PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Mt07'den cb650f'e geçmek ne kadar mantıklı?



Sayfa : 1 [2]

Angrypower
07 Haziran 2018, 22:25
Bende hararet göstergesi fetişi var hocam, arabadada motosiklettede hararet göstergesinde oluyo gözlerim. Daha önce hararet yüzünden 5-6 kez arabayla yolda kalmamın etkisi vardır. Hararet göstergesi olsun başka bişey olması önemli değilciyim ama kullanıcıları hararet problemi olmadığını söylüyor.

O zaman Monster tam sana göre. Ducati'de de o fetiş var :) Gel sana bir Monster 796 alalım. Desmo bakımı gelince diğer sözde akıllı kullanıcılar gibi satışa koyarız :P

Boldpilot
07 Haziran 2018, 22:32
O zaman Monster tam sana göre. Ducati'de de o fetiş var :) Gel sana bir Monster 796 alalım. Desmo bakımı gelince diğer sözde akıllı kullanıcılar gibi satışa koyarız :P

Valla adam nerden takas teklif etti, daha dün akşam plan yapıyordum 2 senede 20-25 bin km binsem bi ağır bakım daha yapar yola devam ederim diye 😊

Angrypower
07 Haziran 2018, 22:35
Yeter arkadaş yeter. Al şu motoru kendi gazınla da bizi gaza getirme. 4 gündür 4 dönüyorum evde MT sevdasına. Motordaki uzun tur camım ile çantasını falan söktüm demiri ile birlikte. Naked'a benzesin tekrardan yakışıklı olsun die. Abuk sabuk nalburlara alet edavat içinde 50tl fişekledim. Neymiş, Naked makine istiyormuşum. Hastayım die de cumartesiden beridir binemiyorum. Nereye saracağıma şaşırdım :queen:

Sj's
07 Haziran 2018, 22:43
Bende hararet göstergesi fetişi var hocam, arabadada motosiklettede hararet göstergesinde oluyo gözlerim. Daha önce hararet yüzünden 5-6 kez arabayla yolda kalmamın etkisi vardır. Hararet göstergesi olsun başka bişey olması önemli değilciyim ama kullanıcıları hararet problemi olmadığını söylüyor.

Hondada hararetten dolayi yolda kalmazsin orasi kesin bilgi. Hatta japonda genel olarak motor cok sicak diye bozulup yolda kalman coook dusuk ihtimal. Avrupalida olur. Olur yani :)

Boldpilot
07 Haziran 2018, 22:43
Yeter arkadaş yeter. Al şu motoru kendi gazınla da bizi gaza getirme. 4 gündür 4 dönüyorum evde MT sevdasına. Motordaki uzun tur camım ile çantasını falan söktüm demiri ile birlikte. Naked'a benzesin tekrardan yakışıklı olsun die. Abuk sabuk nalburlara alet edavat içinde 50tl fişekledim. Neymiş, Naked makine istiyormuşum. Hastayım die de cumartesiden beridir binemiyorum. Nereye saracağıma şaşırdım :queen:
geçmiş olsun, nakeddan şaşma ben bi iki gündür şu garibanı deniyorum her seferinde nakedcı olduğuma kanaat getiriyorum 😀
https://i.resimyukle.xyz/P3IKbW.jpg (https://resimyukle.xyz/resim/P3IKbW)

Angrypower
07 Haziran 2018, 22:50
Garibana bak istediği motorun smokin giymiş versiyonu. Ben gidiyorum çoluk çocuk ile pc oyunu oynayayım. Böyle olmuyor. :farao: Motorumunda yarın gidip bir halini hatırını sorayım :rendeer:

Metela
07 Haziran 2018, 22:59
mt07 hafif ve cidden beğendiğim bir motor ancak cb650f deneme sürüşü yapmıştım cidden 4 silindirin sesi ve gücü bence çok cazip, ağır olmasına çok takılmamak lazım zira kontrolü çok rahat ve kolay, aklımvar cb650f de ama malum ekonomik şartlar beni uzaklaştırdı, böyle arada 3-5 bin ekstra olacak ben hemen alırdım.

Green Arrow
07 Haziran 2018, 23:14
Dostum bende şöyle bir geçişi kıyaslayım yakın olduğundan. Benim önceki motorum Husqvarna Nuda 900 idi malum 7000 devirlerde 100 nm tork veren çift silindir bir aygırdı. Şimdi Bandit 650 kullanıyorum son hız 4 silindir itibarıyla elbette daha yüksek ama tork olarak ciddi anlamda çöküş var. Ancak ben bandit ile inanılmaz mutluyum hem şehir içi hem şehir dışında. Full depo 250 kilo geliyor üstelik motor Nuda 200 civarlarındaydı ağırlık olarak. Yalnız şöyle bir durum var ben cbr650f'de kullandım, Bandite göre belirli devirlerde garip bir titreşim ve zırıltı var naked olanda da F olanda da var idi bu durum. Bunun dışında yeni nesil bir motor olması itibarıyla Banditten teknik ve işçilik anlamında daha kaliteli bana göre ama ben ısınamadım Suzukiyi tercih ettim.

Sj's
07 Haziran 2018, 23:20
Dostum bende şöyle bir geçişi kıyaslayım yakın olduğundan. Benim önceki motorum Husqvarna Nuda 900 idi malum 7000 devirlerde 100 nm tork veren çift silindir bir aygırdı. Şimdi Bandit 650 kullanıyorum son hız 4 silindir itibarıyla elbette daha yüksek ama tork olarak ciddi anlamda çöküş var. Ancak ben bandit ile inanılmaz mutluyum hem şehir içi hem şehir dışında. Full depo 250 kilo geliyor üstelik motor Nuda 200 civarlarındaydı ağırlık olarak. Yalnız şöyle bir durum var ben cbr650f'de kullandım, Bandite göre belirli devirlerde garip bir titreşim ve zırıltı var naked olanda da F olanda da var idi bu durum. Bunun dışında yeni nesil bir motor olması itibarıyla Banditten teknik ve işçilik anlamında daha kaliteli bana göre ama ben ısınamadım Suzukiyi tercih ettim.

Eski motorlar yok artik, agirlik => titresim varsa bile onu tolere edebilen essek yuku nedeniyle keyif oldu yillarca motorlar.

Gunumuzde hafiflik populer. Ama bir seyleri hafifletirken onla beraber gelen titresime cozum bulmak icin orasina burasina lastik yapistirip duruyor adamlar. O da bir yere kadar.

Hatta italyanlar. Neyse japon konusuyoruz.

Boldpilot
07 Haziran 2018, 23:34
Dostum bende şöyle bir geçişi kıyaslayım yakın olduğundan. Benim önceki motorum Husqvarna Nuda 900 idi malum 7000 devirlerde 100 nm tork veren çift silindir bir aygırdı. Şimdi Bandit 650 kullanıyorum son hız 4 silindir itibarıyla elbette daha yüksek ama tork olarak ciddi anlamda çöküş var. Ancak ben bandit ile inanılmaz mutluyum hem şehir içi hem şehir dışında. Full depo 250 kilo geliyor üstelik motor Nuda 200 civarlarındaydı ağırlık olarak. Yalnız şöyle bir durum var ben cbr650f'de kullandım, Bandite göre belirli devirlerde garip bir titreşim ve zırıltı var naked olanda da F olanda da var idi bu durum. Bunun dışında yeni nesil bir motor olması itibarıyla Banditten teknik ve işçilik anlamında daha kaliteli bana göre ama ben ısınamadım Suzukiyi tercih ettim.

Hocam nasıl kıydınız nuda900 e 😢 ona bide leovince egzoz takıcaksın... Polisler terörist diye peşimize düşer gerçi 😀

mchi
08 Haziran 2018, 01:13
Mt 9, mt 7, 600rr, mts1200s tecrubelerim var. En sevmedigim motorum 600rr di oda abim zorla sattiydi bana ilk firsatta elden cikardim.

Zevkler kisisel tabi ki ama ses olarak bende cift silindir fetişi var. Mt7 akrepliydi mts termignonili o kükreme sesi bir başka. Turkiyenin geri kalanina ters olarak, bende 4 silindir ugultusu 2 silindir kükremesinin yanından geçemez.
Cift silindirin hafifliği düsük devirdeki torku yani ani ivmelenme kabiliyeti benim motordan en zevk aldigim bölüm. 600cc 4 silindir gerçekten alt devirlerde ölü ötesi hele ki torka alışkinsan.

4 silindir sesi seviyor ama torktan ivmeden vazgeçmek istemiyorsan tek seçeneğin mt9. Sesi 4 silindire baya yakın bendeki twobroluydu.

Neden enduro tercihin oldu dersen. 140km+ da yediğim ruzgar dayaği derim. Uzun yolda naked tek kelime ile çile.

Tavsiyem; o 4 silindir nakedı mt9 ile takasta isine yaricaksa al. O agirlik ve tork ile o motor bir naked olamaz. Pisman olursun dusuk km ye aldanma derim.

LynXMaSTeR
08 Haziran 2018, 09:54
4 silindirin tadı bi başka

schizo
08 Haziran 2018, 16:01
4 silindirin tadı bi başka

çöpp :D
gelicem çok yakında virajları çalışmaya başla :D

mavzer-i
08 Haziran 2018, 18:15
4silindir sesi bana hiç çekici gelmiyor. termignoni li ducati daha bi hoş geliyor bana nedense

LynXMaSTeR
09 Haziran 2018, 00:32
çöpp :D
gelicem çok yakında virajları çalışmaya başla :D

kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş :bounce: