PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : HepsiBurada Telefon Garanti Karşılamıyor



Bujii
16 Mayıs 2018, 19:35
Sony Xperia Z5 telefonum kulaklık girişi ve hoparlör bozuk
Bugün 0532 752 1585 nolu telefondan telefonumdaki arıza kullanıcı hatası olduğunu benden 800 tl ücret talep ediyor
Telefonu özenle kullanıp bir defa bile su ile temas etmemiştir
Ne yapmam gerekir?

hachiko
16 Mayıs 2018, 19:49
Konuyu doğru yere açman gerekiyor..

DesAres
16 Mayıs 2018, 19:54
Tüketici haklarına ver.

gogozh
16 Mayıs 2018, 20:19
Paralel ithalat ürünlerde fazlasıyla bu tarz olaylar oluyor . Bimer ve tüketici mahkemesine başvurman da fayda var

Bujii
16 Mayıs 2018, 20:21
Paralel ithalat ürünlerde fazlasıyla bu tarz olaylar oluyor . Bimer ve tüketici mahkemesine başvurman da fayda var

Resmi Distribütör Garantili

arndiol
16 Mayıs 2018, 21:21
Muhtemel sektörde İstanbul garanti dedikleri mevzu vardır, kvk değildir.

O da çoğu şeyi karşılamaz. arkadaşların dediği şekilde yasal yollardan araman lazım hakkını ama aldıktan hemen sonra götürmediysen kullanıcı hatası olarak diretebilirler.

Stock Sever
16 Mayıs 2018, 23:23
Abi buraya uzun mevzumu yazıyorum. Aynısını yapın. Parayı iade alın.

2013 temmuzda samsung s3 marka telefon aldım. 6 ay sonra telefon ısınmaya başladı. 2 gün sonra da batarya şişti. Servise verdim. Batarya değiştirdiler. Geri yolladılar. Isınma geçmiyodu. Tekrar yolladım. Tekrar geri geldi. Yazılım ok diyip yolluyolar. Sonra sarj cihazıyla yolladım. Geri geldi. Gönderdiğim sarj cihazı 2 amperdi. Gelen kırık bi 1 amper sarj. Telefon açılmıyor. Tekrar yolladım. Kablo değişip gönderdiler. Hala sarj aleti kırık. 5 kere servise gitmiş oldu. Gittim tüketici halem heyetine telefonu servis belgelerini falan götürdüm. Soruşturma başladı. Telefon bilir kişiye gitti. Bozuk olduğu kanıtlandı. Samsung bana bi üst cihaz vermeyi teklif etti. Kabul etmedim.

Kullandığım cihazın arızası giderilmediği için samsung 1250 lira parayı iade etti. Bu olay kasım 2013de başladı mayıs 2014te param iade oldu. Gittim sony z2 telefon aldım. 3 yıldır tık yok. Kısaca acımayın. Verin hakem heyetine.