PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha MT-25 vs Honda CB250R Hangisi ?



MuratKeskin
21 Temmuz 2018, 09:15
Merhaba arkadaşlar,
Motor dünyasına yeni giriyorum ve ehliyet almak için uğraşıyorum. İstanbul Başakşehir Kayaşehirden , Fatih Aksaray şeklinde günde gidiş/geliş toplamda 50km yolum var. Bu güzergahta kullanmak üzre bir motor almayı düşünmekteyim. Eşim haftanın 2 günü bana artçı olacak ayrıca pazar günü gezmelerinde de artçım olacak. Bu hususlarla birlikte 2018 model 0 motor alacağımıda düşününce hangisini almamın benim için daha uygun olacağını ve sebebi ile mümkün ise değerli yorumlarınızı rica etmekteyim. 2 Kasada hoşuma hoşuma gidiyor, motor çekiş ve artçı ile rahat olması, ara sıra şehirler arası çıkıncada bizi çok yormayacak gibi fikirlerim mevcuttur. Değerlendirmelerinizi buna göre yapmanızı rica ederim.

Güzergahım bu şekilde:

http://i.hizliresim.com/LDnm8Z.jpg (http://hizliresim.com/LDnm8Z)

mavzer-i
21 Temmuz 2018, 09:17
ben tercihimi cb250r dan yana kullanıyorum.
çünkü mt25 çok yer.

bu arada 5. bölgedesiniz galiba. komşu sayılırız. bende 4 teyim

oialdemir
21 Temmuz 2018, 09:38
Merhaba arkadaşlar,
Motor dünyasına yeni giriyorum ve ehliyet almak için uğraşıyorum. İstanbul Başakşehir Kayaşehirden , Fatih Aksaray şeklinde günde gidiş/geliş toplamda 50km yolum var. Bu güzergahta kullanmak üzre bir motor almayı düşünmekteyim. Eşim haftanın 2 günü bana artçı olacak ayrıca pazar günü gezmelerinde de artçım olacak. Bu hususlarla birlikte 2018 model 0 motor alacağımıda düşününce hangisini almamın benim için daha uygun olacağını ve sebebi ile mümkün ise değerli yorumlarınızı rica etmekteyim. 2 Kasada hoşuma hoşuma gidiyor, motor çekiş ve artçı ile rahat olması, ara sıra şehirler arası çıkıncada bizi çok yormayacak gibi fikirlerim mevcuttur. Değerlendirmelerinizi buna göre yapmanızı rica ederim.

Güzergahım bu şekilde:

http://i.hizliresim.com/LDnm8Z.jpg (http://hizliresim.com/LDnm8Z)

Az yaksın, kalkışta atik olsun ve tasarımı güzel olsun derseniz CB250R ( 2018 de abs var. Lastikler 110/70 17 - 150/60 17 )
Ne yaktığı çok önemli değil, benim için top speed önemli ve nasıl gözüktüğünü çokta önemsemiyorum diyorsanız MT25 ( 2018 de abs var. Lastikler 110/70 17 - 140/60 17 )

manofsteel
21 Temmuz 2018, 09:42
Bir mt25 kullanıcısı olarak cbr diyorum 🤣

MuratKeskin
21 Temmuz 2018, 09:47
ben tercihimi cb250r dan yana kullanıyorum.
çünkü mt25 çok yer.

bu arada 5. bölgedesiniz galiba. komşu sayılırız. bende 4 teyim

Merhaba,
Ne kadar bir tüketimden bahsediyoruz acaba ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:44 ----------


Az yaksın, kalkışta atik olsun ve tasarımı güzel olsun derseniz CB250R ( 2018 de abs var. Lastikler 110/70 17 - 150/60 17 )
Ne yaktığı çok önemli değil, benim için top speed önemli ve nasıl gözüktüğünü çokta önemsemiyorum diyorsanız MT25 ( 2018 de abs var. Lastikler 110/70 17 - 140/60 17 )

Görünüş olarak 2side hoşuma gidiyor açıkçası, topspeed olarak bakınca veya örnek veriyorum şehirler arası 110-120 gibi gidince çokta ötmeyecek akıp gidecek birşey istiyorum. Ayrıca artçı konusunda ne durumda acaba bu 2 model?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:46 ----------


Bir mt25 kullanıcısı olarak cbr diyorum ��

Neden bu şekilde bir şey diyorsunuz ? :)

mavzer-i
21 Temmuz 2018, 09:50
[QUOTE=MuratKeskin;4362328]Merhaba,
Ne kadar bir tüketimden bahsediyoruz acaba ?[COLOR="Silver"]

benim motosiklet hypermotard 796
ruhsatta 803 cc olarak geçiyor.
şehir içi 6 litre yakıyor.
mt25 yüksek devirlerde gücünü verdiği içi eğer yüksek devirlerde kullanırsan benimki kadar yakarsın

MuratKeskin
21 Temmuz 2018, 10:05
[QUOTE=MuratKeskin;4362328]Merhaba,
Ne kadar bir tüketimden bahsediyoruz acaba ?[COLOR="Silver"]

benim motosiklet hypermotard 796
ruhsatta 803 cc olarak geçiyor.
şehir içi 6 litre yakıyor.
mt25 yüksek devirlerde gücünü verdiği içi eğer yüksek devirlerde kullanırsan benimki kadar yakarsın

Peki CB250R yüksek devirlerde gitmez veya çok yakmazmı MT-25 ile kıyaslayınca ?

ramcixx
21 Temmuz 2018, 10:08
RÜZGAR;
Kardeşim tam 5 sene cbr 250r kullandım. 200 m de mt25 kullandım. Uzun yol yapacağım en aşağı 100 km lik geziler planlıyorum diyorsan cbr250r diyorum. Neden mi? Motosiklette grenaj çok önemli bir faktör. Cbr da bu olay mükemmel. Ha bir touring veya adventure gibi rahat değil ama sonuçta rüzgarı engelleyen grenaj veya gidonun tam ss olarak değil hafif yüksek olması sürüş konforunu uzun mesafeli yolculuklarda hissettiriyor.

Mt25 de kullandım birkaç defa ön siper camı orjnalinde kısa, yanlar çıplak far far rüzgar alıyor birde 110 km hızın üstüne çıktığında sanki ringe bir yumruk bir sağ yumruk yer gibi süreklitokatlanıyorsun, başın savruluyor bacakların sürekli rüzgara karşı açık vaziyette. Keyif alamazsın. Mt 25 i şehir içinde 40 50 km lik mesafeler için kullanabilirisin. Ama kesinlikle uzun yolculuklar için tavsiye etmiyorum.

mavzer-i
21 Temmuz 2018, 10:20
[QUOTE=mavzer-i;4362331]

Peki CB250R yüksek devirlerde gitmez veya çok yakmazmı MT-25 ile kıyaslayınca ?

hondanın motorları az yakmakla ünlüdür.
alt devirleri canlı olduğu için çok yüksek devir istemez. dolayısıyla az yakarsın ama ne kadar yakarsın bilemem.

Shine34
21 Temmuz 2018, 10:34
Cb250r da artçınız ne kadar rahat eder acaba o konuyu iyi araştırmanızı tavsiye ederim. Bir de rüzgar faktörünü kesinlikle göz ardı etmeyin.

MuratKeskin
21 Temmuz 2018, 10:48
RÜZGAR;
Kardeşim tam 5 sene cbr 250r kullandım. 200 m de mt25 kullandım. Uzun yol yapacağım en aşağı 100 km lik geziler planlıyorum diyorsan cbr250r diyorum. Neden mi? Motosiklette grenaj çok önemli bir faktör. Cbr da bu olay mükemmel. Ha bir touring veya adventure gibi rahat değil ama sonuçta rüzgarı engelleyen grenaj veya gidonun tam ss olarak değil hafif yüksek olması sürüş konforunu uzun mesafeli yolculuklarda hissettiriyor.

Mt25 de kullandım birkaç defa ön siper camı orjnalinde kısa, yanlar çıplak far far rüzgar alıyor birde 110 km hızın üstüne çıktığında sanki ringe bir yumruk bir sağ yumruk yer gibi süreklitokatlanıyorsun, başın savruluyor bacakların sürekli rüzgara karşı açık vaziyette. Keyif alamazsın. Mt 25 i şehir içinde 40 50 km lik mesafeler için kullanabilirisin. Ama kesinlikle uzun yolculuklar için tavsiye etmiyorum.

CBR250R hiç düşünmedim açıkçası, ss tarzı bir motor bana şehir kullanımına pek uygun gelmiyor. Ayrıca arkaya topcase takacağım. Birazda eğilir vaziyette olduğundan eşim bu tip bir oturuş pozisyonunda motor istemiyor :)

levend84
21 Temmuz 2018, 10:56
Inazuma F modelide duşunulebilir.(Artçi konforu muazzam)

s.e.c
21 Temmuz 2018, 10:57
Bir cb250r kullanıcısı olarak şunları söyleyebilirim:
Daha geçen hafa 992 km lik bir gezi yaptık. Motorda tek kişiydim 120 km hızın altına hiç inmeden 3.7 lt ortalama yakıt yaktım. Aynı yolda, aynı hızlarla mt25 kesinlikle 5 lt lere yakın yakacaktı. Bir arkadaşımda r25 var ışıklarda defalarca denedik. cb250r üstünden atlıyor r25 in. Mt25 ile aynı makineye sahip oldukları için bu örneği verdim. Yani cb250r çok iyi ivmelenen bir motor, cbr250 ile karıştırmayın. Son hız olarakta mt25 ile 10-15 km farkediyor. 173 km de kesiciye giriyor fakat bu rüzgar arkadan eserken ve motorun üzerine kapandığınız zaman. Normalde hava ve yol şartlarına göre 145 ile 167 arasında değişen bir son hızı var. Donanım olarak bakarsanız; showa süspansiyon, ilk defa kullanılan ve diger abs lere göre fren mesafesini daha fazla kısaltan hondanın kendi geliştirdiği abs sistemi gibi çok güzel özellikleri var. Yani mt 25 ile malzeme kalitesi asla kıyaslanamaz. Mt nin tek artısı çift silindir olması ve 10-15 km fazla olan son hızı.
Üstelik cb250r çok hafif olduğu için şehiriçinde de daha kıvrak ve keyifli.

MuratKeskin
21 Temmuz 2018, 11:41
Inazuma F modelide duşunulebilir.(Artçi konforu muazzam)

Hocam Suzuki bana nedendir bilmiyorum hiç sıcak gelmiyor. Hiç bakmadım desem yeridir sebepsiz yere bir ilgisizliğim var :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------


Bir cb250r kullanıcısı olarak şunları söyleyebilirim:
Daha geçen hafa 992 km lik bir gezi yaptık. Motorda tek kişiydim 120 km hızın altına hiç inmeden 3.7 lt ortalama yakıt yaktım. Aynı yolda, aynı hızlarla mt25 kesinlikle 5 lt lere yakın yakacaktı. Bir arkadaşımda r25 var ışıklarda defalarca denedik. cb250r üstünden atlıyor r25 in. Mt25 ile aynı makineye sahip oldukları için bu örneği verdim. Yani cb250r çok iyi ivmelenen bir motor, cbr250 ile karıştırmayın. Son hız olarakta mt25 ile 10-15 km farkediyor. 173 km de kesiciye giriyor fakat bu rüzgar arkadan eserken ve motorun üzerine kapandığınız zaman. Normalde hava ve yol şartlarına göre 145 ile 167 arasında değişen bir son hızı var. Donanım olarak bakarsanız; showa süspansiyon, ilk defa kullanılan ve diger abs lere göre fren mesafesini daha fazla kısaltan hondanın kendi geliştirdiği abs sistemi gibi çok güzel özellikleri var. Yani mt 25 ile malzeme kalitesi asla kıyaslanamaz. Mt nin tek artısı çift silindir olması ve 10-15 km fazla olan son hızı.
Üstelik cb250r çok hafif olduğu için şehiriçinde de daha kıvrak ve keyifli.

Zaten en çok düşündüren yakıt meselesi. Tasarım olarak retro havası hoşuma gidiyor vede ledler filan çok daha iyi elbette. Tek sıkıntım artçı konforu bakımından nasıl olacağını bilemiyorum. Birde arkaya topcase filan takılmıyor şeklinde söylentiler var. Aslı varmıdır bilmiyorum. CB250R daha ucuz ve daha az yakıyor. Ayrıca servis konusunda daha ucuz deniyor Honda için.

Honda da birisi forumda yazmıştı, kaza yapmış ve egzoz değişmiş, sırf egzoz a 3000tl yazmış servis, bana çok geldi açıkçası. Ayrıca koruma takozları ile uyumu nasıl acaba ? Ben ilk kez motor sahibi olacağım, illaki düşüp kalkacağız o yüzden sormaktayım.

Birde aklıma takılan diğer husus topspeedi önemsemezsek 160-180 arası bana çok fark etmez şuan için, tek ve çift silindir farkının topspeed harici ne farkı olur bunu bilmiyorum.

Bu konuları kafamda aydınlatırsam muhtemelen Honda bana sıcak geliyor açıkçası.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------

Aslında detaylıca bakınca CB250R kafamda iyice oturmaya başladı. Tek o soba bacası gibi egzoz gözüme batıyor :) Acaba CB125R ile kıyaslayınca kaybedeceği neler olur farkı neler olabilir. ?

simoncelli
21 Temmuz 2018, 11:58
Merhaba hocam bende mt 25 kullanıcısıyım istanbul içinde 3.6 yakıyo mt 25. Uzun yol yapsam biraz daha altına düşer eminim. Düzeltmek istediğim bir yer daha var ben r25 ile 182 gördüm, mt 25 ile de 179. Kullanıcı ve hava şartlarına göre bunlar değişkenlik gösterebilir 190 yapanda gördüm r25 ile. Şunu net söyleyebilirim artçı için öt 25 eziyet olur uzun yolda koltuk çok rahatsız cb250r koltuk durumu nasıl bilmiyorum ama test sürüşü yapmak lazım. Eğer arada çok fşyat farkı yoksa dominar 400 de düşünülebilir alternatif olarak.

MuratKeskin
21 Temmuz 2018, 12:06
Merhaba hocam bende mt 25 kullanıcısıyım istanbul içinde 3.6 yakıyo mt 25. Uzun yol yapsam biraz daha altına düşer eminim. Düzeltmek istediğim bir yer daha var ben r25 ile 182 gördüm, mt 25 ile de 179. Kullanıcı ve hava şartlarına göre bunlar değişkenlik gösterebilir 190 yapanda gördüm r25 ile. Şunu net söyleyebilirim artçı için öt 25 eziyet olur uzun yolda koltuk çok rahatsız cb250r koltuk durumu nasıl bilmiyorum ama test sürüşü yapmak lazım. Eğer arada çok fşyat farkı yoksa dominar 400 de düşünülebilir alternatif olarak.

Kaçtane video ve site inceledim açıkçası 3.6lt yaktıran görmedim hiç üstad. 4-5lt ler okuyorum ve görüyorum hep. Oysa CB250R ise 3lt ler sözediliyor, basarsan 4'ler konuşuluyor. Bajajlar bana pek sıcak gelmedi açıkçası. 23790tl fiyat vermişler. Honda 22900tl. Yamaha ise 24650. Açıkçası artçım rahat edecekse ve arkaya topcase takılırsa seçimim muhtemelen cb250r şeklinde olacak gibi duruyor.

jimi_hendrix
21 Temmuz 2018, 12:46
cb250 daha küçük duruyor.

oialdemir
21 Temmuz 2018, 12:52
Kaçtane video ve site inceledim açıkçası 3.6lt yaktıran görmedim hiç üstad. 4-5lt ler okuyorum ve görüyorum hep. Oysa CB250R ise 3lt ler sözediliyor, basarsan 4'ler konuşuluyor. Bajajlar bana pek sıcak gelmedi açıkçası. 23790tl fiyat vermişler. Honda 22900tl. Yamaha ise 24650. Açıkçası artçım rahat edecekse ve arkaya topcase takılırsa seçimim muhtemelen cb250r şeklinde olacak gibi duruyor.

Eğer yakından görmediyseniz bir CB250R ı gidin görün tasarım çok hoş.

uzay gemisi
21 Temmuz 2018, 13:06
Güç istiyorsanız ve 1-1.5 litre yakıt farkı sorun olmayacaksa kesinlikle mt25

pintus
21 Temmuz 2018, 13:13
CB250R diyorum ben de.

s.e.c
21 Temmuz 2018, 15:22
Artçı ile hiç uzun yol yapmadım ve kendi motoruma artçı da olmadığım için artçı konforu hakkında bişey diyemem. Fakat ben yine 250cc naked alacak olsam bu cb250r olurdu. Çünkü mt25'e göre hem daha seri, hem daha hafif, hem belirgin bir şekilde daha az yakııyor ve üstelik malzeme kalitesi ve fren olarakta daha iyi. R25' i olan arkadaşım hayran kaldı cb250r'a. Özellikle de frenlerine bayıldı. Daha önce de dediğim gibi belirgin bir şekilde daha iyi ivmeleniyor mt25 ve r25 ten. Neden bu konunun üstüne çok düştün dersen eğer; ben kesinlike denemeden önce r25'e geçileceğini sanıyordum. En çok bu ivmelenme konusunda şaşırttı beni cb250r.

Boldpilot
21 Temmuz 2018, 15:33
Şimdi herkes demiş ki yakıt düşünüyorsan cb son hız istiyorsan mt. Zihniyet bu olunca mt25in yakıtı üzüyor haliyle. Cb250r ve mt25 aynı yola 130km/h ile gitsin aynı yakıtı yakar eminim, mt serisi böyle mt07 kullandım 130 ile gidersen 4lt 180le gidersen 6-7lt yakıyor, ama 180le gitmek istediğin zaman gidiyor buda bi avantaj hep öyle gitceksin demek değil 😊

wing41
21 Temmuz 2018, 18:33
İşin içine artçı giriyorsa ne mt ne cbr konforlu olmayacak. İnazuma ya da x max artçılı kullanıma uygun.

Genwa
21 Temmuz 2018, 18:41
İstanbul veli efendi-seyrantepe gidiyorum hergun CB250R ile, ortalama tuketim 3.0 lt, motor suan 1500km'de.

Benim onceligim trafik cilesini azaltmakti basta, ilk motorum olmasi sebebiyle de guven veren bi marka almak istedim. Asil planim CRF 250 rally'ydi fakat surusu daha kolay olur diye nakedlara yoneldim. Son hiz vs derdim yok fakat istanbulda ister istemez otobana girmek gerekiyor, bu yuzden hizlanmasi iyi olan bi 250cc baktim. Eleye eleye son 2'ye MT25 ile bunu bitakmistim.

Acikcasi su bu sebebten dolayi honda tercih ettim diyemem. Sadece honda bakim/yedek parca kolayligi bakimindan bi tik daha iyi gibi soyleniyor, o biraz cezbetmisti. Fakat oldukca memnunum. Ayni yolu arabayla gidiyordum, simdi bu dusuk yakit tuketimiyle motor kendini amorti ediyor neredeyse.

Cogunlukla E5 kullandigim icin 80-90i gecmiyorum pek. Bi kac defa da tem de 130 ile sabit gittim benzer mesafeyi, nakeddan kaynakli ruzgar haric pek bir rahatsizlik hissetmedim.

shruikan
21 Temmuz 2018, 22:33
Yengeyi biraz olsun düşünüyorsan, git maxi scooter falan al.

burak burk
21 Temmuz 2018, 23:48
Ne cb250si allah aşkina ekonomisi disinda bir extrasi yok hatta onunda extrasi azaldi.acik ara mt25 güç tork konfor cüsse 2 silindir ayrica euro 4 ile birlikte 1 litre benzin tasarrufu.burasi biraz şaibeli cunku deneyen sanirim yok.eger haklilarsa 250cc.kategorisinde en iyi motor mt25.bakin r25 demiyorum cunku euro4 güncellemesi almadi r25 modeli.mt25den düşük torku.ayrica 2.elinin ve parçalarinin oturmasinida sayarsan cb250nin bir espirisi kalmaz.cb de bana gore naked degil baya baya caferace olucakken naked olmus bir motor gibi.cb250nin yakinda caferace modlari cikar çokta fena olucak bence.husquvarna vitpillen gibi.bu arada ktm duke 250 20.000tl fiyatiyla fp canavari olarak 2sindende öne cikiyor.ben senin yerinde olsam ya ktm 250 yada mt25 alirdim.simdiden hayirli olsun

yelken_786
22 Temmuz 2018, 02:02
Ne cb250si allah aşkina ekonomisi disinda bir extrasi yok hatta onunda extrasi azaldi.acik ara mt25 güç tork konfor cüsse 2 silindir ayrica euro 4 ile birlikte 1 litre benzin tasarrufu.burasi biraz şaibeli cunku deneyen sanirim yok.eger haklilarsa 250cc.kategorisinde en iyi motor mt25.bakin r25 demiyorum cunku euro4 güncellemesi almadi r25 modeli.mt25den düşük torku.ayrica 2.elinin ve parçalarinin oturmasinida sayarsan cb250nin bir espirisi kalmaz.cb de bana gore naked degil baya baya caferace olucakken naked olmus bir motor gibi.cb250nin yakinda caferace modlari cikar çokta fena olucak bence.husquvarna vitpillen gibi.bu arada ktm duke 250 20.000tl fiyatiyla fp canavari olarak 2sindende öne cikiyor.ben senin yerinde olsam ya ktm 250 yada mt25 alirdim.simdiden hayirli olsun

MT 25 alıpta çok memnunum diyen kismeyle karşılaşmadım 2018 de abs geldi yazılım atıldı yakıt düşürüldü deniyor. Gözle görülür sadece abs eklendiğinden başka bir iyileştirme yok. Ne bakım aralıkları ne de ırc lastikleri. Bunları geç en azından bir led far ekle,göstergeye bir dış hava sıcaklığı ekle. Evet senelerdir mt25 piyasada ama kullanıcıların eleştirileri hiç dikkate alınmamış. İşçilik ve malzeme kalitesi de bence yamahanın gerisinde şasedeki kaynaklardan üzerindeki boyaya kadar. Herşeye rağmen 24650tl fiyatı var.

Cb250r da malzeme kalitesi işçilik muazzam.Yeni bir model farklı bir tasarım çok dikkat çekici.Tamamı led kaliteli bir aydınlatma sinyallerine kadar özenilmiş. Daha gelişmiş abs ve radyal frenleri ile çok uyumlu. Lastikler dunlop söylediklerine göre did zincir gibi artıları var. Üstelik 4 yıl sınırsız km garantili.

MT25 i test etme imkanım oldu çok konforlu ve alçak bir selesi ve yumuşak süspansiyonları var. Ama artçı için rahat değil. Bana oturma pozisyonu rahatsızlık verdi onun haricinde vites geçişleri debriyajı çok güzel.Frenler tutuyor mu evet tutuyor ama lastikler kayıyor özellikle ön fren yaptığımda lastiğin kaymasından dolayı tekrar risk almak istemediğim için basmadım.

Cb250r test etme şansım olmadı bayii de incelediğim kadarıyla oturma pozisyonu tam bana göre selesi biraz sert ve birazda yüksek,artçı selesi de aynı şekilde sert ama ilginçtir mt25 den daha rahat sanırım bunda mt de oval cb250r da düz bir tasarım olmasından kaynaklı.Fiyatı da 22600.

Objektif olmak gerekirse ben mt25 e neden 2 bin daha fazla ödeyeyim? Çift silindir diye mi? Bana o kadar hız lazım değil ki bana keyif konfor kalite uzun süreli garanti kullanırken keyif alacağım artçımın daha çok gezip bana eşlik edeceği yakıt tüketimi iyi bir motosiklet lazımsa ben bu iki seçenekten cb250r derim.

Almayı düşündüğüm çok beğendim bir motosiklet olmasına rağmen benim için özellikle kampa giderken malzemelerimi koyabilecek bağlantı olması lazım şu anda tek düşündüren konu bu 3lü çanta demiri yaptırmak lazım yanlara soft çanta bile koyamıyorsunuz eksoz büyük topcase bağlamak için de sele den sonra bağlantı yapacak bir kuyruk olmadığı için arka plakalık demirinden de destek alması lazım demir artçı pedlerinden bağlayıp gövdedeki alt plastik aksamlar sökülüp oralardan sağlam tutacak yerlerle arkaya kadar uzamalı ki sağlam olsun yoksa artçıyı da düşürebilir arkada çanta var diye yaplanıp yada topcase ağır malzemeler ile doldurulunca demir esneyip bükülecek yada vida yerlerini bozup can sıkıcı durumlara neden olacak.

Eğer benim gibi kamp festival artçılı tur düşünmüyorsanız cb250r kesinlikle tercih edilir.

Keoma
22 Temmuz 2018, 02:11
İkiside değil.Tam olarak iki motosiklette benim tarzıma hitap ettiği halde o km’ye ve artçılı olacağınızdan size maxi scooter lazım

serif abi
22 Temmuz 2018, 22:31
Zorunluluktan MT 25 ile 35 km artçı olarak bindim .MT 25 in artıçı selesi kötü degıl YOK. Berbat .
Gerçi bildiğim kadarı ile inzuma dışında bu sınıfta her motorun artçı selesi iyi degıl.
Artçı selesi iyi olsun diyor iseniz ya maksi scoter yada daha büyük makina bakmanız önerilir .
Yakıt konusunda MT 25 çok yakıyormuş onlar şehir efsanesi aynı sürüş SİTİLİ (AYNI DEVİRDE VİTES YÜKSELTİYOR? ve aynı hızda taş çatlar 100 km de 0,3 litre fazla yakar.

burak burk
23 Temmuz 2018, 01:07
Hondanin bakim araliklarini bilemicemde 10binde bir olmadigini tahmin ediyorum yamaha zaten 5000kmde bir.bende r25 var zinciri did marka.hondanin parca kalitesini bilemicem incelemedim ama bir fark olucagini sanmiyorum.kalite degil işcilik öne cikicaktir.giris seviyesi motorun kalitesi zaten bellidir masrafindan dolayi.honda garantisi 4 sene gayet guzel tabiki.1 litre az yaksa bile honda daha az yakicaktir oda dogrudur amaci o.diş fark olarak led far disinda bir eksisi oldugunu hiç dusunmuyorum.honda artcida neden daha iyi dediniz anlayamadim.kiyaslamadim ama ya yamaha daha buyuktur yada aynidir bence selesi artci icin.r25im var su an oncesinde pulsarim vardi artci selesi daha buyuk ve tutamaçlari vardi.kiz arkadasim 46 47 kilo r25e gecince oo ne kadar rahatmis dedi.daha huzurlu ve rahat gidiyor çünku 2 silindirli.demek istedigim selenin tipi ve ustundeki motorda çok onemliymis.binmez dedigim r25e daha rahat dedi.mt25 icin topcase siritmicaktir cb250 ye bence hic olmaz tip olarak tabi.mt25 kullanicilari benim gordugum kadariyla gayet memnunlar cunku surenler r25 gibi apaci suruculer degil.dunlop her turlu irc den iyi ama taş gibi lastiktir pek güvenme derim bizim yollarda fark pek etmiyor.arkadasin kawasaki z250sl den biliyorum.bu saydiklarimiz hesaplaninca bence yamaha pahali degil honda pahali.20 bin honda olsaydi aradaki 4500tl fark yazik derdim.sonucta 250cc motor.sakin surucekseniz zaten mt25de az yakicak.tapa gazda hondayla fark ortaya cikicaktir.bence bunun cevabi yilda kac km yapicaginiz olucaktir.yilda 15 bin aticam diyorsaniz hondanin 4 yil sinirsiz km garantisi çok cekici gozukuyor.dedigim gibi birde ktm duke 250 bakin derim.20bin fiyati var 390i biliyorumda 250cc pek bilgim yok

MuratKeskin
23 Temmuz 2018, 09:30
Eğer yakından görmediyseniz bir CB250R ı gidin görün tasarım çok hoş.

Dün dolaşıyordum etrafta cb250r gördüm. Zaten beğeniyordum biraz ufakça duruyor ama çok tarz motor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:12 ----------


Güç istiyorsanız ve 1-1.5 litre yakıt farkı sorun olmayacaksa kesinlikle mt25

Güç güzel birşey ama kalkışlarda cb250r daha iyi diyorlar, son hız olarak 150-160km bana zaten yeterli. Normalde gideceğim sürat muhtemelen 110-120 olacaktır vede az yakıyor. MT-25 e göre teknoloji olarak çok daha modern duruyor. Ledler, süspansiyon vs.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------


İşin içine artçı giriyorsa ne mt ne cbr konforlu olmayacak. İnazuma ya da x max artçılı kullanıma uygun.

İnazuma nedense model olarak hoşuma gitmiyor tipi. Xmax a gelince vitesli ruhu yok, yalan yok çok güzel motor şık ama hem cb250r a göre çok pahalı hemde vitesli değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:15 ----------


Hondanin bakim araliklarini bilemicemde 10binde bir olmadigini tahmin ediyorum yamaha zaten 5000kmde bir.bende r25 var zinciri did marka.hondanin parca kalitesini bilemicem incelemedim ama bir fark olucagini sanmiyorum.kalite degil işcilik öne cikicaktir.giris seviyesi motorun kalitesi zaten bellidir masrafindan dolayi.honda garantisi 4 sene gayet guzel tabiki.1 litre az yaksa bile honda daha az yakicaktir oda dogrudur amaci o.diş fark olarak led far disinda bir eksisi oldugunu hiç dusunmuyorum.honda artcida neden daha iyi dediniz anlayamadim.kiyaslamadim ama ya yamaha daha buyuktur yada aynidir bence selesi artci icin.r25im var su an oncesinde pulsarim vardi artci selesi daha buyuk ve tutamaçlari vardi.kiz arkadasim 46 47 kilo r25e gecince oo ne kadar rahatmis dedi.daha huzurlu ve rahat gidiyor çünku 2 silindirli.demek istedigim selenin tipi ve ustundeki motorda çok onemliymis.binmez dedigim r25e daha rahat dedi.mt25 icin topcase siritmicaktir cb250 ye bence hic olmaz tip olarak tabi.mt25 kullanicilari benim gordugum kadariyla gayet memnunlar cunku surenler r25 gibi apaci suruculer degil.dunlop her turlu irc den iyi ama taş gibi lastiktir pek güvenme derim bizim yollarda fark pek etmiyor.arkadasin kawasaki z250sl den biliyorum.bu saydiklarimiz hesaplaninca bence yamaha pahali degil honda pahali.20 bin honda olsaydi aradaki 4500tl fark yazik derdim.sonucta 250cc motor.sakin surucekseniz zaten mt25de az yakicak.tapa gazda hondayla fark ortaya cikicaktir.bence bunun cevabi yilda kac km yapicaginiz olucaktir.yilda 15 bin aticam diyorsaniz hondanin 4 yil sinirsiz km garantisi çok cekici gozukuyor.dedigim gibi birde ktm duke 250 bakin derim.20bin fiyati var 390i biliyorumda 250cc pek bilgim yok

Ben günde 50km ve ayda 1500km ile hesaplayınca 1 yılda yaklaşık 18.000km eder. Sınırsız km ve 4 yıl muazzam bişey oluyor. Yanda çanta arka çanta filan derken aksesuarlar ile mt-25 aslında daha cazip ama bilemiyorum. Motorun üstüne binip denemedem bişey demek zor. Isınmak lazım motora. Eğer 2sine de binip beklediğim enerjiyi alamaz isem çok daha fazlı birşey bakacağım artık. O zaman XMax düşüneceğim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:23 ----------

Tip olarak bakınca CB250R da çamurluk ve egzoz düzenlemesi ile bana çok çekici hale geliyor. Sizleri elbette bilemem...

http://i.hizliresim.com/7Dyqn5.jpg (http://hizliresim.com/7Dyqn5)
http://i.hizliresim.com/PDO0W9.jpg (http://hizliresim.com/PDO0W9)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:26 ----------

Artı olarak CB250R olarak araştırınca pek birşey çıkmıyor ama motor esasında CB300R olduğundan kaynak çok daha fazla var piyasada.

Şu videoyu izlediğimde bi ayna bile motora çok farklı hava katıyor bence. Sizce ?

https://www.youtube.com/watch?v=7uf1DbLrAaY

burak burk
23 Temmuz 2018, 13:37
Resimdeki cb250 yikiliyor bencede.senelik 18k km az buz degil 250cc icin.o zaman mantik ön planda tutup 4 sene sinirsiz km garantili honda çok cazip oluyor.benim şuphem 4 sene sinirsiz km gatantisi cok iyimser onun bir km siniri vardir bence.dediginiz gibiyse tam sizlik

MuratKeskin
23 Temmuz 2018, 15:01
Resimdeki cb250 yikiliyor bencede.senelik 18k km az buz degil 250cc icin.o zaman mantik ön planda tutup 4 sene sinirsiz km garantili honda çok cazip oluyor.benim şuphem 4 sene sinirsiz km gatantisi cok iyimser onun bir km siniri vardir bence.dediginiz gibiyse tam sizlik

Bu honda için 4000km de bir bakım diye incelemelerde duydum. Eleştirilen yanı oydu hatta. Sınırsız kilometre derken internetteki AKK gibi birşey olabilir diye düşünüyorum. 15K km gibi bir sınız olabilir diye tahmin ediyorum.