PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : IRC tutmuyor diyenler, virajların erbabıyım diyenler ve demeyenler içeri :D



Sayfa : [1] 2

furkansevke
15 Ocak 2019, 08:56
bugün rastladım bu videoya 6.50 den itibaren izleyiniz :D

https://youtu.be/E60om3IDkzQ?t=410

Benim aklım almadı bu işi arkadaş belliki yetenekli eli ayağı olmuş ama eldiven mont yok bu nasıl bir cesarettir şeytanla anlaşmamı yapmıştır :D Ben yinede kızamadım hayret içersinde izledim. Lastikleri irc imiş. Biraz analiz ettim evet ani dönüş yaparak çoğu yerde çizgisini yakalıyor kaçırmıyor viraj içindeykende baktı kaçırıyor asılılyor gaza nede olsa 250 lik :D Kannımca 600 1000 likte bu sürüşü yapamaz ama ben yinede hayran kaldım biri bana açıklasın insan hiç mi yolun tozundan çakılından korkmaz :D

gerivites
15 Ocak 2019, 09:19
Ben viraj ustası değilim, pek de beceremem ama bu arkadaş da viraja yanlış girip çıkıyor gibi geldi. Güvenlik çemberi oluşturmuyor, kesik çizgi olmasına rağmen sürekli karşı şeride geçiyor. 1dk kadar sessiz izledim, o yuzden lastiğin ne olduğuyla ilgili bir bilgiye rastlamadım.

kulspruta
15 Ocak 2019, 09:28
Selamlar,
Ekipmansız viraj kasıyor allah akıl fikir versin. Virajlarıbaştan aşşağı ofsayt, detaylı anlaliz kasmaya gerek yok.
Çok geçmeden kaza haberi çıkmaz umarım.

wing41
15 Ocak 2019, 10:34
Virajları baştan aşağı ofsayt diyemem, yetenekli arkadaş kendi çapında yatıp kalkıyor, yollarda güzel ama Allah akıl fikir versin en ufak hatada yüksek ihtimal ölüm, daha da kötüsü sakat/felç kalabilir. Umarım geç olmadan akıllanıp ekipmanlarını tamamlar.

Öz_Musti
15 Ocak 2019, 10:34
Kıymetli vaktimi boşa harcamamak için yeteri kadar izleyip kapattım.

Tişörtlü olduğuna göre hava sıcak. Zaten asfalta dikkat edilirse birkaç parlak yeri hariç pütürlü asfalt. Muhtemelen Anadolu'da kışın karlı olan bir asfalt.

Sokak araları dahil İstanbul'un hemen her yolu, pek çok büyükşehir de "sessiz asfalt" yapılıyor. Yani pütürlülüğü az, girintisi çıkıntısı ve tutuşu az olan asfalt kullanılıyor. Bu da 4 tekerler için fazla sorun olmasada bizler için yol tutuşsuzluk olarak geri dönüyor. Uzun yollarda görürsünüz. Sessiz sessiz giderken birden asfalt tipi değişir yoldan bir uğuldu gelir. Veya uğultuyla giderken birden bire asfalt tipi değişir, oh be sessizlik deriz. Hatırladın? İşte o.

Yamaha Riding Academi de MT 25 ler IRC lastikle veriliyor. BEn de o motoru alma arefesindeydim. Dedim şu motorları bir yatırayım bakalım nasıl dönüyor. Benim motorda da uzun yan demirlerden değil, normal koruma takozu vardı. Nasıl yattığına nasıl tuttuğuna inanamadım. Ama asfalt işte. Sıcak lastik de oldu mu hepsi tutar.

Soğuk havada, biraz da olsa yağışta binin de anlayın.

okaplan
15 Ocak 2019, 10:38
Yazacak cok sey var ama gereksiz oldugunu dusunuyorum, sadece kask takip 160 la viraj yapmaya calisan birine ne anlatabiliriz ki? Ha yapan dedim ama ben sadece 3 kere seridinden girip ciktigini gordum onun disinda hep ya karsi seritten giriyo ya ordan cikiyo, patlayip bi arabanin ön caminda bulmasi an meselesi. Boyle arkadaslar ya ciddi bir kaza gecirip kalici bir hasar aliyolar yada yolun sonuna hizlica gidebiliyolar. Cunku ben bunu iyi surerim,dusmem, kaza yapmam ölümsüzüm triplerine giriyorlar. Allah akil fikir versin

Tundzhay
15 Ocak 2019, 10:44
bugün rastladım bu videoya 6.50 den itibaren izleyiniz :D

https://youtu.be/E60om3IDkzQ?t=410

Benim aklım almadı bu işi arkadaş belliki yetenekli eli ayağı olmuş ama eldiven mont yok bu nasıl bir cesarettir şeytanla anlaşmamı yapmıştır :D Ben yinede kızamadım hayret içersinde izledim. Lastikleri irc imiş. Biraz analiz ettim evet ani dönüş yaparak çoğu yerde çizgisini yakalıyor kaçırmıyor viraj içindeykende baktı kaçırıyor asılılyor gaza nede olsa 250 lik :D Kannımca 600 1000 likte bu sürüşü yapamaz ama ben yinede hayran kaldım biri bana açıklasın insan hiç mi yolun tozundan çakılından korkmaz :D

irc kuru havada lastikler ıslakken tutuyor. sorun soğuk havada ve ıslan zeminde kayması.

ozan1991
15 Ocak 2019, 10:48
yol güzel lastikte ısınmıştır neden tutmasın ki,korkmuyor diyorsunda o adam o yolu ezbere biliyor buna emin ol

adanalı
15 Ocak 2019, 11:00
arkadaşlar çok haklı,bu kadar maceraya hiç gerek yok.:cyclopsan:silent:

Wing750
15 Ocak 2019, 11:06
Cesaret cehaletten doğar. Kontrolsüzce ve hiç güvenliğini düşünmeden sürüyor. Uzun süre gitmez böyle, bir yerde patlar.

Kural [ Z ]
15 Ocak 2019, 11:08
Ekipmansız kullanmanın hiçbir bahanesi veya mazereti olamaz. Aptallığa açıklama yok. IRC' nin de ne mal olduğu belli. Hiçkimse boşa anlatmaya çalışmasın. İnat eden varsa yazın sıcak havada (hani tutuyormuş ya...) saatte sadece 30km/h ile giderken bir avuç su birikintisenden geçip panik fren yapsın bir görelim. Video da isteriz.

tarikcapar
15 Ocak 2019, 11:15
Pimi çekilmiş canlı bomba gibi geziyor arkadaş.. IRC hiç kullanmadım ama Suzuki Vstorm250 fabrika çıkışı irc kullanıyor... arkadaşım memnun lastikten ama tecrübesi -10.000 km... yani onun memnunum denmesine ne kadar güvenilir bilemedim... Bu arada kar yağışı hariç sürekli biniyor motora

Uğur Bilgili
15 Ocak 2019, 11:25
Kask kamerasi takan tribe giriyor.

Kural [ Z ]
15 Ocak 2019, 11:30
Pimi çekilmiş canlı bomba gibi geziyor arkadaş.. IRC hiç kullanmadım ama Suzuki Vstorm250 fabrika çıkışı irc kullanıyor... arkadaşım memnun lastikten ama tecrübesi -10.000 km... yani onun memnunum denmesine ne kadar güvenilir bilemedim... Bu arada kar yağışı hariç sürekli biniyor motora

Farklı bir lastikle aynı motosikleti kullanmayan arkadaşlarım da malesef sürekli aynı yorumu yapıyorlar. En çok beğendikleri kısımda "lastiğin ömrü çok iyi, senelerdir kullanıyorum bitmiyor" şeklinde oluyor :pr:

BatuhanK
15 Ocak 2019, 11:58
Hevesinizi kırmak istemem ama dümdüz video :/ ekstra veya ekstrem bi şey yok

BikeManiac
15 Ocak 2019, 12:19
Virajları berbat, hemen kapattım.
Viraj izlemek istiyorsan sana iki kanal adı vereceğim bunları izlemeni salık veriyorum.

SuperBike Racer
Max Wrist

Youjoee
15 Ocak 2019, 12:25
İlginç ve yanlış örnek oluşturabilecek bir video, kural z nin dedigi gibi irc nin ne bok olduğu belli zaten, eleman iyi yatıyor ama birçok arkadaşım zaten bu kabiliyete sahip. Ekipmanlı ve daha ciddi, düzenli bir video olsaydı bende şuraya güzel iki kelime yazabilirdim

RoofRoof
15 Ocak 2019, 12:28
Lan viraj dönmesek bişi yapıyor sanıcaz

uzay gemisi
15 Ocak 2019, 13:04
kendi çapında birşeyler yapmış gayette güzel sürüyor ama belli ki genç ve hevesli bir kardeşimiz umarım bu sürüşle başına iş açmaz. İrc lastikler sadece yaz sıcağında tamamen kuru asfaltta iş görür. Yağmurlu havada veya soğuk kış günlerinde o lastikle başınıza iş açmanız muhtemel cidden isinmiyor ve isinmadigi içinde tutmuyor lastik.

Kural [ Z ]
15 Ocak 2019, 13:12
kendi çapında birşeyler yapmış gayette güzel sürüyor ama belli ki genç ve hevesli bir kardeşimiz umarım bu sürüşle başına iş açmaz. İrc lastikler sadece yaz sıcağında tamamen kuru asfaltta iş görür. Yağmurlu havada veya soğuk kış günlerinde o lastikle başınıza iş açmanız muhtemel cidden isinmiyor ve isinmadigi içinde tutmuyor lastik.

IRC ısınsın diye bunu yapmak lazım.

https://i.cnnturk.com/ps/cnnturk/75/630x0/5891f6f5ae784924dc024328.jpg

Gerçi yine de şüpheliyim. Isınmayabilir ::facepalm1::

Ros1n2
15 Ocak 2019, 13:26
Video açısından bişey anlaşılmıyor belki ama video sonunda lastiği gösteriyo viraj çizgisi bitmiş yani lastiğin tamamını kullanmış, irc için iyi bir performans bence hakkını yemeyelim. Tek eksiği ekipman

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------

Bende birisini önerebilirim 'Murtanio' İlk motosikleti olan ninja300 ile ilk diz deydirmesindeki heyecanından pist rekorları ve hatta isle of man'a kadar giden videolarını izleyebilirsiniz. Benim şansımada taa ilk zamanlardan beri takip ediyorum, ben hala nasıl diz deydiririm derken bebe isle of mana kadar çıktı

ulkerhan
15 Ocak 2019, 13:45
İRC'ye laf edenler hangi lastikleri kullanıyor acaba?

yağızkoç05
15 Ocak 2019, 13:49
Arkadaşlar ırc o kadar kötü bir lastik değil, o kadarı boşver hiç öyle abarttıkları kadar kötü bir lastik değil 2 sene ırc kullandım şu anda rosso 2 kullanıyorum yaz aylarında sorun olmuyor. Kışında aşırı basmadan, yağmurlu günlerde gayette güzel kullandım.
Arkadaşların dediği gibi üstünde konuşmaya bile gerek yok virajı yanlış alıyor.Siz bir max wristi bir izleyin adam virajlarda uçuyor..

Göksel_Eren
15 Ocak 2019, 14:02
bugün rastladım bu videoya 6.50 den itibaren izleyiniz :D

https://youtu.be/E60om3IDkzQ?t=410

Benim aklım almadı bu işi arkadaş belliki yetenekli eli ayağı olmuş ama eldiven mont yok bu nasıl bir cesarettir şeytanla anlaşmamı yapmıştır :D Ben yinede kızamadım hayret içersinde izledim. Lastikleri irc imiş. Biraz analiz ettim evet ani dönüş yaparak çoğu yerde çizgisini yakalıyor kaçırmıyor viraj içindeykende baktı kaçırıyor asılılyor gaza nede olsa 250 lik :D Kannımca 600 1000 likte bu sürüşü yapamaz ama ben yinede hayran kaldım biri bana açıklasın insan hiç mi yolun tozundan çakılından korkmaz :D

Sen viraj görmemişsin bu da ne ki ? Sen bide gel Mudanya-Görükle arası viraja nasıl girdiğimi gör, yakında uçacam diye korkuyorum...

bini69
15 Ocak 2019, 15:31
Birisi bana ırc lastiğin kötü tarafını anlatsın.
motorumda ömrü bitmiş ırc lerim var (altı düzleşmiş)bayada memnunum.şu klavyeciler ve motobloggerler yokmu milletin anasını ağlattı.satıcı MİCHELİN le motoru satsa konuşacakya;lastikler dandik alır almaz değişmeli diyor.allah Aşkına deli deli olmayın,motor işi zaten masraflı dahada zorlaştırmayın

mfBulut
15 Ocak 2019, 15:44
3000 km IRC kullandıktan sonra Rosso aldım. IRC ile yaşadığım kararsızlıkların hepsi gitti. Virajlarda arkası oynuyordu önce motorun. Yazın kuru asfaltta kötü bir lastik değil ama iyi bir lastik de değil. Doğruya doğru.

F54
15 Ocak 2019, 15:57
nasıl viraj yaptığının arkadaki motorun kameradan görmek isteriz kendi kamerasından birşey belli olmuyor

Kural [ Z ]
15 Ocak 2019, 16:08
Birisi bana ırc lastiğin kötü tarafını anlatsın.
motorumda ömrü bitmiş ırc lerim var (altı düzleşmiş)bayada memnunum.şu klavyeciler ve motobloggerler yokmu milletin anasını ağlattı.satıcı MİCHELİN le motoru satsa konuşacakya;lastikler dandik alır almaz değişmeli diyor.allah Aşkına deli deli olmayın,motor işi zaten masraflı dahada zorlaştırmayın

Hemen her aldığım motosiklet IRC ile geldi. Kötü tarafını basit bir olay ile anlatayım, ki klavyeci değilimdir (şimdiye kadar anlaşılmışımdır diye umuyorum), motobilmemne hiç değilimdir.

CBF 150 ile 4.Levent ile Zincirlikuyu arasında Levent tarafında 2. köprü bağlantısının az ilerisinde saatte (abartmadan yazıyorum) en fazla 15 km/h ile sıkışık trafikte sabit hızda ilerliyorum, arkamda eşim var. Önümdeki araç ile mesafem en az 5 metre (yavaş da olsam arkada sıkıştıracak araç yoksa pinti pinti kullanmayı, mesafe bırakmayı severim). Yol kenarı sulama çalışması nedeni ile yola kadar gelmiş sudan yaklaşık 2 metre ilerledikten sonra önümdeki araç aniden durdu. Ben de fren yaptım, panik fren değildi ama biraz sertti ancak kesinlikle kilitleyecek bir baskı değildi. Sonuç: Tekerlekler kilitlendi ve 15 km/h hızla önümdeki aracın tamponuna iki parmak kala motosiklet durdu. Freni gevşetemedim, zaten az basıyorum, zaten araç çok yakın, zaten freni bırakırsam kesin çarpacağım fren baskısı ve mesafesi. Bu mudur iyi lastik? Jantın üzerinde gitseydim aynı mesafede dururdum. Tam kuru ve sıcak asfalt olmadan IRC bir cacık değildir.

IRC kullananlar şimdi ne kullanıyor denmiş. Bütün motosikletlerimde ANLAS kullanıyorum. ANLAS IRC değil mi? Değil. Bu konuyu fuarlardaki standlarında yetkili birkaç ağızdan yüzyüze sohbet ederek uzun uzun konuşmuşluğum vardır. ANLAS özgürlüğünü ilan ettiğinde ki sanırım demek istediğim anlaşıldı, kullanılan hamur tamamen değiştirilmiş. Zaten eski IRC ile yeni ANLAS' ı aynı motosiklette kullanan vatandaş size ilgili yorumu yapacaktır.

Yukarıda da değindiğim gibi;


;4429039']Farklı bir lastikle aynı motosikleti kullanmayan arkadaşlarım da malesef sürekli aynı yorumu yapıyorlar. En çok beğendikleri kısımda "lastiğin ömrü çok iyi, senelerdir kullanıyorum bitmiyor" şeklinde oluyor :pr:

gerivites
15 Ocak 2019, 16:23
Arkamda eşimle sabah çiğ yüzünden yukarı doğru eğimli çok keskin olmayan viraja hızlı girince ön teker kaydı ve anlık refleks ile düşmeden kurtardık. Açı olarak 30 derece falan diyebilirim. Ertesi hafta pirelli angel city ile değiştirdim lastikleri. Artık viraja girerken lastik kayar mı lan acaba diye değil ben bu virajı bu hızla alabilir miyim diye düşünüyorum. Ani gaz açmalarda arka lastiğin atması problemi de kalktı. Yağmurda ani gaz açmaktan bahsetmiyorum bile.

uzay gemisi
15 Ocak 2019, 16:37
Hayatı boyunca satin aldığı motorun üstünde ki lastikten başka lastik kullanmamis adamlar gelip irc yi savunur olmuş:)
R25 i ilk aldığımda 3000km boyunca irc lastikle kullandım sonrasında bridgestone battlax s20 ler ile degistirince farkı anlamak için motogp yarışcısı olmaya gerek kalmıyor. Motorun üstüne oturduğun andan itibaren farkını hissediyorsun. Motosikletin sağa sola dönüşü, slalomu bile bir farklı oluyor huyu suyu değişiyor

ZamboKage
15 Ocak 2019, 16:40
Şimdi arkadaş oha aman aman viraj yapıyor değil kendi çapında birşeyler yapıyor allah kaza bela vermesin ama gerçekten viraj izlemek istiyorsanız Aydın/Çine virajlarına bir Pazar günü uğrayın R25 le dirsek koyanlar panigale ile sinyal sürten herkes var zaten çoğu izmirden gelen yarışan insanlar antrenmana geliyorlar. He iyi lastikle dönüyorlar ama benim bizzat şahit olduğum R25 li arkadaş İRC ile dizini dirseğini sürtüyordu yani ama asfalt kalitesi muazzam.

yağızkoç05
15 Ocak 2019, 17:17
Hayatı boyunca satin aldığı motorun üstünde ki lastikten başka lastik kullanmamis adamlar gelip irc yi savunur olmuş:)
R25 i ilk aldığımda 3000km boyunca irc lastikle kullandım sonrasında bridgestone battlax s20 ler ile degistirince farkı anlamak için motogp yarışcısı olmaya gerek kalmıyor. Motorun üstüne oturduğun andan itibaren farkını hissediyorsun. Motosikletin sağa sola dönüşü, slalomu bile bir farklı oluyor huyu suyu değişiyor

Bunu bana söylemişsen ben lisede 5 bin km irc kullandım, 5 bin km'de r25'te kullandım toplam 10 bin km eder. Farklı görüşler olunca karşınızdaki kişileri tecrübe yönüyle yada bilgisizlik yönüyle itham etmek yerine fikirlerinizle tartışmayı deneyebilirsiniz. Bu zamana kadar hiç olmamış olabilir ama bunu bir deneyin hani cumhuriyetle birlikte bizim tenkit anlayışımızda değişmişti ya... Eski Tanzimatçılar gibisiniz...

Levent
15 Ocak 2019, 17:48
Tamamını seyretmeden kapattım, sürücü arkadas 8.08 'de öldü çünkü, yani bu videoda ölmediyse bu şekilde devam ederse ölecektir. İlaveten kendisinin artçısı varmış, lastiğin daha sağlam bastığını düşünebilirsiniz.

burak burk
15 Ocak 2019, 17:57
Valla bende bunun aynisini yaptim denedim haziran ayinda antalya sicaginda tesaduf 1 haftalik asfaltta arkamdaki arkadaslar kayboldu.bu 3 olay birlesirse ne ala irc ye guvenmeyin hic bir is basima gelmedi benimde 3000km kadar ama michelin alinca istikrar ve yere basma oturma hissi ciddi derecede artti.2. viteste ayni yolda irc ile sadece gaz verip cektigim patinaji michelinle yapmak icin baya bir ugras gerektiriyor.irc kayiyorum demez uyarmaz belli etmez direk sümsüğü koyuverir

E.Yzr
15 Ocak 2019, 18:10
Yakında bir bariyere girer. Böyle saçma bir viraj yapanı görmemiştim

mfBulut
15 Ocak 2019, 18:12
2 tane R25 in benzer videoları vardı. Lastiği sonuna kadar kullanacak şekilde IRC ile. Onu da hatırlattı bana biraz. Onlar daha iyi sürüyordu gerçi ama sonuç maalesef yine yerde bitmişti. Neyse ki virajın yanında büyük bir toprak alan vardı da ucuz atlatmışlardı. Forumda konuşulmuştu diye hatırlıyorum video ile beraber konu.

gerivites
15 Ocak 2019, 18:16
Ben de irc'nin ıslak performansıyla ilgili video aradım ama bulamadım.

mfBulut
15 Ocak 2019, 18:17
Ben de irc'nin ıslak performansıyla ilgili video aradım ama bulamadım.

Başarıyla tamamlanmış çekim yoktur belki :) Ben 2 kez yağmura yakalandım da gerçekten korkutucuydu IRC.

Kural [ Z ]
15 Ocak 2019, 18:59
Ben de irc'nin ıslak performansıyla ilgili video aradım ama bulamadım.

Ben atayım birtane :queen:


https://www.youtube.com/watch?v=NpmRnkpRvqA

ufoz
15 Ocak 2019, 19:26
;4429247']Ben atayım birtane :queen:

Burada frene bastığınız an hızınızın kaç olduğunu hatırlayabiliyor musunuz?

YasinC
15 Ocak 2019, 20:12
IRC lastik değil sert plastik bildiğin. Limitleri çok düşük en ufak bir sebepte kendinizi yerde bulursunuz. Nesini savunuyorsunuz anlamadım.

espresso
15 Ocak 2019, 20:16
Ben soğuk ve yağışlı havalarda, hatta yağış yoksa bile yağış yüzünden ıslanmış yollarda michelin city grip lastiklerle bile korkup da motoru evde bırakıp metrobüsle yola çıkıyorum. Yerler ıslakken işe yamaha ile değil mercedes (akbili basıp bindiğim metrobüs) ile gideyim diyorum.

Tırsanlar uzun yaşar. Hiç gereği yol anlamsız cesaretin.
Kask'a, ekipmana yatırım yapıyoruz, lastik de motorun çok önemli parçası ve güvenlik için çok önemliyse onu da paamızın yettiği en iyisinden almamız şart. Üreticiler maliyeti düşürmek için fabrika çıkışı dandik lastik takıyorlar bu ekonominin gereği olabilir ama o zaman da motoru alırken fiyatına bir çift lastik parası ekleyip ona göre hesabımızı yapalım.

yalcinroden
15 Ocak 2019, 20:19
Kötü lastikle virajda ne kadar yatırabildiğiniz, canınızı ne kadar sevmediğinizle doğru orantılıdır. :thumleft:

Ekliyorum : IRC kötü bir lastik değildir, ne yapacağını bilmeyenlerin düşüp lastiğe bok atmasından kötü anılır.

sharkspeedr2
15 Ocak 2019, 20:26
IRC'den sıcak asfalt haricinde tutuş beklemeyin.

Kural [ Z ]
15 Ocak 2019, 20:36
Burada frene bastığınız an hızınızın kaç olduğunu hatırlayabiliyor musunuz?

Yüksek çözünürlükte az dikkatle görülebiliyor. Bende hatırlamadığımdan oradan baktım :cherry: 40 km/h

mfBulut
15 Ocak 2019, 20:39
Yeryüzü ile aranızda duran şeylere ödediğiniz paralara acımayın derler. Ayakkabı gibi, yatak gibi, araç lastiği gibi.

Kimse demiyor zaten IRC ile sürmek imkansızdır diye. Adamlar üretirken motosikleti taktıkları lastikte az da olsa bir standart yakalamaya çalışacak doğal olarak. Buna mecburlar. Ama savunulması da komik cidden :) Onların ilk amacı maliyetleri düşürmek.

capt.ooz
15 Ocak 2019, 20:42
Videoda bu kadar ilginç ne var anlamadım bi zahmet bu virajı yapamıcak insan motor sürüyorum demesin düz yolda gaz açmakla motor sürüyorum olmuyor kanımca.

bini69
15 Ocak 2019, 20:47
çok güzel anlatmışsınız.ama ben galiba anlatamadım.burada sadece benmiyim motorunu turing amaçlı kullanan,yani herkesmi virajda dizlerini sürtüyor.benim isyanım motoru sıfır alan sıfır lastiklerini değiştirme derdine düşüyor ve buna acıyorum

Birkan07
15 Ocak 2019, 20:50
Virajıda bırakta o kadar zorlayıp lap diye stop etsem iki gün uyuyamam :D neden r25 alınmaz sebeplerine ilave :P

mfBulut
15 Ocak 2019, 20:54
çok güzel anlatmışsınız.ama ben galiba anlatamadım.burada sadece benmiyim motorunu turing amaçlı kullanan,yani herkesmi virajda dizlerini sürtüyor.benim isyanım motoru sıfır alan sıfır lastiklerini değiştirme derdine düşüyor ve buna acıyorum

Yukarıda da yazmıştım. Lastiğin kalitesi sadece viraj ve yatış açılarındaki tutuş ile ilgili değil ki. Benim için en vazgeçilmez nokta fren performansı. Kötü lastikle arabada da motosiklette de olacak şey aynıdır. Çok daha az fren baskısıyla lastik kilitlenir. Turing amaçlı kullanıyor olmak daha az fren gerektirir diyebilirsiniz belki ama önünüze bir şey atlama ihtimaline karşı bile o riski ben alamam. Alınmasını da tavsiye etmem.

Kimisi 600RR ile başlıyor kaza bile yapmıyor. Kimisi de çok dikkat bile etse kaza yapıyor. Sonuçta trafik dediğimiz olay bizden bağımsız onlarca etken.