etmek gerçekten çok güzel hahahaha :queen::queen::queen:

Ama reyzink deler babuş kolları dik gezen 600rr playerları nerde alooooooooooooooooooooooğ :flower:

Kadıköyün göbeğinde arabaya giricem korkusuyla iki ayağı yerde gezen tipler bunlar, biri de H2 almış starbucksta oturuyodu geçen de.
Sorsan hepsi "Muturcu" :D
Sokağın köşeyi 3 günde besmeleyle dönüyo ama olsun :D
Biri de laflarımı kaldıramayıp "Düz yolda saplarım" demişti gururla :D, dedikten 1 saat sonra tramvay yoluna ön tekeri girince belinden altı uyuştu orası ayrı :D
Islak zemin görünce Anıt gibi dimdik 20de geçer, ama "Doz yoldo soplorom".
He he, saplamaya devam :D

ahe
26 Haziran 2019, 13:38
Kadıköyün göbeğinde arabaya giricem korkusuyla iki ayağı yerde gezen tipler bunlar, biri de H2 almış starbucksta oturuyodu geçen de.
Sorsan hepsi "Muturcu" :D
Sokağın köşeyi 3 günde besmeleyle dönüyo ama olsun :D
Biri de laflarımı kaldıramayıp "Düz yolda saplarım" demişti gururla :D, dedikten 1 saat sonra tramvay yoluna ön tekeri girince belinden altı uyuştu orası ayrı :D
Islak zemin görünce Anıt gibi dimdik 20de geçer, ama "Doz yoldo soplorom".
He he, saplamaya devam :D

güzel özetledin he :queen:

Şimdi gerçi linç yicez şey dicikler . Binim r6 m var askdşalsdşasd. Sliderlarıma bak bak nasıl erittim :sunny: kızlar bana hasta off kasta yaptım bakk ışıklarda beklerken bile manita ayıklıyom falan diyenlerde var. :queen::queen::queen::queen::queen:

O tayfa nerde ya neden yoklar

telike
26 Haziran 2019, 14:02
Bileğini iyice geliştirir yanlayarak dönme olayını kavrayabilirsen ustasın zaten. Sen acemi olduğundan sana öyle gelmiş olabilir mi acaba? :queen:

Haaah yaz +1

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------


Ya sm felan boş iş, cafe önünde forsu yok, düz yolda basıp instaya video atamıyosun, karı kız desen bakmaz, manitayı desen taşımaz.
Adam gelmiş "Virajda Reyzink matkabı" diyo.
Baba yanlış ülke de yanlış muhabbet :D

Ahlfahlfgsfldj
Yaaa sırf bundan bahsettiğimiz bi bölüm var vidyoda.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:01 ----------


Hocam senin 4 silindir dediğin motorlar 80.0 nm ile 300 kilo, 2t dediğin motor 70.0Nm ile 100 kilo.

Bırak arka kaymasını, düz yolda salto atması bile normal.
Motorda bi tuhaflık yok, sen alışkın değilsin :)

Bi de exup açsa o 2t dünyası şaşar adamın

ahe
26 Haziran 2019, 14:04
ben de reyzik alıyorum bundan sonra tamam ne len bu 6 gün bakıp 1 gün sürücem peeeh. ARKADAŞLAR SATILIK MT10 var r1 alıyorum 600lük :queen:

telike
26 Haziran 2019, 14:06
Kadıköyün göbeğinde arabaya giricem korkusuyla iki ayağı yerde gezen tipler bunlar, biri de H2 almış starbucksta oturuyodu geçen de.
Sorsan hepsi "Muturcu" :D
Sokağın köşeyi 3 günde besmeleyle dönüyo ama olsun :D
Biri de laflarımı kaldıramayıp "Düz yolda saplarım" demişti gururla :D, dedikten 1 saat sonra tramvay yoluna ön tekeri girince belinden altı uyuştu orası ayrı :D
Islak zemin görünce Anıt gibi dimdik 20de geçer, ama "Doz yoldo soplorom".
He he, saplamaya devam :D

Ahahahahha yaa bak bilen adam biliyor.


Ayrıca
Motosiklet konusunda yeni olan, hakimiyet konusunda eksik olana korkunç ve güvensiz geliyor. Yanlış anlama da kardeşim, ybr gibi sürecek olsak ybr ye bineriz. Ayrıca rayzik makinayla da 2 vites aşağı çekip yanlaya yanlaya giriyorum viraja. Bunda bişey yok. Haa yanlarken motorun önünü nasıl viraja sokacağını bilmiyorsan. “Virajda ön frene basılmaz” diyen sözde eğitmenlerden ne farkın var.

ahe
26 Haziran 2019, 15:45
Ahahahahha yaa bak bilen adam biliyor.


Ayrıca
Motosiklet konusunda yeni olan, hakimiyet konusunda eksik olana korkunç ve güvensiz geliyor. Yanlış anlama da kardeşim, ybr gibi sürecek olsak ybr ye bineriz. Ayrıca rayzik makinayla da 2 vites aşağı çekip yanlaya yanlaya giriyorum viraja. Bunda bişey yok. Haa yanlarken motorun önünü nasıl viraja sokacağını bilmiyorsan. “Virajda ön frene basılmaz” diyen sözde eğitmenlerden ne farkın var.

Haydeee viraja ön frene basılmaz diyen eğitmenler hala yaşıyo mu ya

telike
26 Haziran 2019, 17:19
Haydeee viraja ön frene basılmaz diyen eğitmenler hala yaşıyo mu ya

Sen ne diyon. Park halinde Direksiyon(ekmek çarpsın gidon değil direksiyon dedi) sağa dönük bırakılır diyen bile var

ahe
26 Haziran 2019, 17:37
Sen ne diyon. Park halinde Direksiyon(ekmek çarpsın gidon değil direksiyon dedi) sağa dönük bırakılır diyen bile var

çağırın gelsin nerde o

telike
26 Haziran 2019, 18:19
çağırın gelsin nerde o

Burunlarından kıl aldırmaz onlar

hasmet
26 Haziran 2019, 19:56
youtubede bir tane fidyo vardı 1000r delen 250cc sm di ama marka model hatırlamıyorum :queen::queen::queen:

Oluyor oyle :) Aynisinin Goldwing'lisi de var. Tabii bu orneklerde fark motosiklet degil, surucu. Yoksa pistte ne yaptigini bilen suruculerin elinde ne Goldwing, ne de 250cc SM'in litre sinifi bir SS'e dokunabilmesi makul degil.


Benim kullandığım husqvarna 2t ve dişli oranı oynanmış bir motordu gaz koluna ne kadar kibar davranirsan davran düzde de virajda da kalkarkande hızlanirken de arkası sabit durmuyordu onu belirtmekte fayda var

Suspansiyon dahil motosikleti surucuye uygun duzenleyip tecrube kazaninca o tip sorunlar kalmiyordur muhtemelen. Malesef birinci elden tecrubem yok ancak pistte cok iyi zaman yakalayabiliyormus SM'ler.


Hocam senin 4 silindir dediğin motorlar 80.0 nm ile 300 kilo, 2t dediğin motor 70.0Nm ile 100 kilo.

Direk bel alti yorum ama :) 300 kilo SS mi olur Allasen. ADV olmasin? :)

Forumlara goz gecirdim; hem SS hem de SM tecrubesi olan insanlar cok az, ama var. Bir kac tanesi ciddi ciddi pistte karsilastirmislar. Ogrendiklerim:
1. SM sasirtici derecede yaklasiyor SS'e pistte, ancak fark her zaman kaliyor.
2. SM ile iyi zaman tutturmak hem daha kolay, hem daha zevkli.
3. SS'in SM kadar geri bildirimi yok, iyi pist zamani icin daha cok tecrube istiyor.
4. Yapi olarak (suspansiyon mesafesi, agirlik dagilimi vs.) SS minimum pist zamani yapmak icin optimal dizayna sahipmis, dogal olarak.

Ilginc bir yorum: Olayi bizzat irdeleyen biri, SS'ten sonra SM ile pisti bitirdikten sonra kendi kendine "kesin SS'ten daha kisa surede bitirdim" dediginde bile, zamanin SS'ten uzun kaldigini yazmis. Ancak SM ile daha fazla insan-makina etkilesimi oldugunu, ve daha cok zevk aldigini yazmis, daha kisa surede bitiremese bile. Yazan kisi SM'ci, ancak sonradan 600cc SS edinip 2 sene boyunca kullanmis (pistte de).

telike
27 Haziran 2019, 06:44
Oluyor oyle :) Aynisinin Goldwing'lisi de var. Tabii bu orneklerde fark motosiklet degil, surucu. Yoksa pistte ne yaptigini bilen suruculerin elinde ne Goldwing, ne de 250cc SM'in litre sinifi bir SS'e dokunabilmesi makul degil.



Suspansiyon dahil motosikleti surucuye uygun duzenleyip tecrube kazaninca o tip sorunlar kalmiyordur muhtemelen. Malesef birinci elden tecrubem yok ancak pistte cok iyi zaman yakalayabiliyormus SM'ler.



Direk bel alti yorum ama :) 300 kilo SS mi olur Allasen. ADV olmasin? :)

Forumlara goz gecirdim; hem SS hem de SM tecrubesi olan insanlar cok az, ama var. Bir kac tanesi ciddi ciddi pistte karsilastirmislar. Ogrendiklerim:
1. SM sasirtici derecede yaklasiyor SS'e pistte, ancak fark her zaman kaliyor.
2. SM ile iyi zaman tutturmak hem daha kolay, hem daha zevkli.
3. SS'in SM kadar geri bildirimi yok, iyi pist zamani icin daha cok tecrube istiyor.
4. Yapi olarak (suspansiyon mesafesi, agirlik dagilimi vs.) SS minimum pist zamani yapmak icin optimal dizayna sahipmis, dogal olarak.

Ilginc bir yorum: Olayi bizzat irdeleyen biri, SS'ten sonra SM ile pisti bitirdikten sonra kendi kendine "kesin SS'ten daha kisa surede bitirdim" dediginde bile, zamanin SS'ten uzun kaldigini yazmis. Ancak SM ile daha fazla insan-makina etkilesimi oldugunu, ve daha cok zevk aldigini yazmis, daha kisa surede bitiremese bile. Yazan kisi SM'ci, ancak sonradan 600cc SS edinip 2 sene boyunca kullanmis (pistte de).

Hangi pistte yapmışlar bunu? Sm yi ss pistine soktularsa düzlüklerde kalır. Uzun hızlı 200 virajlarda kalır. Sm pistlerine dikkat edin ss makina giremez o pistlere. Cross bump jump wall olmayan pistlere girse bile (uşak gibi) yine kısa sert virajlarda sm daha hızlı kalır. Bence tecrübe edin önce. Başkasının yorumuyla foruma girmek oluyor bu :) plevende yunanda pistlerde cross da var. İzmire çeşme yolunda bi ara yapılan pistte de vardı. Ama şimdi ülküde ve aliağada yapılan pistlerde yok. Ülkü nün açılmasını dört gözle bekliyoruz :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:38 ----------

Ek olarak antrenman ayrı bişey. Önümüzdeki sene yarışa gir diye çok tavsiye geliyor. Bi arkadaşım ilk yarışına girdikten sonra hayatın çok farklı geldiğinden bahsetmişti. Milli olmal gibi ajfşshflj
Antrenmanlarda bile farkediyorsunuz ki caddede en baba gazlayan biri için bile “ya ben sürmüyomuşum hbir şey bilmiyor muşum diyorsunuz. Lan biz motor mu sürüyo muşuz?

ahe
27 Haziran 2019, 08:51
Oluyor oyle :) Aynisinin Goldwing'lisi de var. Tabii bu orneklerde fark motosiklet degil, surucu. Yoksa pistte ne yaptigini bilen suruculerin elinde ne Goldwing, ne de 250cc SM'in litre sinifi bir SS'e dokunabilmesi makul degil.



Suspansiyon dahil motosikleti surucuye uygun duzenleyip tecrube kazaninca o tip sorunlar kalmiyordur muhtemelen. Malesef birinci elden tecrubem yok ancak pistte cok iyi zaman yakalayabiliyormus SM'ler.



Direk bel alti yorum ama :) 300 kilo SS mi olur Allasen. ADV olmasin? :)

Forumlara goz gecirdim; hem SS hem de SM tecrubesi olan insanlar cok az, ama var. Bir kac tanesi ciddi ciddi pistte karsilastirmislar. Ogrendiklerim:
1. SM sasirtici derecede yaklasiyor SS'e pistte, ancak fark her zaman kaliyor.
2. SM ile iyi zaman tutturmak hem daha kolay, hem daha zevkli.
3. SS'in SM kadar geri bildirimi yok, iyi pist zamani icin daha cok tecrube istiyor.
4. Yapi olarak (suspansiyon mesafesi, agirlik dagilimi vs.) SS minimum pist zamani yapmak icin optimal dizayna sahipmis, dogal olarak.

Ilginc bir yorum: Olayi bizzat irdeleyen biri, SS'ten sonra SM ile pisti bitirdikten sonra kendi kendine "kesin SS'ten daha kisa surede bitirdim" dediginde bile, zamanin SS'ten uzun kaldigini yazmis. Ancak SM ile daha fazla insan-makina etkilesimi oldugunu, ve daha cok zevk aldigini yazmis, daha kisa surede bitiremese bile. Yazan kisi SM'ci, ancak sonradan 600cc SS edinip 2 sene boyunca kullanmis (pistte de).

Haşmet hocam amerikada denk gelirse ki türkiyede denk gelme olasılığından daha fazla bir kullanın - yönleri elbette var bunları zaten videoda karşılaştırdık. Ama sizin karşılaştırmanız sanki şöyle. bir adet sm bir adet reyzink motoru alıp catalunyaya çıkartalım hangisi daha önce süre yapıcak gibiyse şayet tabikide reyz cihaz daha az süre yapıcak :) zaten yarışların kategorileri bile ayrıdır bunu sizde biliyorsunuz. Biz yani en azından benim bahsettiğim sokakta kullanırken vs gibi durumlarda yoksa istabul pistte bile biri düzlükte 300 görüyo diğeri max 200 :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:48 ----------


Hangi pistte yapmışlar bunu? Sm yi ss pistine soktularsa düzlüklerde kalır. Uzun hızlı 200 virajlarda kalır. Sm pistlerine dikkat edin ss makina giremez o pistlere. Cross bump jump wall olmayan pistlere girse bile (uşak gibi) yine kısa sert virajlarda sm daha hızlı kalır. Bence tecrübe edin önce. Başkasının yorumuyla foruma girmek oluyor bu :) plevende yunanda pistlerde cross da var. İzmire çeşme yolunda bi ara yapılan pistte de vardı. Ama şimdi ülküde ve aliağada yapılan pistlerde yok. Ülkü nün açılmasını dört gözle bekliyoruz :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:38 ----------

Ek olarak antrenman ayrı bişey. Önümüzdeki sene yarışa gir diye çok tavsiye geliyor. Bi arkadaşım ilk yarışına girdikten sonra hayatın çok farklı geldiğinden bahsetmişti. Milli olmal gibi ajfşshflj
Antrenmanlarda bile farkediyorsunuz ki caddede en baba gazlayan biri için bile “ya ben sürmüyomuşum hbir şey bilmiyor muşum diyorsunuz. Lan biz motor mu sürüyo muşuz?

telike bey sakin olun :pr: