PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Dragstar 650 ye geçiş



chopper86
03 Haziran 2018, 04:36
Arkadaşlar merhaba.Iki ay öncesine kadar 1 yıl süreyle kuba sl kullandım iki ay önce sattım. Sl 200 benim ilk motorumdu ve daha önce scooter tecrubem bile yoktu kullanmayı onda kendi kendime öğrendim .Aldığım zaman bile evin önüne getirmesini arkadasimdan rica etmiştim.Suan dragstar 650 almaya karar verdim kendi motorum dışında hiçbir motor kullanmadim çevremde de yok. Sadece bir kere üzerine oturdum o kadar. Zorluk çeker miyim? Fazla gelir mi? Belki forum konusu dışına çıkmış olabilirim ama tecrubeli arkadaşlarin fikir paylasiminda bulunması na sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim

_chaotic_
03 Haziran 2018, 06:22
Dragstar sl200 e göre daha ağır ve kalpli bir motor, yalniz ben alışma sürecinden sonra çok sorun olacağını sanmıyorum. Ilk başta temkinli gitmekte fayda var.

chopper86
03 Haziran 2018, 21:10
Çok teşekkür ederim

Boldpilot
03 Haziran 2018, 21:34
Sıkıntı yaşamazsın gaz tepkisi uysaldır, temiz bi dragstar hiç üzmez seni.

Sercan_07
03 Haziran 2018, 22:33
Bende dragstar almayı düşünüyorum ama bu kronik şaft problemi hakkında ne düşünüyorsunuz? Malum piyasadaki motorlar yüzde 80 50.000+ km yapmış motorlar.

Ferdi ata
03 Haziran 2018, 22:38
S.a ıy aksamlar arkadaslar

vader
03 Haziran 2018, 23:28
Arkadaşlar merhaba.Iki ay öncesine kadar 1 yıl süreyle kuba sl kullandım iki ay önce sattım. Sl 200 benim ilk motorumdu ve daha önce scooter tecrubem bile yoktu kullanmayı onda kendi kendime öğrendim .Aldığım zaman bile evin önüne getirmesini arkadasimdan rica etmiştim.Suan dragstar 650 almaya karar verdim kendi motorum dışında hiçbir motor kullanmadim çevremde de yok. Sadece bir kere üzerine oturdum o kadar. Zorluk çeker miyim? Fazla gelir mi? Belki forum konusu dışına çıkmış olabilirim ama tecrubeli arkadaşlarin fikir paylasiminda bulunması na sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim

Burada dikkate almanız gereken güçten ziyade ağırlık bence. Zira 130 küsur kiloluk bir motordan, yaklaşık 250 kg'lik bir makineye geçişten bahsediyoruz.

Yaptığınız / yapacağınız olası hatalara karşı Kuba kadar affedici olmayacaktır Dragstar.

Yerinizde olsam Dragstar'ı alır almaz mutlaka eğitim alırdım.

Saygılarımla.

knoyal
03 Haziran 2018, 23:59
Bu cihazlar Naked yada Cadde makıneleri olmadıgından kısa sürede alısırsınız.Tek dikkat etmenız gereken altınızda ağır bır cihaz oldugunu unutmamak.

chopper86
04 Haziran 2018, 00:44
Herkese teşekkür ederim

BlackGhost
04 Haziran 2018, 02:18
ağırlık sadece dururken ve aynı şekilde manevra yaperken sizi zorlar.tekeri dönen her motor tüy gibidir :)
dragstar özünde sağlam motor ancak 10 yılı aşkındır ülkemize getirilmemesi ( honda shadowdada olduğu gibi) ve temiz kullanılmamadan kaynaklı sorunlardan ötürü dragstarın şuanki piyasası çok çelişkili dolayısı ile temiz dragstar bulmak çölde su bulmak gibi şuan ülkemizde.bulursanız şanslısınız demektir,gerekli bakımları yapıldığı takdirde motor sizi üzmez ancak sıkıntısı olan bir dragstarı sağlam bir motor ustası bulmadan gelişi güzel ustalara emanet ederseniz ciddi bakım meblağları sizi bekler çünkü bu motoru bilen usta az ülkemizde,çoğu ustada uzak duruyor zira bir sorun başladığında başka sorunlar beraberinde gelebiliyor çünkü bilmeyen ustalar genelde müşteri kaçırmamak için sorunu bulmak adına motoru kafasına göre dağıtıyor ve olmadık şeyler çıkarabiliyorlar.bilmeyen usta için dragstar zor bir makine,bilen içinse her zaman kolay tabi.ben bu noktada hangi motor olursa olsun alınmadan önce sağlam bir ustanın bulunması taraftarıyım zira motor bulunur ama usta bulmak cidden zor bu ülkede.bunların bilincinde hareket edin,motoru zaten bir şekilde kullanacaksınız :)

chopper86
04 Haziran 2018, 04:05
teşekkür ederim sağolun

sey_47
04 Haziran 2018, 09:53
S.a ıy aksamlar arkadaslar

as.
Nasıllarsınız efendim.
İyisiniz inşallah.

schizo
04 Haziran 2018, 10:41
dragstar 650'den ne zaman düşersin?
motosiklet tam durmadan ayağını yere koyarsan,
toprak bi yerde durduğunda ayağın kayarsa,
vsvs
yani dragstar 650'den giderken düşmezsin çok aykırı bi durum olmadığı sürece, güzel bir koruma demiri ile riski en aza indirerek sıkıntısız binlerce km binersiniz. biraz torkludur, özellikle 1. ve 2. viteste arka tekeri yere yapışık tutmaya bakın.

dragstar 650 şaftlı bir motosiklet olduğu için sizi üzeceğini düşünmüyorum, şaft ve motor aksamı düzgün bir motor alırsanız kaç km'de olursa olsun yüz binlerce km binebilirsiniz, yeter ki motosikletin validesine cinsel istismarda bulunulmamış olsun (en nazik bunu buldum). inanın bana japon motosikletlerde 150000 km falan hiçbişey. bizde o mallık var "30000 km'ye geldi elden çıkarayım yoksa satamam" kafası. adam Makedonya'dan yarım dünya turunu dr800 big ile yapıyor. dr800 big diyorum, 800 cc ve tek silindir. adam dünya turunda. bizde de 80000 km'de dragstar'a kmsi fazla diyen insanlar var :D la olm gidin ötede oynayın allahınızı severseniz.

HAZZILHAR
04 Haziran 2018, 13:42
Eğer SL 200'de yeterince frenleme, manevra, viraj hakimiyeti edindiyseniz ciddi bir sıkıntı yaşamazsınız. Ama eğer bu konulara yeterince vakıf değilseniz bir eğitim almanızı tavsiye ederim.

Bunun dışında Dragstar ile alakalı size bu forumda en çok yardımcı olabilecek kişi draggy (http://www.motosiklet.net/forum/members/draggy-57504.html) 'dir. Kendisi ile iletişime geçmeniz sizin yararınıza olacaktır.

Şimdiden hayırlı olsun.

chopper86
05 Haziran 2018, 03:52
Hepinizin ilgisi için teşekkür ederim. Sl 200 de bir sıkıntı yaşamamıştım kaza düşme vs gibi. Hiç güven vermediği için hep temkinli kullandım. Tek sıkıntım virajlardaydı onda da lastiklerine güvenemiyordum fabrikasyon lastikleri gerçekten çok kötüydü tecrübeli arkadaşlar daha iyi bilir. motoru nede olsa yıkselteceğim diye değiştirmedim ve sakin kullandım. Ama artık elim ayağım uyuşmadan titremeden sabit 120 km/h ile gitmek istiyorum. Bir de çocukluktan gelen klasik amerikan otomobil merağımdan kaynaklı V motor ilgim var:) Bir şey daha sormak istiyorum. SL 200 de uzun yolda 100 km den sonra bel ağrısı oluyordu umarım bu sıkıntı dragstarda daha az olur. Şu an takip ettiğim 3 ilan var inşallah temmuz ortasına kadar satılmazlar :) Zamanı geldiğinde de ilanları buradan paylaşarak fikirlerinizi almak isterim. Belki bulundukları şehirde içimizden bir arkadaşımız yardımcı olmak ister vs. Motoru edindikten sonra da yamaha rider acaddemyde eğitime katılmayı düşünüyoum fırsat yaratabilirsem. Tekrar teşekkür ederim değerli yorumlarınız için.

schizo
05 Haziran 2018, 10:09
Hepinizin ilgisi için teşekkür ederim. Sl 200 de bir sıkıntı yaşamamıştım kaza düşme vs gibi. Hiç güven vermediği için hep temkinli kullandım. Tek sıkıntım virajlardaydı onda da lastiklerine güvenemiyordum fabrikasyon lastikleri gerçekten çok kötüydü tecrübeli arkadaşlar daha iyi bilir. motoru nede olsa yıkselteceğim diye değiştirmedim ve sakin kullandım. Ama artık elim ayağım uyuşmadan titremeden sabit 120 km/h ile gitmek istiyorum. Bir de çocukluktan gelen klasik amerikan otomobil merağımdan kaynaklı V motor ilgim var:) Bir şey daha sormak istiyorum. SL 200 de uzun yolda 100 km den sonra bel ağrısı oluyordu umarım bu sıkıntı dragstarda daha az olur. Şu an takip ettiğim 3 ilan var inşallah temmuz ortasına kadar satılmazlar :) Zamanı geldiğinde de ilanları buradan paylaşarak fikirlerinizi almak isterim. Belki bulundukları şehirde içimizden bir arkadaşımız yardımcı olmak ister vs. Motoru edindikten sonra da yamaha rider acaddemyde eğitime katılmayı düşünüyoum fırsat yaratabilirsem. Tekrar teşekkür ederim değerli yorumlarınız için.


chopper/cruiser motosikletlerde genellikle bel ağrısı olur oturuş açısından dolayı ama titreşim yok olunca biraz daha rahatlarsın, o bel ağrısı da kaybolur. belinde ayrıca bir rahatsızlığın varsa yolcu sisibarı takabilirsin, nedense ben pek güvenli bulmuyorum ama inanılmaz rahat olduğunu bizzat tespit ettim. rüzgar konusunda "abi özgürlük yeaaa o rüzgar yüzüme esecek" diyenlere bence aldırma, taktır bi tane tur camı zaten inceden rüzgar yüzünü okşar, tokatlamaz. nitekim chopper severim ama 45-50 yaştan sonra alıcam :D

yasdal
05 Haziran 2018, 11:30
Çok ufak tefek bi adam değilseniz kolay kullanırsınız. İş aslında dragstarı kullanabilmek değil, eski teknoloji motora binmeyi tercih etmek. Eskiden cruiser dan başka motor sürmem diyordum. En son cruiser ım intruder M800 dü. Bi ara geçiş döneminde touring bi makina kullandım. Deauvill di galiba. Motosiklet dinamiği diye bir şey varmış ve biz fani "çopır" cılar bundan bi haber yaşıyor muşuz meğer. Yanlış anlaşılmasın, cruiser larla da eğitimlere gittim pegleri yere sürte sürte viraj da döndüm ama gerçek motor sürme işini basit yapılı gösterişsiz motorlarda tecrübe ettim. Tamam biraz çirkinlerdi ama abs, konvansiyonel fren, yola yapışma, virajda denge, gaz açarken hakimiyet .... dağlar kadar fark var. Özellikle şimdi abs siz motosiklet kullanma fikri bile anlamsız geliyor. Daha kolay intihar yöntemleri var. Biraz daha tecrübe ettikten sonra size de tavsiyem ya teknolojiyi takip eden cruiserlara yönelin, ya da sport touring - enduro veya touring makinaları da bi deneyin. Neden bahsettğimi ilk sürüşte anlayacaksınız.

chopper86
06 Haziran 2018, 01:30
Öncelikle teşekkür ederim. Gerek yapmış olduğum iş ve bulunduğum yerden kaynaklı neredeyse hep tek tabanca takıldım. Forum sitelerini takip ederek fikir edinmeye çalışıyorum. Ne yazik ki başka model tarz deneme gibi bir imkanım olmadı. Bir keresinde arkadaşımın R25 ini kullanmistim farklı bir makine olarak baya iyi gelmişti. Hatta bir ara tarz olarak hiç alakası yok ama Cbr 500 ü ciddi derecede araştırmaya başladım. Benelli TRK 502 de incelemistim netten. Daha ekonomik, abs ve hafifliginden dolayı ilgimi çekmişti. Ama oldu bitti hayalim chopper sahibi olmaktı sl200 de tecrübe edindikten sonra sürekli dragstar baktım araştırdım en son kararımı da dragstar üzerinde verdim. Onu bile sahip olduğum gün tecrübe etmek zorunda kalacağım ne yazikki. Çünkü çevremde değişik tarz deneme gibi bir lüksüm yok. Bir de küçük yerde olduğumdan dolayı A2 ehliyet alabildim. O da 35 kw ye kadar müsade ediyor.ona göre motorlar bakindim. Birbiriyle tarz olarak alakasız olmasina rağmen trk502 cbr 500 ve her zaman gönlümde olan dragstar baktım hep.Bu konuda deneyimleriniz varsa paylasirsaniz çok sevinirim. Kullanımı kolay uzun yolda yormayan ve sürekli ariza vererek beni motordan soğutmayan bir makina edinmek istiyorum. Teşekkür ederim

chopper86
13 Haziran 2018, 00:54
Iyiaksamlar tekrardan.

pinkcrow7
14 Haziran 2018, 11:19
Aslında mevzu temiz olanını bulmak. Yakın bir arkadaşım zamanında temiz bir tane bulup 14 bin liraya aldı. Aradan geçen 1 sene sonunda motora harcadığı masraf 10 bini buldu.Oldu sana 24 bin...

HAZZILHAR
14 Haziran 2018, 11:26
Öncelikle teşekkür ederim. Gerek yapmış olduğum iş ve bulunduğum yerden kaynaklı neredeyse hep tek tabanca takıldım. Forum sitelerini takip ederek fikir edinmeye çalışıyorum. Ne yazik ki başka model tarz deneme gibi bir imkanım olmadı. Bir keresinde arkadaşımın R25 ini kullanmistim farklı bir makine olarak baya iyi gelmişti. Hatta bir ara tarz olarak hiç alakası yok ama Cbr 500 ü ciddi derecede araştırmaya başladım. Benelli TRK 502 de incelemistim netten. Daha ekonomik, abs ve hafifliginden dolayı ilgimi çekmişti. Ama oldu bitti hayalim chopper sahibi olmaktı sl200 de tecrübe edindikten sonra sürekli dragstar baktım araştırdım en son kararımı da dragstar üzerinde verdim. Onu bile sahip olduğum gün tecrübe etmek zorunda kalacağım ne yazikki. Çünkü çevremde değişik tarz deneme gibi bir lüksüm yok. Bir de küçük yerde olduğumdan dolayı A2 ehliyet alabildim. O da 35 kw ye kadar müsade ediyor.ona göre motorlar bakindim. Birbiriyle tarz olarak alakasız olmasina rağmen trk502 cbr 500 ve her zaman gönlümde olan dragstar baktım hep.Bu konuda deneyimleriniz varsa paylasirsaniz çok sevinirim. Kullanımı kolay uzun yolda yormayan ve sürekli ariza vererek beni motordan soğutmayan bir makina edinmek istiyorum. Teşekkür ederim

Honda VT 750-C Shadow daha sorunsuz. A2 'ye de uyuyor sanırım. Max. güç ve gücün ağırlığa oranı tutuyor olmalı. Dragstarlar biraz daha nazlıdır. Üzerlerine düşmek lazım. Daha önce Dragstar 1100 sahibi olmuş biri olarak söylüyorum.

chopper86
14 Haziran 2018, 23:08
Su an bir tane düşük km li 2007 model ile ilgileniyorum iş/ güç gereği bir ay sonra alabileceğim.Satilmamasi için dua ediyorum. Dediğiniz gibi bir sıkıntı yaşarsam nefret ederim sanırım:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------


Honda VT 750-C Shadow daha sorunsuz. A2 'ye de uyuyor sanırım. Max. güç ve gücün ağırlığa oranı tutuyor olmalı. Dragstarlar biraz daha nazlıdır. Üzerlerine düşmek lazım. Daha önce Dragstar 1100 sahibi olmuş biri olarak söylüyorum.

Teşekkür ederim öncelikle. Shadowda tek çekindiğim şey dragstara göre daha ağır ve ş uzun olması. Tabi bir de dragstarin görsel olarak daha çok hitap etmesi.onceligim kesinlikle beni yormamasi ve kullanımının daha kolay olması. Kuba sl200 dışında bir tecrübem olmadığı için ezbere konuşuyor olabilirim.