PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hangi motoru satın almalıyım?



TAYFUNBORA
16 Kasım 2018, 09:40
Merhaba arkadaşlar,

Bu kış için Ktm 1290 Adv S modelini almaya karar vermiştim.Sanırım Temmuz ayı filandı.
Daha önce ilk çıktığı vakit olan 2013 yılında 1190 Adv modelini almıştım.Çok severek kullandığım bir motordu.Şehir içinde de arazide de her yolun üstesinden geliyordu.

Neyse asıl soru şu.790 Adv nin artık resmen tanıtılması kafamı karıştırdı.
1290 ne kadar iyi motor olsada ağırlık farkı mevcut.Gereksiz güçlü de olabilir.
790 Adv bence optimum olarak her ihtiyaca cvp verebilecek bir motor.Yeterince güçlü hafif vs.
Fiyat olarak ta daha uygun olacaktır.Ancak henüz ortalarda görünmüyor.

Bir kararsızlık söz konusu.

Ne almalıyım acaba?
1290 ilanda almayı düşündüğüm şu motor.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-arti-grup-tan-2018-ktm-1290-super-adv-s-kredi-kartina-9-taksit-616614515/detay

Not:Başka marka veya model önermeyin lütfen.Şimdiye kadar yaklaşık 15 adet Ktm motoruna sahip oldum.Aralarda farklı markalar oldu ama bu kararsızlığım sadece 790&1290 arasında.

Teşekkürler,

murattatoğlu
16 Kasım 2018, 09:44
KTM 1290 ın videolarını seyrettim gerçekten de yol tutuşu ve vibrasyon olarak muazzam bir motor , ek olarak R 1200 GS Adventure düşünmez misin ? 615608618

zekeriyaimam
16 Kasım 2018, 09:47
790 inanılmaz çirkin abi ya

TAYFUNBORA
16 Kasım 2018, 11:27
Kesinlikle 1290 muazzam bir motor.Ancak 790 hafifliği kamp vs bozuk yollarda çok fark yaratır diye düşünüyorum.Dediğim gibi 790-1290 arasında kararsızım.Başka marka düşünmüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------


790 inanılmaz çirkin abi ya

Güzellik çirkinlik göreceli bir kavram kardeşim.
Bence ikiside güzel.Teknik veriler kafamı karıştıyor sadece.Estetik olarak sıkıntı yok:)

SlimShady1
16 Kasım 2018, 11:44
1290 al hocam. 790 akraba evliliği gibi

zapalka
16 Kasım 2018, 11:48
büyük cc motorun genel olarak amacı (bana göre) ; özellikle "uzun yol"da daha rahat,konforlu ve hızlı yolculuk etmektir. hem yakıt hem aralarda geçme hem ağırlık olarak küçük cc motorlara göre dezavantajlıdır.

çok fazla uzun yol yapmıyorsanız küçük cc motor her zaman daha fazla işlevsel. hatta bahsi geçen motor 790cc olduğu düşünülürse gayet senede 1-2 kez uzun yol da yapılabilir.

bunu bazı nedenlerden dolayı nc'den cbr250 ye geçmiş biri olarak yazıyorum. büyük cc yine alırmıyım, alırım belki ama uzun yol yapmıyorsam yine gereksiz geliyor. özellike istanbul'da nc çok yormuştu, gereksiz ağır ve deyim yerindeyse motora heder/yazık oluyor.

sadece ikisini derseniz ben 790'ı seçerdim.

ama dediğim gibi motoru "daha çok" uzun yolda kullancaksam 1290 olurdu.

TAYFUNBORA
16 Kasım 2018, 11:59
Evet uzun yolda daha rahat olacağı kesin 1290 ın.Ancak daha önceki tüm motorlarımda büyükte olsa küçükte olsa uzun yol yaptım.Büyük motorlarla çok rahat ettim ama küçük motorlar ile ise çok rahatsız olmadım.
Şu anki motorum Ktm 690 Sm ile 3 gün Yunanistan turumda (1800 km) veya 4 günlük çoğunu ormanda sürdüğümüz Yenice-Karabük-Kastamonu-Cide vs turumuzda çok rahat ettim.Özellikle nerdeyse yol dahi olmayan güzergahlarda 1200 lük motorlarıyla gelen arkadaşlarım oldukça zorlanırken ben çok keyifli dakikalar geçirmiştim.

Aslında 1190 ile de heryere gitmiştim düşününce.
Acaba 790 ile bi test sürüşü yaptığım vakit fikrim daha da netleşir mi?


büyük cc motorun genel olarak amacı (bana göre) ; özellikle "uzun yol"da daha rahat,konforlu ve hızlı yolculuk etmektir. hem yakıt hem aralarda geçme hem ağırlık olarak küçük cc motorlara göre dezavantajlıdır.

çok fazla uzun yol yapmıyorsanız küçük cc motor her zaman daha fazla işlevsel. hatta bahsi geçen motor 790cc olduğu düşünülürse gayet senede 1-2 kez uzun yol da yapılabilir.

bunu bazı nedenlerden dolayı nc'den cbr250 ye geçmiş biri olarak yazıyorum. büyük cc yine alırmıyım, alırım belki ama uzun yol yapmıyorsam yine gereksiz geliyor. özellike istanbul'da nc çok yormuştu, gereksiz ağır ve deyim yerindeyse motora heder/yazık oluyor.

sadece ikisini derseniz ben 790'ı seçerdim.

ama dediğim gibi motoru "daha çok" uzun yolda kullancaksam 1290 olurdu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------

Evet uzun yolda daha rahat olacağı kesin 1290 ın.Ancak daha önceki tüm motorlarımda büyükte olsa küçükte olsa uzun yol yaptım.Büyük motorlarla çok rahat ettim ama küçük motorlar ile ise çok rahatsız olmadım.
Şu anki motorum Ktm 690 Sm ile 3 gün Yunanistan turumda (1800 km) veya 4 günlük çoğunu ormanda sürdüğümüz Yenice-Karabük-Kastamonu-Cide vs turumuzda çok rahat ettim.Özellikle nerdeyse yol dahi olmayan güzergahlarda 1200 lük motorlarıyla gelen arkadaşlarım oldukça zorlanırken ben çok keyifli dakikalar geçirmiştim.

Aslında 1190 ile de heryere gitmiştim düşününce.
Acaba 790 ile bi test sürüşü yaptığım vakit fikrim daha da netleşir mi?


büyük cc motorun genel olarak amacı (bana göre) ; özellikle "uzun yol"da daha rahat,konforlu ve hızlı yolculuk etmektir. hem yakıt hem aralarda geçme hem ağırlık olarak küçük cc motorlara göre dezavantajlıdır.

çok fazla uzun yol yapmıyorsanız küçük cc motor her zaman daha fazla işlevsel. hatta bahsi geçen motor 790cc olduğu düşünülürse gayet senede 1-2 kez uzun yol da yapılabilir.

bunu bazı nedenlerden dolayı nc'den cbr250 ye geçmiş biri olarak yazıyorum. büyük cc yine alırmıyım, alırım belki ama uzun yol yapmıyorsam yine gereksiz geliyor. özellike istanbul'da nc çok yormuştu, gereksiz ağır ve deyim yerindeyse motora heder/yazık oluyor.

sadece ikisini derseniz ben 790'ı seçerdim.

ama dediğim gibi motoru "daha çok" uzun yolda kullancaksam 1290 olurdu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

Kimse beğenmemiş 790 ı estetik olarak.Performansa olumsuz yorum gelmedi ama.


1290 al hocam. 790 akraba evliliği gibi

Mamba09
16 Kasım 2018, 12:13
790 cidden hoş görünüyor. Özellikler gayet iyi. En önemlisi şehiriçi ve uzun yolda rahat kullanılabilmesi. Artık avrupalı şehirde ağır motosiklet kullanmak istemiyor. Çok işlevli motosikletlere yöneliyorlar. Bende GS ADV var, cidden şehiriçinde ızdırap oluyor. 1290 çok beğendiğim bi makine olsa da, oyumu 790 dan yana kullanıyorum.

Lucas
16 Kasım 2018, 12:14
KTM alacak olan kişi motorun tipine pek takılmaz gibime geliyor. Hep kendine özgü tarzda modelleri olduğundan, kullanıcı kitlesi daha çok amaca yönelik tercihler yapıyor gibi.
Hazır 135 bin lirayı kredi kartına 9 taksitle veriyorlarken yapıştır bence 1290 :) Çok dağ tepe gezeceğim diyorsan zaten 2t bir motosiklet alıp onunla debelenirsin.

sey_47
16 Kasım 2018, 12:21
bir önceki mesajda cevabı vermişsin gibi abi.
1190'lar debelenirken ben 690 ile hunharca zevk alıyordum. diyorsun.

Kendimi düşünüyorum, 800 cc cruiser motosiklet var. 300kg'lık makina. Uzun yolda asfalt güzelse değme keyfime.
Şehir içinde de her türlü gidiyorum, kullanıyorum ama, yakıtı olsun, bu kadar cüsseyi A'dan B'ye götürmek olsun, hiç mantıklı gelmiyor.
Gidip geldiğim zaman gücüm üzülüyor(yakıt parası falan değil). Ne gerek vardı kısmına giriyorum.

Geçen köye gittim geldim git gel 100 km. Zevkten dört köşeyim.
Ama şehir içinde in, bin, yatır kaldır zor geliyor bana. Hani ışıklarda beklerken motoruma acıyorum. Eziyet ettiğimi düşünüyorum.

Az çok takip ettiğim birisin, youtube'da da videolarını görmüştüm çok. Genelde dağda bayırda sürüyorsun(videolar öyle). Enduro offroad tarzı takılıyorsun.
Uzun yol? 690 ile 3k km gezmişsin rahattım diyorsun. Makina da yeterli gelmiş.

Ben olsam 790 alırdım be. Tipini anlamam, kişiye göre değişir. Bana da fena gelmedi tipi.
790cc (artık kaçsa) uzun yolda da hiç ezilecek bir motosiklet de değil. Her türlü gidileceğini düşünüyorum 690 gittikten sonra.

Not: enduro'dan anlamam abi, kendimce düşüncelerimi biçtim.


Hayırlı olsun şimdiden.

TAYFUNBORA
16 Kasım 2018, 12:25
Evet kesinlikle.Bende yazdıkça ve yorumlar geldikçe 790 ın artılarını daha çok düşünmeye başladım:)


790 cidden hoş görünüyor. Özellikler gayet iyi. En önemlisi şehiriçi ve uzun yolda rahat kullanılabilmesi. Artık avrupalı şehirde ağır motosiklet kullanmak istemiyor. Çok işlevli motosikletlere yöneliyorlar. Bende GS ADV var, cidden şehiriçinde ızdırap oluyor. 1290 çok beğendiğim bi makine olsa da, oyumu 790 dan yana kullanıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------

Kesinlikle tip ile alakalı hiç kararsızlığım yok:)Cros kiralayıp hoplayıp zıplıyorum arada o ayrı bir olay zaten.
Peşin alıcam ya limitim yetmez taksite:)


KTM alacak olan kişi motorun tipine pek takılmaz gibime geliyor. Hep kendine özgü tarzda modelleri olduğundan, kullanıcı kitlesi daha çok amaca yönelik tercihler yapıyor gibi.
Hazır 135 bin lirayı kredi kartına 9 taksitle veriyorlarken yapıştır bence 1290 :) Çok dağ tepe gezeceğim diyorsan zaten 2t bir motosiklet alıp onunla debelenirsin.

chaqalqarlos
16 Kasım 2018, 13:29
Merhaba arkadaşlar,

Bu kış için Ktm 1290 Adv S modelini almaya karar vermiştim.Sanırım Temmuz ayı filandı.
Daha önce ilk çıktığı vakit olan 2013 yılında 1190 Adv modelini almıştım.Çok severek kullandığım bir motordu.Şehir içinde de arazide de her yolun üstesinden geliyordu.

Neyse asıl soru şu.790 Adv nin artık resmen tanıtılması kafamı karıştırdı.
1290 ne kadar iyi motor olsada ağırlık farkı mevcut.Gereksiz güçlü de olabilir.
790 Adv bence optimum olarak her ihtiyaca cvp verebilecek bir motor.Yeterince güçlü hafif vs.
Fiyat olarak ta daha uygun olacaktır.Ancak henüz ortalarda görünmüyor.

Bir kararsızlık söz konusu.

Ne almalıyım acaba?
1290 ilanda almayı düşündüğüm şu motor.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-arti-grup-tan-2018-ktm-1290-super-adv-s-kredi-kartina-9-taksit-616614515/detay

Not:Başka marka veya model önermeyin lütfen.Şimdiye kadar yaklaşık 15 adet Ktm motoruna sahip oldum.Aralarda farklı markalar oldu ama bu kararsızlığım sadece 790&1290 arasında.

Teşekkürler,

Bayii bizim mahallede ki bayiiymiş. Bu motoru alacaksanız ve bayii sahibini tanımıyorsanız isterseniz araya aracı falan sokmaya çalışalım. Karar verdikten sonra özelden mesaj atın bende tanıyan birilerini soruşturayım sizin için en uygun fiyatı çıkarttırmaya çalışalım. Bahsettiğiniz iki motorun da özelliklerini bilmiyorum sadece bu konuda yardımcı olabilirim.

TAYFUNBORA
16 Kasım 2018, 13:39
Evet videolarımda göründüğü gibi araziye çok giriyorum.Ve galiba ağır motordan bıkmışım sanırım.Sadece gönülde kalmış bir heves sanırım.Ama mantığıma çok yatmıyor.
790 rakamları oldukça iyi 180 kg civarı ağırlık ve 95 beygir güç söz konusu.
1290 220 kg civarı ve 160 beygir ile aklı alıyor tabi:)


bir önceki mesajda cevabı vermişsin gibi abi.
1190'lar debelenirken ben 690 ile hunharca zevk alıyordum. diyorsun.

Kendimi düşünüyorum, 800 cc cruiser motosiklet var. 300kg'lık makina. Uzun yolda asfalt güzelse değme keyfime.
Şehir içinde de her türlü gidiyorum, kullanıyorum ama, yakıtı olsun, bu kadar cüsseyi A'dan B'ye götürmek olsun, hiç mantıklı gelmiyor.
Gidip geldiğim zaman gücüm üzülüyor(yakıt parası falan değil). Ne gerek vardı kısmına giriyorum.

Geçen köye gittim geldim git gel 100 km. Zevkten dört köşeyim.
Ama şehir içinde in, bin, yatır kaldır zor geliyor bana. Hani ışıklarda beklerken motoruma acıyorum. Eziyet ettiğimi düşünüyorum.

Az çok takip ettiğim birisin, youtube'da da videolarını görmüştüm çok. Genelde dağda bayırda sürüyorsun(videolar öyle). Enduro offroad tarzı takılıyorsun.
Uzun yol? 690 ile 3k km gezmişsin rahattım diyorsun. Makina da yeterli gelmiş.

Ben olsam 790 alırdım be. Tipini anlamam, kişiye göre değişir. Bana da fena gelmedi tipi.
790cc (artık kaçsa) uzun yolda da hiç ezilecek bir motosiklet de değil. Her türlü gidileceğini düşünüyorum 690 gittikten sonra.

Not: enduro'dan anlamam abi, kendimce düşüncelerimi biçtim.


Hayırlı olsun şimdiden.

SuleymanE
16 Kasım 2018, 13:52
Gerçekten zor tercih. Biraz inceledim de Ktm 1290 Adv S modelinin kuru ağırlığı 215 kg diyor. Aslında cüsseli durduğu kadar ağır bir motor değilmiş. Nc750x'den bile hafif.

790 hakkında net bilgi bulamadım ancak çok daha hafif olacağı aşikar.

Seçim için tek soru belirleyici olur diye düşünüyorum; motoru (en fazla) nerede süreceksin ??

Daha çok toz toprak, dağ bayır çamur demeden yardıracağım, şehir içi de kullanacağım, daha kıvrak olmalı diyorsan 790 adv elbet çok mantıklı bir tercih olur. 790cc motor hem şehir içi hem şehir dışı hemde arazi şartlarında yeterli gücü sunar.

Ancak haftasonları o şehir senin bu şehir benim gezerim, toprak yola arada sırada girsem yeter, şehir içi de kullanmaya 2. bir ufak motorum zaten var, şöyle heybetli ve güçlü bir motorum olsun dersen tartışmasız Ktm 1290 Adv S doğru tercih. Yüksek cc motorun uzun yolda süzülmesi çok ayrı bir keyif.

Şimdiden hayırlı olsun, iki motor da lokum gibi :P Güllü mü olsun limonlu mu tercihi kadar zor bir tercih.
Hangisini canın çekiyorsa en güzeli odur der geçerim :)

TAYFUNBORA
16 Kasım 2018, 14:21
Net bir karar verdiğimde eğer 1290 olursa alacağım motor sadece kafamda birkaç motor belirleyip iyi bir teklif vermelerini bir kere söyleyeceğim.Hangi motor için mantıklı iyi bir teklif alırsam onu satın alacağım.Karar verirsem irtibata geçeceğim.Çok teşekkürler:)


Bayii bizim mahallede ki bayiiymiş. Bu motoru alacaksanız ve bayii sahibini tanımıyorsanız isterseniz araya aracı falan sokmaya çalışalım. Karar verdikten sonra özelden mesaj atın bende tanıyan birilerini soruşturayım sizin için en uygun fiyatı çıkarttırmaya çalışalım. Bahsettiğiniz iki motorun da özelliklerini bilmiyorum sadece bu konuda yardımcı olabilirim.

chaqalqarlos
16 Kasım 2018, 14:26
Net bir karar verdiğimde eğer 1290 olursa alacağım motor sadece kafamda birkaç motor belirleyip iyi bir teklif vermelerini bir kere söyleyeceğim.Hangi motor için mantıklı iyi bir teklif alırsam onu satın alacağım.Karar verirsem irtibata geçeceğim.Çok teşekkürler:)

Rica ederim dediğim gibi dediğiniz motorları bilemediğim için tek yardımcı olabileceğim konu bu :) Şimdiden hakkınızda hayırlısı olsun. Gerçi konuşmanızdan ben neye yakın olduğunuzu az çok tahmin ettim :)

TAYFUNBORA
16 Kasım 2018, 14:37
Evet çok zor bir tercih.Birbirinden çok uzak olmadan kendilerinin çok güçlü olduğu yönleri var.
Uzun yolda çok yapıyorum,şehir içinde günlükte kullanıyorum.Arazi orman yayla ne varsa da giriyorum valla:)

Aslında 2 motor almak lazım çok net:D


Gerçekten zor tercih. Biraz inceledim de Ktm 1290 Adv S modelinin kuru ağırlığı 215 kg diyor. Aslında cüsseli durduğu kadar ağır bir motor değilmiş. Nc750x'den bile hafif.

790 hakkında net bilgi bulamadım ancak çok daha hafif olacağı aşikar.

Seçim için tek soru belirleyici olur diye düşünüyorum; motoru (en fazla) nerede süreceksin ??

Daha çok toz toprak, dağ bayır çamur demeden yardıracağım, şehir içi de kullanacağım, daha kıvrak olmalı diyorsan 790 adv elbet çok mantıklı bir tercih olur. 790cc motor hem şehir içi hem şehir dışı hemde arazi şartlarında yeterli gücü sunar.

Ancak haftasonları o şehir senin bu şehir benim gezerim, toprak yola arada sırada girsem yeter, şehir içi de kullanmaya 2. bir ufak motorum zaten var, şöyle heybetli ve güçlü bir motorum olsun dersen tartışmasız Ktm 1290 Adv S doğru tercih. Yüksek cc motorun uzun yolda süzülmesi çok ayrı bir keyif.

Şimdiden hayırlı olsun, iki motor da lokum gibi :P Güllü mü olsun limonlu mu tercihi kadar zor bir tercih.
Hangisini canın çekiyorsa en güzeli odur der geçerim :)

logaritma
16 Kasım 2018, 17:18
bence pek arada kalıncak bir şey yok 790 tam arazi dağ bayır hoplama zıplama için yapılmış bir motor uzun yol dert olur onla.. 1290 hem dağa hem bayıra hemde asfalta gelir güzel uzun yolda yapılır sele yapısından belli..

burak burk
16 Kasım 2018, 18:26
790 serisinin hiç birinin tipini beğenmedim sanırım beğenende çıkmaz.gerçekten kötü tasarımlar 1290 yanında harbiden eldivenle sevilmez.tabi fiyatlar ve kategori alakasız seviyelerde.kimse git 790 al demez heralde ama 1290 da arazide ağlar

ucanteneke5
16 Kasım 2018, 18:42
Sizin yorumlardan anladığım kadarıyla 790 tam size göre.
Biraz çirkin gibi gözuksede bence cok sirin bi makina ve her yolda kesinlikle hakkını vericek bir alet.
Hiç düsünmeden 790 derim..👍

mchi
16 Kasım 2018, 22:12
Bende 1290 derim.

Cyan
16 Kasım 2018, 22:40
790'ın depo aşağıda/yanlarda. Arazi sürüşünde yatırma düşürme taşa falan denk gelme riski nasıldır acep? İlk gördüğümde bunu düşünmüştüm. (İlla ki bir çaresini düşünmüşlerdir de konsept insanı ufaktan rahatsız ediyor...) Makina güzel tabi, depo konusu netse ben de 790 derdim, makine şahane.

F54
16 Kasım 2018, 23:28
maddi imkan varsa 1190 la devam edin
ben oniki 90 kulladım mükemmel ama bence gereksiz güçlü
790 adv r a gelince bu kadar güçlü motor kullanmış adam 90 beygirden isteiğini alamaz ne yolda ne arazide

TAYFUNBORA
19 Kasım 2018, 09:41
Evet dağ bayır keyifli olur.Ama uzun yol dert olmaz.


bence pek arada kalıncak bir şey yok 790 tam arazi dağ bayır hoplama zıplama için yapılmış bir motor uzun yol dert olur onla.. 1290 hem dağa hem bayıra hemde asfalta gelir güzel uzun yolda yapılır sele yapısından belli..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------

Tipi kıstas değil.Daha önce Ktm'nin 690 Enduro,Duke,Sm,1190,990 motorlarına sahip oldum.Duke'un hatta tüm modelleri neredeyse eskileri saymazsak.
Şimdide Duke ve Sm var.790 bence çok iyi bir tasarım.Bu kadar kabiliyetli motoru bu kadar hafif ve güçlü yapmak bence tasarımından daha çok dikkat edilmesi gereken bir detay.


790 serisinin hiç birinin tipini beğenmedim sanırım beğenende çıkmaz.gerçekten kötü tasarımlar 1290 yanında harbiden eldivenle sevilmez.tabi fiyatlar ve kategori alakasız seviyelerde.kimse git 790 al demez heralde ama 1290 da arazide ağlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------

Bakalım artık,


Bende 1290 derim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:38 ----------

Evet benimde o çıkan plastik deponun her düşüşte yerden darbe ihtimali aklıma gelmişti.Araştırdım ki çok sağlam bir plastik madde kullanılmış.Metale taş çıkarırcasına sağlamlığından bahsediliyordu yabancı bir forumda.

QUOTE=Cyan;4407985]790'ın depo aşağıda/yanlarda. Arazi sürüşünde yatırma düşürme taşa falan denk gelme riski nasıldır acep? İlk gördüğümde bunu düşünmüştüm. (İlla ki bir çaresini düşünmüşlerdir de konsept insanı ufaktan rahatsız ediyor...) Makina güzel tabi, depo konusu netse ben de 790 derdim, makine şahane.[/QUOTE]

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:40 ----------

1190 yok şu an.690 Sm e biniyorum çok memnunum.Sanırım şöyle yapacağım.790 test sürüşünü bekleyeceğim.Kararım 1290 dan yana olursa 690 duracak.790 alırsam da galiba yine duracak 690 :)

Test sürüşüne kadar bekleme kararı aldım,


maddi imkan varsa 1190 la devam edin
ben oniki 90 kulladım mükemmel ama bence gereksiz güçlü
790 adv r a gelince bu kadar güçlü motor kullanmış adam 90 beygirden isteiğini alamaz ne yolda ne arazide

F burgaz
19 Kasım 2018, 22:51
Yüksek cc den sonra küçük cc pişmanlık olur gibi ama ikinci motor çok mantıklı

bajajpulsar2
20 Kasım 2018, 00:43
790ı yeni gördüm açıkçası,tipi bana çok kötü gelmedi,ön kafa tasarımı özgün olmuş biraz.ufak bir araştırma yaptım yakıt tankını adamlar aşağıya almış.bildiğiniz motor bloğuyla aynı seviyede hatta altında bile olabilir.bir koruma eklemişler ama plastik gibi duruyor koruma bu sıkıntı olabilir off-road senaryolarda.

sanausbe
20 Kasım 2018, 07:50
Bu sorunun yanıtı çok basit, 790 gelip de teslim edilinceye kadar 1290’a çok güzel binilir. O geldiğinde de test edip, beğenirseniz geçersiniz.

790’ları Milano’daki fuarda görme ve oturma şansım oldu. R ne kadar yüksekse sokak versiyonu da o kadar alçak. Neredeyse iki ayak birden yere değiyor. İkisini de çok beğendim.

Fiyat konusu ise benim muhalefet şerhi koyacağım nokta. Spormoto bunu Duke 790 ile Adv 1090 arasında fiyatlandırıp 17 bin yuroya falan satmaya çalışır. Motor güzel ama bu parayı etmez, ister vergi deyin, ister yuro kuru yüksek deyin, bu fiyat “alan alsın” fiyatı olur.

TAYFUNBORA
20 Kasım 2018, 09:39
Asfaltta belki.Katılıyorum.Ama arazide,ormanda.


Yüksek cc den sonra küçük cc pişmanlık olur gibi ama ikinci motor çok mantıklı

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:38 ----------

Boyun kaç cm?
Ayaklar topuktan mı değiyor,parmak ucundan mı?


Bu sorunun yanıtı çok basit, 790 gelip de teslim edilinceye kadar 1290’a çok güzel binilir. O geldiğinde de test edip, beğenirseniz geçersiniz.

790’ları Milano’daki fuarda görme ve oturma şansım oldu. R ne kadar yüksekse sokak versiyonu da o kadar alçak. Neredeyse iki ayak birden yere değiyor. İkisini de çok beğendim.

Fiyat konusu ise benim muhalefet şerhi koyacağım nokta. Spormoto bunu Duke 790 ile Adv 1090 arasında fiyatlandırıp 17 bin yuroya falan satmaya çalışır. Motor güzel ama bu parayı etmez, ister vergi deyin, ister yuro kuru yüksek deyin, bu fiyat “alan alsın” fiyatı olur.