PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hafiflik kavramına yeni bir bakış açısı getiren motosiklet: Vins Duecinquanta ..



hachiko
31 Aralık 2017, 14:16
Motosikletler bedensel olarak kontrol edilen motorlu araçlar arasında yer alıyor. Bu yüzden hafif olmaları onları daha seri ve rahat yönetilebilir hale getiriyor. İtalya merkezli şirket Vins Motors ise yeni modeli Vins Duecinquanta ile bu konuda sınırları zorluyor.

Direkt olarak gövde hafifliği esas alınarak hazırlanan Vins Duecinquanta, toplam 95 kilogram ağırlığa sahip. Evet sadece 95 kilogram ağırlığında bir yol yola uygun yarış tipi motosiklet olan Duecinquanta, bu değere son teknoloji materyaller sayesinde ulaşıyor. Söylendiği kadarıyla tek parça karbon fiber gövde üzerine kurulan motosiklet, ayrıca karbon jantlar kullanıyor. Gövdesindeki birçok parçası da hafif ancak sağlam karbon fiberden imal edilen Duecinquanta, kompakt boyutlu iki zamanlı 90 derece V çift motor üzerine kuruluyor. Euro 4 emisyonlarını karşılayacağı belirtilen bu 250 CC motor, söylendiği kadarıyla saatte maksimum 200 km hıza çıkış yapabiliyor. Bu değer diğer yarış motorları yanında az gibi gelebilir ancak motorun boyutu düşünüldüğü zaman gerçekten oldukça iyi duruyor. Üretilen gücün ise 60 beygir civarında olduğu belirtiliyor.

ins Duecinquanta modern bir tasarıma sahip Sayfada görebileceğiniz üzere özellikle sarı rengiyle çok dikkat çekici duran motosiklet, özel yapım bir radyatör kullanıyor. Aerodinamik amaçlar amacıyla bu radyatörü motorun üstüne, benzin deposunun hemen önüne yerleştiren Vins Motors, bu sayede 95 kiloluk gövdede daha iyi bir hava akışı sağlıyor. Vins Motors’un ayrıca yarışa özel olarak tasarlanmış Duecinquanta Competizione isimli bir versiyonu da bulunuyor. Daha özel işlemler ile ağırlığı 85 kilograma kadar çekilen bu versiyon, 240 km/s hıza çıkabiliyor ve 80 beygir güç üretiyor. Competizione versiyonuna 50 bin euro isteyen Vins Motors , Duecinquanta modeline ise 40 euro fiyat etiketi koymuş durumda.

https://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/12/hafiflik-kavramina-yeni-bir-bakis-acisi-getiren-motosiklet-vins-duecinquanta-video-11.jpg https://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/12/hafiflik-kavramina-yeni-bir-bakis-acisi-getiren-motosiklet-vins-duecinquanta-video-6.jpg https://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/12/hafiflik-kavramina-yeni-bir-bakis-acisi-getiren-motosiklet-vins-duecinquanta-video-8.jpg https://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/12/hafiflik-kavramina-yeni-bir-bakis-acisi-getiren-motosiklet-vins-duecinquanta-video-9.jpg https://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/12/hafiflik-kavramina-yeni-bir-bakis-acisi-getiren-motosiklet-vins-duecinquanta-video-10.jpg https://www.log.com.tr/wp-content/uploads/2017/12/hafiflik-kavramina-yeni-bir-bakis-acisi-getiren-motosiklet-vins-duecinquanta-video-12.jpg

Kaynak ve video : https://www.log.com.tr/hafiflik-kavramina-yeni-bir-bakis-acisi-getiren-motosiklet-vins-duecinquanta-video/galeri/19/

roadpeople
31 Aralık 2017, 14:17
Biraz şekilsiz olmuş snki

YERUÇAĞI
31 Aralık 2017, 15:24
250cc motora 40 bin Euro yani 182 bin lira fiyatı var,,yok 60 beygirmiş,yok 200km sürat yapıyormuş,,ne olursa olsun 2 zamanlı bir motor koymuşlar benzini su gibi içer
anlamadığım nokta ne özelliği varda bukadar fiyat belirlemişler,,bunun fiyatına ,sıfır 2 tane 1000rr 1 tanede R25 alabiliyorsunuz,,bunlar kafayı yemiş

mustafa_325
31 Aralık 2017, 15:37
Görüntüsü çirkin ama özellikleri müthiş. 50.000 euro olmasının sebebi de her parçanın karbonfiber olması. Adamlar yüksek güç/ağırlık oranı için yapılabilecek her şeyi yapmışlar. 2 zamanlı bir motoru euro4'e nasıl uydurduklarını da merak ettim.

Türkiye'ye gelmez. Eğer gelirse fiyatı en az 300.000 tl olur.

zabuzaretta
31 Aralık 2017, 15:58
Bu fiyattan satılmasının sebebi pist için üretilmiş özel bir motosiklet olması, dileyen yolda da kullanmak için alabilir tabii gücün yetiyorsa.

allegromod
31 Aralık 2017, 15:59
tipi süpermiş

sadraf
31 Aralık 2017, 16:59
Hafif motor sevdasınada hastayım bir tek ben mi ağır motorlardan hoşlanıyorum? Tüy gibi yapıyosunuz motorları hafif gaz vermede önünü kaldırır başına geçer motor, gidon kafa atar vs bu ne be az ağır başlı olsun kıçı başı ayrı oynamasın

zekeriyaimam
31 Aralık 2017, 17:03
Vay ağam vay

zabuzaretta
31 Aralık 2017, 17:10
Hafif motor sevdasınada hastayım bir tek ben mi ağır motorlardan hoşlanıyorum? Tüy gibi yapıyosunuz motorları hafif gaz vermede önünü kaldırır başına geçer motor, gidon kafa atar vs bu ne be az ağır başlı olsun kıçı başı ayrı oynamasın

Her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır. Ne yapayım ben gazı açtığımda kıçı başı ayrı oynamayan ağır motosikleti? Mesela. :)