PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 100.000 Km de motor alır mısınız ?



dsdasdasd
14 Kasım 2018, 00:52
Ardadaşlar Honda Africa, Suziki Vstrom, Bwm F800 GS gibi motorlar için konuşuyoruz ok.

İlk sahibinden, kaza bela yok, full yetkili servis bakımlı ama motor 100.000 KM yi devirmiş.

Aynı model(5 yıllık diyelim) ve benzer özelliklere sahip 30.000 km de olan modellerin piyasası 50.000 TL iken,bu motorun 40.000 TL ye gitme şansı var mı ? Daha dogrusu hızlı bir şekilde elden çıkarılabilir mi ?

Gerçekçi olursanız sevinirim,duruma göre motoru satabilirim.

Teşekkürler.

burak burk
14 Kasım 2018, 01:05
saydığın 3 motorda bu işte usta zaten.al yıllarca kilometrelerce sür gez makinası.ilk sahibinden bulduysan böyle motorlar bence değerlendirilebilir.ama bahsettiğin fiyat en azından bizim piyasada çok daha ucuza satılıcaktır.30 bn km deki motor 40a satılıyorsa 100 küsür km deki motor 20 25 edicektir max.ayrıca hızlı bir şekilde elinden çıkaramazsın yada ölü fiyatına gidicektir.

dsdasdasd
14 Kasım 2018, 01:11
ama bahsettiğin fiyat en azından bizim piyasada çok daha ucuza satılıcaktır.30 bn km deki motor 40a satılıyorsa 100 küsür km deki motor 20 25 edicektir max.ayrıca hızlı bir şekilde elinden çıkaramazsın yada ölü fiyatına gidicektir.

:(( teşekkürler..bu tarz yorumlar devam ederse zaman kaybetmeden ilana koyayım bari

levend84
14 Kasım 2018, 01:19
Şahsen,DL650 haricinde bu km´lerdeki diger modellere bulaşmam.suzuki´nin yeri bir başkadır.

DL nin km si ayni model yili diger bir markadan 30-40bin daha fazla olsun..yinede alirim..

mchi
14 Kasım 2018, 01:19
Ilana koyda ben almam hacı

dsdasdasd
14 Kasım 2018, 01:26
Şahsen,DL650 haricinde bu km´lerdeki diger modellere bulaşmam.suzuki´nin yeri bir başkadır.

DL nin km si ayni model yili diger bir markadan 30-40bin daha fazla olsun..yinede alirim..

Levend,peki aradaki 10.000 TL için 70.000 KM daha genc bir DL650 den de vazgecer misin ?

Sorum aslında markadan ziyade motorun KM'si belli bir sayıya ulaştığında haddinden fazla değer kaybedecekse hiç beklemeyim ben,2 sene sonra 100 k olacak motorum :(

levend84
14 Kasım 2018, 01:34
Levent,peki aradaki 10.000 TL için 70.000 KM daha genc bir DL650 den de vazgecer misin ?

Şöyle bir durum var,

Örnek,

2008 Model 110bin km de DL 650 25bin tl diyelim,2010 model 80bin km de bir DL ise 30-32 bin tl olsun..

Aradaki 5 bin tl ve 30bin km fazla olan 2008 modeli alirim..1 takim lastik alip,bakimini yaptirir binerim.

Hee 70bin km ciddi bir fark,uzerindeki aksesuarlari dolu olmak kaydi ile,vazgecmem..10bin tl abarti bir fark degil.

alp010
14 Kasım 2018, 02:34
Çevremdeki tanıdıklarıma ve kendi düşüncelerime göre yazarsam:
Geçmişini bilmek önemli oluyor bence. Motorun ilk günden itibaren düzgün insanlar tarafından kullanıldığını ve bakımlarının düzenli yapıldığını ayrıntılı bir şekilde açıklarsanız. Gerektiğinde de kanıtlarsanız alacak birileri mutlaka çıkar. O motorlarla ilgilenen insanlar çoluk çocuk diye tabir ettiğimiz gruptan olmuyorlar zaten öncelikleri bilinçli sürücüden temiz bakılmış motor almak oluyor. Geçmişini bilmediğim 70.000 km motor almaktansa sahibine güvendiğim az el değiştirmiş 100.000 deki motoru tercih ederim.
Mesela çok uzun yol yaptınız motorunuzla, fotoğrafları gösterirsiniz gittiğiniz ülkeleri şehirleri vs. önemli olan güveni kurabilmek.

Rhombeuz
14 Kasım 2018, 05:52
Benim ustam Bmw km önemli değil der her zaman .. Benim için önemli ama. 100.000 de ben alsam atıyorum 150.000 ben kime satacam diye düşünürüm. Bu kadar gezmiş motorun geçmişini bilmek de zor iş. Öte yandan Bmw olsun Suzuki olsun yedek parça fiyatları can yakar. Ben almamayı tercih ediyorum.

hasmet
14 Kasım 2018, 07:00
Benim ustam Bmw km önemli değil der her zaman Tabii öyle der. Sayesinde geçiniyor çünkü :)

Son yirmi senede üretilmiş hiç bir Avrupalı motosikletin çok kullanılmış modeline yaklaşmam bile. Yenileri bile bozuluyor. İkinci elleri boşuna yerlerde gezmiyor.

Ortada gizli bir cevher falan yok. Piyasa notunu veriyor aletin.

Japonlar öyle değil ama. Eğri oturup doğru konuşalım. Marka fanatiği olmanın kimseye faydası yok.

ufuk-*-
14 Kasım 2018, 07:57
115.000 km de aldığım caponord şu anda 155.000 km civarında. Şimdiye kadar sadece konjektörünü değiştirmem gerekti ki o da kronik sorunlu parçası. Onun dışında mekanik olarak herhangi bir parçaya ihtiyacım olmadı. Yağ değişiminde ölçeriz çıkan yağı, yağ eksiltmesi bile sıfıra yakın.

Yakın bir arkadaşımda 650 v strom var 105.000 km de, her 3000 km de 1 litre yağ eksiltiyor. Bunun dışında o da herhangi bir arıza vs yaşamadı.

Yüksek km motor kullanan ve yakınında da benzer tecrübeye sahip farklı motoru olan bi arkadaşım var. Sorunuza bu çerçevede cevap vermiş olayım.

Artık ömrünü tamamlayan ve değişmesi gereken parçalar yüzünden masraf açması normal. Mesela benim egzantrik zincir setimin değişmesi gerekiyor artık ses yapmaya başladı, sanırım 1000 tl civarında masrafı olacak.

Eğer alır bir sezon kullanır satarım diye düşünüyorsanız bu tarz değişim zamanı gelmiş parçalar size denk gelebilir. Ama alıp uzun zaman kullanacaksanız bence km nin kaç olduğundan çok aracın geçmişini bilmek önemli.

Bir de şahsen 100.000 e gelmiş bir motorla 115.000 e gelmiş motor arasında 115.000 olanı seçerdim. Çoğu parça değişimi 100.000, 50.000 gibi düz km lere denk geliyor.

Son olarak motor sorunsuzmuş ki o km leri yapabilmiş diyeyim, çokta korkmaya gerek yok bence yüksek km den. Tabi eğer öncesini bilecek imkanımız varsa. En azından sürekli gittiği servis bilgi verebilir bu konuda tanıdıktan alınmasa bile.

okanbagiscan
14 Kasım 2018, 08:46
Servis yada tamirci bir malı övüyorsa değiştirme vakti gelmiştir. :) Örnek evdeki vailant kombi 19 yıllık bozuldu bir iki kere.Servis abi bu kombiler elmas değerinde şimdi böylesini üretmiyorlar dedi.Kombiyi değiştim :)Eskiden daha sağlam ürettiklerine katılıyorum.Yeni aldığım kombiyi 19 yıl kullanamayacağımıda biliyorum.Ama eskisi artık ömrünü doldurmuş.
Ülkede otoparkta dururken çizilip boyanmış arabayı bile almıyor millet.

izmir3535
14 Kasım 2018, 09:21
Bu tür motosikletlerin kilometre ömürleri 400.000 km dir. ilk elden ise sikinti yaratmaz. 100 bin km ye kadar biniyorsa Hasta işidir.
100.000km de Araba almiyormuyuz
Artik bu kilometreler basit.
Yanlis yanilgi var. Motosiklet olunca sanki 100binde motor omru bitecek.
Devirli makina degilse Tek veya çift silindir motorlar 400.000bine kadar rahat rahat gider.
Bakimlari tam ve zamanindaysa.

Wing750
14 Kasım 2018, 09:43
Doğrudur, 100 bin kilometre motosikletin motoru için bitti anlamına gelmeyebilir. Ama 100 bin kilometre yapmış bir aracın yaşından dolayı, kullanımından dolayı değişmesi gerekecek dünya kadar parçası çıkar. Sırf bakıma 400-500 lira verip yağ-filtre değiştirmek maliyetli gelirken, büyük hevesle aldığın bir motosiklete üste bir sürü masraf yapmak epey zoruna gider insanın.

sey_47
14 Kasım 2018, 10:04
1-2 sahibi olduysa alınır. Km'sine de inanılır. Bu şekilde düşünüyorum.
O km de motosiklet alacak olsam. 15 yaşında olsa, 10 tane kullanıcısı olmuş olsa. O km de olsa yanaşmazdım yanına heralde.

İkinci el araç alacaksam aldığım kişinin ne zamandır sahip olduğuna bakarım. 5-6 ay'lık sahibiyse, sezonluk alıp geçmiştir. Bana satacaktır. Ben de hiç sıcak bakmam bu tür araçlara.
10 yaşında motosiklet alıyorsam, araç 7-8 yıldır son sahibindeyse, adamın tavırlarını ve motoru beğendikten sonra alırdım heralde.

LynXMaSTeR
14 Kasım 2018, 10:16
üçü arasında benim tercihim africa twin olur. parçası ve servisi diğerlerine göre daha ucuz :)

emremm
14 Kasım 2018, 10:38
İlk elden, bildiğin motor niye alınmasın?
Ara sıra ilanlara baktığımda hala 98 model falan, 70k km. motorlara rastlıyorum, gülüyorum.:cherry:
98 model, 2001 de sattığım Afr. Twin 65 bin km. idi.

logaritma
14 Kasım 2018, 12:29
çok değişken bir konu herkesin vericeği cevapda o denli değişken olucaktır.

Ben çok aldım 60 binde 80 binde 90 binde arkadaşım da piaggio x9 var 500 şu anda 140 binlere geldi oda 110 binde mi ne almışdı.. mevzu çok değişken alıcağın motorun geçmişi bakımı seceresi çok önemli.. iyi bir ustanın çok teknik detaylı bir kontrol etmesi gerekli.. öyle 3-5 yaşında motoru kontrol eder gibi edemez usta diyicek ki bana bu motoru bırakın siz gidin gezin ben detaylı bakıcam aradığımda gelirsiniz..

basit bir örnek veriyim bizim kabilede bir rt hastalığı vardır bende ve bir kaç arkadaşda. arkadaş en son niyet etmişdi bundan 3 sene önce falan bulduk bir tane polis çıkması olmıyan tertemiz ikinci sahibinden ustam motoru bırakın bir gezin 2 saat dedi ben böyle göz yordamı gazı aç falan bakamam dedim adama yemek ısmarladık o sıra sohbet muhabbet neyse döndük ustamız bunun enjektörde sorun var birde bilmemne senkron ayarı bozuk bir iki sorununu daha söyledi.. 2 bin tl ye yakın masrafı var dedi..

fiyatta anlaşsak alıcakdık araç sahibide o kadar düşmeyince vazgeçdik..

scooterlar bu konuda daha şanslı heleki piaggio falan alıcaksan temiz kullanılmışı ölümsüzdür.. 70-80 model vespalar yollarda hala..

japonunda eskisi yenilerine göre çok daha dayanıklı ve kaliteli neticede daha az teknoloji daha çok samuray gücü :) .. Bana şimdi seceresi belli geçmişi temiz bakımlı ustamında onay vericeği 92-94 model bir africa twin getirtseler gözüm kapalı alırım kaya gibidir hiç bir şey olmaz.

Birde 100 bini devirmesi için illa yaşı çok ileri olması gerekmez piyasada bir sürü cbf ler ybr ler var yıllardır km leri 10-20 bin arası geçmiyor .. pakette , kurye de çalışan motorlar var onlarında bazılarının km leri ne hikmetse 20-30 bini geçmiyor. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:20 ----------


Doğrudur, 100 bin kilometre motosikletin motoru için bitti anlamına gelmeyebilir. Ama 100 bin kilometre yapmış bir aracın yaşından dolayı, kullanımından dolayı değişmesi gerekecek dünya kadar parçası çıkar. Sırf bakıma 400-500 lira verip yağ-filtre değiştirmek maliyetli gelirken, büyük hevesle aldığın bir motosiklete üste bir sürü masraf yapmak epey zoruna gider insanın.

o iş şöyle ikinci el alanlar zaten 100 bini demişrmiş motor almışsa yükek hacim yaşıda geçkinse şayet motorun zaten fiyattan çok büyük karda oluyorlar.. sıfırı 50-60 bin liralık aynı segment motoru 7 bin tl ye 10 bin tl ye alıyorlar zaten burdan büyük karları var.. motoru sıfırlamakda bu işlere alışkın sağlam ustası çevresi olan insan için zor değil.. siz bir parçayı 2 bin tl ye alırsınız o adam gider 400-500 tl ye allem eder kullem eder bulur..
siz misal çayınızı yudumlayıp internette parça ararken o adam gider kasımpaşanın herkesin bile giremiyceği ara sokaklarında parça kovalar..

Ama bitirdimide fabrika ayarlarına çok yakın kalitede motor toparlar.. her şekil motor uyguna gelir ..

uzay gemisi
14 Kasım 2018, 12:36
hayatta bulaşmam dünyanın masrafını açar o motor

pcmnyk
14 Kasım 2018, 12:58
ben aldım fazer 100 binde hiç bir şeyi yok. hee ama kullanan kişi motor hastası ve tanıdıktı. motorun her parçasıyla özel ilgilenen bir kişiydi. o şekilde aldık. diğer türlü. baya bir incelemek gerekir. kullanan kişi çok önemli.

yaşlıveacemi
14 Kasım 2018, 13:00
Bu tarz motosikletlerde satıcıyı gözün tuttuktan sonra mesele yok. 100.000 km günümüz teknolojisi için hiç bir şey. Bazı parçaların değişme zamanı gelmiş olabilir onuda fiyattan düşüp telafi ediyorlar zaten.

Bakımları düzgün yapıldıktan sonra 100.000 km olayı bence tamamen psikolojik.

Gökhan_Aygün
14 Kasım 2018, 13:02
100 000 üstü / altı / civarı .. maxi scooter çok fazla piyasada, bunlar referansken bmw, suzuki alınmayacaksa .. bilemiyorum

Kymco Downtown 300 70 000 km / Daelim s3 65 000 km / Honda Forza 300 60 000 km gibi etrafımda gördüğüm çok motosiklet var , bunlar gözümle gördüklerim, malum siteye girilince 100 000 kmde PCX vardı bir ara ..

kurubuz
14 Kasım 2018, 14:05
Eğer motor 600 cc ve üzeri ise ve motor SS değil ise ve elbette temiz ise alınabilir. Büyük motorlar aynı gücü daha düşük devir ile elde ettiklerinden daha uzun ömürlüdürler. 200 bindeki bir africa twin vardır ama 100 binde bir 50 cc bulamazsın çoktan hurda olmuştur. SS kaç km de veya kaç cc olursa olsun bence ikinci el alınmaz. Sürekli sıkıştırılan, hor kullanılmış makinalardır onlar.

logaritma
14 Kasım 2018, 14:55
Eğer motor 600 cc ve üzeri ise ve motor SS değil ise ve elbette temiz ise alınabilir. Büyük motorlar aynı gücü daha düşük devir ile elde ettiklerinden daha uzun ömürlüdürler. 200 bindeki bir africa twin vardır ama 100 binde bir 50 cc bulamazsın çoktan hurda olmuştur. SS kaç km de veya kaç cc olursa olsun bence ikinci el alınmaz. Sürekli sıkıştırılan, hor kullanılmış makinalardır onlar.

aynen ama 50c.c lik motoruda komple motor yaptırsan 300-400 tl tutuyor oda var :) sonra yola devam.. 50c.c nin ömrü kısadır belki ama motorunun tamiride bir o kadar aşırı ucuz.

ss motor olayınada katılıyorum benim km takıntım yoktur ama s.s kimseye ikinci elini bile önermem bırak yüksek km yi.. alınma amacı belli zaten mootrun canını almak .. kimsenin scooter gibi commuter gibi sürücek hali yok.. dahada beteri geçmişini bilemessin başından ne ler geçmiş bilemessin kazası varmı yokmu , katilmi değilmi ..

ekleme yapıyım ikinci elde en güzel alınıcak makina segmentide cruiser dır .. kaç yaşında olursa olsun kaç km de olursa olsun .. onları sürenler zaten keyif için sürüyorlar makinayı yormadan sıkmadan gezi için sürüyorlarki gezi önemli uzun yolda stabil sabit devir ve hızda çalışan motor şehir içinde düzensiz çalışan motordan ömrü çok daha uzun olur. birde cruisercılar genelde orta yaş ve üstü oldukları için motorlarına bakarlar titizdirler..

Öz_Musti
14 Kasım 2018, 15:58
100 bin km üzerinde bir motorun son sahibi olunur. Onun için mümkün olduğunca düşük fiyat vermek gerekir.

Motor biter mi 180 binlere kadar? Hayır belki. Ama motora diyelim 40 bin verdin, 80 bin bindin. 40 bini bu 80 bin için verdim ve çöpe attım gibi düşünmelisin. Kiralamak gibi yani. Tekrardan 15-20 bine ve çok uzun vadede satılır malesef.

hasmet
14 Kasım 2018, 16:27
siz misal çayınızı yudumlayıp internette parça ararken o adam gider kasımpaşanın herkesin bile giremiyceği ara sokaklarında parça kovalar...

Vay, Kasimpasa'da yedek parca mi bulunuyor? Online hizmetleri var mi? Yoksa hemen kuralim. Cesaret edip gelen uc bes tipe ucuza parca vereceklerine genele acilip kar marjlarini arttirsinlar, sistematize olsunlar.

Ehm, parca isteme ve elde etme arasindaki sure farki bir sekilde kilifina uydurulur, merak etmesinler.

Stock Sever
14 Kasım 2018, 16:33
2014 model cbf 150'yi 66000 kmde nispeten uygun fiyata aldım. O paraya 2012 falan bakıyordum öyle diyim. Şuan 74000 kmye geldi. Ufak bi arızası var. Çalıştıramıyorum. Aküm de bitti marş basamıyorum.

Vizeler geçsin baştan piston silindir değiştirip binmeye devam etmeyi düşünüyorum. Ben de bilirim göstergeyi söküp 20-30 bine çekip km düşük diye satmayı ama ne gerek var. Zaten motorumun geçmişini biliyorum. Planımda 100.000leri görmek var, satıp pulsar almazsam.

Ben tek silindir düşük cc makinayı 66k kmde aldıysam 100k kmde varadero v strom gibi makinaları da ileride alırım diye düşünüyorum.

Fr.Sante
14 Kasım 2018, 23:19
PCX'im 40 bin oldu hala ilk günkü gibi biniyorum hatta km arttıkça daha da hoşuma gidiyor anılarım , yaptığım yollar artıyor sonuçta.. Honda Esengül bakımlı satmak istediğimde alıcıya bakım faturalarını verir neyi değişti ne yapıldı gösteririm. Yani km'yi en başından siz yaptıysanız sorun yok ama başkasından alırsanız nasıl bakıldığını bilmezsiniz sıkıntılı durum.

Ahmet Turan Peker
15 Kasım 2018, 00:25
Gerçekçi olalım biraz...

Teknoloji gelişti....vs falan filan son sahibinden yada ilk sahibinden....vs

Değil 100 40-50 bindeki motorları dahi zor satarsin. DL 650 aldım 72 binde ilk sahibinden bir motor parası daha harcadık neredeyse...

Şu anda 2015 NC 750 var 80 binde ( sıfır almıştım) satamadım ve vazgeçtim.

Oysa ilk 24 bine verecektim..tamam kriz var falan ama yüksek km motoru satmak sıkıntı. Fiyatı çok düşürmen gerek..

logaritma
15 Kasım 2018, 01:52
bu son x10 um hariç geçmişdeki motorlarımın %90 50-60 80-90 bin kmlerdeydi hepsinide çok güzel sattım hatta bazıları model olarakda çok ağır giden motorlar olmasına rağmen tdm olsun vulcan olsun en500 olsun gayet güzel sattım..

bir nc750 isterse 150 binde olsun eğer satılmıyorsa o satıcının yüksek rakam istemesindendir.. motorun satılamamasından değildir biz ne motorlar ne km lerde sattık.. bir cbf,cbr,ybr,nc serisi,mt serisi,gsxr serisi,transalp bunlar piyasa modelleridir doğan şahin gibidir her daim çok rahat elden çıkarılır.. yeterki doğru rakam çekilsin.. bir çocuğun 2003 gsxr sradı vardı grenajları sağlı sollu kırık deposu ezik motor bakımsız satılmaz imkansız diyorduk bizden yaşça büyük eski racing ci bir abimizde gsxr her daim satılır peynir ekmek gibidir demişdi dediğide çıktı çocuk sattı bir kaç ayda..

çok daha yeni 2004 model 70 küsur binde yakın bir dostumuzun beverly 500 ü satıldı 10 mı 12 ye mi ne sattı bedava çin malı scooter fiyatına o ayrı mesele..

şu sıralar değil 2 senedir zaten piyasalarda bir durgunluk var motorsiklet sektöründe galerinlerin bayiilerin ellerinde 2017 hatta 2016 dan aklma sıfır motorlar var yüksek hacimde.. yüksek hacim satışı çok aşırı düşük.. bu ikinci elede yansıyor..

LynXMaSTeR
15 Kasım 2018, 02:14
diğer ülkelerde adamlar elindeki malın kıymetini biliyolar, uzun süreler, uzun kilometreler kullanıyolar.
ülkemizde ise 20-30 bin km yapmış motora pert muamelesi yapılıyor.

logaritma
15 Kasım 2018, 02:52
bu fiyatlardan sonra artık zor yaparlar.. 25-30 bin tl ye sıfır ancak 250c.c lik motor şu anda alırlar.

şu an depolarda kalan son mallar satılıyor 2019 da gelicek motorların japonu almanı italyanı v.b 250c.c olanı bile minumum en iyimser tahminle 26-27 binden açıcak kapıyı.. şu anda hali hazırda cb250 r fiyatı 25 bin tl .. xmas300 daha yeni fiyat sorduk 30 bin tl..

bu iş böyle giderse 2020 ye yani zaten bir ay sonra 2019 dayız 1 sene sonra .. millet 30-40 bin tl ye ancak 250-300c.c motor alabilicek..

F54
15 Kasım 2018, 22:26
japon malı motor km bakmam alırım 100 150 hiç fark etmez yaşı da önemli değil
ama avrupa malı ise aşı da önemli km de önemli
misal 15 yaşında bi alman ingiliz almam
ama japon alırım
çünkü uzak doğu sorunsuz sağlam motor yapıyor
avrupa da teknoloji konfor imaj var
ne için motor alacağımız burada önemli bi etken

Metehan07-70
16 Kasım 2018, 09:51
İş yerimin yan binasında, hem motorcu hem off road cu bi eleman var. Dün bir arkadaşı geldi bunu ziyarete, Transalp 650 ile. Yurtdışı gezisi dönüşü uğramış. Motor tam 345 bin de. Yapılan sadece bakım hariç egzantrik zinciri değişimi. Bu üç motorun geçmişini biliyorsam fiyatı abartı olmamak koşulu ile 100 değil 200 de de alırım.

mehmet tufan
16 Kasım 2018, 09:53
benim burgman 80 bin i geçti.
100k de satarım diyorum. satamazsam da koycam kenara dursun yok pahasına vermem. 60k km yaptım ben bu kurtla.

logaritma
16 Kasım 2018, 14:40
benim burgman 80 bin i geçti.
100k de satarım diyorum. satamazsam da koycam kenara dursun yok pahasına vermem. 60k km yaptım ben bu kurtla.

hiç bir şey olmaz hemen satarsın... burgman kaya gibidir.. bizim bir abimizin ikinci motoru 2007 az bulunur kırmızı daha doğrusu metalik vişne rengi gibi bir renk 400 lük şu anda 90 binde bakımları dışında daha motorda tık yok.. şu anda burgman gibi big maxi scooterları hiç bir firma sıfır getirtmiyor artık fiyatlardan ötürü..

en kötüsü 2 bin tl 2500 tl motora segman atar yada komple sıfırlarsın bir 100-150 bin km arkana bakmadan yola devam edersin.

Bendede x10 var şu anda sanırım piggio artık fiyatlardan ötürü getirtmiyor yada sipairş üstüne getirtiyor .. şu an bizim motorların kasalarına denk sürüşüne keyfine gücüne denk yani big maxi segmentinde en en yakın sıfırda yamaha tmax var oda sıfırı 70 bin tl ..

senin burgmanında sıfırı girse en az gene 60 dan aşağı girmez türkiyeye.. o yüzden elimizdekinin değerini bilmek lazım..

afat
16 Kasım 2018, 14:44
Bence mesele motorun geçmişini alıcıya gösterebilmek. Bakımları vs.