PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bajaj Pulsar RS 200 Hakkında



Obsessive
30 Aralık 2018, 20:00
İyi akşamlar motosiklet.net ailesi
2 senedir Honda CBF 150 kullanıyordum. Motorumu geçen hafta sattım. Yeni bir motosiklet arayışı içerisindeyim. Pulsar RS 200 araştırması yapıyorum. Bazı arkadaşlar kronik sorunlardan (stop etme, dijital ekranın açılmaması) gibi sorunlardan bahsediyor. Honda gibi sorunsuz bir markadan sonra bu tür sorunlarla karşılaşmak istemiyorum. Çok yakın bir arkadaşımda 2017 model Pulsar RS 200 var. Kendisi ile görüştüğümde bana bu sorunlar ile karşılaşmadığını söyledi. Kimilerine göre 2015 ve 2016 modellerde bu sorunlar mevcut. Kimilerine göre de hiç birinde mevcut değil. Bazıları da bütün RSlerde sorun olduğunu söylüyor. Gerçekten çok fazla yazı okudum ve işin içinden çıkamadım. Forumdaki ana konusu pek aktif olmadığı için buradaki arkadaşlardan yardım istiyorum. Yardımcı olacak herkese teşekkürler.

Youjoee
30 Aralık 2018, 20:07
Konu dışı ama eli ayağı düzgün bi rs 200 parasına tertemiz bi cbr 250 seni daha çok memnun edebilir tabi abs den vazgeçersen

Obsessive
30 Aralık 2018, 20:12
10.000 TL civarına 2016 model temiz 10 küsür kilometrede RS 200 almak mümkün. O fiyattaki CBR'ler çok yüksek kilometrelerde oluyor maalesef.

Angrypower
30 Aralık 2018, 20:21
20000km NS200 kullanmış biri olarak ben açıklayayım. O meşhur stop etme sorunu sadece 1.viteste iken ve durma süratinde iken, debriyajı çekince oluyor. Ekran açılmaması gibi bir durum yok, ekran da saat sıfırlanması durumu var. Ne yazıkki sıkıntılı o iş, bir süre sonra takmamaya başlıyorsun. Ekranın açılmaması sorunu bende olmuştu, garantiden ekranı değiştirdiler. Taş gibi motordur, sevilir, sayılır, zevk verir. Karar senindir, Değil 2015, 2018'de bile o sorun vardır. Kimse kimseyi kandırmasın. Lakin saat sıfırlama olayı bana göre ekranların kalitesinden kaynaklanıyor. Dominar'ımda aynı şartlarda muhafaza ediliyordu, MT-25'imde ediliyor. Hiçbirinin ekranı sapıtmadı hiç.

YAHYaONUR
30 Aralık 2018, 20:27
Bu motorlarda ekran resetleme, stop etme gibi sorunları olabiliyor. Alacaksan bunları bilerek al. Ben 2016 ns-200 kullanıyorum, stop etme yapıyordu, ekran resetleme vardı, 5000 bakımından sonra aylarca hiç stop etmedi, hiç ekran resetlemedi. Yapsada hiç takmam kafaya basarım marşa devam ederim, bu paraya böyle bir motor malesef yok.

MD.Murat
30 Aralık 2018, 20:32
benim pulsarda vardı.
ama sorun değildi pek. sokak arasında falan oluyordu. haftada bir falan.

bir de debriyajı çekince oluyor yani. öyle yolda normal giderken değil. o yüzden pek problem olmadı.

10,000 km kullandım. para lazım oldu sattım. cbf den sonra at gibi gelir sana.

Obsessive
30 Aralık 2018, 20:41
Sendeki Ns miydi Rs mi hocam?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------

@Angrypower
@YAHYaONUR

Sadece saatin sıfırlanması benim için problem değil. Zaten o saate bakacağımı da hiç sanmıyorum :) Benim bahsettiğim olay soğuk havada ekranın geç açılması. Yani dijital ekranın komplesi çalıştırdıktan bir müddet sonra geliyormuş.

Stop etme olayı 2017 model Rs 200'lerde kesin yokmuş. Benim merak ettiğim şey 2016 modellerde olup olmadığı.

Angrypower
30 Aralık 2018, 21:01
Benim ekran bozuldu ve garantiden değişti. Çok fazla kişiye olduğunu sanmıyorum açıkçası. Yok Bajaj avcıları gelip direk gömerlerdi.

burak burk
30 Aralık 2018, 21:14
bajaj şans işidir ama mağdem arkadaşından alıcaksın neyin ne olduğu belli ise bence sıkıntı yok.olsaydı arkadaşında bu sorunlar olurdu söylerdi sana heralde.bende 7500km ns200 kullandım stop etme hiç görmedim yada başka bir sorun.bir tek ekran sıfırlama sorunu satmaya yakın başlamıştı.soğuk havalarda ne oluyorsa oluyor ekran 10 15 saniye sonra açılıyor ve saat 0 lanıyordu.başka hiç bir derdi olmadı şu an o motorda arkadaşımda 28.000 küsür km oldu üzerindeki akü de zincir de orjinal enteresan şekilde.bence al derim abs de var tüketimde oldukça düşük görüntüde güzel.

mustafa_325
30 Aralık 2018, 21:16
Bende sıfır km aldığım ve 40000 kilometre kullandığım 2016 RS200 var, sorularını cevaplayayım.

Ekran sorunu şöyle oluyor. Kışın hava çok soğukken sabah 3 derecenin altında olduğu zaman akü zayıflıyor ve bu ekranı etkiliyor. Kontağı açıyorsun ışıklar yanıyor enjeksiyon sesi geliyor her şey sorunsuz fakat dijital ekran gelmiyor. Marşa basıyorsun motor çalışıyor ondan sonra ekran geliyor ve bir bakıyorsun saat sabah 7:30 göstereceği yere 1:00 gösteriyor. Yani ayar bozuluyor ve baştan saati ayarlaman gerekiyor. Bunun dışında motorun çalışmasında bir sıkıntı olmuyor. Saatin ayarının kaçması ve ayarlamakla uğraşmak can sıkıyor.

Bu ekran saat resetleme sorununu sadece hava çok soğukken ilk çalıştırma anında oluyor ve sebebi akü. Benim orijinal aküde soğukta bu sorunu yapıyordu eylül ayında aküyü değiştirdim artık bu sorun oluşmuyor. Belki akü eskiyince tekrar yapmaya başlar.

Stop etme sorununun kaynağı ise belli değil. Benim motosiklette 2016 yılında satın aldığımda bu sorun yoktu fakat 2 yıllık kullanımın ve 40000 kilometrenin ardından bu sorun çıkmaya başladı. Son günlerde yokuş aşağı giderken bazen debriyajı çektiğimde motor stop ediyor. Marşa basınca veya debriyajı salarak vurdurunca normal bir şekilde çalışmaya devam ediyor. Beni tehlikeye sokmuyor ama can sıkıcı bir sorun.

Bunlarla beraber başka bir kronik sıkıntı da debriyaj maneti ve ön panel plastiğinin titreyerek ses yapması. Plastik parçalar arasına bant yapıştırılarak hallediliyor ama manetten gelen sesin çaresi yok. Yine bunlar da sürüşü etkilemeyen ama can sıkan problemler.

Eğer pimpirikli biriysen ve bu durumların olmasını istemiyorsan paraya kıyıp cbr 250 alırsın. Yok benden o kadar para çıkmaz ucuzundan olsun dersen RS200 alırsın. Ne kadar ekmek o kadar köfte.

Youjoee
30 Aralık 2018, 21:22
10.000 TL civarına 2016 model temiz 10 küsür kilometrede RS 200 almak mümkün. O fiyattaki CBR'ler çok yüksek kilometrelerde oluyor maalesef.
O fiyata bende çok aradım buldum fakat motora bakmaya gittiğinde manzara aynı olmuyor anlarsın

Obsessive
30 Aralık 2018, 22:59
Bende sıfır km aldığım ve 40000 kilometre kullandığım 2016 RS200 var, sorularını cevaplayayım.

Ekran sorunu şöyle oluyor. Kışın hava çok soğukken sabah 3 derecenin altında olduğu zaman akü zayıflıyor ve bu ekranı etkiliyor. Kontağı açıyorsun ışıklar yanıyor enjeksiyon sesi geliyor her şey sorunsuz fakat dijital ekran gelmiyor. Marşa basıyorsun motor çalışıyor ondan sonra ekran geliyor ve bir bakıyorsun saat sabah 7:30 göstereceği yere 1:00 gösteriyor. Yani ayar bozuluyor ve baştan saati ayarlaman gerekiyor. Bunun dışında motorun çalışmasında bir sıkıntı olmuyor. Saatin ayarının kaçması ve ayarlamakla uğraşmak can sıkıyor.

Bu ekran saat resetleme sorununu sadece hava çok soğukken ilk çalıştırma anında oluyor ve sebebi akü. Benim orijinal aküde soğukta bu sorunu yapıyordu eylül ayında aküyü değiştirdim artık bu sorun oluşmuyor. Belki akü eskiyince tekrar yapmaya başlar.

Stop etme sorununun kaynağı ise belli değil. Benim motosiklette 2016 yılında satın aldığımda bu sorun yoktu fakat 2 yıllık kullanımın ve 40000 kilometrenin ardından bu sorun çıkmaya başladı. Son günlerde yokuş aşağı giderken bazen debriyajı çektiğimde motor stop ediyor. Marşa basınca veya debriyajı salarak vurdurunca normal bir şekilde çalışmaya devam ediyor. Beni tehlikeye sokmuyor ama can sıkıcı bir sorun.

Bunlarla beraber başka bir kronik sıkıntı da debriyaj maneti ve ön panel plastiğinin titreyerek ses yapması. Plastik parçalar arasına bant yapıştırılarak hallediliyor ama manetten gelen sesin çaresi yok. Yine bunlar da sürüşü etkilemeyen ama can sıkan problemler.

Eğer pimpirikli biriysen ve bu durumların olmasını istemiyorsan paraya kıyıp cbr 250 alırsın. Yok benden o kadar para çıkmaz ucuzundan olsun dersen RS200 alırsın. Ne kadar ekmek o kadar köfte.

Çok açıklayıcı bir mesaj olmuş. Çok teşekkür ederim. Pimpirikli bir insan değilim. Ufak tefek seslere ve saat işine takılmam. Ancak stop etme işi sinir bozucu olabilir. CBF kullanırken de bazen oluyordu. Bu arada şunu anladım ki 2016 ve öncesi modellerde bu sorunlar varmış. Arkadaşımın 2017 model motosikletinde bu sorunlar yokmuş. Kendisi de bana bu şekilde anlatmıştı. 2017 yılından itibaren bu sorunları gidermişler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------


bajaj şans işidir ama mağdem arkadaşından alıcaksın neyin ne olduğu belli ise bence sıkıntı yok.olsaydı arkadaşında bu sorunlar olurdu söylerdi sana heralde.bende 7500km ns200 kullandım stop etme hiç görmedim yada başka bir sorun.bir tek ekran sıfırlama sorunu satmaya yakın başlamıştı.soğuk havalarda ne oluyorsa oluyor ekran 10 15 saniye sonra açılıyor ve saat 0 lanıyordu.başka hiç bir derdi olmadı şu an o motorda arkadaşımda 28.000 küsür km oldu üzerindeki akü de zincir de orjinal enteresan şekilde.bence al derim abs de var tüketimde oldukça düşük görüntüde güzel.

Arkadaşımın motorunu almayacağım hocam. Biri ile anlaşmış. Anlaşmadan caymak olmaz şimdi. Kendisinin dediğine göre bu sorunlar 2017 modelde yokmuş. O yüzden 2017 model bakmamı tavsiye etti. Ama benim bulduğum motosiklet 2016 model. Saatin sıfırlanması problem edilecek bir şey değil.

emirs
30 Aralık 2018, 23:02
10.000 TL civarına 2016 model temiz 10 küsür kilometrede RS 200 almak mümkün. O fiyattaki CBR'ler çok yüksek kilometrelerde oluyor maalesef.

vala ben 10 bine aldım cbr ı 29 bin km deydi. biraz bakım yaptım saat gibi oldu.

Obsessive
30 Aralık 2018, 23:03
O fiyata bende çok aradım buldum fakat motora bakmaya gittiğinde manzara aynı olmuyor anlarsın

Bulunduğum şehirde bu modelden satan yok zaten :) motosiklet fotoğraflarda çok temiz görünüyor. Detaylı fotoğraf ve video olmadan gitmek mantıklı değil zaten.

mustafa_325
30 Aralık 2018, 23:07
Çok açıklayıcı bir mesaj olmuş. Çok teşekkür ederim. Pimpirikli bir insan değilim. Ufak tefek seslere ve saat işine takılmam. Ancak stop etme işi sinir bozucu olabilir. CBF kullanırken de bazen oluyordu. Bu arada şunu anladım ki 2016 ve öncesi modellerde bu sorunlar varmış. Arkadaşımın 2017 model motosikletinde bu sorunlar yokmuş. Kendisi de bana bu şekilde anlatmıştı. 2017 yılından itibaren bu sorunları gidermişler.

Bu bilgi yanlış. 2016 ve 2017 RS'lerin motorları tamamen aynı. Aralarında sadece ayna ucunun şekli gibi birkaç ufak kozmetik fark var. Birinde olan bir sorun diğerinde de vardır.

Zaten RS'lerin çok küçük bir kısımında bu sorun ortaya çıkıyor. Bende de 2 yıl boyunca olmadı son zamanlarda çıkmaya başladı. Belki yazılımı güncellesem düzelir.

2017 yılında sorunun giderilmesi ise hiç mantıklı gelmiyor çünkü bajaj yetkilileri bu sorunun neden kaynaklandığını ve nasıl çözüleceğini bilmiyor ve bu yüzden sorunun varlığını reddediyorlar. Çaresi olsaydı yıllarca beklemez çözerlerdi zaten. Garip bir şekilde stop etme sorunu en çok 2015 NS200'lerde var ve her sene git gide görülme sıklığı azalıyor. RS'lere ise baştan beri çok az görülüyor. Herhalde bajaj mühendisleri sorunun çözümünü zamana bırakmışlar yazılım değiştikçe sorun azalıyor gibi.

Obsessive
30 Aralık 2018, 23:13
Bu bilgi yanlış. 2016 ve 2017 RS'lerin motorları tamamen aynı. Aralarında sadece ayna ucunun şekli gibi birkaç ufak kozmetik fark var. Birinde olan bir sorun diğerinde de vardır.

Zaten RS'lerin çok küçük bir kısımında bu sorun ortaya çıkıyor. Bende de 2 yıl boyunca olmadı son zamanlarda çıkmaya başladı. Belki yazılımı güncellesem düzelir.

2017 yılında sorunun giderilmesi ise hiç mantıklı gelmiyor çünkü bajaj yetkilileri bu sorunun neden kaynaklandığını ve nasıl çözüleceğini bilmiyor ve bu yüzden sorunun varlığını reddediyorlar. Çaresi olsaydı yıllarca beklemez çözerlerdi zaten. Garip bir şekilde stop etme sorunu en çok 2015 NS200'lerde var ve her sene git gide görülme sıklığı azalıyor. RS'lere ise baştan beri çok az görülüyor. Herhalde bajaj mühendisleri sorunun çözümünü zamana bırakmışlar yazılım değiştikçe sorun azalıyor gibi.

Peki tam olarak ne yapınca bu sorun ortaya çıkıyor? Diyelim ki motoru görmeye gittim. Motorda stop etme sorunu olup olmadığını nasıl anlayabilirim?Bulunduğum yerde Bajaj servisi yok çünkü. Yazılımı kendim güncelleyebilir miyim?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------


vala ben 10 bine aldım cbr ı 29 bin km deydi. biraz bakım yaptım saat gibi oldu.

Hocam Hondayı ben de çok seviyorum ama görünüş,abs ve mercek farlar RS200'ü tercih sebebi yapıyor. 10.000 TL bandındaki CBR 250ler düşük modelde ve yüksek kilometrede.

127
30 Aralık 2018, 23:30
Dostum 10 bine hangi RS200 ler onlar ya? Geçen bende bi bakim dedim 11 12 ye aldıkları bajaj marka motoru millet 15 e ilana koymuş. 10 a aldığın motor öleli seneler olmuştur.

mustafa_325
30 Aralık 2018, 23:34
Peki tam olarak ne yapınca bu sorun ortaya çıkıyor? Diyelim ki motoru görmeye gittim. Motorda stop etme sorunu olup olmadığını nasıl anlayabilirim?Bulunduğum yerde Bajaj servisi yok çünkü. Yazılımı kendim güncelleyebilir miyim?



Esas sıkıntı da bu. Kimse bu stop etme sorunun nasıl ve neden olduğunu bilmiyor. Bilinen tek şey bazı motosikletlerde nadiren debriyajı çekince stop etmesi. Öyle nadir ve rastgele olan bir şey ki haftalarca olmayıp bir gün peş peşe stop edebiliyor. Tam bir piyango yani. Bu yüzden tespit edilip çözülemiyor zaten.

Bence çok da kafaya takılacak bir sorun değil bu. Şimdiye kadar kimsenin stop eden motor yüzünden bir tehlike yaşadığını duymadım. yüzlerce kişinin olduğu RS ailesi grubunda da kimse "stop etme sorunundan dolayı bu motordan memnun değilim" demiyor.

scorpions_59
31 Aralık 2018, 00:18
Cbf den sonra Bajaj seni üzer, açık ve net diyorum.
Model arıza olayına birşey diyemem (Bajaj için)
50 bin km Cbf 150 kullandım belirteyim.

Kendine sor beklentin ne diye, Cbf ile yol yaparken keyif alıyordum ben, geziye çıktığım arkadaş vardı ns 200 kullanıcısı, kullandım ve hoşlanmadım benim görüşüm ama oda benim Cbf kullandı abi Mercedes dedi 😝.

Beklenti ile alakalı, şuan cbr 250 var 59 bin km olsun gene alırım, çünkü ne kadar bok atsalarda kalite bence.

Bajaj ne, ne zaman çıktı?
Neden o sorunu çözmediler?
Ekrem baba yazdı hep, savundu falan filan.

Bacac pişmanlıktır son sözüm.

Nice senelere.

mustafa_325
31 Aralık 2018, 00:37
Cbf'den RS'e geçmek eşekten inip ata binmektir. 2 motosiklet arasında bariz bir segment ve teknoloji farkı var.

Cbf 12 beygir, karbüratörlü, hava soğutmalı, kampana frenli karadüzen bir alet. RS ise 24 beygir, enjeksiyonlu, su soğutmalı, ABS frenli, led mercek farlı, karenajlı yakışıklı bir motosiklet. Göz var izan var bu iki motosikleti karşılaştırıp Cbf'yi seçmek neyin kafasıdır?

Tvs01
31 Aralık 2018, 04:36
Açık açık söyleyeyim söylediklerimin aksini iddia eden olursa gelsin yanıma.

Avantajı : görünüm ve abs

Eksileri : Servis fiyatları aşırı pahalı adam yağ değişiyor 100 tl işçilik alıyor, Honda’da böyle birşey yok. Yan sanayi parça yok orj parça fiyatları uçmuş, en basidi çamurluk 360 tl arka stop 550 tl.

Malzeme kalitesi çok dandik en basit örnek aynalar çat diye kırılıyor en ufak darbede, motoru olduğu yere elinle yatır ayaklıklar yamuluyor.

Grenajlardan ses geliyor belli bir zaman sonra ama çözülebilir.

Stop etme sorunu 2017 lerde de var ama sürekli yapmıyor nadir.

Artçı tutacağını grenajı delerek yapmışlar çok aşağıda kaldığı için artçının sürücüyü tutmadan yol gitmesi imkansız gibi birşey.

2. El piyasası berbat sıfır alınmaz, ilana koydum 2 ayda 2 kişi mesaj attı.

Akü belli bir zaman sonra zayıfladıkça çalıştırdığınız zaman ekran resetliyor, yeni akü takılınca düzeliyor. Garantiden akü istediğiniz zaman bunu bir sorun olarak görmüyorlar diyerek reddediyorlar.

Aldığıma pişmanmıyım f/p olarak değilim ama param olsa kesinlikle honda alırım. RS yerine dominara yönelin diyecem ama çok ağır motor :)
Benden bu kadar gerisi sizde.

Sedotti
31 Aralık 2018, 11:36
2017 Model NS sahibi biri olarak geldim.

Öncelikle RS veya NS olarak mekanik veya yazılım olarak motorlar arasında bir fark yok. İkisi de aynı sadece dış tasarımları farklı, yani aynı sorunlar her ikisinde de mevcut. NS kullanıcı yorumlarına da bakabilirsiniz.

-Ekran resetleme tamamen aküyle alakalı, soğuk havaların etkisi olabiliyor doğru. Marşa bastıktan 3 saniye (2015 ve 2016 modellerde çok soğuk havalarda 1-2 dk sürdüğünü söyleyenler vardı.) sonra açılıyor ekran ve sadece saat sıfırlanıyor. Ben saati saldım artık, kafam rahat o yüzden.

-Stop etme sorunu 2017lerde de var. Hava sıcaklığıyla alakası yok, yaz-kış başıma geldi. Düşük süratlerde debriyajı sıktıktan sonra gaz-debriyaj yaparken olabiliyor. Tat kaçıran bir durum evet ama alıştım artık.

Bajaj'ın hint markası olduğunu, Avrupa'da başka yerde bulunmadığını ve Türkiye'nin coğrafi düzeninin Hindistan'dan çok farklı olduğunu unutmayalım. Bajaj bizi aslında pilot ülke olarak kullanıyor, bildiğiniz deneme yanılma ile ilerliyorlar bu konularda. Hindistan'da sorun çıkarmayan sistemler burada çıkarabiliyor o yüzden.

CBR,R25,MT25 gibi motorlar benim de aklımda vardı ancak hem bütçemi aşması hem ABS faktörü ile bu motoru almıştım. Fiyat-performans olarak oldukça memnunum. Ayrıca ABS'yi savunmaktan vazgeçmeyeceğim, ABS candır :)

Ha bu arada Dominar için sorunsuz diyorlar, bütçeniz varsa tavsiye ederim.

hasangazili
31 Aralık 2018, 14:01
O kadar yazılmış çizilmiş. Kullanıcı olarak bizde bir şeyler söylemesek olmaz. Yazılanlar genellikle doğru. Hondaya göre malzeme kalitesi düşük ama yedek parça fiyatları hondadan bile pahalı olabilmektedir. Şekil olarak CBR 250 R'dan fersah fersah üstündür. Ekran sorununa gelecek olursak; dün hava -1 dereceydi 20 km yol yaptım bir ara açıldı sonra geri kapandı. Yani ekranla işin olmayacak ha uğraşsam aküyü garantiden değiştirebilirdim ama göstergeye bakarak motor sürülmez bu konuda bence faydalı olduğunu düşündüğümden aküyü değiştirmekle uğraşmadım. Stop etme sorunu bir yada iki kere başıma geldi oda tehlikeli bir durum oluşturmadı. Abs çok güzel çalışıyor. CBR'a göre en büyük avantajı ABS'dir. Sonuç olarak CBR 250 bu konuda mihenk taşı değildir. CBR'ın da kendine göre avantajları ve dez avantajları vardır, RS200'ünde kendine göre avantajları vardır. Aralarında sıfırını bilmem ama ikinci elinde ciddi bir fiyat farkı var.

MD.Murat
02 Ocak 2019, 21:38
Cbf den sonra Bajaj seni üzer, açık ve net diyorum.
Model arıza olayına birşey diyemem (Bajaj için)
50 bin km Cbf 150 kullandım belirteyim.

Kendine sor beklentin ne diye, Cbf ile yol yaparken keyif alıyordum ben, geziye çıktığım arkadaş vardı ns 200 kullanıcısı, kullandım ve hoşlanmadım benim görüşüm ama oda benim Cbf kullandı abi Mercedes dedi 😝.

Beklenti ile alakalı, şuan cbr 250 var 59 bin km olsun gene alırım, çünkü ne kadar bok atsalarda kalite bence.

Bajaj ne, ne zaman çıktı?
Neden o sorunu çözmediler?
Ekrem baba yazdı hep, savundu falan filan.

Bacac pişmanlıktır son sözüm.

Nice senelere.

Mercedes de el freni çekilmiş gibi. Pulsara da cbf e de sahip oldum. Cbf daha konforlu mu evet. Ama gücü az. Pulsarla en azından ana arterlerde arabalara kamyonlara ezilip tehlikede kalmaz. Reno sümbül kadar gidiyor en azından. Cbf de o yok.

Norton772
02 Ocak 2019, 22:18
Stop etme olayı benzin ile alakalı da olabilir. 2 farklı bajaj motorumda opet'ten aldığım benzin ile stop etmişti. Onun dışında belki 1 defa daha olmuştur yada olmamıştır. Ekranın gidip gelmesi dışında genelde fena motor değil. Bu arada bu sorunların bir kısmını ilk kez motor sahibi olup bunu eşek gibi kullananlar yaşıyor. Istisnalar kaideyi bozmaz tabii

scorpions_59
02 Ocak 2019, 23:22
Mercedes de el freni çekilmiş gibi. Pulsara da cbf e de sahip oldum. Cbf daha konforlu mu evet. Ama gücü az. Pulsarla en azından ana arterlerde arabalara kamyonlara ezilip tehlikede kalmaz. Reno sümbül kadar gidiyor en azından. Cbf de o yok.

Doğru diyorsunuz ama beklenti önemli.

Rs değilde ns 200 kullandım azda olsa, bugün seçecek olsam yine Cbf alırım, tabi bu benim kararım.

logaritma
03 Ocak 2019, 01:16
bu stop etme olayı çözümü firma ile ilgili .. Sohbetlerde bajaj konusu açıldımı çok duyuyorum burda arkadaşlar tek tük demişde ben bajajcı arkadaşlarla konuşuyorum bazen nadir tek tük stop edebiliyor onun dışında iyi diyorlar .. demek ki bu olay yaygın..

burda önemli olan böyle bir olayı firmanın çözüm üretmemesi.. bu mantıkla avrupaya açılsa bajaj ve avrupadaki binlerce belki onbinlerce bajaj kullanıcısının belki ufak bir kesminde bir kaç yüz tanesinde motorları yolda giderken stop etse avrupalı o firmaya en ağır cezaları keser insanının hayatını tehlike atıyor diye..

Bence bajaj türkiye kullanıcılardan gelen bu feedbackleri bajaj hindistan merkeze bildirmeli gerekirse ordan bir mühendis yollanıp bu olay araştırılmalı bakılmalı neticede motor bir makinedir ve mühendislikdir her mühendisliğin bir sorunu varsa çözümü çareside vardır işki çözülmek bulunmak istensin.. olmadı burda çok sık stop eden 2-3 motor sahiplerinden satın alınıp hindistana yollanmalı ordaki mühendisler testler yapıp bakmalı.. illaki ve illaki bulurlar dediğim gibi bu bir mühendislikdir.. işki gerçekden bir çözüm üretilmek istensin. çünkü o soruna çözüm buldularmı bu onların başarısı bir adım daha yukarı çıkması demekdir..

Allah göstermesin viraja süratli girdin contrayı verdin yatırdın aleti kompresyona veriyim dedin frene basmadan debriyajı sıkdın motor stop etti Allah korusun gerisini düşünemiyorum..

Tvs01
04 Ocak 2019, 19:46
bu stop etme olayı çözümü firma ile ilgili .. Sohbetlerde bajaj konusu açıldımı çok duyuyorum burda arkadaşlar tek tük demişde ben bajajcı arkadaşlarla konuşuyorum bazen nadir tek tük stop edebiliyor onun dışında iyi diyorlar .. demek ki bu olay yaygın..

burda önemli olan böyle bir olayı firmanın çözüm üretmemesi.. bu mantıkla avrupaya açılsa bajaj ve avrupadaki binlerce belki onbinlerce bajaj kullanıcısının belki ufak bir kesminde bir kaç yüz tanesinde motorları yolda giderken stop etse avrupalı o firmaya en ağır cezaları keser insanının hayatını tehlike atıyor diye..

Bence bajaj türkiye kullanıcılardan gelen bu feedbackleri bajaj hindistan merkeze bildirmeli gerekirse ordan bir mühendis yollanıp bu olay araştırılmalı bakılmalı neticede motor bir makinedir ve mühendislikdir her mühendisliğin bir sorunu varsa çözümü çareside vardır işki çözülmek bulunmak istensin.. olmadı burda çok sık stop eden 2-3 motor sahiplerinden satın alınıp hindistana yollanmalı ordaki mühendisler testler yapıp bakmalı.. illaki ve illaki bulurlar dediğim gibi bu bir mühendislikdir.. işki gerçekden bir çözüm üretilmek istensin. çünkü o soruna çözüm buldularmı bu onların başarısı bir adım daha yukarı çıkması demekdir..

Allah göstermesin viraja süratli girdin contrayı verdin yatırdın aleti kompresyona veriyim dedin frene basmadan debriyajı sıkdın motor stop etti Allah korusun gerisini düşünemiyorum..
Bir zamanlar yazmıştım sorunları söylediğiniz gibi bajaj sevici arkadaşlar tepki göstermişti her motorda değil çok nadir vs , şimdi o arkadaş burada benim motorum ekran resetliyor demiş 🙃

Göksel_Eren
05 Ocak 2019, 12:41
İyi akşamlar motosiklet.net ailesi
2 senedir Honda CBF 150 kullanıyordum. Motorumu geçen hafta sattım. Yeni bir motosiklet arayışı içerisindeyim. Pulsar RS 200 araştırması yapıyorum. Bazı arkadaşlar kronik sorunlardan (stop etme, dijital ekranın açılmaması) gibi sorunlardan bahsediyor. Honda gibi sorunsuz bir markadan sonra bu tür sorunlarla karşılaşmak istemiyorum. Çok yakın bir arkadaşımda 2017 model Pulsar RS 200 var. Kendisi ile görüştüğümde bana bu sorunlar ile karşılaşmadığını söyledi. Kimilerine göre 2015 ve 2016 modellerde bu sorunlar mevcut. Kimilerine göre de hiç birinde mevcut değil. Bazıları da bütün RSlerde sorun olduğunu söylüyor. Gerçekten çok fazla yazı okudum ve işin içinden çıkamadım. Forumdaki ana konusu pek aktif olmadığı için buradaki arkadaşlardan yardım istiyorum. Yardımcı olacak herkese teşekkürler.

Ben aydınlatayım seni kardeşim. 2 arkadaşımda da RS200 oldu ve biri satıp R25 aldı şimdi diğeri hâlâ RS200'e devam ediyor.Ayrıca NS200'de kullandı bu arkadaşlarım ve 2016 ve altı modellerde, motor ısınana kadar ekran gelmiyor bu doğru.
2.Si neden kalitelisi varken hintliye yönelesin ki ? Ucuz diye mi ? Unutma ki ucuz etin yahnisi yavan olur.
Şöyle 1-2 yaşında hintli alacağına 3-4 yaşında Japon alsan sende rahat etsen fena olmaz mı?
Yinede seçim senin,tercih senin,bütçe senin bizi ilgilendirmez ama yinede bir yazayım dedim. İyi sürüşler dilerim.
Saygılarımla...

Cyan
05 Ocak 2019, 13:19
Bulunduğunu yerde iyi ve ilgili servis varsa (bakımlarda sağlam kontrol cıvata somun sıkma yapıyor iyi servisler) çok güzel kullanırsınız, arkadaşımın 2 senelik motoru (NS200) sorunsuz 120.000 devirdi geçenlerde. Servislerini aksatmamanız ve servisin de kaliteli bir servis olması gerek sadece. İstanbul'da Oktay Motor'u tek geçerim, fuarda bile tanıtımlarına Oktay Usta geliyor...

Angrypower
05 Ocak 2019, 16:49
Ben mt-25’i de Oktay motora götürüyorum. Garantisi düştüğü an ana bakımlarda oraya gider :)

logaritma
05 Ocak 2019, 19:02
konusu geçen yalnız rs ns değil .. rs in ben oturuş pozisyonunuda pek beğenmiyorum.. genel rscilerde gördüğüm dik naked yada touring bir makine sürüyormuş gibi sürüyorlar.. ss motor sürüyor hissi yok pek motorda.. eğer alan ss niyetine almıyorsa sorun yok ama görüntüye aldanır ss niyetine alırsa üzülür bence..