PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : TVS Apache RTR 150 ++ Mondial Z-One 150+ HANGİSİ ?



Posta12
14 Mayıs 2018, 15:41
Merhaba degerli ustalarım Arkadaşa dedigim gibi Motor bakıyoruz fakat max bütce 5.500TL Bu fiyata 2el bu motorları bulduk Apache ve Zone 150 lik
Böyle Kalıplı olucak motor bide az yakıcak yani boy 1.80 felan arkadaşn Ben CBR 125 Alıyorm fakat O Düşük bütce ile alıcak Ne Motorlar var başka ? böyle kalıplı olsun iri motor olucak Bu Motorlardan hangisini tavsiye edersniz

ozan1991
14 Mayıs 2018, 15:57
ikisi arasından tvs tabiki 5.500 e de temiz bulursun fazla piyasası yok

yilmazozkan
14 Mayıs 2018, 16:00
Mondial Z one 150 almayı düşünüyorum (http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/186705-mondial-z-one-150-almayi-dusunuyorum.html)

Apache 150 rtr kullanıcıları yardımınızı bekliyorum (http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/186715-apache-150-rtr-kullanicilari-yardiminizi-bekliyorum.html)

Posta12
14 Mayıs 2018, 16:15
Anladım TVS yi alıcak gibiyiz Fakat böyle Kalıplı İri Motor varmı Başka 5.500TL ye max Yani iri olucak Varsa başka yazarmısınz Markalarını bi bakalım

ozan1991
14 Mayıs 2018, 16:18
cbf daha kalıplı aslında cbf150 beğenirmisin bilmiyorum görüntü olarak itici olsada kalite var

Posta12
14 Mayıs 2018, 18:02
Görüntüde Önemli ya şimdi CBF cok kötü dış görünüş de önemli aslnda Mondial zone 150 daha güzel ama işte Cin malı dediler bide fazla yakıyor gibi Ama TVS Apache RTR 150 de güzel dış görünüş acısından

AzÇok
14 Mayıs 2018, 18:11
Tereddütsüz TVS'yi tercih ederdim.

Posta12
14 Mayıs 2018, 18:16
Aynen Onu alıcak gibi fakat hani başka yokmu böyle kalıplı iri motor 5.500TL ye ?

ozan1991
14 Mayıs 2018, 18:22
kuba superlight 200 al kalıplı:)

fatih.met
14 Mayıs 2018, 18:59
ben olsam 3 seçeneğim olurdu;

tvs apache

mondial 150mr vulture (https://www.yakittuketimi.net/mondial-150-mr-vulture/)

rks titanic

......... dostum mondial vulture olabilir, valla apache ile arkasında kalınca biraz üzüldüm. köpek gibi gidiyor makine.

ama bilmiyorum, benim apache 67 bin kilometrede ve şanzıman ilk gün ki gibi.

ozan1991
14 Mayıs 2018, 19:13
ben olsam 3 seçeneğim olurdu;

tvs apache

mondial 150mr vulture (https://www.yakittuketimi.net/mondial-150-mr-vulture/)

rks titanic

......... dostum mondial vulture olabilir, valla apache ile arkasında kalınca biraz üzüldüm. köpek gibi gidiyor makine.

ama bilmiyorum, benim apache 67 bin kilometrede ve şanzıman ilk gün ki gibi.

fatih senin apache gitmiyor olabilir mi :)

snappy x
14 Mayıs 2018, 20:06
ben olsam 3 seçeneğim olurdu;

tvs apache

mondial 150mr vulture (https://www.yakittuketimi.net/mondial-150-mr-vulture/)

rks titanic

......... dostum mondial vulture olabilir, valla apache ile arkasında kalınca biraz üzüldüm. köpek gibi gidiyor makine.

ama bilmiyorum, benim apache 67 bin kilometrede ve şanzıman ilk gün ki gibi.

fatih usta sen yeni kasa apaçi kullandın mı ? eskiye kıyaslayabilir misin bende yeni motor arayışına girdim.

ozan1991
14 Mayıs 2018, 20:12
fatih usta sen yeni kasa apaçi kullandın mı ? eskiye kıyaslayabilir misin bende yeni motor arayışına girdim.

benim apache yi kullandı bende onun apacheyi kullandım ama net bişey söylenmez benim ki daha 3000km deydi fatihi baya yıpratmış motoru km yüksek

Youjoee
14 Mayıs 2018, 20:17
Kardeşim hero hunk bulabilirsen iyidir pişman olmazsın

fatih.met
14 Mayıs 2018, 21:20
benim apache yi kullandı bende onun apacheyi kullandım ama net bişey söylenmez benim ki daha 3000km deydi fatihi baya yıpratmış motoru km yüksek

0-60 km hızlanmasını 3 kez test ettim ve iki sefer 4 saniyeyi yakaladım ve bir kere 4,1 saniyede çıktım 60 kilometre hıza yani günümüz 1600cc standart arabalar 10 saniyede 100 km hıza çıktıklarını göz önünde tutar isek kalkışta benim motorun atikliği oldukça iyi hatta 60 km hıza kadar 1600cc arabaların çoğunu geçiyor.

......ama benim motor sendeyken boğuldu hatırlıyor musun? yakıt deposunda pislik var galiba o yüzden gazlayamadın sen. düz yolda şu yıpranmış haliyle 120 km hızı geçiyor hatta bu sabah 124 km hız yaptım işe giderken. 119 km hızda red line oluyor zaten.

150 mr vulture apacheye göre daha hafif bir motor ve beygiri daha çok. apache 14 beygirden düşük ve 150 mr vulture 14 beygirden fazla.


fatih usta sen yeni kasa apaçi kullandın mı ? eskiye kıyaslayabilir misin bende yeni motor arayışına girdim.

yeni kasa kullandım iki tane, birisi ozanın motordu ve diğeri forumdan olmayan bir arkadaşınki idi ve performans olarak fark yok diyebilirim ama ozan'da ki apache'de performans düşüktü.

şöyle söyleyeyim 1. vites 5 bin devirde giderken birden gaz açtığında motor tekere gelecek gibi olur fakat ozandaki apache hiçte o torq'u vermiyordu ve usulca hızlanmaya devam ediyordu. amortisörlerdenmidir bilmem ama beni geriye doğru atmadı motor.

bendeki apache ise 1. viteste 5. devirde gaza tam yüklenince baya geri atıyor hatta artçı var ise sıkı tutunması lazım çünkü baya öne atılıyor motor.

benim çevremde motora fazla binen insan yok ve bazen bir yere kadar götürsene beni diyorlar ve bende kabul ediyorum ve yola çıkıyoruz; bilerek 1. viteste yada 2. viteste 5 bin devirden sonra gaza asılır gibi yapıp bırakıyorum ve arkada adam hemen sıkı tutunmaya başlıyor :mrgreen:

ozan1991
14 Mayıs 2018, 21:25
0-60 km hızlanmasını 3 kez test ettim ve iki sefer 4 saniyeyi yakaladım ve bir kere 4,1 saniyede çıktım 60 kilometre hıza yani günümüz 1600cc standart arabalar 10 saniyede 100 km hıza çıktıklarını göz önünde tutar isek kalkışta benim motorun atikliği oldukça iyi hatta 60 km hıza kadar 1600cc arabaların çoğunu geçiyor.

......ama benim motor sendeyken boğuldu hatırlıyor musun? yakıt deposunda pislik var galiba o yüzden gazlayamadın sen. düz yolda şu yıpranmış haliyle 120 km hızı geçiyor hatta bu sabah 124 km hız yaptım işe giderken. 119 km hızda red line oluyor zaten.

150 mr vulture apacheye göre daha hafif bir motor ve beygiri daha çok.

mondial almazdım ben yinede ne bilim.

o yüzden dedim ben o gün kullanamadım senin motoru sık boğuluyosa o yüzden geride kalmışsındır belki diye düşündüm

fatih.met
14 Mayıs 2018, 21:34
mondial almazdım ben yinede ne bilim.

o yüzden dedim ben o gün kullanamadım senin motoru sık boğuluyosa o yüzden geride kalmışsındır belki diye düşündüm

yedek depoya geçince oluyor hep.

çin mallarını küçümsüyorsun ama hafifliği ile baya atik oluyorlar hele hatasız bir motor bloğu var ise çok güçlü oluyorlar sınıfına göre. 3250 liraya ikinci el apache alırken mondial drift 125 3400 liraydı sıfırı fakat tip ve sağlamlık önemliydi o yüzden apache almıştım.

gerçi mh drift 125 pek çirkin değil ama kafası çok küçük gibi.

Posta12
14 Mayıs 2018, 22:51
yedek depoya geçince oluyor hep.

çin mallarını küçümsüyorsun ama hafifliği ile baya atik oluyorlar hele hatasız bir motor bloğu var ise çok güçlü oluyorlar sınıfına göre. 3250 liraya ikinci el apache alırken mondial drift 125 3400 liraydı sıfırı fakat tip ve sağlamlık önemliydi o yüzden apache almıştım.

gerçi mh drift 125 pek çirkin değil ama kafası çok küçük gibi.

Ustam Baktık da cok titriyor dediler Motora bzm buralarda"da yok ama Bir arkadaşa Mondial Zone 150 var Motor cok güzel Sıfır Titreme yani hic yok uzun yol yap felan yani sıkıntı cıakrtmayan bir motor hem titreşim yok yani ama Saglamlık bakımından Apachi daha iyi tabi fakat cok fena titriyor ayakların uyuşur dediler arkadaşa onu tavsiye ettim bakıyoruz hala ama :D yardımcı olrmsn ustam nasl motor titreme coksa almıyalım boşuna

ozan1991
14 Mayıs 2018, 23:09
0-60 km hızlanmasını 3 kez test ettim ve iki sefer 4 saniyeyi yakaladım ve bir kere 4,1 saniyede çıktım 60 kilometre hıza yani günümüz 1600cc standart arabalar 10 saniyede 100 km hıza çıktıklarını göz önünde tutar isek kalkışta benim motorun atikliği oldukça iyi hatta 60 km hıza kadar 1600cc arabaların çoğunu geçiyor.

......ama benim motor sendeyken boğuldu hatırlıyor musun? yakıt deposunda pislik var galiba o yüzden gazlayamadın sen. düz yolda şu yıpranmış haliyle 120 km hızı geçiyor hatta bu sabah 124 km hız yaptım işe giderken. 119 km hızda red line oluyor zaten.

150 mr vulture apacheye göre daha hafif bir motor ve beygiri daha çok. apache 14 beygirden düşük ve 150 mr vulture 14 beygirden fazla.



yeni kasa kullandım iki tane, birisi ozanın motordu ve diğeri forumdan olmayan bir arkadaşınki idi ve performans olarak fark yok diyebilirim ama ozan'da ki apache'de performans düşüktü.

şöyle söyleyeyim 1. vites 5 bin devirde giderken birden gaz açtığında motor tekere gelecek gibi olur fakat ozandaki apache hiçte o torq'u vermiyordu ve usulca hızlanmaya devam ediyordu. amortisörlerdenmidir bilmem ama beni geriye doğru atmadı motor.

bendeki apache ise 1. viteste 5. devirde gaza tam yüklenince baya geri atıyor hatta artçı var ise sıkı tutunması lazım çünkü baya öne atılıyor motor.

benim çevremde motora fazla binen insan yok ve bazen bir yere kadar götürsene beni diyorlar ve bende kabul ediyorum ve yola çıkıyoruz; bilerek 1. viteste yada 2. viteste 5 bin devirden sonra gaza asılır gibi yapıp bırakıyorum ve arkada adam hemen sıkı tutunmaya başlıyor :mrgreen:

fatih aynı şeyi servisçide demişti banada söylediği çözümler çokta gerçekçi gelmemişti adama bıraksam 4000km deki motoru baştan aşağı yeniliycekti yok debriyaj balatası değişelim yok dişli değişelim buji değişelim sebebini öğrenemeden sattım zaten

Kural [ Z ]
15 Mayıs 2018, 11:00
yedek depoya geçince oluyor hep.

çin mallarını küçümsüyorsun ama hafifliği ile baya atik oluyorlar hele hatasız bir motor bloğu var ise çok güçlü oluyorlar sınıfına göre. 3250 liraya ikinci el apache alırken mondial drift 125 3400 liraydı sıfırı fakat tip ve sağlamlık önemliydi o yüzden apache almıştım.

gerçi mh drift 125 pek çirkin değil ama kafası çok küçük gibi.

Atik doğru, çevik doğru, hızlı (aynı hacimdeki japona göre) genellikle çok doğru. Gidişinde sorun yok, sorun dönüşüyle duruşunda. Durmuyor meret. Bir yıla kalmadan parça sorunu başlıyor, garanti ve servisi sorunlu, orjinal yedek parça sorunlu, parça fiyatları bazen japonu aratıyor v.s...

Drift125' i bilemiyorum ama genellikle mondial in genel sorunları bunlar. Z-One kullanan biri olarak kesinlikle önermediğimi de belirtirim. Yakıtı makul ve gücü tatmikkar olsa da ilk alındığı andan beri oluşup süregelen arızaları ile kendisinden uzaklaştıran motosiklet Z-one. Tipi şekli de güzel, yine de :farao:

Seçenekleriniz arasında TVS Apache daha güzel bir seçim olarak duruyor.

Siz seçiminizi kendiniz en azından bir kez binerek verin, servis ve bakım konusunu da göz ardı etmeden kararınızı verin derim.

Posta12
15 Mayıs 2018, 15:27
;4332954']Atik doğru, çevik doğru, hızlı (aynı hacimdeki japona göre) genellikle çok doğru. Gidişinde sorun yok, sorun dönüşüyle duruşunda. Durmuyor meret. Bir yıla kalmadan parça sorunu başlıyor, garanti ve servisi sorunlu, orjinal yedek parça sorunlu, parça fiyatları bazen japonu aratıyor v.s...

Drift125' i bilemiyorum ama genellikle mondial in genel sorunları bunlar. Z-One kullanan biri olarak kesinlikle önermediğimi de belirtirim. Yakıtı makul ve gücü tatmikkar olsa da ilk alındığı andan beri oluşup süregelen arızaları ile kendisinden uzaklaştıran motosiklet Z-one. Tipi şekli de güzel, yine de :farao:

Seçenekleriniz arasında TVS Apache daha güzel bir seçim olarak duruyor.

Siz seçiminizi kendiniz en azından bir kez binerek verin, servis ve bakım konusunu da göz ardı etmeden kararınızı verin derim.

Dostum Tamamda Motor Cok titriyor Mondial De Titreşim yok hic yani ben fark etmedim cok rahat motor ama apachi öylemi ayaklara masaj yapıyor O yüzden Mondial Zone 150 diyorum ben Yani titreşimli bir motora 4-5bin tl vermiyelim sırf daha saglam diye Mondial de cok saglamdır fakat bir japon kadar deil tabi

sıfırsıkıntı
15 Mayıs 2018, 16:47
ATR150 Tourıng kategorisinde ilk başlangıç motorumdu. 3 sene kullandım hiç sorun yaşamadım. Görüntü olarak ta başarılı. Ama balansör olmadığı için uzun mesafelerde titreşim beni biraz rahatsız ediyordu. Yakın arkadaşımında zone150 si var arada kullanıyorum. sürüşü rahat ve yumuşak görüntüsüde hoş kalıplı duruyor. Bildiğim kadarıylada arıza falan çıkarmıyor. ATR Alırsan siyah, ZONE alırsan kesinlikle kırmızı

Posta12
16 Mayıs 2018, 04:00
ATR150 Tourıng kategorisinde ilk başlangıç motorumdu. 3 sene kullandım hiç sorun yaşamadım. Görüntü olarak ta başarılı. Ama balansör olmadığı için uzun mesafelerde titreşim beni biraz rahatsız ediyordu. Yakın arkadaşımında zone150 si var arada kullanıyorum. sürüşü rahat ve yumuşak görüntüsüde hoş kalıplı duruyor. Bildiğim kadarıylada arıza falan çıkarmıyor. ATR Alırsan siyah, ZONE alırsan kesinlikle kırmızı

Aynen dostum Kırmızı cok güzelmiş baktm bügün Nasip bakalım Arkadaş alıcak benim de Kırmızı alıcaz