PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 2008 hyosung gt 250 naked COMET



musicefe
09 Haziran 2018, 17:16
ARKADAŞLAR 2008 üretim 2009 trafiğe çıkış 45 binde araç biraz bilgi verirmisiniz bu 2008 üretiminden öncesi sıkıntılı falan diyolar bu modellerinde varmı herhangi bir problem bu arada aracın fiyatı 6.500 çekmiş

ogzcngdk
09 Haziran 2018, 18:21
Karbratörlü ise, kilometre doğru ise ve bakımlı ise hiç bir problem yaşamazsınız.

2008 öncesi değil sonrası problemlidir.

burakrak
09 Haziran 2018, 18:42
Karbratörlü ise, kilometre doğru ise ve bakımlı ise hiç bir problem yaşamazsınız.

2008 öncesi değil sonrası problemlidir.

Yanlış hatırlamıyorsam enjeksiyonsuz olan modeldeydi problem kesici olmadığı için yüksek devirde zorlanıp kranka zarar veriyordu.

musicefe
09 Haziran 2018, 18:53
iki ilan arasında kaldım pazartesi günü ya bursaya ya istanbula gidicem kocaelinde yaşıyorum iki ilanı da atsam fikir ve düşüncelerinizi aktarırmısınız 1. İlan 2006 model 31binde
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gt-250-comet-tamamen-orjinal-dosta-gidicek-3-sahibiyim-502883883/detay
2. İlan 2008 model 47 binde
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-temiz-gt250-comet-563048249/detay

ogzcngdk
09 Haziran 2018, 18:57
Yanlış hatırlamıyorsam enjeksiyonsuz olan
modeldeydi problem kesici olmadığı için yüksek devirde zorlanıp kranka zarar veriyordu.

Bu kullanıcıların bir hatasıdır, o motor bloğu 15 bin devir çevirsin diye üretilmedi limitleri zorlamazsanız krank falan kırmaz.

burakrak
09 Haziran 2018, 19:31
Bu kullanıcıların bir hatasıdır, o motor bloğu 15 bin devir çevirsin diye üretilmedi limitleri zorlamazsanız krank falan kırmaz.

Bana sorarsan kullanıcı değil mühendislik hatası madem o devirlerde krank dayanmıyorsa önlemini almaları gerekirdi. 2 sene sonra deneme yanılma yöntemiyle enjeksiyonlu yaptılar tabi olan kullanıcıya olmuştur.

warrock tr
09 Haziran 2018, 19:32
Hani biraz daha para koyabilirsen güzelinden bir gd 250 n alabilirsin.

BatuhanK
09 Haziran 2018, 19:38
Bana sorarsan kullanıcı değil mühendislik hatası madem o devirlerde krank dayanmıyorsa önlemini almaları gerekirdi. 2 sene sonra deneme yanılma yöntemiyle enjeksiyonlu yaptılar tabi olan kullanıcıya olmuştur.

Hıca ne mhendislik hatası, devir kesici yok. Motor çıkabileceği en yğksek devire ulaşıyor.
60-79 bin kilımetrelere kadar gelen hyosungum vardı 2006 modeldi. Redline da gördüm, yüksek hızda da gittim bir problem yaşamadım.
Ha vites değiştirmek yerine motor patlayana kadar devir verseydim ne olurdu bilmiyorum.
Canını almaya çalılırsanız motor canını verir, çalışmazsanız vermez

Ayrıca konu sahibi arkadaş; o motor en az 245 bindedir

burakrak
09 Haziran 2018, 19:44
Hıca ne mhendislik hatası, devir kesici yok. Motor çıkabileceği en yğksek devire ulaşıyor.
60-79 bin kilımetrelere kadar gelen hyosungum vardı 2006 modeldi. Redline da gördüm, yüksek hızda da gittim bir problem yaşamadım.
Ha vites değiştirmek yerine motor patlayana kadar devir verseydim ne olurdu bilmiyorum.
Canını almaya çalılırsanız motor canını verir, çalışmazsanız vermez

Ayrıca konu sahibi arkadaş; o motor en az 245 bindedir

Hıca dikkatli okursan ben de aynı şeyden bahsediyorum devir kesici yok üsten 3. yorumumu oku.
ingilizce mi yazsam anlamadım ben mi anlatamıyorum.

BatuhanK
10 Haziran 2018, 02:01
Hıca dikkatli okursan ben de aynı şeyden bahsediyorum devir kesici yok üsten 3. yorumumu oku.
ingilizce mi yazsam anlamadım ben mi anlatamıyorum.

Devir kesici olmaması mühendislik hatası mı yani, onu mu diyorsun?

burakrak
10 Haziran 2018, 09:52
Devir kesici olmaması mühendislik hatası mı yani, onu mu diyorsun?

Kardesim devir kesici olmayan bir suru motor var ama cogunun gucu zaten o kadar ust devire cikmiyor ki adamlar koymamis veya krank o gucu kaldiriyo. Bu motor madem 15bin devire cikabiliyo ve krank bu gucu kaldiramiyo o zaman kesici koyacan bunu ben mi dusunecem.

BatuhanK
10 Haziran 2018, 13:20
Dostum kulaktan dolma bilgilerle konuşuyorsun.
Her yüksek devire çıktığında krankı ele veren bir motor bloğu değil ki bu senin anladığın gibi. Devir kesici olmaması ve sürücülerinin apaçi olması sebebiyle krank kırılmaları yaşandı. Red line ında ötesinde bu motoru kullanıp motoru sağlam kalan arkadaşlar da oldu. Öyle redline geçtin al sana krank gibi bir durum yok yani

aokuyumcu
11 Haziran 2018, 00:56
250 cc motorun eti belli kemiği belli, çok yüksek hızlara çıkıp motoru zorlarsan , bol bol tek tekere getirirsen , 2-3 vites birden düşürüp debriyajı birden bırakırsan , eninde sonunda motorun bir tarafını eline alırsın. kesici mevzu hikaye, adam var sesine göre vites değiştiriyor adam var kesiciye girdimi vites değiştiriyor, kesici yazılım ile iptal olabiliyor, o yüzden kullanıcıya bakmak lazım.
2. elde sahibinin kullanım stilini bilmediğiniz yabancı bir motor almak her zaman riskli, tek sahipli bir motor ise, sahibinin yaşı 40 üzerinde ise, servis bakımlı veya hep aynı iyi namlı bir usta tarafından bakımları yapıldı ise motor alınabilir.
tersi şartlarda km yapmış bir motor markası ne olursa olsun bence çok risklidir

Mamba09
11 Haziran 2018, 15:05
2012 model hyosung gt250 nakedim oldu. Baya farklı şartlarda kullandım. Yağmur, çamur, gece, sabah, sıcak, soğuk. Motordan kaynaklı bi sorun yaşamadım. Gayette güçlü, keyifli bir bloktu.

burakrak
11 Haziran 2018, 19:16
Dostum kulaktan dolma bilgilerle konuşuyorsun.
Her yüksek devire çıktığında krankı ele veren bir motor bloğu değil ki bu senin anladığın gibi. Devir kesici olmaması ve sürücülerinin apaçi olması sebebiyle krank kırılmaları yaşandı. Red line ında ötesinde bu motoru kullanıp motoru sağlam kalan arkadaşlar da oldu. Öyle redline geçtin al sana krank gibi bir durum yok yani

Pardon sen haklısın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------


250 cc motorun eti belli kemiği belli, çok yüksek hızlara çıkıp motoru zorlarsan , bol bol tek tekere getirirsen , 2-3 vites birden düşürüp debriyajı birden bırakırsan , eninde sonunda motorun bir tarafını eline alırsın. kesici mevzu hikaye, adam var sesine göre vites değiştiriyor adam var kesiciye girdimi vites değiştiriyor, kesici yazılım ile iptal olabiliyor, o yüzden kullanıcıya bakmak lazım.
2. elde sahibinin kullanım stilini bilmediğiniz yabancı bir motor almak her zaman riskli, tek sahipli bir motor ise, sahibinin yaşı 40 üzerinde ise, servis bakımlı veya hep aynı iyi namlı bir usta tarafından bakımları yapıldı ise motor alınabilir.
tersi şartlarda km yapmış bir motor markası ne olursa olsun bence çok risklidir

Adamlar cbr250 ile neler yapiyolar ben çok aşırı istisnalar dışında daha krank arizasi veren cbr 250 gormedim ki ne apaçilikler gormustur Allah bilir. Bu motorun bir limiti varsa ona limit koymalilardi ki koydularda 2 sene sonra baktilar peynir ekmek gibi krank kiriyo sonra kesici koydular.

Thracian
11 Haziran 2018, 19:32
Kardesim devir kesici olmayan bir suru motor var ama cogunun gucu zaten o kadar ust devire cikmiyor ki adamlar koymamis veya krank o gucu kaldiriyo. Bu motor madem 15bin devire cikabiliyo ve krank bu gucu kaldiramiyo o zaman kesici koyacan bunu ben mi dusunecem.

"cogunun gucu zaten o kadar ust devire cikmiyor" lafını bir açıklar mısınız tam anlamadım.:silent:

burakrak
11 Haziran 2018, 20:03
15bin devire cikiyor dedi arkadaş ben de çoğu aynı klasmandaki motorun o kadar yüksek devir ceviremediginden veya ceviriyorsa da ve zarar verdiğinden limitör koyduklarindan bahsettim. R25 dışında o kadar yüksek devir ceviren yok hatta

YasinC
11 Haziran 2018, 20:30
15bin devire cikiyor dedi arkadaş ben de çoğu aynı klasmandaki motorun o kadar yüksek devir ceviremediginden veya ceviriyorsa da ve zarar verdiğinden limitör koyduklarindan bahsettim. R25 dışında o kadar yüksek devir ceviren yok hatta

250cc veya üstü ekstrem bir durum yani tasarım vs yok ise 250cc bir motor için 11-12 bin devir ve üstü motoru zorlamaktır. R25 vs fark etmiyor. Yatak saranların çoğu 11-12 bin devir altına pek inmeyenler yüzünden oluyor.

burakrak
11 Haziran 2018, 20:42
Ben de ayni seyden bahsediyorum simdi bu motor misal 12 bin devirin ustun de zarar gorecegi belli ise buna limit yani kesici koymalari gerekmez mi yani kullanici'nin bunu dusunemeyecigini muhendisin dusunmesi gerekmez mi. Adam o motoru alinca zorlayacaktir mutlaka. R25te bazi modellerde yag pompasi sikintisi oldu ama adamlar arkasinda durdu geri cagirdi garantiden degisti.

YasinC
11 Haziran 2018, 20:49
Ben de ayni seyden bahsediyorum simdi bu motor misal 12 bin devirin ustun de zarar gorecegi belli ise buna limit yani kesici koymalari gerekmez mi yani kullanici'nin bunu dusunemeyecigini muhendisin dusunmesi gerekmez mi. Adam o motoru alinca zorlayacaktir mutlaka. R25te bazi modellerde yag pompasi sikintisi oldu ama adamlar arkasinda durdu geri cagirdi garantiden degisti.

Eski modeller de olmaya biliyordu. Zaten göstergede belirtiyorlar tehlikeli diye. Bir aracı kullanıyorsan evet bilmen gerekir o bölgenin riskli olduğunu. Emin ol kesici de olsa o motoru sürekli yüksek devirde kullanmak zaten zarar veriyordur.

babaçi
11 Haziran 2018, 22:22
4 yıla yakın iki adet 2006 karbüratörlü cometlerim ile 20-25000 km yol yapmışlığım var.

hyosung'un şanssızlığı 250 cc motordan 600 lük performansı bekleyen kullanıcılarıdır,fındık kadar yağ pompası olan motoru sürekli 140 ın üzerinde kullanırsan,sürekli redline yaptırıp bağırtırsan krankı eline alman çok normal.

250 cc ne bekliyorsun ki.....

3 yıldır kullandığım hyoyu bir hafta önce sattım 140 üzeri hiç zorlamadım, çok keyifli geziler yolculuklar yaptım.hyoyu alacak adamın eli takım tutacak biraz,servis manuelini mutlaka indirin.tek sıkıntısı motor yaptırma ihtiyacı olursa senteye alacak usta bulmaktır gerisi hallolur.

karbüratörlü için konuştum enjeksiyonlular hakkında pek bilgim yoktur.