PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Derin karda motosiklet kullanmak



Wing750
13 Ocak 2019, 15:11
Görünce aklım çıktı. İlla ki aramızda yapan olmuştur ama çok etkilendim görünce.


https://www.youtube.com/watch?v=NP2cP5k5ohw

MrMud
13 Ocak 2019, 15:18
500 exc'nin bile "Pes edicem galiba" dediği türden kar.
Fiziksel olarak sürücününde ocağına incir ağacı diken cinsten.

Gel gelelim, anlatılmaz yaşanır.

gurcanozturk
13 Ocak 2019, 16:04
Karli bir video icin "Over the Rainbow" secmek cok iyi olmus :D

tommygun
13 Ocak 2019, 16:55
Adam "4 mevsim motorculuk" kavramını daha ileri bir boyuta taşımış.

Boldpilot
13 Ocak 2019, 17:00
1-2 saat önce facebook da denk gelmiştim. Motosikletin performansı takdir edilesi 😊 Şahsen ben kıyamam bi kayaya vs denk gelirde motosikletin başına birşey gelir diye 😀

Trailblazer
13 Ocak 2019, 18:28
Mükemmel olmuş

Mucit23
13 Ocak 2019, 21:41
Ben CRF ile denedim. Mitas C10 arazi lastiği olmasına rağmen 140 küsür kg ağırlığıla Gömülüp kalıyor. :D Hafiflik ve güç önemli. Yüksek viteste gitmek lazım.

levend84
13 Ocak 2019, 21:52
Adam "4 mevsim motorculuk" kavramını daha ileri bir boyuta taşımış.

İşin tuhafi,makina nasil hava emiyor??

Sivi sogutma olsada,o kar içinde makinanin stabil çalişmasi zor olur.

Ha göle girmiş ha 1 metre kar içine..

tommygun
13 Ocak 2019, 22:02
İşin tuhafi,makina nasil hava emiyor??

Sivi sogutma olsada,o kar içinde makinanin stabil çalişmasi zor olur.

Ha göle girmiş ha 1 metre kar içine..

Elin Avusturyalısı yapmış aga :)

Kural [ Z ]
13 Ocak 2019, 22:37
İşin tuhafi,makina nasil hava emiyor??

Sivi sogutma olsada,o kar içinde makinanin stabil çalişmasi zor olur.

Ha göle girmiş ha 1 metre kar içine..

Ben CBF150 ile 20 dakika kadar bir süre sele yüksekliğindeki suyun içerisinde artçımla selde birkaç km yol almıştım. Sel diyorum, sele yüksekliği diyorum... Vardığımızda motosikletten bir kamyonet dolusu dal ve yaprak çıkarmıştık. Bir ay sonra hala yaprak çıkıyordu makineden.

Hava soğutmada daha kolay aslında. Tek derdi buji ve pipo ile elektrik tesisatı suya dayanıklı olsun, motora hava alabilsin. CBF150' de hava emişi selenin altında. Başkası anlatsa inanmayacağım ve yaşadığım olaylardan biridir.

KTM' de hava emiş kutusunu büyük yapmış ve kutu içerisine emiş ağzını su için tölerans vermiş ise, hava emişi depo sırtı veya sele altında ise çalışmaya devam etmesi normal. Normal olmayan şey o kar derinliğinde motosiklet ile o hızı yapan insan :thumleft:

250cc iki zamanlı makineden 45-50HP güç alabiliyoruz. Bu motosikleti de teknik verilerine bakmadan önce 2 zamanlı zannetmiştim. 4 zamanlı bir motor kullandığını gördüğümde açıkçası şaşırmadım değil :cat: Tam bu iş için yapılmış. KTM gerçekten de arazide gücünü gösteriyor. Günlük kullanıma çok uygun değilse de (sarfı ve servis sıkıntıları nedeni ile) bunları takmayan adam için KTM isteneni veriyor ::gazla::

MeliksahMELO
14 Ocak 2019, 01:54
Asıl merak ettiğim hem kar hem de asfaltta nasıl gidebiliyor? Lastiğini merak ettim, video açıklamasında Çivili Michelin AC 10 kullandığını yazmış.
Tamam karda gidiyor ama o çivilerle asfalt yolda nasıl kaymadan o hızda gidip, viraj dönebiliyor?

burakrak
14 Ocak 2019, 18:23
Kesin ip var