PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Patlak Lastik Sorunsalı



Angrypower
02 Şubat 2018, 20:05
Benim Pulsarın michellin pilot street takımın arka lastiği sürekli olarak patlıyor. Çözüm bulmağı geçtim, patlağı da bulamıyoruz. İçine en son 1 şişe acil durumlar için olan lastik köpüklerinden sıktım ama nafile. Kabataş'taki Buz motor'a götürürsem sorunuma çare bulunabilir mi? Yok bu lastik iş görmez denilse ne takmamı önerirsiniz? Zira şu aralar sıkıntıdayım Rosso II beni baya bir aşar.

Ön arka set'imi geçen sene nisan ayında 15.500 km önce takmıştım:pr:. İşe gidiş dönüş 85km olunca biraz fazla gitmiş olabilirim :P

07DFB18
02 Şubat 2018, 20:29
Benim Pulsarın michellin pilot street takımın arka lastiği sürekli olarak patlıyor. Çözüm bulmağı geçtim, patlağı da bulamıyoruz. İçine en son 1 şişe acil durumlar için olan lastik köpüklerinden sıktım ama nafile. Kabataş'taki Buz motor'a götürürsem sorunuma çare bulunabilir mi? Yok bu lastik iş görmez denilse ne takmamı önerirsiniz? Zira şu aralar sıkıntıdayım Rosso II beni baya bir aşar.

Ön arka set'imi geçen sene nisan ayında 15.500 km önce takmıştım:pr:. İşe gidiş dönüş 85km olunca biraz fazla gitmiş olabilirim :P

35 yıllık bir lastik sektörunde olan birisi olarak
1-sibop dibini ve iğnesini kontrol edin

2-jant ve jantın lastik ile birleştiği topuk bölgesini kontrol edin

3-(ölüm vuruşu :)) lastiğe 80 ila 90 psı hava basıncı basın
bunların hepini kendiniz yapabilirsiniz ve eminim çoğu ustadan daha iyi bakarsınız

noctalica
02 Şubat 2018, 20:35
Eğer lastiklerini değiştirmeyeceksen 80-90 psi hava basma sakın.

07DFB18
02 Şubat 2018, 20:38
Eğer lastiklerini değiştirmeyeceksen 80-90 psi hava basma sakın.

noctalica arkadaşım ben 80-90 psi yi patlağı bulabilmesi için söylemiştim yanlış anlaşıldım galiba :)

Mertcan39
02 Şubat 2018, 20:41
sibop iğnesi sibopta çatlak laatik yanaklarına bakılmalı iyi

levend84
02 Şubat 2018, 23:12
Arka teker sert bir çukur veya tümsege girdiyse,jant yanaği yamulmuş veya çatlamiş olabilir,iç lastik bulabilirsen bir muddet idare edebilirsin.

ogzcngdk
02 Şubat 2018, 23:27
belkide lastıkte bir sorun yok siboptan kaçırıyor.

bassturbin
09 Şubat 2018, 00:54
80 90 yazan arkadaşım selamlar yanlış anlamada o kadar basınç sağlıklı değil, sadece 40 psi uygundur.Birinci ihtimal iğne zımba teli çapak gibi incecik tel girmesinden kaynaklanan delik vardır görülememiş olabilir, ikincisi sibobun iç iğnesini değiştirin, sonra sibobun canttan çıkış yerini köpüklü suyla test edin.Buralarda kaçırma yoksa ( ki lastik yüzeyini dikkatlice 2 3 kişi 10 dk. kaçak aramanız lazım ) lastik yanağından kaçırıyor yüzde yüz.Cant yamuksa bir yerden düzelttirilecek yoksa cant yanakları içeriden zımpara yapılacak sonra, lastik yama koruyucu lastik yanaklarına sürülüp yoksa lastik montaj pastasıyla yoksa silikon sprey ile montaj yapılacak.

Nikkfurie
09 Şubat 2018, 02:14
.....80 90 yazan arkadaşım selamlar yanlış anlamada o kadar basınç sağlıklı değil, sadece 40 psi uygundur......

arkadaş doğrusunu söylerken tam açıklayamamış sanırım :)

lastik yanaklarının tam oturması için evet önce 80 psi basınç uygulanır sonra normal değerlere düşürülür..

yani 80 i bas çık yola denmemiştir :wiinkk:

hatta lastiğin havasını tamamen indirip janttan çıkarmadan 180 derece çevirip aşırı basınçla topukları oturtmak ve normal değere ayarlamakda sonuç verir..

ayz0707
09 Şubat 2018, 02:54
Patlak olayına bir şey diyemiyorum çünkü zaten değişim zamanın gelmiş.Yeni lastik olarak mitas önerebilirdim ama günlük çok km gidiyorum demişsin.Mitas yumuşak hamurlu lastik olduğundan sana çok km dayanmaz biter.Bir arkadaşımın pulsarına anlas lastik taktırmıştık.Hepimiz memnun kalmıştık.Tam fiyat performans lastiğidir.Bütçem kısıtlı lastik lazım diyorsan anlas takabilirsin.