evo8
16 Ocak 2019, 01:55
Arkadaşlar selam, aynı camiadan olduğumuz için ve dertlerden muzdarip olup aynı firmalardan aynı markaları ve ürünleri kullandığımız için size de fikir edinmesi için başımdan geçen olayı anlatacağım. Siz kendiniz karar verirsiniz...
Dainese Street Rocker D-WP Ayakkabı Kahverengi bottan hem fiyatının uygun olması (699 TL) hem Dainese markasına olan güvenimden hemde şehir içi kullanımda şık olacağı için satın aldım. Ürünü N11 üzerinden Motosikletonline dan satın aldım. Ürünü sadece 1-2 hafta kullanabildim daha sonra sağlık sorunları nedeni ile 1 ay sehir dışında olduğumdan kullanamadım. Üründe fotograflarında da göreceğiniz gibi deri dökülmeleri oldu. İşin ilginç kısmı sadece tekinde, boğaz kısmında ve üstüne pantolon gelen yerde oldu. Tabi doğal olarak ayağınıza giydiğiniz özellikle korusun diye deri seçtiğiniz ve Dainese gibi dev markanın ürününden bunu beklemiyorsunuz. Olabilir dedik, üretim hatasıdır dedik, firmaya değişim için geri yolladık. Fakat motosikletonline beni burda inanılmaz bir hayal kırıklığına uğrattı. Uzun bir süre firmadan ses alamadım (3 hafta kadar). Daha sonra kendilerini arayıp ne oluyor diye sorduğumda sorumluluğu maalesef üstlerinden ithalatçı firma olan mototaş a attılar. Bana bu açıkçası yanlış geldi. Çünkü bunlara mototaş karar veriyorsa, ki onlarda da aynı fiyat, biz neden motosikletonline ı tercih ediyoruz? Bence her firmanın kendine göre müşteri yönetimi ve müşteri memnuniyet ilkesi olmalı. Mototaş ise ürünü yurt dışına göndereceklerini kararı Dainese'nin vereceğini söyledi.
Herneyse aradan 5 hafta geçtikten sonra (ki bu ürün kışlık ürün ve zaten kullanımımız 3-4 ay, 1 ayını yedik) bana kullanıcı hatası olduğu bilgisi ile geri dönüş yaptılar ve 47 gün sonra sizin ayak numaranız kaçtı diye sorduktan sonra eski hatalı botları tekrar bana gönderdiler. Doğal olarak tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum ve mahkeme üzerinden hakkımı arıyorum.
Hiç kimse kolay para kazanmıyor. Motosiklet ekipmanları zaten pahalı ekipmanlar ve bu geçici bir tutku değil. Bu tip firmaların bize her zaman ihtiyacı olacak ama bu şekilde bir domain üzerinden alinin malını veliye satayım, suya sabuna bulaşmayayım şeklinde herhangi bir katmadeğer eklemeden yapılan ticaretler maalesef bizi mağdur ediyor. Dainese markasına olan güvenim zaten tamamen sarsıldı, italyanların klasik göz boyaması... Bir çok italyan markasında olduğu gibi marketing ağırlıklı, güvenlik sıfır ekipmanlarmış.
Bu kötü deneyim sonucu:
1- Bir daha aracı firmalardan herhangi birşey almam, herhangi bir çözüm sunamıyorlarsa aracı firmaya gerek yok.
2- Motosikletonline.com benim için ve çevremdeki motorcular için bitmiştir.
3- Motosiklet ekipmanlarında indirim, ucuz fiyat vs varsa işin içinde bit yeniği varmış onu öğrendik.
Neyse sağlık olsun, benden 699 TL gider ama bu tip marka/firmalar en azından bu dandik ürünleri başkalarına satıp onların da canını yakmazlar...
https://i.ibb.co/XDZLz2N/Whats-App-Image-2019-01-01-at-15-09-45.jpg
https://i.ibb.co/zP2cgfv/Whats-App-Image-2019-01-01-at-15-09-46.jpg
Botun hiç bir yerinde deformasyon, çizik, ezik, darbe izi bile yok...
Dainese Street Rocker D-WP Ayakkabı Kahverengi bottan hem fiyatının uygun olması (699 TL) hem Dainese markasına olan güvenimden hemde şehir içi kullanımda şık olacağı için satın aldım. Ürünü N11 üzerinden Motosikletonline dan satın aldım. Ürünü sadece 1-2 hafta kullanabildim daha sonra sağlık sorunları nedeni ile 1 ay sehir dışında olduğumdan kullanamadım. Üründe fotograflarında da göreceğiniz gibi deri dökülmeleri oldu. İşin ilginç kısmı sadece tekinde, boğaz kısmında ve üstüne pantolon gelen yerde oldu. Tabi doğal olarak ayağınıza giydiğiniz özellikle korusun diye deri seçtiğiniz ve Dainese gibi dev markanın ürününden bunu beklemiyorsunuz. Olabilir dedik, üretim hatasıdır dedik, firmaya değişim için geri yolladık. Fakat motosikletonline beni burda inanılmaz bir hayal kırıklığına uğrattı. Uzun bir süre firmadan ses alamadım (3 hafta kadar). Daha sonra kendilerini arayıp ne oluyor diye sorduğumda sorumluluğu maalesef üstlerinden ithalatçı firma olan mototaş a attılar. Bana bu açıkçası yanlış geldi. Çünkü bunlara mototaş karar veriyorsa, ki onlarda da aynı fiyat, biz neden motosikletonline ı tercih ediyoruz? Bence her firmanın kendine göre müşteri yönetimi ve müşteri memnuniyet ilkesi olmalı. Mototaş ise ürünü yurt dışına göndereceklerini kararı Dainese'nin vereceğini söyledi.
Herneyse aradan 5 hafta geçtikten sonra (ki bu ürün kışlık ürün ve zaten kullanımımız 3-4 ay, 1 ayını yedik) bana kullanıcı hatası olduğu bilgisi ile geri dönüş yaptılar ve 47 gün sonra sizin ayak numaranız kaçtı diye sorduktan sonra eski hatalı botları tekrar bana gönderdiler. Doğal olarak tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum ve mahkeme üzerinden hakkımı arıyorum.
Hiç kimse kolay para kazanmıyor. Motosiklet ekipmanları zaten pahalı ekipmanlar ve bu geçici bir tutku değil. Bu tip firmaların bize her zaman ihtiyacı olacak ama bu şekilde bir domain üzerinden alinin malını veliye satayım, suya sabuna bulaşmayayım şeklinde herhangi bir katmadeğer eklemeden yapılan ticaretler maalesef bizi mağdur ediyor. Dainese markasına olan güvenim zaten tamamen sarsıldı, italyanların klasik göz boyaması... Bir çok italyan markasında olduğu gibi marketing ağırlıklı, güvenlik sıfır ekipmanlarmış.
Bu kötü deneyim sonucu:
1- Bir daha aracı firmalardan herhangi birşey almam, herhangi bir çözüm sunamıyorlarsa aracı firmaya gerek yok.
2- Motosikletonline.com benim için ve çevremdeki motorcular için bitmiştir.
3- Motosiklet ekipmanlarında indirim, ucuz fiyat vs varsa işin içinde bit yeniği varmış onu öğrendik.
Neyse sağlık olsun, benden 699 TL gider ama bu tip marka/firmalar en azından bu dandik ürünleri başkalarına satıp onların da canını yakmazlar...
https://i.ibb.co/XDZLz2N/Whats-App-Image-2019-01-01-at-15-09-45.jpg
https://i.ibb.co/zP2cgfv/Whats-App-Image-2019-01-01-at-15-09-46.jpg
Botun hiç bir yerinde deformasyon, çizik, ezik, darbe izi bile yok...