PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : MT-09'un bedavadan biraz pahalı olması



Sayfa : [1] 2

dsdasdasd
09 Ocak 2019, 20:24
Arkadaşlar şu an Yamaha'ya acayip saygı duydum.

Biraz önce KTM Duke 790 denen çirkinliğin bir videosuna denk geldim.Bu çirkine ne kadar fiyat biçmişler diye merak da ettim tabi.
Adamlar tam 93.000 TL fiyat biçmişler!! ama yanına not düşmüşler,arayıp özel fiyat verelim diyolar :)

Dur dedim bi de Mt-09'un fiyatına bakayım.. Şok şok şok sadece 55.400 TL yani yurdışı fiyatıyla aynı!

Olm KTM Türkiye, sen ne tür bir kazıkçısın.Ben Korlas gurubunu kazıkçı bilrdim, meğer Korlas bunların eline su dökemezmiş.

Arkadaşlar bu iki motor yurtdışında aynı fiyatlara satılırken,ayrica Ktm'nin Avrupa üretimi olması nedeniyle ekstra vergi avantajı varken arada minimum 30.000 TL fark olması ne demektir ?

Kaldıki aynı fiyat olsa bile koşa koşa Mt-09 alırdım.Umarım max 3 tane satarsınız Allah'ın kazıkçıları..

Orck
09 Ocak 2019, 20:48
o kadarda satamazlar eskiden ktm kawasaki bir tercih zevk sebebiyken simdi ya zenginin ya ahmagin isi ne yazikki

hasmet
09 Ocak 2019, 21:06
bu iki motor yurtdışında aynı fiyatlara satılırken

Amerika fiyatları:

Duke 790 MSRP: $10499
MT09 MSRP: $8999

Az veya çok olmasını tartışmak istemiyorum ama fiyat farkı olması normal. Aynı motosiklet değiller.

dsdasdasd
09 Ocak 2019, 21:19
Amerika fiyatları:

Duke 790 MSRP: $10499
MT09 MSRP: $8999

Az veya çok olmasını tartışmak istemiyorum ama fiyat farkı olması normal. Aynı motosiklet değiller.

Ingiltere fiyatları:

Mt 09 : £8,399.00
Duke 790 : £8,199.00

emirs
09 Ocak 2019, 21:25
55 bin tl zengine bedava galiba nedense bana hala pahalı.

RideForLife.
09 Ocak 2019, 21:39
Velkam tu aor kantri.

gerivites
09 Ocak 2019, 21:46
Duke 790 tasarım olarak mt09 ile yarışır bence. Avrupada yaşasam ve ikisi aynı fiyat olsa Duke alırım. Turkiyede ikisi ayni fiyat olsa mt alırım. Bu fiyatlarla satış yapılıyorken tabi ki bajaja biniyorum :d Duke 790'a neşter diye lakap takmışlar. Bileğe mi kola mı neremize vuracağız bu neşteri. Cidden fiyat politikası çok enteresan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------

Ayni şekilde Husqvarna da ulaşılması zor bir yerde. Zannediyorum avrodan dolayı vergilerle falan katlanarak gidiyor, fezada bir yerlerde ev tutup yerleşik hayata geçiyor. Üzülüyorum. Husqi701 ve nuda900 gibi, aprilia dorsoduro gibi fantezilerim var :(

Thracian
09 Ocak 2019, 21:59
KTM Türkiye'nin fiyat politikası hakkındaki fikirlerinize katılıyorum.Gereğinden fazla pahalı.MT-09 ile hemen hemen aynı fiyatta olması gerekirdi.KTM Türkiye'nin sanırım bu motosikleti satmaya pek niyeti yok.

Güzellik konusuna gelirsek...Güzellik öncelikle göreceli bir kavram.Duke 790 özellikle manevra kabiliyeti yüksek ve kıvrak olsun diye hafif tasarlanmış o yüzden ince yapılı ve pek kaslı durmuyor.Fotolarda ve videolarda güzel gözükmüyor ama çıplak gözle göze çok hoş geliyor.Bir de tam olarak ne için tasarlanıp üretildiğini anlamınız için bu motosiklet bir kere test etmeniz lazım.

splender
09 Ocak 2019, 22:05
Şu aralar mt09 a fena sardım ama kredi ile olacak iş değil.
bana kalırsa fiyat tr standartlarına göre yine pahalı.
ayrıca 2019 modellerde night fluo gibi bir efsane yok. Neden anlamak güç açıkçası.
en çok satan renk en çok talep göre rengi çıkarıp kırmızılı bir model koymuşlar ama taptığım motora bakış açım 180 derece değişti desem yeridir.
sıfır alacak gücüm olsa bile varsa eski model sıfır night fluo yoksa temiz 2. el nght fluo tercih ederim. oda tahminen 1 sene sonra fln :/

YasinC
09 Ocak 2019, 22:20
Şu aralar mt09 a fena sardım ama kredi ile olacak iş değil.
bana kalırsa fiyat tr standartlarına göre yine pahalı.
ayrıca 2019 modellerde night fluo gibi bir efsane yok. Neden anlamak güç açıkçası.
en çok satan renk en çok talep göre rengi çıkarıp kırmızılı bir model koymuşlar ama taptığım motora bakış açım 180 derece değişti desem yeridir.
sıfır alacak gücüm olsa bile varsa eski model sıfır night fluo yoksa temiz 2. el nght fluo tercih ederim. oda tahminen 1 sene sonra fln :/

Bu faiz oranları ile superduke parasını bulur mt09'un bedeli.

hasmet
09 Ocak 2019, 22:49
Bizzat denemedim, ancak şimdiye kadar olan deneyimime göre tahminim, KTM:
daha hafif,
daha iyi süspansiyonlu,
daha stabil,
daha güçlü elektronik donanımlı,
daha çirkin,
daha sorunlu,
daha dayanıksız,
daha zevkli,
daha pahalı olacaktır.

cnyt34
09 Ocak 2019, 23:49
Ktm'i xt yada tenereler ile karşılaştı'rır iseniz doğrusu bu olur. mt 09 değil.

burak burk
10 Ocak 2019, 00:46
mt10 sp donanımlı motor alıyorsun 95 bin tlye :cherry: bu motora bu parayı verenin zekasından şüphe ederim.mt09 55 ise 65 bin tlyi geçmemeliydi o zaman ciddi şansı olurdu.şahsen aynı para olsaydı bile sadece tipinden ötürü vallahada billahada almazdım gerçekten prototipiyle uzaktan yakından alakası olmayan ciddi şekilde çirkin bir motor.yaparken super duke falan hiçmi bakmadınız be kardeşım

caglar48
10 Ocak 2019, 00:48
O begenmedıgınız duke790 için hayatta çok şeyden vazgecmeye hazırım sıfırı ıcın monster1200s verdim üstüne 30bin lira istediler :D

Jemand
10 Ocak 2019, 03:20
O begenmedıgınız duke790 için hayatta çok şeyden vazgecmeye hazırım sıfırı ıcın monster1200s verdim üstüne 30bin lira istediler :D

canını da ver dicem de senin ceset o tiple 30k etmez çağlar :mrgreen:

hasmet
10 Ocak 2019, 07:48
mt10 sp donanımlı motor alıyorsun 95 bin
MT10'un SP versiyonu gerçekten o fiyatsa çok iyi.

O durumda KTM'in Türkiye'de Duke 790 satışı ile ilgili çok bir planı yok belli ki. Zamanla kuvvetli sattığı yerler doygunluğa ulaşınca fiyatı düşürürler belki...

frankestayn1
10 Ocak 2019, 09:15
Elin yabancısın 10 bine aldığı motoru bizim 90 bin tl vermemiz bana koyuyor. O yüzden 55 binde 90 binde benim için pahalı.

Ama yüksek cc naked bi motor alacak olsam tabii ki mt 09 alırım ktm de kim oluyor? En kötü mt 07 alırım eminim beni ktm den daha çok mutlu eder gözlemlediğim kadarıyla.

zekvan
10 Ocak 2019, 09:44
Markaların pazarlarını ülkemizden ibaret zannetmeyin burada favori olanlar başka ülkelerde yüzüne bakılmıyor. O yüzden o çöp bu güzel yorumu mantıklı değil.

Nasate
10 Ocak 2019, 09:48
Youtuber olan Royal Jordan da var ktm 790 izleyip bilgi edinebilirsiniz. Şahsi fikrim 90 yerine 60 bandında tutsa insanlar mt serisi yerine bunu da düşünürdü.

Jemand
10 Ocak 2019, 10:12
MT10'un SP versiyonu gerçekten o fiyatsa çok iyi.

O durumda KTM'in Türkiye'de Duke 790 satışı ile ilgili çok bir planı yok belli ki. Zamanla kuvvetli sattığı yerler doygunluğa ulaşınca fiyatı düşürürler belki...

nakit ile bayiden 3-4 lira altina almak mumkun. fakat performans amaçli kullanilmayacak ise sp ye o parayi vermenin hiç alemi yok haşmet agam. 2016 model mt10 un sifirini 69 liraya dusurmus şuan bir bayi. amortisor ve renkli ekran icin 25k fark vermek mantiksiz.

MaryJane
10 Ocak 2019, 12:32
Ilk ciktiginda 24 bin degilmiydi 0'ı

YBRMANİA
10 Ocak 2019, 12:55
Halen pahalı ve pahalanmaya devam edecek.1290r super duke aldı pilot bir arkadaşım.2+1 ev parası yeminle.aldığı parayla 1 adet SS 1 adet ENDURO 1 tane de scooter alınır.hemde 2-3 yaşlarında maksimum.

Ama bu duke ailesinde acayip piskopat.SS kullanmama rağmen superduke u tırsarak sürdüm.

Güven,Özveri,Tecrübe ister.(Babuşa selam olsun)

arndiol
10 Ocak 2019, 13:00
konu baslıgına bak.

İroni yapılıyor diyeceğim yazı ironik değil.

Bedavadan biraz pahalısı 55 bin diyor.

ahaber izleyip izleyip buraya gelmeyin arkadaş :queen:

ahe
10 Ocak 2019, 14:05
ducatiyi bekliyorum ben 821 blogunu azcık kurcaklıcaklar streetbike-nakedbike (monsterdan daha böyle duke790 kıvamına gelmesinden bahsediyorum) haline getircekler üzerine kartuşlu öhlinsler, ttx36lar,m50 kaliperler koycaklar kırmızı rengide basıcaklar diceklerki 80bin₺ bak ortalık nasıl kızışcak sonra mısırını patlat çayını koy izle :queen:


Ayrıca mt09 yerine streettriple 765r rs falanda alınabilir alet çok fazla ağa ya :flower: kaskın içinde bağırdığımı biliyorum yani gaz tepkisi falan muazzam


95 bin₺ ye bi araba bi motor alırsın kalan paraylada bi çift lastik alırsın üzerinede piste girersin sonra sade sodanı alıp decatlon sandalyesinde oturarak etrafa bakarsın çiçhek :rendeer:

burak burk
10 Ocak 2019, 14:52
MT10'un SP versiyonu gerçekten o fiyatsa çok iyi.

O durumda KTM'in Türkiye'de Duke 790 satışı ile ilgili çok bir planı yok belli ki. Zamanla kuvvetli sattığı yerler doygunluğa ulaşınca fiyatı düşürürler belki...
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-mt-10-sp-ohlins-quickshifter-cruise-mode-tcs-abs-led-ozel-renk-512502038/detay/
zahmet edip satmaya bile çalışmasınlar bence duke 790ı.bu arada bu klasda motor isteyenler egzotikde olsun derse gidip triumhp streettriple 800rs olanıda alabilirler full brembe fren öhlins ön arka set kalkış kontrol var allah var yine bu paralara

Ros1n2
10 Ocak 2019, 16:12
Elin yabancısın 10 bine aldığı motoru bizim 90 bin tl vermemiz bana koyuyor. O yüzden 55 binde 90 binde benim için pahalı.

Ama yüksek cc naked bi motor alacak olsam tabii ki mt 09 alırım ktm de kim oluyor? En kötü mt 07 alırım eminim beni ktm den daha çok mutlu eder gözlemlediğim kadarıyla.

Mt7 o donanımla 790 yanında at arabası kalır dostum okadarda değil

bajajpulsar2
10 Ocak 2019, 16:33
açıkçası karşılaştırmakta ki mantığı anlayamadım.her iki motosikleti de kullanıp,yapımda kullanılan malzemeyi,işçilik kalitesini incelediniz, hem sürüşünü değerlendirdiniz hem de donanımsal olarak değerlendirdiniz mi de bu motosikletlerin aynı fiyatta satılması gerektiğini düşünüyorsunuz.cc leri birbirine yakın diye yakın fiyatlarda mı olmak zorunda aletler.

ryangt
10 Ocak 2019, 17:02
Kardeşim (öz kardeşim) Duke 390 aldı 0 km , 2000 kmye gelmeden 7-8 kere servise gitmek zorunda kaldı ,sebebi dışardan Cok basit; silindirden yağ terlemesi , o kadar terliyorki yolda giderken atıyor , servise ne zaman gitse bir süre yattıktan sonra hallettik diip gelip alın dediler ,her seferinde sorun devam etti, satmaya karar verdi kardeşim arayan yok . Birine sattık, bir süre sonra"bana ayıplı mal sattın seni dava etcem " diye uğraştı çocuk . Garantisi olan motor için "kullanıcı hatasina bağlı arıza" diye rapor vermiş servis. Sonra servisle konuştuk "garanti işleri yüzunden ktmi bıraktık " dedi. Alan/ satan/ servis herkes uğraşıyor kısaca .

Yamaha , ktmden pahalı olsa ; o farka değer alınır derdim ama görünen o ki durum tam tersi .

Bu arada amerikin boy damlamis gene başlığa, "bizim buralarda böyle" diye atıp tutuyor
Aklı olan dinlemesin şunu ,bı yerden sonra sapitip "pipim küçük o yüzden çok konuşuyorum "fln diyor .

Kısa ve öz, KTM "bana ve yasadiklarima göre " b*k gibi motor . En kotu Avrupalı dan bile daha sorunlu , japonun gözünü seveyim

ahe
10 Ocak 2019, 17:19
Kardeşim (öz kardeşim) Duke 390 aldı 0 km , 2000 kmye gelmeden 7-8 kere servise gitmek zorunda kaldı ,sebebi dışardan Cok basit; silindirden yağ terlemesi , o kadar terliyorki yolda giderken atıyor , servise ne zaman gitse bir süre yattıktan sonra hallettik diip gelip alın dediler ,her seferinde sorun devam etti, satmaya karar verdi kardeşim arayan yok . Birine sattık, bir süre sonra"bana ayıplı mal sattın seni dava etcem " diye uğraştı çocuk . Garantisi olan motor için "kullanıcı hatasina bağlı arıza" diye rapor vermiş servis. Sonra servisle konuştuk "garanti işleri yüzunden ktmi bıraktık " dedi. Alan/ satan/ servis herkes uğraşıyor kısaca .

Yamaha , ktmden pahalı olsa ; o farka değer alınır derdim ama görünen o ki durum tam tersi .

Bu arada amerikin boy damlamis gene başlığa, "bizim buralarda böyle" diye atıp tutuyor
Aklı olan dinlemesin şunu ,bı yerden sonra sapitip "pipim küçük o yüzden çok konuşuyorum "fln diyor .

Kısa ve öz, KTM "bana ve yasadiklarima göre " b*k gibi motor . En kotu Avrupalı dan bile daha sorunlu , japonun gözünü seveyim

KTM millet laf atıyorda ktm nin 125-390 cc arası hindistan üretimidir geri kalanları böyle kaya gibi avusturya üretimidir. 390 cc sonrası hiç bir ktm motoru hindistanda yapılmaz. O yüzden 390 cc ve üstü motosikletlerinde sıkıntı çıkmaz genelde. Siz hiç duke 200 motor blogunu açtınız mı içinde kocaman BAJAJ yazıyo :queen: . 2007 model 450 exc 690smcr vs bunların hiç böyle sorunu olan duydunuz mu . Cevabı ben size söyleyim . HAYIR! he istisnalar olabilir mi olabilir. Japondada oluyo keza r25 cbr250 honda 1000rr yağ yakma vs bu tarz şeyler olabilir. Avrupa malı motoru paran yoksa almıcaksın alırsan başın yanar özellikle türkiye de durum böyle. Japon motosiklet mağazalarında alan alsın tavrı var ilgi 0 vs ben geçen hafta mt10 aldım sanki ybr 125 alıyorum zorla çay söyledik :queen: çok fazla takılmayın. Paran varsa ki zaten parası olan adamda gelip foruma ktm aldım başım yandı diye parmaklarına nasır tuttumuyor gidiyo servise basıyo parayı yap diyo onlarda yapıyo. Sizinde paranız varsa öyle yapın diğer türlü ben motoru aldım işte şu oldu bu oldu bir pege 300₺ para istediler falan demeyin sizin için 300₺ çok para olabilir ama bir başkası için olmayabilir adamların hitap ettiği kitlede genel olarak üst kesim olduğu için kendi çapımıza göre motor alıcaz. Ben bu konuya çok gıcık oluyorum adam gitmiş ikinci el ducati monster almış 22 bine satmış r25 cbr250 üstüne biraz para koyup almış sonra alıyo monsteri desmo bakımı çıkıyo e diyo desmo bakımı çıktı 6bin₺ olmaz böyle kötü korlas. kardeş korlas mı dedi sana ducati al diye :queen: görüyonsun hoşuna gidiyo alıyosun sonra başın dara düştümü kendine bok sürdürmemek için hemen firma karalamaca....

Bu düşünce evet firmaların böyle olması cidden yanlış ama sistem böyle işliyor siz bu durumu bilerek hareket etmeniz gerekiyor. Şöyle bir örnek vereyim
2013 model sonrası BMW R1200 GS şaftlarında sıkıntı var motorlar ikiye bölünüyordu vs vs vs ama kim bunu duydu veya gündeme getirdi alan adam zengin olduğu için bastı parayı yaptırdı geçti. Ama burada forumda ne oluyor rc390 blok patlatmış hemen yaygara kardeşim cbr250 de var aynı sıkıntı neden sayfalarca yazılar yazılmıyor vs vs vs bizim insanımızda biraz garip açıkcası :queen:

Biraz araştırma lütfen... Foruma gelip r25 alcam nasıldır diyim millet cevaplasın oh tamam okudum bitti olmaz araştırmacı bir toplum olmadığımız için kaynaklanıyor zaten bunların hepsi. Git araştır yabancı forumlara gir çevrene sor vs vs vs işte...

KTM bok gibi motor demişşinizde hayatınızda küçük cc harici kaç kere ktm sürdünüz veya sürebildiniz :queen:

MahmutBiner
10 Ocak 2019, 17:25
Başlığı açan arkadaşım

Yazdığınız yazı sizin için sıkıntı yaşatabilir. Çünkü direkt olarak bir distiribitör firmanın ismini belirterek yazmışsınız. En başta bunu söylemek isterim. Sonra canınız sıkılabilir. KTM için küfürde yazabilirsiniz çünkü ktm türkiye diye bir firma yok zaten ama diğer vatandaş türkiyedeki distribitörlerden biri. Şahsi fikrim. Daha önce benzer durumlar yaşandı çünkü.

Bahsettiğiniz model ve markalar distribitörler tarafından getirilen motosikletler. Geldikleri ülkelere ve masraflara göre fiyatları değişkenlik gösterebilir. Yamaha ve Honda dediğiniz firmalar türkiyede kendi bünyelerinde bulunup direkt olarak yurt dışına bağlı ve türkiye için özel fiyat çalışması yapan firmalar olduğunu belirtmeye gerek yok. Bmw türkiyede avrupa fiyatının 2 katı yüksek rakamlara satılıyor, bilmem biliyormusunuz. KTM dediğiniz marka avrupada kendi sınıfları içerisinde en pahalı motosikletlerdir. Yani burada 200 milyar verip aldığınız bmwden daha pahalı olmasına rağmen türkiyede bmw nin yarı fiyatına satılmaktadır..

Yinede yorum yazarken dikkatli olmanızda ve seviyenizi kaybetmemenizde fayda var.

telike
10 Ocak 2019, 17:32
KTM millet laf atıyorda ktm nin 125-390 cc arası hindistan üretimidir geri kalanları böyle kaya gibi avusturya üretimidir. 390 cc sonrası hiç bir ktm motoru hindistanda yapılmaz. O yüzden 390 cc ve üstü motosikletlerinde sıkıntı çıkmaz genelde. Siz hiç duke 200 motor blogunu açtınız mı içinde kocaman BAJAJ yazıyo :queen: . 2007 model 450 exc 690smcr vs bunların hiç böyle sorunu olan duydunuz mu . Cevabı ben size söyleyim . HAYIR! he istisnalar olabilir mi olabilir. Japondada oluyo keza r25 cbr250 honda 1000rr yağ yakma vs bu tarz şeyler olabilir. Avrupa malı motoru paran yoksa almıcaksın alırsan başın yanar özellikle türkiye de durum böyle. Japon motosiklet mağazalarında alan alsın tavrı var ilgi 0 vs ben geçen hafta mt10 aldım sanki ybr 125 alıyorum zorla çay söyledik :queen: çok fazla takılmayın. Paran varsa ki zaten parası olan adamda gelip foruma ktm aldım başım yandı diye parmaklarına nasır tuttumuyor gidiyo servise basıyo parayı yap diyo onlarda yapıyo. Sizinde paranız varsa öyle yapın diğer türlü ben motoru aldım işte şu oldu bu oldu bir pege 300₺ para istediler falan demeyin sizin için 300₺ çok para olabilir ama bir başkası için olmayabilir adamların hitap ettiği kitlede genel olarak üst kesim olduğu için kendi çapımıza göre motor alıcaz. Ben bu konuya çok gıcık oluyorum adam gitmiş ikinci el ducati monster almış 22 bine satmış r25 cbr250 üstüne biraz para koyup almış sonra alıyo monsteri desmo bakımı çıkıyo e diyo desmo bakımı çıktı 6bin₺ olmaz böyle kötü korlas. kardeş korlas mı dedi sana ducati al diye :queen: görüyonsun hoşuna gidiyo alıyosun sonra başın dara düştümü kendine bok sürdürmemek için hemen firma karalamaca....

Bu düşünce evet firmaların böyle olması cidden yanlış ama sistem böyle işliyor siz bu durumu bilerek hareket etmeniz gerekiyor. Şöyle bir örnek vereyim
2013 model sonrası BMW R1200 GS şaftlarında sıkıntı var motorlar ikiye bölünüyordu vs vs vs ama kim bunu duydu veya gündeme getirdi alan adam zengin olduğu için bastı parayı yaptırdı geçti. Ama burada forumda ne oluyor rc390 blok patlatmış hemen yaygara kardeşim cbr250 de var aynı sıkıntı neden sayfalarca yazılar yazılmıyor vs vs vs bizim insanımızda biraz garip açıkcası :queen:

Biraz araştırma lütfen... Foruma gelip r25 alcam nasıldır diyim millet cevaplasın oh tamam okudum bitti olmaz araştırmacı bir toplum olmadığımız için kaynaklanıyor zaten bunların hepsi. Git araştır yabancı forumlara gir çevrene sor vs vs vs işte...

KTM bok gibi motor demişşinizde hayatınızda küçük cc harici kaç kere ktm sürdünüz veya sürebildiniz :queen:

Ktm den şikayetçiyim. İt gibi gidiyo ajflshfşsjfl arıza yapıyo special makina sonuçta ama parça tedariği çok kolay. Türkiye distrünütörü (nasıl yazılıyosa artık) gayet başarılı çalışıyor. En abaürt parçayı bile bulabiliyorum. Fiyatlar da makul. Şikayetim it gibi gitmesi yav siz naptımıx

ahe
10 Ocak 2019, 17:35
Ktm den şikayetçiyim. İt gibi gidiyo ajflshfşsjfl arıza yapıyo special makina sonuçta ama parça tedariği çok kolay. Türkiye distrünütörü (nasıl yazılıyosa artık) gayet başarılı çalışıyor. En abaürt parçayı bile bulabiliyorum. Fiyatlar da makul. Şikayetim it gibi gitmesi yav siz naptımıx

hahahahaha ben fiyat konusunda for example olarak demiştim. :flower:

caglar48
10 Ocak 2019, 18:14
canını da ver dicem de senin ceset o tiple 30k etmez çağlar :mrgreen:

Yüreğimiz yeter aslanım

hasmet
10 Ocak 2019, 18:28
nakit ile bayiden 3-4 lira altina almak mumkun. fakat performans amaçli kullanilmayacak ise sp ye o parayi vermenin hiç alemi yok haşmet agam. 2016 model mt10 un sifirini 69 liraya dusurmus şuan bir bayi. amortisor ve renkli ekran icin 25k fark vermek mantiksiz.
Düz mt10 için yurt dışına göre bayağı iyi fiyat... SP farkı gerçekten çokmuş yahu. Renkli ekran neyse de iyi süspansiyon bayağı farkediyor. Peki başka özellik farkı yok mu SP'nin? Elektronik donanım aynı mıdır? SP'nin süspansiyon elektronik mi peki?

Jemand
10 Ocak 2019, 18:31
Düz mt10 için yurt dışına göre bayağı iyi fiyat... SP farkı gerçekten çokmuş yahu. Renkli ekran neyse de iyi süspansiyon bayağı farkediyor. Peki başka özellik farkı yok mu SP'nin? Elektronik donanım aynı mıdır? SP'nin süspansiyon elektronik mi peki?

ön süspansiyon r1 in aynısı. full elektronik. quickshifter yanında geliyor. bir de r1 ekranı var. elektronik gidon amortisörü düzde de sp de de standart

hasmet
10 Ocak 2019, 20:27
ön süspansiyon r1 in aynısı. full elektronik. quickshifter yanında geliyor. bir de r1 ekranı var. elektronik gidon amortisörü düzde de sp de de standart
R1 Türkiye'de Öhlins'le mi geliyor? Buradakilerde KYB var. Öhlins'i R1M'e koyuyorlar, ama o da $6000 daha pahali.

Zamanında CB1000R'ın süspansiyonu elden geçirip kullanayım diye bakınmıştım da, $3000 gibi bir fiyat çıkmıştı karşıma (elektronik değil). Tabii ki daha ucuza da olur, ama ne yaptığını bilen birinin kişiye özel yaptığı ve garanti verdiği süspansiyon aşağı yukarı böyleydi. Kendim uğraşayım desem parça fiyatı da az değil.

Jemand
10 Ocak 2019, 20:48
R1 Türkiye'de Öhlins'le mi geliyor? Buradakilerde KYB var. Öhlins'i R1M'e koyuyorlar, ama o da $6000 daha pahali.

Zamanında CB1000R'ın süspansiyonu elden geçirip kullanayım diye bakınmıştım da, $3000 gibi bir fiyat çıkmıştı karşıma (elektronik değil). Tabii ki daha ucuza da olur, ama ne yaptığını bilen birinin kişiye özel yaptığı ve garanti verdiği süspansiyon aşağı yukarı böyleydi. Kendim uğraşayım desem parça fiyatı da az değil.

r1 ve mt10sp süspansiyonları;
ön de arka ada elektronik.
Fully adjustable Öhlins electronic suspension

wetehan
10 Ocak 2019, 21:10
@hasmet; R1 ler kyb, R1M ve MT10 aynı demiş jemand.

2wsx
10 Ocak 2019, 22:48
çok farklı klasman olmasına rağmen o paralara motor alacaksam yeni kasa 1000 RR alırdım ben sıfırını şuan 84 e falan bırakıyorlar.

hasmet
10 Ocak 2019, 23:21
@hasmet; R1 ler kyb, R1M ve MT10 aynı demiş jemand.
Evet, kısaca:
R1: KYB
MT10: KYB
R1M: Öhlins
MT10 SP: getirmedi Yamaha Amerika'ya...
Aynı şekilde belki Türkiye'ye ya da Avrupa'ya sadece R1M mi sürüldü acaba diye düşündüm...

chaqalqarlos
11 Ocak 2019, 09:45
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-mt-10-sp-ohlins-quickshifter-cruise-mode-tcs-abs-led-ozel-renk-512502038/detay/
zahmet edip satmaya bile çalışmasınlar bence duke 790ı.bu arada bu klasda motor isteyenler egzotikde olsun derse gidip triumhp streettriple 800rs olanıda alabilirler full brembe fren öhlins ön arka set kalkış kontrol var allah var yine bu paralara

Aşık olunmayacak gibi değil mi ya. MT 10 beni benden alıyor.

czi
11 Ocak 2019, 11:38
duke 790'nın çirkin olduğuna katılmıyorum bence çok güzel bir motor.
fiyatlar aşırı pahalı ona katılıyorum

burak burk
11 Ocak 2019, 15:29
Aşık olunmayacak gibi değil mi ya. MT 10 beni benden alıyor.

seni sana bırakmaz işte:cherry: ama param olsa bile almam ciddi yüksek bir güç gereksiz ötesi mt09 olsun mutlu mesut yaşarım hayatımı.3 4 sene kullanır satarım yeni kasasını alırım yeterde artar bile.hakkını vericek yol olmadıktan sonra mt10a çıkmaya gerek yok mt09a bile yol yetmez.burdaki ikilemim 790 alıcağıma tabiki gözümü kapatır mt10 sp alırım hakkını da vermem :cherry:

hasmet
11 Ocak 2019, 17:33
seni sana bırakmaz işte:cherry: ama param olsa bile almam ciddi yüksek bir güç gereksiz ötesi mt09 olsun mutlu mesut yaşarım hayatımı.3 4 sene kullanır satarım yeni kasasını alırım yeterde artar bile.hakkını vericek yol olmadıktan sonra mt10a çıkmaya gerek yok mt09a bile yol yetmez.burdaki ikilemim 790 alıcağıma tabiki gözümü kapatır mt10 sp alırım hakkını da vermem :cherry:
MT09 ile MT10 arasındaki tek fark güç ve hız değil ama.

MT10SP'yi, MT10'dan çok daha iyi kullanırsınız, daha çok zevk alırsınız, daha da rahat edersiniz.

Belli bir fiyat noktasından sonra güce değil, süspansiyona, şaseye, hafifliğe yatırım yapılıyor. Ne kadar acemi olursanız olun, bunları farkedersiniz, faydasını görürsünüz. "motosikletin hakkını" daha iyi verirsiniz. Çünkü motosiklet sizinle daha iyi konuşur, limitlerini bildirir, kulak verene nerde ne yapması veya yapmaması gerektiğini söyler. Vasat süspansiyon ve şase sizi yalnız bırakır, kör sağır zevksiz olur sürüş. Yavaş sıkıcı ile riskli tehlikeli arasında seçime zorlar güçlü ise de.

burak burk
12 Ocak 2019, 01:22
MT09 ile MT10 arasındaki tek fark güç ve hız değil ama.

MT10SP'yi, MT10'dan çok daha iyi kullanırsınız, daha çok zevk alırsınız, daha da rahat edersiniz.

Belli bir fiyat noktasından sonra güce değil, süspansiyona, şaseye, hafifliğe yatırım yapılıyor. Ne kadar acemi olursanız olun, bunları farkedersiniz, faydasını görürsünüz. "motosikletin hakkını" daha iyi verirsiniz. Çünkü motosiklet sizinle daha iyi konuşur, limitlerini bildirir, kulak verene nerde ne yapması veya yapmaması gerektiğini söyler. Vasat süspansiyon ve şase sizi yalnız bırakır, kör sağır zevksiz olur sürüş. Yavaş sıkıcı ile riskli tehlikeli arasında seçime zorlar güçlü ise de.

demek istediğim param olsada mt10 almam bana çok.mt09 neyime yetmiyor ki? ktm 790 alıcağıma mt10sp alabiliyorum hatta seve seve onu alırım tabiki dedim.yoksa öhlinsli brembolu elektronik gidon amotrisörlü motoru kim istemez:queen: ama yukarda jemand a da katılıyorum 25 bin tl sp versiyonuna açıkcası vermek bencede gereksiz geliyor.2 motor arasında benzer bir nokta olmadığı gerçeğide var tabiki o kadar donanım farkı ortada.standart versiyonunda 1000 kişiden 999unu mutlu mesut ediceğinede her türlü bahse girerim.

frankestayn1
16 Ocak 2019, 11:38
Mt7 o donanımla 790 yanında at arabası kalır dostum okadarda değil

Doğrudur ama sonuçta arada 2 kat falan fiyat farkı var o yüzden öyle söyledim.

Jemand
16 Ocak 2019, 14:56
demek istediğim param olsada mt10 almam bana çok.mt09 neyime yetmiyor ki? ktm 790 alıcağıma mt10sp alabiliyorum hatta seve seve onu alırım tabiki dedim.yoksa öhlinsli brembolu elektronik gidon amotrisörlü motoru kim istemez:queen: ama yukarda jemand a da katılıyorum 25 bin tl sp versiyonuna açıkcası vermek bencede gereksiz geliyor.2 motor arasında benzer bir nokta olmadığı gerçeğide var tabiki o kadar donanım farkı ortada.standart versiyonunda 1000 kişiden 999unu mutlu mesut ediceğinede her türlü bahse girerim.

9 ile 10 arasında 100cc den çok çok daha fazlası var. ancak bindiğinizde kıyaslayabilirsiniz.9 u olan arkadaşlar şimdi kızacaktır bana ama o paraya artık fiyat performans ürünü olmaktan çıktı. eski kasa 9 hala o paralara alınabilcek güzel motorlardan. keza 7 de öyle. 10 un sesini beğenmeyenler var, çok haklılar akrapovic ve kat iptali ile gerçekten rezil bir sesi var. şuan akrapovic ile kullanıyorum, homurtudan başka bir şey yok. fakat orjinal egzoz+kat iptali ile muazzam keyifli bir tınısı (https://www.youtube.com/watch?v=bnigujC7BPU) var. tekrar döneceğim stock egzoza en kısa zamanda.
9 kullanıcılarının 10 da bulamayacağı tek şey, 0-4 bin devir arasındaki ivmelenme. zaman zaman vuruntu dahi yapabiliyor kat iptali ile. fakat 4 binden sonra hem sesi değişiyor hem de gidişi. klasik 4 silindir bıdı bıdısı.

bunların dışında rüzgar yeme olayı 9 da çok rahatsız edici. 10 da cama ihtiyaç duymaksızın 200 e kadar herhangi bir rahatsızlık vermiyor. özellikle gidon pozisyonunu biraz daha öne alırsanız tadından yenmez.

son olarak quickshifter olayına değineceğim. 9 da quickshifter sonradan devşirme. kill time dediğimiz mevzu adaptive değil. her devirde tek bir kill time kullanılmış. dolayısıyla 7-8 bin devirin altında 9 da qs ile vites değiştirdiğinizde abuk subuk sarsmalar oluyor. fakat 10 da devire göre kill time yapmışlar. dolayısıyla düşük devirde bile lokum gibi çalışıyor.

burak burk
16 Ocak 2019, 17:03
9 ile 10 arasında 100cc den çok çok daha fazlası var. ancak bindiğinizde kıyaslayabilirsiniz.9 u olan arkadaşlar şimdi kızacaktır bana ama o paraya artık fiyat performans ürünü olmaktan çıktı. eski kasa 9 hala o paralara alınabilcek güzel motorlardan. keza 7 de öyle. 10 un sesini beğenmeyenler var, çok haklılar akrapovic ve kat iptali ile gerçekten rezil bir sesi var. şuan akrapovic ile kullanıyorum, homurtudan başka bir şey yok. fakat orjinal egzoz+kat iptali ile muazzam keyifli bir tınısı (https://www.youtube.com/watch?v=bnigujC7BPU) var. tekrar döneceğim stock egzoza en kısa zamanda.
9 kullanıcılarının 10 da bulamayacağı tek şey, 0-4 bin devir arasındaki ivmelenme. zaman zaman vuruntu dahi yapabiliyor kat iptali ile. fakat 4 binden sonra hem sesi değişiyor hem de gidişi. klasik 4 silindir bıdı bıdısı.

bunların dışında rüzgar yeme olayı 9 da çok rahatsız edici. 10 da cama ihtiyaç duymaksızın 200 e kadar herhangi bir rahatsızlık vermiyor. özellikle gidon pozisyonunu biraz daha öne alırsanız tadından yenmez.

son olarak quickshifter olayına değineceğim. 9 da quickshifter sonradan devşirme. kill time dediğimiz mevzu adaptive değil. her devirde tek bir kill time kullanılmış. dolayısıyla 7-8 bin devirin altında 9 da qs ile vites değiştirdiğinizde abuk subuk sarsmalar oluyor. fakat 10 da devire göre kill time yapmışlar. dolayısıyla düşük devirde bile lokum gibi çalışıyor.

Valla kimse kizamaz hocam mt9 10 kiyasina girilmez zaten.mt10 giderken mt09 duruyor gibi oluyor tipki z1000 z900 gibi.mt09 un ruzgar olayini yeni kasada merak ediyorum mt10 nun kafa sabit oldugundan baya bir fark vardir naked motor kiyasina gore.ses bence muhtesem v4 degil sirali 4 degil arasi vahsi bir sesi var bana göre.shifter olayini valla tecrubesi olanlar anlar bence ben mt09 kullansam bana cift kavramali gibi gelir.ama o atesleme kesme olayi yazilim diye biliyorum.bu isi hizlandiran adamlar illaki vardir bence.

wetehan
16 Ocak 2019, 17:07
mt10 giderken mt09 duruyor gibi oluyor tipki z1000 z900 gibi
https://youtu.be/5xBQ-o_1Ihg

Z1/Z9 farkı MT10/MT09 kadar değil.

hasmet
16 Ocak 2019, 18:57
+1. Şahsen aralarında tercihim Z900 olurdu. MT10 ile MT09 arasında isim benzerliği var sadece.